1. |
Re: suzuki (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: matrica (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
3. |
Klima (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
4. |
re :tesztkanyar (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: suzuki (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HIX AUTO #1584, :
>Es az miert van, hogy a Suzukinak mindig az eleje van osszetorve?
Mert olyan gyors, hogy senki nem eri utol... ;]
... hogy belemenjen hatulrol.
--
Udv,
Hunter -[HE 1.15beta8+1;]-
|
+ - | Re: matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A #1593. HIX AUTO-ban irta Gyimesi Gabor
>:
>K.Feri:
>>>>>>>>
>Egyaltalan minek a matrica? Nem ugy mukodik, hogy beirjak a rendszamot
egy
>online adatbazisba?
>>>>>>>>
>A kerdes jo! A rendszer valoban ugy mukodik, hogy beirjak a rsz-t egy
>adatbazisba. Szerintem ez, meg a kartya boven eleg lenne.
>Ez is egy jo kerdes. Nem tom mi a turonak a matrica ha kartya is kell
>hozza, de a kartya se tudom minek ha bizonylat kell hozza....
Nekem volna egy roppant gonosz, es rosszindulatu otletem erre... Szoval
en is igy csinalnam a rendszert, ha mondjuk lenne egy matricagyarto
sogorom, meg egy kartyagyarto unokaocsem mondjuk, teljesen veletlenul...
--
Windisch Gergely - - ICQ: 16688379
"No, just another minute on the modem, and THEN you can call 911!"
HIX-Editor 1.15beta8
|
+ - | Klima (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Kerdesem lenne klimaval kapcsolatban.
Nemreg vettunk egy hasznalt Renault Megane-t (szuper, meg is vagyok vele
elegedve), manualis klimaberendezessel, de ez utobbirol sem leirasom, sem
tapasztalatom nincs.
A meleg, nyari ido elmultaval telen van-e valami szerepe a
klimaberendezesnek, hasznalhato-e valamire, vagy jovo nyarig "pihenjen"?!
Elore is koszonom a valaszokat!
tolmik
|
+ - | re :tesztkanyar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
> arra a kanyarra gondolsz ami felvisz az m3-rol a 2/b-re? az
> egyik tesztkanyarom :)
Majd ha lesz idom ujra arra jarni (van ide vagy 3km-re :) akkor ujra
megnezem, a Swift (3 ajtos) siman veszi 90 kornyeken.
Baaaar a 195/50R15 papucsok is ratesznek egy lapattal :)
ADios
TLantos
|
|