1. |
RE:Mitsubishi 3000GT VR4, szabad-e? (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
2. |
Bosch Silver (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
3. |
EXIDE 900 (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
4. |
tanpalya (mind) |
62 sor |
(cikkei) |
5. |
Magyar rendszam Nemeto-ban, CASCO & muszaki (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
6. |
CGonci Alfaja (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
7. |
Kerdes (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
8. |
Emblema (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
9. |
valtozar (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
10. |
autokivitel Finnorszagba (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
11. |
HIX rendszam (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
12. |
re: husveti marhacsorda (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
13. |
amivel asszem az ukran muholdat lehet fogni (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
14. |
BMW E-21 318i (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
15. |
lemezkerdes,Trabi leszab. (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
16. |
uj Mazda 323F (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
17. |
HIX, HAT... (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
18. |
Megbizhato autoszerelot keresek (Fiat Tipo+szervokorman (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
19. |
Auto behozatal (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
20. |
Re:<1500ccm dizelt vennek stb. (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
21. |
Autos weblapot keresek (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
22. |
Fogyasztas + Lambda szonda (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
23. |
barmok, marhak, csuszas, leszabalyzas (mind) |
64 sor |
(cikkei) |
24. |
Re: Gyors eladas (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
25. |
LagunaII - gyertek a Hungaroringre! (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
26. |
Re: Scorpio vs. Mercik (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
27. |
Re: blokkolas, kapu, lampa (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
28. |
Mitsubishi 3000GT VR4 (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
29. |
gokart (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
30. |
Bontott ulest keresunk (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
31. |
HIX-AUTO matrica (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
32. |
megfigyelesek (mind) |
52 sor |
(cikkei) |
33. |
ujra folia es riaszto (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
34. |
Lada 1500 (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
|
+ - | RE:Mitsubishi 3000GT VR4, szabad-e? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Nekem nagyon szimpatikus az auto muszaki tartalma es a
kulseje. Az auto 3.xx MFt- ert adnak. En mivel meg eleg
fiatal vagyok, mindenkeppen szeretnek kiprobalni egy ilyen,
igazan sportos autot, nem pedig egy annak mondott atmeneti
darabot.
Kedves Tamas,
a 3000 GT-t imadni kell, es lehet is. Ez az elso szerias, bukolampa,
allithato a futomu komfort (ilyenkor, mint egy limuzinban) es sport
(kokemeny) fokozatban. A spoilerek menet kozben automatikusan allitodnak.
FRENETIKUSAN MEGY ES KANYARBAN ISTEN (4WS)! Ha nem tokeletes az aszfalt,
akkor szinte senkinek semmi eselye ellened.
Pont a fent emlitettek miatt, ha valami elromlik rajta, az brutalis
osszegbe kerul, es igen kevesen ertenek hozza. Ez mondjuk nem gyakori, egy
USA-beli felmeres alapjan a tulajdonosok 94%-a elegedett volt az
autojaval. Ha megveszed a kocsit, mindenkepp szamolj 20 literes
fogyasztassal (havi 2000 km kb. havi 100 rugo). Jo, ha a vetelaron felul
rendelkezel nemi tartalekkal, mert at kell iratni, es ha veletlenul
megtorod az igen sokba fog kerulni az egyedi alkatreszek miatt (bontoban
igen ritka).
En biztosan fogok egyet venni ebbol az elso sorozatbol, kb egy ev mulva
(itt csak az emociok szamitanak!), ha addig nem sikerult tonkretenned es
el akarod adni, majd keress meg.
Vigyazz, ha egyszer 4 WD-s autod lesz, nem akarsz majd 2kerek hajtasut
tobbe!
Udv, ToBa
Galant 4WD
|
+ - | Bosch Silver (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Bosch Silver akkumulatorokkal?
Bosch Silver Plust szeretnek venni a kocsimhoz, de egy
kereskedo azt mondja, hogy beszelt egyszer mas kereskedokkel,
es azok azt mondtak, hogy 10-bol 8 akku hibas volt, visszahoztak
oket.
Szoval akkor mi az igazsag? Vagy ez csak egy eppen rossz szeria
lehetett? Mert mashol azt hallom, hogy nagyon jo akkuk es a
Plus modellnek meg jo nagy az indito arama.
Elore is koszi.
Laci
|
+ - | EXIDE 900 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Tud valaki valamit a targyban szereplo akkumulatorrol?
Allitolag nagyon jo, csak valami 70eFt-ert tudnam
megvenni. Tenyleg olyan jo? Ennyi a realis ara?
En Bosch Silver Plusra gondoltam...
Koszi szepen:
Laci
|
+ - | tanpalya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Tanpalya ( 49 sor )
> Idopont: Thu Apr 12 23:23:15 CEST 2001 AUTO #1075
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sziasztok!
Az alabbi levelet kapta a CRX klub:
(bocs az ekezetekert)
Tisztelt Uram / Hölgyem !
Czitovszky Etelka vagyok a Közlekedésbiztonsági és
Vezetéstechnikai Tanpálya Kft értékesítés vezetője.
Vezetéstechnikai Centrumunkban a már jogosítvánnyal
rendelkezők részére tartunk vezetéstechnikai tréningeket,
itt biztonságos körülmények között tréningezhetik be a
résztvevők hogy mit kell tenni közlekedési vészhelyzet
esetén, hogy a legkisebb személyi és anyagi kár érje.
Ön előtt is ismert a diszkó balesetek jelenség. Sok fiatal
nagyon „nagy tudású „autóval közlekedik de nem elég a gázt
nyomni az autót uralni is kell és kell tudni azokat a
technikai segítségeket is kezelni amik a mai autókban
vannak.
Kialakítottunk egy speciális fiataloknak szóló 1 napos igen
kedvező árú tréninget, a díja 6900.-Ft +Áfa /fő.
Szeretném a segítségét kérni abban, hogy az önök
közösségéhez kapcsolódó fiatalokhoz ez az információ
eljuthasson.
Kérem továbbítsa levelünk az illetékes felé vagy
tájékoztasson arról kivel vehetném fel a kapcsolatot a
részletes megbeszélés céljából.
Segítségét megköszönve.
Tisztelettel
Czitovszky Etelka
Iroda és értékesítés vezető
06/30-9900414
06/28-441-951
www.tanpalya.hungaroring.hu
tanpalyaail.digitel2002.hu
Ha erdekel minket ra lehet szervezni!
VTI
******************************************
Mivel multam mar 20 (tobb mnt ketszer :-) ) Nekem csak az az eselyem maradt,
ha a HIX kozosen szervezne egy latogatast a tanpalyan.
Nem is artana, ha a sok nagyszaju (velem egyutt) kiprobalna, hogy valoban
olyan jol vezet-e, vagy csak onbizalma van.
Udv:Refi Jozsef
|
+ - | Magyar rendszam Nemeto-ban, CASCO & muszaki (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
2 kerdesem volna:
1) Nemetorszagban dolgozom mar 6 honapja. Magyar rendszamu Suzukival vagyok itt
. Ugy tudom, hogy ennyi ido utan honositani kell mind a jogsimat, mind az autot
. Sajna utobbi lizingelt, igy azt nem lehet, viszont nemet jogsival meg nem vez
ethetek itt magyar autot (asszem elveszik a magyar jogsit, ha nemetet csinaltat
ok). Mit lehet tenni? Egyelore nem izgat a dolog es jarok velel, mint ha mit se
m tudnek...
2) Sikerult karamboloznom ittkint. Hazavittem (most van szervizben), es akkor d
erult ki, hogy 2 hete lejart a muszaki. Szerencsere ez 2 nappal a karambol utan
tortent. Lehet-e gondom emiatt a CASCO-val szerintetek?
Elore is koszi, Istok
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: mail1.exchange.de)
|
+ - | CGonci Alfaja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, szia CGonci!
Kosz a linkeket, de mar a multkor atneztem az autod,
kivul-belul :)
Viszont beneztem az Olasz auto topikba es nem vagy ott
a talalkozo resztvevoi kozott!
Udv:
nme1
"Know your enemy"
|
+ - | Kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok !
Eddig csak olvastam a listat, de most kerdeznek is Toletek.
Vennek egy 740/760-as Volvot a kozeljovoben, kerdesem ilyen kocsik
tulajaihoz szol. A fenti tipus elonyei es hatranyi erdekelnenek, valamint
az, hogy ha automata valtos a kocsi, akkor az mekkora tobbletfogyasztast
okoz, ill. muszakilag van-e gond vele altalaban? Valamint a szervizelese
dragabb-e a relativ atlagnal? Eddig 340-es Volvoval volt dolgom, de nagy
kocsi kell, csalad+kutyak szallitasara.
Eddig teljesen eltero velemenyeket hallottam ezekben a kerdesekben, de
mindig olyanoktol, akiknek sose volt ilyen kocsijuk. Hozzaerto velemyenyt is
szeretnek hallani.
Koszi
Szemes Istvan
|
+ - | Emblema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Nem tudnatok megmondani hol talalok a net-en Fiat Abarth emblemat ?
Valamint keresek robbantott (vagy rontgen) rajzot Mini Morris-rol es
Fiat 500-rol (a szerkezeti elemek megjelolese is jol jonne).
Koszi
pz
|
+ - | valtozar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
A valtozarak teren szerzett tapasztalataitokrol szeretnek
erdeklodni. Melyiket ajanljatok? (Mul-t-lock, Tytan
dipol...)
Ha tudtok ajanlani beszerelo muhelyeket azt megkoszonnem.
Valaszaitokat a mail cimemre kuldjetek legyetek szivesek,
mert surgos lenne a dolog.
Koszonom,
Tamas
ui: (4 eves Peugeot 306-ba mit ajanlatok meg gravirozason,
immobilizeren és változáron kivül)
|
+ - | autokivitel Finnorszagba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Segitsegeteket szeretnem kerni abban, hogy ha a sajat (magyar
> rendszammal ellatott) autommal szeretnek Finnorszagba
> kiutazni es ott szeretnem hasznalni a kocsimat, akkor azt
> mennyi ideig tehetem meg?
En ugy tudom, hogy torvenyesen fel evig hasznalhatod az autodat
Finnorszagban. Meg a fel ev letelte elott kervenyezhetsz hosszabbitast, ami
fel evig tart. Utana megegy ilyen lehet, aztan le kell vamoltatni. ( tehat
max masfel evig huzhatod a dolgot ).
Pontosabb infok itt talalhatoak:
http://www.tulli.fi/esite/english/index.html
http://www.tulli.fi/esite/english/turistienglanti00.html
A legjobb, ha megkerdezel _tobb_ finn vamtisztet.
raki
|
+ - | HIX rendszam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello HAutosok, szia NME1,
probald itt:
http://alfaromeo.dream.hu/esztergom/TN_108_04.JPG
http://alfaromeo.dream.hu/esztergom/TN_108_05.JPG
Cs.
|
+ - | re: husveti marhacsorda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Jo regen irtam mar a listara (ugy egy eve), azota csak olvasni van idom arra
sem mindig. Most egy kicsit potolok :)
Husvet, abbol is a hetfo szamomra is meghozta a (nem) vart adrenalin
tultengest. Jovok haza az uj 2-esen nagyjabol 80 korul, a szelvihart es a
szakado esot leszamitva semmi kulonos, de meg igy sem mert - szinte - senki
ennel jobban menni. a kivetelt -tobbek kozt egy Opel Frontera kepezte
belathatattlan emelkedos bal kanyar zarovonal, 20-30 autos sor, nem tul nagy
kozokkel (azt hiszem az emberek nagy tobbsege nem ismeri a fektav fogalmat
(bar mint kesobb kiderult en sem :( )). Fronteras HMCS (sacc/kb 24 ev,
keves haj, szoke pipi mellette) siet, hat elkezd sort elozni (zarovonal,
kanyar, eso, stb!!!) 4-5 auton tul van ekkor bukkant ki a domb mogott
hollywoodi tipusban egy Magnum (itt a kamionra kell gondolni) Fronteras ipse
megijedt jobbra huzta a kormanyt, es az ott levo suzukit lenyomta az ep
nehany meterrel ezelott kezdodo parkolosavba (sikerult megalniuk, de a
soforje szerintem egy idejig nem fogja tudni abbahagyni a remegest). persze
a fronteras mintha mi sem tortent volna ment tovabb. Megyunk tovabb
(baratnom kicsit aggodik). Jon a dupla sav, illetve egy lehajto sav jobbra,
Felicias a belso savbol rantja ki a kormanyt, es a kulsosavban halado
kocsisoron keresztul (kb 90-el) kanyarodik le (ez 2 autoval elottunk
tortent). Tovabb haladunk (baratnom mar fel). Jobbra lassito sav elottunk
lada halad 80 korul, padlofekez beall keresztbe, hatas szunet, indexel
jobbra, majd komotosan elindul a lehajtosavra. Na itt az altalam fektavnak
gondolt dolog sem bizonyult elegnek, na most becsapodunk gondoltam (baratno
szem becsuk, kezzel kitamaszt). Hirtelen otletto vezerelve beneztem a szembe
savba (teny, hogy zarovonal volt, de akkor ott nem nagyon foglalkoztam
vele), senki, akkor hajra 40 korul csinaltam egy javorszarvas tesztet (ugye
javor? :) mogottem jovo Almera a lada lokharitojatol 15-20 cm-re allt meg,
az utana kovetkezok is viszonylag jol megalltak csak egy-ket kocsi csinalta
utanam a szembe savba hajtast. Most mar en sem altam meg a remegest ugyhogy
egy parkolo savot megprobaltam amig legalabb 150-re visszaesik a
vernyomasom. Ez 10 percbe kerult utana mar a baratnom is ki merte nyitni a
szemet. Akkor irany haza, mar a vegen jartunk amikor az M3-szerencs utca
keresztezodesen repul at egy suzukis, a szerencs utca felol persze amikor
mar nekunk volt zold, ha a szokasos stilusban indulok, akkor egy totalkaros
hixautoval tobb lett volna, (ez is csak az ekkorra mar enyhulo lab
remegesnek koszoheto). Vegul magam sem hittem mire hazaertunk, hogy egy
karcolas nelkul megusztuk.
Col Tuci
Meg mindig Ritmo 75 CL, de mar nem sokaig trallalala :)
|
+ - | amivel asszem az ukran muholdat lehet fogni (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Te ne talalgass...
De azert jo hogy szoltal.
Ez a testor lenni terahany.
Nem szeretni hatrafele celozni kalasnyikov. Gorcs all nyakaba.
Na majd, holnap all bele utolso gorcs. Testor megy betonba.
> Szepen el is vonult 4 auto, az otodik viszont megallt, es
> elkezdett villogni. Egy pillanatig nem ertettem, mit akar.
> Aztan rajottem, hogy MAGA ELE ENGEDNI. De miert???
|
+ - | BMW E-21 318i (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Penteken (vagy szombaton) megyek megnezni egy 318i capat es ha nem vigyazok
talan meg vasarlas is lesz belole... :-) Mire figyeljek oda? (Elso auto
lenne, azonkivul felek kicsit a K-jetronictol stb.).
Ja, es hol erdemes kotelezo biztositast kotni? (Hulye vagyok ehhez is...
:-)).
Udv,
B.B.
|
+ - | lemezkerdes,Trabi leszab. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Kocsisok.
Lenne egy igazan banalis kerdesem:
Nincs valakinek kolcsonbe egy hetre egy R19 Phase 2 motorhazfedo lemeze?
Tok jo lenne , ha nem kene leadnom az egesz kocsit 1 egesz 7re.
Sajna kicsit sikerult a gyari dizajnt felulbiralni :-(
Anyagiakban megallapodunk, Budapestre kene.
Igazabol en se bizok benne, de hatha...
Koszi elore is.
Soma leszabalyozasa:
Bocsi de ezen elmosolyodtam :-))
Ezexerint "csak elragadtat neha a nagy motorteljesitmeny"...:-)))
Remelem nem haraxol... :-))
Udv
KZG
Kiss Zoltan
|
+ - | uj Mazda 323F (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
ugy tunik, hogy eletem elso uj autoja egy 1.6-os Mazda 323F lesz.
(igen az ujakat mar 1.6-os motorral szallitjak ami bizonyos
szempontbol jo, bizonyos szempontbol rossz)
Vannak viszont kerdeseim>
- nekem fontos a konnyen felszerelheto tetocsomagtarto (bicaj stb)
ezen van tetocsomagtarto elokeszites, menetes.
Mennyire nehez erre felszerelni a tartot? Osszehasonlitva
esetleg mas tipusokon megtalalhatoakkal. Ja, jo volna ha egyedul
konnyen, gyorsan, serulesmentesen fel/le lehetne szerelni.
- akinek volt elozo generacios verzioja: mit erdemes megnezni rajta?
(mar ugyertem ami az elozon el volt szurva)
- Fogash kollegaja az auto5-on (Rata) irja, hogy az 1.5-os motor sok
kritikat kapott. Konkretan mi volt veluk a baj? (persze mindig tipusvaltask
or
derul ki, hogy baj volt ezzel meg azzal)
- nem tudja valaki, hogy ezt az 1.6-os motort honnan vettek? Ugy ertem,
valamelyik masik tipusbol szarmazik? Esetleg tudja valaki hol keressek
hozza nyomatekgorbet?
- egy dolog nem tetszik nagyon, hogy nem teljes erteku a potkerek a
leiras szerint. Majd megnezem, de nem lehet valamit tenni ez ellen?
- osszehasonlitva mondjuk egy VW golf-val mennyivel dragabb a szervizelese?
- nem tudja valaki, hogy hol gyartjak? (melyik orszagban)
elore is koszi a valaszokat,
johet maganba is, listara is
udv. Zoli
|
+ - | HIX, HAT... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Mosolygos-barati udv kedves Mindnyajatoknak!
:-) *.*
Omlesztve reagalok par dologra, aztan majd meg irok.
---------
KedveSoma!
*
*Ma lattam HIX rencamot! A 11-es uton ment elottem Szentendre fele
*egy feher Megane HIX-063 rendszammal.
*Tok jo erzes volt! :-)
*
Lehet, hogy eccer OOOO -tulajok leszünk...
Minden aldott reggel - dolgozoba menet - es minden aldott delutan -
ertelemszeruen, dolgozobol jovet ;-) - elsetalok egy gyonyoru, fekete Audi
A6 mellett, melynek renca'ma HIX-273... Penti Anyonak vennem meg, ha mar 73
e'vja'rat a Dragam!... :) Szep darab! Csecse-becse.
Mindketto"!... ;-)
-----------
Fekete Zoli, mik a fejlemények az Szent Anna-to ha'za ta'ja'n?
(erezd magad megszolitva! :) )
Tobbedmagammal várom eziranyu beszamolodat-tajekoztatasodat.
-----------
T. HA!
Lenne lehetoseg egy újabb gya'rla'togata'sra.
Adodott egy olyan lehetosege Penti Mamacskamnak, hogy felajanlottak neki -
ismerve ilyennemu erdeklodeset -, lenne-e kedve vegigboklaszni a Cucuki
gyarban, mire o" rogton tovabbkerdezte, lehetne-e sokkaltobbedmagaval,
gondolvan ezaltal a listara... Hat, nem tunemeny?! ;-)
Vagy en vagyok nagyon elfogult?...
Ugyanugy, mint anno Pakson, ide is szigsz, áll. lakcim, es a majdani pontos
datum kell majd, de egyenlore -ami szamunkra most a legfontosabb- az a
kerdes: van-e ra igeny?!
Va'rom a reagálásokat, listara-maganban egyarant.
---
Soma-ba'tyo !(habar asszem, fiatalabb vagy ;-) )
Aldo-tesvirt is interjuvold meg; hatha jonne...
Udv:
Pen-team,
akinek rengeteg HA-s bepotolnivaloja van...
;-)
|
+ - | Megbizhato autoszerelot keresek (Fiat Tipo+szervokorman (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Szeretnem megcsináltatni a Tipom szervokormanyat, kerlek ajanljatok megbizhato
és nem tul draga szerelot aki megcsinalna (kezd leszakadni a karom).
Kerlek emil cimre valaszolj ), nem olvasom mindig az AUTO-t.
Koszi,
Zsolt
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: mail.pannonlizing.hu)
|
+ - | Auto behozatal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tegnapig nemes egyszeruseggel siklottam
at a "hogyan lehet kulfoldrol autot behozni"
targyu leveleken. Aztan belemhasitott a gondolat, hogy
a kozeljovoben tervezett nemetorszagi nyaralast
esetleg autovasarlassal lehetne kombinalni.
Szoval valaki elismetelne nekem a tudnivalokat?
Ja es hol lehetne utananezni a nemet hasznalauto
arfolyamoknak? (5 ev koruli Astra erdekelne)
koszi,
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | Re:<1500ccm dizelt vennek stb. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Keresek valamilyen kiskobcentis dizel autot, mit javasoltok? Eddig
> a Fiat Uno fele kacsintgattam, van mas hasonlo kaliberu auto is a
> 400e HUF alatti hasznaltauto kategoriaban amire nem kell kapasbol
> egy vagyont rakolteni vasarlas utan?
En diesel-parti vagyok, de ilyen feltetelekkel inkabb egy benzinest
keress... Az Uno 1.3D nem rossz motor, de szinte allandoan a maximalis
teljesitmenyen megy (es ez igaz az osszes kicsi dieselre is), es ez nem
igazan tesz jot az elettartamanak... Szoba johet meg a Daihatsu Charade
1.0TD, de abbol sem konnyu nem szethajtott peldanyt talalni. Talan a
Citroen AX 1.4D a legjobb; az viszont arban nem nagyon fer bele...
> Mitsubishi 3000GT VR4, szabad-e?
Persze, de vigyazz magadra...
> De mi a funkcioja az ECON gombnak?
Amennyire lehet, a klimakompresszor bekapcsolasa nelkul (csak a kulso
levego keveresevel) igyekszik tartani a beallitott homersekletet.
Udv:
--
Gabor - mailto: - http://www.quattro.hu
|
+ - | Autos weblapot keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
olyan weblapot keresek, ahol le vannak irva az egyes tipusok altalanos hibai, m
eg minden egyeb informacio, esetleg olyat, ahol motor vagy alvazszam alapjan ki
lehet deriteni az auto gyartasi evet! Ha valaki tudna ilyen lapot kerem irja m
eg nekem. Engem most elsosorban a fiat erdekelne, de jo lehet kesobb minden mas
marka is. Regen lattam ilyen oldalt (amerikai volt talan), ahol a legfontosabb
tipushibak, kiadasi evekhez tartozo motorszam intervallum meg hasonlok voltak
- ez a link sajna elveszett mar regen!
Minden segitseget elore is koszonok, valaszokat legyszi maganba is kuldjetek!
Toni
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 195.56.118.251)
|
+ - | Fogyasztas + Lambda szonda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok Autosok !
Nehany hete mar esett szo a fogyasztasrol, megirnatok nekem, hogy 80%-os
Pesti kulvarosi (15-20km-es tavok) forgalom mellett (nem a Deak teren
araszolgatva) 20% orszaguti forgalom eseten egy 10 eves injektoros 1.8-as
motornak mennyi a 'normaja' ? Azt is megkoszonnem, ha mindenfele sallang
nelkul megdobalnatok emilekkel, hogy pl Ford, 1.8 , 9 eves 60% Pest, 7.5L.
Referencianak kellene, hogy most szidjam a sajatomat, ha 9 fole megy, vagy
ne is abrandozzak 7 alatti fogyasztasrol.
Masik: mennyire befolyasolhatja egy rossz Lambda szonda a fentieket (ugy
ertem, mennyire viheti el 'rossz' iranyba a fogyasztast). Csak mert
olvasgattam en alomfogyasztasokrol (1.4-es 2-3 eves 8-900 kilos autok 6-7
liternel kevesebbel is beerik), es nem tudom, hogy nekem nehez a labam, tul
rovid tavokat megyek hideg motorral, az a +400ccm szamit ennyire, vagy miert
eszik az enyem annyit amennyit.
Aki segit, es ir, annak nagyon koszi !
KF
_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.
|
+ - | barmok, marhak, csuszas, leszabalyzas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> A hetvegen ... ami volt az utakon az valami csucs....
> Csupan azt birom zokon venni ha mas baromsaga,helyzet-
> felismeresi hianyossaga miatt 8-10 alkalommal ugy torhetnenk
> ossze magunkat a kedveseimmel eggyutt mint a szel! Tipikus
> eset ,belathatatlan kanyarban folyamatos elozes szembe auto,
> padlofek,visszasorolas a sorba egy gyufasdoboznyi helyre,
> ugyanezt megismetelve n-szer.
Mindig van - jo sok - olyan barom, akinek nincs realitas- ill.
veszelyerzete. Az a szerencsejuk, hogy az orangyaluk figyel.
Nekem meg egnek all a hajam.
Persze az orangyal gyakran szabadsagon van. Ilyenkor jon a
"ket kocsi frontalisan utkozott a ... uton" kezdetu hir...
Es nem azert, mert az egyik sofor elaludt a volannal...
Amin mostanaban mergelodok a legtobbet, az az indexeles...
A legtobb marha (a "marha" nalam kitunteto jelzo. A "barom"-hoz
kepest... ;-)) ) csak az utolso pillanatban indexel, a lekanyarodas
elott fel masodperccel. Indokolatlanul, hihetetlenul
balesetveszelyes fekezesekre kenyszeritve ezzel a mogotte
jovo hasonloan nemgondolkozokat... Elkepesztoen sokan
vannak, az altalam latott lekanyarodasok legalabb a fele ilyen!!!
Ja, es ennek megvan a parja is: Lekanyarodas elott joelore,
mondjuk 3-4 mp-el hamarabb indexelek, de a mogottem jovo
barom a vilagert nem venne el a gazt, es lassitana...
Pl. hogy neki, mikor kanyarodok, mar ne kelljen annyira
lelassitania, mint nekem!!
Es ha szembol sem jon senki, meg veletlenul sem kepesek
kikerulni...
Nem. Kenytelen vagyok a tukorben figyelni a szemem
sarkabol, hogy milyen kozel jon, es mekkora fekezest
engedhetek meg magamnak (neki?), hogy egyreszt ne jojjon
belem, masreszt obele se menjen bele senki...
Ehhez tenyleg olyan sok esz kell...??
> ...a Skoda-hoz hasonlo koztes allapotbol eltolodott a Viper
> iranyaba, de meg a koztes allapotban. Azaz: valtas utan jol
> hallhatoan gumicsikorgas van egy darabig, mikozben a
> fordulatszam a csekely merteku teljesitmeny-felesleg miatt
> csuszik vissza a kerekek fordulatszamahoz (Skoda-eset), ... ...
Gondolom, csak eliras, de:
Inkabb "csuszik vissza a _gordulo_ kerekekhez tartozo
fordulatszamra...", nem...?
(valtas utan a motor-fordulatszam es a kerek fordulatszama
egyutt valtozik...)
> Mitsubishi 3000GT VR4, szabad-e?
Attol fugg, milyen hasznalat volt az a 90ekm, es hiheto-e... Es
Te hogyan, mire hasznalnad v. inkabb "mennyire hasznalnad ki"?
Mert az alkatresz aranyarban, a javitashoz pedig nem lesz
hozzaerto...
> A motoroknal a leszabalyzas milyen elven mukodik? A
> gyujtast vagy benzint vagy mindkettot veszik el a motortol,
> vagy valami mas az elv?
Igen. Valamelyik a harom kozul... ;-))
A gyujtaselvetelnel a legegyszerubb megoldas a centrifugalis
elven mukodo elosztopipa...
Udv
Andras
|
+ - | Re: Gyors eladas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
lkv irta:
>>>
Diohejban a problema a kovetkezo, kulfoldon elek es van
egy '94-es 1,3 literes Suzuki Sedan GLX-em kb 130000
km-ben. Nyaron a leheto legrovidebb ido alatt szeretnem
eladni Budapesten. Pillanatnyilag az autokereskedo
megoldas tunik a legegyszerubbnek. A gyorsasag erdekeben
szivesen vallalok alacsonyabb arat. Leginkabb az erdekelne,
hogy mennyivel fogok kevesebbet kapni a piaci arnal azert,
mert kereskedonek adom el, milyen egyeb megoldasok vannak,
mennyi idot kell raszannom. Es azt sem tudom h kb mennyit
er egy ilyen auto jelenleg. Vannak barkinek tapasztalatai
ezen a teren?
Sorjaban:
1) a Suzuki nehez dio, mindenki szabadul tole. Normal esetben az
autokereskedesek 10-15%-kal mondanak a piaci ar ala, hogy
megvasaroljak. [Persze a (maganutas) autopiacon mindig lehet talalni
muszaki antitalentum PALImadarat, akire egy olyan romot is ra lehet
sozni, amitol a kereskedot kirazza a hideg.] A Suzukinal most nagy
elteresek lehetnek a maganpiac (rugalmatlan) es a kereskedok kozott
(ok hamarabb kovetik az autos trendeket - nana! penzuk van benne!)
2) Ar: Sedan 1.3 GLX 1997-es, s. zold metal, 57 ekm-rel vasaroltunk
fel tegnap 1,05 Mft-ert. Hibatlan allapot (meg olajszivargas sem!),
enyhe serules hatul. A Sedan 1ebkent meg az eladhatobb kategoriaba
tartozik.
udv, deejaytiszy
|
+ - | LagunaII - gyertek a Hungaroringre! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
kzoli irta:
>>>
DJTiszy!
Lehet , hogy rosszul emlexem, de mintha emlitettel volna egy
esetleges uj Laguna vezetesi tesztet .Ha telleg lesz ilyen, en
piszkosul
elmennek. :-)
Itt ragadnam meg akkor az alkalmat, hogy minden kedves listatagot
invitaljak a Baumgartner Majalisra, melyet majus elsejen tartunk a
mogyorodi Hungaroringen (kiraly. dolgozhatunk!). A program pontos
reszleteit meg nem ismerem, de biztos, hogy lesz LagunaII tesztvezetes
is, meg mosolygas, meg csaladi program, meg egyeb kozhelyek (meg
sajtoLT taller :-)
udv, deejaytiszy
|
+ - | Re: Scorpio vs. Mercik (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszonom Zoli az adatokat, a sors ironiaja, hogy pont ma sikerult
levadasznom egy Esso kutnal a 2001-es hasznaltauto katalogust (hulye dolog,
de ez az ev elejen jelenik meg, az ujsagosok meg me'g telen visszakuldik az
el nem fogyott peldanyokat), es ebben en is megtalaltam az adatokat.
Ettol fuggetlenul a 24V Scorpio lesz... ha sikerul megegyeznunk... a tobbire
nincs hitellehetoseg a kereskedonel.
De nagyon tetszik ez is... extrahegyek... jol megy... meg me'g en is elferek
benne...:-)
Udv:
pJ
----- Original Message -----
From: >
Newsgroups: hun.lists.hix.auto
Sent: Wednesday, April 18, 2001 2:57 AM
Subject: Scorpio vs. Mercik
> LE Nm km/h sec L
> Ford Scorpio 2.9i kat. 145 228 201 9.7 10.8
> Ford Scorpio 2.9i 24V 195 275 225 8.8 11.2
> Mercedes W124 300E kat. 180 225 225 8.1 9.8
> Mercedes 190 2.5D 90 154 174 15.1 7.1
|
+ - | Re: blokkolas, kapu, lampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Akkor meg az a dillettans, aki csinalta, miert nem tudja rendesen
>megcsinalni. . . ??
>Otletek..?
>Andras
Szia Andras!
Nehanyszor engem is megszivatott az a lampa! Az, hogy a tervezoket es
kivitelezoket dilettansoknak nevezed, az csak a Te jolneveltsegedet es
toleranciadat bizonyitja, mert en az ilyenekre mas jelzoket szoktam
hasznalni, amitol most eltekintenek! :) Hogy ezt miert igy csinaltak meg ha
lehetett volna logikusan es jol is? Miert , van valami amit az ilyen
egyenek logikusan es jol megcsinaltak?
sancho
|
+ - | Mitsubishi 3000GT VR4 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Mitsubishi 3000GT VR4, szabad-e? ( 24 sor )
> A fent emlitett autot nezegetem vasarlas celjabol. A
> peldany 90 eKm/1992-es darab, harmadik tulajtol.
> Strezeneczki Tamas
Amit olvastam rola anno.
A valtoja gyakran meghibasodik, viszont olyan technologiaval gyartjak hogy nem
szedheto szet, nem javithato, egy-az-egyben kell cserelni.
A fo elektromos kabel bent megy trukkosen a kuplungpedal alatt valahol, egy ido
utan elnyirja.
A maganvelemeny:
10 eves auto, haramadik tulaj, 90e km.
En ezt nem hinnem el. Ja, meg azt hogy nem volt torve.
Istvan
|
+ - | gokart (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Megbeszeltem a gokartpalyaval, majus 6-an du. haromkor varnak minket. Husz
fo koruli letszamot mondtam, de nem gond az sem, ha tobben megyunk.
Eddigi jelentkezok:
Udvardy Balazs
Szabo Krisztian
Papp Akos
Bottka Zsolt
Lovas Peter
Tiszay Arpad
Chmelik Peter
Miutan gondolom, a tobbseg nem egyedul jon ( van gyerekgokart is, a fiam
nagyon elvezte ! ) a huszas letszam siman osszejohet, tekintheto egy kisebb
HAT-nak is :-))
Legyetek jok, es gyorsak: Laci
Ja, a palya parameterei: Mogyorod, a Hungaroring fele kell menni. A
Hungarokart center tabla minden iranybol jol eligazit.
|
+ - | Bontott ulest keresunk (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hallo hallo ! A sogorom, Ladonyi Janos keres (T:0620 9628033
Masodik sor kozepso ulest keres. A kisbusza: FIAT Ulysse.
Ez ugyanolyan mint a Peugeot 806 vagy Citroen Euasion.
A segitseget elore is koszonjuk. Tehat a telefonjan
lehet ot kozvetlenul elerni. Udv, Agoston
|
+ - | HIX-AUTO matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Valaki felvetette par szammal ezelott, hogy alig latni HIX-AUTO
matricas gepeket. Ugyan nemregen vagyok a listan, es biztosan
hulyeseget kerdezek, de hol lehet beszerezni a matricat??
Elore is koszi!
Csonti bacsi
|
+ - | megfigyelesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Van egy ket erdekes tapasztalatom az elmult idoszakban.
Nem tudom en vagyok erzekeny ennyire?
- M1M7 Bp. fele vezeto oldal reggel 7 korul. A kozepso
savban 90-el szaguldoznak az emberek, a kulso sav szinte
ures. Miert? A belsobe neha nehez kimenni mert ott meg 120
folott mennek. (100-as tabla mellett)
- Nagyon gyakori: telepulesek kozotti fouton (tipukusan
hetvegen) 70-el mennek. Majd beernek a faluba es tovabb
tartjak a 70-t.
- Multkor 60-al ment valaki, vegre 1 km utan meg tudtam
elozni. Elozes kozben direkt, vagy veletlen ram huzta a
kormanyt es atjott a felezovonalon. Radudaltam, hatha csak
alszik. Erre latom, hogy jon utanam mint allat es ugy
elozott le hogy volt koztunk vagy 10 cm. Ha belem jon akkor
csak o lehet a hunyo. Erre nem gondolt? Engem nem izgat
akarmennyire ramhuz amig nem jon belem, de ha direkt
belemjon addig jarok a birosagra mig el nem veszik a
jogsijat. Vannak emberek akik keptelenek beismerni, hogy
hibaznak. Velem is elofordult mar, hogy csunyan bementem
valaki ele figyelmetlensegbol, de utana nem kezdtem el
anyazni, hogy milyen bunko a masik.
- Szotri a buszrol. 18-19 eves csaj meseli, hogy a
baratjaval tanul vezetni estenkent. Mivel este van es nem
lat ezert reflektorral megy. Panaszkodott is, hogy majd
kiegett a szeme annyit villogtattak ra. Aranyos nem?
- En alapvetoen elvezem a kozlekedesnek nevezett
tarsasjatekot. Sokszor ki lehet talalni, hogy ki mit akar,
mikor akar besorolni. Volt olyan, hogy lattam nezeget az
ipse balra. Levettem a gazrol a labam. Indexelt es feltette
a kezet, belevigyorgott a tukorbe. Jo erzes volt. Viszont
vannak marha sokan akik mindig arra szamitanak, hogy a
masik figyel rajuk. Neha dobbenetes mekkora okrok vannak.
Nem tudom, hogy ismeritek a 1-es utat miutan eljovunk
Budaorstol Gyor fele. Van egy nagy emelkedo a vegen nagy,
belathatatlan kanyarral, elozni tilos tablaval es altalaban
nagy forgalommal. Sokszor nehezen kapaszkodo jarmu lassitja
a feljutast. Ha nem jon szembe senki es az emelkedo elejen
van akkor nyugodtan lehet elozni, bar nem szabad. Viszont
marha sokan meg a kanyar elott is eloznek ami abszulut nem
belathato. Kenytelen vagy egyfolytaban a tukrot nezni, hogy
beengedd oket, vagy oldalrol beled jonnek. Mondjuk sokat
dobna a dolgon ha lenne egy kapaszkodo sav. Ja persze az M1
ott van mellette, de az fizetos....
mar ennyi
J
|
+ - | ujra folia es riaszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Autosok !
Sajnos nem kaptam segitseget a foliazas ugyben ezert megismetlem
kerdesemet es kiegeszitem.
Miota segitseget kertem Toletek mikrobusz ugyben, csendes olvasoja
vagyok a listanak.
Ford transitra esett a valasztasom, most meg csak varom.
Az auto uveg foliazasban kernek Toletek tanacsot.
1. hivatalosan engedelyezett ? (rendorok nem kothetnek bele ?)
2. milyen tartos, serulekeny ?
3. azt mondjak van sima es biztonsagi , az utobbi dragabb .Megeri ?
4. egyebb infok ( ami eszembe sem jutna )
5. foliaztasak vagy ne ?
Riasztok
1. milyen riasztot tudtok ajanlani.
2. hol lehet olcsobban megvenni , beszereltetni ?
Koszonettel ZseFe
www.zseninfo.hu
|
+ - | Lada 1500 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Eladó egy Lada 1500-as, 1979-es évjáratú, gyönyörű,
igényesen felújított karosszériával, felújított motorral,
téglavörös színben. Az autó garázsban tartott, megbízható
állapotú.
Irányár: 250 E Ft.
Érdeklődni: 06-20-9954-611-es számon.
|
|