1. |
Re: Amcsi kocsik evjarata (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Amcsi almok (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Alomautok- Mustang (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
4. |
Bemutatkozas, Micsu proba (mind) |
50 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: VIRUS (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: re: ki-kihagy a motor (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: re: ki-kihagy a motor (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Rangat a Golf (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
9. |
Brunai (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
10. |
Nemet rendor Kiskunmajsan (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Amcsi kocsik evjarata (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
> De honnan a manobol lehet _megjegyezni_, hogy az adott kinezetu
> auto eppen hanyas evjarat? Ez nem fer a fejembe.
Nekem konnyen megy. En imadom ezeket a vasakat, tehat eleg hamar megjegyzem
hogy melyik mikor hogy nezett ki. Nem nehez, eleg a megfelelo helyre nezni
:)
> Bel Air? Street Rod nevu jatekot ismeritek?
Persze! Na pl. onnan lehet sok jo dolgot tanulni.
> Fogash szerint 67-ben jelent meg a Mustang. Most akkor ki teved?
Megjott a donto bizonyitek, tehat a Mustang 64 ota vagtat.
> Akkor 68-as kell! Sok kobcentit akarok! Sokat!
> Lehet hogy inkabb egy kamionra kene vagynom? ;-)))
Hm. Akkor javasolhatok meg egy 73-as Cadillac Eldoradot.
8200 ccm, elsokerekhajtas! Van Mo.-n ketto is, egy feher Convertible, ez
tavasszal valami 3M koruli osszegert volt elado. Belul feher bor!
> >54es Eldo? Erdekes szerkezet, kisse meg postwar design,
> >de szep!
> Csak nem azt akarod mondani, hogy akar meg keped is van rola?
> Mert akkor izibe nekem keretik kuldeni hogy halas lehessek!
Korbenezek. 54es Eldorol nincs, de most van egy linkem, barmilyen Caddyrol
szedek.
Akkor a freemailre mehet?
> >Amerikaban tudtommal egy kivetel van, a
> >Lincoln Mark I-VII sorozat, ahol verzioszamok vannak.
> Tulajdonkeppen akkor a Te velemenyed szerint a "67-es Mustang"
> elnevezes jelenthet akar egy 1970-ben gyartott Mustangot is?
> Ujabb ellentmondas Gergovel :-(
Ok csak a Lincoln Mark sorozatnal hasznaltak ilyen szamjeloleseket. Pl. a
Mark IV az 72-77 ig volt. a Mark III az asszem 69-72 stb....
Egy 67es es egy 70es Mustang kozt mar sok kulonbseg van. Bar mindketto eleje
lenyegeben a 67es attervezes eredmenye, de a legegyszerubb megkulonboztetesi
mod az, hogy 70ben eltuntettek a kulso fenyszorokat es csak a hutomaszkon
maradt meg a ket lampa. Tovabba 69ig meg gyakorlatilag valtozazlanok voltak
a meretek 64-65hoz kepest. Azaz a klasszikus Mustang "generacioi": 64-66;
67-68; 69-70.
Üdv: Gergo
V8npCH
|
+ - | Re: Amcsi almok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
> ez az stbstb lehet gondolom a Plymouth Hemicuda, az Oldsmobile Toronado
> 442SS, a Dodge Challenger R/T, meg igy a listadat nezegetve talan nem
> zavarnal el egy korai Camarot, Firebird-et sem, igaz? ;-)
Igenigenigen! Latom akkor Te is ertesz picit a nagyvasakhoz! :)
1.gen F-body (Camaro/FB) rulz :)
Folytassuk csak :)
Na nem, nem idegesitek inkabb senkit hogy ennyi dogot ideirok ni.
Picit azert megint beleszolok :)
Az Oldsnal a 4-4-2 egy onallo tipus volt (a Cutlass nagyteljesimenyu
valtozata)
Az SS pedig a Chevynel a Super Sport Package-t jelentette.
Otletes a 4-42 is: 4torkos karburator, 4seb. kezivalto, 2 kipufogo (dual
rendszer)
>
> AR 155 2.0TS16V Super
Üdv: Gergo
V8npCH
|
+ - | Re: Alomautok- Mustang (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
> >1965 Ford Mustang (4,7l)
> Konyorgom, szolj, ha egy ilyet szerzel. Legalabb hadd simogassam
> meg...
Mondok kozelebbit:
Aug. 4-5 Dunafoldvar, Amerikai Autos Talalkozo (en sajna nem leszek ott
:((((((( )
Van Mo-n. egy piros 66-os Mustang Convertible (4,7l). Gyonyoru allapot! En
tavasszal lattam es aszittem lefosom a bokamat!
Remelhetoleg lenn lesz DF-on is.
> Nem 64-ben? Ford Timeline:
> 1964 - Egy eddig pelda nelkuli reklamhadjarattal megjelent az uj
> Mustang. Minden plakaton, ujsagban es TV-adon ez volt lathato. A
> pesszimista becslesek szerint 100000 adhato el egy evben, ehhez
> kepest, mar az elso 24 oraban eladtak 22000 darabot, amivel
> elkezdodott a "Mustang Mania" eve.
Hm. 65 vegeig vagy 1 000 000 Mustangot adtak el, 66ban kb. 600 000-et. Ez
volt a csucs.
Na akkor par link:
http://v8cars.hu Amerikai Autos Magazin. Klublap, hetente frissul, legutobb
tegnap.
www.stangnet.com No Comment. Minden ami Mustang, akar 64-es, akar 2001-es.
Üdv: Gergo ICQ#:115072241
Peace
V8npCH
|
+ - | Bemutatkozas, Micsu proba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Üdv Mindenkinek!
Regota olvasoja vagyok a listanak, de a bemutatkozasom eddig valahogy
elmaradt, remelem hogy ez a bocsanatos buneim koze fog tartozni (hamu a fejemre
).
Hari Janos vagyok, 11 eve vezetek. Eddigi autoim Dacia TLX (ujonnan), Fiat Ritm
o 100s
es jelenleg egy '89-es Citroen BX TRD. Nem vagyok kifejezetten hozzaerto, inkab
b csak
hasznalom az autot nem butykolom. Azért irok mert a heten volt alkalmam
kiprobalni egy Mitsubishi Carisma DI-D -t es gondoltam erdekelhet valakit egy
szubjektiv velemeny. Ismeroson keresztul jutottam hozza egy masfel
napos teszteleshez, es ezt kihasznalva mindjart egy kisebb kirandulast
tettunk a csaladdal. Muszaki parameterekkel sajnos nem tudok szolgalni
mert csak a kezembe nyomtak a kulcsot, alairtam a papirost es viszlat.
Ja, elmondtak hogy kezeljem a riaszto ket gombjat :). Tehat ami tuti:
1.9 es direkt befecskendezos turbos dizelmotor, abs, legkondi, kpi. zar,
elektr. ablakok, ketoldali legzsak, elektr. tukrok, szervo kormany,
all kormany magassag. A tank tele ugyhogy irany az orszagut. Ami elsore
feltunt hogy 2000-es fordulat alatt eleg "gyengus" a motor, effolott viszont
nagyon huz. A fek jol adagolhato nagyon hatarozott (mondhatni brutalisan fog).
A megtett 960 km alatt (ebbol kb. 700 km legkondival) 5.5 liter volt az atlagfo
gyasztasa.
A varosban szeretem betartani az 50-et, de fouton altalaban 110 korul utazom. N
a ez nem
ilyen auto. 90-nel 1900-at forog 5.-ben 120-nal 2500, 170-nel 3700,
4500-nal tilt le. A vegsebesseget sajnos nem volt lehetosegem
kiprobalni. A leirtakbol talan latszik hogy a gep 120 folott erezte
igazan jol magat (meg en is :)) ) es borzaszto nehezemre esett ez
alatt autozni. A valto pontos, preciz, nagyon kenyelmes, de a dinamikus
haladashoz erdemes a motorfordulatot 2000 folott tartani es ehhez
surubben kell valtani. Persze lehet vele komotosan dizelesen is menni
de minek?:)) A futomuve eleg kemenyre hangolt, nagyon jo az
uttartasa es tolerans a hirtelen kormanymozdulatokra. Az uleseknek jo az
oldaltartasuk, de a kenyelemrol inkabb nem szolok mivel egy BX-bol
ultem at. Es most az aprosagok: a klima nagyon tetszett, de miert van
az hogy ha nekem elol jo, akkor a hatul ulo babralja az ablakemelot, ha
ugy allitom be hogy neki is jo legyen akkor az en vallam, konyokem
stb. fagy le? Vagy nem minden klima ilyen? Aztan, az ablakemelo
kapcsoloiba tehettek volna valami vilagitast. Szoval kb. ennyi, igy
visszaolvasva talan nem olyan erdekes, de en nagyon elveztem azt a
masfél napot. Tudom hogy nem egy sportauto es nem is egy
statusszimbolum, de kellemes jol vezetheto igazi preciz japan gep.
Az auto ara egyebkent 5.9M. Na el is mentem kenni egy
zsiros kenyeret ebedre.:)))
Sziasztok es bocs ha hosszu voltam:
Janos
|
+ - | Re: VIRUS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
<OFF>
> Egy nem autós téma: vírusos lett a gépem, és elszabadult a pokol: a
....
> akkor ki ne nyissátok az attachmentet! Ha netalántán
Javaslom, hogy semmilyen emailben erkezo gyanus attachmentet ne nyissal meg.
Az email-virusok nem indulnak el csak ugy maguktol, mindegyiket a
felhasznalo futtatja le az attachment megnyitasakor. Ha valakitol keretlenul
programot kapok emailben, rogton dobom a kukaba. Ez a tokeletes
virusvedelem! Remelem hogy a viros nem torolt le tul sok adatot...
Doneko
</OFF>
|
+ - | Re: re: ki-kihagy a motor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
> Ha taposod a gazt hirtelen nyomkodva akkor a gyorsito fuvokan
> keresztul kap egy csomo benzint.
Igen, en is emiatt gondoltam a tuzeloanyagellatasra es emiatt
nem piszkaltam nagyon a villamos rendszert (gyujtas)...
> Ha nincs alapjarat akkor lehet hogy az alapjarati fuvoka is el van
> piszkolodva.
Ha elindult :) akkor volt... (Az ezt megelozo kocsim egy 1200-s
Lada volt, az csinalta ugy egy hetig, hogy _semmi_ alapjarata
nem volt... Aztan ahogy jott, eltut a hiba...)
> Ki kellett volna tisztitani a benzintartalyt,
> de eladtam.
Hm, ezt hogyan csinaljak? Mosobenzinnel? Es: van alul
leereszto csavar rajta? Es: ha jol tudom, a tartajban elvalaszto
lemezek csokkentik a kocsi mozgasa soran a benzin
"lotyogeset" (Tenyleg?) Ha igy van, akkor hogyan lehet
rendesen kimosni?
Koszonom a levelet!
--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
UIN: 116973511
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay
|
+ - | Re: re: ki-kihagy a motor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusz!
> Amit elso lepesben meg kene nezni (a szervizt nem
> ajanlom mert eddig engem mindenhol atvagtak. (ill van egy hely
> ahol nem de en olcsobban dolgozok magamnak mint egy szerviz)) a
> gyujtast
A kocsi videken van, (nyaralas) emiatt elsosorban azt
szeretnem, ha hazajonne, hazahozna minket.. :)
> Szivesen megneznem de sajnos kisse
> messze lakom Szombathelytol.
En is :))) A kornyeken nyaralunk, ezert emlitettem ezt a
helyseget...
> Egybekent a karbi
> pucolasa nem egy egetveroen nagy mutatvany, meg lehet csinalni kb
> 2-3 ora alatt raeros tempoban.
Koszonom, ezzel mar masok is biztattak... Ha itthon lesz a
kocsi meg en is, megprobalom... Nem lehet valami elrotnani
ezzel? (A beallitasokra gondolok...)
> P.S az index.hu-n van VW topic ott is sokat tudnak segiteni a
> temban
Megnezem majd!
Koszonom a levelet!
--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
UIN: 116973511
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay
|
+ - | Re: Rangat a Golf (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
DEEJAY Tiszy irta (23 Jul 01, 9:01) "Rangat a Golf" subject-u
leveleben:
> * benzinszuro (-vezetek?) dugulas
> * karburator PUCC (fuvoka eltomodes szar benzintol)
> * fals levego szivas (bar ettol inkabb csak ingadozik a
> ford. es nem huz a gep)
> * AC pumpa kihagy (pl. lyukas membran)
Koszonom a levelet! Elnezest a kesei reagalasert (hol Pesten
vagyok, hol videken, utobbi helyen offline)... Idokozben voltam a
kocsival szerelonel: a benzinszurot cserelte ki; azota hajtottam
a kocsit, de nem jott vissza a hiba (kopp-kopp-kopp :)) Ha letelt
a szabi es visszajottem a kocsival Pestre, azert megnezem a
porlasztot... (Remelem, az AC membran nem beteg: ha az
olajba benzin kerul, az eleg baj -- errol korabban esett szo a
listan...)
--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
UIN: 116973511
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay
|
+ - | Brunai (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Es itt vannak a fenykepek a szultan autoparkjaban levo autokrol, tobbek
> kozott a Ferrari kombirol is:
Akkor en meg hadd dicsekedjek: beszallitoja vagyok annak a Stuttgart
melletti cegnek, amelyik a szultan autoinak a belso kiepiteset vegzi.
Most vettek egy olyan gepet amelyik a beletetovalja a bor fejtamlaba a
szultan cimeret. Ok csinaltak Jelcin autoit is. A masik ceg (ugyanaz a
tulajdonos) pedig az elektronikat epiti be. Lattam munka alatt egy
Merci limuzint a fejtamlak hatso reszebe TV volt epitve, a Hifi a fax
es egyeb nyalanksagokrol nem beszelve.
csendi
www.csendes.de
www.altgerber.de
|
+ - | Nemet rendor Kiskunmajsan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Most olvastam a helyi lapban, az Uj Kun-Majsa XIV. evfolyam 30. szam 5.
oldal, megjelent 2001. julius 27.:
"Kozbiztonsag: Kevesebb autolopas (...) A javulo orszagos adatokat tamasszak
ala a legfrissebb kiskunmajsai bunugyi mutatok. Az elmult ket es fel
honapban egyetlen gepkocsit sem loptak el a majsai rendor orshoz tartozo
teruleten - nyilatkozta lapunknak Szimon Karoly parancsnok."
Ugyanezen ujsag ugyancsak 5. oldal, masik cikk:
"Gépjarmuveink vedelmerol (...) Az Udulofalubol julius 24-en virradora
tulajdonitottak el egy itt piheno nemet allampolgar egy eves, bordo VW
Passat TDI szemelygepjarmuvet, (...) Az ugy kivizsgalasat (...) folytatjak."
Beszeltem helyiekkel, akik meglepodtek, amikor emlitettem a megjelent
e-mailt, szerintuk nincs is nemet rendor Kiskunmajsan, sem az Udulofaluban.
A dontes a tietek, ezek csak informaciok hozza.
Sanyi
|
|