1. |
Re: tesco benzin (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
2. |
re: Akksi bikazas hogyan? (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
3. |
re: Akksi bikazas hogyan? (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
4. |
Rejtelyes futomuproblemak II. (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
5. |
benzinkutak (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
6. |
Rugoero deformitas (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
7. |
re: Re: ekezet (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
8. |
re: Akksi bikazas hogyan? (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
9. |
re: meghalt? (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
10. |
re: Valasz: Rejtelyes futomuproblemak - nemcsak Peugeot (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
11. |
re: maosid auto vasarlasa (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
12. |
re: Bekoszones (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: autopalyadij (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Rejtelyes futomuproblemak - nemcsak Peugeot *** (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
15. |
csomagt.talca (volt: Re: Autopalyadij) (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
16. |
Koszonet! (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: tesco benzin (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mintha ellentmondasba kerultel volna, hogy tesco benzint a "tarsasag"
miatt ne tankoljak, kozben te is elismered, hogy inkabb kut fuggo a
tankolt uzemanyag minosege :)))
Tokeletesen egyetertek, hogy a benzin kutankent valtozik, sajnos
ismerek olyan helyeket, ahol bar olcsobb 2-3 forinttal a 95-os,
viszont latvanyosan tobb fogy belole. Tehat egyre kevesbe erdemes ugy
menni egy-egy benzinkutra, hogy csak a cegnevet nezi az ember. Viszont
pont ezert nem akarom helybol elutasitani a tesco benzint. Ezert
vagyok kivancsi olyanok tapasztalatara, akik mar "teszteltek". A
markas benzinekkel kapcsolatban: nagy ritkan (veletlenul) volt mar a
kocsiban evo 99-es, v-power, de en nem ereztem hogy akar csak jobban
menne tole a kocsi, raadasul a fogyasztas se volt jobb (pedig
autopalyan mertem), igy nekem nem eri meg ez a fajta "markas" benzin.
-Almos-
Brava 1.4 S (1997)
A HIX -ban irta:
> Én Brava-ba nem mernék Tesco gazdaságost tankolni. ;-) Én szeretem annyira
az
> autómat, hogy (puszta "butaságból" is) márkás benzint tankolok.
> Szerintem szinte mindegy, hogy melyik társaságnál veszel, annyira kút (állomá
s)
> függő, hogy mi (és mennyi) folyik a tankba.
>
> Üdv.: Brava 1.2 SX LE (2001)
>
--
|
+ - | re: Akksi bikazas hogyan? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Hogyan erdemes bebikazni a kocsit?
>
>Osszekotni a ket akksit es ugy inditozni?
>Vagy az egyiket (melyiket) "testre" kotni?
>A "test" alatt mit kene erteni?
>
>Koszi,
>Blog
Csaba, Triznyak?
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | re: Akksi bikazas hogyan? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Hogyan erdemes bebikazni a kocsit?
Eloszor is a jatekra kell kuldeni egy - esetleg naponta ismetlodo
levelet - Syberia vegig jatszast kero lero levelet.
Ha ez megvan, akkor PIROSRA festeni a kocsit, es lehetoleg
videkre menni, mert a bikak tobbsege ott el. Ha talaltal egy
szimpatikus peldanyt, akkor mar viszonylag egyszeru dolgod van,
csak egy kicsit kell jarkalni a bika elott. Garantalt a siker.
>Ez peasant-blinding.
Csak nem paraszt vakitasra gondoltal? A mokan volt egyszer
egy jo leiras, hogy nitrogent kell fujni a gumiba (1000Ft/gumi).
Valami bajom lehet, mert most kivetelesen egyet ertek Triznyakkal :-).
|
+ - | Rejtelyes futomuproblemak II. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Triznyak!
>Az hogy "mindossze" fel tank benzin ara a ket kerek, meglehetosen
gyengemagyarazat addig,
>amig a hagyomanyos kiegyensulyozas ara MAX. otode ennek.
Halkan merem csak megjegyezni, hogy Kecskemet mellol jarok
Ullore szervizeltetni (kb. 60km) es eddig csak az utikoltsegem tobb volt,
mint otezer (matricaval kicsit jobb lett :-))
Es ennek persze oka van: bemehetek a szervizbe, beszelhetek a szerelokkel,
megnezhetem a kocsit
szerekes kozben es persze rengeteget kerdezhetek. Az uj terheleses
centirgepet is magamtol kiszurtam.
Egy PUG 307-es kenyes joszag es nekem is
sokat kellet tanulni hozza hogy megertsem. Es ehhez latnom kell kicsit
szetszedve is.
>a donto tobbsegnek maradektalanul megfelel a "regi" modszer
De az a sok-nehany ember, akinek problemat okoz - azoknak jol jon, ha
tudjak, hogy van ilyen. Es nalam megoldotta a szamomra igen erzekeny
problemamat. A kormanyra kenyes vagyok :-((
Egyebkent szeretek Ullore jarni, es szerintem mar Ok is megszoktak, hogy van
egy "buzgomocsing", aki mindig
berohan a kocsijahoz :-))
Udv: Sas
|
+ - | benzinkutak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Vártam es vartam, hatha... de nem.
Olvassatok Ti az [origo]-t?
Mit szoltok a benzinkutas dologhoz?
Persze sok autos forumon sokszor lefutott tema.
De azert megis.
teeby
|
+ - | Rugoero deformitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ha valaki tenyleg tudja mit jelent a targyban szereplo kifejezes
magyarazza mar el.
>kiegyensulyozogep milyen elven mukodik, fogalmam sincs mit jelent a
>rugoerodeformitas
Hogyan is lehetne modellezni egy 140 km/h-s temponal emelkedon,
kanyarban, 86 + 54 kg felnott +31 kg gyerek +valamennyi csomag, +
magyaraszfalt.
Ja es arra is kivancsi volnek, hogy a targyban szereplo jelenseget
hogyan befolyasoljak az elobb irt korulmenyek. Mert erdekel, hogy a
gepi-muvi adatok/korulmenyek/jelensegek mennyiben hozhatok
osszefuggesbe a valos-gyakorlatiakkal.
Amig ezekre nem kapunk valaszt, addig is gondolkodhatunk, hogy mennyit
is tudunk mi itt a listan, es ok ott a szervizben a kerek valodi
kiegyensulyozasarol. Attol felek a ketto kozel van egymashoz, de a
megoldashoz mindegyik keves.
teeby
|
+ - | re: Re: ekezet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> amugy az iso-8859-2-t meg tarsait hanyagolni kene mar, unicode (utf-8
> kodolassal) sokkal ertelmesebb
-----
A HIX megerti az ilyen kodolast? Ha nem akkor vagy nem fogadja el a
levelet, vagy akombakom lesz belole.
Udv, Triznyak
|
+ - | re: Akksi bikazas hogyan? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Hogyan erdemes bebikazni a kocsit?
------
Javaslom az archivum atnezeset, a 2052. szamtol kezdodoen kb. ketto
honapon keresztul ez volt a tema. www.hix.hu/cgi-bin/archive.cgi
Udv, Triznyak
|
+ - | re: meghalt? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> .......Ekkor mar csak a belfoldi teherforgalommal kell leszamolni, amihez
> en megintcsak valami altalanydijas rendszerben gondolkoznek. Legyen a
> teherauto sulyadoja valoban aranyban a nagyobb sulybol okozott
> nagyobb utterhelessel es -karral, es mehessen kulon matrica vagy
> miegymas nelkul az autopalyakon........
-------
A megnovekedett terheket a fuvarozo beepiti a fuvardijba, tehat a
legvegen mi a fogyasztok fizetjuk meg az uthasznalat magasabb koltseget.
( inflaciot gerjeszt)
Raadasul az utakat ugyanugy tonkre teszik a teherautok, aminek javitasi
koltsegei szinten minket fog terhelni. Vegeredmenyben ugyanott vagyunk.
( mint adozo allampolgar) A "fejlett" autopalyahalozatunk merete miatt a
belfoldi fuvarozas donto hanyada nem az autopalyakon zajlik, es ez az
"ingyenes" palyahasznalat eseteben sem valtozhatna jelentosen. A tranzit
elgondolasban lehet racio, de felek tole, hogy az erintettek (orszagok)
ellenlepeseket tennenek. Akkor meg cseberbol vederbe.
Udv, Triznyak
|
+ - | re: Valasz: Rejtelyes futomuproblemak - nemcsak Peugeot (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Igy aztan lehet, hogy meglatogatom en is ezt az ujonnan ajanlott
> helyet.
> udv, Akos
------
Kivancsian varom a beszamolot.
Udv, Triznyak
|
+ - | re: maosid auto vasarlasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Most konkretan ebben a cipoben jarok. Oreg CX-emet meg nem vittek el, amikor
mar megvolt az XM. Most az XM a "maosid" autom. Erre A0-ban vagyok, a
sulyadot pedig egyedileg kell fizetnem mindkettore.
Ha igaz, vasarnapig :-)
Ezzel nem tudsz mit csinalni, ez torveny. Persze kiskapuk vannak, de ha
mindketto a te neveden van/lesz, az penzbe kerul.
IMHO, a "maosid" autot - ha nem tul nagy kobcentis - vedd a gyerek nevere.
Neked mindenkeppen fizetned kell, viszont mire a gyereknek lesz sajat
autoja,
addigra bonus 10-ben lesz.
A mi "maosid" autonkkal is ezt csinaltuk. Asszonye ugyan, de a nagylany
neven van.
Persze, ha a gyerek meg csak ket eves, akkor lehet, hogy ez nehezsegekbe fog
utkozni.
Mar csak az ules magassag allitasa miatt is :-)))
Szeretettel: Péter
Szeretettel: Péter
|
+ - | re: Bekoszones (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
MicuTomi:
>egy hete megerkezett a Mazda RX-8-asom!
mi meg majd' egy hete sargulunk az irigysegtol... :-)))
djtiszy
|
+ - | Re: autopalyadij (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
>Kulfoldi teherautok fizettetesenek jogszerusegehez:
>az osztrakok jogszeruen jarnak el, ha korlatozzak az
>orszagon athalado teherautok szamat? Mert evek ota
unios
>tagallamok leven bizony van kvotajuk, hogy hany
>kamion mehet at evente az orszagukon. Ez nem
jogellenes?
Nem, mert ez benne van osztrak csatlakozasi
szerzodesben, es korabban is volt az Alpok vedelmerol
nemzetkozi egyezmeny.
Az osztrakok is szeretnek csokkenteni az Alpokon
atmeno forgalmat vagy vonatra atterelni, de legutobb
14:1 aranyban leszavaztak a javaslatukat.
Egyebkent, mint mas valaki irta, a belgaknal nem az
atmeno forgalomra vetnek ki dijat, hanem minden
tehergepjarmure.
P. Molnar Peter
|
+ - | Re: Rejtelyes futomuproblemak - nemcsak Peugeot *** (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Friday 02 April 2004 13:34, horvath.akos1 wrote:
> > Felado :
> Hello Triznyak!Ez a centirproblema szerintem nemcsak a 307-est erint,
> bar valoszinuleg erzekenyebb ra. Egyik ismerosom Opel Omegaja 150-nel
> lesz ...<<<<<<<<<<<<<<<<
>
> Nem bizony! Nekem az Octavia a nyari gumiszettel beraz 130 korul, a
> telivel nem. Pedig komoly helyre hordom egyensulyoztatni, ahol a tegnap
Mivel az a levekem aldozatul esett az aprilisi trefanak, nem biztos hogy
vettetek a faradtsagot kisakkozni mit is irtam. Szoval lehet hogy mas
modellnel is problema, de a 307esnel szeriahiba es valoban kell neki a
speci kiegyensulyozas. Aztan hogy az van-e annyira speci hogy sokkal
dragabb legyen mint a "rendes", nem tudom.
--
Udv, Sandor
|
+ - | csomagt.talca (volt: Re: Autopalyadij) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasztok,
mai hixautoban talaltam:
> Találtam egy jó oldalt, ami talán nektek is hasznos.
>
> <a href="http://www.csomagtertalca
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ez nagyon tetszett!
Re: autopalya
Felado: info kukac csomagtertalca
"Talaltam egy jo oldalt"
:-))))
ps: amugy az oldal telleg nem rossz, a termek minosegenek
megitelesehez keves, az arak izles dolga, en mindenesetre nem rohanok
vasarolni.
--
udv,
Ivicz Laszlo
LLAT kukac AUDIKLUB pont HU
|
+ - | Koszonet! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello mindenkinek!
Nagyon koszonom a hozzaszolasokat az ugralo hofokmutato cikkhez!
Hala a tippeiteknek mar meg is oldodott a problema. (eltort a motor
testkabelet rogzito csavar. Kicsereltem, azota meg sem moccan a
mutato, ugy all mint a covek!)
Megegyszer koszi!
Peti
Skoda 120 L
|