1. |
Re: Skoda, Mazda (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
Re:Re: mazda, parizs, motorboges (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Re: Skoda, Mazda (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
4. |
re: Re: misztikus aszfaltkorok (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
5. |
re: Hasznalt Opel v. Skoda (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: autoatiras (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: misztikus aszfaltkorok (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Skoda, Mazda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> wrote:
>> Ha az osszes Mazdat Europaban fogjak gyartani, azt hiszem a kovetkezo
>> autocserenel a SAAB -ot fogom kostolgatni.
> mert az opel jobb?
> homer
> ps. mintha felfullel hallottam volna, h abban meg opel cuccok vannak?
Az is ford!
|
+ - | Re:Re: mazda, parizs, motorboges (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>> -os dieselben Peugeot motor es valto van - megkerdeztem ugyanis,
>> erdemes-e a kisebb 323-t jovore egy diesel 3-ra cserelni, amire
>> "nemnemnemnemnem !!!!!!!!!" volt a valasz..
> Marcsak azert sem erdemes, mert emlekeim szerint 300 000Ft-tal dragabbert
> kapsz egy dizel Mazda6-ost. Kicsit furcsa a Mazda arpolitikaja ebbol a
> szempontbol.
Tenyleg erdekes. En olyasmit sejtek mogotte, hogy nemsokara jon ki uj
hatos, ami nagyobb lesz mint a mostani. A jelenlegi harmas es hatos
kozott a sedannal (mar leirtam, bocs az ismetlesert) 18 cm kulonbseg
van, muszaki tartalomban meg semmi. A beleposzinteknel csak fel millio
az arkulonbseg. Igy azutan tenyleg igaz, hogy aki harmast vesz,
azert veszi, mert azt akar venni, nem azert mert hatosra acsingozik,
csak nincs ra penze :-). Viccet felreteve A Mazdanak ott a kettes, ami
mar nem annyira kisauto, hanem az also kozepet surolja. A harmas sem
teljesen also kozep, hanem a kozepkategoriat surolja a 4,5 meterevel
(az araval is :-( ). Jol belebonyolodtam, de valami olyasmit akartam
belole kihozni, hogy akarmi is volt a szandekuk, bejott nekik, mert
megugrott az eladasok szama.
eMTybor
|
+ - | Re: Re: Skoda, Mazda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>> Ha az osszes Mazdat Europaban fogjak gyartani, azt hiszem a kovetkezo
>> autocserenel a SAAB -ot fogom kostolgatni.
> mert az opel jobb?
> homer
> ps. mintha felfullel hallottam volna, h abban meg opel cuccok vannak?
Bevallom, nem tudom. Viszont SAAB -rol meg nem hallottam rosszakat -
ami nem jelent sokat, lehet, hogy csak keves SAAB-os ismerosom van.
Egeszen pontosan egy :-). De az imadja a kocsijat. Egy 2.3T 250 LE-s,
2,5 eves auto, 90 ezer km-el. Gyonyoru kocsi, es nem volt baja sem.
Az Opelek regen nem szamitottak rossznak, es ha minden igaz, a
mostaniak is jok mar. Irta itt valaki, hogy 3 vagy 4 evig volt valami
sporolos gazdasagi igazgatojuk, ezert volt sok baj a 2000 koruli
evjaratoknal. Nem tudom, igaz-e, ha valaki tud errol konkretumot,
kivancsi lennek ra.
eMTybor
|
+ - | re: Re: misztikus aszfaltkorok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszonom szepen a felvilagositast a temaban!
Udvozlettel, Jozsi
|
+ - | re: Hasznalt Opel v. Skoda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> magas embernek megfelelo belso ter, megbizhato uzemeles
> elfogadhato fenntartasi koltsegek
> Opel Astra (F kombi), vagy Skoda Felicia (kombi 1.3 MPI).
Namost a kombi tudtommal nem magasabb, csak hosszabb:-)
(Bocsanat, de magas labda volt :-) ) Egyebkent meg probald ki!
Hiaba mond itt akarki akarmit, _neked_ kell megfelelnie.
Altalaban:
A megbizhatosagot illetoen a statisztikak az opelre jobbak. A
Feliciat sok hibaval uzemelonek tartjak, bar az MPI sorozat az
utolso belole. Az egyebek talan kiforrottabbak, a befecskendezo
rendszer viszont eloszor szerepelt. Ettol fuggetlenul ki lehet fogni
problemamentes skodat es nyuglodo opelt is, ezert mindenkeppen
ajanlom, hogy alaposan nezd meg, mielott megveszed:
http://ccsimple.freeweb.hu/HasznaltAutoVasarlas.html
Fenntartasi koltsegeket illetoen a skoda valamivel talan olcsobb,
viszont az opelbol joval tobb fut, ezert a bontott alkatresz-utanpotlas
jobb lehet.
Konkretan:
Nekem nevezett Felicia Combi-m van, '98-as. Gyakorlatilag iden
januarban vettem. A negyedik tulaja vagyok: anno olaszbol behozott
autorol van szo. Nem ora szerint kb 100e km van benne. Szamomra
idealisan feleszerelt, pl van klima.
Nem regen kellett benne lambda szondat cserelni, es a legkondit
megjavittatni (vetelkor is engedett) + anyos oldalon a gyerekeknek
sikerult leharcolni a zarat: csak zart, azota mar persze
megcsinaltattam. Volt egy serulese a masodik tulajnal, ezert kicsit
beszivarog a viz elolrol, de nem zavaro mertekben. Ez persze nem
szeriahiba. A jovo heten viszem fenyezohoz, hogy meg anno a tores
utan hanyagul kezelt karosszeria elemeket leapolja. Ennyi a negativum.
Nagyon kenyelmes, tagas. Ok, trabi volt elotte :-) Elfogadhato
fogyasztas: 5.2,<8. A nyaron megjartuk vele Korzikat (3000 km) es
semmi gond nem volt vele. A lambda szonda es a klimahuto(<= tores)
kivetelevel minden gyari benne. Nem sportauto, viszont kedvezo a
biztositasa (1.3-as). Eddig is sok oromunk van benne.
Az opelrol meg megirjak a opelesek :-) Szerencses vasarlast!
Udv, Jozsi
|
+ - | Re: autoatiras (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
> Na, szoval olyan kerdesem lenne, hogy mostanaban mibe faj
> egy auto megvetelenel az atiras stb?
> Konkretan mondjuk egy '80-89 kozti benzines 1.6-2.0
> PASSAT vagy ASCONA eredetisegvizsga, stb.
Egy 1496 ccm-es (14 éves Golf) eredetisegvizsgalata 15300.-
--
Viszontlatasra:
Dorozsmai Karoly
|
+ - | Re: misztikus aszfaltkorok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> Ott vesznek mintat a kesz aszfaltbol, azzal bizonyitja a kivitelezo a
> megrendelonek a kulonfele retegek megletet es vastagsagat.
Ha lyuksorról volt szó, esetleg nem oda fogják telepíteni az fényvisszaverő
rázóköveket? Találkoztam ilyenekkel.
--
[Balogh Istvan]
|
|