1. |
hasznalt gumi (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
2. |
RE: Allami A8 (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
3. |
Ez-az, illetve most csak a Bazsinak a valasz! (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
4. |
va: Buntetes (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: fogyasztas (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
6. |
festekcerka (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
7. |
ebreszto (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
8. |
i-kerdes (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Fiat Uno fire (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
|
+ - | hasznalt gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:31 AM 4/14/2001 +0000, you wrote:
>DE ESZETEKBE NE JUSSON HASZNALT GUMIT VENNI!
>Egy guminak rengeteg olyan mechanikai serulese lehet jardazasoktol vagy
>barmitol, ami adott esetben nagy terhelesnel (pl. hoseg+nagy sebesseg)
>durrdefektet okoz.
Miert lenne veszelyesebb a hasznalt gumi mint az uj ? Hisz az ujat is
megpadkazhatom, es az is olyan lesz. Anno mikor nezegettem a kocsimra
gumikat 200-250ezer ft korul volt 4 uj. Szerencsemre valakinek el kellett
adnia az autojat, es meg a regi gumik voltak rajta, igy az ujakat ami most
tavasszal kerult volna fel ra nem rakta fel en meg megvettem 140-ert igy
megtakaritottam 100e ft-ot. De mint latszik ez igy is baromi nagy osszeg,
es csak a szerencsen mulott, meg azon hogy osszel elkezdtem nyari gumit
keresni. Akkor azert nem vettem hasznaltat, mert egyszeruen nem tudtam HOL
hasznaltat venni. Mara mar tudok sok hasznaltgumist, igy nem lenne gond egy
adag szep allapotut vasarolnom, ugy 50ezer forintbol vagy kevesebbol ki is
jonnek, es lehet hogy kaptam volna olyat ami nem kenodik el az aszfalton
30e km alatt (ennyit josoltak a yokohama a520-asaimnak) vizen is autozhato
nemcsak szarazon. Szoval ugy erzem egy adag hasznalttal jobban jartam volna..
Igazabol szivesen hiszek neked, de ha meg valaki innen megerositene hogy o
is hallotta ezt hogy nem szabad megnyugodnek hogy most az egyszer nem
csinaltam hulyeseget.. (eleg hujeseg volt a hasznalt auto vasarlas.)
Ant
|
+ - | RE: Allami A8 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> 2) Amugy eleg nekik, ha bekapcsoljak a kek lampat, utana nem
elozheted meg oket es ezzel vege a szorakozasnak.
Sziasztok !
Nem ugy van az !
A tetore kitett kek lampa onmagaban semire nem jogosit.
(Ezt valahogy a kek lampa alatt ulok NEM TUDJAK.)
A mukodtetett kek lampa onmagaban (szirena nelkul)
CSAK FIGYELMEZTETO jelzes!
Akar all az auto, akar halad.
(Nyugodtan + lehet elozni. Annyit er mint a sarga lampa.)
Szirenaval EGYUTT hasznalva na az mar megkulonboteto
jelzesnek minosul. De CSAK IGY !
Kar, hogy ezt ALTALABAN csak az tudja akinek nincs
engedelye kek lampara.
Puruczki
Tamas
(Baja)
|
+ - | Ez-az, illetve most csak a Bazsinak a valasz! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Lista/Bazsi!
Koszonom ajanlatod, de a teli gumikat (kb 10.000km) eppen vagy ket hete
csereltem le, igy sajnos ez a biznisz most nem megy vegbe. Azonban ha valaki
tud olcsobban jo minosegu Nyari gumikat azok erdekelnenek, mert az elso
ketto (sajnos 1 eve van csak nalam az auto es az elozo gazdaja nem
cserelgette korbe-korbe) gummancs meglehetosen elkopott. Nem nagyon veszes a
dolog, de megerett a helyzet arra, hogy elgondolkozzam a cseren. Legalabb 2
kellene, de pernye ha rendkivul jo vetel kinalkozik, akkor erdkelne tobb is.
Az en Swiftem 92 dec.-i, igy gondolom meg a regebbi konsrukciosok -a kisebb
etvagyuak- koze tartozik hala istennek! Az igaz, hogy 5 liter ala nem
sikerult menni, de ez velemenyem szerint csak a nehez csukamnak koszonheto
(relativ) mivel en 120 korul kozlekedem, es az 5,3-as atlagba mint mondtam a
Bp 35km (kb.) is benne volt. NYilvan a te kilometer-adataid egy kisse
meggyozobbek (mar a sokszoros tavolsagbol kovetkezoen is), de azert
szerintem lehet 5 ala is vinni, ha valoban 80-90 kozott hajtok es esetleg
hatszel is van. Egyszer kiprobalom, de nem igerem, hogy osszejon,
legfoljebb 100 km erejeig, mert az nem embernek valo. 100 alatt csak
tolatni! :)
A Luigi
|
+ - | va: Buntetes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Akos emliti...
> A haveromnal odaig ment el a rendor, hogy el is vette
> a penzt, majd tovabb dumalt es vegul visszaadta a haverom
> felesegenek "koltse a gyerekre" felszolitassal.
Lanyok a listan - Figyelem !
-Draga, aranyos biztos Uuur! Nemsokara erre jovunk kocsival.
A ferjem mindig hatvannal veszi ezt a kanyart. En meg lattam
egy cuki tavaszi kalapot az uzletben...
Tok jo.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Re: fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hmmm....
Az en autom 225 loeros, 3.2 literes, de a fogyasztasa szigoruan a gyari
ertekek korul mozog, autopalyan130-as temponal meg nem sikerult 8.5 liter
ala mennem, varosban 11-13 liter korul eszik. Varosban nyomom neki rendesen,
autopalyan nam szoktam szaguldozni, max. 140-el megyek. A tobbiek fogyasztas
adatai alapjan ugy erzem, hogy eleg jo ennek a V-TEC motornak a hatasfoka.
http://ottoolah.tripod.com/Acura/
> Valaki azt irta, hogy sehogy sem sikerul 10 liter alá vinni a
> fogyasztást városban.
>
> Hát igen, a 120LE-nek ára van. Egyébként simán 8 körülire lehet vinni a
> fogyasztást, ha úgy hajtja az emberfia, mint egy átlag, 80-100LEs 1.6-os
> kocsit (Golf, Astra, Octavia...)
|
+ - | festekcerka (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Vegre egy engem is erdeklo tema!!
Hol lehet festekvastagsagmerot venni???
Digitalis kijelzost, nem azt a gagyi 3 ledest, mert az
kak@t se er.
<> Egy biztos, ha egyszer uj autot veszek, akkor
<> retegvastagsag-merovel megyek az atvetelre, es ezt a
<> kereskedonek mar rendeleskor bejelentem.
<> Udv. Llaci
<
<Es hol lehet egy ilyet beszerezni? Mennyibe kerul?
Udv: Nyiri Peter
www.radiusz.imp.hu
|
+ - | ebreszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Kiralylany ne almodjal mar! Nalunk nyugatabbra is vannak ilyen
hatalmaskodasok es eltitkolt dolgok. Amugy 48 orara gyanu alapjan
orizetbe vehetnek es a telefonkonyv es a konnygaz nem latszik. Szoval
lehet jatszani a gondolattal, csak nem biztos, hogy erdemes.
Fresi
u.i.: A Gokart engem is erdekel
*************************
Luigi irta:
A rendorauto/benne ulok meg szerintem addig nem igazan kepes-ek semmit
tenni, amig nem szolgal-nek bizonyitekkal, legfeljebb lekapcsol,
igazoltat,
elszorakozik es annyi, igy maris nyert idot a menet. Jogrendunk szerint
el
(talan meg mindig) az artatlansag velelme, igy nem neked kell
bebizonyitani,
hogy nem vagy vetkes, hanem forditva (aki vadol annak, hogy az vagy.
Fenykep
es ez-az nelkul? Nehezkes) :((
Az ilyen dolgok mocskosul az igazsagerzetemet. :(
>2) Amugy eleg nekik, ha bekapcsoljak a kek lampat, utana nem elozheted meg
>oket es ezzel vege a szorakozasnak.
Ez meg azert (mert mar volt ra pelda) nem ilyen egyszeru, Nem lehet azt
a
kek pilacsot csak ugy ki-be kapcsolgatni, mert ezert a fejes bacsik is
meguthetik a bokaikat! (vegre valami) :)
*************************
|
+ - | i-kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sok csokit, Autosok,
eloszor is adjuk meg ami jar: MG-nek a szokasos :-)))))
Masodszor. Mit szolna egy 1.3-as, eredetileg karbisnak keszitett
motor, ha a blokkjara ra akarnam applikalni az 1.6-oshoz keszult
befecskendezos hengerfejet? Azon tul, hogy a csavaroknak, furatoknak,
le- es felfele kozlekedo folyadekok jaratainak meg kell egyezniuk,
nyilvan meg valamin kell modositani (ugyebar 1.6 -> 1.3).
Lejjebb/feljebb kell allitani valamit, egyaltalan mukodhet igy ez a
rendszer? Nemtom, van-e jelentosege, de 78-as (1.3) es 82-es (1.6)
Audi, 4h-es, kicsereles/beszereles szempontjabol teljesen
csereszabatos motorokrol van szo.
Kovetkezo kerdes: ezeken az oreg Audi motorokon a szelepszarszimmering
kicserelesehez okvetlenul le kell szedni a hengerfejet?
Kovetkezo (jol van, latom megint lesz kerdes elegendo): kb. ? kg
festek kellhet egy nem kombi, nem furgon, szoval semmi kulonosen nagy
feluletet nem tartalmazo szemelygepjarmu normalis lefestesehez? Ugy
hozzavetolegesen... 1-2 kg? 10-20 kg? 1.000-2.000 kg?
s.cs.
L.
*** IVICZ Laszlo
*** Tel, SMS: +36 (20) 977 1097
*** Egyedi lepcso-, korlat-, kapu-, ajto- es ablakracs, stb. keszitese es szere
lese
*** Biztonsagi zar szerelese
|
+ - | Re: Fiat Uno fire (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi zk & mindenki
>Vajon érdemesebb ezt venni, mint egy Suzu Swiftet? Van esetleg
valakinek tapasz
>talata "átnyergelésről" egyikről a másikra? Hogyan viszonyul egymáshoz
a két gé
>p (műszaki kialakítás, minőség, megbízhatóság, ár/érték, stb.)
Ha szeretnel latni egy torestesztes Fiat uno-t akkor itt all a Honved
ucca Marko ucca sarkan felig leborotvalt elsovel (valoszinuleg nem adott
elsobbseget ott ahol kelett volna) eredetileg olasz rendszamos volt de
azt mar leloptak rola (vagy elvitte a tulaj)
Hat mit mondjak, a Honved utcan nem igazan lehet szaguldozni es a kis
sebessegel ilyen gyurodest lehet csinalni egy kocsin hmmm en
gondolkoznek rajta hogy kelljen-e.
Erdemes megnezni 45 fokban hianyzik a bal eleje de ugy hogy kozben a
motorhazteto szinte sertetlen (a motorhazteto fele alatt nincsen semmi
csak levego)
Buszsav!
Bocsesz hogy beleszolok de tudtommal buszsavon akkor mehecc ha az 1.
lehetosegnel akarsz lefordulni. A behajtani tilos logikailag itt nem
szamit lehetosegnek mert ott ugyen nem illik bekanyarodni. Tehat ha
addig amig lekanyarodsz van akarhany behajtani tilos az nem szamit
szabajsertesnek
Bazsi irta
>Az En olvasatomban eszerint nyugodtan autokazhatok az
>autobuszsavban, a lehetosegre vadaszva, hogy az _elso_
l>ehetosegnel jobbra kanyarodhassak....
Azt hiszem ez egy olyan gumiszabaly amit a kozlegedesi kulturara
alapoznak, csak sajnos sokan nem veszik azt figyelembe, hogy az nem egy
plusz sav es uzsgyi. Azt teljesen mas teszta ha total ismeretlen a terep
te meg tudod hogy na valahol ott majd le kene kanyarodni, szerintem
akkor nem szolnak egy rossz szot sem.
|
|