1. |
Re: szines helyzetjelzo (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: evjarat, raboloember (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
3. |
gepjarmu kotelezo biztositas (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Ez-az (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Autotolvaj vallomasa + aktualitas (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
6. |
Debica abroncsok (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
7. |
Matrica (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
8. |
Re[2]:raboloember (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: szines helyzetjelzo (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: szines helyzetjelzo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> lampaburat az 1.0 Suzukira, meg minden egyeb sz@rt, holott
> lassan konnyebb feltunni azzal, ha az ember kiteszi az
> iranyjelzot savvaltasnal, netan narancssarganal megall
erdekes, sokat vezetek videken, es bp-en is, es sajnalatos modon kb
97%-ban elmondhato, hogy bp-en nem szokas indexelni. sztem jozsibacsiba
ugy beleneveltek, hogy o meg az udvarban is indexel amikor a traktorral
forgolodik a tyukok kozott. masok eszrevetelere is kivancsi vagyok.
homer
ps. ha jottok aq talira, az utleveleteket ne hagyjatok otthon!
|
+ - | Re: evjarat, raboloember (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Mindenesetre en ugy terveznem meg a rendszert, hogy amint nem kuld a kocsi
> poziciot a kozpontnak, induljon a riasztas...
egy ismerosom egy buliban nyert egy hetvegere egy a8-as audit. abban is
ilyen gps-es muholdas akarmi volt. szegedtol nem messzire laktak, es
pl. amikor bementek szegedre, akkor vasarhely utan mar felhivta a
diszpecser, hogy ugyan miert megy szeged iranyaba. ergo figyelnek
folyamatosan arra, hogy mere megy a szeker.
homer
|
+ - | gepjarmu kotelezo biztositas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Menjetek el erre az oldalra.
http://www.origo.hu/uzletinegyed/kotelezo/index.html
Adatlapot kitoltve - kiszamolja az osszes biztosito
ajanlatat.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Re: Ez-az (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> A lenyeg, hogy ha tetszik es nem szenyoznak a zsaruk
>> akkor hasznalhatod. Az en kocsim dudig van kek leddel,
>> szines helyzetjelzovel, szines rendszamvilagitassal (bar
>> en csak hetvegen hasznalom kirandulo, csajozos autonak).
>Vajon S-Mercire, Lexusra, 7-es BMW-re miert nem raknak kek ledet?
>(Biztos nem tudjak, hogy jol lehet vele kirandulni meg csajozni...)
Tugggggyak ok, hogy mennnnyivel jobb, irigykednek is, csakhat 25 milkat
kicsengettek a verdara, osztan mar nincs mibol!
--
Windisch Gergely - - ICQ: 16688379
"Ez a kedves Musztafa 1000 dollart igert, ha elviszem a csomagjat Romaba.
Ha jol hallom, ora van benne..."
HIX-Editor 1.15beta8
|
+ - | Re: Autotolvaj vallomasa + aktualitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
en is megkaptam egy jopar napja az autotolvajos cikket - ez
a szakmaban is eleg hamar korbejart.
Tegnap erdekes dolog tette ujbol aktualissa: egy rendor
behozott hozzank egy "lopos cuccot", hogy azonositsuk,
milyen autoba valo.
A "cucc" a kovetkezokeppen nez ki:
* csatlakozo
* kabelkorbacs (legalabb 20 vezetek), mashonnan leforrasztva
* befecs. komputer
* gyujtas-zarhenger gyuruje (muanyag) a jelvevo egyseggel
* jelado (morzsanyi, kioperalva egy kulcsbol)
Az egesz szorosan becsomagolva egy Auchan-os zacskoba, majd
korberagasztoszalagozva (az a szep szeles barna), hogy csak
a csatlakozo meg a kabel latszik ki.
Elso ranezesre feltehetoleg Cliobol (Thalia) szarmazik, de
lehet, ohgy Megane-hoz is jo.
Szerintem az auto elinditasa ezzel max 30 mp.
Bontobol ilyet venni szerintem 100 000 Ft alatti osszeg.
Ujonan sincs tobb 2-300 ezernel.
A tulaj valoban :-) az immobilisert, tekintve,
hogy az egesz szamitogep ki lesz kerulve.
Ezt uj Lagunaval, VelSatissal, uj Megane-nal
(megerkeztek!!, szuperek!) nem lehet megcsinalni, ott van
meg harminchuszonharommasik kor, amit le kellene kotni.
udv,
djtiszy
PS: az, hogy bekerult hozzank egy ilyen cucc, azt jelenti,
hogy egy ujabb mocsokarcu bandat kaptak el.
|
+ - | Debica abroncsok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
avi irt a Debica abroncsokrol, ket mondat csak: csak hoba,
es csak kicsi autora. Hirhedten eros kopasuak, elegge
kenodnek (Frigo). Szaraz aszfalton szerintem megveri a
nyari gumi, hoban persze nagyon jo.
Nem veletlenul nincs 16-osban Debica, mert IMHO ilyen
(normalisabb, nagyobb teljesitmenyu) autot mar senki sem
kockaztat ilyen abroncsokon.
A 195/65R15 valoban valtomeret, listaara 15100 Ft.
A Matador 205/55R16 MP58-as 23700 Ft, es raadasul
szilikatartalmu. (Ha mar az alsokategoriaban gondolkozol)
Bar ha nyariban P6000-eseken gurulsz, akkor egy erdemes
hasonlo minoseget megutni teliben is. Dragabb, de a nyari
addig sem kopik, es legalabb nem kell maskeppen vezetni a
gumik miatt.
udv,
tiszy
|
+ - | Matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Piros matricat kapnak a dizel szemelyautok (igy pl. egy vadiuj TDI
> audi is), ugyanakkor az Euro II normat teljesito teherjarmuvek zoldet
> kapnak (igy a mi TDI T4-esunk is zold matricas)
Ekkora okorseget jo lenne legalabb kevesbe hatarozottan
deklaralni... Termeszetesen - egyebek kozott - zold matricat
kapnak az EU tagorszagokban es az USA-ban 1998. jan. 1-je utan
gyartott szemelyautok is.
|
+ - | Re[2]:raboloember (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>-jel zavarasa: Ket hordozofrekvencian adnak a GPS holdak. Az egyik
>1575.42MHz a masik pedig 1227.6MHz, es ezeken harom fele modulaciot
>hasznalnak Ezen frekvenciak zavarasa sem benitja le a vevoket, mivel ok
csak
....
>ne foglalkozzon veluk.
En nem ertek ennyire ehhez a temahoz, de aki csinalta nekem a PDA-hoz a
GPSt
ugyan azt mondta mint amit a vallomasban irtak. Sot mutatott olyat, amit
eszkozt ami mind a GPS-t, mint a GSM-t is zavarja egyszerre. Probalta
kivedeni
de meg nem talalta modjat a zavaras kivedesere.
>- mivel a jel nagyon gyenge, az antenna arnyekolasaval a legegyszerubb
>kiiktatni azt. Nem tudom, hogy van-e olyan elektronikus kutyu ami kepes
>erre, de tapasztalataim alapjan az biztos, hogy eleg akar egy papirlappal
Azert ez igen eros tulzas. Nekem a nem femgozolt ablakon keresztul is
mukodott.
Sot, ha nem akarod kirakni a kocsira feltuno helyre az antannat, akkor be
lehet rakni a muanyag lokharito moge. De teny, hogy a femvodor eleg az
arnyekolashoz.
>Mindenesetre en ugy terveznem meg a rendszert, hogy amint nem kuld a kocsi
>poziciot a kozpontnak, induljon a riasztas...
Nem rossz otlet. :))
Arpad
|
+ - | Re: szines helyzetjelzo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Fri, 2002-11-15 at 11:53, nme1--index.hu wrote:
> iranyjelzot savvaltasnal, netan narancssarganal megall
A piros es a zold kozott akkor magyarul sarga vagy narancssarga van? :)
(En mindig sarganak ismertem...) Mert a franciaknal narancssarga, az
amerikaiaknal sarga. Az utobbiaknal a "narancssarga" azt jelenti hogy
mar pirosra valtott mikor atmentel, erre a franciaknal az "erett
narancs" hasznalatos.
Nem mintha nekem a narancssarga is nem lenne egyfajta sarga, de ezeknek
a yellow meg az orange (illetve a jaune es orange) ket teljesen kulon
szin...
Udv, Sandor
|
|