1. |
csolatas (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
2. |
fizetos otopalya (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
3. |
adoztatas (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
4. |
kulfoldi jogsi (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: autoklub (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Talalka-statisztika (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
7. |
bolondok haza (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
8. |
Faradtsag, pia (mind) |
61 sor |
(cikkei) |
9. |
No eye-contact. (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
10. |
Trabant (mind) |
79 sor |
(cikkei) |
11. |
Re:Tehen sztori (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
12. |
Re:attis nem cso"la't (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
13. |
autolopas (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
14. |
Picistati folyt kov (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
15. |
Skoda FABIA (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
16. |
Csak.... (mind) |
59 sor |
(cikkei) |
17. |
matrica (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: *** HIX AUTO *** #492 (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
19. |
Ajanlo Lista (mind) |
116 sor |
(cikkei) |
20. |
Re: Trabant (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
21. |
Re: Keres (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: web lap (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
23. |
egyebek (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
24. |
Ado (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
25. |
Aleko (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
26. |
Re: Talaka (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
27. |
Sziasztok Autos Guruk! (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
28. |
Re:na ja (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
|
+ - | csolatas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Legy szives valaki magyarazza mar el nekem, mi az a csolatas
A szemed fenyvaltozasokra valo reagalasi sebessege (es az agyad
informacio-feldolgozo sebessege) veges. Ha nagyon gyorsan mesz,
az elotted levo vilagot jol latod, mert az eleslatas kozeppontjahoz
kepest kis szogsebesseggel mozdulnak el. Azonban ettol kicsit
tavolabb, oldalra mar olyan gyorsan futnak el a dolgok, hogy nem
latod meg azokat a targyakat, jelzeseket stb, amiket lassabban
hajtva meg eszreveszel. Ez nem okoz semmilyen eszreveheto hiany-
erzetet, tehat nem is eszleled azt, hogy esetleg fontos informaciot
veszitesz.
Tehat ha egy tabla feliratat mondjuk 100 meterrol tudod leolvasni,
akkor 240-nel haladva mar biztosan nem leszel erre kepes, mert amire
100 meterre megkozelited a tablat, az mar olyan szogsebesseggel fut
el melletted, hogy nem tudod elolvasni.
Udv///Laci
|
+ - | fizetos otopalya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Alljon meg a menet! Itt olyan autopalyaert szednek dijat,
> ami evtizedek ota megvan. Nem a mostani kormanyzatnak
> kerult ennyibe. Azzal, hogy lemegyek a Balcsira, fizetek
> alkalmankent vagy 4000 Ft adot. Mit akarnak meg!?
1. mint irtam vala, a kornyezetvedelmi termekdijat es az AFA-t
ne szamold bele ebbe az adoba, a benzinarnak kb felet teszi
ki a fogyasztasi ado es az utalap (illetve meg a felet sem).
2. az autopalyat nem a kormanyzat epiti (ezt csak a valasztasi
kampanyok alkalmaval hangsulyozzak) hanem az allam, vagyis
mi (== a mi penzunkbol epul). A dijat sem a kormanyzat szedi.
3. az autopalya epitese draga, sokkalta dragabb, mint amit a
rajta autozok benzinarba epitett "utalapja" es fogyasztasi
adoja fedez. tehat az autopalyat joreszt az autozassal nem
(szorosan) osszefuggo tevekenysegek kapcsan beszedett adok
fedezik. A felujitast is (es az M7-re mar NAGYON rafer).
> Eszembe jutott! Megadoztatni a kotelezo biztositast...
ezt nem ertem, mit adoztatnanak rajta? a biztositasi dij utan
is afat kell fizetni? vagy netan a biztositasi osszeg lesz majd
szja-alap???
|
+ - | adoztatas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Eszembe jutott! Megadoztatni a kotelezo biztositast...
>Udv: Po:li
Ordogod van! Ez kovetkezik...
Udv joe
|
+ - | kulfoldi jogsi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho!
Meg tudna mondani valaki, hogy mi a teendo, ha
Amerikabol kb. egy evre (esetleg hosszabb idore)
idekoltozo ismerosunk hasznalni szeretne itt a jogo-
sitvanyat (Indiana allambol), es esetleg meg hasznalt
autot is szeretne venni erre az idore?
Koszi elore is!
Udv joe
|
+ - | Re: autoklub (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Auto,
Nekem az Autoklubnak csak az ujsagjahoz illetve a mentoszolgalatahoz
volt szerencsem. Erdekes tapasztalataim voltak. Kb 1 eve lerohadt az
aksim egy parkoloban. Bikakabel mindig van nalam, igy gondoltam
egyszeru lesz a dolgom. 50 meterrel odebb felfigyeltem egy sarga
angyalra, aki egy autossal vitatkozott. Nem tudom mirol, de a lenyeg
az volt, hogy nem jott letre koztuk egyetertes, es a (sarga angyalos) ficko
dolgavegzetlenul tavozni keszult. Odamentem, vazoltam a helyzetet,
mire kifejtette, hogy 4000 forint+lofa-ert be is bikazza a kocsimat,
mert ennyi a kiszallas dija a nem klubtagok autojahoz. Hat elegge
ledermedtem. Felvetettem, ha mar itt van, es ugyse csinalt semmit,
adok 5 kilot, elteszi, es vesz belole fagylaltot, mivel tenyleg kb 30
sec-es feladatrol volt szo. Nem volt ra hajlando.
Megfogadtam, hogyha majd latok egy ilyen sarga-angyalt az arokban
telen (nem valoszinu, de hatha) akkor en is hasonlo szellemiseggel
fogok helytallni, es erositem az autos moralt.
(Egyebkent utana vettem egy Exide STR-t, ami azota is faszan megy, es
teljesen gondozasmentes. Ja, es ingyen bikazok vele 8-) ).
Bye
Mark
|
+ - | Re: Talalka-statisztika (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszonet a bekuldott szemelyes informaciokert, ami altal meghatarozhatjuk
majd a talalka legoptimalisabb helyet.
Koszi:
- Peter Pan-nek
Johet a tobbiektol is az info!
Minden jo't, u''dvo''zlettel:
MyChroLesLie
ICQ UIN=32837483
Tel: 06(20)332-1873
mailto:
Home Page: http://www.digitel2002.hu/mediavox (HIX-auto)
E'kezet & HTML-ready!
|
+ - | bolondok haza (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Az elmult nehany napban erdekes dolgok tortentek velem:
1. Belemjottek hatulrol. Megkarcolodott a vonohorgom :) A punto eleje
kampec :)))
2. A Szentendrei uton egy audis szokello gazellat jatszott, de sajna ott
volt az autom. Ezek utan megnezte kozelebbrol a padkat. (Elfogyott a
kanyarodosavja, ahonnan elozni probalt)
3. Az M7 kozepen majdnem megtamadtam egy biciklit. Valaki elhagyta es
ott fekudt a belso savba. Satufek, tolatas, bringa ut szelere cibal.
Ekkor fekez egy BMW es kozli a kopaszodo urge, hogy ez az ove es mit
csinalok drotszamaraval. Meg jo, hogy jottek a zsaruk!!!! Mar a szelvedo
es a bringa hazassagan gondolkoztam.
4. Kinyitottak a verdat(Egyedul voltam, reggel nyitva az ossze ajto.).
Nem vittek el, sot semmi sem hianyzik, meg egy kazi sem. Talan csak
nagyon esett az eso.
Reagalasok:
Teeby ne kedvtelenitsd el az embert. A kasztni ket kulonbozo valtozatnal
normal estben nem ter el. Pl renault 5 dizel es benzines megegyezik. Ha
bele akar rakni valaki egy dizelt egy benzines kasztniba, akkor
_altalaban_ ugyanolyan szeria mocit rak bele. Tehat ha fiestaba egy
fiesta dizelt raksz, akkor siman belemegy. A problema csak annyi, hogy
valtot is kell cserelni, meg kuplungot, meg... Szoval nem biztos, hogy
megeri. Azonos tipusu moci eseten csak modifikacios engedely kell, ami
olcsobb, de nem olcso.
>Eszembe jutott! Megadoztatni a kotelezo biztositast...
>Udv: Po:li
Mar megy is: biztositasi ado :(
Udv
Fresi BaCSi
u.i: Talakozzora jelentkezem
|
+ - | Faradtsag, pia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
>En mar sokszor alltam meg utszelen (meg munkaba igyekezve is!), hogy
>15-20 percet aludjak, vagy megmozgassam a tagjaimat. Megeri!
Ezzel egyetertek!
Egyebkent erdekes tapasztalataim vannak a faradsaggal kapcsolatban.
Kezdo soforkent egy hosszabb (100 km felett) ut utan, az autobol kiszallva
tort ram a faradsag. Tehat nem kozben, hanem utana.
Ami a mai napig is jellemzo, az az, hogy barmilyen problemam is van (fej-
vagy hasfajas, almossag, stb.), a volan moge ulve mintha elvagtak volna.
Egyszeruen vezetes kozben a szervezetem elnyomja a zavaro tenyezoket, es
igy a konkret vezetesre tudok koncentralni. Kulonosen akkor jon ez elo, ha
ismeretlen (vagy ritkan vezetett) autoba ulok, videken. Peldaul csaladi
kirandulas a Suzukival.
>En meg kiprobaltam volna egy kontrolcsoportal ugyan ezt
>sor nelkul. Miert gondolja valaki, hogyha ketszer vegigmesz
>egy tesztpalyan, ugyan ugy fogsz masodszor is menni?
>Hisz mar ismered a palyat, probalsz gyorsabban menni!
Ezzel a velemeny is nagyon igaz!!!
>>Hirtelen feltunik x meterrel elotte egy szivacsbabu. Vajon hogy reagal
>>az autos egyre tobb sor utan? Piszok kivancsi lennek.
>Az en reagalasom nagyjabol igy nezne ki:
>padlofek kozben uvoltene'k: mi a f...t keresel te itt!!!
>Szallj be, aszt nyomj egy sort ocsem :-)))))))))
>
>>Ilyen teszteket akar a talalkozon is megejthetunk... :-)))))))))))
>Yo, de ki vallalja a szivacsbabu szerepet...anyosom raer ;-)
Erre viszont asztal ala rohogtem magam :-)))))))))))))
>>Masik tesztotlet. Szlalom vagy barmi mas palya, ahol halad az autos.
>>Hirtelen feltunik x meterrel elotte egy szivacsbabu. Vajon hogy reagal
>>az autos egyre tobb sor utan? Piszok kivancsi lennek.
>>Ilyen teszteket akar a talalkozon is megejthetunk... :-)))))))))))
>
>Na de Soma!
>Ha igy is elitelik, akkor mit szolnak, ha a szemuk elott csinalom?
>Es aztan meg onnan hazajonni...
>Neem, ezt azert nem.
>Amugy az otlet jo!
>Tesztelnem magam ilyen szituban.
Pontosan kik itelik el, es mit?
A tesztelesre van egy jo otletem. Tobbnapos talalkozo szervezese. Elso nap
megejteni a tesztet, masnap delutanra kitisztul az ember. Van is egy ilyen
helyszin a talonban: Harkany. Gomi ) ajanlotta.
Udv:
Soma
Jöhet ékezet!
|
+ - | No eye-contact. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok, BeTa!
A "No eye-contact" szo szerint azt jelenti, hogy "nincs szemkontaktus".
Gyakorlatilag valami olyasmit jelent, hogy "ne nezz ram, nem faj fejed!".
Az agressziv vagany embereket (emberek?) meg az is irritalja, ha valaki
csak rajuk nez. Hat meg ha meg is bamuljak oket! Az egyenlo a kihivassal.
Erdekes, a kutyaknal is van egy olyan szabaly, hogy ismeretlen kutyanak ne
nezzunk a szemebe, mert az naluk a kihivas jele. Erzitek a parhuzamot?
Tehat ha ilyen embert latok, azonnal elforditom a fejem. Mintha ott se
lenne. Ha belem akar kotni, ugy is megteszi, de legalabb a lovat ne adjam
ala! Ez nem csak az utakon, hanem gyalog es mindenfele egyeb szituacioban
(pl. dizsi) is ervenyes!
Bekes kozlekedest kivanok!
Soma
Jöhet ékezet!
|
+ - | Trabant (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
>> Ugy nez ki szeptembertol lesz egy trabant (ha az auto)
>
>Ilyet leendo es verbeli Trabant tulajdonos nem ir!
De nem am!
>Sajnos ez nepbetegseg, hogy a Trabit papirautonak, stb. nevezik, es
>Mercikkel hasonlitgatjak ossze. Ha megnezzuk a picistatit, hogy ki,
>milyen autokat vezetett, illetve milyen autok voltak tulajdonaban, eleg
>gyakran talalkozunk a nemet ipar remekenek nevevel. A maga nemeben egy
>nagyon jol eltalalt, szuper kiskocsi.
Akkor most megprobalok egy kis jellemrajzot osszeutni a Trabantrol.
Erdemes elolvasni, szubjektiv dolgok, erdekessegek is vannak benne!
Egyszeru kiskobcentis, kethengeres ketutemu motor egy femvazas,
duroplaszttal boritott kaszniban. Negy atlagos felnott ember elfer benne.
Nem korzo, de van nala szukebb auto!
Olcso jarmu. Legalabbis megvenni.
Nagyon jo alapanyag kulonfele specialis jarganyok szamara. Az atalakitasi
variacioknak csak a fantazia szab hatart. Ja, az ajtoboritasbol remek
holapatot lehet csinalni!
Az egesz kocsi felepitese, felszereltsege egyszeru. Puritannak is
mondhatnank. Hogy ez hatrany-e? Ha butykolni akarjuk, bizony elony.
Tolatolampat 1 ora alatt kenyelmesen be lehet szerelni igenyesen, szinte
lathatatlanul. Nincs szukseg kulonfele burkolatok fondorlatos
eltavolitasara sem egy ilyen munkahoz.
A valtokar elhelyezese erdekes, de megszokhato. Sot, elonyos is akkor,
amikor a bal kezem foglalt, es valtani kell. A kormany elengedese nelkul,
kozepso ujjal is lehet valtani (pl. 3-->4).
Az alkatreszellatottsaga jo, az alkatreszek olcson beszerezhetok
(uj-utangyartott-bontott). Sok alkatresz Wartburg-kompatibilis. Meg az ules
is, igaz, lukbovitessel. A motor elotti "hutoracs" konnyen leveheto, jobban
hozza lehet ferni a motorhoz.
Viszonylag hosszu motorter, ami a passziv biztonsag miatt elonyos. A
duroplaszt (gyapottal kevert muanyag) kaszni nem gyurodik, hanem torik.
Ideiglenes javitasa csavarok, hevederek, ragasztoszalag segitsegevel
lehetseges (tapasztalat :-(). Hatul is eleg nagy "gyurodozona" van.
A "kocka" alak miatt jol erezheto a kaszni. Minden sarok latszik,
parkolaskor nagyon hasznos.
Pakolhatosag. A legfontosabb elony. Iszonyuan jol pakolhato a kicsike. A
csomagtere kiemelkedo: 400 literes. Eszmeletlen sok cucc belefer! Belul a
kaszniban is tomentelen hely van, csak az ules(ek)et kell kivenni. Az
enyemben az anyosules hianyzik, helyette gumiszonyeggel boritott butorlap
van. Ne tudjatok meg, mi mindent beleteszek en abba a kocsiba!
Elhataroztam, hogy egyszer kiprobalom, csurig pakolom. Utana mindent
kiteszek melle, hogy latszon, mi volt benne. Persze kozben fenykepezek is.
Azt azert elarulom, hogy nyolc darab 14"-os monitordoboz nyugodtan belefer.
Ha mar fenykepezes. Szerintem a Trabi szep auto. Es meg valami: egyedi.
Semmivel nem lehet osszekeverni.
Es kezdo autonak (megtanulni rendesen vezetni) bizony kivalo!
A sok elony utan hatranyok (mert az is van dogivel):
Kis teljesitmeny, ehhez kepest nagy fogyasztas.
Az ertekehez kepest draga fenntartas (foleg muszaki, gumicsere, stb).
A motor nagyon elol van, kis koccanastol is megserulhet.
A benzintank ott van a motor folott, ez kisse veszelyes lehet. En csinaltam
mar tuzet a motorterben, a frissen olajzott kuplungbowdent gyujtottam meg.
Hogy hogyan? A generator pozitivja es a kaszni kapcsolatba hozasaval. Na,
azota van tuzoltokeszulekem.
A csomitarto nyilasa nagyon kicsi. Sajnos.
A "kocka" alak elonytelen a legellanas miatt. Viszont a motorhazteto ivelt,
mint a Porsche-nel. Es a lampak is kerekek. Es a Porsche is nemet auto. Nem
ereztek osszefuggest? Mert szerintem van.
A szinvalasztek viszont szegenyes. Ezen csak az egyedi fenyezes segit.
Muszakilag alacsony szinvonalu. Nem art, ha a gazdi ert valamicsket hozza,
mert lehet, hogy csak a gyertyat kell kicserelni, aztan mer megy is tovabb.
A szovegben szandekosan nem szerepelnek olyan osszehasonlitasok, hogy
"jobb, mint ...". Nem akartam egyetlen tipust sem lehuzni. Nem ez a cel.
Erdekes, hogy regen (gyerekkent) en is utaltam a Trabit, olyannyira, hogy
elkepzelhetetlennek tartottam azt, hogy nekem valaha is ilyen autom legyen.
Most meg ilyeneket irkalok rola. Ez bizonyitja, hogy a Trabinak szelleme is
van! Aki nem hiszi, jarjon utana! Trabival...
|
+ - | Re:Tehen sztori (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tetszett a tortenet, csak egy sarkalatos pontja van, amin elgondolkozom.
Amikor Tehen beszolt, hogy o is rendor volt csak tovabbtanult. Ez hatosagi
szemely szobeli sertegetese. Ezt nem hinnem hogy ennyiben hagyta volna a
rendor...
|
+ - | Re:attis nem cso"la't (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok.
"Legy szives valaki magyarazza mar el nekem, mi az a cso latas. Nem akarok
dicsekedni, csak tenyszeruen szeretnem megjegyezni, eddig tobb mint 700e
km-t levezettem, rengeteg autoval, a motorrol mar ne is beszeljunk. (Ne meg
a francia vasut remeket is volt szerencsem "vezetni" 320km/h-val) Motorral
eddigi "rekordom" 240 km/h, autoval pedig 270 km/h. DE MEG EGYSZER (nem
kiabalok:)) sem tapasztaltam azt az ugynevezett csolatast. Nos? Varom a
szives valaszokat."
Nos akkor azt biztos tapasztaltad, hogy a szemed egyre kevesbe lett erzekeny
a latohatarban torteno esemenyekre. Tehat csokken a latotered, gyakorlatilag
a kozvetlenul felfoghato kep egy csoben latott kephez hasonlatos. Mindez a
szem lassusaga miatt alakul ki, mert nagy sebessegnel tul sok kepet kellene
erzekelned ahhoz, hogy normal terlatasod legyen. Tekinthetjuk
mintavetelezesi gyakorisagnak is...
SzaboZE
|
+ - | autolopas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Kinyitottak az ajtot, ugy, hogy tonkretettek az ajtozarat, es a mul-t-
> lock lattan otthagytak. Ez meggyozott.
Szaklapok szerint ez nyujtja a leghatasosabb vedelmet.
Gyakorlatilag kiiktathatatlan ketkezi tolvaj szamara az autoparkoloban.
Az ara sem tulsagosan magas, osszemerheto egy atlagos elektronikus riaszto
araval.
Ma elegge elterjedt meg a kisebb kategoriaju uj autokban is a gyari
inditasgatlo, ami gyakran a benzinbefecskendezovel van egybeepitve.
Nekem "fiat codos" Punto ELX-em van. Ezenkivul tetettem bele
piranha riasztot. Bar ezt inkabb taviranyitos, ablakemelot, kozponti
zarat is mukodteto ajtozarnak tekintem. Kenyelmi szolgaltataskent
tetettem az automba. Nem nagyon hiszek a riaszto elrettento hangjaban (~40
eFt felar). Ablakuvegeim, fenyszoro uvegeim rendszam gravirozottak.
(~3000 ft. felar) Ezek igy egyutt kb. annyiba kerulnek mint a multi-T-lock
sebvaltozar.
Mennyire van kiteve sikeres autolopasnak egy mai modern kisauto (gyari
inditasgatlo, kormanyzar, felarasan beletett kozepes minosegu ugrokodos
riasztoval, rendszam gravirozott ablakuvegek)?
"Nem trelerrel, elvontatassal, sofort kirangatva" modszerekkel
dolgozo autotolvajnak mennyi az eselye?
Kinek, mi a tapasztalata vagy velemenye a gyari vagy a nemi felarral az uj
kocsiba berakhato ugrokodos inditasgatlokkal? Egyszeru ketkezi tolvaj
konnyeden ki tudja ezeket jatszani, ha szakszeruen vannak beepitve?
Best regards,
mailto:
|
+ - | Picistati folyt kov (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Nepmuveszet - ajandek
"Miota van jogsid?" - 1983
"Mennyit vezetsz egy evben?" - 8 - 12,000 Km kozott
"Miota vagy listatag?" - Pont egy eve.
A HIX - es matrica a hatso szelvedo uveg bal oldalan van. Nekem vilagos
barna szinu Skoda 120 L - em van. Rendszama : DRT 656
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Tel: 214-39-50
Uri u. 24. Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Hatso ablak futoszaljavito kaphato.
HIX autos matrica kaphato.
Beru Ultra X 4 pousu gyertya kaphato
|
+ - | Skoda FABIA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Szia Andras.
>Lattam a Skoda Felicia utodjat az A2 Onlineon
>(http://www.auto2.hu), mashol nem tudtok rola meg infot?
De igen mert jar nekem a Skoda hirlevel. Mlada Boleslav - bol.
http://www.skoda-auto.cz oldalon minden infot megtalaltok. A Skoda
tortenelemtol a legujabb fejlesztesekig.
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Tel: 214-39-50
Uri u. 24. Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Hatso ablak futoszaljavito kaphato.
HIX autos matrica kaphato.
Beru Ultra X 4 pousu gyertya kaphato
|
+ - | Csak.... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello, hallo!
Hozzaszologatok.
>a szurot mindig az AC nyomo-agaba kell rakni.
Na en ezt nem igy tanultam.
Tanulmanyaim alapjan ugy tudom, az eloszurot (mert ugye ez az) mindig a
szivo oldalra kell tenni.
Hiszen a tapszivattyut is vedi.
________________________________________________________________________
>Legy szives valaki magyarazza mar el nekem, mi az a cso latas.
Szerintem csak az nem erti, aki nem akarja.
Olyan erzes, mintha alagutban mennel.
Minden iranyba korlatozodik a latas.
Gondolom a nagy sebessegeket nem hagyomanyos szemelygepkocsival erted
el.
Mivel az ilyen nagy sebessegre gyartott autok ugymond "panoramasabb"
szelvedovel rendelkeznek, direkt ezert.
Tovabba, ha te vezeted, ezt csak akkor erzed.
>Kerdes? Nem a feltelektol (pl.: az auto es sofor allapota) és a
>korulmenyektol (pl:vizes vagy szaraz ut, lakott terulet vagy nem) fugg >a
reakcio kepesseg, es ebbol kovetkezoen a reakcio ido?
Hat most ugyanarrol beszelsz mint en.
Ezt felesleges is volt emliteni.
Ugyanis volt, aki a temaval kapcsolatban a sajat es gepjarmuve kituno
reflektiv kepessegeit hozta fel.
Csak ugye azok sem allandoak.
Az egyik befolyasolo korulmeny a nagy sebesseg.
________________________________________________________________________
Erdekes kerdesek:
1:
Tehat a bunozonek is vannak jogai, aki illetektelenul behatol a
gepjarmuvembe.
De! En miert nem tehetek akarmit a sajat automba?
Ki a halal mondta annak a baromallatnak, hogy torje fel az automat, es
kozben uljon, hajoljon, nyuljon be.
Tehat az alkotmanyos jogok koze tartozik, hogy ha en buncselekmenyt
kovetek el, akkor jogom van, hogy a legkedvezobb korulmenyek kozott
tegyem azt?
Koteles vagyok en biztositani a bunozonek az idealis korulmenyeket?
A vegen meg azert is engem ultetnek le mert nem hagyom nyitva neki az
ajtot, es ezert o a szerszamaval bajlodva lehorzsolja a kezet.
Ez nem eppen egy evidens dolog.
2:
Ha 6 honap az elevulesi ido.
Akkor mondja meg nekem valaki, hogy az elevules mire vonatkozik.
Mikortol kezdve van elevules.
Ha a 6 honap utan kezdodik az eljaras gondolom mar elevult.
De ha elotte egy nappal van egy targyalas, es nem megyek el ra, akkor
masnap mar nem is kell foglalkoznom a problemaval? Megszunik a gond?
Ezt valaki tisztan es alapozottan mondja el nekem.
Koszi
|
+ - | matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Lista!
Megkaptam a matricat. Cool.
Mosmar nezhetitek a tuzpiros Volvot...ja nem. Skodat ESE-037.
Az egyezmenyes jel lehetne, a bal kezzel suketnema jelekkel elmutogatott
szoveg.:-)
Mit freundlichem Gruß, Best Regards, Üdvözlettel
Szász Attila (RBHU/CBW)
______________________________________________________
Robert Bosch Kft.- H-1103 Budapest, Gyömrői út 120.
Tel: (+36-1) 4313-872, Fax: (+36-1) 4313-899
E-MAIL:
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #492 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> gravirozas: egyszer lattam egy hirdetest: autouvegek kisebb seruleseit
> polirozassal eltuntetik. hmmm....
> Laci
meg tudnad nekem keresni a cimet vagy a ceg nevet ???? Fontos
lenne..
AntForce
|
+ - | Ajanlo Lista (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Mindenki !
Alant folytatom az Ajanlo/Nemajanlo Lista kozleset, annak
mai allapota szerint. Korabban 3 kedves levelezotarsunk
jelezte, elkeszitene Web-lapot a Listarol. Nekik kozvetlenul
is megkuldom ezeket az adatokat. Remelem, mindannyian
megteszik es nekunk modunk lesz kozottuk valasztani majd.
Mai postam szerint: mar csak kettojuknek. :-((
2.resz
DIESEL
Darabszam: /
/Nyiri diesel
SAJAT AJANLAS !
DIESEL specialista: Nyiri diesel, BUDAPEST. 1021. Budenz
ut 4/b.
Nem olcso, de nagyon megbizhato tarsasag. Bosch alkatresz
ertekesites is van. Telefon-bejelentesre, keves
varakozas-
al, vagy anelkul fogadnak. Tel: 394-52-17, 394-61-34 (ez
m r az Łj sz m)
Szombaton zarva. Ebedido: 13.30-14.30 kozott.
FOKENT BOSCH rendszerekkel foglalkoznak !
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXX
FUTOMU
Db.szam: //
AJANLOTT !
---------
Abroncs kereskedohaz
1119 Budapest
/Fehervari ut 71-73 (kifele menet a Bartfai utca utan, jobb
oldalon)
Telefon: (1) 203-7777
Nyiri diesel, BUDAPEST. 1021. Budenz ut 4/b.
Futomu beallitas, ellenorzes, fekvizsgalat.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXX
GUMIS
Darabszam: ///
AJANLOTT !
----------
/Szirom
/Bp, VII.ker. Peterfy Sandor u. 27.
/Bp, XX. ker. Nagy Sandor Jozsef u., Attila u. sarok.
Abroncs kereskedohaz
/1119 Budapest
Fehervari ut 71-73 (kifele menet a Bartfai utca utan, jobb
oldalon)
Telefon: (1) 203-7777
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXX
KARBUR
Darabszam: //
AJANLOTT !
----------
/XI.Than Karoly utca 12
Telefon: 06-20-934-7905, 06-20-989-1937
/Modok kft.
(Csepel, Rakoczi ut 195-197) 06-20-578-624, 425-3348.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXX
KARDAN
Darabszam: //
AJANLOTT !
/Xlll.ker. Felka u. 4.
Tel: 320-0034
/Six Ball 1x megerositve.
1215 (Csepel) Kolozsvari utca 1 Tel: 277-79-23
(Vagohid u. 31.) sarokepulet.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXX
A Nemajanlott cimeket csak kozvetlen levelre, maganban
kuldok annak, aki erre igenyt tart. A "Darabszam"-nal
feltuntetett (-) jelek a nem-ajanlott cimek darabszamat
jelentik.
Tovabbra is kerek mindenkit, kuldjetek ajanlasokat, ha
ismertek arra erdemes cegeket, vagy eppen nagyon
elegedetlenek vagytok. Tovabbra is gyujtom es csoportositom
a Toletek kapott adatokat, kuldok cimet maganlevelben is, de
csak azokat tudom kozolni, amelyekrol irtatok.
udvozlettel
oldboy
|
+ - | Re: Trabant (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
> > Ugy nez ki szeptembertol lesz egy trabant (ha az auto)
> Ilyet leendo es verbeli Trabant tulajdonos nem ir!
De ugy am! :-) Sot, meg valaha volt Trabi tulaj sem :-))))
> A maga nemeben egy nagyon jol eltalalt, szuper kiskocsi.
Igy igaz. Mar irtam, de megismetlem: roppant strapabiro es
igenytelen!
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | Re: Keres (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
> Ha valaki mellekletet is kuld a cikkehez, akkor nem
> erkezik meg a cikk utani resz!
De. Csak nem latod a levelezoben... Maganban kuldom a
reszleteket, az AUTO-n ugyanis az off-topic :-)
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
P.S.: "Eles" subject rulez :-)
|
+ - | Re: web lap (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
> hogyan lehet megoldani hogy ha belepek a nexus.hu/auto cimre
> egybol a tr.htm induljo
Lehet, felreertem a kerdesedet :-( de nem ott van az eb
elhantolva :-)), hogy index.html-nek kellene az "egybol elindulo"
file-t nevezni?
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | egyebek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
"Szep dolog az az ingyen autopalya. 1 km atlagosan 800 millioba kerul.
bevetel Evente 30 millio. Nem fedezi a kamatokat sem."
"Alljon meg a menet! Itt olyan autopalyaert szednek dijat,
ami evtizedek ota megvan. Nem a mostani kormanyzatnak
kerult ennyibe. Azzal, hogy lemegyek a Balcsira, fizetek
alkalmankent vagy 4000 Ft adot. Mit akarnak meg!?"
Igy van. Sot a masik, hogy az uzema. arakban komoly utado van. Nem beszelve
az import arukat terhelo kornyezetvedelmi dijrol, melynek egy reszet az
utakra forditjak. Igy mar nem milliokrol, hanem tobb tiz milliard -term.
kincstari-bevetelrol
beszelunk.
"Az egyik savban kispolak, a masikban uj Astra 1.8. Es ha hiszed,
ha nem az Astra ahelyett, hogy kilone, elengedi a polakot es
40-50 meter megtele utan meg mindig 25-tel maszok. Hidd el,
hogy 16-17 mp / 100-as gyorsulas a varosban mar nyero. Sopord el
a szemed elol a loerohegyeket is nezz realisan. A mi kozlekedesunkhoz a
magyarorszagi csiga!!!"
Kioktato stilusodhoz egy javaslat. Nem kell a magyarorszagi csiga tempoban
kozlekedned, ha otthon
maradsz. Egy Opeles miatt altalanositani eleg durva. Talan egy kicsit
tanulnod kellene meg vezetni.
Itt ertem az annak idejen oktatott defenziv vezetest is.
> csuszok. Erre a dragam satufekez... A kerdesem annyi lenne,
> hogy ilyen esetben is a hatulso a hibas? Ha beleszallok,
> akkor vedekezhetek azzal, hogy elem vagott?
Aha, de nem fogod tudni bizonyitani.. Szoval te vagy a hibas. Ezt
jegyezd meg, ha hatulrol mesz bele valakibe te vagy a hibas..
Nekem birosagi szakban van egy hasonlo ugyem, azzal a kulonbseggel,
hogy az elottem haladonak nem egett a feklampaja. Biztosito siman lesoport,
de bizom a fuggetlen magyar birosagban.:) Az "eredmenyrol" majd referalok,
ugy 2 ev mulva.:)
|
+ - | Ado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Eszembe jutott! Megadoztatni a kotelezo biztositast...
Nyugi, jovore meglesz!!!
Udv:
Csaba
|
+ - | Aleko (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Üdvözlök minden levelező társat !
Először is új tagként üdvözlök mindenkit. Mivel csak most kapcsolódtam be a
levelezésekbe ezért nem tudom, hogy a gépkocsi vásárlás ügyében tudtok-e
segíteni. A kérdésem a következő lenne.
Akinek van vagy volt Alekó tipusú orosz csoda autója kérem írja meg a
tapasztalatait. Szándékomban áll venni egy Samarát vagy Alekót, csak az
Alekótól a szervíz igénye miatt félek a Samaránál meg nem tudom, hogy
400 000 ft-ért milyen állapotút kapnék.
Várom válaszaitokat:
Üdv: Halika
|
+ - | Re: Talaka (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Soma!
Sziasztok Autosok!
A reszemrol favorizalt talaka sorrend:
1., Mogyorod, gokart palya
2., Kecskemet, gokart palya
3., BNV, autokiallitas
Udv....Adam
|
+ - | Sziasztok Autos Guruk! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szoval regebben sok jo tanacsot kaptam toletek a rokkantkocsim
akkumulatoranak felfrissitesevek kapcsolatban. Ezert fordulok ismet
hozzatok, noha nem vagyok a lista olvasoja.
Szoval ismet akkumulatoros kerdes:
Hogyan taroljam a mar feltoltott (tehat hasznalatba vett)
akkumulatoromat, ill. mennyi ideig lehet tarolni
az altalatok leirt modon.
Legyszives maganba is forwardoljatok a levelet.
Koszonettel:
Boy
mailto: - http://boy.hungary.nu
Tel: 06 20 99-15-452
|
+ - | Re:na ja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> a szurot mindig az AC nyomo-agaba kell rakni.
Szivo. Az okot leirtam, plusz meg az AC-be is tisztabb benzin megy.
Udv:
Dexter
|
|