1. |
Vakito felsorompo (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Taxi, buszsav (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: vegyes (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: csusztatas... (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Re: rendorok, gyorshajtas... (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
6. |
RE: Viz a tankban (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
7. |
LE BOURGET 2003 - FOTKI (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
8. |
egy auto ara... (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
9. |
amcsi uldozes (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
10. |
RE: *** szabalysertes *** #1886 (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: kerekparut (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
12. |
autopalya tartossag (mind) |
65 sor |
(cikkei) |
13. |
Tesztauto (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
14. |
Amerikai rendorok (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
15. |
Piciater (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
16. |
Akszionfilmekekstimmelnek (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
17. |
korunk szupermenjei (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
18. |
Jogsiszerzes (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
19. |
Omega 2.5 TD (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
20. |
Jogositvany 17 ev alatt (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
21. |
kenwood elolap (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
22. |
Auto rugo (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
23. |
Autotolvaj bunhodese (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
24. |
Re: Uldozes (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
25. |
100 wattos fenyszoroizzo (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
26. |
reality tv (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
27. |
Re: 7-es busz (#1886) (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
28. |
Re: Hol egy jo Skoda szerviz (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
29. |
Re: biciklis (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
30. |
Re: jogsítvány (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
31. |
Kocsilopas (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
32. |
Szoftveres teljesitmeny (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
33. |
Re: jogsitvany (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
34. |
Re: biciklis (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
35. |
Re: Mitsubishi Cordia (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
36. |
Ford talalkozo (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
37. |
Re: *** HIX AUTO *** #1886 (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
38. |
Re: *** HIX AUTO *** #1885 (mind) |
83 sor |
(cikkei) |
39. |
Kiajobb (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
40. |
xenon (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
41. |
Rendorok es felfogas (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
42. |
Calibra (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
43. |
vetkozes (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Vakito felsorompo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Anno a felsorompora valami tized(huszad?)osszeg jott ki, ehhez kepest
> most az a utopalyanal csak negyed. Ennyi hiba mar "bele is fer".
Ennek ellenere nem tudok meg egyetlen felsoromporol sem, amit a
Fogash Rt. epitett volna :))
> Kepzeld elgondolkodtam,es arra jutottam, ha_be_van_allitva_rendesen,
> akkor nem vakithat, uis a bevilagitott terulet ugyanaz marad. Csak a
> fenyero no meg. A Rapidban levo 100/140 sem vakit. Mikor beraktam az
> elso utam a MAK-hoz vezetett egy fenyszoroallitasra. Nem mindenki hulye
> aki nagy izzot rak a kocsijaba...
No igen, ismet csak a gyarak es a jogszabalyalkotok a hulyek...
Ketten is elmondtuk, hogy mik a dolog buktatoi, de erre csak azt
hajtogatod, hogy a bevilagitott terulet ugyanaz marad...
|
+ - | Re: Taxi, buszsav (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, 14 Jul 2003 wrote:
> Mashol van meg? Van Kispest, Kossuth ter. 1 sarok. Ha szabalyos
Dozsa Gyorgy ut pl.
c
--
"Here's the point that I have made: Cats were born to give chicks fever"
- Elvis
|
+ - | Re: vegyes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, 14 Jul 2003 wrote:
> hasznaljak. Jo, ez igazabol egy meres, mert gyakorlatilag ugyanaz az
> 1.6-os motor van/volt mindkettoben, ha el is telt 8 ev a gyartasi
> idejuk kozott (86 illetve 92, modell ciklus elso es utolso darabja).
Ez venuszi ev? ;-)
c
--
"Here's the point that I have made: Cats were born to give chicks fever"
- Elvis
|
+ - | Re: csusztatas... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, 14 Jul 2003 wrote:
> Ado: kb fizetesed 60%-a ado. Most ne csak a te bruttodat nezd, mert
Inkabb 140%
Amugy nagyjabol stimmel...
c
--
"Here's the point that I have made: Cats were born to give chicks fever"
- Elvis
|
+ - | Re: Re: rendorok, gyorshajtas... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szerintem, a gyorshalytas problemat nem lehet megoldani sebessegmeressel, inkab
b utakat kellene epeiteni amin haladni is lehet biztonsagosan, es akkor talan n
em kellene sebesseg korlatozo tablakkal telerakni az amugyis szar minosegu utak
at. Igy aztan lehet hogy nem erne meg tullepni a korlatozasokat.
Aztan ha meglesznek az utak akkor osszelehet majd hasonlitani a nemet meg a mag
yar mentalitast.
Itt magyarorszagon az ember ra van kenyszeritve hogy atlepje a sebesseg korlato
zasokt (amik amugy is tulzottak), ha esetleg nem akar utkozben megoregedni.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: datanet-gw.btirt.hu)
|
+ - | RE: Viz a tankban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusz Triznyak,
>A viz nehezebb mint a benzin, es raadasul nem oldodik benne,
>ezert a tank aljan gyulik ossze. A buvarcso is a tank aljarol
>szivja a benzint, ezert mindegy meddig van a tank, ha alul
>viz van azt szivja a szivattyu.
Most sikerult osszezavarnod egy kicsit.:-) Nem baj, ebbol lehet tanulni.
Tehat ha akarmilyen formaban viz kerul a tankba, akkor a szivattyu azt
kiemelt prioritassal nyomja a motorba... ami azt jelenti, hogy tkp. kis
mennyisegu viz nem szabad, hogy zavarja a motort. (Nyilvan korroziv meg
alacsony az oktanszama, de elparolog, kipufog es egy ido utan ujra jon a
benya.) Jol gondolom?
>Jelen esetben valoszinubb, hogy idonkent levegot sziv a
>szivattyu, ha keves uza. van a tankban. ( a befecskendezosok
>szivattyui ezt nagyon nem szeretik!!!! )
Lehet, bizony, lehet. A zavaro az, hogy honapok ota mindig nagyjabol
ugyanannal a szintnel tankolok (amikor a computer hozong, hogy mar csak 80
km teheto meg) es eddig soha nem volt semmi bajom ezen az utolso 100 km-en
belul... se lejton, se 180 fokos kanyarvetelkor. Arra sem emlekszem, hogy
megutottem volna az aljat. De a jelenseg tenyleg az, amit irsz.
(Ha tenyleg ez van, akkor elnezest a gyanusitasert a ket kuttol.)
>a szivattyu nem olcso mulatsag :-(
Ezt sajnos tudom, egy evvel ezelott csereltettem.
Udvozlettel,
pJ
|
+ - | LE BOURGET 2003 - FOTKI (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
try my website at :
http://perso.wanadoo.fr/cool.pix
fotki : Concorde, Eurocopter, Airbus ,Boeing, Raytheon,
Mirage 2000, RAfale, F15, F16, Typhoon, Gripen....
SAAB, Bombardier, ....
and the UAV
|
+ - | egy auto ara... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
zschmidt2 wrote:
"Egy auto ara = egy ember eletenek araval????
Kivand, hogy lopjak el masnap az ovet, vagy torjek ossze, vagy barmit,
de ne kovetelj embereletet egy autoert..."
Neked loptak mar el autodat???
Gondolom nem.
Akkor meg honnan tudod, hogy milyen ez az erzes?
En azt mondom, aki ellopja vkinek az autojat,
az igenis DOGOLJON, ROHADJON MEG!!!
Az a baj, hogy MO-n nincsenek kemeny szankciok a magan-tulajdon vedelmeben.
Amig a magyar jogszabalyban leteznek
olyan dolgok, mint pl "jogtalan gepkocsihasznalat", (???!!!)
addig a autotolvajok sem riadnak vissza.
Kokemeny buntetes kellene.
Sajnos Konyves Kalman korabeli dolgokat mar nem lehet visszahozni, de
ha mast nem is en autokoent kiosztanek mondjuk legalabb 10 evet, akkor
legalabb
meggondolnak mielott elindulnak.
Amcsiban pl, ha az udvarodban probaljak meg megereszteni az autodat,
es mondjuk lelovod a foszert, siman meguszhatod.
Nalunk meg...
|
+ - | amcsi uldozes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
gumo wrote:
"Ajanlott film: Set it off. (Magyarul talan az volt a cime, hogy A nagy
dobas.) Szerintem kultuszfilm, csak sajnos alig ismert."
En lattam, tenyleg nem rossz. Valami neger rapper no is jatszik benne
(talan Queen Latifah?)
A 90-es evek kozepe, vege fele egyebkent egy rakas hasonlo stilusu film
keszult,
pl a Veszélyes elemek (nem a Dangerous Minds!), bar ez a film talan a
valosagnal
is sokkal durvabban mutatja be a dolgokat :)
|
+ - | RE: *** szabalysertes *** #1886 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
* tartani. Soha nem fizetek parkolasi dijat, es nem
* azert, mert alapvetoen
* egy proszto torvenyszego vagyok, hanem mert az
* ar/szolgaltatas arany
* nem korrekt.
nagy 5letet adtal: holnaptol nem fogok a benzinkutnal fizetni
szerintem nem korrekat az ar/szolgaltatas arany...
erdekes lenne megfigyelni, mennyire toleraljak ezt a
magyarazatot, mikor beulok tankolas utan es elhajtok...
(vagy beulok a Gundelba, telezabalom magam, aztan nagy pofaval
kozlom, hogy geciseg 15 rongyot elkerni egy ebedert)
jo lenne talan felfogni, hogy nem kotelezo megallni sehol es
igenybe venni az illeto szolgaltatast
autopalyan sem kotelezo jarni, ha az ember soknak tartja a dijat
(en nem is jarok)
ha viszont valaki igenybe vesz valamit, aminek ara van, akkor
magaval az igenybevetel tenyevel elfogadta a hasznalattal
kapcsolatos felteteleket is...
innentol nem vagyanysag, meg nepi engedetlenseg a dolog, hanem
jellemhiba...
jobb helyeken ezt szankcionaljak, teljesen jogosan
udv
L::
|
+ - | Re: kerekparut (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HIX AUTO #1886, :
>Csak az a problemam, hogy szerintem amig nincs az autoknak ut, addig
>nem kene annyira ezt a bicikliutat eroltetni,
Hadd tegyem hozza ujra, amit mar valaki irt nemreg. Az, hogy kerekparut
epul, jo az autovezetoknek is. Csak hat szokas atesni a lo tuloldalara.
Amikor boven eleg lenne egy bicikliSA'V, ami all plusz 1m aszfaltbol meg
egy hosszu sarga festekcsikbol, akkor is nekiallnak elkulonitett utakat
epiteni...
Aki jar Szentkiralyszabadjan, lathat egy kegyetlen szar kerekparutat. Eleg
lett volna vegighuzni egy csikot a falun, de nem, 2.5m szeles bicikliutat
kell epiteni annak a napi 10 biciklisnek, az se baj, ha szep hullamos
[persze szandekosan] es az meg plane nem baj, hogy mostantol a gyalogosoknak
nincs hely. De qva fontos, mert 2 traktort meg 3 szekeret veszelyes az uton
kikerulni. Gratulalok!
http://vnet.hu/huntah/misc/Dsc32907a.jpg
http://vnet.hu/huntah/misc/Dsc32908a.jpg
--
Udv,
Hunter http://vnet.hu/huntah/ -[HE 1.15beta10;]-
|
+ - | autopalya tartossag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Gumo,
>Ilyen egyszeru lenne egy jol terhelheto es idotallo autopalya
>szerkezete?
Ki beszelt itt idotallorol? Mentel mar M7 bp->balaton oldalan? Mar a
kamionok bent hagytak a kereklenyomatukat. Alig lehet kulso savban
menni, mert rangatja a kocsit ossze vissza. Palya meg nincs 1 eves, de
szerintem ujra kene csinaltatni az egesz savot a vegyepszerrel
garanciaban, mert 1 rakas sz@r lett. Elso telet meg kibirta, de a
masodikra kivancsi leszek.
Ha nem tudtad volna, nalunk csak 1 evre epitenek autopalyat, utana 5-
10 evig szar marad (katyu, godor, kereknyom, stb.) majd felujitjak,
hogy ujabb 1 evig birja. En megertem, hogy hazai munkaero, meg
itthoni cegek epitsek, meg minden, de nem lenne olcsobb hivni 1
normalis kulfoldi kivitelezot, aki megcsinalja normalisan, idotallora? En
kulfoldon mar lattam jo, mondhatni kivalo minosegu autopalyat, ami
tobb mint 1 evig birja. Hogy ne teljesen NY fele menjunk, peldanak
Horvatorszag. Kivalo autopalyaik vannak, es folyamatosan epitik...
Szerintem az a lenyege az autopalyanak, hogy magyar vallalkozokat a
kozelebe ne engedjenek, mert akkor kezdodik a lopas, meg az anyag
kisporolasa. Bar lehet, hogy ez mashol is igy van, mert mint tudjuk: 1
kongo vasutepitesnel nem lehet eleg visszaeles
, csak szerintem ami
nem megy, azt nem kell eroltetni.
Ezt most talaltam az indexen:
"Repedések az új M7-es autópályán
július 15. 0:19
[Népszabadság]
Az M7-es autópálya másfél éve átadott, a Vegyépszer által épített
Balaton felé vezető oldalán, a 73. és a 80. kilométer között ujjnyi
széles, mindkét sávot átszelő, keresztirányú repedések találhatók -
közölte a Népszabadság szerkesztőségével egy névtelenséget kérő,
nyugdíjas útépítő mérnök. A repedéseket, a Vegyépszer Rt. garanciális
kötelezettségei alapján sok helyen már kátránnyal öntöttek ki az építő
cég alvállalkozói.
Ezek a keresztirányú, mind a két sávot érintő repedések azért
keletkeztek, mert a sztrádafelújítás során a korábbi, betonból készült
futófelületre aszfaltréteget fektettek le. A beton és az aszfalt
hőtágulása azonban eltérő mértékű, ezért a hetvenes években
lefektetett betontáblákat vagy megfelelően kellett volna összetörni,
hogy a ráterített aszfaltot ne mozgassa tágulása során.
A közlekedési tárca tervei szerint napokon belül kitiltják a hét és fél
tonnánál nehezebb teherautókat a régi 7-es útról, pedig egyelőre nem
lehet tudni, hogy az M7-es sérült szakasza képes lesz-e elviselni a
teherautók okozta fokozottabb terhelést."
Kepes lesz-e elivelni a terhelest? Hat nem arra terveztek? A vegen
majd az lesz, hogy lehet messzirol nezni, milyen szep autopalyat is
tudunk csinalni mi magyarok, csak ne hasznaljuk, mert akkor kopik, meg
tonkremegy, meg ez nem is arra lett epitve tonkeppen, hogy
autozzunk. De meg ha olcso lett volna. En azt mondom profikra kellett
volna bizni, kerul amibe kerul, csak legyen jo, es ne kelljen evente
ujraaszfaltozni az egeszet.
Ha ez igaz akkor fel vagyok haborodva. Persze biztos kellett a penz
bicikliutra, oszt nem volt penz az alapot normalisan megcsinalni:-((.
Szoval nem birta ki az elso telet sem...:-(((((((((((((((((((
Udv,
vd
|
+ - | Tesztauto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Gabor!
>Biztosan sokkal jovedelmezobb a kereskedeseknek, ha az
>alkalmazottaiknak adjak oda hetvegere a tesztautokat. Vagy tenyleg
>ennyire siralmas a helyzet, hogy a kereskedeseknek NINCSEN OLYAN
>AUTOJA amit ki lehetne probalni???
Az idezet elso soraiban jol latod. A dolgozok lenyuljak a kocsit. A teszt
km-ekbe belefer. Az uzemanyag ugyis a ceg szamlajara megy. Hetvegen egy
gyenge balatoni ut a jovo heti tesztkorkkel elsimithato.
De mar lattam olyat is, hogy minden hatart tulszarnyaltak ugyanilyen
arcatlansaggal. Az anyaceg, vagy felugyeleti szervezet nem is szolt erte
nekik. Ez egy bezarasra itelt Renault szalonban tortent, a zaras elotti
honapokban. A havi atlag 100E telefonszamlajuk 250E volt. A raktarbol eltunt
sokminden, papiron meg minden megvolt. Senki meg csak nem is foglalkozott az
egesszel. A tesztautokkal jartak haza hetvegen, hetkozben. Hihetetlen.
Tovabba az is, hogy mondjuk a Renault Hungaria ezt nem felugyelte. Jah,
ezekben a honapokban az eladasaik szuneteltek, a szervizforgalmuk pedig az
1/5-ere csokkent. A koltsegeikkel ellentetben.
Ilyen esetekbol es a te peldadbol is kiindulva erdekes kovetkeztetesekre
juthat az ember.
Teeby
|
+ - | Amerikai rendorok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Gumo!
>Hat ezeket jatsszak a Reality TV-n veg nelkul. Buszken, melldongetve.
No igen, de a tarsadalom joresze tiszteli oket es megbizik bennuk.
>Azaz a rendor egyszemelyben ott helyben halalra itel es kivegez. Akkor is,
>ha megadod magad, akkor is, ha fegyvertelen vagy, akkor is, ha pitianer
>engedetlensegrol van szo.
A mi ertekrendunk szerint te ezt eliteled. De azert remelem egyetertesz
velem, ha azt mondom, hogy az ott elo embereknek mas az ertekrendjuk. Ok
maskepp is sulyozzak, velemenyezik ezeket a dolgokat, mint mi. Tovabba nem
ott elek, nem is vagyom oda, kulonosebben nem is erdekel ez az egesz.
Felesleges is hasonlitgatni ezeket a dolgokat egymashoz. Tovabba ha
eszrevetted a Realityn az ilyenbol keszult valogatasok mennek tomegevel. De
azert merem feltetelezni, hogy nem minden rendori intezkedes zarul igy ott
sem.
De ha erdekel, hogy a tartozkodasi engedely nelkul itt tartozkodo
kulfoldiekkel (feketezo romanok stb.) hogyan bannak a rendorok, tudnek
meselni. Csak felek, felfedezned az altalad emlitett/elitelt modszereket,
vagy ahhoz hasonlo eljarasokat. Viszont ha ez nem volna, akkor aztan meg
lehetne nezni, hogy milyen rend lenne. Gyanitom egy arra megfelelo varosban
a gyerekedet meg a jatszoterre sem engedned le.
Teeby
|
+ - | Piciater (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Zoli!
>: Miert is?
>
>Mert ez a dolga.
Hala istennek. ;-)
Teeby
|
+ - | Akszionfilmekekstimmelnek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Tiszy!
>A vagonak a filmben (megha fel is vettek egy ulesbeallitos reszt) az a
>dolga (a rendezovel), hogy erdekesse tegye-vagja a jeleneteket. Hat
>az ulesbeallitas nem fer bele altalaban.
Ertem en amit mondasz.
Siet, beul, hatradol, indit vezet. Folyamataban latjuk. Nem allit semmit. A
tukorbenezeshez nem kell testhelyzetet valtoztatni, a megfelelo vezeteshez
sem kell. Meg akkor sem ha elotte egy 2 fejjel kisebb muksot lokott ki az
elkotott kocsibol.
Ezek az akciohosok, vagy szineszek, ugy tunik konfekciomeretekkel
rendelkeznek. Vegulis nyilvan standard allapotot kell feltetelezni, es nem
ilyen iranybol kell egyik filmhez sem kozeliteni. Csak neha fura.
Egyik ilyen kedvencem, a mindenki altal ismert es szeretett Kinght Rider c.
sorozat egyik epizodja.
Amikor is egy meredek lo:szfal mellett menekul egy tololapos munkagep elol
Michael Knight es K.I.T.T..
Amde egyszer csak szembol is jon egy ilyen gep. Annyi szerencseje volt
Michaelnak, hogy vissza tudott tolatni a mogotte levo gepig, onnan pedig jol
nekigyorsitott. Majd egy "...K.I.T.T. turbo bo'szt..." kialtassal megnyomott
egy gombot. Aminek eredmenyekepp a szembe jovo foldmunkagep felett
atrepultek.
No ebben a kis kozjatekban az a legerdekesebb, hogy balrol volt a lo:szfal,
jobbrol meg egy hatalmas tagas siksag. A dozerek mentek vagy 15-el. A ket
dozer kozott volt vagy 30 m. Miert nem ment ki a mezore es kerulte ki
oket????
Vagy hasonlo a McGyver c. sorozatban, mikor egy sziklaszirtrol menekulnek. A
szirt fala nem eleg meredek. Nem a vizbe esnenek, hanem a falba csapodnanak.
Erre hosunk fog egy jelzoraketat kilovo pisztolyt. Egy kodarabbal mernoki
pontossaggal szukiti a cso keresztmetszetet, igy a pisztolycso nem
felrobban, hanem toloerot biztosit az elrugaszkodast segitendo. De lattuk
mar azt is, hogy egy toloszek kerekenek kulloibol letort darabokbol, ami
magneziumot tartalmaz hogyan csinal langvagot.
Na de inkabb abbahagyom... :)))
Teeby
|
+ - | korunk szupermenjei (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv,
> Felado : [Hungary]
: Itt elsosorban a dinamikara gondoltam. Egy jo fekkel es futomuvel
: ellatott auto sokkal eroteljesebb lassitast tud elerni, mint egy
: szerenyebb felszereltseggel rendelkezo autotarsa. Ha meg jobb
Hogy... mi? Ordas nagy baromsagokat beszelsz. Tudod mekkora kulonbseg
van 180-rol es 120-rol lefekezni? Kerdezem: TUDOD? Csak nezz utana
egy atlagos fekut-kulonbsegnek. Meg fogsz lepodni.
szinten a csodas szerzo tollabol:
: 100 alatt felszemmel es felkarral is sokkal biztonsagosabban vezetek,
: mint a mai autosok 80-90%-a! ;)
.
> Felado : [Hungary]
>Ismertem nehany ilyen "mindent tudo" embert, tobbseguknek
>keresztje all az ut szelen.
: Akkor azok nem is voltak annyira jo soforok. Esetleg En jobban
: ismerem a hataraimat?
Orulok, hogy ennyi profi, kepzett, hatarait jol ismero, okos ember
van a listan. Tenyleg. Neha ugy erzem, sirva kene fakadnom. Valoszinuleg
joggal. Igyekszem elhesseketni a gondolatot, hogy hulyek vagytok, mint
a s...g, de nehez magamra huzni a problemat.
sex69, biztos nem vagy te olyan rossz srac, mint en hiszem, meg neha
meg egyet is ertek veled, de sokszor kedvem lenne a torkodnak ugrani.
Gyengeseg, tudom. Aztan elszamolok 10-ig, is rendbejon a vilag. Kivanom,
hogy legkozelebb 10-ig se kelljen.
> Felado : [Hungary]
: Erdekes, en is rengeteget gyakorlok, csuszashatarig elmegyek az
: autoval zart helyen, parkolokban, stb. aztan kimegyek - pl. utoljara ide
: is irtam, hogy az Arpad hidon mit ereztem, most utoljara meg az
: osztrak sztradan egy-egy ivelt kanyarban - sokkal hamarabb veszek
: vissza, mint a tobbseg. Vagy en vagyok nyul, vagy ok tul batrak, netan
: jobb autojuk van - majd az ido eldonti.
> Felado : [Hungary]
: En, jelentem, ugy gondolom, hogy eleg figyelmetlenul vezetek.
[...]
: halalos balesetek okozoja? Be kene latnunk, hogy ha csak nok
: vezetnenek, sokkal kevesebb kereszt lenne az utak menten. Cseszhetjuk,
: hogy azt gondoljuk, jobban parkolunk, ha egyszer az orszagutakon
: tizesevel gyilkoljuk autostarsainkat.
Igy beszel egy (2) intelligens ember. (Ize, pardon, akiket en annak
hiszek. Erre miert nem ugrik senki? Hm? Miert?)
Z.
|
+ - | Jogsiszerzes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
" [Hungary]
Nem tudjátok hogy, lehet-e jogosítványt szerezni 17 év alatt?"
Ismerek olyat, akinek 20 ev sem volt eleg ra. :-)
Utolso (24 eves) informaciom: 17 evesen kulon engedellyel lehet,
a tanulmanyokat meg lehet kezdeni mar a 17 ev betoltese elott is.
A vezetesi gyakorlatra nem emlekszem, hogy viszonyult a 17 evhez.
mgeza majd megmondja, ha szepen kerjuk :-)
Tenyleg Geza, a kerekpar vilagitasaval mi a helyzet? En ugy emlekszem,
hogy a vilagito berendezeseknek allandoan ott kell lenni a bicajon, nem
csak
ejszaka.
|
+ - | Omega 2.5 TD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Vettem egy ilyen autot. 96 novemberi.
Van egy olyan gondja, hogy melegszik a vize. Felmegy tobbszor 100 fokra,
aztan beindul a ventillator es lehuti. Egy munkatarsamtol vettem, nala ket eve
volt es mindig ezt csinalta, azert is mertem megvenni.
Ez ugye nem tipushiba ennel az autonal, hanem vmi mas gondja van?
Csao,
Hermit
|
+ - | Jogositvany 17 ev alatt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
abada=axelero.hu:
:> Nem tudjátok hogy, lehet-e jogosítványt szerezni 17 év alatt?
Kemenyen tanulni kell 17 evig... :-)))
Nekem anno PAV vizsgalatra kellett mennem, utana engedtek
csak tanfolyamra es vezetesre...
Szep napokat: Antal Attila
Seat Leon 1.6 Aut.
|
+ - | kenwood elolap (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Autosok!
A Kenwood KRC-157E tipusu radios magno elolapjanak letort egy
kis pocokje, igy elegge lotyog az elolap.
Kerdes: lehet csak elolapot talalni hozza, es ha igen, hol kezdjek
hozza??
(Nem a kis c*ganygyerekkel szeretnek lopatni egyet, ez a verzio
nem erdekel :))
Almos
-----
icq# : 94439104
|
+ - | Auto rugo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Szeretnek uj rugokat keszittetni a mazdamba. Tudnátok segiteni, hogy mik a mere
tei?
Udv, Istvan.
|
+ - | Autotolvaj bunhodese (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > Ha nincs ralehetoseg, az ebbol szerzett penzt a tolvaj koltse annak
> > a temetesere, akit legjobban szeret! NINCS smile.
> Egy auto ara = egy ember eletenek araval???? Kivand, hogy lopjak el
> masnap az ovet, vagy torjek ossze, vagy barmit, de ne kovetelj
> embereletet egy autoert... Schmidi
--------------
En bizony a tolvaj es tarsai eletet cseppet sem sajnalnam!! (
hozzatartozo eljen tovabb, talan nem is tud rola)
Van olyan akinek ez csak egy auto ara, karomkodik egyet, majd vesz egy
masikat.
Van olyan aki fel eleten at kuporgatott, sporolt, tulorazott, hetvegeken
robotolt azert hogy megvehesse "az autot". Ismerek ilyen embert, amikor
elloptak az autojat, szoszerint BELEROKKANT!!! Evek ota gyogyszerek
tomegen el, dolgozni alig tud. Azt hiszem ez esetben nem csak az auto
ararol van szo, tonkre tettek egy EMBER eletet. ( a csaladjarol nem is
beszelve )
De legyunk humanusak!! Matol azt kivanom minden autotolvajnak, hogy
hatralevo eleteben folyamatosan szoruljon ANDROLOGUS kezelesere! :-D
Persze a kezeles maradjon eredmenytelen!!! ( vagy ez mar tul szigoru
buntetes?)
Udv Triznyak
|
+ - | Re: Uldozes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Egyik sokat ismetelgetett film, mikor az urge lop egy tankot, letarol
> mindent (senki nem serul), aztan kifogy a nafta. Rendor odamegy, a
> csavo odabenn fegyvertelen es eselye sincs menekulni, megadja magat,
> kinyitja a tankot, erre rendor lelovi. Birosag? Ugyan mar... Gumo
------------
A tankbol nem fogyott ki az uza., hanem fenakadt az elvalaszto
korlatokon. az embernek nem volt szandekaban megadni magat, es nem volt
hajlando kijonni, sot tovabb akart menni. Ezert lottek le.
---
> Masik, amikor egy tolvaj menekul, es jo sokaig uldozik. A vegen
> megall egy parkoloban, ahol mar korul van veve. Bent ul a kocsijaban,
> keze a kormanyon, epp megadna magat, csakhogy a rendorok szitava
> lovik. Raadasul egyszerre tobb iranybol is lonek ra, es csak a
> szerencsejuknek koszonhetik, hogy egymast nem talaljak el. Gumo
--------------
Ez ugyanabban a musorban volt mint az elozo. Az uldozott beszorult a
parkoloba,( szetlott kerekekkel) de nem volt hajlando kiszallni, majd
tolatva ujra elindult. Ekkor lottek le. A keze biztosan a kormanyon
volt, mert vezetni akart! Tenyleg hulyen nezett ki ahogy a rendorok
tarsaik lovesei elol menekulnek.
---
> Hat ezeket jatsszak a Reality TV-n veg nelkul. Buszken, melldongetve.
---------------
Ha megnezed a felveteleken szereplo datumokat, lathatod hogy ezek atlag
10eve keszultek. ( sok meg regebben). Azota Ok is rajottek a
veszelyessegere,
ma mar nem csinaljak ezteket az uldozeseket.
A rendor feladata a torveny betartatasa. A szolgalati szabalyzatuk
KOTELEZOEN ELOIRJA szamukra, hogy a megkezdett intezkedest, ha kell
kenyszerito eszkozok hasznalataval is, de be KELL fejezniuk Azaz, ha a
rendor valakire fegyvert fog, de az nem hajlando az utasitasait
vegrehajtani, plane a cselekmenyt tovabb akarja folytatni, akkor a
rendor NEM TEHET MAST, mint lelovi az elkovetot. ( persze nem kotelezo
agyonloni, de ha meghal mar nem fog senkit sem perelni )
Ez nem csak az USA-ban, hanem mindenhol igy mukodik!!!!
Udv, Triznyak
|
+ - | 100 wattos fenyszoroizzo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> ha_be_van_allitva_rendesen,
> akkor nem vakithat, uis a
> bevilagitott terulet ugyanaz marad.
> Csak a fenyero no meg
Azon kivul, hogy nem teljesen igaz, amit irsz, ha vizes az ut, akkor csukja
be a szemet a szembol jovo?
raki
|
+ - | reality tv (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
> Ezt senki nem is szolja le.
> De erdemes neha elmerulni a Reality TV-ben,
> ijeszto dolgok vannak.
Reality TV-nek kb annyi koze van a valosaghoz, mint a Big Brothernek...
Szerintem egy tragedia az egesz.
raki
|
+ - | Re: 7-es busz (#1886) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> is, mint pl. a tolerancia, turelem, meg ilyesmik. Idovel eljutunk majd oda,
> hogy villamos es vasuti sineken is autoznak majd, mert nekik ott
> kenyelmesebb. Nincs aki feltartsa, nincs mit toleralni, nem kell turelmesnek
Mar eljutottunk. Hungaria Krt. Az ilyennek kellene az autojat 50x50x50
cm-es kockava tomoriteni. Azon egyezkedhetunk, hogy e muvelet alatt benne
uljon-e...
Ed
|
+ - | Re: Hol egy jo Skoda szerviz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello
A AUTO 1886-ban irta :
>Van egy Skoda Feliciam. Mar elmult harom eves, es szervizbe kellene
vinnem. Nem
> akarom oda vinni, ahova idaig vittem. Kifejezetten rosszat nem tudok
rajuk mon
>dani, de egy masik szervizt is kiprobalnek. A munkatarsamnak is hasonlo
kocsija
> van. Ő oda hordja, ahol vette, de azt mondja, hogy azt a szervizt
sem aja
>nlja.
Mondjuk telepulest irhattal volna! :))
www.skoda-orrmotor.hu
valamint nezz be az Index Skoda Orrmotor topicjaba, valoszinuleg tudnak
segiteni!
Pisti
HIXEditor 1.15beta8
Ui.: Ment maganba is
|
+ - | Re: biciklis (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello
A AUTO 1886-ban irta :
>>Csak hallgasd meg az APEH jelenteseit, mennyi adot fizet az orszag.
>Es itt jon be a biciklis tema ellentomondasa a kepbe, mert a fenti 3
>adobol melyiket fizeti a biciklis, es melyikbol kene utat epiteni?
>Ok, mert biciklis fizet valamilyen adot (biztos??? bar miert pont o
>fizetne?) es abbol epitsunk neki utat. De mivel a tb jarulekabol
>epitettunk neki utat, akkor meg ki fizeti a tb-jet? Ha erre
>atcsoportositjuk az egeszsegugyi hozzajarulasabol, akkor meg az fog
>hianyozni. Tehat itt a problema, hogy mindenkeppen kibukik, hogy
>biciklisek nem fizetnek utalap adot, es ezert nincs is utjuk. En nem
>ertem ezen miert csodalkoznak?
>
>Remelem segitettem az adokkal kapcsolatos kenyszerkepzeteidet
>feloldani. Szerintem ideje leszallni a foldre a fellegekbol.
A 4-es metrot is az utalapbol finanszirozzak? Vagy esetleg az _en_ adombol
is (vagy az orszag 80%-a altal befizetett (beszedett) penzekbol)?
Kerekparutat miert ne epithetnenek masnak az utalapba befizetett penzebol?
Olyanrol meg nem hallottal, hogy valaki alkalmazott (nem vallalkozo), es a
vallalata befizeti utana rendesen az osszes jarulekot?
HIXEditor 1.15beta8
|
+ - | Re: jogsítvány (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Nem tudjatok hogy, lehet-e jogositvanyt szerezni 17 ev alatt?
De, szerintem barmelyik autos iskolanal megcsinalod 17 ev alatt. Nekem kb. ket
honap alatt sikerult annak idejen. :-)))))))
De ha megsem jon ossze 17 ev alatt, akkor ne is probalkozz! ;)
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: rev.193.68.38.206.euroweb.hu)
|
+ - | Kocsilopas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:51 2003. 07. 15. +0000, you wrote:
>Kivand, hogy lopjak el masnap az ovet, vagy torjek ossze, vagy barmit,
>de ne kovetelj embereletet egy autoert...
Es lop maganak egy masikat, hát kössz de inkább nem kívánom más ártatlan
embernek hogy az ő kocsiját is ellopják..
De kulonben igazad van, véletlen ellopta valakinek a kocsiját, nem tehet
rola, nehogymár szegénynek valami baja legyen :))
Kulonben loptak el a kocsidat ?? Volt mar olyan hogy lementel a es mondjuk
kb 2-6m ft között értékű vas hiányzik ? Szerintem belegondolni nehéz,
átélni sokkal izgalmasabb.
Ant
|
+ - | Szoftveres teljesitmeny (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:51 2003. 07. 15. +0000, you wrote:
> >Szemelyautonal meg nem hallottam, hogy csak szofvresen allithato
> >lenne,
Gyarilag nem is tudok ilyenrol.. Amcsiknal van asszem 2 allasu
gyujtaskapcsolo a corvetteben es teljesitmenyt allitasz vele..
De nagysagrendileg 100e ft itthon egy Apexi vtec vagy turbo controller
(attol fugg milyen kocsid van) és menet közben is akár egy lcd
kezelőpanellel egybépítve tudod a beállítási módokat változtatni, hol
tiltson, fordulatokhoz tartozo benzin levego kevereket, esetlegesen
turbonyomást is, vagy vtec autonal hogy mikor valtson a vezerles.. a
beszerelese a manual szerint par ora, és máris mehet a móka..
Ant
|
+ - | Re: jogsitvany (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A AUTO 1886-ban irta :
>Nem tudjatok hogy, lehet-e jogositvanyt szerezni 17 ev alatt?
Ecseri? :-))
Solya
|
+ - | Re: biciklis (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A AUTO 1886-ban irta :
>Remelem segitettem az adokkal kapcsolatos kenyszerkepzeteidet
>feloldani. Szerintem ideje leszallni a foldre a fellegekbol.
Nem, nem sikerult, ugyanis nem kenyszerkepzet, hanem biztos tudas.
Tortenetesen ugyanis dolgoztam az APEH-nal az adobevallasokat
feldolgozo osztalyon. Az a baj, hogy nem latsz tovabb az orrodnal, s
mert szerinted a biciklis nem fizet utadot mivel nem vasarol
uzemanyagot, ezert alacsonyabb rendu honpolgarnak tartod, akinek nem
jar ut. Az elmeleted sok sebbol verzik, de a legfobb gond az, hogy
szerinted csak es kizarolag annak jar ut, aki uzemanyagot hasznalva
fizet utadot. Ezzel az elmelettel akkor hagyjuk megdogolni azt a
tisztessegben megoregedett haziasszonyt, aki csak a sok
kenyerszaporitot szulte, mikozben o maga sosem fizetett TB meg nyugdij
jarulekot most viszont nyugdijas is, beteg is. A helyzet az, hogy az
elet, a tarsadalom nem hoci nesze alapon mukodik, van aki tobbet ad,
es kevesebbet kap, masok meg forditva. Ertelmes emberek kepesek
folfogni ennek a lenyeget, masok nem. Ha nem tetszik, hogy masok
hasznot huznak a munkadbol, a penzedbol, akkor koltozz ki a tanyara,
ott majd eltarthatod magad.
Solya
|
+ - | Re: Mitsubishi Cordia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nekem is kellene!
Kösz!
Beny!
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 62.77.245.157)
|
+ - | Ford talalkozo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello
Orszagos Ford talalkozo lesz 2003. julius 19-20-n Velencen. bovebb
info: http://fordclub.fordka.hu/tali/
udv
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1886 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>=================================================
>Felado : [Hungary]
>Temakor: jogsítvány ( 3 sor )
>Idopont: Mon Jul 14 15:53:35 CEST 2003 AUTO #1886
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>Nem tudjátok hogy, lehet-e jogosítványt szerezni 17 év alatt?
>
>(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 135.26-182-adsl-pool.axelero.hu)
Ha 17 ev alatt nem sikerul, elobb-utobb ugyis megunod -:)
Ezer evvel ezelott 16 eves koromban lehetett letenni a vizsgat
nagymotorra (vagyis tanfolyam + trening mar 15 evesen komplettirozva
volt), majd napra pontosan 17 evesen csak atsetaltam a
szemelygkvizsgan es vidaman vezethettem gyakorlatilag azonnal
(postan jott a jogsi, de nem vartam meg). +1 elony: nem kellett
elsosegelybol ujra tanfolyamoznom es vizsgaznom.
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1885 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>=================================================
>Felado : [Hungary]
>Temakor: metro ( 6 sor )
>Idopont: Sat Jul 12 15:54:39 CEST 2003 AUTO #1884
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>> elviselhetetlen. Budapesten legalabb az ki van irva, mikor jon a
>> kovetkezo kocsi (hellyel-kozzel ezt pontosan tartjak is). Az angollal
>
>hol?
Barmelyik metroallomason, digit kijelzovel. Sajnos Londonba sokat kell
jarjak munkaugyben, velemenyemet (miszerint a bp-i metrotol
tudnanak tanulni egyet s mast) messzemenoen fenntartom.
>> Felado : [Non-Profit Org]
>> Temakor: Re: Fw: vegyesen ( 17 sor )
>> Idopont: Sun Jul 13 07:25:08 CEST 2003 AUTO #1885
>> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>
>> On Sat, 12 Jul 2003 wrote:
>>
>> > mindig van rendor, van parkoloor, akinek fizethetsz azon felul,
>> > hogy Europaban a legdragabb autokkal kozlekedsz, Europa
>>> legdragabb benzinjet hasznalod Europa legdragabb autopalyain,
>>> vagy legszarabb utjain, mellesleg (ha alkalmazott vagy, es nem
>>> maszek/nal) annyi adot fizetsz, hogy belesargulsz (mert az ipari
>>> atlagber is erosen belelog a maximalis adosavba, ami ugye elvileg
>>> a "gazdagok" megadoztatasarol szol), fizeted Europa
>> > legmagasabb forgalmi adojat (gyk: AFA), a TB-t, nyugdijjarulekot,
>>> amiert osszessegeben semmit nem kapsz.
>>
>> Azert itt vastagon csusztatsz... :(
>> c
Europa legdragabb benzinje: Egyesult Kiralysag (kb. a magyar arak +
50% (!) nem eliras)
Europa legdragabb autoi: Dania + Finnorszag
Europa lexarabb utja: Bukarest - Ploesti (nem katyus ut, hanem
kratereket osszekoto osveny, sajat szemmel lattam kitort elso
futomuvu Volvo 960-at az uton vesztegelni), mindenki 120 korul
kacsazik rajta
Europa legdragabb utja: osszekoto hid Norvegia es Svedorszag kozott
Adozassal teljesen egyetertek, a ram koltott munkadij 30%-a kapom
meg, nevetseges, ebbol utana AFA-t, illetekeket, kozjegyzot kell
fizessek - de mit varunk egy orszagban, ahol egymillio legalisan
bejelentett alkalmazottnak kell eltartani + tanitani + gyogyittatni +
kozlekedtetni 700.000 minimalberes vallalkozot, 3 millio nyugdjast,
ugyanennyi allami + onkormanyzati alkalmazottat, stb
>=================================================
> Felado : [Hungary]
> Temakor: buszsav + etc ( 45 sor )
> Idopont: Sun Jul 13 10:44:13 CEST 2003 AUTO #1885
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> erdekes, nekem eddig 1 rendor se nyitott ugy, hogy
> "ugyistalalokvalamit", pedig 96 ota vezetek. a fentieknek a felet
> talan csinalom, tobbet tuti nem, de ha elkapnak, nem anyazom a
> _rendort_ ... amugy azert zarovonal se csak ugy szokott kint lenni,
> hogy 'szia gazsi, fessunk mar ide kis zarovonalat, jol mutatna azzal a
> faval'.
Ezt Te sem gondoltad komolyan. Ha igen, szerintem vezess meg egy
par evet, hamarosan talalkozol tobb mint 1 ilyen esettel. Ritkan van
olyan, hogy a rendor "valamiert" kap el, sokkal gyakrabb a konkret ok
nelkuli megallitas ("kozuti ellenorzes"), 'ugyis talalunk valamit".
> amugy felolem ott haladsz, ahol akarsz, amig engem nem
> veszelyeztetsz (de ha a buszsavbol elozol pl sose foglak
> beengedni), de tenyleg felesleges csodalkoznod, ha aztan
> elkapnak: te csinalod magadnak a hujeseget. vagy nem tudsz ugy
> vezetni, hogy ne utazz buszsavban es ne lepj at par zarovonalat?
Az azert mindenkit megnyugtathat, hogy nem akarsz sajat szabalyokat
eloirni a veled teljesen egyenrangu kozlekedoknek. A buszsavot a BKV-
sok eleg rendesen buntetik (pl nyomtak mar meg hatulrol baratom
kocsijat busszal a Kossuth Lajos utcaban, mert csorikam jobbra akart
kanyarodni az Astorianal, csak a buszvezeto "azt hitte, hogy tolakodni
akar"; nem hiszem, hogy neked kiszoritosdit kellene jatszani... Ha
EBBEN az esetben a rendori intezkedest hianyoltad, egyetertek veled.
|
+ - | Kiajobb (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sokat beszelunk a vezetesi, viselkedesi kulturarol Mo.-on. Nos, az olasz
kollegak nem keves onironiaval keszitettek egy osszehasonlitast az
idealis Europarol, es az altaluk velt olasz valosagrol.
Ha van egy kis idotok, nezzetek meg, megeri:
http://beta.xko.cz/danny/EUROPE-ITALY.swf
|
+ - | xenon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Gyula irta:
: Az addig OK, hogy vizszintesen tartja a lampat, igy
: kevesebb biztonsagi savot kell hagyni a tompitottnak, de ezt meg lehetne
: csinalni egy 150W-os izzoval is, nem ertem, ez miert xenon sajatossag.
Meg lehetne oldani. Mint mar irtam, a xenon nagy elonye az 'izzo' kb.
haromszoros hatasfoka. Egy 150W-os izzohoz mas foncsor es mas fenyszoro
uveg kellene, es/vagy nagyobb tavolsagot kell hagyni az izzo es a
foncsor/uveg kozott. Ha kinyitod egy mai auto motorhazfedelet, rajodobben
az ember, hogy ez utopia. Aztan egy 150W-os izzo elettartama lehet, hogy
jelentosen rovidebb lenne egy 55W-osnal. Tovabba a kabelezes
keresztmetszete is nagy problema. Nem mindegy, hogy 5A vagy 15A folyik
rajta. Ugyanis a kabelkeresztmetszetek mar ma eljutottak arra a szintre,
hogy a kabelfuzert nem lehet tetszolegesen hajlitgatva vezetni. Ezen
mondjuk lehetne segiteni az eljovendo 42V-os feszultsegforrassal. A kerdes
az, hogy 42V-os izzo beferne-e a jelenlegi rendelkezesre allo helyre. Ha
nem akkor a lampa elott le kellene transzformalni 12V-ra. Ha meg mar ugyis
van trafonk, akkor lehet xenon is.
: Azt mar csak halkan merem megkerdezni, hogy pontosan mi is fogyaszt
: 35W-ot egy xenonban? Az egesz hobelemanc, vagy az 'izzo' (bar nem izzo).
Az 'izzo'. A Valeo prospektusa szerint
http://www.valeo.com/pdf/iaa_press_pack/innovations_all.pdf, 14. oldal.
xenon 35W -> 3200 lumen
halogen 55W -> 1500 lumen
Ha hozzaveszed a trafot (bar nem trafo ;) ) mondjuk (hasrauteses alapon)
70% hatasfokkal, akkor tenyleg ugyanott vagy 55W-nal. Viszont ezert annyi
fenyt kapsz, mintha 180W-os izzod lenne.
: Allitolag muegyetemen hivta fel a prof a hallgatok figyelmet, hogy egy
: modern villanymozdony hatasfoka, ha korrektul szamoljuk (ertsd hoeromu,
: szallitas, trafohazak, stb.), akkor nem kulonbozik lenyegesen egy
: normalisabb gozmozdonytol. Itt is lehetnek ilyen aprosagok eltitkolva.
Plane ha hozzavesszuk, hogy a hoeromuvek a banya mellett szoktak lenni,
mig a gozmozdonyhoz gozmozdonnyal vontatott vonatszerelvenyen kell a
szenet vinni. Tovabba mondjuk az orszagban csak barnaszen van, de a
gozmozdony (import) koszennel szeret menni, stb. ;-)))
Udv,
marky
|
+ - | Rendorok es felfogas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
*>Itt is az kene, hogy tobb
*> rendor maszkaljon az utcakon, igazoltassa a gyanus egyeneket, akar
*>egy gyalogosokkal orditozo reszeg punkot is vigyenek be a yardra, stb.
*
*Latod sajnos nem lehet, mert aki buszsavban autozik, es ezert megbuntetik,
*annak ez mar rendorallam.
*Mi lenne, ha itt is az lenne, mint az usaban? Diktatura? :-)
Hat eloszor is az emberek felfogasaban kellene beallni ne'mi valtozasnak,
mert
mostanaban sokan csak a jogaikra hivatkoznak, ha meg vetenek (pl.
KRESZ kihagasok), akkor meg sunyitanak hogy nehogy egy rendor meg-
buntesse oket.... Nem mondom, hogy mindig 100%-ig betartom a KRESZ-t,
de ha adott esetben elkapnanak, nem haboroghatnek. Ez benne van a
pakliban, nem? Amugy meg ugysem szeretek altalanositani, mindig az adott
helyzet a mervado, pl. lehet kukacoskodo rendor is aki elkap, stb...
Udv!
GERI
|
+ - | Calibra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
*Igenyes Calibra? Ez valami Porsche altal felulvizsgalt szpesol edison? :)
Nem. Latni utcan is neha (spoilerezes, szep festes, szep szin, nem 13"
felnik, stb.). Szerintem a muszerfalat csesztek el a Calibraknak, az a
felkor alaku muszeregyuttes nekem nem tetszik...
*: Nezz meg egy gyonyoru peldanyt
*: a honlapom BOLHAPIAC rovataban -> www.gerencsert.ini.hu
*: A Calibraban az tetszik, hogy elso kerek meghajtasu,
*: ez foleg ugye telen lenne jo.
*
*Igen. Telen jo. Amugy meg igen nagy hitvanysag az egesz. A Manta picit
*jobb izlesre vall, maradj annal. Mennyibe is kerul ez az egesz Calibra
*neven ismert ossznepi majomfogas? Komolyan, kivancsisagbol kerdezem. Hatha
*csak el vagyok tevedve.
A Manta-k sajnos kicsit oregek mar, ezert sokat kellene rajuk kolteni, hogy
szepek
es megbizhatoak legyenek (azert egy 2.0E-t szivesen magamenak tudnek:-)...).
A Calibra meg nem az enyem, ha annak az arara gondoltal, nezd meg a honlapon
feltuntetett telefonszamot es probald meg ott (esetleg SMS-ben...)...
Amugy meg ha nem tetszik, nem kell megvenni, attol meg nem "majomfogas".
Kivulrol nekem pl. tetszik....
Udv!
GERI
|
+ - | vetkozes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>1 perc levetkozes. 1 perc oltozes. Marad 3 perc, hogy lemosd magad.
>Szerintem ez eleg. Foleg, ha hasznalsz szivacsot is.
He, nem arrol volt szo hogy mennyi ido alatt megy ha novel vagy,
hanem a munkahelyrol :-))))
/Ja, kivetel ha munkahelyen vagy novel :-) Akkor viszont semmi koze
a biciklizeshez/
Bocs!
GERI
Ui: akkor hova rakjam a Samsonite dipot a brigan??
Akasszam a f.....(ulem)re?! :-)
|
|