Nekem anno Zsiguli dugo(le)tores volt. Mentem kb 100-al semmi mast nem ereztem,
mint a sebesseg csokken, es a visszapillantobol lattam, hogy suru fekete felho
t eregetek. Kb 40-el tudtam menni, szerencsere egy parkoloba betudtam allni. Le
alltam, onnatol nem indult. Szerelo elvitte, majd masnap kozolte a szomoru hirt
.
1990-ben. A nagy motorgeneral, fotengelykoszorules meg mit tudom mi (de gonfolh
atod, par dolgot meg kellett csinalni) volt 11e munkadijjal egyutt.
Regi szep idok...
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 64.34.194.102)
|
Ahoj!
> Autó megy, dugó besül. Hajtott kerék abban a minutumban megáll, kocsi
> sikoltva-blokkolva csúszik tovább, míg meg nem áll..........Nem sok
> ember nyomna ki abban a pillanatban a kuplungot, hogy ne álljanak
> bele hátulról, azt hiszem.
Egeszen biztos vagyok benne, hogy azok közé tartozom akik _azonnal,
reflexbol_ kinyomjak ilyenkor a kuplungot. Persze ehhez valoszinuleg
hozzajarul, hogy sokat motoroztam anno, ahol ez alapszabaly, es
eletmento cselekedet lehet.
Mindenesetre, egy beállt motor, (plane hatsokerekhajtas eseten) tavolrol
sem fog akkorat, mint egy veszfekezes.
> A jelenséget érdekessége, hogy értelemszerűen a satufék jellgű
> effektet nem kíséri a féklámpa felvillanó piros fénye sem.
Nem tudom mas hogyan van ezzel, de engem nem igazan erdekel az elottem
halado feklampaja, sokkal inkabb a mozgasa, es az elotte halado_k_ mozgasa.
Neha beulok autoba utaskent is, es megdobbent a "soforom" stilusa. ( nem
egyetlen emberrol van szo) En mar levettem volna a labam a gazpedalrol,
talan mar fekeznek is, amikor O meg a gazt nyomja. Amikor az elottunk
halado feklampaja felvillan, akkor engedi el a gazt, es rogton termetes
fekezes. Aztan ez ismetlodik folyamatosan. Sokaig nem ertettem, de most
mar rajottem, hogy mereven az elottunk halado auto hatuljat nezik, a
feklampara "varva", a forgalom tavolabbi resze nem letezik szamukra.
Azota, utaskent imatkozom a hibatlan feklampakert.
Udv, Triznyak
|
Sziasztok!
Kovetesi tavolsag betartasa volt a tema.
Ezzel kapcsolatban szo volt a feklampa, hatso kodlampa
hasznalatarol.
Engem mar jo reg ota foglalkoztat az, a szerintem
helytelenul elterjedt
szokas, hogy a piros lampanal varakozo autosok (nincs meg
emelkedo sem!) "rajta felejtik" labukat a feken. Eleg zavaro
a harom eros voros feny mogott varakozni (kezifek??).
A hatso kodlampat is eloszeretettel bekapcsoljak indokolatlanul.
-SaBe-
|