1. |
re: Kispolski klub (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
2. |
Vakitas + 2utem nyugaton (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
3. |
Za'por Jo'zsef (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
4. |
Skoda gyuru garnitura elado (mind) |
45 sor |
(cikkei) |
5. |
Nem ajanlo lista - FIAT Boldizsar (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
6. |
re: es lon (nappali) vilagossag (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
7. |
Mi a kulonbseg a D es E Kadett kozott? (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
8. |
parasodas (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
9. |
tologatas (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
10. |
Jogsi? (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
11. |
Trabant kerdes (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
12. |
skoda celszerszamot keresek (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: beragadt gazpedal (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Zaporjozsi (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
15. |
Tortenetek (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
16. |
biztosito (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: Ablakfoliazas (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
18. |
HiX-Auto WEB (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
19. |
Oreg auto behozatal (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
20. |
Egyedi zajkelto (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: Kispolski klub (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Orommel olvastam a Kispolski Klubrol az elozo szamban. Nekem csak mail
eleresem van a nethez, ezert jo lenne, ha levelben is felvehetnenk a
kapcsolatot.
*** P126/1982 ***
Koszi
KASI
|
+ - | Vakitas + 2utem nyugaton (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
> "ha este a szembejovo auto lampaja elvakit, akkor forditsuk a
fejunket enyhen jobbra, hogy az orrunk arnyekot vetve, tobbet
lassunk mint egyebkent."
En annakidejen ugy tanultam edesapamtol, hogy az egyik szemunket erdemes
ilyenkor becsukni. Azt a 5-10 mp-et vegig lehet vezetni felszemmel is, a
vakito auto elhaladasa utan kinyitott "ep" szemmel pedig sokkal tobbet lehet
latni , mint 2 elvakitottal...
++++++++++++++++++++++
Viktor irta:
>Es ime egy urban legend: Trabival pedig kiment valaki Hollandiaba, amikor
>meg beengedtek ezeket a csodajarmuveket Nyugatra. Beall a szerencsenelkuli a
1 pillanat: most mar nem engedik be? Es mi az, hogy Nyugat? Ha EU, akkor
nyilvan azonos a szabalyozas. Ausztriaba be lehet menni Trabival. Ausztria
EU-tag, Holl. is. Nem ertem.
udv, deejaytiszy
|
+ - | Za'por Jo'zsef (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Kzoli Za'por Jo'zsefes beszamoloja nagyon klassz volt!!
Nem akar vki pl Moszkvicsrol irni? :-)
udv, deejaytiszy
|
+ - | Skoda gyuru garnitura elado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Denes megkert, hogy juttassam el ezt az uzenetet a listanak.
Már háromszor próbáltam meg a listán meghirdetni a
Skoda gyûrûkészletemet, de mindog
visszadobja:
-Yahoo!-ról nem fogadja el; - csak plain text fomátumú
legyen; - ... ELEGEM VAN!
Na szóval, az a kérésem, hogy ha érdekel valakit egy
garnitúra GOETZ (nyugat)német gyártmányú, alapméretes
gyûrûkészlet 72 mm-es átmérõvel
Skodára, hívj (+36
(20) 9710919 vagy +36 (1) 2619258) dobj egy e-mail-t
(címeim alább) vagy tedd fel a HIX AUTO-ra, mert nekem
nem sikerült... :-(
=====
Topa Dénes Imre
,
ICQ# 39915277
__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Bid and sell for free at http://auctions.yahoo.com
> ---------------------------------------------------------------------------
Tegnap elmentem a HOMASITA nagykerbe es vettem kiprobalasra egy lokharito
felujito pasztat ( muanyag lokharitokhoz ). Gyonyoru lett :-))))
A szer neve : SIMONIZ Bumper van fekete es szurke szinu paszta. Szerencsere
most csak fekete volt :-))
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Tel: 214-39-50
Uri u. 24. Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Hatso ablak futoszaljavito kaphato.
HIX autos matrica kaphato.
Beru Ultra X 4 pousu gyertya kaphato
|
+ - | Nem ajanlo lista - FIAT Boldizsar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok, ime egy ujabb elrettento tortenet kis hazankbol. Ez tegnap
tortent:
Elozetes bejelntkezes alapjan kaptunk egy idopontot: reggel 9-re varjak az
autot. (Fiat Cinquecento, amibe ugye 3 ev alatt beszart a
lengescsillapito...) Szoval, megjelentunk reggel 9-kor. Pentek leven ugye
mindenki ment volna dolgozni... 10 orakor voltak szivesek foglalkozni
velunk. Kertuk a lengescsillapitok cserejet, a kipufogo javitasat, a bal
ajto javitasat. (Ezekre mar elozetesen arajanlatot kaptunk, az alkatreszt
megrendeltuk, kifizettuk) Atvettek a ratyika't es azt mondtak 4 orara
mehetunk erte. (Nemsemmi 6 ora alatt kicserelni 2 lokesgatlot...) 15:37-kor
megyunk vissza, auto mozdulatlanul all a parkoloban. Kozlik velunk, hogy
sajnos meg nem volt ido elvegezni a munkat....(!!!) OK, mondom mikor lesz
kesz. Olyan 4:20-ra, merthogy a penztar zar... Visszamentunk 4:20-ra. Kocsi?
Meg nincs kesz, de mindjart. A kipufogohoz nincs alkatresz, rendelni kell!!!
nagyszeru. Ajto? Azt is meg fogjak nezni. Faradjunk a penztarhoz fizetni.
Mondom honnan tudja mennyibe fog kerulni az ajto javitasa??? Azt majd
ingyert megnezik... Nagyszeru. Fizetes penztarnal: a szamlan tajta all: "Az
autot rendben atvettem". @nyatokat, meg benn van a szervizben! De fizessem
ki, mert addig nem tudom atvenni.... OK. Kijon az auto, szerelot
megkerdeztuk mivan az ajtoval. Ja, hat arra mar nem volt ido! !)
Elkertem a vasarlok konyvet. -Dehat ezt meg lehet oldani mashogy, megnezik,
mindjart kijon valaki, fonokot hivnak, stb... Nem, mondom vasarlok konyve.
OK, itt van. Kinyitom, lapozok, lapozok, lapozok. Majdnem betelt!!!!
Talaltam valahogy ures helyet es beleirtam az esetet. Szoval Fiat szervizbe
tobbet nem megyek... (A Neronal meg a 3 eves revizion nem emlitettek meg,
hogy szar a lengescsillapito....)
Szabo Zoltan, mailto:
|
+ - | re: es lon (nappali) vilagossag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>En a gyonyoruszep napfenyes időben való tompított fényszóró használat
>kötelezőségének ésszerűségét kérdőjeleztem meg. (hu, micsoda mondat,
>Hogy szemuveggel, esetleg az oregek mennyire latnak jobban valakit
>tompitottal kivilagitva, hat azt nem tudom.
>Mindenesetre kotelezo a dolog, en csak a hasznossagat vitatom.
Pont az benne a jo, hogy kotelezo. Amig nem volt kotelezo, addig a pl. a
jonepre volt bizva, hogy a szubjektiv megitelese szerint dontse el, hogy
mar szurkul-e vagy sem, eleg kodos vagy borult-e az ido, ahhoz, hogy
bekapcsolja a lampat vagy sem.
A lampa szerepe kettos, es a magabiztosak ugyan hatarozottan el tudjak
donteni, hogy ok eppen jol latnak-e az adott helyzetben lampa nelkul, de
azt, hogy masok jol latjak-e oket, azt csak a nagyon nagykepuek donthetik
el teljes bizonyosaggal, akarmilyen legyen is az ido. (Ld.fent: a cikk
iroja sem tudja, hogy egyesek jol latnak-e vagy sem)
Persze ha a szemuvegeseket es az oregeket kitiltjuk az utakrol, az mas.....
andi
|
+ - | Mi a kulonbseg a D es E Kadett kozott? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Tobben rendelkeztek Opel Kadettel, es mindig odairjatok, hogy D vagy E. Mi a
kulonbseg a ketto kozott?
Üdv: Bálint
|
+ - | parasodas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok autosok !
Van egy Opel Astram,es nagyon parasodik belülröl,/föleg telen/
Ez tipus hiba,vagy lehet vele valamit csinalni?
Ha valakinek van valami jo ötlete irja mar meg.
Köszi !
|
+ - | tologatas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Mindenkinek!
> Gezuka rohan az auto utan, tudo kikopve, baratno kerdezi: Csak nem
> elfaradtal egy kis tologatastol? Hat azt hittem, agyoncsapom!
:-))
Ezzel kapcsolatban szeretnem megjegyezni, hogy alighanem en
vagyok az egyetlen olyan szemely az orszagban akinek a szakadt Skodajat
ket miniszter is tolta egyszerre... (igaz, akkor meg nem voltak
miniszterek...)
A tortenet veleje:
A Fidesz (akkor meg csak Fidesz volt...) tartott egy Sajto Napi fogadast
Pecsen
a Kikelet szalloban, fent a Mecsekben, ahova meghivtak engem is, mint
ujsagirot,
meg a hozzatartozomat.
Az akkori baratnom - velem ellentetben - egy igen filigran kis noszemely
volt, s az
erkezesunkkor megalltunk egy lejto aljan orral a falnak.
Ez marciusban volt, s ho volt meg, s este fagyott is, mint ahogy az kiderult,
mert az erkezeskor vizes uttesten, tavozasra rendes jeg kepzodott, s
nem igazan tudtam elmozdulni a holtpontrol tekintettel a jeges lejtore, ami
mogottem volt, meg a falra ami viszont elottem....
A baratnomnek felajanlottam, hogy en kilokom a Skodat a szorult helyzetbol,
csak arra figyeljen, hogy ne nyomja a gazt eszeveszetten, mert a jeg
specialis
technikat kivan.
Ettol mereven elzarkozott, mondvan, hogy O egyaltalan nem vezet telen....
Akkor viszont marad a B terv, vagyis en vezetek, O tol.
Gondolom, az a latvany kesztette beavatkozasra Kover Laszlot es Deutsch
Tamas,
miszerint egy drabalis alak bent ul az autoban, amit egy igen vekonyka
leanyzo probal meg tusarku cipoben tologatni....
Hat ellenzekikent mintha egy kicsit "szocialisan erzekenyebbek" lettek volna
a fiuk....
Udv!
--
Gomi
>>>>> E-mail:
>>>>> Hírek a végvárból: http://w3.swi.hu/siklos
(ekezetek??? Johetnek!!)
|
+ - | Jogsi? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szaisztok Autosok!
Tudnatok segiteni ,-igaz ez nem teljesen ide valo- hogy mikepp lehet
megszerezni nagymotorra a jogsit ,B-sem mar van. Ha netan meg a motorra
valo kotelezot meg egyeb jarulekokat is meg tudnatok irni az nagyon jo
lenne. Kosz
ARI
|
+ - | Trabant kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ketutemu, 1986-os evjaratu Trabim van. Szeretnek gyermekules vegett hatso
biztonsagi ovet
beszereltetni/beszerelni. Gyarilag nincs kialakitva megfelelo csavarozasi
pont. Megoldhato ez a problema
valahogy, latott vagy birtokol valaki valami megoldast?
Minden otletre kivancsi vagyok!
Balage
|
+ - | skoda celszerszamot keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv autosok!
Skoda hatso kerekagycsapagy lehuzattot keresek!
Akinek van, vagy hasznalt mar ilyet irjon!
Muszaki rajz is jo.
Pertu
|
+ - | Re: beragadt gazpedal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
Az #509-es AUTO-ban irta Antal Attila ):
> Egyszer lazan gurultam egy hosszu uton, ahol a vegen be kellett
> kanyarodnom balra. Minek menjen a motor: kikapcs... (A
> kormanyzarat azert nem kattintottam be, nem kell a kulcsot
> kihuzni.) Szep csendben gurultam is, amikor jott a kapubeallo
> balra es elkezdtem tekerni a kormanyt, ami szinte meg sem moccant.
En a Golf-ommal tapasztaltam, amikor par honapja az alapjarattal
volt gond. U:ro:mro"l Budapestre a hegyeken at is le lehet
ereszkedni, Csillaghegynel. Aki probalta, tudja, mi az az emelkedo
(felfele) vagy lejto (lefele)... Nnna, a kocsi araszol lefele (legalabb
probaltam a sebvalto 1-es allasat is), aztan motor leall... Sebaj,
gondoltam, nem nagy tavolsag, meg aztan ez nem is ketutemu
(uzemanyag + kenes).... Igen am, de azert idonkent fekezni is
kell... Az elso fekezes meg OK, de a tobbi... Elkeszetoen
hatekonytalan lett a fek, akarhogyan is alltam bele, hatas alig...
Erdekesse a dolgot az tette, hogy a motort beinditani (automata
valto), a valto reteszeles miatt 1-esben nem lehet, ha kiteszem,
akkor sem a motorfek sem a gyengus fek nem fogja... Valahogy
sikerult lekaszalodni irreverzibilis alakvaltozas nelkul... :-) (Azota jo
az alapjarat :-))))
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | Re: Zaporjozsi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
Zoli, koszonet a leirasert, nagy-nagy elvezettel olvastam! :-)
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | Tortenetek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Lassan kesz a kocsim!
Sajnos a talalkozorol lecsuszok, de a kovetkezo mar tuti lesz.
Uj fektarcsak, fekhengerek, betetek karoszseriazas stb.
A vizsga meg hatra van...
Van otletetek, hogy mivel erdemes ideiglenesen lefesteni a
frissen karosszeriazot lemezeket - kulso lathato oldal.
Es a tortenet:
Ocsemmel megyunk Borzsonybe a 2a-n. Mielott elindultunk
megneztuk a vizet, de felreertesbol adodoan a motorhazteto nem
lett lenyomva...
Szepen jovunk ki pestrol az M3-ason, majd ra a 2a-ra.
140-160km/h-val, amikor eszembe jutott a motorhazteto.
Lealltuk, hat igen tenyleg nem volt lenyomva.
Valaki ott fent nagyon vigyazott rank...
Hazafele jovet pedig az elottunk levo autonak csapodott
fel a motorhazteteje....
F.Tibi
|
+ - | biztosito (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Egy reggelen arra ebredtunk hogy
volt autonk, nincs autonk.
10 honapos volt a kocsi,
es 2,3M oert vettuk. (opel astara)
A biztosito majd fizet 3-4 honap
mulva. A kocsi erteket 1.7M ora
becsultek. (ebbol 60 napot a rendorsegi
vegzesre kell varni)
Ez nevetseg. 2M allatt nemigen kapni egyeves
opel astrat.
Lehet valamit tenni ?
Reklamalni, stb ?
Mi ugygondoltuk hogy van egy orszagosan
elfogadott amortizacios tablazat, amibol
kiszamoljak a kocsi ertekveszteset.
Gondolom mondanisem kell hogy
egesznapos herce hurca utan,
a biztositonal kozoltek hogy a
mellekhejseget a nagykozonseg nemhasznalhatja.
Udv: Andras
|
+ - | Re: Ablakfoliazas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> az alábbiakat írta a következő hírüzenetben:
...
>
> Sziasztok!
>
> Lehet-e szabalyosan foliat feltetni egy autora? Ha, igen, melyik
> uvegekre?
> Azert kerdezem, mert amikor megemlitettem nehany ismerosnek,
> hogy ilyet szeretnek, akkor ket indokkal is lebeszeltek rola:
> - a rendor megbuntethet erte,
> - muszaki vizsgan sem engedik at igy az autot.
> Sok hirdetesben olvasom, hogy foliazast vallalnak engedellyel.
> Ti tudjatok, hogy mi az igazsag?
>
> Hello: Csabi
>
>
Sziasztok!
Lehet legalisan foliazni, kulturaltabb foliazó helyeken intezik a
papirmunkat is. Mubizonylat, es bejelentesi kotelezettseg a Kozlekedesi
felugyeletnel.
Fulig Jimmy
|
+ - | HiX-Auto WEB (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Az oldal frissitve lett:
Ujdonsagok:
Ujabb adalekok a talalkozoval kapcsolatban
A sokak altal kert "CARTEST" program letölthetö
Ujabb linkek
Egy keres: Aki keri hogy maganban kuldjem el az oldalt, az kerem irjon, mert
elfelejtettem kik kertek ezt. Hetente egyszer automatice ezen embereknek
kuldeni fogom az oldalt. A kuldes minden het vasarnapjan tortenik meg.
Tovabba fontos, hogy aki keri irja meg, hogy mekkora anyagot kepes egyszerre
fogadni.
Minden jot, udvozlettel: MyChroLesLie (MCLL)
ICQ UIN=32837483 Tel: 06(20)332-1873
mailto:
Home Page: http://www.hix-auto.ini.hu (HIX-auto) (MAR MUKODIK!!)
mirror: http://www.digitel2002.hu/mediavox/
Ekezet & HTML-ready!
** Ez a level ujrahasznositott elektronokon tovabbitodott! **
|
+ - | Oreg auto behozatal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> A hir tobb, mint valoszinu, hogy igaz lesz. Be is lehet majd
> hozni az autokat, problema nelkul. Az tortent ugyanis, hogy
Azert nem egeszen, szigoru kornyezetvedelmi eloirasoknak kell majd
megfelelniuk.
> hoborogni, hogy hogyan kepzelik az ungarciganyok, meg a tobbi
> keleti szlav-barmok, hogy nem engedik be az autokat. Ezek ha
> europaba akarnak, akkor vigyek csak a roncsot. Kulonben mi
Ez is tulzas, egy 5 eves auto meg messze nem roncs, csak az a baj,
hogy az illetekesek (es nem csak ok :)) csak vegletekben tudnak
gondolkozni.
Ha valoban az lett volna a cel, hogy a magyar autopark ne
oregedjen el, akkor pl. lehetett volna ugy szabalyozni, hogy ha
egy x eves autot kivonsz a forgalombol, hozhatsz helyette egy x-5
evest.
Amugy a szigoru szabaly allitolag az uj auto importorok nyomasara
lett bevezetve, es teny, hogy ez igy nem eurokonform. Teljesen
normalis dolog a valtoztatatas, a valodi roncsokat nem kor alapjan
kell kiszurni.
> Most a kedves sröder bajtars meg lekopte a viktornak, hogy mit
> is kell csinalni, hogyan kell nyalni.
Ez nem nyalas, es azt is tudomasul kell venni, hogy itthon az
emberek tobbsege nem engedhet meg uj autot maganak. Tudom, akkor
menjenek gyalog, de azert akad ennel normalisabb megoldas is.
|
+ - | Egyedi zajkelto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A mar emlitett Conrad katalogust nezegetve, kedvet
kaptam egy utasteri piezo szirena beszerelesere.
Hangfrekvencia kb. 2500 Hz,
hangnyomas: 110 dB/1 m, :-))
meretek: 55x42 mm,
uzemfeszultseg: 12 V,
aramfelvetel kb. 150 mA.
Riasztotol, gyujtastol teljesen fuggetlenul uzemelne,
egy rejtett kapcsolo segitsegevel.
A kapcsolo ele erdemes-e egy kulon biztositekot
kotni, ha igen ez hany Amperes legyen?
Csak es kizarolag a motor beindulasa aktivizalna,
tehat egy olyan elektromos/elektronikus berendezesre
kotnem, amely a motorral parhuzamosan uzemel.
Suzukirol van szo, amelyben szinte minden elektronikus.
Mit javasoltok?
Otletek, tippek termeszetesen maganfiokra is johetnek.
Elore is koszi, udv-->Rudi
|
|