1. |
Egester tisztitas gyerunk, gyerunk! (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
2. |
mindenfele (mind) |
113 sor |
(cikkei) |
3. |
Sze'les gumi (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: BKV-mikrobusz (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
5. |
Nem vezethet kulfoldi jogositvannyal magyar letere (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
6. |
radar (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Megbizhatosagi statisztika (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
8. |
Ablaktorlo (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
9. |
Modell (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Ablaktorlo (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
11. |
Rangat (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
12. |
tul regi (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
13. |
csomagtarto (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
14. |
kipufogoveg (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
15. |
sorszamozas (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
16. |
auto emocio'n, Passat (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
17. |
Kobe (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
18. |
leallitos riaszto (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
19. |
mexico (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
20. |
Hirdetes (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
21. |
Csomitarto+rendor (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
22. |
Jo az OpelVectra - sose kop el haha! (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
23. |
Bosch ablaktorlo (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
24. |
Auto teszteles + Suzuki villamos aramkori rajzok (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
25. |
Berlingo vs Partner (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
26. |
ablaktorlo (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
27. |
RE: *** HIX AUTO *** #1440 (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
28. |
Error ( off ) (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
29. |
Nissan alkatresz forras (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
30. |
Ablaktorlo (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
31. |
Re. Skoda Super B. (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
32. |
Motrio - lapat (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
33. |
Re: kozuti ellenorzes (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Egester tisztitas gyerunk, gyerunk! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tegnap lakott teruleten kivul autoztam egy kicsit az orangyalom (feleseg)
nelkul, s gondoltam itt az ido a forszirozott uzemre, ami ahhoz kell,
hogy a mindenfele lerakodasokat eltuntessem a rendszerbol.
Szoval 3. - 4. fokozatban jottem mentem ugy 40 km-t kicsivel a
megengedett sebesseg felett, hatha tenyleg az kell.
Par napja volt egester tisztito anyag alkalmazva is, most ugy tunik, ritkabban
tudom megcsorgetni a szerkezetet.
Kozben mericskeltem egy kicsit.
2. -ban piros hatarig: 110 km/h
3.-ban piros hatarig: 150 km/h
A piros hatar a 6500, ott meg nem szabalyoz le, de nem akartam tovább nyomni.
Egyszer probaltam 1.-ben 7000-ig, akkor az 70 km/h volt.
3. ban stabil 80-ról 120: 8.5 sec (lehetne jobb...)
Meg mielott leszamolnatok a 10% csalast:
Ha az ora 120-at mutat, a tenyleges sebesseg 116.x (31 sec/1 km)
Ha az ora 60-at mutat, a tenyleges sebesseg 57.x (63 sec/1 km)
Tehat nem linearis %-os a tevedes, hanem kozel fix 3-4 km/h
A 60-as nem most, hanem egy viragszallito utanfutos menetben volt :-)
Udv: Attila
Swift 1.6
|
+ - | mindenfele (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
>> Vagy be akartak vezetni autopalyakon, hogy ha a felhajtas
>> es lehajtas kozott eltelt ido alapjan az atlagsebesseged
>> magasabb volt, mint a megengedett, akkor automatikusan
>> buntetes
>Kuuur - va - jo !
Szerencsere a jog nem engedi (a kamerakat csak ugy allithattak fel annak
idejen, hogy szerzodesben biztositottak, hogy csak belso hasznalatra
mehetnek az adatok, azokat semmikeppen nem adjak ki)
>>Itt angliaban annal is inkabb nem ertem, hogy minek akartak
>>bevezetni, mivel az autoknak kb a 80%-at meg lehetne
>>allitani nem vilagito fek vagy hatsolampa miatt :-o
>Akkor legyetek boldogok es autozzatok csak igy tovabb :-)))
Ez nem azt jelenti, hogy ha bevezetnek a kotelezo tartalekizzot, akkor nem
lenne ez, szerintem nem szamitana semmit... (es nem allitom, hogy ez igy
jo, de jellemzo, hogy az angol utakat hasznalok kb 85%-at azonnal
megbuktatnak a vizsgan - persze igy is azt allitjak, hogy nehez a vizsga,
mert az emberek atlag 2-3* vizsgaznak amig atmennek, de sajat tapasztalatom
az, hogy abszolut de nem fugg ossze azzal, hogy hogyan vezetsz az hogy
atengednek-e, egyszeruen az aranyt kell hozniuk)
>>(sot van egy "bunteteselharitasrol" szolo konyvem, abban
>>azt irjak, hogy meg ha nalad is van, akkor se add oda a
>>rendornek)
>Ilyen esetben mit mond a rendor ?
>- That's right, maga gyozott.
Nem. "Akkor kerem, hogy 48 oran belul (de lehet hogy egy het, nem emlexem
pontosan) mutassa be, az onnek legkenyelmesebben elerheto rendorsegen".
> Felado : Borbély Gábor
>Szabalyos vilagitas hany gepen van?
Ha jol sejtem nappal nem kotelezo lampanak lenni a bicajon (viszont
csengonek igen, amit viszont nem ertek, miert jobb a csengo, mint ha
kiabalok ? :-) )
"allj meg cigany, nincs csengod - ugorj rendor, fekem sincs" :-)
>Ott nem mukodik a
>magas osszegu buntetes sem, amit helyszinen talan lehet "mersekelni".
Hat talan errol van szo.
> Felado : [Hungary]
>Hat nem lennek biztos benne, hogy az atlag 10enX eves
>tuzoltoautokban csak ugy tombolnanak a legzsakhegyek.
Igazad van, elfelejtette, hogy arra mo-on nem tellik (fontosabb a
maganrepulogep :-o )
Viszont rendorautokban van (az ujabbakban)
Apropo, tuzoltosag.
Egy tuzolto ismeros meselte. Teptek az M7-en a szakadt tuzoltokocsival
villogva-szirenazva egy balesethez.
Mogottuk egy balfek reflektorozott, hogy engedjek mar el. Aztan egyszercsak
a sofornek bedurrant az agya, es visszavillantott a keresoreflektorral (jo
idoben kb. masfel km-re vilagit el !). Na a gyors autosnak rokton nem is
volt
olyan fontos, hogy megelozze oket :-)
Tudom durva, de hatasos.
>Te mennyire szeretned ha a mentos bacsi azzal kuszkodne mondjuk
>ot masodpercet, hogy letepje magarol a bizt. ovet, amig te
>esetleg az autodba vagy beszorulva?
Miota tart egy ov "lebontasa" ot masodpercig ? (nem 5 pontos ovekrol van
szo).
Ha meg annyi ideig tart, akkor szereljenek fel automata oveket, mint egyes
amerikai kocsikban - ajto nyit, ov kinyilik (tok buli nagyon jo jatek :-)
).
> Felado : [Hungary]
>>Es autoval fogok uda-vissza jarkalni, amig meg nem talalom ? :-o
>Ember! A farkamnak is van feje, csak esze nincsen. Neked van, hat
>hasznald!
Epp azt probalom, es nem ertem, hogy miert torvenyserto az autoba fixen
beepitett radardetektor.
> Felado : [Hungary]
>Van 1 erdekes extra: torhetetlen uvegezes (140 kFt)
Ha jol emlexem a volvo a nagyobb modeleinel ezt ingyenes extrakent kinalja
(azert nem alap, mert van akinek az a fontosabb, hogy a tuzoltok ki tudjak
vagni)
Apropo tuzoltok, a fent emlitett tuzolto ismeros szidja nagyon az uj bmw,
merci es tarsait, mert olyan merev anyagbol keszulnek, hogy a hidraulikus
vagojuk nem viszi, viszont a bentulok ugyanugy meggyurodnek, mert ezekben
sokkal nagyobb sebesseggel tortennek a balesetek.
> Felado : [Hungary]
>- Kuss fiam, mi most N(!)iggerek vagyunk, es eloreengedjuk a K(!)inaiakat.
Hatrafordul az elottuk ulo ferdeszemu: "mi most itt S(!)argak vagyunk"
> Felado : [Non-Profit Organization]
>Egyebkent persze
>hogy elviszik ha el akarjak. Ha maskepp nem, felrakjak egy teherautora
es
>majd nyugis kornyezetben semlegesitik az osszes biztonsagi berendezest
>rajta...
Nem tudom mennyire urban legend:
Vadonatuj autot vontatjak fel zart kamionra. A tulaj eszreveszi, de mivel
nagy az "erofoleny", inkabb szol a rendor haveroknak, akik ki is jonnek,
majd kovetik a kamiont ahogy fel-le kocsikazik a varosban. Egy ora mulva
begurul egy haz udvaraba, ahol rajtautnek. A kamiont kibontjak, es ott van
az auto darabokra szedve, rendszamok savban, motor-alvazszam kikoszorulve.
A plane pedig az, hogy a biztosito nem fizetett, mondvan, hogy az auto
megkerult, hasznalja egeszseggel :-o
A'kos
Ha irsz, akkor az .eztveddki szoveget vedd ki a cimbol...
_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG
_____________________________________________________________
Run a small business? Then you need professional email like fro
m Everyone.net http://www.everyone.net?tag
|
+ - | Sze'les gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:32 2002.04.15.s +0000, you wrote:
>235/45ZR17-es Michelin gumi van az automon. A teknos utakon megy mindefele
>oldalra az auto. Mas is tapasztalta ezt?
Persze :)
De azert van a kormany hogy fogjad :)
Ant
|
+ - | Re: BKV-mikrobusz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, szia klunej!
>Apropo, tegnap lattam egy piszkos-narancssargas
>szinu apro BKV matricas kisbuszt. Csak arra nem jottem
>ra, hogy ezeknek vajon miert is kell kek
>villogo + szirena... bar tobb tippem is van:
>1. Ok sem szeretnek varakozni a piros lampanal, mint
>egyes mas villogoval ellatott autot vezetok, es
>miutan atertek a keresztezodesen hirtelen
>elmulik a surgos dolog.
En ilyennek eddig nem voltam tanuja.
>2. Mostanaban ekkora problema egy busz lehalasa...
>"Jozsi! Gyere gyorsan lerobbant a 4562-es busz.
>Ha nem ersz ide gyorsan az utasoknak varniuk
>kell a kovetkezore! Egy ilyen magas szinvonalu ceg,
>mint mi ezt nem engedheto meg maganak!" "Ok Sanyi!
>Mar kapcsolom is be a szirenat meg a villogot!!!"
Mar megbocsass, de Te vagy nagyon tapasztalatlan vagy,
vagy nagyon buta. Ma bpesten egy busz lerobbanasa
kozel sem annyibol all, hogy "sebaj, 5 perc mulva itt
a kovetkezo". Ha tudnad, mit jelent a reggeli
csucsforgalomban pl, a Thokoly-n a piros 7, vagy 173
lerobbanasa (utobbi Ujpalotarol hozza a nepet es a 3.
megallojaban mar gyakorlatilag lehetetlen felferni ra),
nem irnal ilyet. A 2x2 Thokoly Rona-Hungaria kozti
szakasza lerobbant auto nelkul is szinte kizarolag
lepesben teheto meg, a 2 "legkedvesebb" elmenyemrol
(busz utkozott autoval a T-Mexikoi-Francia elmeny-
kozpontban, ill. a csuklos busz lerobbant a piros
lampanal a jardasziget mellett) ne is beszeljek...
Es megkockaztatom, nem ez az egyetlen utszakasz, ami
gyalog gyorsabban kuzdheto le, mint gepjarmuvel.
Piece:
nme1
>>Know your enemy<<
|
+ - | Nem vezethet kulfoldi jogositvannyal magyar letere (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado : [International]
>Temakor: kozuti ellenorzes ( 44 sor )
>Idopont: Thu Apr 18 10:24:38 CEST 2002 AUTO #1440
>a masikba. Es amikor ezen alkalmakkor neha kiderul, hogy az en kicsit
>specialis helyzetemre vonatkozo (kulfoldon elo magyar) szabalyokkal
>nincsenek tisztaban es emiatt rendszeresen belemkotnek (pl. "Nem vezethet
>kulfoldi jogositvannyal magyar letere" - pedig ha tudna, hogy 1 ev kulfoldi
>tartozkodas utan kotelezo becserelni a jogositvanyt!) akkor nem igazan
Nem vezethetek kulfoldi jogsival Mo-n? Miert nem? Tud vki errol vmit?
Egyebkent itt No-ban 3 honap utan kotelezo a csere. Hosszabb ido eseten
egyeb komplikaciok is vannak (tanusitvany meg ilyenek). De vki mar evek ota
magyar jogsival furikazik es nem szolnak erte.
Udv,
awender
|
+ - | radar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>ps. az m3-as bevezeto szakaszan hol van az a radar felszerelve? nem latom
sehol sem.
Szerintem (nem biztos) ott lehet annal a feluljaronal ahol villog egy 70-es
(vagy 80-as nem emlekszem pontosan) fenytabla ha tul gyorsan hajtasz.En ugy
vettem eszre,hogy ez csak akkor villan fel ha tul gyorsan haladsz.Ezert
gondolom hogy ott van egy radar.Ha viszont azt akartad kerdezni,hogy ezen a
helyen hol van maga a radar, hat azt en sem tudom.Jol eldugtak(Ha van
egyaltalan)
Mas.Tegnapelott a Soroksari utrol rahajtottam az Illatos utra.Rogton az elso
keresztezodesnel(Gubacsi ut)mar napok ota sargan villog a lampa.Sokat jarok
arra tehat en mar tudtam mi a helyzet.Az ellottem levo furgon soforje
viszont valoszinuleg nem.Szerintem ahogy ranezett a lampara eppen a sarga
jelzest latta es azt hitte, hogy pirosra fog valtani.Meg jol bele is
huzott,hogy aterjen.(ja azt is tudni kell,hogy a keresztforgalomnak volt
elsobbsege).Mikor lattam,hogy a pali ezerrel huz at a keresztezodesen
megfagyott bennem a fulzsir.Azert drukoltam,hogy ne jojjon senki se
keresztbe.De jott(ahoz kepest, hogy vilogott a lampa szerintem tul
gyorsan.Eselye nem volt fekezesre).Fekezes nelkul oldalba kapta a furgon
szerencsetlent.A szemelyauto soforje rongybabakent atvagodott az anyos
ulesre,aztan se kep se hang.Az autoja ugy nezett ki mint egy banan.Hat ez
nem olyan volt mint a TV-ben.Nehany masodpercig kopni nyelni nem tudtam.
Igazabol oda akarok kilyukadni,hogy most igy ket nap utan is meg eleg sokat
gondolok a dologra.Foleg arra,hogy ez velem is megtortenhet hiaba figyelek
oda ahogy csak tudok.Es ezt az esetet ajanlom azok figyelmebe is akik
felelotlenul szaguldoznak a varosban azzal a felkialtassal,hogy en pange
vagyok es 150-nel is(varosban) ura vagyok a kocsimnak.NEM CSAK TI VAGYTOK AZ
UTAKON!.Lehet hogy valaki pont akkor nezi el a lampat amikor ti keresztul
szaguldotok rajta!Legalabb eselyt adjatok magatoknak es a masiknak a
fekezesre.
Bocs ha valaki ezt az egeszet kioktatasnak veszi en csak azt akarom mondani,
hogy:
VIGYAZZATOK MAGATOKRA ES EGYMASRA!
Istvan
U.I. A lampa nehany ora mulva mar mukodott.Azert durva,hogy ennek kellet
tortennie ahoz hogy rendbe rakjak.
|
+ - | Re: Megbizhatosagi statisztika (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ford Focus 1 !!!
>
>Ebbe azert belekotnek. Europaban az 1-3 eves
>autok kozt epp a Focus lett a legmegbizhatobb
>tipus. Vagy Amerikaba csak a selejtet viszik?
>Egyaltalan ott ugyanazt a Focust lehet kapni?
>Mert ha igen, valaki itt mar megint kormol... :-)
Nem tudom, en csak idemasoltam a statisztikat. Engem
is meglep, mert en is ugy tudtam hogy megbizhato.
Ranezesre egyebkent ugyanaz mint az europai, de itt
valoszinuleg nagyobb motorral adjak, meg valoszinuleg
nem ugyanott gyartjak mint az europaiakat.
>>Kerdes: Mi lett a legendas nemet megbizhatosaggal?
>Vegyel egy uj Mercedest 30 ev mobilitas garanciaval,
>aztan megtudod. :-)
A megbizhatosag nem ugyanaz mint a garancia.
En szemely szerint nem igazan orulnek neki ha a 20
millio forintos uj autot harom havonta szervizbe
kellene hordani, meg akkor sem, ha ingyen megjavitjak.
Errefele a Hyunday Sonata-ra is 10 ev/160-ezer km
garanciat adnak, megis egy nagy budos egyest kapott a
megbizhatosagra.
Gabor
__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Yahoo! Tax Center - online filing with TurboTax
http://taxes.yahoo.com/
|
+ - | Ablaktorlo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
"Nekem azt mondtak, hogy ha a kocsi nem garazsban tartott, akkor nem erdemes
nagyon beruhazni valami dragabba, mert a nap, idojaras ugyis tonkreteszi 1
ev alatt..."
-Az mennyire art az ablaktorlo guminak, ha raragad a szelvedore? (Nehany nap
allas utan csak nehezen lehet kihajtani.) Erdemes ilyenkor kihajtani az
ablaktorlo karokat, vagy ezzel meg koptatom a rugot?
Udv,
B.B.
'85 E28 520i
|
+ - | Modell (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Gyu:jt valalki kozuletek automodelleket? Engem erdekelnenek a BMW modellek,
de nem vagyok otthon a temaban. Nem szeretnem sokat kolteni ra, de azert
nagyon igenytelen se legyen. Kezdenem mondjuk egy E28-cal. Melyik ceg
termekei kozott erdemes szetnezni?
Udv,
B.B.
'85 E28 520i
|
+ - | Re: Ablaktorlo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, szia Frigyes!
Vannak dolgok, amikert vhogy nehezemre esik sok penzt kiadni. Regebben igy
voltam az olajjal. Haldoklott a motor, en meg ontottem bele vodorszam a Mol
Botondot (hogy ezert mit fogok kapni..). General ota Valvoline Turbo R van
benne (15w40), hatarozottan jobb, mint a Mol :-). Gyanitom, hogy rovid idon
belul rajovok, milyen szar a filleres ablaktorlolapat es veszek vmi
normalisat (most egyebkent ez is tisztara torol, bar kisse ugral az
uvegen... mondjuk 140 folott nem probaltam, az elozonel (Bosh) is ott
jelentkezett komolyabb ugralas).
Udv,
B.B.
'85 E28 520i
|
+ - | Rangat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A kovetkezo a jelenseg kedvenc Fordommal: esos idoben
vizes uton elkezd fulladozni, rangatni a motor. Ez
nehany perc utan megszunik. Csak akkor fordul elo
ha csapadek van a levegoben/uton, tehat lehet barmennyire
paras ido egyebkent akkor nem. Eljatszotta telen, hoban is.
Szerintetek hol/mi azhat be? Gyujtasalkatreszek cserelve
(kiveve trafo) tehat ott nem nagyon lehet hiba.
Koszonom
Ropi
|
+ - | tul regi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Masfel ora alatt a negyedik helyrol hajtottak el,
>a "markakereskedok". Allitolag az autom "tul regi".
Persze, 5 ev garancia, aztan baszhatod... Javaslom tanulmanyozasra a
totalcar.hu -n kozzetett Mercedes W123 "zodcseges Merci" tesztet... (a
lenyeg: a MB-nel minden szarnak, alatetnek, bolhanak kulon cikkszama van, ha
elromlik, nem kell a fel autot megvenni, eleg csak maga az alkatresz.
Raadasul meg az "allolampas"-hoz is mindent tudnak produkalni eredeti
gyariban.
Fogash
_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
|
+ - | csomagtarto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>innen mar csak egy lepes, hogy az ugyancsak sajat tulajdonodban levo
>lakasba is csak ugy ukmukfukk bemehet az utcan elsetalo rendor, hatha
>alami lopott cuccot tartasz otthon. esetleg kenye kedve szerint
>lehallgatja a lefonod, hatha bunos dolgokrol beszelsz...
Azert en a csomagtartomat nem vennem egy kalap ala a lakasommal.
Fogash
_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
|
+ - | kipufogoveg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Legfeljebb a maruzsi team feliratu kromozott kipufogovegre szant
>koltsegvetesbol csipek le :-)
Nem is olyan vicces. A legujabb, amit lattam mar 2-3 peldanyban: kb 60 mm
belso es 80mm kulso atmero, a csoveg legvegeben perforacio: POWERFUL no
comment....
Fogash
_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
|
+ - | sorszamozas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Miert ne? Lathatatlan tintat is lehet nyomdagepbe tolteni...
>
>Lehet, de semmi ertelme. Ezekbe nyomdafesteket szoktak tenni, jelen
>esetben UV festeket, de gondolj arra, hogy a nyomdagep sokszorosit...
>Minden peldanyon ugyanaz a szam lenne...
Nem, nem, nem. Lattam en mar olyan nyomdagepet (akkor epp ebedjegyet, vagy
mi a francot nyomtattak vele), hogy alternalo mozgasu gep volt (nem
rotacios), es a szamnyomo resznek kulon tintazoja volt, plusz minden
mozdulat utan ugrott egyet, vagyis gepi uton sorszamozott cuccost nyomott.
De az alapkerdes az, hogy miert hazudjak, hogy nevtelen, ha nem nevtelen.
Innentol kezdve tok mindegy, hogy 124216-nak, vagy Fogash-nak (nevvel,
cimmel) hivnak, nem?
Ha tenyleg statisztika lenne, akkor az kellene, hogy hanyan velekednek igy,
vagy ugy. De ha KONKRETAN RAM szolnak, hogy kuldjem mar, akkor az nem lehet
nevtelen!
Fogash
_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
|
+ - | auto emocio'n, Passat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Aszongya a hirdetes, auto emocion, vagy mi, jelezven, hogy az Alfaval
kivanjak >versenyeztetni. Ezt? Na ne rohogtessenek.
Hizik a ma'jam... :-))) Erdekes modon az Alfara , Lanciara senki nem mondja,
hogy egy Alfa, Lancia emblemas Fiat. Hogy csinaljak....?!
Amugy ha mar konszernezunk, kb 1000km ota nalam van egy zsir uj Passat
1.6i/101LE.
Milyen?
1.) Gyenge, mint a harmat. Utazni szepen lehet vele, NAGYON csendes meg
170-180-nal is alig van szel, motor, gumizaj. Gyorsulas NULLA, de azt
legalabb minden fokozatban tudja (=alulrol is ugyanugy (nem) huz, mint
fordulaton).
2.) szepen fogyaszt (autopalya 150, orszagut 110kmh, 70:30 aranyban keverve)
620km-t ment 53 liter benzinnel. Az 8,5, egy ekkora kocsitol szerintem nem
rossz.
3.) A valtoja mint a vaj, tenyleg aranyos, pontos, kis erovel megy, de nem
tamogatja a nagyon gyors valtasokat. A futomu csendes, szigetel, a Dozsa
Gyorgy ut macskakoven is majdhogynem siklas van, viszont csak sejteni lehet,
mi tortenik a kerekek es az ut kozott, vagyis visszajelzes zero. A fek
relativ kemeny (ebb, mint a Toledo), de jol lehet vele lassitani.
4.) A Toledonal jo 15 cm-rel nagyobb hely van benne, ez egyertelmuen a hatso
ulesen jelentkezik. A csomagtarto marha nagy, de szarul lehet bele rakodni.
5.) elsore allatira osszerakottnak tunik, abszolut semmi nem zorog benne,
nem rezonal, olyan massziv erzete van az embernek benne. Massziv kripta
(sotetkek, fekete karpit es muszerfal, kek vilagitas...).
6.) Ez valami comfortline, digitklima, 4lufi, abs, motorablak (csak elol!,
de erokorlatozos), szinkrontukor futve, Beta radio (ami allati szarul szol,
a Seat radioja sokkal jobb).
7.) Miota ez van alattam, nem alszom nyugodtan, mikor akarjak feltorni?
Azert a W8 motorral kiprobalnam, az vicces auto lehet.
Fogash
_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
|
+ - | Kobe (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szoval a ficko telefonalgatott ket hetig, majd bement ebbe a "kozpontba" -
>csaladi hazban pinceben - ahol kapott egy jo csekket. Egy "Bocsanat!"-ot
sem
>mondtak allitolag. Csak ket het, par ezer forint telefon + egy kis autozas
>aran megkapta a jo csekket.
??? En meg mar nem akartam befizetni a 2. autom negyedeves biztositasi
dijat, ezert elovettem a szamlalevelet, aminek az alja perforalassal maga a
csekk, felhivtam a rajta szereplo vezetekes telefonszamot, beszeltem a rajta
szereplo nevvel, hogy havi csekk kellene. Mennyi a negyedeves, kerdezte,
majd a szam bediktalasa utan 3 nappal ott volt a postaladamban egy boritek,
abi 3db egyhavi kfb csekket tartalmazott, egyenkent pont a negyedeves dij
1/3-aval. Mindehhez EGY telefonhivas kellett.
Ha valaki idiota, es nem birja elmondani mit akar, raadasul valami
etalon-musorban (Fokusz, Monika, Claudia, stb) jelenik meg, haaat....
Fogash
_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
|
+ - | leallitos riaszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Azt allitotta, hogy olyan keszuleket, ami *leallitja* a motort,
>tilos berakni, mert mi van, ha pont elozeskor megy tonkre (allitasa
>szerint Mercedes/BMW -- nem emlekszeem melyiket mondta -- kovette el
>ezt a pajkossagok, amibe bele is haltak paran).
Ne higgy neki!
1.) Az osszes kartyas inditasu Mercedes (szerintem az uj 7es BMW is) csak
akkor mukodik, ha a kartya megfelelo kozelsegben van az autohoz. Ha teged
lampanal kirangatnak a kocsibol, azt pedig elviszik, kb 1km mulva az auto
megall. Elozesre valo tekintet nelkul.
2.) a kolcsonzonk (Eurent) osszes autojaban olyan riaszto van, hogy a
vezetoajto nyitasa utan kodot ker. Ha ezt nem utod be eleg hamar, elkezd
riasztani es leallitja a motort. Elozesre valo tekintet nelkul.
3.) A Fiat a Punto I ota, az Alfa a 155 ota minden tipusaba epit egy
szelepet, ami borulas eseten elzarja az uzemanyagot. Elvileg ennek
meghibasodasa is okozhat motorleallast. Sot:
4.) minden uzemanyag-kifogyas, dugulas, motorhiba okozhat motorleallast, ami
kikerulhetetlen. Miert lenne a riaszto tilos?
Fogash
_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
|
+ - | mexico (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Mexikoban szerelik ossze azokat/legalabbis a VW-eket/, hiaba van valami
>minosegellenorzes...
nem bizony! Mexicoban csak bogarat nyomnak, az Golf Wolfsburg, Bratislava, a
Bora, Passat Wolfsburg, a Polo Wolfsburg (egy soron az Ibizaval), a Polo
Classic spanyol (egy soron a Cordobaval), az A2, A6, A8 Neckarsulm, Az A3
Gyor, Ingolstadt, Curitiba (Audi do Brasil), az A4 Ingolstadt, a TT Gyor.
A BMW Spartanburg (USA) nyomja a Z3-at, az X5-ot, a tobbi europai. A
Mercedes szgk-t tudtommal csak Nemetoban gyart, buszokat nyomnak a torokok
is.
Ami engem a kimutatasban megfogott, az az volt, hogy az olvasoknak kikuldott
kerdoiv alapjan osztalyztak. Innet kezdve ha valakinek bejott, akkor
dicserte (en az Alfat), ha nem, akkor kopkodte... Jo objektiv. :-)
Fogash
_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
|
+ - | Hirdetes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
1981-es I-es Golf, 1.5-os benzines-gazos, riasztoval, radioval,
vonohoroggal elado. A karosszerian (ajtokon) kisebb rozsda, motor, valto,
futomu jo allapotban. Megbizhato auto, az utaster sincs nagyon "lelekva".
9-10 l-es fogyasztas gazbol. Vizsga 2002.12. ho-ig. i.a: 190.000 Ft
Erdeklodni lehet: vagy 451-5166 szamon napkozben.
|
+ - | Csomitarto+rendor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"Mellesleg szerintem a rendornek igenis legyen joga belenezni a
csomagtartomba! Mi van, ha tele van lopott cuccal, mi van, ha feldarabolt
hulla van benne? "
Hulla OK, de ha mondjuk a hazi hifidet cipeled at egy buliba es elveszik
toled mert nincs rola szamlad, akkor majd Te is pampogsz. :-)
SzaboZE
|
+ - | Jo az OpelVectra - sose kop el haha! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
homer irta:
>>>
Nekem pl. az uj vectra nem jonbe, a majusi a2-ben ugy nez ki, mint egy
nagyobbacska thalia :))) a lampait szerintem elkeffentettek.
A Thalia nagyon ul! :-)
1-ebkent 1-etertunk. rondara sikerult. (mellesleg: de gustibus non
est disputandum)
A muszerfalat atemeltek a Fabiabol, de belefaragtak egy kepernyot. Izleses
volt a bakelit-minosegu muanyagok es a teljesen muanyaghatasu gagyifaberakas
osszehazasitasa!! A tavaszi genfi autoszalonon egyontetuen neki szavaztuk a
3. leggagyibb auto cimet (az elsot sajnos elvitte a Lada Kombi, ahol [a
kiallitasi auton!] a zar ala 6 reteg smirglipapirt tuszkoltak, hogy zarodjon
az ajto, a masodikat pedig a Tata Indica lepcsos verzioja - itt mindnyajan
hanyozacskot szorongattunk!).
Es a sok ostoba magyar hogy fogja kajalni a Vectrat... jo az
Opelsosekopel... hehehe.
udv, djtiszy
PS.:
az erzekeny lelkuletu Opel-fanek-nek megjegyzem, hogy ez 1 db felig szakmai
maganvelemeny.
|
+ - | Bosch ablaktorlo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
KecskesL irta:
>>>
Én Boscht használok. (5k) Így 2-3 évig el lehet felejteni a cserét. Igaz
mást ki sem próbáltam, mert a Mercedesnél akármit megnéztem mindent a
Bosch szállított.
Mondjuk engem sokkal kevesbe vezerel a markafanatizmus.
A Delphi (Clio dCi) per pillanat tobb szempontbol jobb
dizel-befecskendezo-rendszereket gyart, mint a Bosch (minden mas Renault
dCi), de attol meg nem rohanok pl. Delphi akkumulatort venni... inkabb azert
legyen Bosch a torlolapat (de csak Twin), mert egyszeruen tenyleg jo
minosegu. Renault-ban ez 90%-ban az eredeti alkatresz ,10%-ban Valeo.
djtiszy
|
+ - | Auto teszteles + Suzuki villamos aramkori rajzok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tisztelt Lista!
Az alabbi ket kerdesben keresek tanacsot, tippet javaslatot:
1
Hol vegeznek Magyarorszagon auto tesztelest? Van-e olyan ceg vagy intezet
ahol ilyen munkat vegeznek?
Barmifele teszteles erdekelne.
2
Suzuki Swift villamos aramkori rajzait nyilvanos forrasbol meg lehet-e
szerezni? Ha igen, akkor hogyan.
Minden javaslatot szivesen fogadok.
Koszonettel,
Barocsi Janos
|
+ - | Berlingo vs Partner (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Lassan-lassan eljutok az autocserehez, kezdem kinoni a jelenlegi jargany
szallitokapacitasat, a fentiek valamelyikeben gondokodom, HDI motorral.
Elmentem markakereskedesbe, korbejartam megneztem oket, szimpatikus, bar
szamomra ugy tunik, hogy szinte az utolso szegecsig azonos a ket auto. Egy
dologban hallottam nagyon eltero velemenyeket: a citroenes emberke az
eletere is eskuszik, hogy 6 lityi koruli fogyasztassal el lehet jarkalni
vele, a pugos pedig 7,5-ot emlegetett. Nem fullra pakolva erdekel, mert nem
sulyos dolgokat viszek, szoval nem tudom, melyik allhat kozelebb a
valosaghoz, a 7,5-ot egy nem allat modra hajtott PSA dizeltol nagyon soknak
tartok.
Szoval, ha valakinek van tapasztalata valamelyikkel, akkor irja mar meg
legyen szives, erdekel a gazdasagossag, megbizhatosag, szervizkoltsegek.
Koszonettel
Balazs
jelenleg meg WagonR+ 1.3
|
+ - | ablaktorlo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok, szia Geza !
Egyszer mar en is kiprobaltam ilyen folyadekot par eve,
hasonlo volt a neve is ( asszem Rain-X) es szepen
pergette is a vizet lefele, nem is kellett ablaktorlot
hasznalni 40 km alatt meg 80 felett ha jol emlekszem...
Azonban ami megis zavart, az az volt hogy ejszaka,
amikor a szembejovo ramvilagitott, egy fatyolos bevonat
tunt fel az uvegen, ez pedig igen kellemetlen.
Nappal nagyon fasza volt de ezzel az esti jelenseggel
nem tudtam kibekulni, igy aztan felhagytam vele.
Nem tudom en szurtam-e el, elvileg mindent eloirasosan
csinaltam a felhordassal. Amikor megprobaltam eltavolitani,
sokaig meg foltos maradt az ablak, persze ez is csak a
fenti korulmenyek kozott volt eszlelheto. Aztan lekopott
szepen.
Te lattal ilyesmit ? Miota hasznalod ? Ha ez nalad nincs,
akkor en is megprobalnam, korulnezek a helyi piacon.
Udv
G.Laci Zoltan
_________________________________________________________________
Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com
|
+ - | RE: *** HIX AUTO *** #1440 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ford Focus 1 !!!
>Ebbe azert belekotnek. Europaban az 1-3 eves
>autok kozt epp a Focus lett a legmegbizhatobb
>tipus. Vagy Amerikaba csak a selejtet viszik?
Sziasztok!
Errol mas a tapasztalatom. Ket Focust hasznaltunk.
Mindketto 1.6 motorral.
Az egyik kb 20e km kornyeketol 30ekm-ig.
Az elejeben a futomuben valami kopogott. Szerviz megjavitotta.
A valtokar visszahuzo rugo 1-3 iranyban elhalt. Szerviz OK.
A masik 0kmes volt kb 30e-ig volt nalunk.
Tok ugyanugy:
Az elejeben a futomuben valami kopogott. Igy kerult el tolunk.
A valtokar visszahuzo rugo 1-3 iranyban elhalt. Szerviz OK.
+
A motor hideginditasa nehez volt. Mindket tel elott eljatszotta. Kocsit ott
kellett hagyni a szervizben mert a tudosok csak igy hittek el, hogy a lada
is jobban indul tole.
A ket auto gyartasa kozott volt 1,5 ev.
Ezek jutottak eszembe, de ezek ugye beletartoznak a hiba kategoriaba. Teny,
vontatni egyiket sem kellett.
Szubjektiv velemeny viszont, hogy vezetni a focust eleg kellemes erzes.
Egyedul az oldalszel stabilitasara panaszkodnek csak.
Udv Feri
|
+ - | Error ( off ) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Sziasztok autosok.
Sajnos ket napja Error volt a szamitogepemmel, tapventillator adta meg
magat. De egy hozzaerto Skodas listatarsam ( Addario ) segitett szorult
helyzetembol. A nekem irt kereseket listakon bocs a kesesert, de mindenkepp
valaszolok es segitek. Kernem mindenki megerteset es turelmet.
Udvozlettel: Frigyes
Skoda 120 L
|
+ - | Nissan alkatresz forras (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles
Sziasztok autosok, szia Peter.
>Harmadik hete vadaszom az 1980-as C-230 -as Nissanhoz a hatso
>lengescsillapitoblokkok tetejere, a gyari toronygumit.
>Akinek van otlete, vagy tud beszerzesi forrast (esetleg arat),
>kerem kuldjon egy mailt, mert nem vagyok jelenleg a listara
>feliratkozva.
Gyarit ne is keress. Tul oreg az autod :-) Viszont a hatso toronycsapagy
keszlet, ha Nissanod hatul merev tengelyes utangyartottban kaphato
toronycsapagy keszlet.
QH 9320
SKF 14415
Udvozlettel: Frigyes
A . MajorKa Bt.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
T: 214-3950 ; M: 0620-9446-107
Skoda 120 L
HiX matrica , elso ajto legterelo, Tunning gyertya,
hatso ablak futoszaljavito, kaphato
Militec es a Bardi autotol alkatreszek 10% kedvezmennyel.
|
+ - | Ablaktorlo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles
Sziasztok autosok, szia B.B
>Mas: milyen ablaktorlot hasznaltok? En most egy olcsobbal >probalkozom
(Wiper
>Blade), a reginel jobb, de kicsit ugral a szelvedon. Nem hiszem, hogy
>sokaig
>birja. A Bosh es a Champion nagyon draga.
Mar megbocsass :-o) Egy BMW - s dragalja a 3-5K kozotti ablaktorlo arakat
:-o ? Szvsz ez a legelemibb hogy jol kilass. En viszont a lassu olcso
Skodamra 3500 Ft - os TRYCO , Angol ablaktorlo lapatot teszek. Ez a minimum.
En szeretem, hogy tokeletesen toroljon, ne ugorjon a lapat. Az elozo is
TRYCO volt 4 ev utan kezdett el a vezetooldalt kisse csikozni. De tudom meg
ajanlani a Valeo markat is. Nagyon klassz a gumi ele.
Udv: Frigyes
Skoda 120 L
|
+ - | Re. Skoda Super B. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles
Sziasztok autosok.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ugyanakkor deviszontazonban: egyszeruen nem hiszem el,
hopgy ennyire "fantaziatlanul" kell tervezni az autok
arculatat: a meretbeni kulonbsegektol eltekintve, a
Fabiatol az Octavian keresztul a Superb-ig 1az1ben
tokugyanaz mind.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Tokeletesen egyetertek veled. Nekem sem tetszik. Semmi egyeni arculata
nincsen :-( Teljesen hasonlatos a Seat, VW desginnel. Tiszta KGST stilus.
Mint Skodas velemenyem rola hogy kinezetre olyan tucatauto, kivulrol, sot a
Skoda Klement&Laurent limo is egy VW fos. Semmi egyeni kulon izles
karakterisztika.
Nem regiben jartam a Vaci uti Wallis fele. ha mar ott van az ember akkor
vegignyalaztam a kirakatot kivulrol. Rover 75 Combi. Eleje nagyon szep, sot
egeszen a B oszlopig, de a hata :-o Attol en lehidaltam :-o) Tiszta Skoda
Fabia Combi hatulrol :-( Ennyire nincs fantaziaja a tervezoknek. Miert nem
lehet ismet majdnem minden markaju autonak egyeni arculata. Vagy ez lenne a
gobalis uj KGST ? Viszont a BMW 7 - es Coupe az gyonyorok gyonyore. Azt a
gepet 20 percig csak meredt szemmel neztem. Az csucs !
Frigyes
Skoda 120 L
|
+ - | Motrio - lapat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles
Sziasztok autosok.
>Ezen a heten dobtuk piacra a Renault uj alkatreszmarkajat MOTRIO neven (99
ota letezik Fro-ban,Ezek minosegi "utangyartott"
alkatreszek regebbi Renault-khoz es idegen markakhoz (kb. 140 tipushoz
osszesen) a legjobban fogyo alkatreszekbol (szurok, gyertyak, ablaktorlok,
csapagyak, szijak, fekalkatreszek, stb), a legnagyobb beszallitoktol
(merthogy a Renault-nak kicsit nagyobb a vasarlopotencialja, mint akarmilyen
nagykernek :-).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Arpi !
Nekem eppenseggel nem reklaminfo :-) Hol fogjak forgalmazni ezeket az
utangyartott alkatreszeket. A lapat ele milyen ? Ha olyan mint a Valeo akkor
csak jo lehet. Melyik nagyker fogja majd forgalmazni. Katalogusokat tudsz
majd kuldeni ? Vagy termekmintat ;-) Pont most egy hete tettem fel az uj
ablaktorlo lapataimat TRYCO.
Udvozlettel: Frigyes
Skoda 120 L
|
+ - | Re: kozuti ellenorzes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
> Itt Franciaorszagban sincs kozuti ellenorzes Angliahoz hasonloan. Kiveve
> par nagyon ritka esetet sem allitjak meg az autost, hacsak nem kovet el
> valami szabalytalansagot.
Hat ezzel vitaba szallnek... Haromfajta ellenorzes is letezik, meg ha
ritkabbak is mint Magyarorszagon. Bar ez is az ellenorzes tartalmatol
fugg: a magyarok 3%-a szamit arra hogy gyakran fut alkoholtesztbe, szemben
a franciak 10%aval. Ugyanakkor ha radarrol van szo, a franciak maradnak
12% korul, mig a magyarok felugranak 34%ra. 1996-os felmeres
http://sartre.inrets.fr/english/sartre2E/Sartre2-en.htm
Az egyik fajta ellenorzes az amikor az eppen arra koszalo rendorauto
megallit. Hetkozben nappal meg sosem lattam ilyent, de este/ejjel/hetvegen
viszonylag gyakori. Foleg az ittas vezetoket keresik (es talalnak is,
mivel a franciak elegge latinok es raadasul a jobb elso ulesen utazonak
sem szabadna inni). Ez a depistage aleatoire.
A masodik amikor megallnak az ut szelen (lehetoleg olyan helyen ahol keson
latod meg oket) es aztan ott halaszgatnak. Most hogy felmelegedett az ido,
megint megjelentek. Point de controle a neve.
A harmadik pedig amikor szepen elalljak az utat es nem lehet atmenni
ellenorzes nelkul. Ilyen "barrage routier"-be sem futottal meg bele?
Hogy a franciak kevesbe tartanak az ellenorzesektol mint a magyarok (es
igy kevesbe beszelnek rola:) talan annak tudhato be hogy az ellenorzesek
kevesebb mint 10%-a vegzodik buntetessel. Ez a legkissebb arany az
Unioban, mashol felkuszik akar 80%ra is.
> Ami engem illet, szeretnek vegre latni egy konkret kimutatast, hany
> lopott autot talaltak mar meg az ellenorzesek soran, illetve hany
> bunozot fuleltek le ezen a modon?
Nincs errol adatom, de talan hogy a "Le controle de la circulation
routiere dans les pays de CEE", L'Harmattan, 1997, ISBN 2-7384-5855-6
tartalmaz ilyen infot.
Ami reszinformaciot talaltam, aszerint Parizs 250 motoros jarore 1999-ben
1230at adott at az igazsagszolgaltatasnak (nem kozuti kihagasokrol van szo
hanem autolopas, fegyverviseles, testi sertes stb.) amelybol 277 vegzodott
letartoztatassal.
Egyebkent meg ha keveset is fulelnek le, nem jelenti azt hogy az
ellenorzesek hatastalanok, hiszen inkabb megelozo es elrettento mint
bunteto szerepuk van.
Udv, Sandor
|
|