Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1650
Copyright (C) HIX
2002-11-17
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: szines helyzetjelzo (mind)  11 sor     (cikkei)
2 Re: evjarat, raboloember (mind)  10 sor     (cikkei)
3 gepjarmu kotelezo biztositas (mind)  7 sor     (cikkei)
4 Re: Ez-az (mind)  14 sor     (cikkei)
5 Re: Autotolvaj vallomasa + aktualitas (mind)  43 sor     (cikkei)
6 Debica abroncsok (mind)  25 sor     (cikkei)
7 Matrica (mind)  8 sor     (cikkei)
8 Re[2]:raboloember (mind)  29 sor     (cikkei)
9 Re: szines helyzetjelzo (mind)  14 sor     (cikkei)

+ - Re: szines helyzetjelzo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> lampaburat az 1.0 Suzukira, meg minden egyeb sz@rt, holott
> lassan konnyebb feltunni azzal, ha az ember kiteszi az 
> iranyjelzot savvaltasnal, netan narancssarganal megall

erdekes, sokat vezetek videken, es bp-en is, es sajnalatos modon kb
97%-ban elmondhato, hogy bp-en nem szokas indexelni. sztem jozsibacsiba
ugy beleneveltek, hogy o meg az udvarban is indexel amikor a traktorral
forgolodik a tyukok kozott. masok eszrevetelere is kivancsi vagyok.
homer
ps. ha jottok aq talira, az utleveleteket ne hagyjatok otthon!
+ - Re: evjarat, raboloember (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> Mindenesetre en ugy terveznem meg a rendszert, hogy amint nem kuld a kocsi
> poziciot a kozpontnak, induljon a riasztas...

egy ismerosom egy buliban nyert egy hetvegere egy a8-as audit. abban is
ilyen gps-es muholdas akarmi volt. szegedtol nem messzire laktak, es
pl. amikor bementek szegedre, akkor vasarhely utan mar felhivta a
diszpecser, hogy ugyan miert megy szeged iranyaba. ergo figyelnek
folyamatosan arra, hogy mere megy a szeker.
homer
+ - gepjarmu kotelezo biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Menjetek el erre az oldalra.
http://www.origo.hu/uzletinegyed/kotelezo/index.html

Adatlapot kitoltve - kiszamolja az osszes biztosito
ajanlatat.
--
Meszaros Geza
+ - Re: Ez-az (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> A lenyeg, hogy ha tetszik es nem szenyoznak a zsaruk
>> akkor hasznalhatod. Az en kocsim dudig van kek leddel,
>> szines helyzetjelzovel, szines rendszamvilagitassal (bar
>> en csak hetvegen hasznalom kirandulo, csajozos autonak).
>Vajon S-Mercire, Lexusra, 7-es BMW-re miert nem raknak kek ledet?
>(Biztos nem tudjak, hogy jol lehet vele kirandulni meg csajozni...)
Tugggggyak ok, hogy mennnnyivel jobb, irigykednek is, csakhat 25 milkat
kicsengettek a verdara, osztan mar nincs mibol!

--
Windisch Gergely -  - ICQ: 16688379
"Ez a kedves Musztafa 1000 dollart igert, ha elviszem a csomagjat Romaba.
Ha jol hallom, ora van benne..."
HIX-Editor 1.15beta8
+ - Re: Autotolvaj vallomasa + aktualitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


en is megkaptam egy jopar napja az autotolvajos cikket - ez 
a szakmaban is eleg hamar korbejart.

Tegnap erdekes dolog tette ujbol aktualissa: egy rendor 
behozott hozzank egy "lopos cuccot", hogy azonositsuk, 
milyen autoba valo.

A "cucc" a kovetkezokeppen nez ki:

* csatlakozo
* kabelkorbacs (legalabb 20 vezetek), mashonnan leforrasztva
* befecs. komputer
* gyujtas-zarhenger gyuruje (muanyag) a jelvevo egyseggel
* jelado (morzsanyi, kioperalva egy kulcsbol)

Az egesz szorosan becsomagolva egy Auchan-os zacskoba, majd 
korberagasztoszalagozva (az a szep szeles barna), hogy csak 
a csatlakozo meg a kabel latszik ki.

Elso ranezesre feltehetoleg Cliobol (Thalia) szarmazik, de 
lehet, ohgy Megane-hoz is jo.

Szerintem az auto elinditasa ezzel max 30 mp.

Bontobol ilyet venni szerintem 100 000 Ft alatti osszeg. 
Ujonan sincs tobb 2-300 ezernel.

A tulaj valoban  :-) az immobilisert, tekintve, 
hogy az egesz szamitogep ki lesz kerulve.

Ezt uj Lagunaval, VelSatissal, uj Megane-nal 
(megerkeztek!!, szuperek!) nem lehet megcsinalni, ott van 
meg harminchuszonharommasik kor, amit le kellene kotni.

udv,

djtiszy

PS: az, hogy bekerult hozzank egy ilyen cucc, azt jelenti, 
hogy egy ujabb mocsokarcu bandat kaptak el.
+ - Debica abroncsok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

avi irt a Debica abroncsokrol, ket mondat csak: csak hoba, 
es csak kicsi autora. Hirhedten eros kopasuak, elegge 
kenodnek (Frigo). Szaraz aszfalton szerintem megveri a 
nyari gumi, hoban persze nagyon jo.


Nem veletlenul nincs 16-osban Debica, mert IMHO ilyen 
(normalisabb, nagyobb teljesitmenyu) autot mar senki sem 
kockaztat ilyen abroncsokon.

A 195/65R15 valoban valtomeret, listaara 15100 Ft.
A Matador 205/55R16 MP58-as 23700 Ft, es raadasul 
szilikatartalmu. (Ha mar az alsokategoriaban gondolkozol)

Bar ha nyariban P6000-eseken gurulsz, akkor egy erdemes 
hasonlo minoseget megutni teliben is. Dragabb, de a nyari 
addig sem kopik, es legalabb nem kell maskeppen vezetni a 
gumik miatt.


udv,

tiszy
+ - Matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Piros matricat kapnak a dizel szemelyautok (igy pl. egy vadiuj TDI
> audi is), ugyanakkor az Euro II normat teljesito teherjarmuvek zoldet
> kapnak (igy a mi TDI T4-esunk is zold matricas)

Ekkora okorseget jo lenne legalabb kevesbe hatarozottan
deklaralni... Termeszetesen - egyebek kozott - zold matricat
kapnak az EU tagorszagokban es az USA-ban 1998. jan. 1-je utan
gyartott szemelyautok is.
+ - Re[2]:raboloember (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>-jel zavarasa: Ket hordozofrekvencian adnak a GPS holdak. Az egyik
>1575.42MHz a masik pedig 1227.6MHz, es ezeken harom fele modulaciot
>hasznalnak Ezen frekvenciak zavarasa sem benitja le a vevoket, mivel ok
csak
....
>ne foglalkozzon veluk.
En nem ertek ennyire ehhez a temahoz, de aki csinalta nekem a PDA-hoz a
GPSt 
ugyan azt mondta mint amit a vallomasban irtak. Sot mutatott olyat, amit
eszkozt ami mind a GPS-t, mint a GSM-t is zavarja egyszerre. Probalta
kivedeni
de meg nem talalta modjat a zavaras kivedesere.

>- mivel a jel nagyon gyenge, az antenna arnyekolasaval a legegyszerubb
>kiiktatni azt. Nem tudom, hogy van-e olyan elektronikus kutyu ami kepes
>erre, de tapasztalataim alapjan az biztos, hogy eleg akar egy papirlappal
Azert ez igen eros tulzas. Nekem a nem femgozolt ablakon keresztul is
mukodott.
Sot, ha nem akarod kirakni a kocsira feltuno helyre az antannat, akkor be 
lehet rakni a muanyag lokharito moge. De teny, hogy a femvodor eleg az
arnyekolashoz.

>Mindenesetre en ugy terveznem meg a rendszert, hogy amint nem kuld a kocsi
>poziciot a kozpontnak, induljon a riasztas...
Nem rossz otlet. :))

Arpad
+ - Re: szines helyzetjelzo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Fri, 2002-11-15 at 11:53, nme1--index.hu wrote:
> iranyjelzot savvaltasnal, netan narancssarganal megall

A piros es a zold kozott akkor magyarul sarga vagy narancssarga van? :)
(En mindig sarganak ismertem...) Mert a franciaknal narancssarga, az
amerikaiaknal sarga. Az utobbiaknal a "narancssarga" azt jelenti hogy
mar pirosra valtott mikor atmentel, erre a franciaknal az "erett
narancs" hasznalatos.

Nem mintha nekem a narancssarga is nem lenne egyfajta sarga, de ezeknek
a yellow meg az orange (illetve a jaune es orange) ket teljesen kulon
szin...

Udv, Sandor

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS