1. |
fogas kerdes (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
2. |
va: Eszrevetelek javaslatok, tanacsok (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
3. |
va:Honda fogyasztasa, teligumik sebessege (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
4. |
A bunos Favorit vasarlo! (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
5. |
meg mindig Skoda (mind) |
51 sor |
(cikkei) |
6. |
Jokivansagok - koszonet (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
7. |
Autopalya-matrica (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
8. |
(Hirdetes) R9-11 tukor (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
9. |
Parkolas a Belvarosban (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: visitas (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
11. |
Re:.... (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
12. |
skoda baj (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
13. |
motorcsere (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Akos... utolso reakciom, Opel Corsa?*** HIX AUTO ** (mind) |
121 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: *** HIX AUTO *** #600 (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
16. |
Eladom a skodaim (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
17. |
Re. Teli fogyasztas #600 (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
18. |
D Kadett lampaburak (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
19. |
Re. R 19 valto es ajtozar (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
20. |
Re. Opel Corsa (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
21. |
Nevjavaslat ( off topic ) (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
22. |
Reakciok, Jozsi? (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
23. |
Hi (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
24. |
FIAT TIPO segitseg! (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
25. |
hozzaszolas (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
26. |
Re: ajtozar (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
27. |
Re: skoda padlofek (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
28. |
Daewoo osszeszereles + izomClio (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
29. |
Mazda < > Skoda (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
30. |
Daewoo szidalom (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
31. |
Talalka (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
32. |
Re:Re: IzomClio, Wankel-motor,Kerdes (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
|
+ - | fogas kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sok csokit!
A Verda km-orajaban levo kis muanyag fogaskerek megdoglott. Ennek
folyomanyakeppen tavolsagot keptelenek vagyunk merni. Ahany oreg Audit vagy
VW-t lattam, mindnen szet volt nyilva az ominozus fogaskerek. Ma szereztem
egy hasznalt km-orat es ebben is rossz. Ez mar a negyedik. Valami tipushiba
lehet. Kerdesem hozzatok (nem utolsosorban mdecsi urhoz), hogy hogyan lenne
ez az alkatresz potolhato. A ragasztas - legalabbis eddig - nem vezetett
celra; lehet, hogy nem a megfelelo ragasztoval probalkoztam? Nem lehet
valahol ezt a kis alkatreszt legyartatni? Mondjun nem feltetlen muanyagbol,
hanem valami fembol? Vagy baromi dragan jonne ki? Szerintetek mit
csinaljak - tavolsagot merni marpedig muszaj.
Elore is koszi es sok csokit!
L.
_IVICZ Laszlo
_| Hungary - Budapest Tel, SMS: +36 (20) 977 1097
_| Egyedi lepcso-, korlat- es galeriakeszites:
_| http://www.angelfire.com/il/lepcso
|
+ - | va: Eszrevetelek javaslatok, tanacsok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tibi - alias Teeby irja...
> Mint az olvashato, egy ideje en is a nevem magyar megfelelojevel
> szignalom a leveleimet.
> De mivel nem egyedul vagyok a listan ezzel a keresztnevvel megaldva,
> ezert neha kicsit bizonytalan vagyok, hogy az adott valasz kinek is
> erkezik.
Te a Teeby szignoval robbantal kozenk es mindenkiben ezzel
a nevvel rogzultel. SZVSZ szellemes es mutatos "tekerese" a Tibi-nek.
Terj vissza ennek hasznalatahoz.
Ripsz-ropsz, minden kulonosebb magyarazkodas nelkul.
Boldog Unnepeket !
--
Meszaros Geza
|
+ - | va:Honda fogyasztasa, teligumik sebessege (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kadlec istvan irja egy 180-as szaguldas utan...
>A vedoangyalomnak mindenesetre generaloztatni kellett a szarnyait az ut
>utan.
Ehhez a Te 1db vedoangyalod keves.
Biztos forrasbol tudom, hogy ilyenkor a kornyeken halado autosok
vedoangyalai osszeszarjak magukat az igyekezettol, hogy a kocsidat
- kozosen - az uton tartsak ?
--
Meszaros Geza
|
+ - | A bunos Favorit vasarlo! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok!
En robbantottam ki a nagy vitat a jovendobeli Favoritommal. Nem akartam
ilyen nagy vihart kavarni, csak a tanacsaitokra voltam kivancsi, nem tul
sok-e az autoert a 800 K Ft. Koszonom a sok valaszt es a felajanlott
segitsegeket. Januarban, ha megjon hozza a le, megveszem. Sokan vitattak a
94.07-i autoban a 41 000 Km-t. Egy idosebb kolleganomtol veszem, tehat
feltetlenul elhiszem neki a Km-ora allast bar lehet, hogy felhivom a
szervizt ahova hordja. Azert valasztottam a Favoritot, mert fiatal autot
akartam, (lehetoseg szerint) keves kilometerrel, hogy ne keljen allandoan
szerelohoz hordani. Hordom eleget a mostani 120-asomat. Nem szamolgattam, de
valoszinuleg minden evben rakoltottem annyit, amennyit az auto er.
Na ja, lesz Januarban egy korahoz kepest nagyon jo allapotban levo 120-as
Skoda (nemi rozsdaval) elado. 1984.06 havi, van benne egy rakas uj
alakatresz (fofekhenger, hatso munkahengerek, kipufogo, AC pumpa, kuplung
szerkezet es tarcsa, kinyomo csapagy, hirtelen tobb nem jut eszembe) motor
felujitva. Az evi olajcsere most lenne aktualis, de azt mar lehet, hogy nem
csinaltatom meg. A motorbol nem, a valtobol viszont csepereszik az olaj, kb.
2-3 hetenkent szoktam ellenorizni es feltolteni. Ha valakit erdekel irjon.
Legkozelebb Januar 1. v. 2. heteben leszek gepkozelben.
Udv., mindekinek es boldok unnepeket!
PJ
|
+ - | meg mindig Skoda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [International]
>
> > Felado : [Hungary]
> >
> > Nekem egy 120 GLS van, es 160-nal kb 4500-4600 korul van a fordulat.
> > Ja, a max, amit mentem ezzel a jargannyal (tokures autopalyan) az 175
> > volt.
> En aki magamat verbeli skodasnak tartom sem tudom elhinni ezt, legfeljebb
> szakadekban, hatszellel megy ennyit :) A szeria gep biztos nem tudja ezt,
> meg az en "tuninggepem" se pedig joval erosebb mint a GLS-ek.
A 120 GLS-nek otodik fokozatban 4500-4600-os fordulaton 140-143 km/h
a valos sebessege. A kilometerorad 12-14%-ot csal, tehat a 175 nalad
153-157-es tempot jelent.
> Felado : [Hungary]
>
> *** Bano-1 irta... ***
> Chip is teved, mert az o 120 L-je 54 Le-s es nem
> 58. A GLS mocija az 58 lovas. Az a +4 paci viszont sokat
> szamit - ahogy mar irta valaki - plane, ha 5 fele osztod.
A gyar szerint a 120 L 52 lovas, a GLS pedig 58. 54-et en meg csak
nyugati lapokban olvastam, az ottani piacra szant 120 LSE-nel.
(Valojaban szerintem meg 50 sincs egyik sem... :)
> Mas: tudni kell a Skodat vezetni, meg kell szokni, ha padlo-
> gazzal gyorsulsz, akkor (hideg motornal tuti) tulszivatja a
> motort, es nemhogy gyorsulni nem fog, elkezd rangatni...
> Egyebkent ne irja nekem senki azt, hogy nehez a Skodaval
> elindulni... Ha ilyen problemai vannak, szoljon segitek,
> meghivom egy ingyenes "Skoda-elindulas tanfolyamra" :)))))
Aha, tenyleg nem nehez elindulni, ha mar tudod, hogy kell. Hany
gazfroccsot kell adni inditas elott, milyen szuneteket kell tartani,
meddig kell melegiteni, hogyan kell gazt adni, mikor kell kapcsolni.
Aligha tudnal nekem ebben ujat mutatni. Csak azt ne felejtsd el,
hogy mig te beulsz egy nyugati autoba es azonnal tudod vezetni, addig
barkit beleultetsz a sajat Skodadba, nagyon meg vele szenvedni,
amig el nem eri az uzemi homersekletet.
Alattam termeszetesen nem rangatott es nem fulladt le, de amikor
peldaul kolcsonadtam, igen hosszasan tartottam kiseloadast az hideginditas
es elindulas mikentjerol, pedig egy nem eppen antitalentum baratomnak
adtam oda.
Udv,
Zoli
+ Nasfay Zoltan +
+ E-Mail: +
+ Peace and Kim Wilde rules +
|
+ - | Jokivansagok - koszonet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek!
Mivel rengeteg kedves listatagtol kaptam jokivansagokat, ezert igy ezen a
forumon szeretnem ezt megkoszonni. Koszonom, jol eso erzes volt olvasni a
rengeteg jokivansagokat. Viszont kivanom (meg egyszer) mindenkinek, Kellemes
Karacsonyi Unnepeket, es BUEK!
En nem megyek szabira, folytatodik a munka, foleg, hogy most keszul a WEB-en
az uj rovat, az adok/veszek. Igy ha valakinek van barmi az autoval
kapcsolatos eladnivaloja, vagy keres valamit, akkor itt meghirdetheti
ingyenesen (csak listatagoknak). Kuld el nekem, es felkerul.
Na nem tartalak fel benneteket.
Minden jot, udvozlettel: MyChroLesLie (MCLL)
mailto:
HiX-Auto homepage:: http://auto.hix.com (official HiX-Auto site)
Ekezet & HTML-ready!
|
+ - | Autopalya-matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Gyerekek! Most en ertettem felre a dolgot, vagy valoban jol hallottam?
Ugyanis allitolag jan 1.-tol az M1 es az M3-on is CSAK a matricas-rendszer
fog elni, azaz az M3-on megszunnek a kapuk, megszunik az a lehetoseg, hogy
egy utra fizessek csak. Mivel en peldul nem sokat jarok, csak hetente
egyszer, de akkor viszont az M3-on kell jojjek, igy nekem a penzfizeteses
modszer nagyon jol bevalt. Most ezek szerint kenytelen leszek megvenni
22000-ert az eves matricat??? Igaz ez?? Ha igen, hat eleg felhaborito a
dolog! Egy evben kb 60x megyek be pestre. Ez oda vissza eddig 50*240 Ft,
azaz 12.000,- Ft-bol megusztam. Jovore se fogok tobbet bejarni, de kenytelen
leszek kifizetni ugyanezert 22.000,-et! Hol itt az igazsag? Foleg ugye az
embernek januarban kell mindent kifizetnie, es akkor meg ez is hozzajon....
Na de nem morgok tovabb.... bocs...
Minden jot, udvozlettel: MyChroLesLie (MCLL)
mailto:
HiX-Auto homepage:: http://auto.hix.com (official HiX-Auto site)
Ekezet & HTML-ready!
|
+ - | (Hirdetes) R9-11 tukor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Elado baloldali gyari uj tukor Renault 9-11-hez. Iranyar 9000 Ft.
Voros Kalman
mailto: <mailto:>
Telefon: +36 30 9378 072
|
+ - | Parkolas a Belvarosban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Marcus, es mindenki mas!
1) Nem csak az V. keruletet aknasitottak, lassan az osszes belvarosi
keruletben fizetni kell a parkolasert.
2) A varakozni tilos azt jelenti, hogy ot percig sem varakozhatsz. A
parkolni tilos azt jelenti, hogy max. 5 percig varakozhatsz. Ez csak
kotozkodes. 8-)
3) Az Onkormanyzat a sajat teruleten meghatarozhatja, hogy kinek es
milyen feltetelekkel engedi meg a parkolast. Semmi megvesztegetes
nincs ebben, ha beallsz a kertembe egy hetre, es en ezert kerek
napi ezer Ft-ot, akkor ez nem megvesztegetes, hanem uzlet.
4) A fizeto parkolas celja elsosorban nem az, hogy fizess, hanem
hogy ne menj be a Belvarosba autoval, csak ha nagyon muszaj, es
akkor se maradj sokaig. Igy sincs eleg hely meg az ott lakoknak sem.
Nagyon orulok, hogy megsem parkolatnak a t. parlamenti kepviselok
ingyen az orszagban, ez is leginkabb az V. kerulet eszaki reszet
(Parlament es Feher Haz kornyeke) erintette volna.
Tibi
icq: 37929652
|
+ - | Re: visitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >két hét óta hidegen csúszo sikito hangot hallok,
> >és indulás után egyre hosszabb ideig.Azutan elmulik.
Hali!
Nem szeretnelek idegesiteni, de ha az ekszij o.k., akkor valoszinu (nem
biztos)
hogy vagy a vizpumpa, vagy a generator a bibis. Azok hajlamosak megfogni
a szijat. (van fagyallod? nem fagyott be?) Bar ez rosszul hangzik,
valoszinu,
hogy inkabb a vizpumpa a bunos, mert tapasztalatom szerint az szokott tel
kornyeken elromlani. Tudom, hogy ez nem valami tudomanyos, csak sajat
tapasztalat, tehat ugy vedd szamitasba.
Udv. Dolnay Norbert
http://falconax.spedia.net (niva pix)
|
+ - | Re:.... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Chip!
******************
Soha nem irtam, hogy 120 L -em van, nezd vissza, nekem
egy GLS van mindossze 45000 Km-rel, es meg most
is ugí megy, mint a raketa. :))
******************
Bocsi, tevedtem! Nagy Skoda fun vagyok, igy rogton ugrottam a temara es
nem voltam kelloen korultekinto. Az en 120L-em 100e km utan is ugy ment
mint a raketa (a szervizben megkerdeztek hol generaloztattam, mert
nagyon jol sikerult). :-)))))))
Szia deejaytiszy!
******************
Amint az mindenki jol tudja a Daewoo-t Romaniaban a DACIA!!!!! gyarban
meg egy ujjonan epitett gyarban szerelik ossze..... No ez gondolom eleg
sokmindent elarul...
******************
Sajnos tevedsz... Annyiban igazad van, hogy a Daewoo-t nem a Dacia
gyarban szerelik , mert ott a Dacia Nova keszul. A koreai barataink
megvettek az egykori Oltcit gyarat es ott epitik a kocsikat, nem egy uj
gyarban. Az eros csusztatas volna, ha azt mondanam, hogy azokon a
gepeken szerelik a Daewoot, ahol korabban a roman ipar remekeit, de "a
hely szelleme" engem bizalmatlanna tesz... Apam volt abban a gyarban
atvenni egy bizonyos Olcit-ot meg anno a Ceau eraban es akkor dontott a
Skoda mellett (Romaniaban!!!)
Udv! Bano-1
Csak deejaytiszy-nek: Banoczi Zoltan
|
+ - | skoda baj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Koszonom mindenkinek a valaszt a kerdesemre. Sajna csak most tudom megtenni, me
rt valami modon leiratkoztam az auto-rol, es utolag kellett ujra feliratkozni.
Mire rajottem... :)
Ugyhogy most szorgalmasan olvasgatom az osszes auto-t, amit a senddoc-cal kapta
m.
bye:
Dobosi Daniel
|
+ - | motorcsere (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Meg mindig a tuning foglalkoztat, de amit irok, az megsem egeszen az. Irtatok,
(vagy nem ti) hogy lehet a Skoda 105,120-ba Favorit mocit tenni minden komoly a
talakitas nelkul.
Milyen jogi feltetelei vannak? En azt hallottam, hogy ujra le kell vizsgaztatni
a kocsit. Igaz ez? Es mennyibe kerul?
bye:
Dobosi Daniel
|
+ - | Re: Akos... utolso reakciom, Opel Corsa?*** HIX AUTO ** (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Slovak Republic]
> Temakor: Akos... utolso reakciom ( 60 sor )
> Idopont: Mon Dec 20 03:03:56 EST 1999 AUTO #600
(Csak a legutolso bekezdesre reagalok, en is utoljara; a tobbire nincs
ertelme)
> Olvasom a kedvenc listam, ahol 800e kel el egy Favorit, es mindenki
> szerint szuper vetel. Eszembe villan, hogy tegnap lattam a bazarban
> 960ert egy Mazdat, es leirom, hogy en biza azt vettem volna.
> Hol itt az a nagy bun, amit elkovettem? Mondtam en valaha, hogy Te is
> csinald ugyanezt? Kenyszeritettelek valamire?
Nem volt nagy bun, amit elkovettel, (sajnos csak ismetelni tudom onmagam,
mert keptelen vagy megerteni, ezek szerint neked meg a kethonapos Ferrarid
sulyanal is kevesebb agyad van) csak annyi, hogy az _EGESZ_ abbol indult ki,
hogy a velemenyed az, hogy a srac ennyi penzert..., inkabb idezlek: "Amit en
irtam, az ez: srac, ennyi penzert en inkabb valami mast neznek, ennyi
penzert nem kell
favoritra korlatoznod a valasztekot". Es utana elkezdesz vitatkozni, hogy
mennyivel jobb pl. az a 626-os Mazda. Biztosan jobb, csak ahonnan kiindulsz,
az itt, nalunk nem igaz. Nem akarom ezt 53. alkalommal 53. modon leiirni,
800e Ft nem 1,4 millio. Ha nalatok annyi a Mazda, mint a Favorit (bar
gondolom a Favorit is joval olcsobb), akkor oriasi szerencsed van. Innentol
kezdve, amikor ecseteled a Mazda elonyeit, kenytelen vagyok mindig odairni,
hogy az osszehasonlitas egy oriasit csuszik ott, hogy a japan gep 80%-kal
dragabb. Erre te meg mindig felhordulsz, hogy "Ez mar tenyleg sotetsegre
vall, 50x ismetelni
korbe, hogy 2x meg 2x meg 2x annyi.", meg hogy "Figyelitek, megint
kezdi...", aztan meg "es vegul 3x is megismetli onmagat."..., es utana
folytatod a korabbi fejtegetesed, hogy igy a Mazda, meg ugy a Favorit.
Apropo, kulonosen az uccso ketto erdekes az elozo harombol, most nekem irsz,
vagy a listan akarsz hangulatot kelteni? Akkor nyugodtan hagyd ki a
leveleimet belole, ne faradj vele.
En nem vagyok abban a helyzetben, hogy tokmindegy, hogy 800e, vagy 1,4M,
vagyis ha a kesobbiekben ket auto osszehasonlitasarol lesz szo, lehet, hogy
az olcsobbra szavazok. Vagy esetleg en is rohanok kolcsonkerni apucitol,
baratnocitol.
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Opel Corsa? ( 18 sor )
> Idopont: Mon Dec 20 04:40:55 EST 1999 AUTO #600
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
...
> Szoval egy 1-2-3 eves kis Corsara gondolt. Szeretne, ha nem fogyasztana
> sokat, de azert lehetne vele normalisan nyomulni. Ti melyik mocit
> ajanlanatok neki? En az 1.6 Gsi-t mondtam, de olyat nem akar :o(
> Szoval 1.0 (en ezt kicsinek tartom), vagy 1.2, vagy 1.4?
> Masik kerdesem, hogy mire kell odafigyelni ezeknel az autoknal?
> Tipushibak meg ilyenek erdekelnenek...
> Esetleg nem tud valaki egy elado peldanyt? :o)
Dehogynem,
"> Opel Corsa 1.4i, 1994, 944.000 Ft
> Opel Corsa 1.2i, 1996!!!!!, 78e km, 868.000 Ft"
Ugyanannyi, mint a Favorit es mennyivel jobb!
(b0cs)
Az elozoektol eltekintve, az 1.0-as motor nem annyira rossz, egyszer
probaltam, nem egy versenyauto, de legalabb nem kell feltened a baratnodet,
hogy 170-nel szaguldozik :-)). Mivel nem rokonsagban volt a gep, a
fogyasztasat nem ismerem, ill. lehet, hogy megkerdeztem, de azota mar
elfelejtettem. Mindenesetre nem kell csodakat varni az 1.2-eshez kepest.
Ami kicsit zavart benne, az a sok zorgos muanyag, ez 2-3 ev utan gondolom
fokozottabban jelentkezik. De ha egy egy ev koruli belefer, akkor esetleg
erdemes markakereskedesben is korulnezni. Es persze minden kisauto zorog,
talan az A3-mas nem, de az meg a "felso-kozepkategoriaba" lett sorolva egy
multkori listan a Nepszabadsagban 8-O (ezt mi donti el????).
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Honda fogyasztasa, teligumik sebessege ( 44 sor )
> Idopont: Mon Dec 20 05:46:17 EST 1999 AUTO #600
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
...
> Ui. Az "amokfutasra" sajnos minden elozmeny nelkul kerult sor. Ha
> keszulok ra, akkor biztosan tobb nyomast adok a gumiknak, mint a
> megszokott 2,0-2,1
Nem biztos, hogy jot tettel volna veluk. Szerintem a tapadas csokkent volna
egy kicsit. Egy ismerosomek csereltek a Suzukin regebben a gumikat, 2 korul
jartak vele es latvanyosan jobban el volt kopva a kozepe mindnek, ami azt
jelenti, hogy tul kemenyek voltak.
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Csuszos utviszonyok ( 22 sor )
> Idopont: Mon Dec 20 13:26:14 EST 1999 AUTO #600
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
...
> Mindez egy elsokerekhajtasos Renault 9-essel tortent, jo allapotu
> nyari gumikkal.
> A kerdesem: szerintetek ilyen ill. hasonlo szituaciok teli gumival
> is elofordulhatnak?
Persze. A teli gumival mindent el lehet szenvedni, amit a nyarival, a
kulonbseg ott van, hogy joval kesobb jon el a csuszashatar. En is tavaly meg
csak elolre tettem teli gumikat, de a hasonlo helyzetekben mit sem segitett,
sot, neha kifejezetten kellemetlen volt, hogy az eleje tart, de a segge nem.
Most hatul is van, sokkal jobb.
> Elkovettem valami szarvashibat, amely eloidez-
> hette ezt? (azon tul, hogy vehettem volna teli gumit -> azota mar
> vettem).
> Egyszoval, hogyan lehet elkerulni ill. kivedeni a hasonlo eseteket??
Hat, a kerdes kisse koltoi, de a teli gumikkal nagy lepest tettel a megoldas
fele. Hasonlo uton egyebkent a 40 km/o egy kisse gyorsnak tunik, a novemberi
tapasztalatokra visszagondolva... Szoval, a kivedesre nincs recept, havas
idoben sajnos hihetetlen valtozekonyak tudnak lenni az utak az agyatlan
sozas hatasara. A letaposott friss havon tok jol lehet menni, de amikor
felsozzak kotras helyett , elolvad es visszafagy, az valami katasztrofa.
udv,Akos
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #600 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >Amint az mindenki jol tudja a Daewoo-t Romaniaban a DACIA!!!!!
> >gyarban meg egy ujjonan epitett gyarban szerelik ossze..... No ez
> >gondolom eleg
> Ez vicc vagy komoly ?
> En ugy tudtam hogy a lengyelek gyartjak, amit meg el is fogadtam
> volna.
:))) Ok sem dolgoznak valami kimagasloan... Baratnom csaladja
lengyel, meg is van a velemenyuk ezekrol az autokrol.. :)
De legalabb egy Nubira olcsobb mint a suzuki swift, egy FIAT
Sienna (ez a palio lengyel neven) full extra (nemcsak abs legzsak,
legkondi de alufelni es minden marhasag!), legnagyobb motorral
2.7m.
En nagyon nezelodtem igy auto utan, mert baratnom afa es
vammentesen behozhat egy autot, mert kinn jart suliba... Es
nevetseges aron lehetne autohozjutnom.. Csakhat kell ez nekem ?
AntForce
|
+ - | Eladom a skodaim (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tixtelt Autosok!
Fajo szivvel ugyan de megvalok a kovetkezo tetelektol, ha valakit erdekel
egyben az egesz, vagy a csomag reszei hivjon a 06-30-20-77-1-77-es mobilon 8
es 17 ora kozott.
Tehat a lista:
1 db 1979-es SKODA 105S 2000 Augusztusig Zoldkartyaval, decemberben lejart
muszakival (kormanymu beallitasra szorul, es hatul egy kicsist kogyog a
feltengely) Jo allapotban, Szilkonnal tomitett motorral, alacsony
karosanyag kibocsajtassal. (szine piros, hatul "hordolampas")
1 db SKODA 120 motor, vizszivattyu es gyujtaseloszto nelkul
1 db SKODA motorblokk
2 db SKODA 4 sebesseges valto
1 db mint fent de megbontott allapotban alkarteszkitermelesre
1 db SKODA 105S ha jol emlekszem 80-as evjarat kockalampas, elegge jo
alapotu kasznival, a motorrol hianyzik a vizpumpa es a gyujtaseloszto.
Szivem szerint ezt az egesz kocerajt egeszben szeretnem eladni.
Meg kell meg jegyeznem, hogy a gepek Borsod megyeben vannak, tehat ha
valakinek kellenek akkor a szallitast meg kellene valahogy oldani.
Nos ha ezek utan is van erdeklodo akkor a fenti szamon hivjon.
Udv!
Kaulics Krisztian (Kao)
|
+ - | Re. Teli fogyasztas #600 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
wrote irta.
>hadd
>kerdezzem meg a T. listat, hogy szerintetek a teli - hideg - idoszak
>onmagaban mekkora - elfogadhato - fogyasztasnovekedest generalhat? Azt
>tapasztaltam ui. hogy az 1,3-as Coltom mintegy 1,5 lityivel tobbet iszik
>mostanaban, igaz, hogy kevesebbet es majdnem kizarolag rovid tavokra,
>Budapesten veszem elo
Kedves Bence.
Ez a tulfogyasztas termeszetes jelenseg, hiszen ahogy irtad csak rovid tavot
teszel meg. Tehat amikor indulsz a szivato berendezes mukodik es a rovid tav
es a hideg miatt a motor nem tud felmelegedni az uzemi hofokra. Mikor mar
kapcsolna le a szivato mar meg is erkeztel a celodhoz. Ezert van a
tulfogyasztasod.
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Tel: 214-39-50
Uri u. 24. Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
HIX autos matrica kaphato.
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato
Elso ajtora legterelo kaphato
|
+ - | D Kadett lampaburak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Szia Ed.
>Jol jonne nekem egy jobb hatso lampabura es egy bal elso indexbura egy
>ferdehatu D-Kadetthez. Az eddig talalt legjobb arak (uj, utangyartott)
>hatra 4000, elore 2500 Ft.
Az en araim.
Jobb hatso bura 4350
E bal index " 2035
Utangyartott, markaja Aric
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Tel: 214-39-50
Uri u. 24. Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
HIX autos matrica kaphato.
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato
Elso ajtora legterelo kaphato
|
+ - | Re. R 19 valto es ajtozar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Szia Roland.
>deejaytiszy mint renault konzulens, otleted van? :)
Az en 5 letem is erdekelne :-))
Kerdeseidet ket reszre osztom.
1,>szerintetek mi baja lehet az autom valtojanak? 1 es 2 fokozatot hidegen
>nagyon nehezen tudom kapcsolni. nehany km utan semmi gond.
Semmi. De kerdeznem toled? Milyen SAE osztalyu olaj van a valtodban. Ugyanis
a hidegebb idoben a valtoban levo olaj megsurusodik es mig az olaj
felmelegszik nehezkes a kapcsolas az 1 es es a 2 es fokozatnak.
2,>a zarnak az a baja, hogy bezarni lehet, de kinyitni mar nem tudom. nem
>lehet abba az iranyba elforditani a kulcsot. ez szerintetek mi lehet?
Mikor eljo a jo ido zar szetszed, kipucol, olajoz es zsiroz ( mukodteto
rudazat ) majd osszerak a problema megszunik.
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Tel: 214-39-50
Uri u. 24. Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
HIX autos matrica kaphato.
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato
Elso ajtora legterelo kaphato
|
+ - | Re. Opel Corsa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Szia Adam.
>A baratnom kocsit szeretnek venni
>Szoval egy 1-2-3 eves kis Corsara gondolt. Szeretne, ha nem fogyasztana
>sokat, de azert lehetne vele normalisan nyomulni. Ti melyik mocit
>ajanlanatok neki? En az 1.6 Gsi-t mondtam, de olyat nem akar :o(
En is ezt valasztanam :-))
>Szoval 1.0 (en ezt kicsinek tartom), vagy 1.2, vagy 1.4?
Attol fugg mire szeretne hasznalni a kedves baratnod. Ha bevasarlasra +
munkabamenetre az 1,2 es. De ha meg egy kis orszaguti vezetes + hegyi
szerpentinekkel megtuzdelve akkor 1,4 - es tipust valassza inkabb.
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Tel: 214-39-50
Uri u. 24. Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
HIX autos matrica kaphato.
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato
Elso ajtora legterelo kaphato
|
+ - | Nevjavaslat ( off topic ) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Szia Teeby azaz Tibi.
>Mint az olvashato, egy ideje en is a nevem magyar megfelelojevel
>szignalom a leveleimet.
>De mivel nem egyedul vagyok a listan ezzel a keresztnevvel megaldva,
Tibi ha ream halgatsz visszatennem a Teeby alairast, ugyanis en speciel ezt
szoktam meg. Es rogton erezni lehet a kulombseget. Az utolagosan irt Tibi
alairas nekem spec zavaronak hat :-o) , ugyanis a Teeby alairassal tudom,
hogy Tibi irta a levelet kies Gyor varosabol.
Tibi = Teeby
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Tel: 214-39-50
Uri u. 24. Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
HIX autos matrica kaphato.
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato
Elso ajtora legterelo kaphato
|
+ - | Reakciok, Jozsi? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Valakinek a kocsijaval mindig van baj, pedig az nem is wankel motoros.
Ertem a celzast ;-) De hat az asszony ugy vezet...
Tenyleg menyiert leget venni egy RX-7 nevu jarganyt? Valami olyanra
gondolok, amire nem koltom ra ingem, gatyam.
>van egy
>rossz szokasom: minden tankolasnal megnezem, hogy
>mennyit mentem vele, es mennyit evett a draga. :)))
Es mennyit? Amugy en is vezetem, hogy mikor mennyit tankoltam.
Akkor most talalkozunk a Jozsival, vagy nem? Ha igen, akkor hol es
mikor? Ne remenykedjetek, hogy megusszatok, en is ott leszek a
(c)skodaval.
Bye Fresi BaCSi
|
+ - | Hi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
>Jaroslav Andrt nagyszabasu
>muvet tudom ajanlani (ha nincs meg antiqvarium, alapmu), amiben tobb
tucat
>oldalon keresztul lehet olvasni a kulonbsegeket, raadasul evjarattol
foggoen.
Csak eppen javitasra nem jol hasznalhato. Pl hengerfej leszedesre csak
annyit ir, hogy csavarjuk ki a csavarokat. Persze, csak ket csavar
imbuszkulcsos es a himbasor vegen van. Aki meg nem latott ilyet, az
orakig keresi a csavart :-(
>A fotengely szimering(ek)re, valamint annak kenetlensegere gyanakszom.
Ezt meg en nem ertem. A szimering sikitozna? Az igen furcsa lenne.
Szerintem az ekszij sikitozik. Egyszeruen csuszik. Nekem is csuszott, de
egy kis allitas korrigalta a hibat. Amit furcsalltam, hogy nem mindig
csuszott, csak hidegen.
> Szerintem egy diesel motor, tehergepkocsi kategoria volt, es az
> is marad.
Ezt meseld a PSA csoportnak, a WV-nak, Mercinek, BMW-nek,...
>A baratnom kocsit szeretnek venni... Es nem Skodat!
Adam nem is ismerlek. A skoda talalkan is elhiresztelem :)
Amugy 1.0 eleg is lenne, mert igy nem fog rodeozni. Ha lehet ne ecotec
szerias legyen. A biztositas 1150-nel ugrik.
Bye
Fresi BaCSi
|
+ - | FIAT TIPO segitseg! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek!
Sajnos meg kell, hogy válljak a csalad '84-es LADA-jatol :-(
Ugy nez ki egy FIAT TIPO 1.4-es 92-es evjaratu lenne az
az auto amelyet meg tudunk venni. Szeretnem azok segit-
seget kerni akik ismerik ezeket az autokat irjanak rola.
Minden erdekel: fogyasztas, hely, alkatreszek, megbízhato-
sag stb. Az is erdekelne, hogy a DIGIT muszerfalnal milyen
gondok adodhatnak. Ha jol emlekszem egyszer mar irtatok
FIAT-okrol de nem talalom. Aki tud maganban segitsen,
elore is koszi.
Ezuton szeretnek minden kedves listatarsamnak Kellemes
Karacsonyi Unnepeket és Boldog Uj Evet kivanni.
Sziasztok ULI
|
+ - | hozzaszolas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
***Kovacs Gyorgy***
Azt , hogy besult nem a szerelo mondta. En kovetkeztettem erre mert a
hengerfalon brutalis karcok vannak . Valoszinuleg az tortent amit te irtal.
Egyebkent abban biztos igazan van , hogy nem sokan ismerik rendesen.
A javithatosagrol annyit , hogy egy hagyomanyos motort viszonylag egyszeruen
fel lehet ujitani kopas vagy "balaset" eseten. Hengerfuras + tulmeretes
dugattyu , egyszeruen es olcson megoldhato. Wankelnal mar nem hiszem , hogy
ilyen egyszeru.
Erre persze mondhatod , hogy ha vigyaz ra az ember ,ilyenre nincs szukseg.
De hat egy hasznaltauto vasarlasnal /uj wankel nem hiszem , hogy sokaknal
szobajohet/ szerintem nem konnyu megitelni az allapotot egy hagyomanyos
motornal sem.
***Opel Corsa***
Nalunk van a csaladban egy 1995-os Opel Corsa Combo . Motorja 1.4i
ketszelepes 60LE . 150000km alatt 1db termosztatot es 1db hatso
kipufogodobot kellett cserelni. A kotelezo szervizeken kivul mas gond nem
volt meg fekbetetet sem kellett cserelni. Az utasterben nemi zorges
tapasztalhato. A fogyasztas 7L korul vegyes hasznalatban pedig a doboz miatt
nagy a legellenallas es a valtoja is roviden attetelezett. Olajfogasztas
nincs. Altalanossagban elmondhato , hogy a ketszelepes motorok /1.2i 45LE
1.4i 60LE / nagyon takarekosak es megbizhatoak. Az Ecotec motorokkal
tudomasom szerint vannak gondok .
sanzi
|
+ - | Re: ajtozar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
> a zarnak az a baja, hogy bezarni lehet, de kinyitni mar nem tudom.
> nem lehet abba az iranyba elforditani a kulcsot. ez szerintetek mi
> lehet?
Elore is elenzest, ha a tippem primitiv :-))) de egy par csepp
olaj az ajtozarba nem segit a dolgon? Nalam a hatso ajto (Golf
I, 5 ajtos :-))) zarja csinalta ugyanezt... Kisse kinos volt, hogy
a gyerekeket akarom kirakni a sulijuk elott, es nem tudom az
iskolataskajukat hatulrol kivenni... :-) Par csepp motorolaj -- az
volt hirtelem keznel -- meg utana par napi mergelodes, hogy a
kulcs beolajoz mindent :-)) es a zar azota gond nelkul nyilik,
zarodik... Egy probat Nalad is meger...
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay
|
+ - | Re: skoda padlofek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> Hat nem is tudom Adam....eleg nagy feket kellene nyomni, ahhoz hogy
> blokkoljon a valtas idejere.
>
Padlofek rulez! :o) Egyebkent az idozites a lenyeg, hogy pont amikor
csuszni kezdenek a kerekek, puff visszakapcsolni, es marfel is lehet
engedni a feket. Elegge sokat kell gyakorolni, nekem mostanaban kezdett
el sikerulni.
Udv...Adam
|
+ - | Daewoo osszeszereles + izomClio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Daewoo osszeszereles
Az egyik autosujsagban meg regebben kifejtette a Daewoo Magyarorszag kepviseloj
e, hogy hozzank nem kerulnek Romaniaban gyartott Daewoo-k. A roman gyartasu Dae
woo-k a Nexia helyett a Cielo neven futottak.
Pitesti-ben, tehat a Dacia gyarban sosem keszultek Daewoo-k, ellenben az Oltcit
gyarban annal inkabb :-). A Dacia gyarat szorostul-borostul a Renault vette me
g, akik egy min. 60%-ban roman gyartasu fodarabokbol felepulo, de a Renault alt
al tervezett uj, also-kozepkategorias buszlimuzint fognak gyartani - a kozeli j
ovoben.
IzomClio
deejaytiszy irta: "Szoval az a rallis auto nem Clio, hanem 206-os. Es nem Renau
lt, hanem Peugeot. A tobbi stimmel. :-)"
Ha jol tudom, Ti a 2.0 literes Clio Sportrol beszeltek. Ez azonban nem a Clio c
sucsvaltozata! Gorogorszagban peldaul az oriasplakatokon a 250 loeros, kozepmot
oros Williams (?) Clioval hirdetik az autot. Az autot ugyan meg is lehet venni
(nyilvan nem olcso), de csak kicsi szeria keszult belole, az is csak azert, hog
y a raliversenyeken a szeria kategoriaban indulhasson.
Udv,
Stevie
|
+ - | Mazda < > Skoda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
SzaboZE irta: "Az autoszerelok mindig azt mondjak az alkatreszarra, hogy valoba
n tobbe kerul mint akar egy skodaba, viszont 2x,3x annyi ideig elmegy vele az a
uto."
Minden tiszteletem a Mazdae, de tapasztalatbol mondom, hogy a Favorit alkatresz
eivel sincs igazan problema. Az en 6.5 eves Favoritomban 118e kilometer van. Ve
zetem a koltsegeket es a kovetkezo alkatresz-csereket talaltam a feljegyzesek k
ozott:
1) hatso dob 45e km
2) kozepso dob 90e km
3) termosztat - mar tobbszor is (Ara markaszervizben, szerelessel egyutt 4,800
Ft.)
4) ket mellso lengescsillapito 52.5e km (miutan egy durva katyu utan mind a ket
mellso kerek szalszakadasos lett)
5) motortarto gumibak (110e km) (Ez utobbi sajnos egyben van a vizpumpaval, igy
a szereles + anyag 23e forintot tett ki.)
6) tagulasi tartaly (a szerelo repedest velt felfedezni, igy kicserelte: 500 Ft
)
7) mind a ket feltengely gumiharang 100e km
8) a kozponti zar egyik motorja 105e km
Ezen kivul izzok, gumik, akkumulator, 1 garnitura fekbetet, ablaktorlo-lapatok,
illetve ket letorott kapcsologomb (nem szerkezet!) szerepel meg a veszteseglis
tan.
A lenyeg: nekem sem kellett tehat sok alkatreszt cserelnem, es az alkatreszek r
elative olcsok voltak.
Stevie
|
+ - | Daewoo szidalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Es keleti auto...
>Minden szempontbol...
Na azert vissza ketto padlofek!!!
Ne szidd mar lecci a Daewookat. Elismerem a Nexiak telleg gyengusok voltak, de
nekem volt szerencsem a Lanos csaladhoz, es meg kell mondjam, hogy fele Opel ar
on 90% Opel minoseget kapsz, ami azert nem gyenge, meg ha tuloztam is. Hogy mas
t ne mondjak olyan 1.6 SXet volt szerencsem tesztelni, amiben a Tigra motorja l
eledzik.Szerintem bitang jo autok, es a torestesztjuk is megfelelo, ami nem jel
lemzo ebben az arkategoriaban.
Keleti autonak inkabb az uj Ladat mondanam. Szegeny eleg lehangolora sikerult.
Udv!
VTI
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | Talalka (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok! Szia Frigyes!
Benne vagyok. Vmi pesti helyszinen torom a fejem, de sehogy nem jon ossze (pedi
g lasan osszetorom:). Azert ha megvan szoljatok es en ott leszek!!!
(addigra talan rendes ajtokarpitokkal).
VTI
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | Re:Re: IzomClio, Wankel-motor,Kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>A 250 loeros kozepmotoros Clio gyorsul ennyi alatt. Ennek tukreben realis
>az a 7.3-7.6. Szerintem az elsokerekhajtas miatt nem kepes tobbre, mert
>nincs eleg suly a kerekeken, ami az utra vihetne a teljesitmenyt, ezert
>hosszura atteleteleztek az (alacsonyabb) fokozatokat
En ugy tudom, hogy eros motoroknal ezt igy illik csinalni mindenhol a vilagon.
Pl a rally valto is ilyen nem?
>. Termeszetesen most csak talalgatok, a valodi okokat nem ismerem! (Ha meg oss
zkerekes,
>plane...)
Na jo de hogy hazon belulrol peldalozzak, Integra Type R 1.8as motorral 190Le-v
el es a Clioenal egy kategoriaval kisebb 178Nm-es nyomatekkal, nagyobb tomeggel
,szinten elso kerekesen 6.7 alatt van ott.
A Cliohoz hasonlo meretu, sulyu, motoru S2000 6.2-t fut, bar az mar hatso kerek
es. En innen kozelitettem. Egyebkent megneztem a kepeket, es szerintem csunyacs
ka az auto. Szerintetek?
___________________________________________________________________________
> senki sem koveti a Mazda RX-7 altal kijelolt utat.
Igen ez faj nekem is a legjobban:(
_________________________________________________________________________
Megegy kerdes:
Miert csak most kezdi el a jonep(Renault, Toyota...) a valtozo szelepvezerlest
tomegautokba beepiteni(kiveve M3 amenyiben ez tomegauto:)
Nem lehet hogy kb 10 evre szabadalmaztattak? 90esek az elso VTEC CRXek es Civic
ek. Ez jo otletnek latszik, de a mostaniak egesz mas technikaval dolgoznak. Pl
a Toyotae ha jol ertem inkabb a BMW megoldasra hasonlit. Ki mit tud errol?
Udv!
VTI
Honda Baratok Klubja Magyarorszag
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
|