1. |
re: mit kell fizetni? (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
2. |
re: re: re: termosztat + eso, ablakuveg (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
3. |
re: re: re: termosztat + eso (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: mit kell fizetni? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
A linket nezd meg, ebben elmeletileg benne van minden..::((
http://www2.hasznaltauto.hu/atiras.auto
Lutyo
|
+ - | re: re: re: termosztat + eso, ablakuveg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok
A gyujtaskebeleket meg fogom nezni! Nem kizart hogy ott van a bibi, mar jo
2 eve nem nyultam hozzajuk (gyertyacsere).
A termosztat-ugyben jok a hozzaszolasok, engem megis zavar hogy 30 fok
folott 2 percenkent kapcsol be a hutoventi ha a varosban araszolok. Mas
autonal azt sem tudja a vezeto mi az a hutoventi nyaron.
A trukkos homero nagyon jo talalmany lehet, kerdem en, ha a vezetok
tobbsege elszokik attol hogy nezze mi tortenik ott, akkor abban a
pilanatban mikor baj lesz, eszre sem fogja venni hogy az eddig allando
kozeppallasu tu atment a pirosba. Akkor pedig mar azt hiszem keso...
A hirtelen uzemi homerseklet kimutatasarol egyezem a velemennyel, igy
tortenik, de ugyanakkor ha meleget akarok csinalni a kocsiban, jon is a
forro levego a szellozonyilasokon. Az pedig azt jelenti hogy a moci meleg,
nem?
Mas kerdes:
nemreg csereltek ablakuveget a Megane-on. Az uj uvegen valami
elkepzelhetetlen fajta kosz van, amit csak keves fenyben (ejszaka vagy
kiados esoben) tapasztalok, nappal nem latszik. Ejszaka viszont alig latok
valamit tole. Olyasmire gondoljatok mint ha viasszal vagy gyantaval lenne
bekenve. Milyen szerrel probaljam levakarni? Szesszel lehet? Koncentralt
ablaktorlo moso meg sem kottyan neki.
udv,
Szabi
Seat Ibiza 1.4i
Renault Megane Estate 1.9dci
|
+ - | re: re: re: termosztat + eso (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>motor a mutatott allapotot, majd az uzemi homerseklet tartomanyaban
>stabilan allva marad, ha valtozik a homerseklet akkor is. A tulmelegedes
>hatara kozeleben aztan gyorsan emelkedni kezd a mutato. Ezzel elertek,
>hogy a vezetot ne zavarja a mutato mozgasa, valamint hamarabb hiszi
>uzemmelegnek a motort.
>
>
Ez azert eleg gaz nem? Uzemmelegnek hiszem es tolom neki, oszt hamar
szetkopik.
Vagy ez is a marketing resze :-).
>Szabi eseteben (VW) is errol van szo.
>A 120-as Skoda 12 liter hutofolyadeka mellett nincs szukseg ilyen
>homerore, ennyi folyadeknak eleg nagy a hotehetetlensege egy akkora
>motor mellett.
>
>> A hutoventillator nem a motorhomerseklettol fuggoen indul el, hanem a
>> huto homersekletetol fugg.
>Ez csak akkor igaz, ha a hokapcsolo (gomba) a hutoben van. Sok autonal a
>motorba teszik, a gyorsabb reagalas miatt, illetve igy nem a huto, hanem
>a motor allapotahoz lehet szabalyozni. (A kismennyisegu hutofolyadekot
>tartalmazo hutot a ventilator gyorsan lehuti amikor a motor alacsony
>fordulaton dolgozik, a ventillator ki-be kapcsolgat, mikozben a motor
>tul meleg)
>
>
>
Haat a skodam ota sokat valtozott a vilag.
Ott a hutoben volt.
En jobban orulnek a valos erteket mutato homeronek, hiszen ezert van.
Igy valoban eleg egy lampa, hogy forr :-(
Arpi
|
|