1. |
autok listaja (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
autokozmetika (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
3. |
RE:Coupe, fogyasztas (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
4. |
M7 + TwinSpark (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Szepvolgyi ut (mind) |
73 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: utfelunjitas (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
7. |
Meg BKV (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Korforgalom (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
9. |
bravo fekhang (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
10. |
Thalia (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: kompresszio (mind) |
67 sor |
(cikkei) |
12. |
Meg mindig Coupe (mind) |
83 sor |
(cikkei) |
13. |
ELADÓ (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: korforgalom (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
15. |
Szabalytalan parkolas (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: Szepvolgyi ut (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
17. |
korforgalomhoz kep (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
18. |
A honap vegen meglatogatom oshazamat (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
19. |
Budapest (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
20. |
Re: Twin spark (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
21. |
Re: Coupe, fogyasztas (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: Autóvásárlás előtt a guruk véleményére kíváncsian. (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
23. |
Coupe, fogyasztas (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
24. |
most talaltam a hix utazason (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
25. |
kozmetika (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
26. |
va: Re: hideg/nem hideg (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
27. |
Megane uleslegzsak + Renault Csepel (mind) |
85 sor |
(cikkei) |
28. |
Autóvásárlás (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
29. |
Re: Re[2]: Korforgalom (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
30. |
Re: Riaszto (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
31. |
RE: Benzinaremeles (mind) |
60 sor |
(cikkei) |
32. |
budapesti utallapotok (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
|
+ - | autok listaja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Na igy remelem jo lesz :))
Sziasztok !
Valaki kereste a multkor: behozhato autok
listaja :
http://www.kff.hu/kff/kffjarmu/Korny.htm
Itt tipus es motorkod szerint vannak
csoportositva.
Udv : Dudu
|
+ - | autokozmetika (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Zsolt,
autokozmetikarol kerdeztel: "Amelyiket a
Totalcar-on bemutattak az vajon ajanlhato?"
A cikket en irtam :-) Mint a kepekbol latszik,
vegig ott teblaboltam a muhelyben, amig az
autot csinaltak. Maximalisan profi es alapos
hozzaallast tapasztaltam. Csak ajanlani tudom oket.
Farkas Laszlo, 06 20 970 9577.
Udv,
Stevie (Bulgaria)
PS: a cikk linkje:
http://totalcar.hu/autosszotar/kozmetika/
_________________________________________________________________
Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com
|
+ - | RE:Coupe, fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
tamas.nagy=eurocopter.com:
Az mas teszta, hogy a hideginditaskor is van gebasz, mert elsore felfut a
fordulatszam a hideg motorhoz szuksegesig, majd azzal a lendulettel le is
all.
Masodik inditasra is felfut ugy 1200-ig, majd most mar csak 5-600-ig boffen
le.
Itt rofog egy kicsit, es ha nem fullad ujbol le, akkor 2-3 masodperc mulva,
mintegy varazsutesre, beall a hidegjarati fordulatszam, mint a covek, kb
1100-ra. Kesobb a melegedessel innen veszegeti le szepen a gyari 800-ra. Na
ez
mi a turo lehet??? Szerintem nincs koze az esteleges motorkopashoz
(mindossze
132e km van benne), sokkal inkabb e-hiba? Melegen semmi gond, poccre indul.
------------
Erdekes, hasonlo hibat produkalt a Feliciam is. Emlegetett a szerviz
mindenfele marhasagot, de a fobunos a gyujtokabel volt: elegett a veguk.
Eloszor csak egy - ezt meg javitottam, aztan megegy. A gyujtas hianya miatt
meg a gyertya is odalett. Ekkor meguntam es kapott uj garnitura kabelt.
Azota jo.
Ja, elotte kiszortam a markaszervizben belerakott _nem ebbe a tipusba valo
hoerteku_ gyertyakat (Skoda ez is csak megsem Favorit teljesen), kapott neki
valo hoerteku gyertyat.
Hideginditasi gondokat okozhat (vagy azt, hogy hidegen gazelvetelre leall),
ha a hutofolyadek hofokerzekelo hibas: melegebbet jelez a vezerlonek, mint a
tenyleges > eloregedes, konstrukcios!! hiba.
Kompressziohoz nem igazan tudok hozzaszolni, de szerintem itt a gyujtast
kell mindenkeppen rendbe tenni.
P.
|
+ - | M7 + TwinSpark (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok Autosok!
Akos!
Szivembol szoltal az M7-el kapcsolatban! Teljesen egyetertek Veled!
A szomoru az egeszben az, hogy egyszeru adofizetokent _semmi_
lehetoseged nincs, hogy barmi valtozzon. Aki meg foglalkozhatna a
kerdessel magasrol tesz az egeszre.
(biztos nem az M7-en jar nap mint nap)
Fogash irta:
Csak most realizaltam, hogy a Kisfityom anno TS volt :)))
Az 'uj' fajta gyujtas is adott szikrat kipufogaskor.
Amig ki nem szortam belole es vissza nem alakitottam rotorosra :))))
Udv
Gabor
|
+ - | Re: Szepvolgyi ut (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> "Voltak neha felujitasok, csak keves (pl. korut, Karinthy)."
>
> A korut Pest.
A korut budai reszet is felujitottak, a Fehervari utig.
> "De lassan itt a VIII. keruletben is terepjarot kell venni.
> (Fiumei ut, Baross utca, kulso Kobanyai ut stb.)"
>
> Allitolag ott is tortenik majd valami, pont a Fiumeit meg a
> Kobanyait hallottam. Meg a Haller utcat, ami odavezet.
Igen, allitolag oktoberre rendberakjak :)
> "Na nem mintha a Fidesz nagyon torte volna magat, hogy a
> sokat emlegetett olimpia idejere itt legyenek jarhato utak
> is..."
>
> Az elsosorban a fopolgar dolga. Nem kell annyit lenyulni
> meg talan egy kis hatekonysag sem artana.
Ketton all a vasar. Egy reszet biztos lenyulta volna, ha
kap ra penzt, ez majdnem minden politikusnal igy megy.
De ami meghaladja az ingerkuszobet/pofavastagsagat,
az mar fejlesztesre ment volna.
> A kormanynak meg az egesz orszaggal kell foglalkoznia, a
> metro Budapest 17%-os lakossagaranyahoz es az orszag
> lehetosegeihez kepest tul sokba kerul. 2012-ig azert csak
> belefert volna valahogy.
Fejleszteni viszont ott celszeru, ahol elmaradas van.
Kozlekedesileg szerintem Pest messze a legelmaradottabb
az orszagban az szuksegletekhez kepest. Csomo videki varosban
jarok, es mindenutt jok az utak. Tukorsima aszfaltot csinalnak
napi 200 lezengo autonak. Ott azert panaszkodnak az emberek, hogy
negyedorat utaznak a szomszed varosba. Itt ez egy enyhe koruti
dugo, ha valaki leparkol a kulso savban, a BKV-nek meg lassan a
jaratsurusege ekkora. Csak Pest ilyen csoro, hogy nincs rendes
kozlekedese?
(A korutrol jut eszembe: szerintetek nem kene egy feluljarot csinalni az
Ulloi utnal? Altalaban az a szuk keresztmetszet.)
> "Most legalabb megint van egy kis fejlesztes."
>
> Egy budapestinek ez nyilvan jo, egyetertek. Persze meg jobb
> lenne olcsobban, de hat valamibol mindenkinek elni kell.
Jobb lenne...
> Meg hat a nyomvonal ugye ... tobb sebbol verzik.
Lehet, hogy lehetne mashogy is (sokfelekeppen lehetne), de ha a felszini
forgalomnak egy jelentos reszet elviszi, akkor az a tobbi teruletet is
tehermentesiti. Talan lesz valami haszna.
> De legalabb talan elkeszul a 2006-os valasztasokra.
Csak ne ugy keszuljon el, mint az M7.
> Korkerdes: szerintetek hany szazalekkal fog majd a 4-es
> metro miatt mondjuk a havi BKV berlet ara emelkedni?
Passz. A BKV amugy sem az a hatekony koltsegvetesu szervezet...
> Viszont nem is lesz negy evig semmi komoly fejlesztes a
Viszont nem is volt 4 evig semmi komoly fejlesztes Budapesten.
(Leszamitva a politikai celuakat, pl. Nemzeti Szinhaz, Terror haza.)
Ha keves a penz, nem lehet mindent egyszerre.
Gumo
|
+ - | Re: utfelunjitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Az elsosorban a fopolgar dolga. Nem kell annyit lenyulni
> meg talan egy kis hatekonysag sem artana.
Alapvetoen itt Moldovanak van igaza (kivetelesen nem dakota :-) 'Szarbol
nem fonsz ostort, s ha fonsz is, nem pattogtatsz vele.'
Anno, amikor kitalaltak a szemelyi jovedelemadot, akkor az volt az
alap elkepzeles, hogy az az onkormanyzatoknal marad, hogy ne legyenek
kiszolgaltatva a kormanynak. Aztan ezt gyakorlatilag minden kormany
farigcsalta, mara semmi nem maradt belole. Azaz az onkormanyzatnak
annyi penze van, amennyit ki tud preselni (nyalni, stb.) a kormanybol.
Budapestnek egyre kevesebb jutott. Hogy miert, az mar politika.
Jo, van az 'iparuzesi ado', ami (egyelore) meg az onkromanyzatnal
marad, de az turora sem eleg.
Ez persze nem mentesit a korrupcio es pazarlas alol, de az is egyre
kevesebb. Mert mar nincs mit ellopni.
Egy szamot erdemes eszben tartani: Minden, amit nagy ceg, allam csinal,
az kb. 50% veszteseggel jar. Legyen az koltsegvetes vagy (nagy) biztosito.
Ez jol kijott peldaul (persze ha igaz) a zalaegerszegi elkerulo utnal:
2.4 milliard a munkaert, 2 milliard a klienturanak (jaj, bocsanat: a
Vegyepszernek a szervezesert).
> Korkerdes: szerintetek hany szazalekkal fog majd a 4-es
> metro miatt mondjuk a havi BKV berlet ara emelkedni?
Sokkal. Volt szerencsem osszehasonlitani: mind Berlin, mint Budapest
eseten nagyjabol ugyanannyi az allami, onkormanyzati tamogatasa a BKV-nek.
E mellett ott kb. 12, Bp-en 4 ezer a normal havi berlet. Azaz haromszor
annyibol gazdalkodik ott a BVG mint a BKV. Namost valamennyit meg lehet
magyarazni az olcsobb munkaerovel, de *ennyit* nem. Mert sok (kene
legyen) a targyi kiadas is (jarmuvek, stb.). Jelenleg azon sporol a
BKV. Trolit nem tudom mi ota nem vettek, Metrot ugyszinten. Villamosbol
a rendszervaltas ota sikerult annyit venni, amennyit evente kene. Abbol
is felujitott regiket.
Szoval elobb utobb kenytelenek lesznek emelni a berlet arat, mert elfogy
a felelheto toke (ertsd: lerobbannak a 30+ eves villamosok, trolik, stb.).
Aztan elobb utobb eleg eros lesz (jogosan) a mozgasserult lobby (megtamogatva
a babakocsis kismamakkal) es kibulizzak (jogosan), hogy talan esetleg
ok is hasznalhassak a BKV-t. Az se ket filler lesz.
Gyula
|
+ - | Meg BKV (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Lehet, hogy azert mert pl egy BKV jegy arabol elautozol atlagosan minimum 10
> km-t varosban! A berlet egy dolog, az csak akkor eri meg ha havi 2-400km-nel
> tobbet utazol atlagosan BKV-vel. Most amortizaciot ne szamoljunk, mert havi
> 300km-re nem fogsz egy vagyont kolteni egy autora.
Ezek az osszehasonlitasok sosem mukodtek. Autonak van egy relativ nagy
alap koltsege (biztositas, adok, vizsgak, stb.). Ha ezt kifizetted, akkor
mar a 'marginalis koltseg' nagyon alacsony a BKV-hoz kepest. Nem is tud
versenyezni vele sehol a vilagon. Amiben megis nyerni tud a BKV, az az,
hogy a kocsi fenntartasi koltseget meg tudod sporolni. Azaz ha olyan szintu
szolgaltatast nyujt a BKV, hogy nincs igazan szukseged kocsira es nem is
tartasz fenn egyet. Ez nem a BKV. Sajnos ma Budapesten nem lehet normalisan
megellni kocsi nelkul. Sajnos. Csak sztori szintjen: egyik evben Orban
gondolt egyet es jelentosen meg akarta kurtitani a koltsegveteset Budapestnek.
Ennek az lett volna a kovetkezmenye, hogy a tomegkozlekedes este 9-kor
leall, onnantol csak ejszakai buszok jarnak. Szerencsere sikerult a
Demszkynek akkora botrany kavarnia, hogy a kurtitas csak fele akkora
lett, igy marad 11-ig a tomegkozlekedes.
Gyula
|
+ - | Re: Korforgalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, 2002-07-08 at 12:53, Hunter wrote:
> >korforgalomra is uagyanazok a szabalyok ervenyesek mind barmely
> >keresztezodesre. Tehat peldaul a jobbkezszabaly is.
>
> Hm, nem ertem, ez miert jo? Vagy ez is olyan, mint a vicc:
Alighanem olyan mint a vicc, mert most egy picit utanaolvastam a temanak
es kiderult hogy a korforgalmak fejlodese azutan indult meg hogy az
angoloknal 1966ban bevezettek a korforgalmon levonek az elsobbseget.
(Elotte, mint te is erezted, allandoan dugok voltak.)
Mondjuk Romaniaban annak idejen a dugo meg nem fenyegetett, es lehet
hogy mostanra megvaltoztattak ezt a szabalyt.
> Annyi valtoztatas volt mostanaban, hogy befele menet nem kell
> indexelni.
Na tessek, maris itt egy kulonbseg. Franciaknal egy onmagara
visszahajtott egyiranyu utnak tekintik es igy kene indexelni (mas kerdes
hogy nem teszik meg:). Ha a kulso savon haladsz es nem hagyod el a
korforgalmat a kovetkezo kijaratnal, akkor is indexelni kell balra.
> Nekem 2 eve meg ugy tanitottak, hogy ha befele mesz, akkor normal
> keresztezodeskent mukodik, tehat indexelj. Baromsag volt, szerencsere
Miert volt baromsag? Hopp, most jovok ra hogy valoszinuleg arrol
beszelsz mikor meg nem vagy a koforgalomban es kozeledsz hozza. Nos,
ehhez a franciaknal nem kell indexelni, de a belgaknal peldaul igen:)
Udv, Sandor
|
+ - | bravo fekhang (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hi,
eg kerdesem lenne. ha nagyobb sebessegrol fekezek le egeszen lassura, nem
veszfekezre, de nem is lassan, akkor egy olyan erdekes bugo hang
hallatszik a fek felol. ez az abs lehet?
thx
homer
|
+ - | Thalia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusztok!
Elszantam magam egy Renault Thali Alize modell mellett. Ez klimas,
szervokormányos, elektr. ablakos, közp.zaras, dupla legzsakos, radio magnos,
16 szelepes, metalos (!) 2.550.000 Ft-ert. Meg nem kotottem le. Mi a
velemenyetek rola? Egy-ket korabbi hozzaszolast olvastam ugyan a temaban, de
meg mindig kivancsi vagyok, mit gondoltok, erdemes ilyen autot venni?
Valaszaitokat epekedve varom.
Udvozlettel:
Csutka
|
+ - | Re: kompresszio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Eloszoris koszonom a valaszt!
Elvileg joval 10 folott kellene lennie a gyari erteknek. Az itthoni szerelom
11-12- mondott, amivel egybevag az, hogy a muncheni szerelo a 9,4-es ertekre is
azt mondta, hogy az se eri el az also tureshatart.
Erdekes ez a gyurutores, amit irsz. Egyszer, regebben mar elofordult velem, de
akkor borzalmas hangja is volt melle a gepnek, es azt hiszem fustolt is a
tetejebe. Az egy 900-as FIAT motor volt.
Eleg osszetett a problema, mert az esetleges meglevo mechanikai serulesek nem
adnak szamomra valaszt arra a kerdesre, hogy miert gyengult el tobbszor is mene
t
kozben a motor. Lekopogom, vagy masfel hete nem jott elo. Ilyenkor olyan, minth
a
a 4-bol max. 2 henger dolgozna, mert mig 3-asban meg gyorsit, 4-esben mar inkab
b
csak a meglevo lenduletet lehetett megtartani. Sajnos a legutobb igy kellett
hazajonnom a munkahelyemrol (18km) es nem is mult el hazaig. Ezt azert vartam,
mert maskor menet kozben (1-2 km-en belul) visszajott a power, mintha semmi sem
tortent volna. Ezert godolok en meg masfele hibara is.
Szoval gaz. Csutortoktol ugyis raugrunk a temara. Amint alkalmam lesz ra
beszamolok a fejlemenyekrol.
Minden jot:
Tamas (FIAT Coupe' 16VT)
> Date: Tue, 09 Jul 2002 08:38:01 +0200
> From: Kovacs Attila >
> Subject: kompresszio
> To:
> MIME-version: 1.0
> X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
> X-Priority: 3
> X-MSMail-priority: Normal
> X-Authentication-warning: mail.vpop.hu: Host [10.8.3.110] claimed to be
124KovacsA
>
> Szia!
>
> Érdekes adatok jöttek ki a kompressziódra, csak azt nem írtad meg,
> mennyi lenne a gyári. Ha olyan 10 körüli, a 6-os értéked tényleg nagyon
> alacsony.
>
> 1. 9,4 ez jónak tűnik
> 2. 8,1 ez elmegy
> 3. 5,3 ez gáz
> 4. 6,7 hát ez esetleg lehetne kopás
>
> Nekem igen erős a gyanúm, hogy gyűrű törésed van, esetleg dugattyú gond.
> De az is lehet, hogy csak le van ragadva valamelyik gyűrűd (5,3 6,7),
> amin nem biztos, hogy segít bármilyen "tisztító szer". A leragadásra
> abból következtettem, hogy beindul az autód, leáll, majd megint indul de
> már jobban, aztán már szinte tökéletesen működik.
>
>
> Üdvözlettel:
>
> Kovács Attila
> VW Golf III GTI 2,0
>
|
+ - | Meg mindig Coupe (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Koszi a gyors reagalast, latom Teged is erdekel a tema!
A hengerfej kornyeken rendben levonek mondtak itt Munchenben a motort.
Ellenoriztek mindket vezermutengelyt es a szelepeket is. Mindegyikre csak
dicseretet kaptam, hogy milyen szepek, jol vannak beallitva, stb.
Ezzel a leragadas dologgal azonban bogarat ultettel a fulembe. El tudom
kepzelni, hogy emiatt is lehet az a hirtelen teljesitmenyingadozas, fuggetlenul
a 2000 rpm alatti altalanos, allando gyengesegtol.
Azt kihagytam a modokambol, hogy k.b. egy honapja voltam az ATC Kft-nel
ezügyben, hatha a diagrammok alapjan okosabbak leszunk. Hat igen is meg nem is.
A fonok nagyon korrekt ember volt az egyik segedet meg mar Trabantos korombol
ismertem.
Szoval a meresi eredmenyek megmutattak (es az ATC-seknek is feltunt), hogy 2500
rpm alatt szokatlanul gyenge a motor. Szamszakilag viszont megvan a gyari 290 N
M
(sot 291,4-et mertek :) ), a teljesitmeny is (a fonok szerint) a 180 LE-vel
tureshataron belul van a gyari 190-hez kepest. Osszegezve: fordulaton, amikor
tol a turbo, akkor hozza a motor a papirformat. Persze a meres alatt nem
rangatott a dog, igy ez nem jelent meg a gorbeken.
Ettol fuggetlenul eleg hullamzosan/remegve gyorsit 3-4-5-ben, 1-2-ben eleg hama
r
felporog, igy ott nem erzem. E jelenseg miatt az ATC-nel benzinhianyra is
gondoltak (tul szegeny keverek, stb..). Mindenesetre az ac-pumpa jo, mert a
betett ujjal is ugyanigy rendetlenkedik.
A legszebb az egeszben, hogy a hibajelzo lampak melyen hallgatnak az egesz
bulirol, ami a motorhazteto alatt zajlik. Lamer juzer gondolhatna ez igy van
jol, pedig milyen szarul megy!? No mindegy, a jelszo csutortok!
Minden jot:
Tamas (FIAT Coupe' 16VT)
> Date: Tue, 09 Jul 2002 10:31:51 +0200
> From: Kovacs Attila >
> To:
> MIME-version: 1.0
> X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
> X-Priority: 3
> X-MSMail-priority: Normal
> X-Authentication-warning: mail.vpop.hu: Host [10.8.3.110] claimed to be
124KovacsA
>
> Hi!
>
> A gyurutörés is sokféle lehet. Pl. eltörik az olajlehúzú, de benne marad
> a
> vájatban, semmi gond, csak elkezd füstölni. Ugyanez, de egy kis darab
> bekerül az égéstérbe, na az ami igazán tud "szép" hangokat produkálni, a
> károkozásról nem is beszélve. Aztán ott vannak a kompresszió gyuruk, az
> se
> mindegy hogy törik és hány darab, hova fordul, mennyire lötyög a
> dugattyú a
> hengerben, mennyire lett ovális, stb. stb. Az a helyzet, ez így csak
> plagizálás, szét kellen húzni azt a motort, ami egy órás (hengerfej le,
> karter le, hajtókar leköt, és kihúz.) meló. Úgy sokkal okosabb az ember.
> Sot
> ha a hengerfej lent van, már akkor is. Lehet, hogy a vezérmutengelyed
> van
> megkörbülve, és a hidrotokéid, vagy a korongok megszorulnak néha, ezért
> nyitva maradnak a szelepeid. Ez az alacsony és nagyon különbözo
> kompresszió
> értékeidre is magyarázat lehetne, foleg úgy, hogy néha megy, néha nem az
> autód. a 134e km nagyon kevés, nálad valami nagy gáz van. Még ereje
> teljében
> kéne lennie az autódnak.:)
>
> Attila
>
> U.i.: várom a fejleményekrol készült beszámolódat.
>
> Üdvözlettel:
>
> Kovács Attila
> VW Golf III GTI 2,0
>
|
+ - | ELADÓ (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
1984-es evjaratu, AUDI 200-as jo allapotban csaladi okok miatt surgossen elado.
2119 m3-s metalkek, szemelygepkocsi. BENZINES, jó fogyasztassal.
Muszaki 2002.11.08.-ig ervenyes
Erdeklodni, a 0629343233 telefonszamon lehet.
Ir ar: 350.000.- Forint
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: eszigsz-dial203.uti.hu)
|
+ - | Re: korforgalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> Franciaorszagban viszont minden korforgalomban a mar benn levonek van
> elsobbsege.
Tevedes! Sok korforgalomnal a bejovonek van elsobbsege. Ilyen pl. a Diadaliv
koruli korforgalom, vagy a Szajna es a Hadtorteneti muzem kozott levo is.
Olyannyira, hogy - gondolom tortenelmi okokbol - a normal korforgalmak ele
kiegeszito tablan a macisajt ala kiirjak, hogy nincs elsobbseged. (Vous n'avez
pas de prioritaire. vagy Cedez le passage.)
Laci
--- ---
Visit our Internet site at http://www.reuters.com
Any views expressed in this message are those of the individual
sender, except where the sender specifically states them to be
the views of Reuters Ltd.
|
+ - | Szabalytalan parkolas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA!
Tegnap sikerult elkovetnem a fenti tenyallast. Hulye tortenet,
figyelmetlen is voltam, nem untatom vele a nagyerdemut,
inkabb kuncsorgok: a XIII. keruleti Kozterulet-felugyelet
tette ki a papirt (nem mikulaszacsko), amin az szerepel,
ha befizetem a 8000 (nyolcezer) HUF-ot, azzal elismerem
a szabalysertes tenyet. Felhivtam a fovarosi kozpontot
(a keruleti iroda akkor mar zarva volt), ahol azt mondtak:
nem akarnak tanacsot adni, mert ha nem jon be, rajuk
fogok haragudni, de forduljak ahhoz a felugyelohoz, aki
felirt.
Hibaztam, rendben, de a 8000 HUF-ot irrealisnak tartom.
Nem veszelyeztettem senkit, tudtommal nem gatoltam senkit,
probaljak meg vmi meltanyossagot kicsikarni a szervbol,
vagy 1xuen ne ismerjem el a dolgot, ne fizessek, trukkozzek,
ha vki jart mar hasonlo modon, legyen szives megismertetni
elmenyeivel.
Koszonettel, lasd alabb.
Piece:
nme1
>>Know your enemy<<
|
+ - | Re: Szepvolgyi ut (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, szia K malac!
>A kormanynak meg az egesz orszaggal kell foglalkoznia,
>a metro Budapest 17%-os lakossagaranyahoz es az orszag
>lehetosegeihez kepest tul sokba kerul.
Nanana. Nyilvan ezert kapott Debrecen, Felcsut es meg
1-2 kiemelt hely tobbszor annyit, mint a semleges, vagy
piros varosok. Budapest pedig a 17%-os lakossagarany
mellett a GDB kb. 50%-at allitja elo (bocs, ha nem
pontos az adat, ezert van ott a "kb."), csak hogy egy
hasonloan remek es teljeskoru jellemzot emlitsek,
megsincs fustgazmosonk a varos szemetet elegeto
uzem kemenyen ("polgarbarat kormany").
Nagyon elegem van mar ebbol elvakult mutogatasbol,
Demszky ismereteim szerint igencsak korrupt, ez tenykent
kezelheto. De ez nem partallas, hanem emberfuggo, en
egyedul Gyimothy Gezarol tudom, hogy nem volt egy
megvesztegetheto, penzorientalt szemet ganxta, de hat
istenem, meg kell nezni szegenyt...
Az altalad felsoroltak donto reszevel egyetertek,
amit felemasan bizonygatni akarsz vele, azt
nevetsegesnek tartom. Reszemrol ez a fajta dedozas
lezarva.
Piece:
nme1
>>Know your enemy<<
|
+ - | korforgalomhoz kep (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Akit erdekel, az megnezhet egy elrettento peldat az alabbi cimen
http://www.funpic.hu/fun-bin/picview.cgi?pic=ot1547&kateg=sign
yerico
|
+ - | A honap vegen meglatogatom oshazamat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
Ahogy cimbol is latjatok a honap vegen es augusztus elejen
Budapesten leszek ha minden igaz. Elsosroban a Szigetre megyek par
haverral de szeretnem legalabb a budapesti nehany listatarsamat
latni ha adodik alkalom. Par embernek, akikkel kulon is
leveleztem irok majd szemelyesen is.
A masik dolog amiert megyek: szeretnek valami munkat talalni mert
errefele egyre rosszabb a helyzet. A benzin ara peldaul a mult heten
ketszer emelkedett, mindjart a nyugati arakhoz kozelit de sajnos az
en fizum egy helyben all. Ha valaki tud ilyesmivel is segiteni akkor
nyugodtan szolhat!
Kellemes nyaralast es balesetmentes autozast mindenkinek!
--
Minden jot,
Fekete Zoltan mailto:
|
+ - | Budapest (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
K_malac,
csak a Te kedvedert:
A budapesti Dózsa György út felújítása július 20. után, a
Dembinszky utcáé pedig augusztus közepén kezdődik - közölte
Demszky Gábor hétfő délutáni helyszíni szemléjén, ahol már
a közműkiváltások munkálatai zajlanak. A főpolgármester
tájékoztatása szerint a főváros idén 18 út és 13 műtárgy
felújítására több mint 13 milliárd forintot költ. A Dózsa
György utat két ütemben, teljes szélességében átépítik. A
kockakövet korszerű aszfaltburkolatra cserélik, megújítják
a tömegközlekedési megállókat, jelzőlámpát helyeznek el a
Benczúr utcánál, és rendezik a parkolási helyzetet is. A
felvonulási tér felőli oldalon új, kiemelt szegély és
háromméternyi zöld sáv létesül. Az első ütem szeptemberben,
a második jövő nyáron zárul. A szakzsűri véleménye alapján
többségi határozattal a Strabag Kft.-t sorolták az első
helyre, amely mintegy 1,5 milliárd forintos ajánlatot tett.
A főváros közbeszerzési rendje szerint a beruházásokról
véglegesen a főpolgármester dönt. A Fővárosi Közgyűlés idei
költségvetésében 1,6 milliárd forintot különítettek el a
Felvonulási tér újbóli parkosítására, az egykor a
Városligettől elszakított, jelenleg aszfaltozott terület
visszacsatolására...
A jovo rozsaszin :)
|
+ - | Re: Twin spark (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>bar tobben azt irtak, hogy az Alfa TS motorjaban a ket
>gyertya egyszerre ad szikrat, en ebben nem vagyok olyan
>biztos. Az eredeti szoveg igy szol:
>
>“The electronic, twin ignition system, provided with two
>coils, two ignition distributors timed each other and two
>spark plugs per cylinder, permits to optimize the ignition
>
>Talan rosszul ertem, de a "timed each other" nem azt
>jelenti, hogy... ??
A "timed each other" kifejezes igy ahogy van eleg ertelmetlen
(olasz-angol forditas?).
Talan "timed relative to each other"-t akartak mondani?
Egyebkent konnyen elkepzelheto, hogy nem pont egyszerre ad szikrat
a ket gyertya, a gyujtasi rendszer erre minden lehetoseget megad.
Mind a ketto valahol a suritesi felso holtpont korul ad szikrat,
kis gyujtasi idoelteressel valoszinuleg jobban optimalizalhato az
egesi folyamat.
Gabor
__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Sign up for SBC Yahoo! Dial - First Month Free
http://sbc.yahoo.com
|
+ - | Re: Coupe, fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>A meresi eredmenyek hengerenkent, bar-ban:
>
>1. 9,4
>2. 8,1
>3. 5,3
>4. 6,7
Az 1. henger akar meg jonak is mondhato.
A 2. mar kisse alacsony, de meg valoszinuleg mukodokoepes.
A 3-4 henger kozott valoszinuleg reszben at van egve a hengerfej tomites,
bar sok mas problema is lehet (repedt fej, rossz szelepek, doglott
dugattyuk/gyuruk).
>Az mas teszta, hogy a hideginditaskor is van gebasz, mert elsore felfut a
>fordulatszam a hideg motorhoz szuksegesig, majd azzal a lendulettel le is all.
>Masodik inditasra is felfut ugy 1200-ig, majd most mar csak 5-600-ig boffen
le.
>Itt rofog egy kicsit, es ha nem fullad ujbol le, akkor 2-3 masodperc mulva,
>mintegy varazsutesre, beall a hidegjarati fordulatszam, mint a covek, kb
>1100-ra. Kesobb a melegedessel innen veszegeti le szepen a gyari 800-ra. Na ez
>mi a turo lehet??? Szerintem nincs koze az esteleges motorkopashoz (mindossze
>132e km van benne), sokkal inkabb e-hiba? Melegen semmi gond, poccre indul.
Szerintem a gyenge kompresszio okozza a dolgot.
A doglott hengerek miatt a motor reakcioideje (atviteli fuggvenye, ha
ugy tetszik) adott gazadasra megvaltozik.
Nem akarok belemenni a zart hurku vezerlesek elmeletebe, de ez a valtozas
eleg lehet ahhoz hogy az alapjarati fordulatszam szabalyozas instabilla
valjon es tipikusan az altalad leirt problemat okozhatja.
Persze mas hiba (is) okozohatja ezt a problemat, de mindekeppen a hengerek
rendbetetelevel kellene kezdeni a dolgot. Az en egykori Fordomon pl. a
szivasi vakuum mero egyseg hibaja okozott az altalad leirthoz hasonlo
tuneteket.
Gabor
__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Sign up for SBC Yahoo! Dial - First Month Free
http://sbc.yahoo.com
|
+ - | Re: Autóvásárlás előtt a guruk véleményére kíváncsian. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kereskedést nem tudok mondani de autót azt igen(legjobb külföldről behozni
!
Renaultot ne!!!(hacsk nem akarodt kilométerenként a szerelőhöz vinni!!(trá
gyadomb)
Szuzukit se!!(az okból amit mondtál,ez így igaz)
Vehetsz:
Daewoot (mindent)
A Lanosok fiatalak ugyan de az ára ott van.
Nagyon jók!
A közelemben van egy ,és már három éves,használják rendesen,de baj semmi vele v
ele.
Opelek is jók
Lancia:
Élet bisztosítás marhajó autó,az tuti.
A Dedra kora és ára ott van.
lehet bele pakolni.
A szerelők utálják: sose kell hozzájuk vinni!
Ha ott van (olajcsere...) Úgy örülnek mint a kisgyerek!
Precíz autó!
Nem kel megijedni, hogy olasz, pontos és megbízható!
Ha ezt veszed örülhetsz.
Most egy 18 éves Lancia Prismánk van, de baja alig (öregedés jelei:mint a lada
5 éves korában)
Ezt vedd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Más olasz autók is jók elvileg, de azt még nem tapasztaltam.
Németektől ugyanez a véleményem.
UI:
vegyél Lanciát nem bánod meg:sok autót kipróbáltam már,de ez messze a legjobb!
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: bbmk.hu)
|
+ - | Coupe, fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>A meresi eredmenyek hengerenkent, bar-ban:
Hat eleg szereny, de valami katalogusbol kellene kinezni a gyari erteket.
Altalanossagban 8-12 kozott kell lennie, es elvileg 6 alatt nem is kell
beindulni. Azert 4 -ig be szokott indulni. Ilyen futasnal, ha a megfelelo
minimalis karbantartas meg volt, szethajtas nem tortent, lehet
probalkozni a szelepekkel. Olajat eszi? Fustol? Mindenesetre eloszor
a hengerfej kornyeken kell szetnezni, amugy is az lenne a legolcsobb.
|
+ - | most talaltam a hix utazason (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>LEGFONTOSABB! Kumho markaju (koreai) gumival felszerelt kocsival ne
>induljatok el! Nekem az 5 gumibol 3 szalszakadas, 1 durrdefekt. Valszeg
>a nagy meleg, megpakolt kocsi, + tartosan az itthononal nagyobb sebesseg
>miatt.
no comment...
|
+ - | kozmetika (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Te tudnal ajanlani egyet? Tapasztalat? Lehet akar Gyorben is... Amelyiket a
>Totalcar-on bemutattak az vajon ajanlhato?
Szekeres V Stevie itt a listan is megjelenik neha (StevieBulgaria), o irta a
cikket. Sajat elmondasa szerint csodasan rendbetettek az autojat, igaz,
nekem az Alfara latatlanba 30-35eFt ajanlatot adott az urge a
kulso-belso-motor egysegre. (idezet tole: "a muhely tenyleg k jo! Farkas
Laszlot kell keresni (o szerepel a cikkben is, ugye) a 06 20 970 9577
telefonszamon" )
Ezzel szemben Gyorben, szinten Maxolen technikaval dolgozva 15ert csinaljak
a teljes pucovalast, en aug. 01-en akarom elvinni az Alfat. Ha nem surgos,
majd beszamolok. Ezek szama: 30/9943968, 8-16ora kozott
Udv
Fogash
|
+ - | va: Re: hideg/nem hideg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Hmmmm.... nekem a garazsbol valo kiallas, es kb 1 km utan
> uzemmeleg.
Ha kinyit a termosztat, akkor uzemmeleg egy motor. 2 perc
szoszoles es 1km ut utan meg csak a homero szenzora lat egy
kis meleg vizet.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Megane uleslegzsak + Renault Csepel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Attila kerdezte:
> Van legzsak meg az uleslapban is
Ezt kicsit fejtsd ki, kerlek....
Sandor irta:
>>>
Mivel nem nev szerint kerted Tiszyt, en is megprobalom:)
Jokat irtal, egy kicsit pontositanam ugyanakkor.
Az uj Megane passziv biztonsaganak elemei:
* Utkozes erzekelok (kulon oldalt is)
* Ulespozicio erzekelo
* Ketszeres meretu legzsakok elol
* Oldallegzsakok
* Fuggonylegzsakok
* Ovelofeszito csat-oldalon
* Ovelofeszito kulso oldalon (csak 5a)
* Ulesparnaba epitett legzsak (csak 3a)
* Overohatarolo (400 daN)
Midez termeszetesen egy multiplexelt rendszeren keresztul vezerelve.
>>>
A berlinben az elso uleseken oven dupla elorefeszito van. Viszont a
kupeba nem tudnak kettot tenni, mert az ajto feloli tul nagy helyet
foglalna el es akadalyozna a hatso utas beszallasat.
Valoban. Ugy kell elkepzelni ugyanis, hogy az ov kulso rogzitesi pontja az
ULES!! es nem a B oszlop. A keresztulfuto OV MIATT nem lehetne hatra
beszallni.
A kupe kifejezest hivatalosan nem hasznaljuk. Foleg, mert egyatalan nincs
kupe (levagott) formaja. Az majd csak (CC-kent 2004 magassagaban erkezik, de
ez meg nem vegleges)
>>>
Igy aztan a kupera azt a megoldast talaltak ki, hogy a hattamlaba
tesznek egy legzsakot amely utkozeskor az utast egy picit elorenyomja,
megakadalyozva az ov ala csuszasat (ami ugye az egyik legveszelyesebb
dolog lehet, mert az ov mar nem a medencecsontra fejti ki az erot hanem
a hasra).
A 0.3 mm vastagsagu acellemezbol allo "legzsak" nem erintkezik
kozvetlenul az emberrel, az ulestamlaban magaban fujodik fel,
megnovelve annak terfogatat (ami elorenyomja a vezetot/utast) es
modositva a geometriajat hogy jobban simuljon az emberi alkathoz.
Ez a kovetkezokeppen van:
Az ULESlap vegeben van egy fix formaju, femfalu zsakban a legzsak.
Felrobbanasakor a femzsak deformalodik, megemeli a terdet, es IGY gatolja
meg az alul kicsuszast.
HOOK:
>>>A R.Csepel eddig nalam jol teljesitett, pontosak, udvariasak
voltak, igaz csak a szervizt tapasztaltam, az ertekesitest (sajnos) meg
nem :-).
Errol kerdezd Kolit, en ott adtam el (nem at) neki a Cliojat. :-))
Egyebkent nagyon szimpatikus csapat, 3-an egy csaladbol vannak.
djtiszy
|
+ - | Autóvásárlás (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Pongi!
Irod:
> Másik fo kérdés, hogy 600eFt-1100eFt között mit vegyek?
> Amit célul tuztem ki, hogy sok csomag férjen, 1,3-1,5ccm közötti legyen,
> és benzinest szeretnék kb. 6-10 éveset. eddig amire gondoltam:
>
> - Suzuki Sedan 1,3 (úgy hallottam karambol esetén életveszélyes!?)
> - Daewoo Nexia 1,5 (Ezt a céget egyáltalán nem ismerem)
> - Ford Escort 1,3
> - Renault 19 1,4
> - Opel Astra 1,4
Szerintem erdemes lenne felvenni a listaba a Skoda Feliciat is.
Hasonlo meretu kocsi mint a felsoroltak, a minosege sem rossz,
es ezert a penzert fiatalabbat is kapsz belole mint 6 eves. Az ocsemek
most adtak el az oveket kb. 1.1 millioert (ha jol emlekszem) 4 evesen.
Udv:
Zsolt
*********************************************************
Zsolt WIMMER - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects - http://www.visionobjects.com
9, rue du Pavillon 44980 SAINTE LUCE SUR LOIRE
Tél.: (33) 2.28.01.49.50 Fax.: (33) 2.40.25.89.20
|
+ - | Re: Re[2]: Korforgalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Hunter!
Nem mint ha zavarna, ha nem a korforgalomban talakozunk, de nincs egy kicsit se
m igazad.
1. A korfogalm normal keresztezodes, u.a. a szabaly mint mashol.
2. Befele azert nem kell indexelni, mert egyertelmu, hogy merre mesz.
3. Kifele azert KELL indexelni, mert iranyt valtasz, nem a savodban mesz tovabb
.
Bocs, jut eszembe: Te villamost vezetsz! :-) ARRA igaz amit irsz. Egyenesen meg
y at, nem indexel es mindig neki van elonye!
Tovabbi: lasd KRESZ.
Bocs!
AL
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 62.80.66.11)
|
+ - | Re: Riaszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
En is jartam mar igy. Kulon relek vezerlik a nyitast es a zarast. Az egyik
tonkre ment!
|
+ - | RE: Benzinaremeles (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
1
> <A mai eletfontossagu cikkek aranal ez
> <tenylegesen megerzi valaki napi szinten? Nem mintha az aremelest
> eljeneznem,
> <de azert nem olyan drasztikus. Akinek ez problema az ne vasaroljon autot.
> <Aki ennel tobbet megy az meg tobbnyire nem sajat zsebbol tankol.
> <2 naponta egy uveg sorrel kevesebb, vagy heti egy doboz cigivel kevesebb.
> <Ennyi.
>
> <Teeby
Ez egy kicsit eros szerintem. En eves szinten kb. 110000Km megyek a
kocsival, nekem pl. 15Ft emeles
literenkent 8literes fogyasztassal szamolva (8800l/ev) 132000 Ft ! /ev
plussz koltseg (1,3 doboz cigi/nap
vagy kb 3 uveg sor, de lehetne 2,5 KG KENYER/NAP !!! + kolthetnem a
kocsira is).
Ez tenyleg nem jelentos. Ezekből a "nem jelentős" aremelesekbol lett
40 ft (amire en is emlekszem) /L-bol 232 ft/L ! Az a baj, hogy akik az
arakat
kialakitjak, ugyanugy gondolkodnak mint Te !
Udv!
B.Jani
----- YOUR ORIGINAL MESSAGE -----
>>Return-Path: >
From: "Balazs, Janos (J.)" >
Subject: RE: Benzinaremeles
Date: Mon, 8 Jul 2002 04:34:26 -0400
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain;
HOP-COUNT: 1
> <A mai eletfontossagu cikkek aranal ez
> <tenylegesen megerzi valaki napi szinten? Nem mintha az aremelest
> eljeneznem,
> <de azert nem olyan drasztikus. Akinek ez problema az ne vasaroljon autot.
> <Aki ennel tobbet megy az meg tobbnyire nem sajat zsebbol tankol.
> <2 naponta egy uveg sorrel kevesebb, vagy heti egy doboz cigivel kevesebb.
> <Ennyi.
>
> <Teeby
>
> Ez egy kicsit eros szerintem. En eves szinten kb. 110000Km megyek a
> kocsival, nekem pl. 15Ft emeles
> literenkent 8literes fogyasztassal szamolva (8800l/ev) 132000 Ft ! /ev
> plussz koltseg (1,3 doboz cigi/nap
> vagy kb 3 uveg sor, de lehetne 2,5 KG KENYER/NAP !!!
> Ez tenyleg nem jelentos.
> Udv!
> B.Jani
>
|
+ - | budapesti utallapotok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
K malac irta:
: Hat szazmilliardokat lehetne, az biztos, plusz a harom
: hianyzo hid, a ketsavos budai rakpart, stb.
A hidkerdesre egy marha egyszeru megoldas van, egy 1988 koruli
radiokabareban hallottam (egy varosrendezot interjuvoltak) -- fejbol:
-Ezt a regota vajudo Pest-Buda hidkerdest is szeretnem megoldani. Ugye hol
ezt a hidat tatarozzuk, hol amazt, meg kellene legalabb 2-3 uj hid is.
Elvtarsak, en az egesz kerdest egyetlen hiddal meg tudnam oldani!
-Hogyan?
-Hosszaban.
;-)
Udv,
marky
|
|