1. |
rere: Re: Alacsony motor homerseklet (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
2. |
re: kodkiolvaso gep frissitese (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
re: Re: Alacsony motor homerseklet (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
4. |
utvonal (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
5. |
szervizkonyv (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Uj auto vasarlasa, csak szakertovel! (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
7. |
Parkolas VII. ker-ben (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: utvonal (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
9. |
kisoto (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
10. |
nagyoto + egyeb (mind) |
69 sor |
(cikkei) |
11. |
Köszi Mitsubishi Carisma 1.6 (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
12. |
ez van (mind) |
98 sor |
(cikkei) |
13. |
punto, astra, ... (mind) |
59 sor |
(cikkei) |
14. |
Mar megint kabitjak a nepet... (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: Ablakmoso szag... (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
16. |
FW: re: Uj auto vasarlasa, csak szakertovel, Ford Ivani (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
17. |
Segitseget kernek: W. Sharan automata valto (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
18. |
Valasz: re: kodkiolvaso gep frissitese*** HIX AUTO *** (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
19. |
Valasz: re: Re: Alacsony motor homerseklet *** HIX AUTO (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
20. |
seggfej, Opel fogyi (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
21. |
Uj auto (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: termosztat (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
23. |
re: re: Re: Alacsony motor homerseklet (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
24. |
Re: Mitsubishi Carisma GLX 1,6 (#1937) (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: Uj auto vasarlasa, csak szakertovel! (#1939) (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
26. |
re: Re: Alacsony motor homerseklet (#1939) (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
27. |
Torott uj auto (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | rere: Re: Alacsony motor homerseklet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Az az igazsag, hogy en kerdeztem, nem lehet, hogy termosztat problema-e,
>erre az volt a valasz, hogy akkor mindig csinalna, nem csak orszaguton es
>hidegben.
Ez a hozzanemertes netovabbja. Allo helyzetben nincs szel ezert a hutes a
ventillator kikapcsolt allapota mellett eleg alacsony, igy nyitott
allapotban beragadt termosztatnal is felmelegszik a motor az uzemi
homersekletre. Nem tudom hol tanitjak ujabban a szereloket, de a problema
amirol beszelsz annyira tipikus hogy ha egy szerelo 10 masodperc alatt nem
tudja hova kell nyulni akkor az inkabb menjen repat kapalni.
>(Amugy amit mertek az tenyleg a termosztat altal szolgaltatott jel volt,
>azt ellenoriztek, hogy a muszer pontos erteket mutat-e)
Amit ok mertek az nem a termosztat hanem a homerseklet jelado. A
termosztat nem szolgaltat semmifele jelet. A termosztat egy hotagulason
alapulo szelep valahol a motor hutokorenek belsejeben, es a homerseklettol
fuggoen nyitja/zarja a hutoviz utjat. Tipikusan a motorba bemeno felso
hutoviz cso csatlakozo csonkja alatt talalhato, de van amelyik tipusnal
mashol van. Pl. az Audi es tarsai eloszeretettel teszik a termosztatot a
hutoviz szivattyu melle, ugyhogy azoknal a vezermu szijat es egyeb
hubelebancot is le kell szerelni a csrejehez.
>Mindez - mondanom sem kell - markaszervizben tortent.
Jellemzo...
Gigi
__________________________________
Do you Yahoo!?
Yahoo! SiteBuilder - Free, easy-to-use web site design software
http://sitebuilder.yahoo.com
|
+ - | re: kodkiolvaso gep frissitese (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
djtiszy:
> de az elet lehet, hogy bonyolultabb, mint amilyennek pl. 1 Swift
> volanja mogul latszik. :-)
lehet, ezert kerdezek, h ne haljak meg hujen:) azt hittem, itt vmi
celgepek vannak (pl a diagnosztikasra nem telepitenek flippert:)
udv
|
+ - | re: Re: Alacsony motor homerseklet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Valamint kozoltek, ha akarom szivesen kicserelik, de ugysem az a
> gond, nem akarnak csak kamura penzt kiszedni a zsebembol... (Amugy
> amit mertek az tenyleg a termosztat altal szolgaltatott jel volt, azt
> ellenoriztek, hogy a muszer pontos erteket mutat-e) Mindez - mondanom
> sem kell - markaszervizben tortent.
> Gabor
-------------
A termosztat _semmilyen_ jelet sem szolgaltat amit merni lehetne!!!!!!
Ha a motor nem eri el az uzemi homersekletet, ill. folyamatos haladaskor
visszahul, akkor csak ( es egyedul ) a termosztat lehet hibas!!!!
Allohelyben is ellenorizheto. Bemelegiteni amig a hutoventillator
elindul, a ventillatort allandora kotni. Ha uzemi homerseklet ala hul a
motor akkor termosztat csere.
Udv, Triznyak
|
+ - | utvonal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Paks -> Bpest -> pesti also rakpart -> Arpad hid -> 11es ut ->
> Esztergom
>Fogash
---------
Es melyik hidon menjen at a pesti oldalra, ha mar bekuldod Bpestre?
( _pesti_ also rakpart ?! ) A 10-es ut lenyegesen rovidebb, mint a
11-es!! Persze ha a panoramara kivancsi a kerdezo akkor a 11-es a szebb.
Paks- Esztergom
11-es ut 187km
10-es ut 166km
Bpestet elkerulve 146km
Udv, Triznyak
|
+ - | szervizkonyv (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Ha nem vezettek, az arra jo, hogy nyom nelkul vissza lehessen tekerni
> 50-60ekm-t egy jobb allpotu autoban. Szoval a km-re ne vegyel merget.
> Bar igaz is lehet, ha az urge csak a szervizkoltsegen akart sporolni
> es maszekhoz hordta...
>Fogash
------------
A "maszek" is vezetheti a szervizkonyvet. ( persze csak akkor, ha
hivatalosan is autojavito az a "maszek")
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: Uj auto vasarlasa, csak szakertovel! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HIX AUTO #1939, :
>(Budanal)? Ott a metalszurke fenyezes alol vilaglott ki a rejtettebb
>helyeken a piros szin (csomagtarto belseje, ajtok belso pereme...).
>Amikor kiderult, hogy a teljes auto at lett fenyezve, a kereskedes nem
>akarta elismerni, hogy ez ertekcsokkenest jelent,
En csak egy dolgot nem ertek: ha a kereskedesben vagy szallitas
kozben megserul az auto es ujrafenyezik, akkor miert mas szinre?
Valahogy az az erzesem, hogy ennek a pirosrol szurkere festesnek
mas oka van... Tud erre valaki logikus magyarazatot?
--
Udv,
Hunter http://vnet.hu/huntah/ -[HE 1.15beta10;]-
|
+ - | Parkolas VII. ker-ben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv$
Erdeklodnek, mik a gyakorlati tapasztalatok parkolasugyben Pesten a VII.
keruletben. Mit kell bejelenteni oda, az autot vagy a tulajt?
Mi a helyzet ha a tulaj alberletben lakik? Nem lenne jo folyamatosan
penzzel tomni az automatakat...
[Probaltam hivni az onkormanyzatot, de nyilvan nagyon elfoglaltak, mert nem
veszik fel a telefont, uh gondoltam megkerdezem itt.]
--
EIK && Udv,
Hunter http://vnet.hu/huntah/ -[HE 1.15beta10;]-
|
+ - | Re: utvonal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> Paks -> Bpest -> pesti also rakpart ->
> Arpad hid -> 11es ut -> Esztergom
Mondjuk napszaktol is fugg hogy merre erdemes menni, de szerintem ketszer atkel
ni a Dunan doreseg.
A fenti utvonalat ekeppen modositanam:
Paks -> Bpest -> budai felso rakpart ->
11es ut -> Esztergom
De talan van celravezetobb is:
Paksrol a 6-oson Erdig, ott at a 7-esre, majd fel az M0-ra a Balcsi fele. Vegig
menni rajta, egeszen az 1-es utig. Ezen menni egy darabig nyugati iranyba, es H
erceghalom elott jobbra kanyarodni Zsambek fele. Onnan Perbal, Tinnye, Pilisjas
zfalu, ahol a 10-es utra balra. Dorognal 11-es utra jobbra, es maris rankvigyor
og Esztergom. Kikerultuk Pestet, es a taj is biztos szebb.
Ha mar rakpart. Nem ertek valamit. Naponta jarok a Lagymanyosi es az Erzsebet h
id kozt Budan, a felso rakparton. Tok jol lehet haladni, semmi vesz. Az also ra
kpart ekozben total be van dugulva. Miert?
Udv: Soma
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: shiva.takinfo.hu)
|
+ - | kisoto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Somogyi Istvan
>Corsa, Astra, Escort - ezek szerintem mind
>hitvany, ecceru autok, hasznalati targyak,
>sok elvezetet nem tartogatnak.
: Nem is szexelni akarok veluk. Hanem eljutni
: A-bol B-be olajos kez es sarga angyal nelkul.
: Vagyis egy hasznalati targyat keresek.
Hja, hat ha a biztonsag nem lenyeg, csak az szamit
hogy soha le ne robbanjon, akkor a te autod a
SUZUKI.
>Ilyen koru Opeltol meg Fordtol nem lehet minoseget
>varni ebben a meretosztalyban (nagyobban is ritkan).
: Ha tehetnem, en is BMW-re vagy hasonlora vagynek.
: Hosszu tavon igy is van, de egyelore nem ez a realitas.
1M korul lehet mar olyan autot venni, tetszoleges
meretben, ami nem fiatal, de ujszeru, a korahoz kepest
az elkepzelheto legjobb allapotban van. Akar BMW-t is.
Hosszu ido fog eltelni addig, mire a kulonbozetet
elkoltod ra. De teny, hogy nagyobb esellyel fogsz vele
az ut szelere jutni, mint egy 3 eves Opel Corsaval.
Bar meg ebben sem vagyok biztos.
: Igen, mar gondoltam ra hogy szamolgatok kicsit,
: mert nem biztos hogy annyira megeri. Manapsag
: viszont mar nem olyan hangosak es lomhak a
: dizelek mint regen. Se az A, se a B Corsaban
: nem ereztem problemanak az olajkalyhat.
nem lehet varat epiteni, vagy csak NAGYON DRAGAN.
(lasd: vadiuj BMW-k) Nyilvan csendesebbek, mint
15 evvel ezelott, de a benzines valtozatokkal
osszehasonlitva meg mindig fajoan csorompolnek (a tobbseguk).
Ha teged nem zavar, az mazli.
Na, mindegy. Nem foglak gyozkodni. Mindenki ugy bunteti
magat, ahogy tudja, magamat is belertve.
Z.
|
+ - | nagyoto + egyeb (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
: Valami otlet, hogy mi okozhatja a nemfelmelegedest? (Ja es persze ha
: mondjuk lejovok autopalyarol orszagutra, akkor a hutoviz visszahul az
: emlitett kb. 75 fokra.)
Mar mas is irta, tipikus termosztatproblema (de mindenkeppen valami
hutovizkeringetesi dolog, gondolom a cso nem nagyon dugulhat el :-).
Filleres alkatresz, nem? Megeri a probat, ha jo, a masikat elteheted
tartalekba, parevente ugyis cserelni kell. Feltetelezem, ha 1-2 millas
autod van, akkor nem marol holnapra elsz. :-)
> Felado :
: Elmentünk az Ivanicshoz, de az autó, már megbontva volt, mert elkezdtek
dolgozn
: i rajta a szerelők, ezért feltételezik, hogy mi cseréltük ki. HÁT
ORDÍTOTT
: AM, DE NEM ÉRTEM EL SEMMIT. Nyílván én vagyok az Nedik ember aki így jár, de
sz
Clali, ne hagyd ennyiben. Fordulj a fogyasztovedelemhez. Irj le nekik pontosan,
reszletesen mindent. Nem letezik, hogy ne lehessen bebizonyitani, hogy azok az
elemek mar elotte ki voltak cserelve. Egy szakerto biztos meg tudja mondani,
hogy mikor es hogy volt megbontva, ha odaig jut az ugy.
> Felado :
: Van egy gépem, ami esetleg tetszhet, ha tudsz B10-et intézni.
: Igaz nem mai darab (90-es), de fillérekért kapsz hozzá mindent és az
: állapota kiváló.
: Ez egy Opel Omega 3000-es, gázüzem .
: 13 liter gázzal járok vele télen nyáron, elballag autópályán is 200 felett,
: de lehet
: vele nagyapósan is közlekedni 4-esben végig.
: Kinézetre nagyon vad szerintem és a fenntartás sem drága (lásd els -második
: mondat)
: Jah, automatán kívül full extra.
Vmi ilyesmire gondoltam. Fillerekert vesztegetik ezeket az autokat, a
nulla presztizsuk miatt, de meglepoen sokat tudnak.
> Felado :
: irta:
: >Mit nevezel esszerunek. Esszeru egy 800 kilos autoval szelni az utakat
: ennyi seggfej kozott, ha lenne penz nagyobbra? Ha eltrafalnak oldalrol,
: meghalsz vagy megnyomorodsz,
: Akkor most se biciklivel se motorkerekparral menjek ki az utakra, attol
: valo felelmemben, hogy valaki nekem jon?
Nezd. A te eleted, a te sorsod, tolem nyugodtan kimehetsz. Ami biztosnak
tunik, hogy en pl. nem fogok motorra ulni, pedig volt ido, amikor nagyon
szerettem volna. Az autokat is csipem, ugyhogy felesleges lenne allando
eletveszelyben elni. Egyebkent 3 evvel ezelott az egyik legjobb baratom
motorral halt meg, es nem o volt a hunyo. Nala ovatosabb motorost nem
ismertem. Kaliforniaban marha jol ellennek egy Harley-vel, vasarnap
delutanonkent elmehetnenk a haverokkal motorozni egyet a szerpentineken -
Mo.-n, de foleg Budapesten, kosz, de nem.
: Emlexem a volt (Munkavedelmis) fonokom az 5700 ccm-es autojat valami
: 8000ccm koruli batar truck-ra cserelte,
: mert o ugy velekedett, ha valaha utkozik, orola az a szerencsetlen siman
: lepattanjon. - Igazi amerikai gondolkodas.
Ha mar utkoztok, ki seruljon inkabb - te, vagy a masik?
Azt hiszem, eleg ovatos vagyok a kozlekedesben, igy tobbszorosen sincs
buntudatom azert, mert egy 1,8 tonnas autoban ulok (azaz tobbnyire rolam
pattanNAnak le, es nem en masokrol). Ha elmondhatnank, hogy AZERT
SZAGULDOZOK szazhusszal a varosban egy csatahajoval, mert UGYIS a masiknak
lesz baja, akkor lenne mirol beszelni.
Z.
|
+ - | Köszi Mitsubishi Carisma 1.6 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Köszönöm a válaszokat, úgy a személyeseket ( K. Róbert) mint a nyilvánosokat.
Fogash: igazad van : amikor indítom a motort tényleg kigyullad egy sárga égő
amin az ABS felirat van. Ezek szerint működik az ABS.
Továbbra is érdekel, hogy mire kell nagyon odafigyelni ennél a kocsinál.
Zsolt
Mitsubishi Carisma 1,6
|
+ - | ez van (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kaptam egy Land Cruisert. Kivulrol foltunt a dupla levegobeomlo a
motorhazteton, es bal oldalon a fenyszoro folott egy kis gyari tukor,
gondolom a holtter ellen (a Toyota jobb kormanyos, ez eremszepen Pakisztan).
Csorlo, antenna, potkerek a hatso ajton fem kontenerben. Motor a szokasos
egyezeregyszazvalahany kobcentis 6 hengeres soros turbodizel. Belultem.
Hopsz, automata valto: P,N,D,3,2,L ez igy ok, de mi az ordog az a piros gomb
a P folott? Sosem volt otomata jarganyom, a japan iras a melle ragasztott
cimken akar kinai is lehetne, akkor sem ertenem. A valto mellett ott van a
szokasos felezo, a muszerfalon meg a kapcsoloval valaszthato hatso vagy
elso/hatso difizar. Tovabb bogaraszva talaltam egy kapcsolot, amelyen egy
lengescsillapito abraja mellett a valaszthato 'Normal' vagy 'Sport' allas
rogton kihozza a citroenest belolem :)
Motoros antenna, cd lejatszo es radio. Tempomat, ABS, automata klima,
fordulatszammero, toltesjelzo, uzemanyag tankok, hutoviz, olajnyomas. A
tukor folott a kompasz es a barometrikus magassagmero, mellettuk a tetoablak
buko/nyito kapcsoloi. Korben es a tetoablak folott Toyota feliratu muanyag
szelterelok, bar itt inkabb esovedok mint megtapasztaltam, bar a monszunnak
csak a szele er ide. A tetoablakot hatramozgatva felugrik egy kis szelterelo
lemez az ablak szelessegeben, mar a masodik dolog ami az XM-re emlekeztet :)
Talaltam meg egy nagy ETC feliratu gombot, kerdesemre a sofor erthetetlen
szavakat hasznalt es kapalo mozdulatokat tett a kezevel, gondoltam inkabb
nem nyomom meg.
A tabor a hegyekben van, az afgan hatar nincs tul messz es mint lattam a
helyi sutyerak Kalasnyikovval ballag a szamar utan, ami meg van pakolva
valamifele fukotegekkel, igy aztan mindenki melle dukal egy or. Az enyemnek
5 lovetu helyi gyartasu shotgunja van, a skulok ozsorettel toltve. A sofor
valahonnan Iszlamabad mellol jott, neha nem ertik egymast az orrel, ja kerem
az egyik az urdut beszeli, a masik a pastut.
Elindulunk a masfel kocsi szeles aszfaltcsikon, motorhang nem nagyon
hallatszik. Hamar kifigyelem a jelzesrendszert: ha balra indexel az elotted
halado (jobb kormanyos az orszag), akkor azt jelenti valami gaz van elol,
lassits. Ha jobbra indexel, akkor azt jelenti, hogy elenged, elozz
nyugodtan. Vagy bekanyarodik :) Ismerik a veszvillogot is, azzal koszonik
meg ha jot cselekedtel. A kozlekedesre talan a 'szervezett kaotikus' jelzo
illik leginkabb, am minnel messzebb kerulunk a fovarostol, annal jobban
halvanyul a 'szervezett', mig vegul csak a kaotikus marad.
Videken nagyon keves a felismerheto jargany, nehany Corolla es Nissan
feltunik neha de inkabb a szamomra ismeretlen tipusok kamikaze pilotai
uraljak az aszfaltot.
Aszfalt: valamifele utjavitasba kezdtek egy szakaszon, leszortak azt az apro
1-2 centis bazalt zuzalekot. Aztan megjelent az aszfaltkutyulo gep, es
rajottek hogy ez igy nem lesz jo, eloszor talan az aszfalt kellett volna a
regi utra. Nosza hireltek nehany csellengot, akik mindenfele kis kefevel,
borotvapamaccsal, az asszony kalacskeno libatollaval szepen kupacokba
sepregettek az anyagot. Seprut nem hasznaltak, gondolom azzal tul szapora
lett volna a dolog es nyilvan orabert fizettek. Ott voltak tehat a kis fel
meter magas kupacok az uton, aztan a soforok mutogatasaibol hamar rajottek
hogy igen nagyot dob a
kifekudt laprugokon szaguldozo matuzsalemeken a kohalom, raadasul az
osszesepregetes idejehez kepest tizszer gyorsabban terul szet ujra a kocsik
kerekeitol, igy ujabb nap kovetkezett, es lelapatoltak az utrol a bazaltot.
Kozben persze az aszfaltkevero gulyasagyu rendesen fortyogott az ut mellett,
vagy 20 gyerek nagy oromere. Ma mar ott tartottak, hogy az egyik fele az
utnak le van aszfaltozva, zuzalekkal leteritve ahogy kell, jo ot kilos
kovekkel megspekelve igy veve elejet annak hogy boho autosok arra a reszre
hajtsanak. Egyenlore elfaradhattak a nagy mutatvanyban vagy kicserelodott a
fonok, mert ma csak annyi valtozas tortent, hogy a kavicskupacok ismet az ut
szelere vandoroltak, az aszfaltkonder meg rotyog az ut szelen, a
gyerkocokkel maga korul.
Terepen meglepoen jol birja az automata bar a taj holdbeli. Buldozer altal
krealt falakon maszunk fol-le, ennek ellenere a felezot csak nagy ritkan
kell igenybe venni. Reggelente indiai tipusu tehenek es mindenfele
foldonkivuli tipusu kecskek kozott kell elaraszolni, itt meg divik a
marhapasztorkodas, ami annyit tesz hogy egyik koves helyrol (a falu) egy
masik koves helyre (a hegy) terelik az allatokat. Amit napkozben
kinkeservesen magukra szednenek, azt este hazabaktatas kozben le is adjak.
Nem
azert mondom de barmelyik katonaviselt kozulunk nagyobb zacskoval
rendelkezik mint ezeknek a teheneknek a tejtartoja. A hegyi falukban lattam
ket benzinkutat is, egyikben dizelt arultak, a masikban dizelt es hi-dizelt,
barmi legyen is az. Egy ar volt csak feltuntetve: 21.40 helyi petak/lityi
(vagy gallon?, nem is kerdeztem), amit elvileg 4-gyel kell szoroznunk hogy
forintositsunk. Ahogy hallottam a benzin az 31.90 korul van, de ki az a
marha aki benzines gepet vesz ide a hegyekbe, ahol csak araszolni lehet a
masfel kocsi szelessegu egyetlen aszfaltcsikon. Ma lattam egy olyan Szuzuki
vagy Maruti kisbuszfeleseget, azt az 50 centi szeles 70 centi magas valamit,
tudjatok, amibe nem beleul az ember hanem magara veszi.
Ultek benne vagy tizen, plusz negyen a teton es logott hatul meg 2 mint
nemzetisegiek a kukaskocsin. Persze ez itt mindennapi latvany mint az, hogy
a teherautok elso lokharitoja is nagyon szupi helynek szamit utazasugyileg.
(Meg is vannak hosszabitva, peremmel ellatva mert ugye elso a kuncsaft)
Rengetegmindent lehetne fenykepezni (ma azt hittem Bin Ladent latom egy
lepukkadt pickupban), hamarosan lesz nehany kep a web lapomon mert azert
szorgosan lovoldozok naponta. Van egy V-SAT szeru kapcsolatunk kinai
kivitelben, igy a netezes nem gond, szoval figyelek am :) Mara ennyit, fene
a 3 oras idoeltolodasba!
Udv
joe
XM 2.1TD
Ui: remelem ez a hotmail nem nagyon tordeli ossze az iromanyt, ha igen akkor
a gazdajat ...
_________________________________________________________________
Use custom emotions -- try MSN Messenger 6.0!
http://www.msnmessenger-download.com/tracking/reach_emoticon
|
+ - | punto, astra, ... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
NME1 irta:
> Az, hogy ennyire kelendo, meg nem bizonyitja, hogy szep is.
Teljes mertekben egyetertunk, ez az erme masik oldala.
---------------------------------
> Ja, en is nyuzok egy 1.4-es 82 lovast (ez 8 szelepes, a 90 lovas
> szerintem 16). Ez nagyon jo motor azt a kasznit meg viszonylag
> dinamikusan tudja mozgatni, es alacsony fordulaton is nyomatekos,
> ellentetben a 16V-sel.
Valoban erezheto a nyomatekkulonbseg (szamszeruen mekkora
mondjuk 3000-es fordulaton?), vagy az teveszt meg, hogy a 8V 4500
felett meghal a 16V meg vidaman csiripel tovabb?
> de ha kell a 160-at meg erolkodes nelkul viszi autopalyan, es
> ekkor sem megy 7 liter fole
Aha, az enyem meg 210-nel eszik negy es felet :)
----------------------------------
> baratnom 94-es mondeoja 206Ekm-nel tart es 1 deci olajat se eszik,
> 15km-enkent csereli.
Szerintem ez erosen sofor fuggo dolog. Ha megkergetem autopalyan,
kepes 2000 km alatt benyomni fel liter olajat, aztan fel evig nem
megyek autopalyara es 10000 km utan ugyanaz a fel liter hianyzik...
Gondolom a baratnod nem egy Fittipaldi, eppugy, mint az enyem, a
Puntonkban 20000 km-nel 3 deci olaj hianyzott, 40000-nel alig 2 deci.
Es olcso Selenia olajat kap, semmi teljesen szintetikus ilyen-olyan
markat (mint pl. en :))).
------------------------
> Meg a terkepet sem kell elovenni ........ vonattal ..... :O)))
> BuszosJani
Ember, a sajat bizniszed rontod? :))) BuszosJanival a legjobb!! :))
-------------------------
>> Aztan megis: AUTO bontoban nezd meg!
>>
> s e g g f e j
akarhogy nezem, nekem ez alairasnak tunik. Szep dolog az onkritika!
-------------------------
Ha5NX Gabor:
hulyeseget beszelnek. Az autopalyan a menetszel miatt le tud hulni,
tegy egy kartonlapot a huto ele es meglatod. Uj termosztat kell es kesz.
Cs.
www.cuoresportivo.sk
|
+ - | Mar megint kabitjak a nepet... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> A kocsog autogyarto kompatibilis gepeket gyart. Csak az 1 GB HD-s, 200
> MHz-es gep a huszonharmadik ratelepitett diag. programtol mar egeszen
> egyszeruen BAROMI LASSU, hiaba Dell, vagy IBM. Tudod, az uzletben
> IDO=PENZ, tehat a kereskedonek megeri cserelni. Es ezen MOST meg nem
Ha a programok nem egyszerre futnak, es elfernek a diszken, akkor
pusztan a szamuk novekedesetol nem fog lassulni semmi. Az ujabb
programokat persze szeretik minel csicsasabbra csinalni, ami
jarhat lassulassal, de az ido = penz kitetel itt nem egyeb, mint
onigazolo mese.
Ugyan nem jartam meg Renault szervizben, de gyanitom, hogy a gep
beallitasa, csatlakoztatasa es az egyeb jarulekos feladatok
eltartanak annyi ideig, hogy ha az adatok megjelenitese mondjuk
egy masodperc helyett haromig tart, attol nem megy a szerviz
azonnal csodbe a rossz hatekonysag miatt :)
|
+ - | Re: Ablakmoso szag... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hali az nem jó. főleg azért mert csak a belső levegőt keringeted, ami egy
idő után már csak szén dioxid.
|
+ - | FW: re: Uj auto vasarlasa, csak szakertovel, Ford Ivani (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> -----Original Message-----
> From: Kelemen, Gergö
> Sent: 2003. szeptember 8. 9:11
> To: '
> Subject: re: Új autó vásárlása, csak szakérovel, Ford Ivanics
>
> "clajos wrote"
> Edesapám kb. 3 hónapja, vásárolt egy Ford Fiestát az Ivanicstól. Az
> autó teljes en új gyönyöru élénk színu.
> Az autó nagyon szuper és nagyon szép...
> Az autó már javított volt, de nem akárho gy a teljes eleje, valamint az
> oldala az autónak sérülve volt "
>
> Most nem azért, de a multkor voltam en is az Ivanicsnal ,es lattam ahogy
> a zsir uj rendszam nelkuli Volvokkal hogyan all be ket fiatal srac.
> Hat ott se vennek uj Volvot.
> PArkett gazzal at a bukkanon, hadd szoljon...
> Nemcsoda, hogy van olyan auto, amit megzuznak meg eladas elott.
>
> K.G.
>
>
|
+ - | Segitseget kernek: W. Sharan automata valto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, egy kis segitseget szeretnek kerni olyan ugyben, hogy a nem reg
vasarolt (2 honapja) Sharan egyteru gepjarmumben az automata valto megadta
magat. Eloszor arra lettem figyelmes hogy ossze vissza valtott, mire
Balatonrol haza ertem csak "R" ment a dragamnak. A kereskedes ahonnan vettem
mossa kezeit, az uj valto 1 miska. A kerdes az hogy van e mas megoldas? A
szerelok nem mernek belenyulni a valtoba, csak ha elore lecsengetek
300,000,- Ft-ot (+ az esetlegesen beszerelt alkatresz) es nem garantalja
cserebe hogy jo lesz. Tanacsot es hozza erto emberkeket keresek, vagy a
valtorol valami leirast. A beteg egy '96-os kiadasu V6-os 2,8-as
benzintemeto. Valaszokat privatba ; )
kernem, mert nem tul surun tudom olvasnia Hix-et.
Elore is koszi.
Robi.
|
+ - | Valasz: re: kodkiolvaso gep frissitese*** HIX AUTO *** (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> Temakor: re: kodkiolvaso gep frissitese ( 29 sor )
> Idopont: Sun Sep 7 22:04:47 CEST 2003 AUTO #1939
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>>
A kocsog autogyarto kompatibilis gepeket gyart. Csak az 1 GB
HD-s, 200 MHz-es gep a huszonharmadik ratelepitett diag. programtol mar
egeszen egyszeruen BAROMI LASSU, hiaba Dell, vagy IBM. Tudod, az uzletben
IDO=PENZ, tehat a kereskedonek megeri cserelni.
<<<<<<<<<<<
Nem tudom fenntartasok nelkul elfogadni. Nyilvan latni kell egy ilyen
progit, de nem tudom elkepzelni, hogy olyan eroforrasigenye legyen nehany
adat egy tarolobol valo kiolvasasanak esetleges feldolgozasanak, amit akar
egy 200MHz-es proci nem tud megoldani. A gep meg attol nem lesz lassu, ha
23 program van rajta, legfeljebb lassabban bootol be reggel es lassabban
kapcsol ki este. Az 1Gb HDD-t pedig ki lehet cserelni 20000 Ft-ert egy
20Gb-osra. A szoftvergyartok (legalabbis az MS-platformon) azt hiszik, hogy
az uj programjaik egyetlen merceje az, hogy a ket evnel regebbi gepeken mar
csigatempoban fussanak.
udv,
Akos
|
+ - | Valasz: re: Re: Alacsony motor homerseklet *** HIX AUTO (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> Temakor: re: Re: Alacsony motor homerseklet ( 21 sor )
> Idopont: Sun Sep 7 20:33:52 CEST 2003 AUTO #1939
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>>
Az az igazsag, hogy en kerdeztem, nem lehet, hogy termosztat problema-e,
erre az volt a valasz, hogy akkor mindig csinalna, nem csak orszaguton es
hidegben.
<<<<<<<<<<<
Szvsz sik segghulyek!
Termosztat nem zar tokeletesen --> mindig keringet valamennyi vizet a hideg
huton keresztul, akkor is, amikor nem kellene. Mikor okoz ez gondot, mikor
hul le a szokasosnal jobban a keringo hutoviz?
A: ha hideg van
B: ha adott homerseklet mellett relative kicsi a leadott teljesitmeny, de
viszonylag nagy a sebesseg.
udv,
Akos
|
+ - | seggfej, Opel fogyi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> az alábbiakat írta a következo
üzenetben news:...
>s e g g f e j
Furcsa neved van pajtas! Ha nem tetszik a lista, akkor
miert kersz itt segitseget. Eddig is megvoltunk ertekes
hozzaszolasaid nelkul...
Szabolcs: ((Opel 1.4 8V))
>...nyaron tobbszor csinaltam joval 6 liter alatti
>fogyasztast, de ha kell a 160-at meg erolkodes nelkul viszi autopalyan, es
>ekkor sem megy 7 liter fole.
Az enyem 160-nal csak 4 litert eszik, 90-nél viszont termeli a benzint.
:)))
Udv,
Zotya
|
+ - | Uj auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szoval az uj auto nem feltetlenul serulesmentes auto... :-(
Szerintem meg annak kellene lenni! Illetve ha nem, akkor csokkentett
aron kell adni. Vegyunk egy mosogepet. Lepattogot a zomanc a sarkan:
50% engedmeny. Nem az a megoldas, hogy a paraszt vevo ugy sem
veszi eszre, es elsunnyogjuk. Aztan jon a meglepetes az elso toresnel:
Ez mar total karos volt, mit akar itt meg egyszer? Megtortent eset.
Ha te veszel autot, akkor nem szamit az ujra fenyezes, mert ki van
javitva. Ha ugyan oda beviszed eladni, akkor az mar torott auto sajnos.
Olyan 10-20% koruli ertek csokkenes lenne a realis, de a vevok
tajekoztatasa a minimum. Ha 5% -ert, esetleg nemi extraert elvinnek,
akkor vigyek. De tudjanak rola.
|
+ - | Re: termosztat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
> Az az igazsag, hogy en kerdeztem, nem lehet, hogy termosztat problema-e,
> erre az volt a valasz, hogy akkor mindig csinalna, nem csak orszaguton es
> hidegben.
Elsozor is surgosen keress egy masik szervizt. Azert csinalja orszaguton, es
csak hidegben, mert kisebb sebessegnel/melegebb idoben a huto nem von el
annyi hot, hogy tulhutse a motort. Valoszinuleg a termosztat sincs teljesen
kihalva, csak nem zar tokeletesen, ezert a rajta ataramlo kevesebb viz csak
nagy sebsessegnel, amikor jol fujja a szel a hutot tud annyi hot elvinni,
hogy ne melegedjen. Raadasul ilyenkor a menetszel a motorblokkot is huti
kicsit.
Amugy pl. hideg motornal inditsal, es surun tapogasd a hotobe es az onnan
elmeno csovet, vagy siman a hutot. Ha folyamatosan melegszik, akkor szinte
biztos, hogy termosztat, ha ugrasszeruen sokaig hideg, majd hirtelen meleg,
akkor meg nem.
Amugy a termoszat a legtobb kocsiba par ezer forintos joszag, es eleg
normalis, hogy 4-5 ev alatt kinyirodik. Erdemes cserelni, mert a hideg motor
altal megnott fogyasztas egy tankolas alatt be tudja hozni az arat.
> (Amugy amit mertek az tenyleg a termosztat altal szolgaltatott jel volt,
azt
> ellenoriztek, hogy a muszer pontos erteket mutat-e)
Csak pontositaskent. Nem a termosztat szolgaltat jelet, az egy tok
mechanikus szerkezet, egy kis szelenceben a melegtol kitagul a benn elvo
folyadek, es kinyit egy szelepet, ekkor a hutobe is megy a viz. Ha lehul,
akkor bezar.
Amit mertek az a homerseklet jelado volt.
Szabolcs
|
+ - | re: re: Re: Alacsony motor homerseklet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Az az igazsag, hogy en kerdeztem, nem lehet, hogy
>termosztat problema-e, erre az volt a valasz, hogy akkor
>mindig csinalna, nem csak orszaguton es hidegben.
Anyam borogass !...
A nyitva felakadt termosztat nem minden esetben okoz
eszlelheto jelenseget, csak akkor, amikor zarnia is kellene.
Peldaul hidegben, orszaguton...
A szerelo a leheto leghulyebb valaszt adta.
Nem is erdemel ellipszilont - egyszeruen csak huje !
--
Meszaros Geza
|
+ - | Re: Mitsubishi Carisma GLX 1,6 (#1937) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> szóval "szerelmes" lettem bele. Kipróbáltam 80-90 km/órás sebességnél
> tökig lenyomni a féket és nem hagyott féknyomot ( gondolom ez az ABS
> miatt van), ez normális?
Ha van benne ABS, akkor elég erős fékezéskor dobolnia kell a pedálnek a
lábad alatt. Ha ez nem történt meg, vagy nem elég erősen nyomtad a pedált,
vagy nem működik az ABS. A gyújtás ráadásakor figyeld a kontroll-lámpát,
ahogy Fogash írta.
Ed
|
+ - | Re: Uj auto vasarlasa, csak szakertovel! (#1939) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Hasonlo tortent kb. 2 eve egy Skoda Octavia vasarloval a Porsche Pestnel
> (Budanal)? Ott a metalszurke fenyezes alol vilaglott ki a rejtettebb
> helyeken a piros szin (csomagtarto belseje, ajtok belso pereme...).
Annak idejen felhivtam a ceget, hogy hallottam, van egy akciojuk, amelyben
ketretegu fenyezessel lehet Skodat kapni. En olyat szeretnek, ami alul
piros, a felso reteg pedig feher. Lehet-e ilyet venni? Az ugyintezo
szerint ,,nem valoszinu''. A fonokom, aki hallotta, majdnem leesett a
szekrol a rohogestol...
Ed
|
+ - | re: Re: Alacsony motor homerseklet (#1939) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> (Amugy amit mertek az tenyleg a termosztat altal szolgaltatott jel volt, azt
> ellenoriztek, hogy a muszer pontos erteket mutat-e)
Ez esetben _nem_ a termosztátot mérték, hanem az érzékelőt, aminek a jele
alapján a műszer a hőmérsékletet mutatja. A termosztátot csak a motorból
kiszerelve lehet vizsgálni, mépedig úgy, hogy egy hőmérő társaságában
felteszik a rezsóra vízben, majd megnézik, milyen hőmérsékleten nyit és
zár.
Egyszerűbb rögtön kicserélni, mert a munka ugyanannyi, az alkatrész meg
csak pár ezer Ft.
Nálam egyébként hasonló tünetek esetében eljátszottuk egyszer a fenti
vizsgálatot, a termosztát jó hőmérsékleten nyitott-zárt, a tünetek mégis
maradtak. A következő alkalommal kicseréltük a termosztátot, akkor
megjavult...
Ed
|
+ - | Torott uj auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Édesapám kb. 3 hónapja, vásárolt egy Ford Fiestát az Ivanicstól. Az autó
> karosszéria műhelybe. E kkor jöttek az első meglepetések. Az
> autó már javított volt, de nem akárho gy a teljes eleje, valamint az
> oldala az autónak sérülve volt és bontott elemek ből javították ki,
,,Átadás előtt megtörték az új Toyotánk''
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9092166&uq=96
Ed
|
|