1. |
Re: Szlovakia (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: traffipax (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
3. |
Kocsi teszi...? (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
4. |
Mindenki tevedhet... (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
5. |
Autovasarlasi tanacsok (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
6. |
Normal tempo (mind) |
149 sor |
(cikkei) |
7. |
Elore nem lat6o esemeny (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
8. |
lagymanyosi hid.. (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
9. |
Lada olaj (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
10. |
felsovezeto, refi, allami vezetok (mind) |
61 sor |
(cikkei) |
11. |
RDS, Antenna HU (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
12. |
Ujabb tevedesek (mind) |
51 sor |
(cikkei) |
13. |
Ez mar nagyon fontos (mind) |
64 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Addusery2k (mind) |
65 sor |
(cikkei) |
15. |
punto es ami mogotte van (mind) |
59 sor |
(cikkei) |
16. |
Kirandulas (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
17. |
KIDS KIDS KIDS KIDS 781 (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
18. |
Kamiony (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
19. |
Re:VD tema (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
20. |
re: SEAT IBIZA (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
21. |
re: villanymozdony es tsai (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
22. |
Zoldkartya (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Szlovakia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, szia Csaba!
Gonci Csaba irta:
>Hello,
>
>Hatar kozeleben eloknek:
>Szlovakiaban tovabb csokken a benzin ara. Tegnap volt a 3. lepes,
>eloszor 5,30 Ft-al, majd 1,80 Ft-al, tegnap ujra 5,30 Ft-al csokkent
>a 95-os ara, igy atszamolva ismet lehet 190 Ft alatt tankolni.
>
>Csaba
Csaba! Ne duhits, en Kecskemeten lakom. Igy nem tudok ott tankolni!
:-)))))))))
Meszaros Geza baratunk irasa rendkivul tetszett! Ime:
>Atkapcsoltad a Caps Lock-ot, vagy csak vegig nyomtad
>a Shift-et amikor a FELSOVEZETO szot irtad ?
>Lelekgyogyasz szerint nem mindegy.
>--
>Meszaros Geza
Coooooooooool! :-)))
Udv:
Zoli
|
+ - | Re: traffipax (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
> Kulonben ujabban (nem is olyan ujabban) nemigen szoktak hatulrol fenykepezni,
> mivel igy nem tudjak bizonyitani, ki volt a safjor.
Valamint ha 10 meterre a kerokocsitol eszreveszed a jelenletet,
egy nagy fekezessel siman lelassulhatsz a megengedettre. ha
meg szembe allsz, akkor mire eszreveszed, mar bele is futottal.
Nemregiban majdnem raszivtam erre. M3 bevezeto, a Kacsoh
feluljaro elott. Mint tudjuk 50-es tabla (imho irrealisan alacsony,
amugy 80-70-50 lepcsoben veszi le).
Tudtam, hogy ott szoknak allni, be is alltam 50-re. Mar majdnem
ratapostam, hogy nincenek ott. Es ott voltak. Altalaban egy
meglehetosen ocskanak kinezo favorittal szoktak ott acsorogni.
Bye
Lantos, Tibor
| http://www.lantos.net
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | Kocsi teszi...? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
OOOO irta (:-)):
>Tehat ha ezek utan azt
>mondod, hogy aki azt gondolja, hogy van abban valami, hogy
>a kocsi teszi az embert annal nincs rendben valami, akkor
>Te talan egy masik orszagban elsz vagy a Holdon. Itthon
>sajna ez a nagy helyzet...
No, az ketsegtelen, hogy van akiknek az szamit, milyen az autod,
keglid, hogy oltozkodsz, mennyi aranyat birsz magadra rakni, milyen a
borod szine, milyen vallasu vagy, meg sok egyeb ilyen.
De, (es ne sertodj meg, nem rad gondolok, mert te is azt mondod:
Sajnos..) ertelmes emberek nem igy velekednek. Magyarorszagon sem, meg
mashol sem. Es vannak ilyenek is szep szammal. Legfeljebb ama
masikoknak nagyobb a hangjuk, meg esetleg bizonyos teruleteken ok
vannak tobbsegben. De ne altalanositsunk.
Egyebkent ha valaki szemeben csak akkor szamitok, ha autom,
oltozkodesem, vagyonom elert egy altala huzott szintet, akkor azzal az
emberrel nem igazan kivanok semmilyen kapcsolatba kerulni. Az en
szememben leszerepelt ezzel (nem uti meg az altalam megkivant ertelmi
szintet :-))
Mielott vadak ernenek, hogy az irigyseg, meg savanyu szolo stb.: Noha
nem erem el a "felsovezeto" anyagi jovedelmet, de nincs kulonosebb
okom panaszra.
G.Laci
> ---------------------------------------------------------------------
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
|
+ - | Mindenki tevedhet... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
VD:
>U.i.: Valaki irta, hogy mi van, ha az osztrak egy tizedmasodperccel elobb
>kezd el kanyarodni, es akkor a +50 cm-bol -4 meter lett volna. Jelentem
>akkor en is annyival elobb kezdtem volna el fekezni, es azzal nyertem volna
>minimum 3.5 metert. Ez igy megy.
Termeszetesen azt irtam: _kesobb_!!! Nem kellett volna
sok logika, eszrevenned a sajat tevedesedet, mert a -4m-nek ugye csak
akkor van ertelme...
Szoval akkor hogy is megy illetve ment volna?
>En mar tapasztaltam ilyet, amikor
>60-nal elcsaptunk egy ozet. Harman figyeltuik az utat, es harman nem lettuk
>hogy jon az oz, egyszer csak ott volt.
De ha ez 160-nal tortenik, lehet hogy most nem itt vagy...
Mindossze ennyi a kulonbseg.
A kockazatot mindenki vallalja amikor autoba ul. Ki-ki a maga esze
szerint.
A baj ott van, hogy ha nagyobbat vallalsz, akkor masok kockazatat is
noveled. (Masok is kozlekednek). Sot minel biztonsagosabb az autod,
annal nagyobbat fogsz valasztani, mert _te_ biztonsagban erzed magad.
(Lehet hogy igaz is)
Az a Discovery-s film (mas is emlitette) nagyon jo volt: azt mondta
egy ficko, nem legzsak kell az autoba. ha egy bajonett allna ki onnan,
biztos ovatosabbak lennenek az emberek :-)))
Persze ez csak poen, de attol meg igaz: minel biztonsagosabb a te
autod, annal nagyobb a kockazatvallalasi kuszobod, s no masok
kockazata. Nem tul bonyolult...
G.Laci
> ---------------------------------------------------------------------
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
|
+ - | Autovasarlasi tanacsok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Autovasarlas ugyben szeretnek Toletek segitseget kerni.
Gyakorlati tapasztalatok kellenenek az alabbi tipusokkal kapcsolatban:
Renault Twingo
Opel Corsa
Suzuki Swift
Renault Clio
Termeszetesen megvan nekem is a velemenyem, de a baratnom venne autot,
ot meg csak a tenyek, a tapasztalatok gyozik meg, az, hogy "en utalom a
Suzukit" neki keves.
Meg nem dontott, hogy uj, vagy hasznalt (94 utani) lesz az auto, de a
tipusok ettol fuggetlenul ezek.
Elore is nagyon koszonom a segitsegeteket, kuldhetitek akar
maganban,akar a listara (esetleg mast is erdekelne).
Hali.
UI: Utolag is nagyon koszonom a Renault dadogasaval kapcsolatos
valaszokat! A karbi volt a gond, remelem mostmar rendben lesz!
|
+ - | Normal tempo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello. Hogy vagyunk?
Olvasom a pro-kontra erveket, volt nehany dolog amitol kiakadtam (mint pl.
a "gyilkossagi kiserlet" - mindegy, majd konzultalok az ugyvedemmel - de
erosnek tartom) de inkabb csak nehany tortenetet meselnek el. Csak ugy, a
tanulsagot mindenki le tudja vonni (?).
Eloszor is meselnek Zozo haveromrol. A srac vadbarom/nyugis ember keverek.
Adrenalinfuggo.
Nem tudom hanyan ismeritek szulovarosomat (Nagyvarad, .ro) vagy
Felix-furdot.
Nos, Zozo az o kis 1.8-as Asconajaval delben (haromnegyed kettokor, amikor
nincs is csucsforgalom, a dehogy ;) ) a varosbol a furdo fele vezeto uton
beallt a duplacsikra (2*2 sav) es 170-el dongetett. A kocsi nem epp "szeri"
volt, ha jol emlekszem 140 csodor volt ele kotve - vagyis ment. A furcsa az
egeszben hogy en, aki mikor nem volt kotelezo a biztonsagi ov viselete
varosban majdnem mindig becsatoltam, mert nem vagyok a legszebb de kar lenne
a kepemert es nehany oltessel tobb vagy kevesebb nem mindegy (azota szoktam
nem bekotni magam amiota nem kotelezo, bar megvallom elozetes
feltetelezeseimmel ellentetben a bal elso ulesen sem kemyelmetlen ez a
viselet).
Ugyanaz az Ascona csak epp Arad felol jovunk Varadra. Szalonta elott
kajalunk, sorozunk (Zozo alkoholmenteset ivott) es poroszkalunk laza 170-el
amikor megeloz egy Golf. Mikor elfogyott a sor elhangzott a nagy kerdes: en
mentem utanad 170-el, te jossz utanam 190-el? Elozes kozben nagy integetesek
(kulturaltan, hisz haverkedtunk) aztan elhuzunk. Ja, tankolni kell? Fek,
beallas a kuthoz. Kutas: mi ez a szag, eg valami? A, nem..."erezte mar a
fekezestol megolvadt gumik szagat"...
Aztan egyszer elloptak tole es az "alkoto" fel kilometerrel odebb egy
kamion alatt kotott ki...
Novemberben vettem egy Ford Capri-t, fantasztikus erzes vezetni. Igaz hogy
csak 101 paci de nekem eleg. Sajnos meg nem vezettem sokat (2-3 heten belul
lesz meg a jogsi) de vadallat! Gidres-godros uton ugy mentem vele 80-at hogy
nem ereztem. Aztan egyszercsak Zozo elfeheredik (mellettem ult az
anyosulesen, mint tapasztalt sofor) es szamolja mennyibe fog kerulni (majd
visszater bele a szin es halkan, mintha csak maganak mondana megjegyzi: "Azt
hiszem megtalaltam az utodomat" de megker ezt gyorsan felejtsem el mert meg
elbizom magam). Mi tortent? A, semmi kulonos csak elindult balra a feneke
(hatsokerekmeghajtas rulez!). Akkor nem tudtam mit csinaltam es 2-3 napomba
beletelt mig tudatosult bennem, a lenyeg hogy megfogtam a kocsit. Emberek,
hogy milyen jol ereztem magam! Soforsulit 5 nap mulva kezdem es egy ilyen
helyzetben nem gondolkozom, hanem szinte osztonosen cselekszem...hat persze,
hisz telen ez volt a tema: auto megcsuszik mit kell tenni. En akkor
elolvastam es mikor kellett mar megvolt a tudas (a rutin azert meg
hianyzik). Koszonom fiuk!
Aztan elkezdtem a sulit. Az elso dolog: az oktato az anyosulesre
szamuzott. Miert? Hat, van egy kis kulonbseg egy 101LE, 2000-es benzines
Capri es egy xLE, 1300-as LPG-s oktato-Dacia kozott. En beultem, laza 1-es,
laza inditas, vrrrrrrrrrrrrr, 2-es....mar le is intettek.
Megkert hogy a sajat erdekemben (marmint ha azt akarom hogy a zsaru
atengedjen a vizsgan) felejtsem el amit tudok (azert nem mindent) es
vezessek ugy ahogy O mutatta: lassan, nyugodtan de megis figyelmesen es eleg
gyorsan, kicsit agresszivan (hiaba, a tobbiek szarnak ra hogy te csak most
tanulsz).
Nehez volt de osszejott.
Irto rendes pasas ez az oktato, 7vegen elmentunk kirandulni. Tobb okbol is
jo volt: lattam milyen varoson kivul vezetni, mennyiben kulonbozik a varosi
forgalomtol tehat tudni fogom egyedul is, szep tajakon mentunk es nem utolso
sorban: oda lehetett lepni. Sot, meg tamogatott is benne: ha van hely, ha
latsz, ha tudod - menjel. Vagy ketszer osszetuzesbe keveredtunk, pl.
foldutrol kanyarodok betonutra egy faluban, jobbrol-balrol semmi, nekem
STOP-tablam. O: menjel. En: megallok. Es megalltam. Nem azert mert nem
lattam hanem mert meg kell allni. Mert hogy jon az ki hogy igy tanulom meg
aztan a zsarutol kapom a feketepontot? Vagy masik sztori: balkanyar, nem
latom be es nem erzem biztonsagosnak. Elottem szeker, beallok moge. Oktato:
miert, nem jott senki. En: nem ereztem ugy. Ha zavarja csereljunk helyet de
szerintem jol csinaltam. Kanyar utan egyenes, megelozom a szekeret majd
falun kivul tepek 100-al (ennyit ment a Dacia). Szerintem ez igy volt jo.
Nem vagyok tapasztalat, kb. 1000 kilometer van a labamban de gyorsan
tanulok es ezert sok mindenre felfigyeltem: ha tokolodsz megeloznek. Neha
olyan helyeken hogy az eszem megall. Ha jol mesz, lehet T emblema a kocsin
(nalunk hatalmas "SCOALA" (iskola) felirat van az oktato kocsi tetejen) nem
eloznek, nem lampaznak. Amikor hulye voltam es lefulladt a kocsi a
keresztezodesben (mint kiderult nem az en hibambol, en csak nem tudtam
mitevo legyek) akkor anyaztak. Mikor "szamarfules" (sarga korben
felkijaltojel, egy evvel a jogsi megszerzese utan szabad levenni a kocsirol)
vadbarom elozgetett ideges voltam es en anyaztam. Mikor masik (mindjart
lerajzolom) balfacan (akkor nem ilyen szepet gondoltam hanem azt hogy van a
Capriban egy kabeldarab meg az elozo tulajtol, szoval milyen jo lenne az
most, itt a ket ules kozt es hogy agyonverem az illetot) vagott elem
anyaztam. Ez igy kerek, egyikunk se tokeletes. Neha a kezdo jobb, mert
mertekletesebb. En remelem hogy megtalalom az egyensulyt, DE: ahol tabla van
hogy max. ennyi vagy annyi akkor no comment. Annyi es kesz. Megyek lazan
otvennel (annyi a default max.) a kulso savban, elozzon aki akar. Az o
dolga. Majd leszek en is turelmetlen. Sot, voltam is: elottem anyoca, 45 es
a minusz vegtelen kozotti sebesseggel: index-belso tukor-kulso
tukor-holtpont es mar mentem is (itt is utaljuk a taxisokat, foleg a
"Fulger" (villam) nevu vallalat agrarcsemeteit de volt ra pelda hogy
tisztelettudoan nezett mikor elmentem mellette). Ennyi.
A dolog lenyege hogy figyeljunk onmagunkra. Akkor tudunk masokra is
figyelni - a sajat boromon tapasztaltam (de ez mar nem ideillo tema). Kell
ismerni a magunk korlatait (lasd szeker a kanyar elott: inkabb mentem fel
percet 10-el mintsem bajom legyen vagy a masik kettonek akivel a kocsiban
ultem) mint uljek a korhazban nyolc napon tul. Ennyi. Vagyis majdnem: a
hatar fele vezeto uton 100 is kevesnek tunt, ket falu kozott ahol anyokanak
dudalok hogy mozduljon mar arrebb a 70 rengetegnek, faluban ahol agrar ur
setal at az uton es felem se nez (nem is dudaltam neki, a dehogy!) meg a 40
is tulzottnak tunt. Bar lazan kikerultem oket...
Meg a "Lotus" (melekeztek ra?) ota tudom: nem kell mindig fekezni, a
gazlevetel is sokat segit (most dicsekedjek? NFS4-ben manualis valtos
Corvette-el 8 koron tobb mint felet huztam ra a champion szintu McLaren-re).
Akarhogy csurom-csavarom: a kanyar erosebb nalam (meg a villamos az autonal,
igy a villamossal parhuzamosan at merek setalni barmikor a keresztezodesen
;) ).
Akkor jojjon egy rajz. Kemeny helyzet volt, en csak lassitottam (ugy
iteltem meg hogy megalltam volna de ez nem derult ki mert) az oktato
osszekombinalta a satut es a feket (eredmeny: eltort az egyik korme).
Iteljetek meg Ti hogy ki a barom.
FOUT, 2 SAV VILLAMOS MELLEKUT
II I I VV STOP
II I I VV---------------------------------
II I BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
II I B A <- AUTO, SZERETNE KIKANYARODNI BALRA
II B VV---------------------------------
II B E <- EN, MEGYEK ELORE 40-50-EL
II B VV
II B VV---------------------------------
II I B <- BAROMARCU, JON MOGOTTEM, MAJD ATMEGY A MASIK SAVBA (2*2)
II I B I VV ES BEVAG ELEM MAJD A MASIK JOBB OLDALAN A SZEMBESAVBA.
II I B I VV
II I I VV
// / / VV\
// / / VV \
/ / / VV \ <- MELLEKUT, NEM LENYEGES.
Szoval ilyen marhakkal talalkozik az ember, pedig meg jogsim sincs...de
lesz.
Csak remelni tudom hogy senkit nem untattam es a "rajz" is elvezheto (ha
nem akkor masold at notepad-be es jobb lesz. Meg jelentkezem - es a listat
is olvasom.
(c) Pierre +4094SECRET UIN:1810067
|
+ - | Elore nem lat6o esemeny (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 08:31 PM 7/28/00 -0500, you wrote:
>bekovetkezett. Tudnal irni olyan kiszamithatatlan esemenyt nekem, amire
>felkeszulve az tutira ki lehet vedeni? Nekem most nem jut eszembe egy sem.
persze.. pl anno lengyelorszagban megengedett *2-vel mentem egyhuzamban..
az ut kanyargott dombok voltak korulotte, egyszer egy belathatatlan kanyar
(m1-es fajta ut csak 5-10 centis szakadekok az uton meg nehol elfogy a
beton es foldut, bar ez az egyik legujabb es legjobb utjuk, a megujabb az
autopalyajuk amibol csak 1 van, bator jelentkezok akar 40-el is mennek, en
2-esben alapjartaton mentem mig nem talaltunk egy ojan lejarot ami nem a
MEZORE! vezetett).
naszoval jott a kanyar, majd lampa es keresztben egy busz fordult eppen be.
Nos, ez 150-nel meglehetosen meglepett azon az uton hajnali 2-3 ora kozott,
eppenhogy sikerutl veszfekezessel megallnom..
Ha fel vagyok keszulve ara hogy lampa is lehet a kanyarok utan akkor
mondjuk csak 120-al megyek, es nem 3 centire a busztol csikorgo kerekekkel
allok meg..
Ant
|
+ - | lagymanyosi hid.. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 08:31 PM 7/28/00 -0500, you wrote:
>...-Feher kombi Feliciaval szoktak-e ott merni (pest fele
> ... a rendorok a munkateruleten?
Buda fele szoktak merni, a budai oldalon, meghozza nem is ritkan..
En alt 100 korul megyek at a hidon, es ott vagy lefekezem, vagy ugy
idozitoek hogy mikor ott megyek el vmi kamion vagy ilyesmi legyen
mellettem, akkor nem tudnak bemerni, vagyha megis, akkoris 2 jarmu van a
kepen, igy azon fotokat egybol dobjak is ki a kukaba..
>felhajtojanal van egy 30-as tabla, a kanyar elott (nem tudom
>pontosan milyen ut, de utana hosszu egyenes szakasz jon,
>megszunik a savod, es utana tudsz felmenni a hidra), es
>ott mar lattam traffipax-ot 1-2 hete. Olyan volt, mint valami
en ott mar kerestem sokszor a trafipaxot mert mondtak hogy van, de soha az
eletben nem lattam el se tudom kepzelni hogy hova allhat ott meg.. Pedig jo
lenne tudni a helyet, mert azt a kanyart 80-90-es tempoval kell bevenni,
megha elotte 70-el mentem akkoris gyorsitok..
>munkaval. Es most jon a csattano: 6 oraert 5000Ft-ot (otezer)
>irnak jova a birsagbol! Tudtatok rola?
>Akinek sok a szabadideje, az ezutan igy szamol: 80 helyett 95
>- 4 nap funyiras...
Huhhh, nem lehet megoldani hogy pl helyettem valaki mas menjen ?? Mert
nagyon bejonne a dolog, 300ft//h -ert elkudlok valakit dolgozni, es
harmadoltam a birsagot..
Ant
|
+ - | Lada olaj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
[Hungary]:
>
>Van egy 1300-as kocka LADA-m, aki eddig SHELL Helix olajat kapott. Az
>olaj
>minosegevel nincs is semmi gondom, de az ara (960 Ft/l) most mar
>elegge
>borsosra sikeredett. Tud-e valaki olcsobb, de meg elfogadható minosegu
>motoroljat helyette?
>Koszi a tippeket elore is.
Hali!
Ajanlom figyelmedbe a Lada Klub idevago oldalat:
http://www.celtia.hu/ladaklub/muszaki/olajok.html
Udv. Pali
---------------------
http://mylada.cjb.net
|
+ - | felsovezeto, refi, allami vezetok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
"Vajon miert csinalnak a neves
es a kevesbe neves autogyartok
120-140-nel gyorsabban (sokszor
2-szer) menni biro autot?
Buzditanak a buncselekmenyre, mi?"
Egy esetleges veszelyes szituaciot
gyorsitassal _is_ el lehessen kerulni.
"Tamas, egy FELSOVEZETO"
Tamas, marhara nem dolgoznek ott,
ahol Te vagy a fonok.
******
VD: "Attol, hogy en felkapcsolom a reflektor
verofenyes napsutesben,hidd el nem
lesz senkinek semmi baja."
Vaddiszno, tok komolyan mondom, tegyunk egy
probat. Fenyes nappal szembe megyek Veled
reflektorral. Nagyon fogja bantani a szemed.
(A kodlampa nem, a reflektor igen.)
******
VD: "A volt szocialista (komcsi)
kornyezetvedelmi miniszterrol (Baja)
megirta az ujsag, hogy nem kellett neki
a BMW, inkabb Audit valasztott maganak."
Tudtommal az allami vezetok autoit
kozbeszerzesi palyazaton valasztja ki a
megfelelo bizottsag, es nem kerdezik meg
az illeto holgyet/urat, hogy mit szeretne.
A miniszterek valoban A8 Audival jarnak, a
politikai allamtitkarok ("miniszter-helyettesek")
tobbnyire A6-tal, lejjebb a Passat dukal. Egyes
miniszeterek regebbi autokat hasznalnak, igy 96-ban
Kovacs Laszlo peldaul egy "regi," kora 90-es evekbol
szarmazo zoldesszurke (!) E-Classe Mercivel jart
tobbnyire.
Bulgariaban viszont Sztojanov elnok 740i feliratu
BMW-t hasznal, minden nap az ablakom alatt
megy dolgozni :-)
******
Mychroleslie: "Meg iden nyaron szeretnenk
a csaladdal egy 3 napos kiskiruccanasra
elmenni valahova, es ehhez szeretnek toletek
tippeket kerni."
Szerintem fordulj a HIX Utazas listahoz.
Nagyon erdekes es baratsagos lista.
Udv,
Stevie
|
+ - | RDS, Antenna HU (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hat engem itt kritizalnak :-))) Ezt irta tegnap
az en tegnapelotti soraimra:
"Barátom, nem az Antenna Hungária hibájából
nem működnek ezek, hanem TE nem
vagy tisztában a dolgokkal."
>Az RDS sokkal-sokkal tobb annal,
>hogy kiirja az ado nevet.
>Sajnos egy csomo RDS szolgaltatas
>- az Antenna Hungaria hibajabol -
>nem mukodik Magyarorszagon.
Kedves Xenon,
allitasom igazolasara hadd idezzek
a Juventus radio muszaki vezetojevel
tortent levelvaltasbol, ebbol sokminden
kiderul. A levelet Macimedve nevu
topiktarsunk kapta az Index "Autohifi"
topikjabol 1999. december 1-en.
(Nem tudom, mi lesz az ekezetekkel
a listan; ha olvashatatlan a level,
holnap elkuldom ujra ekezetlenitve.)
"Tisztelt Hallgató!
[...] műsorunk sugárzását az Antenna Hungária
Rt végzi, az RDS kóder is az Ő tulajdonuk,
amely fizikailag a Széchenyi-hegyen, az
adóberendezésnél van elhelyezve, így bármilyen,
a műsorkészítőtől érkező egyéb vezérlés fogadásához
egy adatcsatorna működtetésére is szükség van,
amely természetesen beruházást igényel
valamelyik fél részéről, és természetesen a további
fenntartása, üzemeltetése is anyagiakat igényel.
[...]
Üdvözlettel: Szalkai József (műszaki vezető)"
|
+ - | Ujabb tevedesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>A kiszamithatatlan azert kiszamithatatlan, mert nem lehet kiszamitani, tehat
>nem lehet szamitasba venni, azaz nem lehet ra felkeszulni. Csak ugy lehetne
>ra felkeszulni, hogy nem ulsz be az autodba.
Most idezzelek titeket es mondjam, hogy: "ezmekkorabaromsag"???
Azert figyeljunk mar oda mit mondunk. A kiszamithatatlan azt jelenti,
hogy elore nem vart. Vagy nem elorejelezheto bekovetkezesu.
De nem azt, hogy NEM LETEZIK, es NEM ISMERT.
Ami pedig ismert arra fel lehet keszulni.
A fentebb idezett hozzaallassal es gondolkodassal tenyleg nem is
javasolt autoba ulni.
Ugy vettem eszre, hogy ez egy olyan gondolkodasmodot erzekeltet, amibol
azt erzem ki, hogy HA VALAMI NINCS A SZEMEM ELOTT, HA MEG NEM MENTEM
NEKI (AT RAJTA), AKKOR AZ NINCS, NEM LETEZIK, IGY LESZAROM, SZAMBA SEM
VESZEM, ATSIKLOK FELETTE.
Ezen talan el kellene gondolkozni, mert ez mar azt jelenti, hogy meg be
sem ultel az autoba, de mar rosszul indultal el.
Tehat aki meg mindig nem erzekelne, a hosszantarto problema forrasat,
akkor annak ismet jelzem, senkinel nem a neha neha elohozott 160-al van
baj. Hanem az olyan gondolkodassal, hogy "olyan nincs hogy kikanyarodnak
elem, mert nem vehetem szamitasba, mert nem lehet ra felkeszulni, igy
aztan nyugodtan autozok tovabb, nem erdekel az, hogy kihajtanak elem.
>De azt tanacsolom, hogy probabol menj 60-nal vagy meg lassabban es figyelj
Ahhoz hogy valki figyeljen, vagy felkeszult legyen nem kell 60-al menni,
lehet 90-el 110-el is.
Amire nem lehet keszulni, ami kiszamithatatlan, az az idezett
gondolkodassal rendelkezo emberek viselkedese. Mert az ilyenre aztan
vegkepp nem lehet keszulni, nem lehet kiszamitani.
Gondolkozzunk ha lehet.
Teeby
Ui: Hogy peldat emlitsek: Belathatatlan keresztezodes, egyszercsak
kikanyarodik eled valaki, ugy hogy eszre sem veszed. Ilyekor azert nem
mindegy mennyivel mesz. Es ez kiszamithato, nem szeretnem a "nem tudod,
hogy ott van" szoveget hallani. Mert szamitani lehet ra, es ezert kell a
sebesseget ovatosan kezelni.
--
/****************************************************\
:] Az erkölcs a közösség elôítéleteinek az összessége. [:
\****************************************************/
|
+ - | Ez mar nagyon fontos (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Csa!
Az a ti nagy bajotok...
Kezdhetnem kar igy is. De sajnos ennek semmi ertelme.
Ez a lista arra keszult, hogy: "Az az en nagy bajom..." "Segitseget
kerek..."
Regebben kb. egy eve, tessek csak az archivumot fellapozni, meg egszen
mas volt a helyzet. Pezsgo elet folyt a listan. Autovasarlas, utazas,
szakmai kerdesek, kozos okfejtegetes es meg sorolhatnam. Egy idoben tobb
szalon futo vita (nem veszekedes), es okfejto gondolkodas. Mara a lista
szinvonala veszelyesen lecsokkent. Ha lenne cenzora, vagy MEO-sa a
listanak, akkor mar megkapta volna a minosithetetlen minositest.
Nem mondok neveket mert nem is lehet, nem mondok szituaciokat mert azt
sem lehet, de valami oka van ennek a kvalitascsokkenesnek. Es ezt
erezzuk mindannyian. A Renault-os kerdesemre talan 2 ember valaszolt.
Szomoru vagyok, mert 1 evvel ezelott talan 10-15 valasz erkezett volna
ra. De sajnos ma mar sokan standby allapotban tagjai a listanak. Mert
erzesem szerint senkinek sincs szuksege ra, hogy egy esetleges
tevedesert, ami egyebkent lehet jo otlet vagy tipp, csak epp nem
teljesen helytallo, akarki lehulyezze vagy lemarhabarmozza. Erre kezd
nekem is egyre kevesbe szuksegem lenni. A heten mar irtam ez ugyben egy
levelet. De az erdeklodes ra ismet 1 azaz EGY emberre terjedt ki. Vartam
es vartam... De semmi sem tortent. Azt hittem vagyunk annyra ertelmesek,
hogy ezt nem kell hangoztatni, hogy ezt eszreveszi mindenki magatol. De
ha egy heten keresztul egy celzas ellenere sem valtozik semi, akkor
azzal mar nem erdemes sokat foglalkozni. Ugyhogy varok meg egy kicsit es
aztan visszaterek standby allapotba en is, ahogyan masok teszik. Ez nem
megfutamodas vagy a harc feladasa az ertelmetlenseg ellen. Nem az.
Ertelmes dolog nem sok tortenik a listan, a hulyesegbol meg van
mindenhol boven. Mar gondolkoztam tobbszor is, hogy talan nem artana
megvalni a listatol, de az ember meg az utolso pillanatban is remel,
bizik, hogy a helyzet megvaltozik es visszaall regi alapotaba.
Megmondom oszinten elegem lett. Es nem erdekelnek a temak amik itt
mennek. Miert nincsenek leirasok a gepjarmutechnika ujdonsagairol, az uj
dolgokrol, kenoanyagokrol, alkatreszekrol, autokrol. Regen tele volt a
lista ilyen jelegu dolgokkal, es mellette meg a segito szandeku irasok
is. Ez mind megszunt. Es igy a lista elvesztette a valodi jelleget.
Szomoruan zarom ezeket a sorokat es javaslom mindenkinek, hogy nagyon
fontolja meg, hogy a kozeljovoben mit es hogyan ir a listara. Mert a
lista teljes jovoje es formaja a tet. TAlan ismetelten kellene tartani
egy nepszamlalast. Ketlem, hogy az akkori 160-170 tag meg mindig megvan.
Meg mernek becsulni egy olyan 90-100-as tagsagot. Termeszetesen az
inaktiv tagokkal is.
Mindenkit kerek, ez egy olyan problema, amit kozos erovel kell
megoldanunk, figyeljunk egy kicsit, pillanatok alatt talalunk megoldast,
ez csak rajtunk mulik. Vagyunk annyira ertelmesek, mert voltunk
valamikor is.
Szomoruan bucsuzom:
Teeby
Ui: Ha a helyzet nem valtozik felfuggesztem az aktiv tagsagot!
Ui2: A Renault problema megoldodott, akit erdekel maganban elmondom mi
volt a gond.
--
/****************************************************\
:] Az erkölcs a közösség elôítéleteinek az összessége. [:
\****************************************************/
|
+ - | Re: Addusery2k (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> irta:
> >Vegre el kene jutni egyes "soforok" tudataig, hogy nem a kiszamithato
> >veszelyekre kell felkeszulni, hanem a kiszamithatatlanokra
>
> A kiszamithatatlan azert kiszamithatatlan, mert nem lehet kiszamitani,
> tehat nem lehet szamitasba venni, azaz nem lehet ra felkeszulni. Csak
> ugy lehetne ra felkeszulni, hogy nem ulsz be az autodba. Az meg ugye
> nem vezetes, tehat ez az eset nem jatszik. De akkor biztos ami biztos
> keszulj fel arra, hogy beled csap a villam, meg hogy rad dol a haz.
Vigyazz, itt arnyekkal harcolsz, ezt hivjak DEFFENZIV
vezetesnek. Azt teny, hogy ezt nem lehet bebiflazni, mint a tobbi
KRESZ szabalyt, ez sok vezetes utan automatikusan kialakul az
emberben. KIalakulasat meggyorsithatja pl. egy szereto csalad
meglete. Bar Te tenyleg nem birod felfogni, hogy akik elitelik a
gyorhajtasodat, nem azert teszik, mert Ok nem tudnak olyan
gyorsan menni.
> De azt tanacsolom, hogy probabol menj 60-nal vagy meg lassabban es
> figyelj csak a kiszamithatatlan esemenyeidre addig amig be nem
> kovetkezik egy. En biztosan allithatom, ha tenyleg talalkozol
> ilyennel, akkor tok mindegy mennyivel mentel, es mennyire figyeltel.
Hulyen hangzik, de tenyleg csattannod kene mar valamivel, hogy
rajojj, van-e ertelme annak amit itt leirsz.
> En mar tapasztaltam ilyet, amikor
> 60-nal elcsaptunk egy ozet. Harman figyeltuik az utat, es harman nem
> lettuk hogy jon az oz, egyszer csak ott volt. Durr.
Hat 160-nal kicsit erdekesebb durr lett volna, hidd el. Egyebkent
azt tudod, merre kell egy uton keresztben allo allatot kikerulni?
Na mindegy, ne sertodj meg, de azzal, hogy oldalakon keresztul
irsz EGY veszelyes helyzetet, az ertelmes reagalasokat
tamadasnak veszed, csak azt bizonyitod, hogy nincs
tapasztalatot, ugyanis aki sokat vezet, foleg varosban az ezer es
egy szabalytalan, esetleg veszelyes szitut el meg, csak hat a
rutinnak es a DEFFENZIV vezetesenek koszonhetoen mar fel sem
tunik nekik.
Vaddiszno, amugy ne felejtsd, nem a vezetesi stilusod miatt nem
komalnak sokan itten, hanem a Trabantosokrol irt velemenyed
miatt. Nagy kulonbseg...
(Nekem Ladam van, elfogultsagrol igy nincs szo. :))
wrote:
> Aki megegyet szol keresztbe
> allok elotte es nem moccanok:))
En is csak azert irtam , mert megint irt egy rakas baromsagot, de
a LENYEGET, hogy MI LETT AZ OZIKEVEL, na arrol egy szot
sem szolt.
Most ugye arrebb allsz egy kicsit? :)
Ennyi.
Udv:
Dexter
|
+ - | punto es ami mogotte van (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Szerintem ezert nem eri meg
> ilyen kis kobcentis autot venni, hacsak az ember nem varosban hasznalja
> 95%-ot vagy tobbet. De akkor mar vehet TDI-t is, az megall 8 literbol, es
> jobban is megy. Az ara allitolag 3.05 milka volt. Tiszta rablas. Meg a
> legkondi is ratesz. En meg me'g vidaman tudok elozni 180-rol, s ha akarom
> meg visszateszem 4.-be. Kobcenti rulez.
Te az autozas elmenye miatt vettel kocsit es volt hozza penzed.
Ebben az ertelemben teljesen igaz a fenti kijelentesed.
A lenyegre terve: Azert vettem uj kisautot mert erre volt
penzem, es nem volt igazan feltetlenul szuksegem es igenyem nagyobb
csomagtartoju, tagasabb, csaladi illetve sportosabb autora.
Tobbnyire egyedul vagy egy utassal autozok vele. Nem nagyon hianyzik
a 200 koruli sebesseg elmenye sem. Kulonbozoek vagyunk. :-)))
Punto 75 ELX autom van. Szepnek, de mellette zomok, massziv
autonak tartom. Vegsebessege 170 Km/ora es 11 sec korul van szazon.
73 loeros kozvetlen hengerenkenti befecskendezos, rugalmas
motorja van. Ez varosban elegseges. Ezek az adatok a kategoria
elmezonyebe teszik a gepet bar velemenyem szerint ezek
megmosolyogni valo adatok a sportos autozas elvarasaihoz.
Menettuladonsagai hasonloak mint az uj punto 80 loeros valtozate.
Gyakorlatilag 140-150 felett elfogy belole minden ami miatt
nagy sebesseggel autozni erdemes. (es ez velemenyem szerint igaz
minden ilyen kategoriaju mas kisautora is markatol fuggetenul) Az
kulonosebben nem hoz lazba, hogy radolok a kormanyra,
kiporgetem amig birja es perceket varok, hogy meg 5-el 10-el
tobbet mutasson a kilometerora mint 150-160. Szerintem bolond az
aki egy 70-80 loeros autorol azt gondolja,hogy 160-180-al elvezetes,
biztonsagos, folyamatos autozast tud vele osszehozni. Ebben a
kategoriaban ekkora sebessegnel nincs biztonsag, nem erre lett
meretezve a futomu, a fek, a motor stb. Az utaster zaja miatt
megfajdul az ember feje, radiozas, beszelgetes mar nem igazan
lehetseges stb. stb. Persze egy-ket kiprobalast meger a dolog egy
arra alkalmas helyen nehany percen keresztul. Talan meg a
motornak es a gazdajanak is jot tesz alkalmankent. :-)))
Varosban ez a kategoria elvezetes, biztonsagos, kenyelmes autozast
tesz lehetove. Erre talaltak ki. (70-80 loeros kategoriarol beszelek)
Orszaguton 80-130 kozott kezelheto, megbizhato, takarekos. Belefer a
hasznalati lehetosegeibe egy-egy kulfoldi vagy belfoldi nyaralás,
kirándulás is ket szemellyel (pl. baratno) nem tul sok csomaggal,
ezen sebesseg tartomanyok kozott valasztva az utazo sebesseget, nehany
orankent megallva elgemberedett tagjainkat megmozgatva.
Akinek tobb penze van ra azt hiszem boseges valasztekot talal az
erősebb, tagasabb kategoriakban. Nincs ertelme az M5-os kepessegeit
keresni egy punto-ban es leszolni, hogy padlogazzal mennyi a
fogyasztas, mennyire vezetheto vegsebesseg kozeleben. Egy ilyen
kategoriaju autoval szinte soha nem megy egy normalis ember tartosan
vegsebessegen, hacsak nem sebesseg manias, de akkor meg minek vesz
ilyen autot.
Best regards,
mailto:
|
+ - | Kirandulas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Mikro, üdv a listanak!
Szoba kiado BOGACS-on, 1300HUF/nap fozni lehet, edeny van,
furdoszoba Wc egyben stb.
Tehat 1 haz, kulcsot adnak, hazi neni nem zavar, joves menes
igeny szerint.
Bazisnak nagyon jo !!
Kozel: Miskolc Tapolca, Lilafured, Bukkzserc, Eger
Tavolabb: Szlovakia, Kassa, stb, de
Aggtelekre, Josvafore se megy mindennap az Mber,
plane Isaszegrol :-)))
Ha mast is erdekel , a haz 2 szobas, asszem 2-4-6-fo, de itt a telcsi
szam, 18-20 h-ig van bekapcsolva, akkor tutti!
Szundi Lajosne /Marika neni/ 06-30-286-1084 /
Ha van kerdes, johet hozzam is, akar maganba!
!!
Üdv: Faragó János
mailto:
Ékezet jöhet
|
+ - | KIDS KIDS KIDS KIDS 781 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
UNBELIEVABLE!!!! JUST IMAGINE - XXX PASSWORDS TO 10,000+
LOLITA SITES!!!!!!!!!!! CLICK HERE!!!!!
http://www.prelolitas.com/cgi-bin/in.cgi?fuckers
|
+ - | Kamiony (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv HIX-autosok! VD!
VD>Mutass nekem olyan kamiont, ami akar csak ezt is tudja utanozni.
Mercedes Actros 9m/s^2-t siman eleri rakottan! :-)))
full Knorr tracsafek, +Wabco EBS majdnem brake by wire (azert ott
maradt a "hagyomanyos" legfek is, biztonsagi okokbol), a potkocsitol
fugg, mekkora a szerelveny lassulasa, ugyanis pl. a Scwartzmuller gyart
(Dunaharaszti M0 mellett) az Actroshoz full tarcsas potkocsit, ami
hasonloan jo fekkel rendelkezik(szinten EBS)!
VD>Mutass nekem olyan kamiont, ami akar csak ezt is tudja utanozni.
Kamionversenyautok. Mivel az M5 sem a Trabant kategoriaja....
--
Udv
Levente
|
+ - | Re:VD tema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv HIX-autosok! Tamas!(felsovezeto)!
>Vajon miert csinalnak a neves es a kevesbe neves autogyartok
>120-140-nel gyorsabban (sokszor 2-szer) menni biro autot?
Azert, hogy a statuszszimbolum __potencialisasn__ tudjon jol menni,
ameddig a szabalyok engedik. Az USA nem kommunista orszag, megis
mindenki tud menni 55-el. Aki nem, egybol "kilovik". Ott is tudnak az
autok menni, de nem mennek.
"Ha akarod megtehetned... ...de ha nem akarod nem kell!"
A leveled kise tullepte a megengedheto szintet, hagyd abba! Vedd
tudomasul vannak szabalyok, amit be kell tartani, megsertesuk nem
lehetseges, hiaba van penzed.
Pl.fizikai, biologiai, stb. szabalyok. Te pl. velem egyenjoguan
meghalhatsz, ehetsz es szexelhetsz. Hiaba van akar 550eHUF netto
fizetesed, ez nem jogosit fel arra, hogy 10* annyit egyel, mert nem
tudsz. Javaslom, tanuljal meg egy kicsit, nem minden a diploma... :-)))
Petofi: "habar alul a viznek arja, azert a viz az ur!"
>=======================================================
>Felado : [Hungary]
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> En hetvegen iratkoztam csak fel az autora, de ami itt megy....asszem
>lemondom a hix.mokat : )
--
Udv
Levente (fejlesztomernok-cegtulajdonos)
|
+ - | re: SEAT IBIZA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> - elso fekbetetek, tarcsak, porvedok csereje, zarban eltort egy rugo,
> gomba nemj ott fel, ajto nem nyilt (21eFt munkadijjal egyutt)
Tenyleg, a zarat ki is felejtettem, nalunk is magat.
andi
|
+ - | re: villanymozdony es tsai (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>A masik, hogy a kisember is ember es en sokkal tobbre becsulom azokat
>mint nemely "nagyembert" ! HA neki csak leocsarolt Skodara vagy
Nyugi, a "kisember" nagy bottal jar. A nagy meg >300 LE-vel.
andi
|
+ - | Zoldkartya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mar megint....
Baromira felment bennem a pumpa....
TV hiradoban zoldkartyarol:
Benzines: 2500Ft
Benzines katalizatoros: 4000Ft
Dizel: 8000Ft
No comment....
F.Tibi
|
|