1. |
off, Nat. Neederland biztosito (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
2. |
Citroen XM (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Szines =?UNKNOWN?Q?helyzetjelz=F6?= (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
4. |
va: videki soforok... (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
5. |
mega off - ekezet es sortores (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: PKI autoban (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
7. |
Re[3]: raboloember, iskolaban GSM zavaro??? (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
8. |
kotelezo (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
9. |
Segitseg kellene (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
10. |
Breko - breko itt Gumikacsa vetel ! (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
|
+ - | off, Nat. Neederland biztosito (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
sziasztok,
nincs valakinek a fenti biztositonal ismerose? ha lenne, keressen mar meg
maganban.
thx
homer
|
+ - | Citroen XM (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
Egy brit felmérés szerint a Citroën XM esetében fordult elő
a leggyakrabban, hogy a garancia letelte után hamarosan
nagy összegű javításra volt szükség. Érdekes, hogy a
további helyezettek is mind francia típusok: a második a
kevés büszkeségre okot adó listán az Espace buszlimuzin,
majd a Citroën Xantia és csak a negyedik a brit Land Rover
Discovery. A felmérés szerint egyébként ebből a szempontból
az egész autóipar viszonylag siralmas képet mutat, hiszen
tíz autóból átlagosan négy szorul komolyabb javításra a
garancia lejárta utáni két évben. A felmérés a Nissan
Micrát találta ebből a szempontból a legjobbnak, és ne
gondoljuk, hogy ez a kevés vizsgált autó és a véletlen
összjátéka miatt lenne: a Micra a legkelendőbb autók közt
szerepel Nagy-Britanniában, a felmérés pedig a
meghosszabbított garanciát kínáló Warranty Direct adataiból
készült.
|
+ - | Re: Szines =?UNKNOWN?Q?helyzetjelz=F6?= (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sztok!
.....
> Nehany dolog ami kaphato, de nem szabalyos:
.....
> - 80 es 100 Wattos fenyszoroizzok
.....
Ez igaz? Miert?
KI
|
+ - | va: videki soforok... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>tizedmasodpercek mulva satufek, mar keszulok a csattanasra,
>de valahogy nehany tiz centivel elhibazom az elottem
>stoptablan foutvonalon keresztben fekezes nelkul durvan
>80-nal atviharzo kek trabant segget... Masodpercekig nem
>voltam magamnal;
Tessek elhinni, hogy a nagy balhek, a tok ures utakon
tortennek. Egesz nap keresztul-kasul a pesti forgalomban -
maga a dogunalom.
--
Meszaros Geza
|
+ - | mega off - ekezet es sortores (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Shake irja...
> Keretik mar vegre elolvasni a szabalyzatot vegre es
> messzirol elfelejteni a magyar karaktereket.
r. irja...
> ps. torned a soraidat ugy 72-75 karakternel? koszi.
Aki olvasott mar valaha levelezo etikettet az tudja, hogy
semmilyen listara nem irunk ekezettel mindaddig, mig
kifelyezetten nem kernek ra es a sortorest pedig 65
karakternel illik elkovetni.
Van egy par listatarsunk, akit a listan is es maganban is
kertunk a fentiek betartasara. Megis szarik ra. Mit lehet
tenni... ez van.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Re: PKI autoban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihó!
> Szoval ha kocsiba te ilyen cuccot raksz akor jonnek a targoncaval rarakjak
> a platos ifara es usgyi.
Noigen... :)
> A garasban meg majd kicserelik a compotert egy ojanra amin az o kulcsaik
> vannak regisztralva oszt kesz.
Keves... minden letezo cuccok ki kell cserelni... majdnem az egesz
kocsit... vagy szereznek elektronikat minden alkatreszre. Nem figyeltel, en
azt mondtam, hogy minden lenyeges es kevesbe lenyeges alkatresz sajat
kulcsot kap, amely a publikus kulcsot (így nem lehet a kulcs ismereteben
privat kulcsot generalni). Mint emlitettem, olyan legyen a kulcs tarolasa,
hogy ne lehessen peldaul azt az eszkoz tonkretetele nelkul cserelni...
Tovabba, nem erdekes a kommunikacio... az lehet barmilyen, de a
kommunikacio kezdete a stream dekodolasaval kezdodik... kulonben egyik
eszkoz sem hajlando kommunikalni...
Ezek a modszerek mar tobb evesek az informatikaban, miert ne hasznalnak a
autoiparban?
> Ja es ne keverd a publikus es a privat kulcsot. Publikus kulcsal te nem
> kodolsz ki semmit csak be. a Privattal tudod nyitni a kodolt allomanyt.
Haat... biztos vagy ebben? Mi ertelme ennek? Ha a publikussal kodol
valaki, akkor honnan tudom, hogy ki volt az? Forditva megy ez...
szerintem... de igazából mindegy... :)
> Ja es megvalami (es ez meg sok mindenki masra is vonatkozik) Kezdek
> belefaradni hogy silabizaljam a az okor karaktereket amiket a magyar
> akcentes karakterek helyere tesz ez a totva.
Nalad mi a totva? :)
--
Auth Gábor
|
+ - | Re[3]: raboloember, iskolaban GSM zavaro??? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HIX AUTO #1652, :
>Az enyem ugy mukodik (es gondolom mindegyik ezt teszi), hogy a diszpecser
>kozponttal SMS-ben kommunikal. A zavaras is erre vonatkozott szerintem nem
>a GPS-re. Ezek az eszkozok kereskedelemben kaphatoak. A gyerekeim
>iskolajaban is ilyenek vannak, egyszeruen az epuletben nincs terero.
Na en marhagyorsan elhoznam onnan a gyerekeimet. Tudom, ez a
mobilozastol-agyrak dolog nincs bizonyitva, de az eselyeket senki sem
vitatja. Fejlodo szervezet eseteben IMHO ez igen veszelyes.
Ha pedig zavarasrol van szo, akkor az a jel nyilvan erosebb a
normal GSM jeleknel. Sot, ha az a szerencsetlen telefon gyengulni erzi
az adotorony jelet, akkor megprobal erosebben adni. Stb. Stb...
Amugy az iskola ugye nem kerte a beleegyezeseteket ehhez?
Nem igaz, hogy nincs normalisabb modszer...
--
Udv,
Hunter -[HE 1.15beta8+1;]-
|
+ - | kotelezo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Szeretnem megtudni, hogy milyen eselyem van teljes
kartalanitasra. Egy piros lampanal alltam a kocsimmal (het
eves opel astra) es hatulrol nekem jott egy masik auto,
akkora sebesseggel, hogy az elottem allo kocsinak nekilokte
az en kocsimat. Az illeto elismerte a karokozast. En
elvittem a kocsimat egy markaszervizbe, ahol szerettem
volna megcsinaltatni, de a biztosito kozolte, hogy tul
draga lenne a javittatas. Megallapitotta, hogy az
utkozeskor mennyit ert az autom (941.000,-)megallapitott
egy "roncs" erteket (450ezer) es a fennmarado osszeget
anelkul, hogy azt elfogadnam postan elkuldi nekem. A
problemam, hogy a megallapitott osszegbol es a
roncsertekbol (a roncsot a megallapitott osszegert egy
megadott cimen megveszik) nem tudok egy hasonlo
adottsagokkal rendelkezo (marka, tipus, megtett
kilometer...) kocsit venni. Az arkulonbozet kb. 300-350ezer
forint. Van-e eselyem, hogy a biztosito belatja, hogy az
altala megallapitott osszeg meg sem kozeliti a kocsi piaci
erteket? Ennyit er a kotelezo felelosseg biztositas?
Ha valakinek van otlete, hogy mit lehet tenni az irhat
maganba is elore is koszi
G.
|
+ - | Segitseg kellene (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nem kimondottan ide tartozik, de hatha.
A kollegam ma a munkaba jovet megfozte a Skodajat. A szervizben nem
vallaljak, azt mondtak neki, csak komplett motorcserevel lehet a problemat
megoldani. A gond ott van, hogy olyan helyen lakik, ahol meg busz sem
mocorog, igy nem tud bejarni.
Kerdesem, lehet-e siman hengercserevel ilyen problemat megoldani, ill.
nincs-e valakinek egy 120-as Skodahoz meg mukodokepes mocija elado?
A baj nagy, segitsetek!
Koszike elore is
Attis
|
+ - | Breko - breko itt Gumikacsa vetel ! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles
Sziasztok autosok.
Kozeledik jovo het vege ahhol is ismet talalkozunk egymassal
Bernecebaratiban egy barati autos talalkozon. Mint hagyomanyosan szeretnem
javallani egy konvoj indulasat Pestrol. Gondolom, hogy a pesten athalado
videken lako autostarsak is szivesen csatlakozna a menethez. Velemenyeket,
javallatokat es indulasi idot es helyet kellene megbeszelnunk.
Udv: Frigyes
A . MajorKa Bt.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
T: 214-3950 ; M: 0620-9446-107
Skoda 120 L
http://kep.tar.hu/budaivar/index.phtml
HiX matrica , elso ajto legterelo, Brisk tunning gyertya,
hatso ablak futoszaljavito, Militec kaphato., E - gyujti elektronikus
gyujtas megszakitos autokba.
|
|