1. |
Re: lukas kerek (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
2. |
picistati zarora. (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
3. |
picistati+Ajanlas (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
4. |
fotengely csapagycsere (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
5. |
>legyen 1km. Az a rendor aki kukucskal a lezerbe, mar l (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
6. |
traffipax (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
7. |
no a volannal (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: parhuzamos kozlekedes (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
9. |
Konvoj Bp-rol. (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
10. |
Skoda ablakemelo (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
11. |
tipusmodositas (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: Vezetestechnika, ohh... (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: Egy par dolog (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: lukas kerek (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
15. |
HIX AUTO oldal (mind) |
80 sor |
(cikkei) |
16. |
Egy ismeretlen gumitipus (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
17. |
villamos gondok (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
18. |
matrica+stati (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
19. |
Trabi (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
20. |
Re: Trabantos sztori (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
21. |
Idos holgyek (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: Mamoka a Trabiban (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
23. |
Re: Magyar ipar (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
24. |
Suzuki 2. resz (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
25. |
Parhuzamos kozl., helyesiras... (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
26. |
Auto Svajcbol- sztori (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
27. |
Kerekcsapagy (?) ropog, BMW, Teeby konfliktusai (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
28. |
valasz (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
29. |
Gyujtaseloszto (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
30. |
Teeby erzelmi konfliktusa/Suzi loereje/Ossznepi rajz (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
31. |
Kodok kuldese a HIX-Auto oldalhoz (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
32. |
Koszonetek (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
33. |
Re: RE:fenyek...... (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
34. |
Re:olajnyomas (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
35. |
Re: Traffipax-info (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
36. |
gombmotor , hajtokar nelkuli motor (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
37. |
Re: Trafipax (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
38. |
Re: RE:Suzi draga (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
39. |
Folytkov (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
40. |
Re: RE:fenyek...... (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
41. |
Hi! (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
42. |
Re: lukas kerek (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
43. |
Tetoablak segitseg (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
44. |
III. suzuki talalkozo (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
45. |
MATRICA :-(((( (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
46. |
a lapjaras (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
47. |
Telefonok + egyebek omlesztve (mind) |
60 sor |
(cikkei) |
48. |
VW =?UNKNOWN?Q?Bog=E1r?= (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
49. |
Parhuzamos kozlekedes (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
50. |
Re: milyen tetelekbol all a benzinar? (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
51. |
gumi, talalkozo (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
52. |
Re: Elosztofedel nelkul, Gumikacsa (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
53. |
egyertelmu subject (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
54. |
Ajanlas kellene (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
55. |
Ford Sierra (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
56. |
Traffipaxok (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: lukas kerek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Rakonczai Zoltan > az alábbiakat írta a
következő hírüzenetben: ...
> van egy kerekem.
> felfujva 2.3 bar nyomas van benne.
> egy het mulva mar csak 1.7 bar.
> megnezeskor latszik, hogy van rajta egy luk.
> valoszinuleg bement rajta egy szog.
> aztan ki is jott. (hopp, rimelt :-)
>
> van valakinek tippje, hogy mit csinaljak vele?
>
> raki
>
Talan vidd el egy gumishoz ?!
Udv Andras
|
+ - | picistati zarora. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Mindenki !
Tobbszor jeleztem mar, most me'gis
megismetlem:
A pici statisztika adatgyujteset
szeptember 30.-aval befejezem.
Az ennel kesobb kuldott adatokat is
fogadom, de az elso feldolgozasi korbol
kimaradnak.
Ha valakinek ketsegei maradtak volna,
miket is kerek, annak idemasolom egy
ilyen ugyben kikuldott emil egy reszletet:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kedves ... !
Ha a statisztikahoz szandekozol az adatokat
eljuttatni, kuldd
meg legyszives a kovetkezoket:
1./ Ami kell:
-e-mail cimed (bar ez adott)
-foglalkozasod
-eletkorod
-az autok, amikkel bensoseges viszonyod ;-)) van, vagy
volt,
(birtokoltad, szerelted, hajtottad, sajatodon kivul mondjuk
a
csaladbol, cegtol, stb. jol ismered), de max. 5-6 tipust,
-mit szeretsz, szeretnel olvasni az AUTO-ban es mit nem ?
2./ Szabadon valasztott(marmint az, hogy kozlod-e, vagy
sem?)
-Neved
-vegzettseged
-akarmi egyeb.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
udvozlettel
Oldboy
|
+ - | picistati+Ajanlas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Mindenki !
Koszonom a statisztikahoz megkuldott adatokat,
most eppen:
Kollmann Tibor
es az ajanlast
kedves lista-tarsainknak.
udvozlettel
Oldboy
|
+ - | fotengely csapagycsere (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali
En mar csereltem hajtokarcsapagyat a skodamon motorkiszereles nelkul ,szar a
kocsi alatt dolgozni,de meg lehet csinalni.
Skodan hozza lehet ferni,egyeb auton attol fugg.
Az mas kerdes erdemes-e,ugyanis altalaban a fotengely is kopik(ovalisra es
jo barazdas lesz) es a nyugvocsapagy is elkopik ha regota vacakol az
olajnyomas.
En kicsereltem a hajtokarcsapagyat,aztan vagy 1000 km utan fotengely
ki,koszorules csapagycsere es utanna lett tuti jo.
Egyebkent a csapagy meretet nagyon figyeld,vannak rajta szamok az stimmeljen
kulonben szorul-log.
Ja a fotengelykoszorules+csapagyak(hajto es nyugvo) tavaly hatezer (6000)
forint volt,ugyhogy nem erdemes sporolni vele.Meg 1 nap melo a motor
ki-be,szet-ossze,kezdo koromban 2 nap...
Amikor a csapagycseszeket a helyukre rakod vastagon olajozni
mindent,meghuzas utan(nyomatekkulcs javalt,kellemetlen ha lelazul a hajtokar
s kikukucskal a blokk oldalan) kocogtatni,forgast ellenorizni.
Skoda konyv elolvasa mindenkepp javasolt.
Az en skodamban 620.000 kilometer volt,mikor az ocsem totalra torte,de a
motorjat eladtam s az meg ma is megy..(en csak az utolso 120.000 kilometert
tettem bele a tobbit az elozo tulaj(ismeros volt,adasvetelkor meg merte
mondani hogy otszor fordult az ora....meg haromszor volt
huvelyezve,csapagyazva,en csinaltam negyedszer)).
Udv Laci
|
+ - | >legyen 1km. Az a rendor aki kukucskal a lezerbe, mar l (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>ezzel IMHO egyre kevesbe fogunk talalkozni (marmint a leintessel), ugyanis
>nem kp-re birsagolnak (elvileg) es maceras a csekket toltogetni...
Nem csak maceras, de csekkhez irni kell tudni. A kephez csak gombot kell
nyomni.
Gabor
|
+ - | traffipax (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Jo otlet a bemeresi helyek publikalasa. Az altalam tapasztalt helyek.
Vac belterulete:
- Budapest fele, a 40-es tabla elott! szoktak merni, mert addig parhuzamos
kozlekedes van, s altalaban mindenki 70-nel megy. Mire eszre veszed, mar
keso...
- godolloi ut, szinte lakatlan terulet, de a lakott terulet veget jelzo
tabla ki van "tolva". (Itt kaptak le 91-re :()
Veroce:
Hosszu jobbos kanyar utan, az ember azt hinne mar nincs lakott teruleten, de
ra kell dobbeni, hogy ott van. Ugyanis nincs "vege" tabla, csak a kovetkezo
lakott terulet kezdete.
Nagymaros:
MOL benzinkut
2/A. szamu fout.
- Vac elott kb. 2 km, az emelkedo aljaban.
- Dunakeszi magassagaban, a kihajto elott. 60km/h orara van csokkentve a
sebesseg.
2 szamu fo ut:
- God belterulete ("kozepso God"), itt allvanyos kameraval szoktak merni.
- God-also, szinte az arokba all az auto, piszok nehez eszre venni. Feher,
Seat Toledo. Menetkozben is tud videozni.
M3:
- Befele altalaban nem mernek, egyszer ketszer lattam az Agip kutnal, de itt
is 80-al lehet menni, mostanaban mintha leszoktak volna errol a helyrol.
Viszont a Szerencs utcai keresztezodesnel erdemes az 50-et betartani, mert
allitolag mukodik a dobozos fenykepezo.
- Kifele: is irt mar, ezt szeretnem kiegesziteni.
A feluljaro utan, a most mar OMV tulajdonu kutnal is szoktak merni. Zold
Favorit, van, hogy a 70-nel, vagy az 50-nel. Vigyazni kell, mert a hirdeto
tablak moge, a gazba allnak be, szinte eszrevehetetlen.
A masik helyuk meg a Szerencs utcai keresztezodes utan van egy busz megallo,
oda allnak be, es azt figyelik, hogy zold eseten 50-nel mesz-e at a
keresztezodesen.
Budapest:
Váci ut, a Tungsram elott. Befele 60 a megengedett, kifele csak 50. Regebben
zold Skoda favorit.
Hat en ennyit tudok nagyjabol, hasznaljatok egeszseggel.:)
Kovacs (Attis651) Attila
|
+ - | no a volannal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Helllo!
A mai nap olvastam a helyi ujsagban:
"Kedden delelott 11-kor a Matyas kiraly utcaban egy soproni
fiatal holgy Skoda szemelyautojaval figyelmetlen vezetese
kovetkezteben nekiutkozott egy szabalyosan parkolo Audinak,
majd ezt kovetoen egy Opelnek. A keletkezett anyagi kar
hatszazezer forint."
Megneztem volna, hogy csinalta.
Bye
S125L
|
+ - | Re: parhuzamos kozlekedes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ha mar szo van az elozesrol, akkor van egy parhuzamos kozlekedes kerdesem.
3
>savod van. Belsoben kozlekedsz. Melletted a kulsoben (nem kozepen) veled
>egyutt egy masik auto. Mindketten szeretnetek a kozepso savba sorolni.
>Ilyenkor kinek van elsobbsege? (merthogy szerintem nekem)
Haho!
Szerintem itt jobbkezszabaly ervenyes, vagy nem jol tudom?
Mas:
MyChroLesLie-nek jo lett az oldal! Bar szerintem a talalkozo leirast kicsit
nehez olvasni a hatterben megbuvo sok kis auto miatt.
Remelem nem csuszik 3-ara a talalkozo, mert akkor nem tudok elmenni.
Udv:
Csaba (mobilmoderator)
*** Balesetek, katasztrófák *** http://www.extra.hu/krimi
*** ICQ UIN: 24695548 *** Keress pénzt netezéssel!! Kattints ide:
*** http://forinternet.hypolit.net/cgi-bin/csatlakozas.cgi?101178
|
+ - | Konvoj Bp-rol. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Gyulnek az erdeklodok a konvoj irant, ki maganba, ki a listan erdeklodik.
Igaz, az en otletem volt, de lehet, hogy pont en nem tudok benne lenni.
Ugyanis mint mar nehany jelentkezonek megirtam felesegem penteken es
szombaton dolgozik, de most meg nem tudom hanyra kell vinnem. Ezt egy vagy
jobb esetben ketto hettel elotte tudom meg. Ahogy megtudom, irok es
legfeljebb akkor a tobbiek megszervezik a konvojt, en meg kesobb utannatok
indulok.
Udv:
Csaba (mobilmoderator)
*** Balesetek, katasztrófák *** http://www.extra.hu/krimi
*** ICQ UIN: 24695548 *** Keress pénzt netezéssel!! Kattints ide:
*** http://forinternet.hypolit.net/cgi-bin/csatlakozas.cgi?101178
|
+ - | Skoda ablakemelo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusztok!
Sajna a legkenyelmetlenebb helyen /bal elso/ ment tropira az ablakemelo.
Igazandibol az a femdarab, ami fogja alulrol az uveget, teljesen
elrozsdasodott es eltort. Nincs valakinel kidobva egy ajto, amibol ez
megmentheto? Ileetve ha nincs, mennyibe kerulhet es hol lehet beszerezni?
Esetleg a komplett is erdekel. Semmi elektromos, mezei kezihajtany :-)))
Koszonettel:
Stef, Lengyel Istvan
|
+ - | tipusmodositas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek!
Eloszor arra gondoltam, hogy az egesz Barkas Saga-t
beirom ide a listara, de meglehetosen hosszura sikeredett....
Ezert elkuldtem maganba Jenonek...
Ami a lenyeg:
tipusmodositast kell kerned, s a vizsgan rendelkezned kell
azokkal a felszerelesekkel, amit megkovetelnek (lsd.: ules, ablakok stb.)
A vizsgabiztostol megkerdeztem, mi van, ha en a vizsga utan kiszerelem az
uleseket??
Azt valaszolta, akar mar akkor is kivehetem, ahogy kimentem a
vizsgahelyisegbol,
de bent meg mindennek a helyen kell lennie...
Bocs a merhetetlen hosszusagert!
Udv!
--
Gomi
>>>>> E-mail:
>>>>> Hírek a végvárból: http://w3.swi.hu/siklos
(ekezetek??? Johetnek!!)
|
+ - | Re: Vezetestechnika, ohh... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
> >persze beengedtem, nehogy balesetet okozzon a papa, de
> >a legkurtrol nem vettem le a kezem. eleg hangos. minden
> >autovaltas utan ez az elso amit megveszek es beszerelek, kb
> Igen!!!
> Ezert szeretek Magyarorszagon vezetni!!!
> Meg el az osi virtus, Arpad vezer ezredeves dicsosege, meg hallik
> a szittyakurt verpezsdito szava!!! A halveru nyugatiak ilyesmirol
> nem is almodnak!!!
Padi, szivembol szoltal! :-))) Imadom a halveru vezetoket --
hosszu eletuek! Ami nem semmi elony... Fene a virtusba! :-))
IMO a nok ezert vezetnek jobban (!) mert nem virtuskodnak,
hanem inenn ide kel eljutniuk. Nyugisan, es nem veszik
serelemnek, ha valaki elejuk vag. Hulye akad eleg masutt is --
minek en hecceljem magam maitta...
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | Re: Egy par dolog (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
> Miert van szukseg az ilyen szavakra mint pl. IMHO?
Mert az Internet a haldoklo, dekadens amerikanus kapitalizmus
romjain keletkezett... :-)))))
> Ha valaki velemenyt nyilvanit egy bizonyos marka nehany
> kepviselojerol, az meg nem altalanositas, nem egyertelmu eloitelet
> stb.
Igaz, de zavaro, amikor velemenyt nyilvanit egy marka
hasznaloirol. Ez nem ugynaz... (Finom kulonbsegek rulez :-)))
Viszlat: D. Karoly
|
+ - | Re: lukas kerek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
> van egy kerekem.
> felfujva 2.3 bar nyomas van benne.
> egy het mulva mar csak 1.7 bar.
> megnezeskor latszik, hogy van rajta egy luk.
> valoszinuleg bement rajta egy szog.
> aztan ki is jott. (hopp, rimelt :-)
> van valakinek tippje, hogy mit csinaljak vele?
Persze.
1.Javitatsd meg. Egy ugynevezett gomba foltot tesznek
bele, a gomba szara van a lyukban. Korrektnek tunik,
stabil lesz a legnyomasa, en par szaz km-t vezettem
ilyennel. Elonye, hogy nem fizeted ra a gatyadat (1,
1.2 kHUF), hatranya, hogy nem fogsz innen kezdve
megbizni a kerekben (vagy csak en vagyok paranoias?
:-)) Ja, a moka nem megy, ha a lyuk szalserulest is
kozott... :-)
2.Kicsereled a gumit. Baromi draga, raadasul jo, ha
olyan rajzolatut veszel, mint ami fent van. Zyernyakok
err is figyelnek, bar javukra legyen mondva, nekem is
_csak_ szoltak, de nem lett kovetkezmenye (Mondjuk
az, hogy kicsereltem...) E modszerrel uj gumcsid lesz,
amiben bizhatsz (IMO nem hatrany, amikor autopalyan
120-szal tepersz [ugye tobbel nem!], ott a csalad is a
kocsiban, es nem kell elkepzelned azt a pillanatot,
amkor szetrobban a kerek :-((( Eleg remes gondolat...)
2b.Veszel egy uj gumit, azzal nyomulsz, de megjavittatod
a regit es az lesz a potkerek. IMO ez is alternativa...
Sok sikert! (Egyszer valaki irta, gumin sporolni eletveszelyes :-)
Sok igazsag van benne!!)
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | HIX AUTO oldal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
Megneztem, klassz! Biztosan sok melo volt vele, koszonet erte.
Lenne egy par eszrevetelem is, nagyon hangsulyozva, hogy egyik
sem elsodlege, illetve hogy mindegyik szigoruan maganvelemeny,
az igazsaghoz (ami koztudotan odaat van :-)) esetleg semmi
koze... :_(
Na, ennyi tiszteletkor utan johet a megjegyzes-aradat:
1. Frigyesnek special thanks :-) a rajzert, engedelmeddel ezzel a
rajzzal linkelem be a sajat lapjaimrol ezt az oldalt... Remek kis
rajz :-)))
1b. Rakarrintok a Frigyes kocsijara :-), ami ugye link, gondolkodik
a netcapa, aztam narad minden a regiben... (Lehet hogy a
Netcapa sztajkol? :-))
2. A HIX-re vezeto link nalam kulon WEB bongeszo peldanyt
inditok. Igy akartad, Laci?
2b. Nemtom, kell-e, de biztos illik: HIX Jozsi bizti tud arrol, hogy
logojat itt szerepeltetted :-))
3. A fejlec nekem kisse tuldiszitett, szerepet sem igazan latom
at, ha nem lenne, az oldal nem veszitene semmit -- de hat
izlesek es pofonok...
4. Az under contruction animalt GIF tetszett, lyoooo :-)) (Le is
kapom a magam lapjaihoz :-)
5. A talakozorol jo hogy van info -- es jo sok is --, de talan nem
kellett volna a hatter, mert igy meg a munkahelyi jo 15"-es
monitoron is zavaro, egy kissebb es gyebgebb ketyeren talan
meginkabb... Bar lehet, ez is az izlesek es pofonok kategoria...
6. Az ajanlo listat nagyon jo dolognak tartom. Eggyel meg
kiegeszitenem. Azaz kettovel, a masodik nem biztos, hogy kell.
Szoval az, ami kellene: egy rovid, 3-5 mondatos leiras mindegyik
cegrol. Persze hagsulyozva, nem objektiv megiteles hanem
szubjektiv ismertetes all itt... Szubjektiv de nem tarygserutelen :-)))
: mert annak, azoknak a velemenye, akik a cegrol irtak (es akik
feltehetoleg valamikor kapcsolatban voltak a ceggel). Es ide
kapcsolodhatna a masik dolog is: azok E-mail cime, akik irtak a
cegrol. Pl. automata valtoval kapcsolatban a Korcz és Társa cegrol
leir(hat)nam, hogy korrektek, mert megkerdezik, milyen a
tipus, es ha nem tudnak vele mit kezdeni, izombol nem
vallalnak be mindent. Ez pozitivum. (Nem minden autoszerelo
muhely ilyen korrekt! :-() A Humanautórol meg leir(hat)nam,
hogy a szerelojuk nagyon erti a dolgat de baromira elfoglalt,
eleg tavoli datummal tudnak csak melot felvallani... Szoval --
csak eljutok a mondanivalom tomor megfogalmazasaig .-)) -- ez
a hely amolyan tapasztalatgyujto hely (is) lehetne...
7. A HIX-AUTO archivumban hol a #0-s szam :-)))))))))
8. A fomenu utolso pontjat javasolna "A listatagok autos temaju
oldalai" cimel kiegesziteni... (Fontos lenne, hoyg autos --
sokunknak van lapja, de annak nem vezermotivuma az auto...)
9. Lehetne egy olyan menupont is -- bar ez mar messzevezet a
HIX-AUTO-tol de talan a szellemevel nagyon is egybevag --,
ami autos linekekt tartalmazna. Itt is a link logoja, a link cime,
a link par mondatos leirasa es a linket ajanlo E-mail cime az,
ami IMO egy ilyen "szocikk"-ben szerepelhetne...
Elnezest, hogy ilyen hosszan es ilyen kukacoskodva szoltam
hozza :-)) de erdekltelen es lenyegtelen dolgok felett siklik csak at
az ember semmitmondo szavakkal, ez a lap jo, fontos, hasznos --
azzal fejezem be, ami a legfontosbb es amivel kezdtem is: Hajra
Laci, remek a lap, koszonet erte!! (Maris vakarom elo a MultiEdit-
emet hogy felvegyem a linkek kozze ezt a lapot!)
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | Egy ismeretlen gumitipus (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
wrote:
>Tehat: ADAC 1998-as nyarigumi-teszt, 175/70 R 13 T meret.
>Michelin Energy XT 1 * * 115 - 145 DM
>Nokian NRT 2 * - 85 - 95 DM
>Uniroyal Rallye 580 ** - 83 - 115 DM
>Vredestein T-Trac ** - 85 - 115 DM
>Ha a csillagok nincsenek egymas alatt, sorry.
>(Courier New betutipussal, 10 pt-os merettel rendezett a tablazat.)
Az lenne a kerdesem, van-e valakinek rajtam kivul tapasztalata a
Courier Monza gumitipusrol. Esetleg olvasott-e mar rola valahol.
(A tablazatban hasznalt betutipusrol jutott eszembe. :-)))
En a Semperit teli gumijaimat csereltem erre a tipusra, es elegedett
vagyok vele. De az hogy en elegedett vagyok vele, az lehet amiatt is,
hogy a Semperit Top Life teli gumijaimat nyaron is hasznaltam.
Kanyarban, aquaplainingben nagyon jo volt, fekezesben, zajossagban
pedig borzalmas. (Nyaron)
Felmerulhet a kerdes, mi a feneert koptattam el nyaron a teli
gumijaimat. Valasz: Nem tudtam, hogy teli! Amikor vettem az autot
szep uj szorosek voltak rajta a Semperitek. A mintazata sem volt durva.
Mindenkinek a figyelmebe: nezze meg, milyen jeloles van a gumijan.
M&S (mud and snow): ho es sar gumi
T (tarmac) : betonra nyari gumi
Ez a Courier Monza a Barumnal alig volt dragabb, gondoltam inkabb ez.
(185/60 R14) A kereskedo szerint a Pirelli gyartja, a gumin Made in
Spain lathato.
Best regards,
Zoli mailto:
|
+ - | villamos gondok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Urak (es esetleg holgyek)!
Ugy majd egy honapja valaki kerdezett erthetetlen villamos jelensegekrol,
amit a kocsija muszereinel tapasztalt. En is erdekelt vagyok ilyen temaban,
ezert azota is kiguvadt szemmel figyelek, hatha egy nagy tudasu valaszol.
Vagy nem vettem eszre, vagy tenyleg ertetlenul all a tarsasag a jelensegek
elott. Az elobbiben remenykedve leirom az en hibajelensegemet.
11 eves (nemet osszeszerelesu - ezt egy korabbi hozzaszolonak, miert
tartjak nemetnek, bar szerelnek ossze szt hiszem Torokorszagban is) Ford
Escort 1.3-as gepnel az utobbi egy honapban jelentkezo hiba a kovetkezo:
A vizhofok jelzo hol rendesen, hol csak toredekeben mutatja a hofokot.
Ugyanakkor a benzinora is meghulyul, amikor a hofokjelzes oke, akkor a
benzin visszajelzes is rendben. Ha a hofok ?leesik", akkor a benzinszint
?megno". A hofokerzekeles amugy rendben van, mert a hutoventillator
rendesen ki-, bekapcsol. Szerintem a muszerek egyszerre nem mehetnek
tonkre, valami zarlatra, vagy kontakthibara gyanakszok. Tudom lesz olyan
valasz is, hogy szedjem szet es nezzem meg a muszerfalat. De hat az nem egy
nagy kej. Mielott idot szannek ra kerdezem, hatha valaki jart mar ilyen
cipoben.
Torok Arpad
Ui: Ha van erdemi hozzaszolasotok, akkor azt maganba is please CC, nem
mindig erek ra vegig bongeszni a forumot.
|
+ - | matrica+stati (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi evribodri!
Tegnap (15-en) sikerult Feritol beszerznem(koszonet erte) 2
db Hix-auto matricat, azota mar fenn virit egy piros 1.6
dizel Fiestan. Elofordulasi helyek gyakorisagi sorrendben:
Pecs, Baja, Bp.
A talakozora meg nem 100%, hogy megyek, de igyekszem.
A statihoz:
Nev: Fuleki Laszlo
Eletkor: 20
Jogsi '97 marcius ota
Lakhely: Pecs, Baja
Sajat auto: Ford Fiesta 1.6D '84 (imadom)
Vezetett autok: Opel Astra 1.4 (10000km), Toyota Corolla
(2000km), Toyota Hiace(ceges), es meg sokan masok
Udv mindenkinek.
Laci from Pecs (latod Yerico?)
Ui: Fiestakkal kapcsolatban lehet kerdezni tolem, mert
szagerto vagyok :-)
|
+ - | Trabi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Kis kihagyas (bar meg mindig van olvasatlan @uto-m) utan most koszonom meg
az infokat a Punto vasarlassal kapcsolatban. Valoszinuleg nem lesz belole
semmi, mert ahogy neztem, csak oriasi szerencsevel lehetne ennyiert kapni.
Ugy fest maradok a Suzukinal, de kerek elore mindenkit, hogy ezert
ne nezzen le... :)) (flamet maganba pls)
A Trabi thread-hoz kis kiegeszites:
Nekem eddig csak Trabim volt, elsosorban anyagi okokbol.
Nagyon meg vagyok/voltam vele elegedve. Ez a mostani kulonosen jo,
viszonylag keves gondja van (igaz, most 2 heten belul ketszer
tort el a kipufogo, bar ebbol egyszer en alltam fel egy tul magas
padkara... neztek a nepek hazafele rendesen...)
Nekem meg sosem volt vele 25K-nal tobbe kerulo javitas, akkoris
kikonyokolt egy hajtokar.
A fogyasztasom kivalo, hosszu egyenletes sebesseggel 5,5-6, de
maskor sem fogyaszthat sokkal tobbet, de meg nem szamoltam ki (mindig
elfelejtem). Persze igy nem is teper nagyon, 70-75 fole nem szeret
menni... (akkor kezd csorogni, es fujni befele a menetszel, de
nem is nagyon birna tobbet).
Nekem is allandora ki van veve az anyosules, foleg mert a felesegem
rajott, hogy igy sokkal kenyelmesebb... de volt mar olyan is, hogy
a vezetoulesen kivul nem volt benne mas, csak a sok-sok doboz. :))
A gondom csak a futes vele, es mar kezd szegeny oregedni (egyre
rovidebb a javitasok kozotti ido), es a ketajtossag.
Emiatt en is nagyon ajanlom Beres Laszlonak a 4-5 ajtot, mert
nekem a felesegem kerek-perec kijelentette, hogy 2-3 ajtos autot
tobbet nem veszunk... :) nem konnyu ki/be pakolni a kolykot, pedig
nekunk csak 1 van ;))
(A valto a legjobb a Trabiban, sose veszem le a kormanyrol a kezem...
na jo, rukverchez kell.)
Krisztian
Ui: en meg vezetni is Trabanton tanultam! ;))) (de tenyleg)
> --------------------------------------------------------------------
When God gave brains, I thought he said trains,
so I asked for a small, slow one...
|
+ - | Re: Trabantos sztori (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Teeby irta:
>Trabantos sztorim.
>Egyszer a zaramon elol a gomb billentorudja elfordult, mert fellazult a
>rogzitoanyaja. Mint tudjuk, csak vezeto felol van kulccsal nyithato zar.
>Kinyitottam a csomagtartot, lecsavaroztam az ulestamlat es a
>keresztvasak kozt becsusztam.
Nekem is volt egy hasonlo, en is bemasztam a csomagtarton keresztul,
de mivel tel volt, rajtam nagykabat, nem fertem teljesen be, csak
nagy nehezen a jobb oldali ajton probaltam elerni a pockot, hosszas
nyutozkodas/onkinzas utan sikerult, es kiderult, hogy vegig nyitva
volt... ;))))
Krisztian
> --------------------------------------------------------------------
When God gave brains, I thought he said trains,
so I asked for a small, slow one...
|
+ - | Idos holgyek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
1.
"Na en is meselek.
Hungaria koruti feluljarora emelkedes kozben, 80-90 km/h tajekan figyelve a
belso savot (is), megpillantok egy
osregi Trabit, jon mint a veszedelem. Mellem er...atkukkantok...oszhaju,
rancos MAMOKA, napszemu,
!!!"
No igen. En a Bosnyak teren lattam jonehany eve egy 70 ev koruli mamot, olyan
bukosisakban amihez meg kulon
volt a motorosszemuveg, egy regebbi nagy Jawan vagy Czetkan.
2.
"Minden hasznalt auto idos holgye volt, nem tudtad? Vagy pape, mint a multkor
hallottuk. Plane a turbomotorosak
;-)"
Hm. En eddig ugy tudtam, a papokra nem az andalgo vezetesi stilus jellemzo.
Van nemi sajat tapasztalatom is
(Mitsubishi Colt gumija lejton indulva, valahol 40 korul masodikba valtva meg
megcsikordul.. .. U-kanyar
foutvonalon, zarovonalnal, tapadashataron..).
Az en tapasztalatom (ill. a kereskedok elmondasa) szerint egyebkent az autok
nagy szazalekat korabban orvosok
tulajdonoltak. Ezek szerint az orvosok (is) kimeletesen bannak az autojukkal?
Padi
|
+ - | Re: Mamoka a Trabiban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Rudi ) irta:
>megpillantok egy osregi
>Trabit, jon mint a veszedelem.
>Mellem er...atkukkantok...oszhaju, rancos MAMOKA,
>napszemu, !!!
>A csucs az lett volna, ha emellett meg bombol a
>hifin Karadi, Szecsi vagy valami mas orokzold ;-))))
Az egyik autoszerelo ismerosom edesanyja (!) 15 evvel ezelott
meg aktivan versenyzett, Trabival. Mostanaban egy Warbival jar,
de mar csak a kozutakon mutatkozik.
Elmeny volt latni, ahogy vezet...
Udv, Lazar Peter
mailto:
|
+ - | Re: Magyar ipar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>7. Ha suzukit veszel tamogatod a magyar ipart!!! :))))
>Sot ha Raba-t (mondjuk Steiger) veszel, akkor tamogatod igazan
>a magyar ipart! Pl. Phillips radioval.
Ha mar tamogatunk: a csuklos Ikarus az igazi!
De mar az sem sokaig...
Udv, Lazar Peter
mailto:
|
+ - | Suzuki 2. resz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Mindenki !
Sajnalom ,hogy cikkem elso resze vitak sorozatat robbantotta ki,nem ez
volt a celom.
Nem kivanok semmilyen mas markat lehuzni,es ezt sem isteniteni. Ez csupan
tapasztalat,melyet az erdeklodokkel szeretnek megosztani! Tehat:
- mint azt mar irtam a belso teret , szinte mindenhol muanyag boritja./kiv.
szeria darabok/.Ez egy kisse szegenyes megoldas az arhoz kepest,de egy kis
lelemennyel konnyen sajat izlesunknek megfeleloen
gazdagithatjuk ,alakithatjuk.Az elso ulesek -kagylo-hosszu tavon is
kenyelmesek
,de balesetnel nem tul egeszeges az egybe epitett fejtamasz.A hatso ulesen
utazva nem mindig elvezet az utazas.Nagyon egyszeru a kialakitasa,kicsi a
hely
,foleg a labaknal,nincs tartasa,igaz viszonylag puha.
A kalaptarto osszecsapott munkara vall. .Zorog ,nagyon draga /beszerelve
22.000
ft/ es nagyon ronda.
Ennyi penzert joval szemrevalobbat keszithetunk es az legalabb egyedi. En
keszitettem egy ilyet 4db Volvo-box es 2 kis cicego fert el rajta,a gyarival
ossze sem hasonlithato.
Hideg idokben meggyulhet a bajunk kis kedvencunkkel.Hajlamos a tulzott
parasodasra! Ezt a szerintem
alultervezett futes kapacitas is meroben segiti.Igaz az otodik ablak
futoszalas/
kiv. a GA.-t,de ez a tipus ma mar megszunt/.A karosszeria, 90-es tervezesu,
kis
legellenallasu,jol ivelt formakat kapott.Igaz megerett a
valtoztatasra,melynek
gyer nyomai manapsag lathatok, csak igazan /lampak ,lokharitok,hutoracs/.A
futomuvekre nem lehet panasz. .Sportos beallitottsag,alacsony fekves,jo
kanyar
stabilitas ,terepre azonban nem ajanlott.A gyari gumi es a felni Michelin
,amely
onmagaert beszel .
A motor az ,amire a Suzuki nagyon buszke.porog ,keveset eszik,kozepesen
hangos,gazadasra azonnal reagal.Sokan hianyoljak a diesel valtozatot,ami
tudomasom szerint nem letezik.
Rendkivul nagy a nepszerusege a fiatalok es a holgyek koreben
egyarant.Cegautonak nagyon is megfelelo,megbizhato ,kicsi
koltseg,nyuzhato.Biztonsag szempontjabol nem kotunk vele jo uzletet.Ez az a
terulet ,ahol elkelnenek nagyobb valtoztatasok.Szemelyes tapasztalatom ,hogy
nem
tud nagy ellenallast tanusitani egy komolyabb balesetnel.A nyereseget valahol
le
kell faragni.
Remelem sikerult partatlan maradnom.Ha valakinek lenne egyeb hozzaszolasa
szivesen elolvasom,de vitaba nem elegyedem senkivel.Eros kritikat csak
szemelyesen!!!!!!!!!!!!!!!!
Udv.:
Peti
P.S.: << a Suzuki traktor helyett nem jo
A Komat'su Suzuki technika !!!!!!!!!!!
|
+ - | Parhuzamos kozl., helyesiras... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Parhuzamos kozlekedes:
>egyutt egy masik auto. Mindketten szeretnetek a kozepso savba sorolni.
>Ilyenkor kinek van elsobbsege? (merthogy szerintem nekem)
Mintegy 20 eve vizsgaztam, de emlekeim szerint ilyenkor: jobbkez szabaly.
Vagyis a kulso savbol jovonek van elsobbsege.
(Az abras tesztkerdes szerint a harom savbol a belso es kulso is le van zarva
(utbontas), s ket auto van az akadaly elott.)
Kisse Teman Kivul (OT):
Magyar nyelv:
>Csak gondoltam megjegyzem, nem azert mert nem olvastam multkor a
>jelentest magyarazo leveleket. Hanem mert zavaro. Magyar neyelvu a lista
>nem?
Tamogatom!
Plusz nekem a maniam a j es ly. Leirom:
Nem csak ezen a listan, masokon is, altalaban mindenhol bosszant.
Idegbajt kapok ha valaki a folyot fojo-nak irja, vagy a fojtoszelepet
folyto-nak stb. Raadasul egy levelben tobbszor is, kovetkezetesen...
Ennyire rosszul allunk?
Megertem azokat akik regebben kulfoldon elnek, felejtenek, stb...
Bajom azokkal van, akik pl leveluk alapjan ertelmes, okos emberek, s
ilyeneket kovetnek el. Legjobban az bosszant ha ugymond direkt, poenbol
csinaljak. (Pl "...rendben akkor lyo...")
Ha mar nyelv (ugyanebbol a levelbol) :
>Kerek mindenkit, egyet magyarazzon meg nekem, miert a suzukisokkal es az
>astrasokkal kerulok az utakon erzelmi konfliktusba?
A Suzuki nem nagybetu, meg a BMW, s talan az Astra is?
Akasztjak a hohert?:-)
Jo nem nyelveszkedem, mert nem ertek hozza, csak a poen kedveert irtam...
>Ugyanigy a sarvedok. Itt Nemetorszagban nem kotelezoek. Nem is latsz kb.
>200 meter kovetesi tavolsagon belul semmit, ha zuhogo esoben elhuz
En az egy eves Astran mar ketszer teptem le, egyszer egy hokupac, egyszer egy
jardaszegely. Azt hiszem itt Mo.-n rakjak ra utolag, egy apro csavar, meg
vagy harom kis lemezke csipteti oda. Mivel kemeny muanyag, az elso kis lokes
letepi. Hulye konstrukcio. Nincs is rajta mar csak az egyik, s varom mikor
esik le az is. Persze a mogottem jovo biztos szeret, a rendornek meg
magyarazhatom... :-(
Tud valaki megoldast?
Most kezdjek el valami gumi izet ganyolni helyette...
Na ennyit belolem..
G.Laci
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | Auto Svajcbol- sztori (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
>Minden hasznalt auto idos holgye volt, nem tudtad? Vagy
>pape, mint a multkor hallottuk. Plane a turbomotorosak ;-)
>Ha elado lennek, en is ilyeneket mondanek.
Anno, mikor a nagy roncsaradat megindult Nyugatrol, haver is nyakaba vette a
vilagot, hogy Svajcbol hozzon
maganak egy remek Golf I-et. :-)
Elmondasa szerint a kovetkezo tortent vele: (amitol en felborultam, ugy
rohogtem)
A nem ma barnult kereskedo remek nyelvtudassal ajanlott egy verdat, minden
tudasat bevetve:
- Ka'rozze'ri niht zo' gu't, a'ber motor tip-top!
- Blinker funkcioni'rt niht. Kurva magyar capcara. (Az iranyjelzo bura
ellopasat jelzo'' mozdulattal kiserve :-)) )
- Nem te magyar! Te gu'tesz famili! Andere magyar - capcara!
Nahat, ezek az orokbecsu mondatok sokaig szalloigekent mukodtek itt felenk.
Csovi: Madison
|
+ - | Kerekcsapagy (?) ropog, BMW, Teeby konfliktusai (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
irta volt:
>Kicsereltek az automon (Citroen BX) a bal elso feltengely-
>gumiharangot, azota ropogo hangot hallok a kerek felol.
Vidd vissza a seggfejeknek, es kulturalt hangnemben (max. 1000 dB) kerd meg
oket, hogy tegyek rendbe, amit elszartak. A raci az lesz hozza, (amit
eloadnak majd), hogy amugy is rossz volt, es a szereles (megbontas) KIHOZTA
ezt a hibat. Akkor viszont miert nem szoltak, ha lattak, hogy egyeb
cserelnivalo vagy javitanivalo is van?!
valaki irta:
> En is utalom a BMW-sek 99%-at, mert taplok.
Een ma' eladtamm, deja taplosa'g asziszem nalam maratt. Aztat nem sikeru''tt
elannyi. :-)
Teeby kerdezi:
>Kerek mindenkit, egyet magyarazzon meg nekem, miert a suzukisokkal es az
>astrasokkal kerulok az utakon erzelmi konfliktusba?
Lehet, hogy azert, mert ezen van a figyelmed. A tobbi hulye fel sem tunik
neked.
Egy pelda: barmilyen autom volt, az a tipus szemlatomast elszaporodott a
varosban.
A Mazda 929 Coupe nem egy gyakori gep, de hirtelen abbol is sok lett. Aztan
rajottem, hogy azert, mert mindig azt figyeltem, nem is tudatosan, hogy mi
jon szembe.
Udv: Madison
|
+ - | valasz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Nekem Matador MP12 van, ez nem volt benne a tesztben. Valami uj fejlesztes,
> michelin mintazatu. Van valakinek mar tapasztalata?
en ugyanilyet hasznalok 175/70R13-as meretben, es semmi bajom vele.
telen is azzal mentem, es semmi problemam nem volt.
--
> >vajon ez mukodott volna? vagy ahhoz keves a szikra,
> >es nem biztos hogy mind a negy gyertya atut?
>
> Inkabb a rossz idben torteno gyujtas lehet a gond, ha egyaltalan eleg
> energia van egy gyujtoivben ilyenkor.
Teeby, kosz.
z.
|
+ - | Gyujtaseloszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
[Hungary]
>> nekem az jutott volna eszembe, hogy a kozponti
>> (trafo)kabelt osszekotom a gyartyak (osszes!) kabeleivel.
>> arra gondolva, hogy akkor mind a negy gyertya egyszerre
>> szikrazik, de ez szuksegmegoldaskent nem zavar senkit.
>> vajon ez mukodott volna? vagy ahhoz keves a szikra,
>> es nem biztos hogy mind a negy gyertya atut?
HA> Talan el sem indulna, mert a negy gyertya hezaga biztosan
HA> nem egyforma es a legkissebb hezagon huzna at az iv. A
HA> tobbiben soha... Bar ez is csak olyan gondolatkiserlet :-)))
Ezek szerint meg nem lattal kispolszki elosztot. Abban nincs rotor.
Mindket gyertya kap szikrat minden alaklommal, csak az egyik epp
osszenyit igy ott semmi jelentosege. De nem megy el a szikra az
egyiken mindig, hanem szepen egyszerre szikraznak.
Negy henger eseten azert nem ennyire egyertelmuen jo az otlet, mert a
motor mukodesebol kiderul, hogy amikor az egyik epp gyujt, a masik kezdi
a kipufogast, a harmadik megkezdi a suritest, a negyedik meg osszenyit
(kezdi a szivast). Amelyik a surites kezdeten van, annal elofordulhat,
hoyg a szikra hatasara begyullad a keverek, ami garantaltan nem hasznal
a motornak. Az also holtpontnal levo dugora racsap a begyulladt
keverek... Egy repedt es emiatt zarlatos elosztofedel okozott nekem
ilyen problemat jo reg egy Nysa-ban. Nem is ment a motor. Egyszeruen
nagy csattanasokkal megallt...
HA> =======================================================
[Hungary]
HA> Tehat, a hajtorud nelkuli motor (masik neven TV motor) tenyleg nem
HA> tartalmaz hajtokart. Valamikor a '80-as evekben fejlesztette ki Terplan
HA> Sandor es Vigh Endre, innen a betuszo: TV. A tipikus elrendezese fekvo.
A
A nev es mukodesi elv stimmel, csak az idopont nem. A '70-es evek elso
feleben. Akkor voltam autoszerelo tanonc es mi mar tanultunk a TV
motorrol, igaz csak kuriozumkent, mert a geptan tanarunk erdeklodott
iranta...
Akkoriban olyan hireket kaptunk, hogy a tezsverek "meg"vettek tankmotor
celjara, emiatt itthon nem lehetett gyartani.
--
Hali SaGa
,
SANDOR Gabor, A Magyar TeamOS/2 tagja
|
+ - | Teeby erzelmi konfliktusa/Suzi loereje/Ossznepi rajz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Kerek mindenkit, egyet magyarazzon meg nekem, miert a suzukisokkal es az
>astrasokkal kerulok az utakon erzelmi konfliktusba?
Ertsd meg vegre, ezekbol az autotipusokbol fut -jelenleg- a legtobb.
Probalj meg manapsag pl. egy Dacia tulajjal konfliktusba keveredni...
Az idei elso felevben saccperkabe eladtak 15 000 Suzukit,
9000 Opelt. Ehhez add hozza az elmult akarhany ev eladasi
statisztikait, es rogvest kiderul, hogy dobbenetes szamok jonnek ki.
Teljesen felesleges tehat ezen tipusok tulajainak a tobbseget
szidni, szerintem inkabb csak a toredekuk balfek.
Szamoljunk csak 10%-ot (!), ez mar sokezres "tomeget" jelent,
tehat nem csoda, ha lepten-nyomon ilyenekbe botlik az ember.
A vegeredmeny tehat nem is annyira erzelmi alapokra epulo
konfliktus, hanem a szaraz szamokbol kovetkezo nyers tenyek!
Suzuki loero ugyileg:
>...a Suzuki 1.0-bol 101-et...
>En ugy tudtam, hogy a Suzuki az 1.3-bol hozott ki 103 lovat.
En pedig igy tudom:
1.0 - 53 LE
1.3 - 68 LE
1.6 - 93 LE
Rudi
Vegul ossznepi rajz:
Probalkozom egy jargany "rajzolasaval", de nem akar osszejonni :-((
Segito kezek batran tegyenek hozza, otajtos akarmire gondoltam.
Kivancsi vagyok egyuttes erovel mi sul ki belole, a folytatast tehat
ratok bizom.
______
___/___||__\
|
+ - | Kodok kuldese a HIX-Auto oldalhoz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mint azt egy paran mar eszrevehettetek elkezdtem postazni a szemelyes
belepokodokat, ami segitsegevel majd bejuthattok a csak listatagoknak
fenntartott oldalakra. MINDEN listatag aki irt nekem a "LISTATAG VAGYOK"
subjectel az kap kodot. Aki nem irt es megis listatag (vagy annak erzi
magat), az sem marad le, ha ir egy levelet a "LISTATAG VAGYOK" subjectel.
Meg nem keso (sosem lesz keso). Az egyik ilyen "zarolt" oldalon lesznek
fennt a listatagok cimlistai (emil-cimek, esetlegesen ha megadtatok a
telefonszamok es URL-cimek). Ez egyfajta telefonkonyv lesz. Folyamatos
szerkesztes alatt al ez a resz, nem kis munka bevallom, jo sok a nev, de ez
a jo! Igy kis idot kerek meg. Mindenesetre a kodok kipostazasat elkezdtem,
aki meg nem kapta meg, ne irjon, mert mindenki meg fogja kapni, csak
egyszerre nem tudok ennyi levelet elpostazni. Aprankent mindenki megkapja.
Miutan az utolso cimre is elkuldtem a levelet, majd akkor ismet irok, es aki
ezutan se kapja meg, akkor es csakis akkor irjon. Termeszetesen mas jellegu
levelet barmikor szivesen olvasok! :-) A kod egyebkent egy nevbol es egy
password-bol all. A nev az e-mail cimek @ elotti reszebol lett kiveve, a
passwordegy veletlenszeruen generalt 6 szamjegyu kodszam.
Minden jot, udvozlettel: MyChroLesLie (MCLL)
ICQ UIN=32837483 Tel: 06(20)332-1873
mailto:
Home Page: http://www.hix-auto.ini.hu (HIX-auto) (MAR MUKODIK!!)
mirror: http://www.digitel2002.hu/mediavox/
Ekezet & HTML-ready!
** Ez a level ujrahasznositott elektronokon tovabbitodott! **
|
+ - | Koszonetek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A mai nap rengeteg level erkezett az uj HIX-Auto oldallal kapcsoltban.
Nagyon szepen koszonom a rengeteg gratulaciot, es a sok sok okos otletet,
modositasi javaslatot. A felhalmozodo otleteket probalom minnel elobb
megvalositani, a hibakat kijavitani. Ehhez viszont bizony ido es energia is
kell. :-)) Probalom ugy alakitani az oldalt, hogy az mindenkinek kielegitse
az elkepzeleset, hogy egy olyan oldal alakulhasson ki, amin minden
megtalalhato a listaval kapcsolatban (esetleg egy kicsit azon tulmenoen is)
vagy helyi oldalakkal, vagy linkekkel kiegeszitve. Barkinek otlete,
javaslata van, vagy hibat eszlel, azonnal irja meg nekem. Ez az oldal a TI
oldalatok, a TI otleteitek, javaslataitok alapjan alakul, finomodik. En
csupan csak megprobalom megvalositani. Ugyhogy a koszonetek, az oldalert
kapott gratulaciok leginkabb benneteket illetnek, hisz nelkuletek, a
tamogatasotok nelkul ez nem johetett volna letre. :-) Es remelem meg sokaig
fennmarad ez az oldal, es foleg remelem hogy a lista a kesobbiekben is
legalabb ilyen lesz mint most, mert azt veszem eszre, hogy a kis csapat kezd
osszekovacsolodni, kezd egy kicsit klub jellegu hangulata lenni. Ami nagyon
jo! En mar nagyon varom a talalkozot, hogy szemelyesen is megismerhessuk
egymast.
Na de most befejezem, bocs ha hosszu voltam. :-)
Minden jot, udvozlettel: MyChroLesLie (MCLL)
ICQ UIN=32837483 Tel: 06(20)332-1873
mailto:
Home Page: http://www.hix-auto.ini.hu (HIX-auto) (MAR MUKODIK!!)
mirror: http://www.digitel2002.hu/mediavox/
Ekezet & HTML-ready!
** Ez a level ujrahasznositott elektronokon tovabbitodott! **
|
+ - | Re: RE:fenyek...... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hat azert en beszoltam volna a kozegnek, hogy max helyszini birsag 2 rongy
(merthogy mint irtad regebben volt), te megfelelo sebesseggel kozlekedtel es
jelentsen fel, ha van bizonyiteka barmire is... Kulonben is 2 km-el arrebb
baromi nagy kod van es azert maradt bekapcsolva...
> Kozeg, mint ellenem valamikor regebben. megyek haza a
> fouton, felszerelve a zsir uj kodlampa, vilagit az 55w, had
> lassa mindenki. hatosagi szemely utszelen, int: stop!
> elkerte az uti okmanyokat......... majd megbuntetett 3500
> penzre gyorshajtasert!!!!! en csak 70-nel mentem!!!!!
>
|
+ - | Re:olajnyomas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Kerdes: inditas utan egy ket mp.-ig nincs olajnyomasom
> > Rossz hirem van. Vagy csapagy (95%) vagy szeleptomitesnel (5%)
> > elfolyik az olajad.
Nekem alacsony olajszintnel volt ilyen hibajelensegem.
|
+ - | Re: Traffipax-info (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ez is csak olyan mint a danubius trafipax info meg a tobbi. A fele sem igaz.
Azert van a musor hogy beijedj es betartsd a sebesseget. Ennel tobbre
ertekelem a KLUB radiot, ahol folyamatosan a hallgatok hivasai alapjan
figyelmeztetnek a veszelyre. Ez tuti tipp, mindig bejottek az infok.
> wrote in message news:...
> TV3, Napkelte, minden reggel 6-6.20 kozott,
> a budapesti traffipaxok helyszinei, delelottre es
> delutanra kulon lebontva.
>
> Udv-->Rudi
>
|
+ - | gombmotor , hajtokar nelkuli motor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Mar csak az a kerdes, hogy ezek miert nem terjedtek el, ha jobb
tulajdonsaggal rendelkeznek mint a hagyomanyos motorok? Sracok, kezdjuk el
gyartani! :)))
|
+ - | Re: Trafipax (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> M1-M7 bevezeto, volt Osztyapenkonal "gyanus doboz". (70!)
Azt nem ertem, ha ez mukodik akkor miert latni mindig a benzinkut kornyeken
meroautokat?
|
+ - | Re: RE:Suzi draga (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Az allitolag draga alkatresz utanpotlasu Nissan (Japan) automba
> 22.000 volt parban szerelessel (utangyartott). A gyari, uj
> 26.000/db. Toyota fekbetet: 4.000-8.000. Suzuki 15.000. Vagy
> a Suzuki is Japan? De mondhatnek sok mas alkatreszt, ami
Nekunk a Suzukihoz 3e FT volt egy garnitura fekbetet...
Az allitolag draga alkatresz utanpotlasu Mazda automba darabja a
lengescsillapitonak 15 bartokbela... Gyari aron (nem utangyartott),
kapaszkodjatok meg, 49E Ft... Fekbetet 2500 volt. Nem mindegy milyen
alkatresz milyen autoba...
|
+ - | Folytkov (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Helo!
A fotengely es capgyai cserehez szolok hozza.
Aknan lebontod az olajteknot, leveszed a csapagykengyeleket.
Ki is pottyanik egybol a fotengely.
Megvizsgalod a gyari adatokat (ahonnan tudod) es ha olyan
tizedmillimeteres a kopas, akkor azert mar koszorulheto.
Az elso javitomeret mindig egeszre, vagy 5 tizedre tortenik. Annyira
koszorulik.
Ugyanez a hajto es nyugvocsapokon egyarant.
Ha van benne akkora kopas, akkor elviszed es atlag 3-4000-ert
megkoszorulik.
A csapagyak gondolom nem okoznak gondot.
Ami problema lhet a vezerles osszerakasa. Na ezt nem lehet hasbol.
Amire ugyelni kell:
- lancosnal ugye zavaro tenyezo a lanc, fogja a fotengelyt levetel elott
mindenkeppen jelrealitas
- szijasnal semi gond csak ott is alitsuk jelre
- nem art ha levesszuk az ekszijtarcsat
- vigyazzunk a szimmeringekre
- ha gyuruzni is akarunk, mindenkpp vegyuk le a hengerfejet is, mert
csak onnan tehetok be a dugok a hajtokarokkal (kiv az egybeforgattyusok)
- de akkor ne felejtsuk a vizet leengedni
- viszarakasnal ne felejtsuk ki a tamcsapagyat, ami az oldalhoazagot
allitja
- ugyeljunk a csapagyak jo pozicionalasara
- es ne hzzuk tul a csavarokat, megfelelo meghuzasi nyomatekot
alkalmazzunk
- 1500 km utan huzuk ujra
Nagy vonalakban ennyi,nem akartam reszletezni a szereles techologiajat.
Mivel skodarol van szo, annyit elarulok, nem kell kivenni a motort.
Vezermudekni le, jelreforgatas, lanc le. karter mar lentvan, mert
leengedtuk az olajat is kozben. Hajtokarkengyelek le. Nyugvokengyelek
le, es kinn is van a fotengely. Koszorules 3000-es kategoria csapagyak
kb. ugyanannyi a garnitura, de ha koszorultetsz, akkor javmereteset kell
bele venni. Megmondjk milyen javmeretere kszorultek, aztan err kered a
boltban a csapagyat.
Ja es csak olajozottan szabad oszerakni.
Mindnt megolajozni!
|
+ - | Re: RE:fenyek...... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> megyek haza a
>fouton, felszerelve a zsir uj kodlampa, vilagit az 55w, had
>lassa mindenki. hatosagi szemely utszelen, int: stop!
>elkerte az uti okmanyokat......... majd megbuntetett 3500
Szerintem teljesen jogos a bunti. Ez a kodlampazas egy hulye
szokas nalunk.
Viszont nem kellett volna leszedni, mert meg lehet ra szukseged.
Az ember a legzsakot sem szereli ki csak azert, mert en ugyis
olyan jol vezetek, hogy nem fog mukodni.
Az autoban (auton) sok olyan dolog van, ami ritkan kell, de akkor nagyon.
|
+ - | Hi! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Barna István vagyok.
Az a problémám ,hogy küldtem 1-1 levelet
LISTATAG VAGYOK ill
MAP tárgyakkal
de vmi Mailer daemon azt irta,hogy failure notice.....
Szóval:Szeretném ha küldenétek 1 térképet a találkozóhoz,és
MichroLeslie/remélem jól irtam/regisztrálnál tagként.
Előre is kösz !
Tuti lesz a találkozó
Szegasztok
Barna Istv'n
|
+ - | Re: lukas kerek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Rakonczai Zoltan
> van egy kerekem.
> felfujva 2.3 bar nyomas van benne.
> egy het mulva mar csak 1.7 bar.
> megnezeskor latszik, hogy van rajta egy luk.
> valoszinuleg bement rajta egy szog.
> aztan ki is jott. (hopp, rimelt :-)
>
> van valakinek tippje, hogy mit csinaljak vele?
>
> raki
>
Dobd ki nyugodtan, csak ne az utra, nehogy masnak is kilyukassza a kereket.
Udv, san :-)
|
+ - | Tetoablak segitseg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Van egy 1991-es gombolyu karosszerias Audi 80 autom gyari tetoablakkal. A
tetoablak kezzel tekeros. Jovo hetfon szerelnek be egy tetoablakmotort, de
ahol csinaljak azt mondtak, hogy ok elektromosan nem tudjak megcsinalni.
Tudnatok valakit ajanlani Budapesten aki ezt gyorsan elvegzi nekem?
Elore is koszonom:
Szegner Gabor (24)
jogsi 7 eve
vezetett km kb. 30000
jelenlegi auto: Audi 80
vezetett autok: Skoda 120L, Wartburg 1.3 4utemu, Ford Escort, Ford Fiesta,
Opel Corsa, Opel Astra, Polski Fiat, Trabant, Audi 80
|
+ - | III. suzuki talalkozo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tobben is kertetek (maganban, itt) a beszamolot, nos itt a link,
kepekkel, szoveggel, lehet irigykedni :-))) es raizgulni, remelem
a HIX-es talalkozo is legalabb ilyen lesz, sot !
http://w3.swi.hu/suzuki3
--
Udv:
Bunny
|
+ - | MATRICA :-(((( (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tegnap este lattam az elso HIX matricas autot.
A becsi uton befele jovet messze elottem sargara valtott a lampa, majd
(meg mindig fektavon tul) pirosra. Forgalom mar viszonylag enyhe de meg
volt. Mellettem a parhuzamos belso savban egy auto (rendszamat feledje
jotekony homaly) eloszor velem egyutt lassitott majd meggondolva magat
bele a gazba es atviharzott a vastag piroson. A balrol szabalyosan, zold
lampanal a becsi utra fordulni szandekozo dobozos furgon kenytelen volt
nyikkanva fekezni, hogy elkerulje a big bang-et.
A piroson atsuhano auto hatso ablakaban, meg amikor mellettem gyorsitott,
a jobb also sarokban felismerni veltem a tojas alaku HIX feliratu matricat
Csak igy tovabb fiuk.
De az egyezmenyes kezjelet ("nyitott tenyerel elore, szettart ujjak")
modositani javaslom: elore tartott kezfej kvazi okolbe szoritva, kiveve
a kozepso ujjat mely felfele mutat. Matricat pedig inkabb nem kerek.
|
+ - | a lapjaras (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Injektoros autokban ket alapjarat van. Leveszed a gazt, motor szepen
lelassul az elso (magasabb) alapjaratra. Ha 4-5 masodpercig igy maradsz,
beall a masodik (takarekosabb) alapjarat. Fullel hallhato (de azert nem
tul nagy kulonbseg). Mondjuk 1.8-as Vectranal talan mar nem gond, de
kisebb autoknal erdemes erre figyelni (eleg kellemetlen a zoldre valto
lampanal az elso helyen lefulladni).
|
+ - | Telefonok + egyebek omlesztve (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok, hello Attila!
Attilanak igaza van abban, hogy rossz erzes, ha egy felvetesre semmi
reakcio nem erkezik. Foleg, ha egy olyan javaslatrol van szo, ami
epito jellegu a koz szamara. Jomagam ki se latszom a munkabol
(szerencsere), meg a talalkozoval voltam/vagyok elfoglalva, ezert nem
reagaltam.
Maga a telefonszammegadas jo otlet, bar allitolag neten keresztul nem
egeszseges ilyesmit kozzetenni. Meg azt is figyelembe kell venni,
hogy ha en epp lerobbanok mondjuk Siklos kornyeken, akkor honnan a
manobol szedjem elo Gomi telefonszamat (most epp o jutott eszembe,
igy ot hoztam peldanak), hacsak ossze nem gyujtom a szamokat es ki
nem nyomtatom? Vagy valaki vallalja a gyujtest es osszefoglalva
kozzeteszi? Esetleg az autos weboldal-on lehetne elerheto egy ilyen
lista?
A biztonsag kedveert a talalkozora egy halom nevjegykartyaval
megyek...
Ja, kedd ejfelig 40 jelentkezonel tartunk!!!
>Bezzeg a Trabi!!! Van olyan ismerosom, aki mar boronalt is
>Trabival - a traktorral valami gond volt eppen.
Mivel vizualis tipus vagyok, elkepzeltem. Azota erre jarok rohogni
:-)))))))))))))))))))))))
>egyenletesen forogtak elore. Egyszercsak sikerult kiugrani a sinbol,
>kocsi elore, mi beugrottunk es haladtunk tovabb, mintha ez lenne
>a vilagon a legtermeszetesebb modja az elindulasnak. Ahogy a
>dokit elneztem, o meg is volt errol gyozodve :)
Annak idejen engem is ugy tanitottak, hogy lassan menni neha sokkal
nehezebb, mint gyorsan. A teli vezetes pedig egy kulon tudomany.
Nagyon igaz ra a mondas: Tobbet esszel, mint erovel. Lam, a doki is
az eszet hasznalta! Igaz, segitett az ero is, de ha csak onmagaban az
erore hagyatkozott volna, akkor tavaszig ott gorcsol...
A flame-ek elkerulesere ujabb otletem van. Onnan jutott eszembe, hogy
megint tobb olyan irast olvastam, amiben egy kozlekedesi szituacio
konkret autotipusokkal van leirva. Minek? "Egy auto bevagott elem".
Igy is ertelmes. Es nem sert senkit. Ugye, igazam van? Az ilyen
irasokra gondolok:
>Gondoltam mesélek én is, a rosszabb tapasztalataim
>csak a suzukisokkal van, bár ott sem minden esetben.
Mas a helyzet, amikor valaki egy tipust istenit. Ezzel csak akkor van
gond, ha valaki hulyenek titulalja a cikk irojat es elkezdi fikazni
az adott tipust. Es kesz a flame. A negativ tapasztalatokat meg lehet
irni diplomatikusan, kulturaltan is, ugy, hogy senkit ne sertsen.
Soma
Jöhet ékezet!
|
+ - | VW =?UNKNOWN?Q?Bog=E1r?= (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok!
Szeretnék venni egy Bogarat, de fogalmam sincs a működéséről, meg semmiről.
Kibirja egy ilyen autó Párizsig és vissza?
Ha valakinek van tapasztalata, legyen szives válaszoljon!
Kösz
Reggie
|
+ - | Parhuzamos kozlekedes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
SzaboZE irta:
"Ha mar szo van az elozesrol, akkor van egy parhuzamos kozlekedes kerdesem.
3
savod van. Belsoben kozlekedsz. Melletted a kulsoben (nem kozepen) veled
egyutt egy masik auto. Mindketten szeretnetek a kozepso savba sorolni.
Ilyenkor kinek van elsobbsege? (merthogy szerintem nekem)"
Ha jol tudom itt is ervenyesul a jobb kez szabaly, azaz a jobbrol - tehat a
kulso savbol - jovonek van elsobbsege.
Udv:
Bence
Ui: Hogy halad a konvoj szervezese?
|
+ - | Re: milyen tetelekbol all a benzinar? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Helo !
Jartal mar Svedorszagban ? Mert ott nem olyen a tel, mint amilyennek
leirod. A tenger miatt gyakran melegebb van ott pl. januarban, mint
Budapesten. Es ott is gyakran valtozekony a hideg, gyakran elfogy a ho,
es ujra esik !
Ja es ezt a magyarazatot a magyar utak allapotarol elegge
mondvacsinaltnak tartom, szerintem az utakbol kilopott anyag a ludas !
Udv
Feri
wrote:
>
> Az igazsaghoz az is hozza tartozik, hogy Svedorszagnak tenyleg konnyu.
> Ott egyszercsak eljo a tel, es -20 C fok van tavaszig. Nálunk meg nappal
> +10 Cfok, a lé megolvad az uton, befolyik a repedesekbe, oszt ejjel
> a -10 C fokba meg jol megfagy. Na ilyen nincs eszakon, delen meg ugye
> meg se fagy. Perzse ettol meg csinalhatnak lelkiismeretesebben az utakat.
>
> -=Kormos Imre=-
> -=Szintezis Kft=-
>
|
+ - | gumi, talalkozo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Nekem Matador MP12 van, ez nem volt benne a tesztben. Valami uj
fejlesztes,
>michelin mintazatu. Van valakinek mar tapasztalata?
Nekem is volt Matadorom, nem nagyon tetszett. Most Michelin MXV-m van,
eg es fold a ketto.
Talalkozo:
Remelhetoleg fenykepezostul erkezek, a kepeket be tudom szkennelni,
es fel tudom tenni internetre.
Mindekinek koszonet aki reszt vett a szervezesben, vagy barmi mas
felajanlast tett.
Zotya
|
+ - | Re: Elosztofedel nelkul, Gumikacsa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
> ....Tehat, ha allandora kotod az osszes gyertyat, akkor egy
> korulfordulas alatt 4-szer gyujt egy gyertya egy hengerben.
Beugrottam, annak amit irtal. :-)
Mar megirtam a helyesbitest, amikor ujraolvastam es
rajottem, hogy en fotengelyfordulatban gondolkodtam,
Te meg rotorfordulatban.
> Breko - breko Gumikacsa hol verodunk konvojba
Frigyes !
Maskor ne idezz ilyeneket ! :-)
A lista nagy resze akkor vagy kesobb szuletett. :-)
Majd meseld el nekik !
Gumikacsa !
Vigyazz rajuk !
Nem szeretnelek titeket a hiradoban latni ! :-)
Igaz, hid nincs arrafele. Vagy csak nem tudok rola ? :-)
De trafipax biztos van arra is !
Tenyleg ! Hogyan kell irni azt, hogy trafipax ?
Tegnap meg traffipaxot irtam.
Udv. Tibi
|
+ - | egyertelmu subject (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sracok,
Mivel szeretett forumunk merete kezd veszesen nagy lenni (kb
30-40perc/nap) szeretnem kerni mindenkitol, hogy a leveleit ugy adja
fel, hogy a subject a leheto legjobban tukrozze annak tartalmat.
Ha tobb temaban irtok, akkor lehet, hogy jobb lenne, ha tobb levelre
bontanatok. Egy tema = 1 level.
Igy talan segithetnenk egymasnak egy kicsit. Vagy ez csak nekem
problema?
Elnezest ezert a kicsit off-topic temaert, de mar hetek ota ragodom ezen
a probleman.
Udvozlettel:
Kovesdan Gyula (Dani)
rEVOLUTION SOFTWARE
|
+ - | Ajanlas kellene (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
olyan muhelyt keresek, ahol altalanos atvizsgalast vegeznek, es
megallapitjak, hogy mit kell rendbetenni az auton. Aztan persze el is
vegzik azt.
Udv:
D
|
+ - | Ford Sierra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nagy szuksegem lenne egy '84-es Ford Sierra 2.3D GHIA-hoz
kapcsolasi rajzra. A segítséget előre is köszönöm.
|
+ - | Traffipaxok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
1. 4-es fout, Szolnok melletti 4 savos reszen szinte mindig!!!!! A
varosokban (Abony, K.szallas, stb) gyakran.
2. 33-as ut Tiszafured Debrecen(Hortobagy) feloli bevezeto Shell kutig
egyenes szakasz, mindket iranyt szoktak gyakran merni, ha jol emlexem feher
kombi Ford! Van hogy csak ellenorzes.
3. 33-as ut Unikum hotel 60-as tabla! (1k HUF tavasszal :((( )
4. 33-as ut Hortobagy -Debrecen Hortobagy tabla elott 60-as tabla! (Itt csak
2x lattam meg)
5. 4-es fout Debrecen-Nyiregyhaza Debrecen utan kb. 5 km Apafa vasuti
mh.-nel!
GezA
|
|