1. |
42V 2. (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
2. |
42V (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
3. |
re: re: 42V (ex hibrid hajtas) (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
4. |
RE: *** HIX AUTO *** #2166 (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
5. |
Re:LED (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
6. |
yupi! (mind) |
93 sor |
(cikkei) |
7. |
nagy auto - kis auto (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
8. |
gumi (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
9. |
GLaci valaszok (mind) |
95 sor |
(cikkei) |
10. |
Valasz: Re: toresek *** HIX AUTO *** #2160 (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
11. |
Valasz: re: Alfa differencialmu*** HIX AUTO *** #2166 (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
12. |
Valasz: izzok, diffi, miegymas*** HIX AUTO *** #2166 (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
13. |
Valasz: re: Valasz: re: Alfa differencialmu *** HIX AUT (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
14. |
re: nagy auto - kis auto (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
15. |
re: Re: hix 2161 comments (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
16. |
Sok angol (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
17. |
Hibrid (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
18. |
Politikus OFF (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
19. |
Dohanyzas OFF (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
20. |
Differencialmu (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
21. |
re: re: 42V (ex hibrid hajtas) (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
22. |
Mondeo talalkozo (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
23. |
re: re: re: Re: hibrid hajtas (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
24. |
ujsaghirek, ekezettel. (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
25. |
Nagysagrendek es a diffmu (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
26. |
seat tores (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
27. |
Re: nagyauto - kisauto (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
28. |
re: ofelia (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
29. |
re: ki volt elobb (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
30. |
Hol lesz a szallas ? (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
31. |
Re: bagozas (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
32. |
Re[3]: citromdij (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
33. |
Felicia hatso hangszoro (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
|
+ - | 42V 2. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Akos irta:
: O:o:o: ize, mirol beszelunk? Milyen jobboldal meg baloldal? Mi fog mit?
Nyertel. Arra probaltam utalni, hogy ha egy kocsiban meghal az egyik
kereket hajto villanymotor, akkor a masik meg hajt, es ha nem kapcsolod
le eleg gyorsan, a kocsi megpordul. Vonat a sin miatt nem tud megpordulni,
masreszt meg (ami anno nem jutott eszembe) kulonben is merev tengely koti
ossze a jobb- es a baloldali kereket.
Udv,
marky
|
+ - | 42V (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Koszonom a valaszokat 42V-os izzomechanika teren. Egy kerdesem lenne:
teherautokban mekkora az izzok nevleges feszultsege: 12V vagy 24V?
Udv,
marky
|
+ - | re: re: 42V (ex hibrid hajtas) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
:> Azert ez meg nem altalanos, raadasul a LED-ek 5V-osak,
Az 5V-os LED olyan, mintha ezt irnam: Az auto szine piros....
Inkabb az atfolyo aram szamit a LED-nel, ami 5..10..20mA,
de a magasfenyueknel akar 70mA is lehet.
A Conrad katalogusban vannak akar 1.6V-os piros LED-ek,
(http://www.conrad.hu/nakup/prikaz.asp?Kat_Stev=186902)
de az Omegaban anno nekem 12V-os LED volt - beepitett
elotet ellenallassal pl. az ablakemelo gomb megvilagitashoz.
(http://www.conrad.hu/nakup/prikaz.asp?Kat_Stev=182427)
Lehet kapni direkt 230V-ra kothetot is, pici panelon egy kis
kondenzator es a LED:
(http://www.conrad.hu/nakup/prikaz.asp?Kat_Stev=184870)
:> es nem igazan szeretik razkodast, legalabbis a lampakba
:> rakhatoak eleg hamar tonkre mennek, de lehet, hogy ezek
:> gagyibol vannak.
Ezt nem egeszen ertem. A LED altalaban be van ontve
muanyagba, igy nem zavarja a razkodas. Az Omegaban
egyszer _kettetort_ egy LED hosszaban, de az inkabb
gyari hiba lehetett. Mi szamit "tonkre mennek"-nek ?
Ha tulsagosan nagy arammal hajtjak meg, akkor valoban
"eleghet" lassan, de szabvanyos modon hosszu evekig
stabil altalaban egy LED.
Probalj ki egy zold LEDet rakapcsolni direkt 12V-ra, vakito
zold fenye lesz 1 mp-ig, majd besargul, bepirosodik es
elhalvanyul, vagy el is alszik teljesen. Ha kezben fogtad
a fem labat, akar meg is egethette a kezedet. Igy tonkre
lehet tenni egy LEDet valoban.
Szep napokat: Antal Attila
Seat Leon 1.6 Aut.
(ahol minden LED a belsoterben a beszallas vilagitas kivetelevel)
|
+ - | RE: *** HIX AUTO *** #2166 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
+ - nagy auto - kis autoVÁLASZ Feladó: microlin_uh.tenatad.liam
> A mozgasi energia az auto tomegevel es a sebesseg
> negyzetevel egyenesen aranyos. Tehat ott, ahol egy
> 600 kg tomegu auto 130 km/oraval kozlekedhet,
> egy 1200 kg tomegunek 92 km/h-val szabadna.
> Igy igazsagos.
Bla-bla-bla. Mindenki olyan autoval jar amilyennel akar/tud! A te kedvedert sem
fogok a 3 tonnas autommal 50-el kozlekedni az autopalyan. Mert akkor meg az le
sz a bajod! Hujesegeket beszelsz!
+ - Feladó: nme1_uh.xedniVÁLASZ Feladó: raki_uh.meletec
> Es raadasul budos is. Hajlektalant sem szeretnek kozvetlen munkatarsamnak,
> dohanyost sem.
Keress mas munkahelyet, ahol csak olyan emberek dolgoznak akiket elfogadsz. Nem
dohanyzok, nem italozok, jomodu emberek, akinek akar 2 haza is van (Ugye a hajl
ektalanok nem jok) szokek, nagy cicijuk legyen es 39-es labuak!
+ - bagoVÁLASZ Feladó: girbicz_uh.tinif
> teljesen furcsa kettősség, hogy azt fizetik, hogy gyilkold magad. Még
> nekik jobb, hogy káros szenvedélyük van...
Panaszold be a fonokodnek!
> És, hogy vmi autós vonatkozása is legyen... biztos a szervizekbe is ez
> van...
> Ezt is kifizettetik veled ám...
Ne vidd oda az autot!
Ezt utalom legjobban az utobbi idokben: Ne dohanyozzunk, ne igyunk, ne kabitozz
unk, ne egyunk piritos kenyeret ne egyunk hust, ne hasznaljunk mobiltelefont, n
e autozzunk nagy autoval, stb... Akkor minek elunk?
En igenis mindent csinalok, akinek nem tetszik, az az o baja. Engem, ha valami
zavar, mindig arrebballok. Es nem panaszkodom, nem szidalmazom az embereket. TE
SZEK ERTE, hogy jol erezzem magam.
Mielott felreertenetek. Nem vezetek ittasan (Meg egy fel korty sort sem engedek
meg ebben az esetben, meg nem is kabitozom.) Nem gondoljatok, hogy tul sok ebb
en a szazadban a NE szo?
Uff.
Beszeltem.
Fülöp István
http://www.palffy.hu/vajk
|
+ - | Re:LED (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> Mas: a muszerfalvilagitas ugyis LED;
> ------
> Azert ez meg nem altalanos, raadasul a LED-ek 5V-osak, es nem igazan
> szeretik razkodast, legalabbis a lampakba rakhatoak eleg hamar tonkre
> mennek, de lehet, hogy ezek gagyibol vannak.
A LED-ek nem 5V-osak! Szintol fuggoen 1,5-2,5 V feszultseg esik rajtuk
normal uzemben. Megfelelo elotetellelenallassal, vagy precizebb esetben
aramgeneratoros meghajtassal lehet tetszoleges feszultsegrol mukodtetni. De
nyilvan az a celszeru, ha annyit rakunk sorba beloluk, hagy az aktualis
uzemiu feszt kiadjak, igy keves maradek feszultseget kell elfustolni.
A razkodast pedig nagysagrendekkel jobban birjak, leven a LED egy felvezeto
darabka, ami teljes egeszeben mugyantaba van ontve. A Lampaba rakhatoknal
valszeg valami mas megy tonkre (ledek beforrasztasa, foglalalt, stb.). A
LED-ek atlagos eletartama 100 000 ora (ennyi ido alatt csokken eredeti
fenyerejuk 80%-ara, mivel rendszerint nem "kiegnek", hanem folyamatosan
csokken a fenyerejuk. A hatasfokuk viszont tobbszorose az izzokenak, es most
mar vannak olyan nagy fenyereju feher ledek is, amelyek vilagitasi celra
alkalmazahtoak.
Szabolcs
|
+ - | yupi! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Jo reggelt, jo kavet :)
>>nme1:
Na, hogy ne maradj le a kovetkezorol, itt vannak a programok:
http://www.vi-sec.hu/others/COCH/default.html
Elvileg itt is foliratkozhatsz Petinel, de az index-en itt vagyunk:
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9106226&uq=787
(Ment maganba is, de hatha mas Citroenest is erdekel)
============
>>Po:li
en ertem mirol irsz, de figyelj, ez itt a Fold nevu bolygo...
============
>>Torestesztek:
Csak folmerult bennem, hogy ugye Angliaban barmi az utcara kerulhet, ha
megfelel nehany eloirasnak, igy lathattunk pl. egy franciaagyat kozlekedni.
Az ilyen szerkentyuknel aztan vegleg nincs toresteszt. Mire is jo valojaban
a toresteszt eredmeny (_nem_ a toresteszt!)? Laboratoriumi korulmenyek utcan
ritkan fordulnak elo mert ismerjuk a szabalyt:
"Termeszet osanyank a rejtett hibak oldalan all.
Termeszet osanyank egy ocska kurva"
============
>>G.Laci
>Miert ne lehetne olyat irni (akar hulyeseget is), amivel nem
>ertenek egyet, vagy esetleg nem tetszik a nagytiszteletu
>torzskozonsegnek?
>Es erre sem az a valasz illendo, hogy ki kert hogy idegyere,
>vagy burkoltan vagy nyiltan lehulyezni...
Miert ne lehetne hulyeseget irni? En is megtettem nem egyszer mar, de akar
korulnezhetsz most ebben az irasban is :) De azert legalabb topic dologrol
legyen szo...
>Csak erosen hasonlit a hirtelen felindulasod ahhoz, amikor
>rosszat szolnak a kedvenc markadrol... Akkor is ugy tunik
>szemelyes sertesnek tekinted, olyannak mintha a szerelmedet
>bantanak...
Hat persze hogy annak tunik, mert (en legalabb is) annak tekintem :) Elvegre
nem kozlekedesi eszkoz a miautonk, hanem rajongasunk targya :)) Most irta
vki az indexen, ha valni akar, ket fele dolog jonne be. Vagy azt mondana az
asszonynak, hogy "lefekudtem a hugoddal", vagy azt hogy "vettem egy 22 eves
CX-et".
Nekem az lett majdnem valook, hogy amikor megvettem az XM-et, benne akartam
aludni. Egyedul :D
============
>>Hunter
>Igaz is, Joe, megneztem a javasolt musorokat a Fmuzeumon,
>de hogy oszinte legyek, tobbet vartam.
En is :((
>Se azt nem arultak el, hogy miert neveztek do:so:vo'-nak a kacsat,
>se azt, hogy a DS-nek milyen franko fordulos szeme van...
A 2CV, vagyis kiejtve a do:so:vo, (ami azt jelenti franciaul hogy ket lo,
vagy ilyesmi), a bekazabalok adoloero besorolasabol szarmazik, tehat ez
alapjan a Kacsa a 2. adoloero csoportba tartozik.
(Peldual az 1CV a motorkerekparoke, a Renault 5 pedig namelyik kategoria
akkor?)
A DS kiejtve (franciaul) "Istenno"-t jelent, olcsobb valtozata az ID pedig
az "Otlet" megfeleloje.
Franciaora vege, de ha valaki megmondja nekem mit jelent az XM, azt
nagytudasunak fogom nevezni amig elek :)
>Na mindegy, eloben biztos jobb...
Eljossz legkozelebb talira es beleulsz: az a biztos jobb :)
============
>>Dorka:
>Ja, es az XM-es urnak uzennenk, hogy voltunk Xsara-t is nezni,
>( olcso poen: no men est omen! )
Hm, mit jelent a Xsara?
>de igazabol lepcsos hatu sedant szeretnenk, es abbol csak 3-5 a jtos van.
Hat igen, a Xsara egy hasonlo kategoriaju Fiat-hoz kepest joval elavultabb,
igenytelenebb, szarabb, stb... De varjatok kicsit, valamikor oktoberben jon
ki a
Xsara utodja a C4. Lehet hogy ez sem lesz jobb, de piros szinben jol mutat
:)
Sajna mint a Xsara eseten, itt is eloszor a WRC bujt elo, par info/kep
rola (stern linkrol nem lefelejteni a "=2"-t!):
http://www.citroen.com/site/htm/en/news/C4_Sport_en
http://car.kak.net/modules.php?file=article&name=news&op=modload&sid=1570
http://www.stern.de/sport-motor/autowelt/erlkoenige/citroen/?id=522513&nv=fs&cp
=2
http://ma.hu/page/cikk/e/0/77802/1
> Na, ott mondta az ertekesito, hogy nyaron lesz valami nagy engedmeny
>+ extra hitelakcio a C5-re. Bar nekunk igy is draga lenne, csak azert
>szolunk, ha most akarna valtani XM-rol C5-re, akkor varjon meg 1-2
>honapot!
XM-es "ur" nem valt C5-re mert az XM kategoriaja nem a C5, hanem majd a C6
lesz. De arra sajnos meg egy-ket evet varni kell.
De ha lehet, a jovoben ne magazz pls. :) Ja, meg valami: az idezetben a
"mather" jobban nezne ki "matter"-kent, mar ha egyre gondolunk ;)
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | nagy auto - kis auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Po:li,
> Az, hogy ki hogyan teszi kockara az eletet, az csak ra tartozik. Az
> viszont mar nem csak ra tartozik, hogy masokat mennyire
> veszelyeztet ezzel.
Egy dologrol mindig elfeledkezel. Az emberi organizmusnak kell levego,
viz es taplalek. Ezek nelkul nem lehet elni. Autozas nelkul lehet , ergo
nem kotelezo.
> Abbol hogy egy nagy tomegu auto es egy kicsi utkozesekor, a
> kicsinek kell viselni a masik nagyobb mozgasi energiajabol adodo
> serulest, az kovetkezik, hogy a nagy tomegu autok sebesseget
> annyival lassabbra kellene korlatozni, hogy egyenlo legyen a
> mozgasi energiajuk a kisautokeval, akik viszont gyorsabban
> kozlekedhetnenek. A mozgasi energia az auto tomegevel es a
> sebesseg negyzetevel egyenesen aranyos. Tehat ott, ahol egy
> 600 kg tomegu auto 130 km/oraval kozlekedhet, egy 1200 kg
> tomegunek 92 km/h-val szabadna.
Haromszor elolvastam, mert nem gondoltam, hogy ember ilyet leirhat :)
Kozben azon torom a fejem, hogy a szabalyaid es elveid, hogyan
lehetne aplikalni a fakra, betonfalakra, vadallatokra, vaskorlatokra,
mert bizony a balesetek nagy szazalekban (az utkozest elkerulendo)
igy vegzodnek, nem pedig auto-auto karambollal. Ezen kivul torom a
fejem, hogyan oldanad meg a teherforgalmat, tomegkozlekedest, stb.
600 kilos autokkal. Az is megfordult a fejemben, mennyire diszkriminativ
a hozzaallasod.
> Igy igazsagos.
Igazsagos, ez jo... A nagymamam a mai napig nem erti, miert keresek
20x annyit, mint o, mikor egesz nap gornyedezik a tuzo napon, en meg
ulok a klimatizalt irodaban a legszebb zakomban es bamulok a
monitorra. Hol az igazsag?
Meg mindig nem ertem az eszmefuttatasod alapjat.
Cs.
|
+ - | gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Ime a fogyasztoi tarsadalom mintapolgara!!!!
> Ha a gyarto/reklam/media azt mondja, akkor az ugy is
> van, semmi ketelkedes.
Akkor en is mintapolgar vagyok. Mert az apam toyotajaba nem merek
beulni, a 8 eves gumin jol lathato repedesek vannak es egyszeruen
nem merem megkockaztatni. Szerencsere nalam a gumi ennyit nem bir
ki.
Cs.
|
+ - | GLaci valaszok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Laci,
> Szerintem ha a "torzskozonseg ellenben nem lehet..." akkor az bizony
> kisajatitas szagu... plane, ha meg ki is moderalnanak erte... :-(
Ez egy elfogadott norma minden forumon. Pl. az Alfas forumon gyakran
felbukkanik valaki es beordit: szar olasz tragacsok!! az audi az isten
nem a fostalicskatok!! az ilyen nem valo a forumra, mert a forum arra
szolgal, hogy az ottani kozosseg tapasztalatot csereljen autokrol, elso
sorban Alfakrol. Nem tudom az autos topic mennyire nyitott az anti-
autos beirok irant, engem zavar. Akit ez a tema erdekel, nyisson anti-
autos topicot vagy menjen a vita topicba. Termeszetesen ha a
tobbseget nem zavarja, en csendben maradok, az e-mail sokat elbir.
> Miert ne lehetne olyat irni (akar hulyeseget is), amivel nem
> ertenek egyet, vagy esetleg nem tetszik a nagytiszteletu
> torzskozonsegnek?
Mert ez nem egy mindenkimondjamegakinjat-topic, hanem egy autos
topic.
> Es erre sem az a valasz illendo, hogy ki kert hogy idegyere, vagy
> burkoltan vagy nyiltan lehulyezni... Ha hulyeseget irt, akkor tessek
> felvilagositani...
Eppen ez tortent es szerintem o hulyezett le mindenkit. Tenyekkel
lehet vagdalozni, de siman beirni a Sumo topicba, hogy a sumosok
dagadt izek es 2x annyit fingnak, mint a en a 70 kilommal, ezzel
tokreteszik az ozonreteget - az en izlesemnek nem felel meg. Irtam,
hogy az en hibam, nem ertem miert kommentalod korbe.
> Ha elvarod masoktol a netikett betartasat, akkor talan neked sem
> kellene elso indulatbol irni, amirol szintugy szol a netikett...
Ez zagyvasag. Nem irok indulatbol, azt mondtam, nincs idom tobbszor
elolvasni. Most viszont tobbszor is elolvastam es a velemenyem nem
valtozott. Az elso reakciom 90%-ban helyes es nem valtozik meg.
> A dohanyos is ezt mondja, megis korlatozzak mostanaban :-)
A cigi drog. Valahol meg kell huzni a hatart, mi az, ami elfogadott es
elfogadhato. Ha szamodra mas autozasa kepes annyit bajt, gondot
okozni, mint egy dohanyos, aki az arcodba pofekel, akkor valahol nagy
baj van. Ezen kivul (ha ilyet mondasz, meg smiley-val is) illene megint
par adat, hanyan halnak, nyomorulnak meg az autozas miatt es
hanyan a bizonyitottan dohanyzas okozta tudorak miatt. E ket "hobbit"
parhuzamba vonni szamomra akkora bun, hogy most hirtelen nem is
tudok ra valaszolni.
> Nem a letjogosultsagat, hanem csak az esszeruseget...
> Meg az emberekben alapvetoen benne rejlo "megalomanias"
> hajlamot: nagyobbat, erosebbet... legalabbis a _masikenal_
> erosebbet...
Olvasd el meg egyszer, mivel pedalozott. Pl. a kornyezetvedelemmel...
Egyebkent meg az altalad lenezett megalomanias emberek viszik elore
a vilagot. Persze ez megint kerdeses, szamomra elore, szamotokra
talan hatra. Elvegre ket lovas utkozesekor fellepo energia nem tepte le
altalaban az utas fejet 2000 evvel ezelott ugye...
> De szerinted ha valakinek az a kedvence azt le lehet itt huzni?
> Ha igen, akkor masikat miert nem?
Meg mindig nem erted. Ha azt irom, hogy az opel belseje sivar, autos
temaban autokrol beszelunk.
> Csak erosen hasonlit a hirtelen felindulasod ahhoz, amikor rosszat
> szolnak a kedvenc markadrol... Akkor is ugy tunik szemelyes
> sertesnek tekinted, olyannak mintha a szerelmedet bantanak... (azt
> hiszem te mondtad igy...)
Olvass vissza, par napja irtam az Alfa 147 fekjerol. Olvasd el a
honlapom - tele van kritikus eszrevetelekkel. Realista vagyok,
szamomra az zavaro, ha altalanosito sztereotipiakkal szorja tele valaki
az internetet. Peldaul idezem az a5.hu oldalt, ahol a kedves olvaso
Punto TD autot szeretett volna venni:
Szakértőnk válasza
Sajnos az olasz dízelmotorok nem igazán megbízhatóak, minőségük
nem sokat változott, csupán szebbek és komfortosabbak lettek az
autók az idő múlásával.
Ez szinten irrital.
> Meg kulonben explicit modon irtad is: "pofatlansagnak tartom......es
> masok kedvenceit lehuzni."
Lehuzni = kategorikusan kijelenteni, hogy szar (last meg Vaddiszno).
Ilyen soha nem csinalok, vagy ha megis, akkor viccbol, 50 smiley-val
tamogatva. Ha viszont leirom, hogy szerintem ocska, mert: es
felsorolok 50 dolgot, ami nem tetszik, az mar mas ugy es szerintem
korrekt.
Cs.
www.cuoresportivo.sk
|
+ - | Valasz: Re: toresek *** HIX AUTO *** #2160 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Szakacs-Vass Sandor
> Temakor: Re: toresek *** HIX AUTO *** #2160*** HIX AUTO ( 74 sor )
> Idopont: Tue Apr 27 20:25:45 CEST 2004 AUTO #2166
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>>>>...
>> - a valosagban egy 100%os fedesu utkozes rosszabb mint egy 40%os
> ??????? EZ MIERT LENNE TENY???? Ez hulyeseg!
De jo erveid vannak neked is :-)
<snip>
De hogy egyertelmuen hulyeseg lenne, most sem hiszem...
<<<<<<<<<<<<...
Elfogadom, es bocs. Ettol fuggetlenul en tovabbra is veszelyesebbnek erzem
a mondjuk 40%-os fedesu utkozest a valosagban, mint a 100%-ost; tobbek
kozott azert is, mert a 40%-osnal komoly forgatonyomatek keletkezik, es
belathatatlan, hogy abbol mi lesz, arokba perdules, masik autonak utkozes.
A masik oldalon viszont ezzel talan tovabbi mozgasi energia emesztdik
fel... Valszeg nem lehet ebben a kerdesben megkerdojelezhetetlen axiomakat
felallitani.
Udv, Akos
|
+ - | Valasz: re: Alfa differencialmu*** HIX AUTO *** #2166 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Triznyak
> Temakor: re: Alfa differencialmu ( 29 sor )
> Idopont: Tue Apr 27 23:23:53 CEST 2004 AUTO #2166
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>....
Vegyuk azt a helyzetet amikor kb. 3000-es fordulaton
lelep a sofor a kuplungrol. sivito kerekekkel
elindulva. Azt hiszem belathato, hogy ilyenkor
nagysagrendekkel nagyobb "rugast" kap a hajtaslanc
mintha ezt az onindito teszi egyesbe, kuplung nelkul.
...<<<<<<<<<<<
Ha mindossze az elso tizedmasodperceket nezzuk, akkor szvsz nem 100%.
Egyreszt nem tudod nulla ido alatt felengedni a kuplungot, masreszt ott
vannak a sivito kerekek, amik lenyegesen lecsokkentik a rugast.
udv, Akos
|
+ - | Valasz: izzok, diffi, miegymas*** HIX AUTO *** #2166 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> Temakor: izzok, diffi, miegymas ( 137 sor )
> Idopont: Tue Apr 27 05:44:47 CEST 2004 AUTO #2166
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>>...
Nekem meg ugy jott le, hogy a te szovegosszefuggesed szerint az Alfa milyen
sza
r, mert annyit se bir ki, hogy sebessegben hagyva rainditozzanak. Tudom,
nekem
van uldozesi maniam. Hagyjuk.
...<<<<<<<<<<<
Meglepodtem (mit meglepodtem, megdobbentem) volna, ha neked nem igy jon le
az eddigiek alapjan. De rajtad kivul senki masnak nem jott le igy
szerintem. Ennek csak egy resze az Alfa-uldozesi maniad, a masik resze ezek
szerint az, hogy barkit kepes vagy teljesen hulyenek nezni.
udv, Akos
|
+ - | Valasz: re: Valasz: re: Alfa differencialmu *** HIX AUT (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Triznyak
> Temakor: re: Valasz: re: Alfa differencialmu *** HIX AUTO *** #2 ( 18 sor )
> Idopont: Tue Apr 27 21:46:17 CEST 2004 AUTO #2166
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>>>>>...
Mit ertesz azon, hogy nem lehet vele megmozdulni? Biztosan
diferencialmuvet mondtak es nem bolygomuvet?
...<<<<<<<<<<<<<<
Nekem egyertelmuen difit mondtak, de talan mondta a szerelo nevet is, ahova
vegul az auto kerult, csak nem jegyeztem meg, mert vlszeg sosem lesz Alfam.
De az informacio ugye eloszor a szerelotol eljutott a tulajhoz, onnan a
cimboramhoz (aki ugye egyesben hagyta a gepet), majd tole hozzam, vagyis
akar csorbulhatott is, bar nem nagyon latom okat. Az viszont biztos, hogy
az auto be kellett vontatni a szervizbe, es az is, hogy a markaszerviz
valtora gyanakodott, de nem az volt a gond, viszont a valodi hibat nem
talaltak meg. Meg valami olyasmirol is volt szo, hogy talan ez az alkatresz
az Alfa33-bol oroklodott, de nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy eppen ez
volt az (sok mas gondot is emlitett), a lenyeg az volt, hogy ez a baratom
bele van zuhanva a 156-os Alfaba, de ...<snip>..., szoval jelenleg jegeli a
projektet.
udv, Akos
|
+ - | re: nagy auto - kis auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
**************************************
Hello
Az, hogy ki hogyan teszi kockara az eletet, az csak ra
tartozik. Az viszont mar nem csak ra tartozik, hogy
masokat
mennyire veszelyeztet ezzel. Abbol hogy egy nagy
tomegu
auto es egy kicsi utkozesekor, a kicsinek kell viselni
a
masik nagyobb mozgasi energiajabol adodo serulest, az
kovetkezik, hogy a nagy tomegu autok sebesseget
annyival
lassabbra kellene korlatozni, hogy egyenlo legyen a
mozgasi
energiajuk a kisautokeval, akik viszont gyorsabban
kozlekedhetnenek.
A mozgasi energia az auto tomegevel es a sebesseg
negyzetevel egyenesen aranyos. Tehat ott, ahol egy
600 kg tomegu auto 130 km/oraval kozlekedhet,
egy 1200 kg tomegunek 92 km/h-val szabadna.
Igy igazsagos.
Udv: Po:li
***************************************
Heheheheheheh ekkora marhasagot sem hordott meg hatan
a fold! Szerintem meg korlatozni kellene azokat a
leveleket a listan, akik ilyesmiket irnak.
Egyebkent biztos vagyok benne, hogy nincs gyereked.
Nekem van, es fontos a biztonsaga.
NAGY VAS FOREVER!!!!! :))))
Bye,
-=[GMA]=-
Omega3000
http://gma.has.it/
|
+ - | re: Re: hix 2161 comments (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
*****************************************
Nem a letjogosultsagat, hanem csak az esszeruseget...
Meg az emberekben alapvetoen benne rejlo
"megalomanias" hajlamot:
nagyobbat, erosebbet... legalabbis a _masikenal_
erosebbet...
*****************************************
Inkabb csak a sajat nevedben beszelj, nekem azert kell
az en autom, mert szamomra ez a megfelelo, a tobbiek
velemenye eleg keveset szamit. Nem miattuk van meg az
autom, hanem hogy engem szolgaljon.
Udv,
-=[GMA]=-
Omega3000
http://gma.has.it/
|
+ - | Sok angol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Sandor!
>Udv, Sandor
>Ui. Elnezest a mai levelek sok angoljaert, kellett nektek olyanokat
>kerdezni amire a valaszt nem tudom magamtol megvedeni :-)
Igy targyilagos.
A forras pontos idezese.
Ezzel meg Kis Otto sem vitazhat! :-)
teeby
|
+ - | Hibrid (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nagyon lusta vagyok keresgelni.
Ezert inkabb kerdezek.
Hol tart jelenleg az Audi es a Siemens kozos probalkozasa?
Van errol valakinek infoja?
teeby
|
+ - | Politikus OFF (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>> Mert ugye minden allat egyenlo. Mi a f@$zert nem mennek
>> helikopterrel, ha annyira surgos?
>---------
>Mert akkor senkinek sem tunne fel, hogy itt vannak! Politikusnak ez
>mindennel fontosabb! :-( :-(
Lehet, hogy ez az a kozelkeleti politikus volt? Akit lehet, hogy
majdnem meg is akartak volna merenyelni talan?
Biztos igy volt biztos(abb).
teeby
|
+ - | Dohanyzas OFF (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>Szerintem meg a bagozas is pont olyan kabultsagot
>okoz, mint az alkohol. Nekem legalabbis ez volt vele
>a tapasztalatom.
Tovabba a verben oldhato szilard es gaznemu anyagok a sejteknek oly
fontos oxigent kizarjak vagy megkotik.
Mindez a cigarettafustbol jut be a tudon keresztul. Erdekes ezt is
szinte mindenki tudja.
Az agy oxigen hianyaban vegetativ-kozeli allapotba helyezi a
szervezetet.
A nikotin pedig az egyik legerosebb idegmereg. A cigarettaban ugy
adagolva, hogy azert ne halj bele.
Ezeket tekintve, nem hogy nem hasznos, de egyenesen artalmas is a
munkavegzesre szvsz.
Az egeszsegevel meg mindenki azt csinal amit akar. De engem azert
lehetoleg hagyjon ki belole.
En is dohanyoztam majd tobb mint 5 evet. Egyszer csak nem gyujtottam
ra es ennyi.
Azota rengeteg minden valtozott az "eletemben" pozitiv ertelemben. A
szokasos, amiota leszoktam, dumat inkabb kihagyom. Aki me'g nem
szokott le az ugysem tudja. Aki ra sem szokott az szerencsejere nem
tudja.
Ma mar egyenesen gusztustalannak tartom a dohanyzast, mint szokast.
Meg nem tudom mondani mi volt benne a jo, mert a szo tagabb
ertelmezeseben nem is volt jo.
teeby
U.i.: A kognitvan disszonans viselkedes tetszik a legjobban, miszerint
az oregek is szivtak regen megis sokaig eltek, mas meg iszik. -> Hat
en nem vagyok hulye... ilyen alapon nem csinalhatok hulyeseget sem...
ezert a dohanyzas sem az...
|
+ - | Differencialmu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Csaba!
>> Ezt en is csak igazolni tudom. Van ugy, hogy metereket kell
odebbjarni
>> egy uzemanyaghianyos kocsival _egyedul_.
>> Ilyenkor segit az inditomotor. De psszt... :-)
>> Meg egyik sem esett szet. Szamomra nehezen hiheto az eset...
>
>Hat igen - a vas szep, nagy es eros, nehezen hiszunk el rola
>dolgokat (ld. pl. a szelep altal eltort vezermutengelyt); bezzeg
>az elektronika es az aram, azok valami lathatatlan izek, roluk
>barmit el lehet kepzelni :))
Nehezen hiheto az, hogy _hibatlan_ alkatresszel ez tortenjen.
Ilyen vonatkozasban reagaltam, egyetertve Triznyakkal.
Mondjuk a vas es formai rengetegen vannak. Elektromossag es formait
nem ismerem kozelebbrol.
De talalkoztam mar az erovel, mint mechanikai hatassal. Erre a vas mas
mas formai, mind kulonbozoen reagalnak. :-)))
Ez merheto, lathato es anyagi. Az elektromossag merheto, nem lathato,
csak szemleltetheto es nem anyagi.
Ezert es talan az ebbol eredo misztifikalas miatt konnyen a fantazia
aldozatava eshet az elektromossag. :-)
teeby
|
+ - | re: re: 42V (ex hibrid hajtas) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Triznyak irta:
>Azert ez meg nem altalanos, raadasul a LED-ek 5V-osak, es nem igazan
A LED egy felvezeto eszkoz, kb 1.2 - 1.5 V kozott nyit ki, ekkor vilagit.
A karakterisztikaja hasonlit egy Zener diodahoz, azaz a rajta eso egesi
feszultseg
viszonylag stabil, igenytelenebb helyen Zener helyett is elmegy. Viszon
ilyenkor
korlatlan aramot kepes felvenni ami tonkreteszi, ezert elotet ellenallason
keresztul,
vagy aramgeneratorrol kell taplalni. A fenti levezetesbol latszik, hogy a
feszultseg
nem szamit, csak tobb legyen mint a nyito kb. .1.5V. No meg zaroiranyban
nagyon kicsi feszultseget bir (egy atlag diodahoz kepest), igy meg kell
vedeni
pl. valtoaramu felhasznalaskor a zaroiranyu felperiodusoktol. En csinaltam
belole
vill. kapcsolo megvilagitast, mindossze egy 100nF/630V kondi, es egy
antiparalell
dioda kellett es maris ment 220-rol.
Udv: Arpi
|
+ - | Mondeo talalkozo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv,
A Mondeo club immaron 4. talalkozojat tartja
Kunmadarason. Az idopont majus 29. 10 ora.
Sajnos csak a Punkosd hetvegejen volt szabad
a palya.
Jojjon minden mostani es leendo Mondeo tulaj!
A legutobbi talalkozon mar tobb, mint 30 auto
jott ossze a 3 fele korcsoportbol.
Reszletek a www.mondeo.hu oldalon
Aki tenyleg el akar jonni, jelezze, mert
a palyadijat sajnos szet kell osztanunk.
Sabat (Mondeo '97)
|
+ - | re: re: re: Re: hibrid hajtas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Egypar megjegyzest fuznek az alabbiakhoz, ha mar szoba kerult:
- a gazpedal allasa ugye nem aranyos a jarmu sebessegevel,
- a mai modernebb jarmuvek kulonbozo elektromos berendezesei CAN-buszon
kommunikalnak egymassal, emiatt a mai ertelemben vett e.gazpedaloknak is egy
kicsit tobbet kell tudniuk, mint egy potmeternek
Peldakent nehany mazsola egy tipikus(?) CAN-buszhoz (forras: SAE J1939-71):
A gazpedal allasat: 8biten kodoljak / ez 0,4% felbontast jelent /
50ms-onkent kuldi az erteket a buszra;
fekpedal: 8bit / 0,4% / 20ms;
egyes kerekek sebessegei (ABS-hez): 16bit / 0,004km/h / 20ms;
jarmu sebesseg: 16bit / 0,004km/h / 100ms;
motor ford.szam: 16bit / 0,125rpm / 10ms.
udv
Attila (M)
R21 TurboD '87
> > De persze digitalisan fognak vezerelni, mint pl. a mostani korszeru
> > autok elektronikus gazpedaljanal. Szerintem ott sincs 255 fokozatnal
> > tobb allas, ami ugye 255km/h-s vegsebessegn el 1km/h-s lepeskozt
> > jelent,
> ------
> Nem tudom, hogy a tobbie milyen, en egy BMW-et szet fureszelgettem,
> abban volt egy bazi tekercsrugo, es kb. 100-200Ft erteku forgo poti.
|
+ - | ujsaghirek, ekezettel. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sztrádák 121 milliárdért
Összesen 121 milliárd forint értékű sztrádatenderben hirdetett eredményt a Nemz
eti Autópálya (NA) Rt. A Zamárdi-Balatonszárszó közötti 14,2 kilométeres szakas
zt a Hídépítő Rt. és a Strabag Rt. Völgyhíd konzorciuma építheti meg 74,1 milli
árd forintért. A munkálatok júniusban indulnak és 2006 novemberében érnek véget
. Az M0-s 12,7 kilométeres keleti szektorát a Strabag készítheti el jövő novemb
erre, 33,8 milliárd forint értékben. A 4-es főút 12,5 kilométeres Vecsés-Üllő e
lkerülő szakaszának kivitelezésével a Swietelsky Kft.-t bízzák meg. A beruházás
értéke 12,5 milliárd forint. A munkálatok előfinanszírozásban indulnak, a szám
lákat az NA év végén, illetve jövő év elején kezdi kiegyenlíteni. A Vegyépszer
megfelelő pályázatokat adott be, de ajánlatai jóval meghaladták a nyertesek ált
al megjelölt összeget. (NSZ ápr. 24., 5. old., Nszab. ápr. 24., 15. old., MH áp
r. 24-25., 12. old., MN ápr. 24., 11. old., NG ápr. 26. old., 3. old., VG ápr.
26., 4. old.)
>>>>>>>>>>>>>>>>
Drága a sztrádaépítés
Zamárdi és Balatonszárszó között kilométerenként 2,88 milliárd, az M0-son 2,66
milliárd forintért épül az autópálya. Szakértők szerint az indokolt hazai átlag
ár 2 milliárd forint körül mozog, az NA Rt. a két szakasz különleges műszaki kö
vetelményeivel indokolta a felárat. A Balaton-parti pálya lápra épül, sok műtár
gy tartozik hozzá, s több építményt tartalmaz a körgyűrű is. (VG 4. old.)
>>>>>>>>>>>>>>>>
Hoppa-hoppa! Szamoljunk csak! 14,2km = 74,1mrd Ft, vagyis 1km=5,22mrd Ft. A ket
nappal kesobbi ujsagok szerint mar csak 2,88mrd/km az M7 folytatasa. Hogy is v
an ez? Ennyire hiheto a sajto? Hova tunt a masik fele az epitesi koltsegnek? Cs
ak nem akaszt valaki 35milliardot ezen a 14 kilometeren???
Egy nappal kesobb:
Kartellgyanú az útépítéseknél
Helyszíni ellenőrzést tartott több budapesti és vidéki útépítőnél, köztük a V
egyépszernél a GVH
kartellcsoportja - tudta meg a Világgazdaság. A versenyhatóság a hozzá eljuto
tt információk alapján arra gyanakszik, hogy a vállalatok felosztották egymás k
özött a piacot. Ennek leggyakoribb módja az úgynevezett "körbenyeretés" lehet,
ami azt jelenti, hogy a pályázatokon vesztesek valamilyen ellenszolgáltatáshoz
(pénzhez, alvállalkozói munkához, egyéb közbeszerzési megbízáshoz) jutnak. A vi
zsgált cégeket nem a jelentős bírság fenyegetése, hanem az újabb pályázatokból
való kizárás érintheti fájdalmasan, ha megállapítják a visszaélést. (VG 1., 5.
old.)
Fogash
|
+ - | Nagysagrendek es a diffmu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Vegyuk azt a helyzetet amikor kb. 3000-es fordulaton
> lelep a sofor a kuplungrol. sivito kerekekkel
> elindulva. Azt hiszem belathato, hogy ilyenkor
> nagysagrendekkel nagyobb "rugast" kap a hajtaslanc
> mintha ezt az onindito teszi egyesbe, kuplung nelkul.
Egy nagysagrend = tizszeres, tehat nagysagrendek = minimum
szazszoros, aminek a belatasahoz azert eleg jo fantazia kell :)
> Ha ezek alapjan ugyanolyan _meredeksegu_ ugrasra vagyom, akkor az oninditonak
a
> 0-20Nm felfutast tizszer olyan gyorsan kellene hoznia, mint a kuplungrol val
o
> leszallas 0-200Nm rugasa. Erre viszont keptelen szegeny, ugyhogy tovabbra sem
l
> atom, hogy differencialmu-terheles szempontjabol egyaltala a kozelebe erhet-e
e
> gy sebessegben rainditas egy telegazos rajtnak.
Miert keptelen? A villanymotor mennyi ido alatt eri el a teljes
nyomatekat, es mennyi ido alatt porog fol a rendszer az
osszeeresztett kuplungon at? En nem tudom pontosan, de nem latok
ellentmondast sem: ha egyszer starterezes kozben esett szet
szegenynek, nem pedig a korabbi normalis hasznalat soran, akkor
ezt tudom elkepzelni, mint magyarazatot. Te hevesen tagadod, de
arrol egy szot sem szolsz, hogy akkor mi is tortent szerinted?
|
+ - | seat tores (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
hat, nem tudom mi lesz a HAT-on...
a 4+ ismerosbol egy tutira lemondta, mert ceges bulija lesz (egyebkent
is osszetorte az Astrajat es az uj ro:noval nem akart jonni), ketten
lehet hogy csak vasarnap jonnek (es ez csak szombaton derul ki) en
meg tegnap megzuztam a Toledot, a Lovelauton meg mindig nincs
muszaki, szegyenszemre C3-mal kell mennem? (Nem az a baj, csak
nem ekkora merethez szoktam). Mindegy, 2 hely tuti.
Toledon lengokar, kormanyosszekoto meg feltengely egy nagy
masszaba gyogyult ossze, mast egyelore nem lattam. Varatlanul,
hirtelen, be nem lathato modon, elkerulhetetlenul megalltak elottem, en
meg inkabb elrantottam a kormanyt, minthogy telibe kapjam. Volt ott
egy oszlop, ennek ment neki a kerek meg egy kicsit a jobb elso
sarvedo. A srac aki elottem ment kiszallt es megkoszonte, hogy nem
mentem neki... :-)()()( Most egy dizel C3-at adtak ide, eleg erdekes
jelenseg.
Ugyhogy lehet hogy jovo heten gyorsan Lovelauto muszakiztatasa
lesz, aztan azzal gurulok le.
avi
|
+ - | Re: nagyauto - kisauto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Po:li
>Tehat ott, ahol egy
>600 kg tomegu auto 130 km/oraval kozlekedhet,
>egy 1200 kg tomegunek 92 km/h-val szabadna.
>Igy igazsagos.
Ez igy levezetve szep, csak ott hibazik a logikad, hogy pont a
nagytomegu kozep es nagykategorias autokban van nagyobb motor, jobb
futomu, tobb biztonsagi felszereles. Igy ha egy ilyen autoval szallsz
el, akkor tobb az eselyed a tulelesre, mint ugyanilyen temponal a
kisautoval! A kisautok nem veletlenul olyan konnyuek! Peldaul a mai
Skoda Fabia es Octavia kozott kb. 100 kg sulykulonbseg van csak, vagyis
csak a meretkulonbseg adja a plusz sulyt. Bezzeg egy 20 evvel ezelotti
kozepkategorias auto (pl. VW Jetta, ami a mai Bora elodje) mar 300 kg-al
volt konnyebb mai tarsainal! Annak ellenere, hogy ma mar ott probalnak
faragni a sulybol, ahol csak lehet, akkor miert is lettek ennyivel
nehezebbek a mai autok?
Amugy 600 kg-os sulyu egy Forma1-es auto (pilotaval) es egy ures kis
polszki is. Ez utobbi kozlekedik a forgalomban, de nem lennek ott,
amikor 130-al utkozik ket kis polszki! :(
udv
Aleox
Scorpio 2.5TD
|
+ - | re: ofelia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>(Rebesgetik hogy szaladgal valami kispolszki is gyorsulasi
>versenyeken, es olyan mint a seggberugott villam).
igen, igen. falumbeli a kollega, khakizold kispolak es a srac
dizeltuninggal foglalkozik ("a jozan esz hatarain tul is"). az adott
keszulekben egy focvagen tdi motor dolgozik (sokan szerint 2.0-as, az en
informatorom - aki segitett neki osszerakni - 1.9-est mond) a hatso ules
helyen (ha valami nem tetszik neki, csak hatranyul a hona alatt es
megpiszkalja). a turbonyomas asszem 3 bar korul van. lattam elindulni,
valoban iszonyat gyors, allitolag nincs ellenfele. van egy kepem rola
valahol, ahol ket (hatso) kerekre allitja.
ha erdekel meg tudom szerezni a telefonszamat.
robi
mg 1.8td
|
+ - | re: ki volt elobb (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>USA par evtizeddel korabban kezdte az autozast
>En mindig ugy tudtam, hogy az August Otto, a Rudolf Diesel,
>a Karl Benz, a Gottlieb Daimler, a Louis Renault, az Adam Opel,
>a Nicola Romeo (es sokan masok) mind elobb lettek sikeresek,
>mint a Henry Ford.
kihagytad Jurgen Volkswagen es Hans Audi urakat. kesobb Siegfried Bmw is
ott volt a szeren es Thorvald Saab -ot sem szabad elfelejteni...
robi
|
+ - | Hol lesz a szallas ? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
Nos konvojilag helyzet nincs. Igy kerdeznem a
tisztelt szervezot, hogy Abadszalokon hol lesz a
szallasunk ? Hova is kell menni ? Pontos cimet
legyszives !
Kosz: Frigyes
S 120 L
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r :-)
|
+ - | Re: bagozas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
>Szerintem meg a bagozas is pont olyan kabultsagot
>okoz, mint az alkohol. Nekem legalabbis ez volt
vele
>a tapasztalatom.
Igaz en is bagozom de nem vagyok kabult :-)
Viszont a szex az kabit ! Ha ketszer - sulsz el
tiszta koma vagy ,-)))) Keoma - Soma :-DDP))
Frigyes
S 120 L
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r :-)
|
+ - | Re[3]: citromdij (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
>Se azt nem arultak el, hogy miert neveztek
>do:so:vo'-nak a kacsat,
Azert, mert deux - do: ket hengert jelol ahhogy a
markajelzeseben is benne van CV2. Az elso szeriak
egyebkent egy fenyszoroval szerelve rendelkeztek a
bal oldalon. Meg voltak a quattre sevaux -ok azok
a badogoldalukrol elnevezett kisaruszallitok
voltak.
>se azt, hogy a DS-nek milyen franko fordulos
szeme
>van...
Es a feklampa ami a teto sikjaban elhejezett
tolcserfele vegeben volt elhelyezve megspekelve a
hidropneumatikus rugozassal :-) En gyermekkoromban
igen sokat utaztam benne :-)
Ugyanis szuleim 3 evig kikuldetesben voltak
Parizsban 1960 - 63 - ig es veluk voltam
termeszetesen. Volt meg Simca Arronde, Renault
Dofen es sok mas regi autocsoda.
Egyebkent az Ikarus 55 -os tipusu farmotoros
autobuszokban is fordulos szeme volt. Ez sem
mostani talalmany. A Franciak igen elorehaladott
muszaki fejleszteseket vegeztek akkoriban es most.
Hiaba utaljak sokan a Francia autokat akkor is jok
szerintem ;-)
Udv: Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
M: 06-20-9446107
S 120 L
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, BRISK tunning gyertya, E -
gyújti kaphato.
http://frigyes.fw.hu http://amajorka.srv.hu
|
+ - | Felicia hatso hangszoro (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Hatso hangszorot szerelnek a Skoda Feliciamba. Gyarilag volt benne
radio es a ket elso hangszoro. A hatso hangszorok vezeteke is be van
kotve, a muszerfal alatt meg megtalaltam, de tovabb nem tudtam
kovetni, es hatul sem talaltam meg a veget.
Aki tudja, kerem segitsen. Koszi
|
|