1. |
re: hutott italok (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
2. |
Parhuzam (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
3. |
Beragadt gazpedal (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: ketutemu (mind) |
59 sor |
(cikkei) |
5. |
Gazpedal beragadas (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
6. |
Trabant mint 1. auto; ekezetek (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
7. |
picistati (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Citroen bolt "nem ajanlas" VISSZAVONASA (mind) |
73 sor |
(cikkei) |
9. |
picistati zarora. (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
10. |
matricaosztas (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Parhuzamos kozlekedes (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
12. |
BMW felni (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
13. |
Kerdes: Kodlampat bekapcsolva kikapcsol a tompitott fe (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
14. |
Szaguldo opel (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
15. |
urban legend (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: fogyasztaasmeero (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
17. |
ketutemu (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
18. |
Vizbefecskendezes (mind) |
75 sor |
(cikkei) |
19. |
Radar detector (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
20. |
Go Trabi, go !! (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
21. |
Re: rendszamtabla + ekezetek (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
22. |
Trabulator 0.6 (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
23. |
Auto kosarbol (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
24. |
Re: kodlampa megoldas (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
25. |
kis tortenetek (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
26. |
Cseh arak + italtarto (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
27. |
autolopas tesztek (mind) |
86 sor |
(cikkei) |
28. |
Demszki poznai (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
29. |
Talalkozo idopontja (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
30. |
Trabi vezetes tanulas (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
31. |
vibrator:-) + olajok (mind) |
62 sor |
(cikkei) |
32. |
Re: beragadt gazpedal (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
33. |
Autovasarlas - koszonet (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
34. |
a Rolls me'g nem a BMW-e (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
35. |
Re: Tuning kerdesek ( 23 sor ) AUTO #498 (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: hutott italok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A 81-es BMW kesztyutartoja kulon szereples nelkul frankon hutve volt a
klima altal. (Sot az talan mar 77-78-ota olyan modell volt).
andi
>A hutott italtarto kiraly otlet, meg nem is hallottam ilyesmirol. Latom
>buszkek is ra, 3x is szerepel a szovegben...
>Szerepel tudomasotok szerint mas markaknal is a klima altal hotott
>italtarto/kesztyutarto/piknikkosar :-) ?
|
+ - | Parhuzam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Ha parhuzamos kozlekedesrol van szo, akkor nem szamit elozesnek, ha
elmesz mellette. Vagy rosszul tudom?
Ha megyek egy 3 savos parh. kozl. alk. uton, akkor nem elozhetem meg mig
nekem jobbrol nem lesz?
Emberek, mindenki haladjon a legbelso savban, es akkor nem tudnak
leelozni!
Vagy en nem vagyok tisztaban a kresz-el?
Koszonom a sok valaszt, a jobbkezszabaly nekunk is eszunkbe jutott, de
mi
van akkor az elozesrol szolo szaballyal? Miszerint balrol csak nagy
ovatossaggal szabad elhaladni masik jarmu mellett?
|
+ - | Beragadt gazpedal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Napot kivanok!
>Annyi agya nem volt a fickonak, hogy levegye a gyujtast?
De annyi biztos volt neki, hogy ha leallitja akkor megszunik a
fekrasegites.
Probaltal mar megallni 60km/h-rol?
Ugy hogy nem mukodott a fekszervod mert leallt a motor?
Na egyszer probald csak ki!
Utana csak kontrafeket fogsz hasznalni! :-)
Ja mielott jonnenek az okos valaszok.
Nem maradt volna mas sansza mint a kezifek.
Az meg rovid uton ferrodoluvegesedes aldozata lett volna, vagy gumi
csett (defekt) aztan ha panikban van amugy is a ficko, akkor kocsi
hulla-hopp.
Szerintem a legesszerubb ilyenkor kivagni uresbe, mert azt senki sem
tilthatja meg es lefekezni. Annyit kibir a motor, sot meg jobb, ha
kozben vissza is pakolgatom a gangokat. Tuti! Ennel jobbat mondjon
valaki.
Es meg merje valaki azt mondani,hogy minden muszaki ismeret nelkul barki
vezethet autot ahogy neki jolesik.
Papa!
Teeby
|
+ - | Re: ketutemu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kivanok mindenkinek!
Jo a kerdes!
Mar vartam!
Igen van koze a targyhoz.
A kenes megoldasai.
Mindenek elott jo nyomasallo kenoanyagot kell alkalmaznunk, azzal a
tulajdonsaggal, hogy kituno viszkozitasa, es kituno egheto tulajdonsaga
legyen.
Akar hiheto akar nem, megoldhato a dolog.
Sot ugy tudom letezik is ilyen.
Ahogy en tudom, ricinussal kevert trafoolajat hasznalnak (en igy
hallottam). Alkalmazzak a versenyeken is. Plusz a benzinhez methanolt
kevernek.
Persze a generalozas esemenyet biztos kozelebb hozza, de nem olyan
kozel, hogy hetente kellene elvegezni.
Nalunk Gyorben nem is egy ilyen van. A legfeltunobb egy zold trabi feher
kiforditott felnikkel es feher elmosodo kockakkal az elejen.
Mikor elmegy az ember mellett, nagyon halvany kek fustot lehet latni, es
edeskes szagot erezni. Es megy mint az allat.
De ha vannak koztunk Gyoriek, akkor ok biztos lattak mar.
Hat igen, mert:
Tobb szem, tobbet romlik.
Meg:
A hazug embert elobb, ha santa.
Na csovi!
Teeby
Dorozsmai Karoly wrote:
>
> Udvozletem!
>
> > Telj. noveles megoldasai:
> > - feltoltes finomitasa, precizitasa (oblites, kipufogas stb)
> > - aramlasi vesztesegek csokkentese
> > - kompresszionoveles
> > Egy trabantbol tokeletesen kihozhato 45 LE.
> > De egy porgosebb ketutemubol tobb is!
> > Senkinek sem kell. Sot a vegyes mukodesu motorok sem.
> > Miert? Ki tudja.
>
> OK, OK... Azert lenne kerdesem... A kenes megoldasa mikent
> tortenik? :-) Lehet ennek valami koze ahhoz, hogy milyen
> idotartamonkent kell genralozni? :-)))) Es ennek az
> uzembentartas koltsegeihez? (Keretik javitani, ha a felvetett
> [koltoi!!] kerdeseknek a targyhoz semmi kozuk :-() Felreertes
> ne essek, a trabimat en is szerettem, de hat minden eremnek
> negy laba van, megis megbotlik :-)))
>
> --
> Udvozlettel:
> Dorozsmai Karoly
>
> http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | Gazpedal beragadas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok Autostarsak!
A rohogorcs kerulgetett a nemet Omegas kortarsam szaguldozasatol.
Tenyleg ennyire marha volt, hogy nem vette le a gyujtast, vagy kapcsolt volna
vissza, vagy az elso parkoloban kirangatta volna a pedalt, vagy megnezze,
hogy
mi van.
Nekem is volt egy hasonlo esetem a Ladank-kal
Eppen nyaralni voltunk, egyszercsak, egy lampanal azt vettem eszre, hogy a
fordulat csak 1500-ra esik vissza. Gondoltam, hogy a pedal akadt meg, de nem,
kulsoleg minden ok, a gazkarnal, es karbinal. Ekkor megneztem az uresjartati
vakuum szelepet, az is OK. Nem volt mas hatra elkezdtem birizgalni, mozgatni
ide,
oda a karokat, rugokat, szelepeket stb. Erre a birizgalasra, helyre allt a
dolog. Mint
utana kiokoskodtam a masodik torok maradt nyitva.
Jo autozast!
Varom mar a talalkozot, gyertek minnel tobben! Mi ott leszunk!
Andras
LADA 21074
|
+ - | Trabant mint 1. auto; ekezetek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
: Nem fem karosszeria! Ok mar szeriaban nyomtak, mikor a nagy cegek meg
: csak kiserleteztek.
Hidd el, ha az USA-ban nem lett volna eleg acel, az 1962-es Cadillac is
muanyag boritasu lett volna (mennyivel jobban is gyorsulna, ha 300 kg-mal
konnyebb lenne :-)) ). Szoval a muanyag karosszeria nem valami
fantasztikus otlet szulemenye, hanem a hianygazdasage.
##
: Annak ellenre hogy a HIX nem ajnlja, de mivelhogy magyar vagyok,
: magyarul is rok. Akinek meg nem tetszik, rjon klfldil.
Schaetzchen, da haettest Du Dir aber auch einen ungarischen Nutzernamen
zulegen muessen. ;-))
Nemetul nem ertoknek: "Aranyom, akkor egy magyar login-nevet is kellett
volna valasztanod. ;-))"
Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] -
|
+ - | picistati (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Mindenki !
Koszonom a megkuldott statisztikai adatokat,
ezuttal eppen:
VTI Power
kedves lista-tarsainknak.
udvozlettel
Oldboy
|
+ - | Re: Citroen bolt "nem ajanlas" VISSZAVONASA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Peter !
Fenti targyu levelednek nagyon orulok.
Eloszor azert, mert egy eddig johirunek
ismert tarsasag korrigalta a hibajat.
Azonban ennel is sokkal fontosabbnak
tartom, hogy vilagosan bebizonyosodott,
a HIX AUTO csapatanak, az itt kifejtett
velemenyeknek _IGENIS VAN EREJE, HATASA !_
Akarva-akaratlanul csattanos valasznak
tartom azokra a pesszimista, lebecsulo
velemenyekre, amik a "reklam", de igazabol
a nyilvanossag hatasat kicsinyelik le.
Oszinten szolva ez meg inkabb osztonoz
arra, hogy az Ajanlo/Nemajanlo Listat
tovabb is keszitsem, szerkesszem es
segitsek mindenkinek, aki segitseget,
cimet es az osszegyujtott velemenyeket
igenyli.
udvozlettel
Oldboy
-----Original Message-----
From: Kerenyi Peter >
To: >
Cc: >;
>
Date: 1999. szeptember 17. 11:00
Subject: Citroen bolt "nem ajanlas" VISSZAVONASA
>Ket hete vegso ketsegbeesesemben a listan kozzetettem a
tapasztalataimat az East-West Line Kft (Szuglo u. 68.)
Citroën boltjaval kapcsolatosan.
>Tegnap ugyan odaig fajult a dolog, hogy beirtam panaszomat
a vasarlok konyvebe (felelossegre vont a harmadik
alkalmazott, miert nem oda irom az internetes hitelrontas
helyett; s nagyon fajt a szivem a szuz konyvbe beírnom), de
mara a dolgok kedvezo vegkifejletet nyertek (a kerdeses
olasz lampatestek arat visszakaphatom).
>EMIATT SZIVES ELNEZESUKET KEREM, S VISSZAVONOM A NEM
AJANLASUKAT. (Cc.Oldboy)
>A levelbol is kiderult - említett esettol eltekintve -
semmi bajom nincs veluk, s ezt megelozoen csak jo
tapasztalataim voltak. Erveiket is megertettem, de 30k az
30k veszteseg volt... s en lattam, hogy pattant szet a
lampatest!
>(Olasz gagyit tovabbra se vegyetek, ezt nagyon tanacsolom!)
>A levelben emlitett megke'sett lokharitonyulvany ugyeben is
legalabb feltucatszor kerestek telcsin, a par napos keses
ellenere maximalisan gondosan jartak el.
>
>Amennyiben barki markatarsnak en vettem volna el a kedvet a
toluk valo vasarlastol akkor ismetelten es nyomatekkal
ajanlanam oket (esetleges problemakkal nyugodtan keressenek
meg engem, vallalom szivesen eljarok a nevukben is... ezt
vehetitek ertuk vallalt garancianak is!)
>
>Azon jar az agyam, hogy a vasarlok konyve masodik oldalara
mit írjak engesztelesul. (ha lesz idom minden ismert
Citroën-es HIX tagnak elkuldom ugyanezen ajanlast!)
>
>Sziasztok, jo hetveget mindenkinek!
>
>KP
>
>
>___________________________________________________________
_
>EGON - az ingyenes levelezorendszer
http://egon.gyaloglo.hu
>
|
+ - | picistati zarora. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Mindenki !
Tobbszor jeleztem mar, most me'gis
megismetlem:
A pici statisztika adatgyujteset
szeptember 30.-aval befejezem.
Az ennel kesobb kuldott adatokat is
fogadom, de az elso feldolgozasi korbol
kimaradnak.
Ha valakinek ketsegei maradtak volna,
miket is kerek, annak idemasolom egy
ilyen ugyben kikuldott emil egy reszletet:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kedves ... !
Ha a statisztikahoz szandekozol az adatokat
eljuttatni, kuldd
meg legyszives a kovetkezoket:
1./ Ami kell:
-e-mail cimed (bar ez adott)
-foglalkozasod
-eletkorod
-az autok, amikkel bensoseges viszonyod ;-)) van, vagy
volt,
(birtokoltad, szerelted, hajtottad, sajatodon kivul mondjuk
a
csaladbol, cegtol, stb. jol ismered), de max. 5-6 tipust,
-mit szeretsz, szeretnel olvasni az AUTO-ban es mit nem ?
2./ Szabadon valasztott(marmint az, hogy kozlod-e, vagy
sem?)
-Neved
-vegzettseged
-akarmi egyeb.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
udvozlettel
Oldboy
|
+ - | matricaosztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
"kedves kollega pedig szegyellje magat. Ja, es azzal a megjegyzessel,
hogy nem biztos, hogy HIX Auto tag volt az illeto, ugy tudom, tobb
TIPP, VITA es hasonlo listatag kert maganak matricat."
Igen, kert de nem kapott....
udv.:
Feri
|
+ - | Re: Parhuzamos kozlekedes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Koszonom a sok valaszt, a jobbkezszabaly nekunk is eszunkbe jutott, de mi
>van akkor az elozesrol szolo szaballyal? Miszerint balrol csak nagy
>ovatossaggal szabad elhaladni masik jarmu mellett? Ami azt jelenti, hogy ha
>csak egy centivel is elorebb kerul a kulso savban kozlekedo auto, akkor mar
>elozesrol van szo. Amirol viszont a kresz mar kulon rendelkezik, mivel
>elozni jobbrol illik. Nem makacskodas csak jo lenne tenyleg frappans
>egyertelmu valaszt kapni erre.
Hali!
En ugy emlekszem, hogy parhuzamos kozlekedesre alkalmas utvonalon a
kulonbozo savokban torteno egymas melletti elhaladas nem elozes. Ezert
mehetsz el a kulso savban az mellett, aki a belsoben halad.
Udv:
Csaba (mobilmoderator)
*** Balesetek, katasztrófák *** http://www.extra.hu/krimi
*** ICQ UIN: 24695548 *** Keress pénzt netezéssel!! Kattints ide:
*** http://forinternet.hypolit.net/cgi-bin/csatlakozas.cgi?101178
|
+ - | BMW felni (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tisztelt Levelezo Tarsak !
Elado 2 db jo allopotu, 14 "-os, 4 kerekanyas rogziteses BMW felni
darabonkent 2000 ft-ert.
Az erdeklodok levelet a e-mail cimre kernem.
Udv: Halika
|
+ - | Kerdes: Kodlampat bekapcsolva kikapcsol a tompitott fe (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
A subjectbeli eset kodben eleg nagy kiszuras. Ugyan jobban latom
bekapcsolt kodlampaval a kb. elottem levo 20 metert, de azert emelle
nem artana a tompitott fenyszoro a helyzetjelzo helyett (ugyanis az
meg azert sejteti mi van elottem mondjuk 40 m-re).
Kerdeseim:
-Masnak is igy mukodik-e a vilagitasa? (tapasztalataim szerint nem)
-Azt hallottam, hogy Nemeto.-ban ez a megengedett. Ez igaz lehet?
-Hogy lehet ez megoldva, mit kell tenni, hogy ne kapcsoljon le a
tompitott a kodlampa bekapcsolasakor? (nem vagyok villamossagi
muszeresz)
Koszi, hogy elolvastad. Kulon koszonet, ha megirod, ha van
valami otleted. :-)
Szeva:
fz mailto:
|
+ - | Szaguldo opel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Mainz (AP): egy 19 eves fiatalembert opeljenek beszorult gazpedalja orult,
>200 km/oras szaguldasra kenyszeritette ma ejjel.
A fekpedallal is volt valami gond? :-)
A motor leallitasarol inkabb egy szot se irok, mert bekattanhat a kormanyzar.
(legalabbis az automnal illik visszaadni kikapcsolas utan a gyujtast)
Szeva:
fz mailto:
|
+ - | urban legend (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
joe, a haverod vagy rosszul emlekezett ;-) vagy a magyar
Playboynak is dolgozik: ez a sztori a magyar Playboy egyik
szamaban jelent meg 1992 tajan.
Udv
Stevie
"Egyik haverom meselte (allitolag vele tortent meg). Este
11 ora tajban hazafele indult valahonnan Gyongyoson, igy
leintett egy taxit. 60-as -70-es tempoval huztak a kihalt
utcakon, amikor egy lampas keresztezodeshez erve a piroson
sofor ugyanolyan tempoval hasitott at. Baratom kisse
reszketeg hangon fordult a soforhoz: "Mester, nem kellett
volna ott megallnunk?" Mire a taxis: "Nehogyma' egy 60-as
villanykorte mondja meg egy igazi ferfinak, hogy mit
csinaljon"."
|
+ - | Re: fogyasztaasmeero (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
> Ugy emlekszem, hogy a Wartburgokhoz valaha gyartottak
> ilyesmi "ekonometer"-t, es ha lehet meg kapni valahol,
> esetleg kiprobalnaam.
A Trabomban is volt. Ugy emlekszem, egy egyszeru
atfolyasmero volt a tank es a porlaszto kozott a
benzinvezetekben. Persze, ott a gravitacio hajtja a benzint,
nem tapszivattyu...
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | ketutemu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
> Telj. noveles megoldasai:
> - feltoltes finomitasa, precizitasa (oblites, kipufogas stb)
> - aramlasi vesztesegek csokkentese
> - kompresszionoveles
> Egy trabantbol tokeletesen kihozhato 45 LE.
> De egy porgosebb ketutemubol tobb is!
> Senkinek sem kell. Sot a vegyes mukodesu motorok sem.
> Miert? Ki tudja.
OK, OK... Azert lenne kerdesem... A kenes megoldasa mikent
tortenik? :-) Lehet ennek valami koze ahhoz, hogy milyen
idotartamonkent kell genralozni? :-)))) Es ennek az
uzembentartas koltsegeihez? (Keretik javitani, ha a felvetett
[koltoi!!] kerdeseknek a targyhoz semmi kozuk :-() Felreertes
ne essek, a trabimat en is szerettem, de hat minden eremnek
negy laba van, megis megbotlik :-)))
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | Vizbefecskendezes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Vizbefecskendezes
Igen, megcsinaltam a hetvegen hosszas keszulodes es tervezgetes utan vegre
benne van a vizbefecskendezo rendszer az automban.
Roviden leirom, hogy milyen autot lattam ez ezzel a szokasosnak egyaltalan
nem nevezheto berendezessel; A gepjarmum tipusa S110R a kovetkezo
modositasokkal:
* 120LS motor (kb 5000 KM-t futott)
* 2,5 mm-el lapositott hengerfej
* Gaal vezermutengely
* Elektronikus gyujtas
* Jikov 32 SEDR karburator
* "Csokkentett legellenallasu" legszuro
* Ot attetelu sebessegvalto
Egyszer veletlenul, vagy valaki ajanlasara mar nem tudom megtalaltam Orosz
Nandor oldalat a <http://www.nexus.hu/nandy/h2o.html> oldalon es egybol el
is hataroztam, hogy igen ez kell nekem is.
A legnagyobb gondot az jelentette, hogy nem sikerult megfelelo fem fuvokat
talaljak de Nandinak volt, sot mi tobb volt olyan kedves, hogy nekem is
adta. Igy el is kezdtem a kutyut beepiteni az autoba. A vizet egy ablakmoso
tartaly szivattyu nyomja a szelepbe, praktikusan egy Tesla gyartmanyu. A
megfelelo vizmennyiseg eloallitasahoz a szivattyut elotetelezni kellett mert
a 12V-ra direkt rakotve az etalonnak hasznalt sorospoharat kevesebb mit egy
perc alatt megtoltotte. A megfelelo nagysagu elotetellenallas kivalasztasa
perciz mernoki szamitas eredmenye volt :)
"...-Te Gergo ele kellene rakni valamit mert ez a sz*r nagyon nyomja.
-Valami ellenallas kellene, tegyuk fel folyik ezen harom amper akkor kellene
mondjuk kb 5 ohmos de valami izmos, hogy birja az aramot.
-Egy energetikusnak muszaj lenne ilyeneket tartania otthon :)
-De nincsen, szerintem vizezzunk be egy fadarabot :)
-Kossunk ele egy egot de, de mekkorat?
-Legynen egy 5-os az van itt a dobozban...."
A sorospohar ezek utan pont harom perc alatt telt meg, nagyon orultunk
egybol ki is ontottuk a vizet es a pohar rendeltetesenek megfelelo
folyadekkal feltoltottuk (utana ezt meg gyakran ismeteltuk).
A kovetkezo feladat a kapcsolo beszerelese volt. Ezt egy olyan kapcsoloval
oldottuk meg amilyen az ajtokban szokott lenni es a belso vilagitast
kapcsolja. Az 1983 utan gyartott skodaknal konnyu is felszerelni a
gazbowdent tarto lemezre, hogy pont szembe legyen a karburator masodik
torkat nyito kis bigyoval. A kapcsolo rugojat elobb ki kellett cserelni mert
az eredeti nagyon eros volt es akadalyozta volna a torok nyitasat. A
megfeleloen finom rugo kivalasztasahoz a lakasban talalhato osszes
golyostollat szetszedtuk :)
A szelepet ket fele lehet csavarozni, a ket fel kozott van a legszuro, nem
volt nehez felszerelni. A vizsugarat ugy celoztuk be, hogy egy elfekvo
karburatort szetszereltunk es csak a felso reszet raktuk oda a legszurohoz,
igy pontosan latszott, hogy hova fog menni a viz.
A viztartalyt, ami ideiglenesen egy 4 literes marmonkanna, a motor melle a
hatso merevitore ganyoltuk gumikotellel. Ha szerzek egy nagyobb tartalyt
akkor vegleges helynek a hatso ules mogotti csomagtartot gondoltam.
Az egeszet beszereltuk, felfurtuk, bedrotoztuk es ket visszajelzo lampat
kotottunk a muszerfalra. Az egyik azt jelzi ha a rendszer feszultseg alatt
van a masik pedig a szivattyu bekapcsolt allapotara figyelmeztet (amikor
nyitva van a masodik torok).
Nem volt mas hatra beultunk a kocsiba es koveren nyomtuk a gazpedalt. A
haveromnak ,aki kulonosebben nem is rajong a skodakert, az elso szava az
volt amikor kiszallt: B*** M** ez nagyon diszno modon megy. Nekem is az a
velemenyem es lehet is erezni a kulonbseget, a kikapcsolt es a bekapcsolt
allapot kozott.
A szivattyu, ahogy vartuk, tenyleg csak nagy terheleseknel mukodik, intenziv
gyorsitasnal, hegymenetben, nagy sebessegnel. Egyenlore nincsen tobb
tapasztalatom mivel meg csak egy napja van beszerelve a szerkenytu.
Ha lesznek fenykepek akkor szivesen kuldok.
A segitsegert köszönet Simon Gergelynek <http://www.hszk.bme.hu/~sg232/> es
Orosz Nandornak http://www.nexus.hu/nandy/elso.html
|
+ - | Radar detector (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho!
Az lenne a kerdesem, hogy van-e olyan polgartars a listan, aki mar lebukott
ugy, hogy radar detektor volt a kocsijaban. Ertekelnem, ha leirna, hogy mi
volt az oka annak, hogy megcsiptek... Remelem nem off topic.
udv joe
|
+ - | Go Trabi, go !! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Tartom az allaspontot.
>A Trabant egy olyan alapmu az autozasban, mint a T modell.
Csak hat ok azert tovabb is leptek, nem gyartottak harminc even at.
Vagy Hitler bacsiek nepautojahoz mit szolsz?
>Vagy mint egy korszakvaltoztato alkotas az irodalomban.
Lenin osszes muvei?
>Gondoljunk csak bele.
Jo!
>Nem fem karosszeria! Ok mar szeriaban nyomtak, mikor a nagy cegek meg
>csak kiserleteztek.
Ez igaz. A Corvette is csak a hatvanas evekben jott ki a muanyag kasztnival.
>Sot azt hiszem ok alkalmaztak elsokent fogasleces kormanymuvet.
Ez mar valami!
>Nem tudom pontosan de volt egy technikai ujitas a 60's evek vegen amit
>ok alkalmaztak eloszor.
Budipapir es enyv eleg a karosszeria javitasahoz?
>Valamint az egesz auto egyszeru es logikus
>felepitesu.
Mint a talicska: kormanykent funkcionalo toloemelofogantyu, egy kerek,
rakfelulet.
> Keves hibalehetoseg, es 100%ig kihasznalhato mind!
?
>Aki nem trabanttal kezdte, az nem is igazi autos.
Ezt kikerem magamnak! En sem mondom azt, hogy aki Trabantot vesz, egyeb
aljassagra is kepes!
>Mit fog az unokainak meselni? Mi majd elmondhatjuk nekik, hogy
>en birtokoltam a szazad gepjarmucsodajanak egy peldanyat.
Vezetni vezette, tenyleg nagy elmeny, de azert nem kell hanyatt esni tole.
Ugyanigy nagy elmeny volt VW Bogarat vezetni. Meg tolotetos Sportvelorexet.
>Ha szavazni lehetne, en a Trabantot valasztanam meg a szazad
>gepjarmuvenek.
Mas meg mast. Igy kerek a vilag...
Udv joe
|
+ - | Re: rendszamtabla + ekezetek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Mit hallottatok arrol, hogy ha EU. tagok akarunk lenni akkor le kell majd
> cserelni a rendszamtablakat olyanra, ami megmutatja melyik varosbol is
Ugy remlik a franciaknal is eleg kaotikus a rendszamok kiosztasa, ok is
lecsereltek volna?
|
+ - | Trabulator 0.6 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Teeby irta:
>Aki nem trabanttal kezdte, az nem is igazi autos.
Hujjuj, akkor en sem vagyok az. De azert vezettem. Allat!
Van egyenisege, az teny. A valton kivul csak a benzincsapot kellett
megszokni, meg azt, hogy a pedalok miatt kicsit fe'loldalasan kell ulni.
Latott mar valaki Trabant-prospektust? En igen! Felejthetetlen. "Trabant
601 - kitunoen illik minden kornyezetbe." - igy kezdodott. :-)
>Keves hibalehetoseg, es 100%ig kihasznalhato mind!
:-) Ezt meg hogy erted? :-) Pl.: "Na, beko:pte a gyertyakat. Micsoda remek
alkalom, ugyis akartam egy jot setalni!" Vagy: "dragam, falsot sziv a motor.
Nincs kedved velem tolteni az ejszakat?!" ;-)
>Nem tudom pontosan de volt egy technikai ujitas a 60's evek vegen amit
>ok alkalmaztak eloszor.
Lehet, hogy a keresztlaprugora gondolsz, ami - talan - lengokar szerepet is
betoltott?
Ha mar 2 utemurol van szo.
Nekem a regi "pupos" Warnyuk tetszettek mindig is nagyon. A kis kerekuek,
amiknek az alvaza mar ugyanaz, mint a kocka Warjake'. Azok igen szepek.
Na minden jot, vezessetek sokat:
Madison
|
+ - | Auto kosarbol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi, All!
Kerdezem a listatagoktol, hogy epitett-e mar valaki autot.
A kulfoldon (pl. Nemetorszag) kaphato kit-ekre gondolok, amit darabokban
vesz meg az ember.
Az aruk egesz kedvezo (volt regebben legalabbis)
Olyan 8 evvel ezelott lehetett pl. olyat kapni, hogy Bugatti replica,
tobbfele valaszthato motorral (pl. 1.6-os Audi)
Szabalyos osszeszerelesi utmutato van hozzajuk, mint egy automodellhez.
Persze nem ugyanaz a sulycsoport.
Tehat, csinalt mar ilyet valaki?
Kedves Teeby, te peldaul mit szolnal egy ilyenhez, ha ossze kellene rakni?
Felejtsem el? :-)
Udv Mindenkinek: Madison
|
+ - | Re: kodlampa megoldas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
>Igen, engem is inkabb az elottem haladok hatso kodlampaja zavar inkabb.
>Az elso csak akkor, ha tenyleg benan van beallitva (kodkeresonek
Verofenyes esten, kivilagitott varosban kodlampaval (pontosabban hatso
kodzarofennyel) elottem kozlekedok . A megoldas legalabb ilyen
kulturalt: felkapcsolom a reflektort. Ez engem pont ugy nem zavar, mint ot a
sajat hatso piros, (2szer) 21W-os fenye.
Jo, mindjart cenzurazom is magamat : elotte 2-3 villanassal
figyelmeztetem-kerem a leoltasra. De ha nem...
udv, deejaytiszy
|
+ - | kis tortenetek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Ildiko irta:
>´Idehevenyeszek´ egy rendorsegi tudositast, szept.9-rol (yahoo!schlagzeilen,
>vermischtes):
>Beragadt gazpedallal szaguldo Opel az A60-on
Eloszor is: orulok, hogy Ildiko megint hallatja a hangjat az Auton. Masodszor
meg nem tudom, miert, de nekem nagyon tetszenek az ilyen kis sztorik. A
"fotengely-csapagyszimmering-leemelo-nyomatekkulcsos ragasztopisztolyhoz valo
sarhanyo-paragrafus" is klassz (es tenyleg hasznos, akinek segit), de jo
dolog (nekem ejjel) vidam vagy tanulsagos torteneteket olvasni!
Es amit mar egyszer felvetettem, ujra javaslom masnak is: ha valaki valamerre
(kulfoldon) autozik, batran irja meg tobbe-kevesbe autos elmenyeit,
eszreveteleit a kozlekedesi kulturarol. Nagyon szinesitik a listat. Ugy
vettem eszre, ez masoknak is fexik.
Ezuton kosz' Gyulanak az Azsiai leirast is!
udv, deejaytiszy
|
+ - | Cseh arak + italtarto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
1. A cseh arakat 6-tal kell szorozni, ugye? Mert akkor piszok olcso lesz az
alap Fabia! (1,5 MFt). Komoly konkurrense lehet a _Mi esztergomi
autopotlonknak_.
2. Italtartoilag:
>A hutott italtarto kiraly otlet, meg nem is hallottam ilyesmirol. Latom
>buszkek is ra, 3x is szerepel a szovegben...
Tokeltes marketingduma: igy kell talalni azt, amit nem te talaltal ki, de azt
a latszatot szeretned kelteni. (Ahogy a Besenyo csalad mondja: nem ok
talaltak meg a spanyolviGaszt). Nalunk a Renault-k kozott a Scenic es az
Espace ilyen (regota...). De biztos a kenyelemszereto amcsik talaltak ki 20+
evvel ezelott.
udv, deejaytiszy
|
+ - | autolopas tesztek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
aki olvasta az Auto Magazin oktoberi szamat, annak nem ujdonsag. De
remelem erdekel masokat is a tema.
Nos, az angliai "What Car?" c. szaklap 77 kul. tipusu kocsit probalt meg
ellopni. Tobbfele szempontot vizsgaltak, ezek kozul a ket
legfontosabbat idezem, es csak az elso 5 kategoria "eredmenyeit".
1. oszlop: az 5 fo"s csoportnak adtak 2 percet arra, hogy behatolhanak
a kocsiba (a kocsi karositasa nelkul). Ha sikerult, akkor az eltelt
ido lathato mp-ben. Ha nem, akkor *.
2. oszlop: ha mar benn vannak, akkor el kell hajtani a kocsival, tehat
fel kell torni az inditasgatlot (Ny-Eu -ban minden uj autoba kotelezo
beepiteni. Ha nem sikerult bejutni a kocsiba, akkor kulccsal
kinyitottak.) A kocsi elvitelere 5 percet kaptak. Ha sikerult, akkor az
oszlopban az a tavolsag olvashato, amilyen messzire eljutottak az 5.
perc vegere. Egyebkent pedig *.
s km
Deawoo Matiz 12 0.1
Ford Fiesta 49 *
Ford Ka 21 *
Hyundai Atos 2 2.2
Nissan Micra 23 0.1
Peugeot 206 1.4 3 *
Peugeot 206 Gti 2 *
Renault Clio 16V 11 0.1
Seat Arosa 4 0.5
Toyota Yaris 4 *
WV Lupo 26 *
Audi A3 29 2.3
Citroen Xsara 45 1.8
Fiat Brava 2 *
Ford Focus * *
Mazda 323 18 0.1
Opel Astra Sri 16 1.8
Opel Astra Caravan 24 1.4
Renault Megane 14 *
WV Golf V5 22 2.4
WV Beetle 38 1.8
Deawoo Leganza 5 1.4
Ford Mondeo ST200 49 *
Hyundai Sonata 13 *
Nissan Primera * *
Honda Accord 73 *
Opel Vecrta Caravan 99 1.1
Peugeot 406 18 *
Renault Laguna 16 *
Seat Toledo 42 *
Subaru Legacy 10 *
Skoda Octavia 31 0.3
WV Bora 47 0.4
WV Passat 26 0.5
Audi A4 31 2.5
BMW 328i * *
Lexus IS200 * *
Rover 75 62 *
Saab 93 Convertible 42 *
Alfa Romeo 166 5 *
Audi A6 119 2.0
Audi A8 50 2.2
Bentley Arnage 8 *
BMW 520i * *
BMW 740i 42 *
Cadillac Seville 10 *
Jaguar S-Type * *
Jaguar XJ8 82 *
Mercedes S320 13 *
Saab 95 Estate 49 *
Volvo S80 T6 12 *
Elegge meglepo eredmenyek is vannak (pl. WV konszern majd' minden kocsija
elviheto) Az abszolut gyoztes a Lexus IS200 lett, de a
megfizethetobbek kozul a Forf Focus es (az uj) Nissan Primera is
betoresbiztos. A BMW-k is az elvonalban vegeztek.
Ezek utan nem tudom, bezarjam-e a Fiat Brava-mat, ha 2 (ketto) mp
alatt kinyithato. De szernecsere az inditasgatlo kiraly.
|
+ - | Demszki poznai (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> En nem a lanyra haragszom, hanem a Demszkire, aki telerakta
> oszloperdovel a Rakoczi utat, hogy ne lehessen a padkara felallni.
> Ez kinek volt jo, leszamitva az oszlop gyarat?
Ha az oszlopok nem lennenek ott, csurig lenne a jarda autokkal.
Az emlitett leanyzo, vagy hasonszoru tarsai szerintetek
megvarna, amig lesz valahol egy ures hely, vagy ugyanugy leall
a kulso savban mint most?
Szerintem az ilyeneknek teljesen mindegy, hogy eppen hol,
milyen celbol all meg, feltart-e masokat vagy sem.
Az is kizart, hogy + 30-50 metert gyalogolt volna a maca,
egy ures parkolohely miatt.
>Szoval van karos kovetkezmenye is a
>colopozesnek, de a jarda az szabad! Es ez jo!
Nagyon jo!
Nehany autostarsunk hajlamos errol megfeledkezni,
de ugyi neha muszaj kiszallni az autobol, es joleso
erzes kenyelmesen setalgatni a jardan :-))
Rudi
|
+ - | Talalkozo idopontja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
Veglegesse valt az Elso Onallo HIX Autos Talalkozo idopontja.
Mivel szombaton jo ido volt, a gokartpalyan megtortent az
eloiranyzott program, igy nincs szukseg az okober 2-ikai
esonapra. Igy szabad az ut elottunk.
Eszembe jutott egy programjavaslat. Autoszepsegverseny. Mit
szoltok, megvalosithato? Termeszetesen a zsuri mi magunk
lennenk, esetleg fuggetlen tagok bevonasaval.
MyChroLesLie a maganlevelezesunkben egy olyan gondolatot irt le,
ami kulonosen megfogott. Engedelyt kertem Tole a lekozlesere, es
O megadta. Ime:
>Igen, ezzel meg varni kellene. Szponzor ugyan nem artana
>valoban, de egyenlore kovacsolodjon ossze a tarsasag, es
>nojjon a tagletszam. Amit eddig elertunk azt hiszem ez mar egy
>hatarozott lepes a jo uton, remelem nagy jovoje lesz ennek a
>listanak meg. En legalabbis ezen vagyok, es kesz vagyok
>mindent megtenni ez erdekeben. Mar most rengeteg idot toltok a
>listaval, azaz az ezzel kapcsolatos dolgokkal, de ugy erzem
>nem hiaba, es foleg orommel teszem amit teszek, remelem ezzel
>nem artva senkinek. :-)
Ugye, helyesen iteltem meg eme gondolat jelentoseget?
Tehat akkor oktober masodikan reggel 9 oratol minden erdeklodot
szeretettel varunk!
Soma (es a tobbi szervezo)
Jöhet ékezet!
|
+ - | Trabi vezetes tanulas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ne!
Kerlek szepen benneteket, ne irjatok ilyesmiket:
>>tartja, hogy aki nem vezetett Trabit, az sohase tanul meg
vezetni.... ha
>>atgondoljatok, van is benne valami :o)).
Teeby:
>Aki nem trabanttal kezdte, az nem is igazi autos.
Mert ilyesmi valaszok is szuletnek:
Csaba Gonci:
>En sajnos Trabit meg nem is lattam belulrol, kivulrol is csak akkor,
>mikor eloztem - de akkor sem igazan, mert nagy volt a fust. Akkor
>most sz@r sofor volnek? Holnap veszek egyet, hogy megtanuljak
>vezetni, jo????
Egyebkent egyetertek, hiszen nekem is Trabi az elso autom, de az
ilyen kijelentesekkel mindig vigyazni kell. Valaki mindig
megsertodik! Es erre semmi szukseg!
Csabanak maganban fejtettem ki a velemenyemet, illetve pontositottam
a kijelentes tartalmat.
Nagyon remelem, hogy ilyen malorok a jovoben egyre ritkabban
fordulnak elo. Senkinek sem hasznalnak.
Udv:
Soma
Jöhet ékezet!
|
+ - | vibrator:-) + olajok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ave!
Kondricz Jozsef
irta:
>Mas:
>Ketutemuekrol csak annyit, hogy nalunk a vibratorokon 2 utemu dizel
>motorok
>ketyegnek, azt meg nem mondom, hogy hany henger, de sok es nagy,
***Atyauristen mekkora NO" kell aki ezt ki tudja hasznalni :-))))))))))
( bocs de vizualis tipus vagyok :-)
> --------------------------------------------------------
Olajok!
irta:
>De nem kell bedolni, mert pl. a Castrol olajok sem valami
>jok, megis dragak, mert importcikk es sok rajta az ado.
*****Legyszives szolj a sok "idiota" autoversenyzonek, mert igencsak
elterjedt tipus a versenymotorok koreben. hmmm...
Ne vegyetek kotozkodesnek!
Ha valaki valamit leir akkor az legyen pontos, hiszen nagyon sokan vannak
akik az itt olvasottak alapjan valasztanak pl. olajat.
Nehany sajat tapasztalat:
Egy teljesen uj motort a kezdetektol Castrol GTX 5 olajjal jarattam ( en
raktam ossze a motort) Elso olajcsere 1000 km-nel, ez szinte csak teszt
volt.
10 ekm utan szet kellett szedni. Ekkor az olaj 9000 km futott igencsak
gyilkos terheles mellett.
A motor szinte patyolattiszta volt. A vezermutengely, a himbak, csapagyak
felulete mint a meseben. A szelepeken lerakodas szinte semmi.
Az egesterben nagyon finom fekete reteg ( normalis ).
A motor olajfogyasztasa = 0 azaz nulla 9 ekm alatt.
A fentieket nem az altalam hasznalt olaj dicsoitese gyanant irtam le.
Nagyon sok regi, kopott autoba ezt az olajat vetek lenne beonteni, ket
okbol:
egy nagyon finom un. "vekony" olaj.
Ami azt jelenti a gyakorlatban, hogy a nagyobb illesztesi hezagoknal(kopott
motor) "elszo"kik" az olaj, ezzel csokkentve mas helyeken a kello
olajnyomast.
A masik ok: nagyon draga!
Minden autoba a gyar altal ajanlott teljesitmenyszintu olajat erdemes
hasznalni!!!!! ( pl. SF, SG, SJ...)
A masik olajjellemzo a viszkozitas ( pl. 10W-40 ) Magyar idojarasi
korulmenyeket figyelembe veve altalaban a 10W-40 telen-nyaron megfelelo.
Persze itt is elsodleges a gyarto ajanlasa!
Az olajokrol volt mar szo itt a listan.
Szerintem a pontos ismertetes tobb oldalt megtoltene, igy javaslom vegyuk
fel ezt a temat a http://www.hix-auto.ini.hu oldalunkra.
Biztos minden uj erdeklodo hasznos informaciokat merithetne az itt
osszegyult tapasztalatokbol.
Javaslat?
--------- Udv.Bal3-------
www.extra.hu/yaris
********** Szeles utat, gumi fakat***********
|
+ - | Re: beragadt gazpedal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Levenni a gyujtast? es utana mikor allsz meg a fekszervo nelkul?
> wrote in message news:...
> "Vegul is egy riadoauto beallt az opel utjaba
> kekfennyel es szirenaval, hogy rarohanva fekezesre kenyszeritse
(ajajajajj),
> de vegulis a srac arra a pompas otletre jutott, hogy a sebessegbol kivegye
a
> kocsit..... "
>
> Annyi agya nem volt a fickonak, hogy levegye a gyujtast?
>
> Szabo Zoltan, mailto:
>
|
+ - | Autovasarlas - koszonet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
udv,
nehany hettel ezelott kertem segitsegeteket autovasarlas kapcsan (2
gyerek+2 felnott, 500k Ft-ig, stb.).
Akkor en Fiestara vagy Escortra gondoltam, ezzel kapcsolatosan vartam
tapasztalatokat.
Ezuton koszonnem meg a valaszoloknak a segitseget, a felvilagositast!
De a sors ugy hozta, hogy a szuleink reven hozzajutottunk az o 5 eves
Suzukijukhoz, amit mar evek ota vezettem, ismerem.
(Magyarul, matol a Suzukisok ilyen-olyan taborat erositem :-)))
Megegyszer koszonettel:
Laci
|
+ - | a Rolls me'g nem a BMW-e (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Kulonben a Rolls-Royce reszvenyek tobb mint 50%-a a BMW-e.
A Rolls-Royce mint ce'g, a VW-e.A szivas az, hogy a vetel utan derult ki,
hogy a
nevet
a BMW ma'r elcsaklizta eloluk. :))
Ezert nyomjak most a Bentley-ket amibe kb. 2002-ig a
Bomos szallitja a motort. (addigra elkeszul a BMW a sajat RR
gyaraval a VW meg a W12-es motorjaval ...)
Ha rosszul tudom javitsatok ki.
--
_______
_/_______\_
(OO=[|]=OO)
[]=======[]
BZS
|
+ - | Re: Tuning kerdesek ( 23 sor ) AUTO #498 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Thu, 9 Sep 1999 wrote:
> Uzemanyag nyomas novelo: Egy kutyu amiben szelep(ek) vannak, meg mittomen.
Az
> injektor ele kell szerelni. Nem tul nagy. Allitolag 25-60 loero plussz.
> ???????
> Ami meghokkento az ara: 150 dollar!!!!!!
> Ha a fele igaz amit leirnak akkor is nagyon olcso.
Ez egy viszonylag egyszeru rugos nyomaskulonbseg allandosito. Ugyanis az
elektronika a befecskendezo szelepek nyitvatartasi idejet allitja, es hogy
ez pontosan aranyba legyen a mennyiseggel, abefecskendezo fuvoka ket
oldala (a szivocso es a benzin) kozott allando nyomaskulonbsegnek kell
lenni.
Ha valaki megnoveli ezt a nyomast, akkor az eletkronika "tudta nelkul"
tobblet benzint juttat a motorba. Persze a rendes elektronikak ezt
eszreveszik a kipufogoba epitett lambda szondak segitsegevel, es egy
bizonyos ido (50-150km) utan "megtanuljak", es ugy modositjak a
befecskendezesi idoket, hogy nekik legyen igazuk.
Ilyent is epitettem be mar tobbet, de csakis akkor, ha a motor tobbi resze
is fel lett javitva (kipufogo ,legszuro, vezermutengely), es igy az
eredeti fuvovak mar nem birtak eleget szallitani.
Ez foleg nagy fordulatszamu motoroknal (motorkerekpar) gond, mivel nem
szabad, hogy a befecskendezo szelep a perioduido 70-80%-anal tovabb nyitva
legyen.
Ekkor viszont jelentkezik az a gond, hogy kis terhelesen meg nagyon rovid
lesz a befecskendezesi ido, nehezebben tarthato pontos erteken, a motor
vezethetosege romlik kis fordulaton. Ez ellen a megoldas a hengerenkent 2
befecskendezo szelep, de 10 000 1/min alatt forgo szivomotoroknal ez
elkerulheto.
Udv,
-=Lajbi=--------------------------------------------------------------------
LAJBER Zoltan http://jht.gau.hu/~lajbi
GATE Jarmu- es Hotechnika Tanszek http://jht.gau.hu
A member of HuLUG http://mlf.linux.rulez.org/mlf
|
|