1. |
Valasz:Re: kiegyensulyozas *** HIX AUTO *** #2032 (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
2. |
Kezi automoso (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
3. |
Autopalya matrica (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
4. |
Gepi Mosas vs kezi mosas (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
5. |
re: Diesel nem all meg (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
6. |
Kiegyensulyozas (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
7. |
Dizel nem all meg (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Valasz:Re: kiegyensulyozas *** HIX AUTO *** #2032 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> Temakor: Re: kiegyensulyozas ( 7 sor )
> Idopont: Tue Dec 9 19:44:04 CET 2003 AUTO #2032
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>>>>>
>Van, ahol rutinbol a kerek mosasaval kezdik.
Az nagyon jo gumis lehet. En ilyennel meg nem talalkoztam.
<<<<<<<<<<<<<<
Pl. Hofmann, Budakeszi.
Akos
|
+ - | Kezi automoso (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Ha vannak miskolciak a listan tudnanak valami jo kezimosot ajanlani,
ahol tenyleg rendesen "megcsutakoljak" az autot?
Koszi,
MP.
|
+ - | Autopalya matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Lehet elkovettem egy bakit.
Komaromnal felhajtottam az M1-re, --nem vettem eszre, a matricam par
nappal hamarabb lejart--, es Tatabanyanal lehajtottam.
Mert ugye, ha van felvetel akkor jon a buntetes is.
Kerdesem az lenne, mukodik-e a kameras megfigyelo rendszer ezen a
szakaszon?
Egyaltalan hol vannak felallita ezek a kamerak? En Hegyeshalomnal
latok 2 vagy 3 part.
Elore is koszonom valaszotokat.
Udv: Farago Peter
|
+ - | Gepi Mosas vs kezi mosas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>Koli, egy gepi moso is minimum 5-600 Ft. Akkor szerintem mar megeri
>1000-1200 Ft-ert kezzel lemosatni. Kitorlik az ajtokat, stb.
En kezimosoba hordom a kocsinkat.
Ha ritkan viszem es nagyon koszos, akkor 2300-2700 attol fuggoen
mennyi munka volt vele.
Ha gyakran, mondjuk 3-4 hetente, akkor 2000 Forintocska.
Persze fugg a hasznalattol is, milyen hamar koszolodik.
Nos minden esetben egyfelekeppen zajlik a dolog.
Gozborotvas mosas. Majd befujjak tisztitoszerrel, a kuszob aljat, a
felniket, a kerekjaratokat, minden elkepzelheto kulso nyilast is az
auton. Ismet gozborotvas mosas.
Puha szivacsos samponos masszirozas. Majd laza slagos mosas
langyos-hideg vizzel.
Puha, ilyenre gyartott, gumilappal lehuzzak a vizet, majd szarazra
torlik.
Jut eszembe sokszor az ajtokeretet is kimossak gozborotvaval, szamomra
erdekes modon ugy, hogy az utasterbe egy csepp víz sem kerul.
Majd belso takaritas, porszivozas csomagtartoban es mindenhol, ablakok
zsirtalanitasa, ragyogora torlese, muanyagapolas.
Ha valakinek ez nem er meg, minden jelentosebb koszolodas bekoszonte
utan atlagosan idoszakonkent 2.500 forintot, annak javaslom, hogy
vegyen vissza az autoja iranti elvarasaibol.
Mindez elore bejelentkezve, max. 40 perc alatt kesz.
Nem hazudok, nincs olyan mint egy kozmetikazas, de csodakat tesz az
autoval. Es micsoda erzes igy beulni a "kicsi" kocsiba. Ilyenkor
sokszor megsimogatnam legszivesebben, es azt mondanam: egeszsegedre!
Az auto megerdemli ezt a jo szerviz mellett. Es az is aki beleul.
Javaslom, aki teheti engedje meg maganak es az autojanak!
2500 forint: 5 doboz cigaretta, nalunk Gyorben 2 mozijegy.
Pl. a rendszeres tisztantartassal, es a dohanyzas mellozesevel az
autoban nincs szuksegem illatositora.
Teeby
U.i.: Megjottek a fagyok, ha mosattok ne felejtsetek el ellenorizni,
hogy szarazra van-e torolve az ajtokeretben / ajton levo gumitomites.
Hamar befagy az ajto.
|
+ - | re: Diesel nem all meg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Van 1 1.9D- ducatom. Most hogy bejottek a hidegek, -foleg
> hidegen-, nem akar megallni a motor. .....Marhogy leveszem a
> "gyujtast" es forog tovabb a motor, Volt mar v.kinek ilyen?
> Gabocza
---------
Ez tobbnyire Mercedes betegseg, de az maskepp all le. A Tiednek,
amennyiben "mechanikus" diesel, Bosch VE, vagy Roto Diesel
adagoloval, akkor a leallitoszeleppel lehet bibije. (Megakad,
medszorul, nemzar a szeleptest, "kobor"feszultseg marad rajta.)
Az uj szelep ara, gyartmanytol fuggoen kb. 5000-8000Ft.
Udv, Triznyak
|
+ - | Kiegyensulyozas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> > Van, ahol rutinbol a kerek mosasaval kezdik.
> Az nagyon jo gumis lehet. En ilyennel meg nem talalkoztam.
------
A magam reszerol, amikor meg gumiztam, mindig letakaritottam a felnit,
(egy jo eros gyokerkefevel) ha foldes, saros volt. a gumi bordai kozul
kiszedtem a kavicsokat, mar csak azert is mert marha nagyot tudtak utni,
ha kiszabadultak. A mosassal viszont az a baj, hogy a vizes kerek
megporgetesekor ugyanaz jatszodik le, mint amikor a kutya kijon a
vizbol. Ezt pedig a kiegyensulyozogepek nagyon nem szeretik ( persze ha
a gumis rendelkezik egy szaritogeppel az mas :-P )
---
> Ha ragasztJak, akkor azt sem a kozepvonalhoz kozel, hiszen akkor az
> oldalas sulyeltolodasokat nem lehetne centirozni.
-------
Bizony nem keves gumis azt allitja, hogy az alu.felnit kozepen kell
sulyozni. Aki meg nem tudja mirol van szo, az elhiszi es terjeszti hogy
igy a helyes.
---
> Viszont ne felejtkezzunk el a kf felnik igen nagy reszet kitevo J
> ill. B peremes felnikrol, ahol ugyanugy ko:rmo:s sullyal
> egyensulyoznak. Mondjuk eleg randa.
--------
A rafinaltabb felni keszitok, nem bizva a gumisok esztetikai erzekeben,
csak a belso oldalt keszitik ilyen peremmel. Azt se felejtsuk el, hogy a
kormos sulyok sokkal ritkabban vesznek el, mint a ragasztott. ( Tudom
most az jon, hogy csak a szar gumis altal, szarul felragasztott, szar
minosegu suly veszik el. Hat persze!)
Udv, Triznyak
|
+ - | Dizel nem all meg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Van 1 1.9D- ducatom. Most hogy bejottek a hidegek, -foleg
> hidegen-, nem akar megallnia motor. Marhogy leveszem a
> "gyujtast" es forog tovabb a motor, akar tobb mp.-ig is. Mi a
> baj? Remelem nincs nagy gaz... Volt mar v.kinek ilyen?
Valoszinuleg a hidegben lomhabb a magnesszelep (bar ahol o van,
ott meleg motornal azert annyira nem fagyhat :)). Gyanithatoan
kozeleg elete vegehez, ha ez megtortenik, a magnesszelep cserere
szorul. Ha nem tudod leallitani, rakd otosbe, fek benyom, kuplung
fel.
|
|