Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1290
Copyright (C) HIX
1999-11-21
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Unreal (mind)  10 sor     (cikkei)
2 Baldurs Gate II es MESSIAH es X (mind)  17 sor     (cikkei)
3 re: RCT (mind)  17 sor     (cikkei)
4 AOE vegigjatszas (mind)  10 sor     (cikkei)
5 Crack, warez es egyebek... (mind)  16 sor     (cikkei)
6 Microdoft Wingman gamepad nagyon surgosen eladó!!!!!!!! (mind)  31 sor     (cikkei)
7 HL Opposig Force (mind)  7 sor     (cikkei)
8 hangkartyak (mind)  17 sor     (cikkei)
9 Re: Ready, meg ugy altalaban.. (mind)  39 sor     (cikkei)
10 TA:CC vs CC:TS (hosszu!) (mind)  172 sor     (cikkei)
11 Re: RTS (mind)  75 sor     (cikkei)
12 IP233MMX-et vennek (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - Unreal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Lehet, hogy mar volt rola szo, de hogy kell az Unreal-t (nem a tournamentet)
ravenni, hogy hasznalja rendesen a tnt2-t? Opengl, vagy direct3d kellene, ez
a szoftveres render nem az igazi... :-(
Koszi annak aki segit (maganba is :-)  (patch, url vagy driver is johet)

udv

                Zoli.
+ - Baldurs Gate II es MESSIAH es X (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Greetings!

A par nappal ezelottihez kepest 10x koverebb bemutato a BALDUR'S GATE
II-rol. Kepek, muvik szoval minden:

http://hardwired.swi.hu/art.cgi?ID=037

UI.: MESSIAH demo lokalbol!

UI2: radarinfo es csillagterkep az X leirasban

Best Regards,

Dixie Flatline

HARDWiRED's Editor in Chief
[-- http://hardwired.swi.hu --]
+ - re: RCT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Nekem a Maze -vel volt bajom, sehogysem tudtam
>szabadon epitkezni, csak az elore legyartott palyat tudtam
>kirakni. Sikerult ez esetleg valakinek?

Termeszetesen sikerult. Ugy kell, hogy elkezded customnak, es az indulo
negyzetbol megprobalsz kitorni az uttal. Ilyenkor hozzacsap egy uj
4x4-es bozotkockat, es lehet tovabb epitkezni. Kijarat bejarat altalaban
utolag epitendo. Igazi kihivas medium erdekessegu labirintust
csinalni...

bye

--
Master, Master, where's the dream that I've been after,
Master, Master, you promised only lies!!!
+ - AOE vegigjatszas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Age Of Empires jatekhoz keresek vegigjatszas,
vagy kuldetes leirast.

Elore is koszi

-- 
Udv.,
Bat                          mailto:
+ - Crack, warez es egyebek... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Tudnatok olyan webcimeket kuldeni, ahol jatekokkal 
>kapcsolatban crack, warez oldalakat talalok? 
>Nehanyat a "menobbek" kozul!!

http://www.megagames.com/gcracks.html
http://www.crackstore.com/index2.htm
http://www.gamecopyworld.com/
http://www.152.org/files.shtml
http://www.bitcrawler.com/
http://www.churchi.com/

Udv!
OliApa
llllllllllllllllllllllllllllllllllll

llllllllllllllllllllllllllllllllllll
+ - Microdoft Wingman gamepad nagyon surgosen eladó!!!!!!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Szeretnem megosztani veletek, hogy milyen hulye voltam vasarnap delelott.
Eleddig fokent strategiakban utaztam de gondoltam kiprobalok egy kis actiont
is szoval megszereztem a FIFA 2000-et. Borzasztoan szep volt a jatek,
100%-ig professzionalis amatoron alaztam a gepet de professionalon meg
veletlenul sem ment. Mondom nem baj veszek egy gamepadet es minden rendben
lesz. Elmentem a Jurassic Parkba (Europark) es vettem egyet 12000 HUF ert.
Ez a jatek megeri gondoltam elegedetten. Hazajottem es akkor jott a
feketeleves.
MERT EZ A ROHADT JATEK CSAL!!!!!!!! Most biztos a holnap utani szamban jon
egy-ket valasz, hogy nem csal csak en vagyok bena de szerintem akkor is
csal. Igazabol elfogyott a turelmem es nincs kedvem tovabb vele foglalkozni.
Ez meg semmi. Mar kezdtem banni ezt a gamepad megvetelt de mondom
vigasztalaskeppen kiprobalom az NFS4-et. Szeretem azt a jatekot
levezeteskeppen es egesz jo idoket megyek vele a keyboarddal. Hat nem mentem
olyan jo idoket a gamepaddel.

Ebbol kifolyolag egy nagyon szep, 1 napig hasznalt, ergonomikus,
kalibralhato sokgombos Microsoft Wingman gamepad elado annak, aki a
legtobbet adja erte. Csak menjen el mert idegbajt kapok ha ranezek!!!!!!!!!!

A cucc Budapesten van. En meg visszaterek a gondolkodtato strategiaim koze,
mert ugylatszik nem vagyok egy villamkezu srac!

Szoval ne habozzatok,mert lehet, hogy duhomben szettorom a FIFA CD-vel
egyutt!!!

Addig is maradok tisztelettel:

Draxx
+ - HL Opposig Force (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi All!

Ha valaki esetleg elakadt volna a jatek soran akkor annak itt a cim ahol a
vegigjatszas talalhato:
http://www.extra.hu/hlsector/index.html

Bye Barpi
+ - hangkartyak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Jatekosok!

  Van 1 kerdesem:

      A Diamond Monster Sound MX100-as es a Diamond Impact S90
hangkartyakkal
       fut minden jatek?   (regi, dos-osak is?)

    ( hasznaltan vennem + az egyiket, kozel azonos aron ajanlottak, de ettol
fuggetlenul az
       SB 128-hoz kepest milyenek?)
       2 hangszoros hifivel fogom hasznalni, foleg jatekra.

  A valaszokat elore is koszonom (surgos lenne...)


ATTILA
+ - Re: Ready, meg ugy altalaban.. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HoY!

Csak nehogy valaki veletlenul azt higgye, hogy a Ready-nel
poruljart kollega esete veletlen! En is elkovettem azt a
hibat, hogy a Ready-nel vasaroltam, meg a mult evben. Ezek
utan a hix guru-ban homalyositottak fel arrol, hogy ilyen
butasagot bizony nem szabad csinalni.
Szoval keruljetek nagy ivben! Mert amint valami problema
adodik a cuccal, amit vettetek...

Egyebkent en reszemrol az altalanos szinvonallal sem vagyok
megelegedve. Pl. veletlenul feltettem egy olyan keresztkerdest
legutobb, hogy "Es mekkora cache van ezen a vincsin?".
A valaszt ugye nem kell leirnom. Ezek utan azt mar meg sem
mertem kerdezni, hogy mennyi a fordulatszama....

Az rendben van, hogy ez a vevok tobbseget nem erdekli, na
de itt megsem egy kilo kenyerrol van szo.... Es en spec.
szeretem tudni, hogy mit veszek. Es az azert vicc, hogy ha
erdekel egy ilyen reszlet, akkor nekem kell a neten utannanezni.
Foleg mert szerintem egy vincsi parameterei nem csak a 
meretebol allnak. Ez kb. olyan, mintha a videokartyakat csak
aszerint kulonboztetnenk meg, hogy mennyi memoria van
rajta....

Errol jut eszembe az az aranyos tortenet is, amikor lezarot
akartunk venni. Eloadtuk, hogy mi kene, erre az elado egy
kicsit kotoraszik, aztan megkerdezi: "Ez az?"....
Meg abban sem volt biztos, hogy egy lezarot tart-e a kezeben.

Na nem szapulom tovabb egyes boltok hozzaerteset....

				Cyc

--
<Dark Troopers tribe member><Dark Troopers webmaster>
               <tribe URL: www.extra.hu/darktroopers>;
             <sec. tribe URL: www.hszk.bme.hu/~bl127>;
        <mailto: ><ICQ# 32463260 (Cyc)>
+ - TA:CC vs CC:TS (hosszu!) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

<1999. november 21. 14:17>
Hello!

   A multkor > irt egy erdekes es jo osszevetest
az RTS -ek egy csoportjarol (SK2, Homeworld, AoK, TA:K). Mivel mar
regota gondolkodtam egy hasonlo irason a Total Annihilation - Tiberian
Sun viszonylatban, nem esett nehezemre osszekapni magam es eletek tarni
amit osszehordtam roluk.
   A legelso, amit el kell mondanom az az, hogy nem tudtam nem
szubjektiv lenni. Nekem a TA a szivem csucske es a CC sorozatot valahogy
soha nem csiptem igazan.

   Szoval vizsgalatunk targya a ket rivalis sorozat legutolso tagjai (a
TA:K ugyan meg ujabb, de nem ebbe a korbe tartozik), a Core Contingency
(v3.1) es a Tiberian Sun (v1.01).

   Grafika: Fogos tema, mert ket teljesen mas elvre epulo jatekrol van
szo. A TA mindig is vektoros, a C&C pedig bitmap -es volt. Mindkettonek
megvan a maga elonye es hatranya. A vektorosban az a legjobb, hogy
tetszoleges mertekig skalazhato (nagyitas, kicsinyites) es forgathato,
mindig ugyanazt az alakzatot kapjuk. A TA -ban raadasul minden egyseg es
tereptargy valodi 3D -s, szoval a magassag - arnyek viszonylat is nagyon
sokat szamit. A vektoroknak talan csak egy hatranya van: minel
reszletesebb az alakzat, annal tobb "izomra", azaz
processzorteljesitmenyre van szukseg. Ezert tunhetnek picit tul
csupasznak a TA egysegei. A bitmap grafika elonye, hogy barmilyen
reszletes is az alakzat, nagyon keves teljesitmenyt kivan a kirakasa.
Hatranya viszont, hogy minden egyes fazist egyenkent meg kell rajzolni
es el kell tarolni.
   Velemenyem szerint pusztan a kinezetet tekintve, a TS valamivel
reszletgazdagabb es a terep is finomabban nez ki.

   Animacio: Az egyik sarkalatos pontja az RTS -eknek. Mennyire elethu,
mennyire reszletgazdag, stb., ilyesmi elvarasok szoktak lenni. Hat itt
egyertelmu a TA folenye. Minden mozog, minden forog, a jarmuvek
billegnek a terepakadalyokon atkelve, a repulok bedolnek a kanyarokban
(vagy orsoval repulnek at az ellenseges bazis folott), a kilott raketak
a levegoben fustcsikot huznak, a szetrobbano egysegek szilankjai
beszorjak a kornyeket es kis kratereket vajva semmisulnek meg, stb. Es
ne felejtkezzunk el a robbanasoktol: a robbanas erejetol fuggoen
idonkent beremeg a kep, ami foleg egy nagyhatotavolsagu raketa
becsapodasakor vagy a Commander pusztulasakor iszonyuan jol nez ki.
   A TS -ben tul apronak talaltam az egysegeket es a mozgasuk a
bitmapolas miatt nem tul reszletes, de azert nem rossz.

   Hang: A TS zenei sokkal jobbak, ez teny. A hanghatasokban dontetlen
az eredmeny. Ugy igazan egyik sem tul kiemelkedo.

   Jatszhatosag: A legveszelyesebb terepre erkeztunk. Ez a
legszubjektivebb tetel a listaban, igy a TS -fanatikusoktol megfelelo
onmerseklet keretik a kovetkezokhoz.
   A TA ebben ugyanis jobb. Lassuk, mik is ezek a dolgok:
   -Tereptargyak felhasznalasa: Ha az emlekezetem nem csal, a TS -ben
nagyban hirdettek, hogy a tereptargyak is befolyasoljak a torteneseket
es a langolo erdokkel peldaloztak. Hosszu TS jatekaim alatt soha nem
sikerult semmit sem felgyujtani, igaz, soha nem is volt tul sok fa, vagy
ko a terkepen. A TA -ban viszont _tenyleg_ ra lehet gyujtani az erdot az
ellenfelre es az _tenyleg_ sebzi oket. Raadasul a fak, bokrok kivalo
energia-, a kovek pedig femforrasok (az epito egysegek kepesek kiegetni
azokat). Es akkor meg nem is beszeltunk a roncsokrol. A TA -ban minden
elpusztult egyseg, epulet hagy maga utan nemi romhalmazt, amit szinten
femme lehet alakitani. Egyetlen jatekban sem tapasztaltam meg, hogy pl.
egy jokora tankcsata utan azonnal megindulnak a gyujtogeto jarmuvek es a
roncsokat kezdik femme feldolgozni, akar barat, akar ellenseg volt az.
Megfelelo forrasok hianyaban egy ilyen csata egy gyengelkedo fel szamara
akar pillanatnyi erofolenyt is jelenthet (foleg, ha o veszit
kevesebbet)! Ide, a tereptargyakhoz vettem a szelet es a napfenyt is. Ez
szinten csak a TA -ban jut szerephez: a szeleromuvek mindig szeliranyba
fordulnak, a felszallo fustot is viszi a szel, a naptelepek pedig
valamivel kisebb teljesitmennyel dolgoznak, ha arnyekban, vagy ferde
terepen vannak elhelyezve.
   -Waypoint -ok: A waypoint -olas a C&C sorozat elozo reszeiben nem
volt meg, a TS -be viszont mar bekerult - bar szerintem nem sok haszna
van. Egyeduli elonye -es ez a TA-ban sincs meg-, hogy fix utvonalakat
lehet kijelolni es barmely egyseget hozza lehet rendelni ezekhez. A TA
-ban pont forditva van: az egysegekhez vannak az utvonalak rendelve. Ez
okbol a TA egysegei sokkal tobb dologra kepesek automatikusan. Az
epitoknek egyetlen utvonalra beallithato, hogy pl. epitsen ket
naptelepet, aztan segitsen be egy repuloterbe, majd az ujonnan
felfedezett fembanyara huzzon fel egy kitermelot es rakjon kore negy
Defendert (raketavetok). Ehhez semmilyen extra gombnyomas, spec.klikk,
vagy ilyesmi nem kell, mindössze a Shift -et kell nyomva tartani a
parancsok kiadasa kozben. Termeszetesen a harcolo egysegeknel az egyes
navigacios pontokat es a celpontok felszamolasi sorrendjet lehet igy
kiadni. Az is egyertelmu, hogy ezek az utvonalak barmikor modosithatok,
torolhetok, stb. A TS -ben nem talalkoztam patrol moddal (de biztos csak
en voltam hulye), a guard mod pedig szinte ugyanaz, azzal a kivetellel,
hogy a TA -ban lehet egyseget is orizni, azaz, ha elmegy, az orok
kovetik (pl. legi egysegekkel lehet ez jol megoldani).
   -Egysegek csoportositasa: Ezt mindketto tudja, teljesen normalisan,
mindossze azt emelnem ki, hogy a TA -ban lehetoseg van arra, hogy egy
gyarbol kikerulo egysegek automatikusan csatlakozzanak valamelyik
csoporthoz.
   -Gyartas: A regi C&C -kben mindig is utaltam, hogy egyszerre, egyfele
gyarban csak egy egyseget tudtam epiteni. A TS -ben ezt annyiban
oldottak fel, hogy elore beallithato ugyan, hogy mit akarok epiteni, de
ezek osszesen max. 5 -en lehetnek. A TA -ban nincs ilyen korlatozas. Ott
minden gyar fuggetlenul mukodik es mindegyiknek kulon-kulon beallithato,
hogy mibol, mennyit gyartson. Termeszetesen tobbfele termek is
beallithato, ezeket szepen sorban megcsinalja. Raadasul nincs limit
(illetve, ha jol tudom, akkor egyfele egysegbol max. 99 -et lehet
egyszerre beallitani, de ez nem biztos, valamelyik TA-fan biztos kijavit
majd). Ha most valaki azt mondja nekem, hogy minek kell egyszerre annyi
sokmindent gyartani, akkor csak azt mondom, hogy: tomegtermeles vs "ki a
gyorsabb egerkattinto"... Es meg nem is szoltam arrol, hogy a TA -ban a
gyaraknak is van waypoint -ja, azaz automatikusan a terkep tetszoleges
pontjan gyulekeznek a kikerulo egysegek.
   -Egysegtipusok szama: A masik, allandoan felvetulo tema a ket tabor
kozott. Eloszor is, a vektoros adatok joval kevesebb helyet igenyelnek,
igy joval tobbfele egyseg alkalmazhato. Jo, ennek meg semmi koze a
jatszhatosaghoz. En szeretem, ha tobbfele valasztasom van es nem egy
keves, de egyre erosodo sorbol kell valasztanom. Mas taktikat kivan,
tobb eshetosegre is fel kell keszulni. Az ellenfel a legierot, vagy a
foldi eroket hasznalja inkabb? Sok gyenget, vagy keves eroset gyart?
Keveri azokat, vagy egy csapatban csak egyfelet hasznal? A TA -ban nem
mindegy. A rosszul megvalasztott kevert csapat tobb kart okoz a
tamadonak, mint a vedonek... Csak okosan, ez eszjatek. TA -ban meg egy
tipikus Stumpy -rusht (gyenge, olcso tank) is konnyen meg lehet
allitani.
   -Egysegek: Itt csak annyit kivanok szolni, hogy a TS -ben a legiero
ugyszolvan nulla, a vizi egysegek pedig teljesen hianyoznak is. Nem
tudom, mennyire lehet valos harcerzete annak, akinek csak a foldi
egysegekre, meg az ionagyura kell koncentralnia. Meg valami: a TA -ban
egyetlen eloleny sincs, senkit nem kell lemeszarolni. Csak robotok es
jarmuvek vannak. Lehet, hogy hozzatartozna a harcerzethez az is, ha
emberek masiroznanak az iranyitasunk alatt, de en mar kinottem abbol a
korbol.
   -Egyeb:
   A TS javara irhato, hogy veletlenszeru palyakat is kepes generalni,
mig a TA nem (van egy csomo multiplayer palya + egy editort is adnak).
   A TS valamivel szinesebb, a TA pedig kicsit tul szurke, de hat egy
gepi vilagrol van szo, valamennyire ertheto. 
   A TA -ban nincsenek "ultimate" mernokok, amiket en az ilyen RTS -ek
legnagyobb gyilkosanak tartok. Nincs abban elvezet, ha ot mernokot egy
fold alatti csapatszallitoval bejuttatsz az ellenseg -altalaban
vedtelen- taboranak hatulso reszebe es elfoglalod az epuleteket.
Szerencsetlen mar szinte veszitett is. A TA -ban csak a Commander tud
"lopni", de ahhoz is ido kell, valamint ott kell lennie az epulet
mellett.
   A TA -ban nincsenek ionagyuk es vadasz-rombolo robotok. Harom igazan
komoly fegyver van: a raketasilo (de minden egyes raketat le kell
gyartani, sot, maga silo se egy olcso mulatsag, igaz, eleg hatasos, a
kepernyo kb. felet lerobbantja, a tobbit meg megrongalja), a Big Bertha
(egy oriasi agyu, ami jo messzire kepes elloni es a lovedeke barmit
megsemmisit, amit eltalal; viszont jokora energiafelvetele van minden
lovesnel) es a Vulcan (egy "forgocsovu" Big Bertha; iszonyu sokaig tart
elkesziteni es rettento energiaigenye van, de ha egyszer megszolal...).
Szoval azt akarom mondani, hogy a TA -ban semmi sincs ingyen, mindennek
megvan az ara, meg a csucsfegyvereknek is.
   A TA -ban az epuletek barhova, akar az ellenseg taboranak kozepebe is
lerakhatok. Mondjuk eleve nem fog megepulni, mert itt tenylegesen meg
_kell_ epiteni azokat es nem valamifele Constr. Yardban keszulnek,
ahonnan aztan kirakod. Kell egy epitojarmu, annak oda kell menni, ahova
epiteni akarsz es az szepen elkezd dolgozni. Lathato a vaz, utana jonnek
a falak es vegul elkeszul az epulet. Ja, ha az epites felbeszakad, akkor
nem tunik el azonnal, akar meg fel is "szivhato", vagy mas epitovel
befejezheto.
   A TA -ban van ertelme tobb epitovel egyszerre dolgozni, mert
gyorsabban keszulnek el a dolgok. Az epitok akar meg a gyarak
termelesebe is besegithetnek!
   Persze, semmi sem tokeletes, igy a TA -ban nagyon hianyolom a hidak,
alagutak letet. Nagyon fel tudna dobni a jatekteret es az elmenyt.

   Osszefoglalva: en TA -parti vagyok, de biztosan lesznek, akiknek mas
a velemenyuk. Nos, en allok elebe mindaddig, amig a reakcio kulturalt
formaban tortenik, akar itt, akar maganlevelezes utjan.

/--- Greetz, Toth Peter / Petrus -----------------------------\
HP: http://w3.swi.hu/peterpg (99.11.18.) ---------------------|
\-- http://rpg.rulez.org/cu/ (Chaos Ultra Online) /-----------/
@ : 
"I think I'm going crazy I'm losing my mind" (Clawfinger)
+ - Re: RTS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi GAMEREK !

Ahogy igy olvasgatom a JATEK-ot a szemembe tunt,hogy RTS
vita foyik mar par napja.En is strategiabolond vagyok es
ugy gondoltam leirom,leelemzem kedvenc strategiamat a
Commandos-t.
Na szoval ahogy ti csinaljatok:

Grafika:
Nekem nagyon tetszik.Minden(epulet,jarmu,taj) szepen
aprolekosan
ki van dolgozva.A felbontas: hat ha valaki legalabb
800x600-ban
szeretne jatszani bizony egy 4MB jo 3D-s kartyara van
szuksege.
1024x768-hoz pedig 8MB kell hogy ne szaggasson.

Zene,hangok: Nagyon elethuek: Halt!-ahogy orditja a nemet
katona.
Az szerintem kifejezetten idegesito hogy allandoan mikor a
kommandosoknak
feladatot adok mindik Yes,Sir vagy I commig meg egyebeket
hablatyolnak.
A hatterzene lehetett volna hangosabb.Igy elethubb lett volna
a jatek.azonban pl. a madarcsicserges(1),viz zugasa(3)
nagyon rulez.
Jatszhatosag:
Hat nem tartozik a kifejezetten a konnyu jatekok koze.De ez
teszi valodi
RTS -va.Mar kezdtem unni az olyan feleket,hogy csinalok 100
tankot aztan
lerohanom az ellenseget.Itt pedig tulero van teljes
mertekben.Es csak
egy rossz mozdulat = halal.Persze vannak dolgok,hibak pl. az
ort allo
nemet katona nem veszi eszre a szinte kepebe rohogo Marine-t
aki a vizben
"buvarkodik".De az nagyon helyes hogy a katonakat
inteligenciaval is
megaldottak.Tehat ha lelovod a mellette jarorozo tarsat,nem
hadja ott,hanem
radlo.Megnezi mi tortent.
Vannak kifejezetten buta palyak,pl 14. Nem azert mert
nehez,hanem azert mert
meszaros jellegu.Riadomentesen,"par" katona kiiktatasaval
lerakod a bombakat
a harom agyura,de a 4-re csak ugy tudod,hogy beleulsz a
tankba(Panzer II)
es lemeszarolod a nemeteket.Vagy pl a 11-es,ahol az
olajkutakat kell felrobbantani.
Azzal inditasz hogy elkezdel lovoldozni,riado es halomra lovod
az ellenseget.
Vagy pl. a 12-es mindenkit ki kell nyirnod ahhoz hogy eljuss a
celig.Vagy a 8-as...
.....Szoval van par palya ahol csak igy tudsz nyerni(esetleg
ha valaki mashogy
csinalta szoljon).De azert letezik ellenpelda is pl a 6-os
palya.Szemely
szerint ez a kedvencem.Csak a szukseges embert kell
kinyirni.Igy fer.


Hat kisse hosszura sikeredett.Irjatok velemenyt,eszrevetelt
... ide a listara.

sziasztok


  Matyi alias rozamar

e-mail: 
web:    www.cs.hu/rozmar
ICQ:#   50067519

Mindenki csak a javamat akarja.De en nem adom oda senkinek.
+ - IP233MMX-et vennek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenki!

Megvetelre keresek IP233 MMX procit.
Nem kell hogy uj legyen csak minel olcsobb.

Udv: mregg

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS