1. |
skoda es a 130 (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
2. |
A lenyeg kimaradt (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: 6V=>12V, bizticsekk (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: 6V => 12V, mas*** HIX AUTO *** #397 (mind) |
73 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Gepjarmu torzskonyv (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
6. |
Kek izzok. (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
7. |
Fw: your letter to HIX (help: help@hix.com) (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: gumibak (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
|
+ - | skoda es a 130 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> > Tavaly náron két fiatal srác egy 105-ös Skodával a Balaton felé kb 130
> >> -a tempónáelozött meg.
> >> Ez azért elég bátor volt....
> >>
> >ugyan mar.... ilyet en is szoktam csinalni :o)
>
> es meg megy a Skodad ? (105-os motorral ?) -tenyleg bator, de meglehet
> Balatonig nem ert el.
>
Szoval en tenyleg szoktam csinalni ilyet... es joparszor leertem a
balatonra... es soha nem volt semmi gondom nem volt
> De visszaterve, gls hengerfejjel (skoda gyari sport) es popec
> gyujtassal, akar hiszitek akar nem, 150 Km/h-s vegsebesseg.
> Tovabbi adatok: 1. sebeség 30, 2. 60, 3. 90, 4. 150.
> Ugyanis negysebesseges!
> Akkor mert ne tudott voolna a srac 130-al elozni?
> Szoval ne szoljatok le a skodat.
>
Az enyem 105-os (szeles nyomtavu), elektronikus opto gyujtas, Bosch
super 4 gyertyak, sport dob (alig van hangosabbra hangolva a gyarinal),
es a vege kb 150. A 140-es utazo sebesseget siman birja. (szoktak is
nezni az M7-esen), teny, hogy ilyenkor mar hajlamos emelgetni az elejet,
ugyhogy oda kell figyelni rendesen. (hiaba, meg kene mar ultetni az
elejet)
Mellesleg engem sem hagyott ott meg sehol pedig immaron majdnem 4 eve
nyuzom.
Szoval a skoda egy skodalatso auto :o)
(en trabantal kezdtem, az sem volt bizonyos szempontbol rossz auto,
megtanultam rajta vezetni es autot szerelni)
Ma amugy felvetodott bennem egy kerdes...
A szeles nyomtavu farmotoros skodakban hol van a kurt?
valahol elo van, de nem talalom :o(
Udv........Adam
Skoda 105 GLS :o)
|
+ - | A lenyeg kimaradt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Autosok!
Az elozo levelembol egy lenyeges info kimaradt:1981 a gyartasi ev.
>>Elso kocsikent vettem egy BMW 518i-t. Ha valakinek vannak rola
>>irasos anyagai, es esetleges tapasztalatai a tipusrol, dobjon mar meg egy
>>maillel.
Udv
Kovacs Viktor
|
+ - | Re: 6V=>12V, bizticsekk (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >Gondolj csak bele: ugyanakkora teljesitmenyu fogyaszto aramigenye
> >a felere csokken, tehat a vezetekekkel nem lesz baj.
> Ohommm. I=U/R. Ha a szamlalo (U) 2x-esere no es a fogyszto ellenallasa
> konstans, akkor a tort erteke (I) is 2x annyi lesz. Vagy rosszul tudom?
Es miert lenne a fogyaszto ellenallasa konstans? Az osszes lampat
ugyis cserelni kell 12V-osra.
Udv,
THK
|
+ - | Re: 6V => 12V, mas*** HIX AUTO *** #397 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Temakor: 6V=>12V, bizticsekk ( 24 sor )
> Idopont: Fri May 28 13:52:40 EDT 1999 AUTO #397
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> Sziasztok!
> irta:
>>Gondolj csak bele: ugyanakkora teljesitmenyu fogyaszto aramigenye
>>a felere csokken, tehat a vezetekekkel nem lesz baj.
> Ohommm. I=U/R. Ha a szamlalo (U) 2x-esere no es a fogyszto ellenallasa
> konstans, akkor a tort erteke (I) is 2x annyi lesz. Vagy rosszul tudom?
Hat arrol hallottal-e mar, hogy P=UxI ? Egy 100W-os izzonak a 100 W
teljesitmenyhez ketszerakkora feszultsegnel felaakkora aramerosegre van
szuksege.
Ki beszelt itt a fogyaszto ellenallasarol? Nyilvan uj izzo kell a 6V-os
helyere, alig valoszinu, hogy egy 6V-os xW-os izzonak eppen ugyanannyi
legyen az ellenallasa (valoszinuleg nagysagrendekkel kisebb), mint egy
12V-os xW-osnak.
>> Latod, ez is egy hulye szabaly. Mivel a robogon egyedul vagy,
>> csak a sajat testi epsegedet veszelyezteted. Miert akarnak
>> megbuntetni azert, ha nem veded magad? Hangsulyozom, ebben az
>> esetben mas nem is serulhet, csak Te!
> Es mondjuk egy gyalogos? Azert O vedtelenebb. Egyebkent igazad van a
> sisakot
> iletoen.. Ebbol a szempontbol a biztonsagi ov kotelezo bekapcsolasa is
> hulyeseg
> ,
> de azert a_magam_erdekeben mindig bekapcsolom (szerintem tobbet hasznal,
> mint art).
Igen, de ha mondjuk valaki nem adja meg neked a jobbkezest es elpatkolsz,
akkor o halalt okozo kozuti veszelyeztetesert felel, mig ha be van csatolva
az ov/van rajtad buksi, akkor max. kozuti baleset okozasaert. Innen kezdve
nem maganugyed.
> Felado : [International]
> Temakor: Vontatas, varakozni tilos, szeles nyomtav ( 29 sor )
> Idopont: Fri May 28 09:43:22 EDT 1999 AUTO #397
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
...
>>hogy ebben a boltban voltam, stopper stb.
>>Erre a kozeg: helyszini birsag vagy feljelent.
> Nem ugy szol a varakozni tilos, hogy "max. 5 perc, ha a vezeto a jarmunel
> marad
> "? Bar ezzel egyutt meglehetosen bosszanto az eset...
A lenyeg az, hogy "...ha a vezeto a jarmunel marad." Ha egy percre elmesz,
megvaghatnak, ha akarnak.
>>A tul szeles nyomtav emlekeim szerint valami
>>300 DM koruli osszegbe kerult...
> Ezt meg miert buntetik? A logika azt diktalna, hogy azert buntessenek, ami
> vesz
> elyes, pl. kopott gumi, rossz lampa, stb. (Persze a logika meg a szabaly
> az ket
> kulon dolog.:) A szeles nyomtavban en semmi veszelyeset nem talalok, de
> vilago
> sitsatok fel, ha nem igy van!
Egy extra szeles felni vagy gumi nagyon (toresig) igenybe veheti szelsoseges
esetben a futomu alkatreszeit, teljesen megvaltoznak az erokarok, a
nyomateki pontok, a futomu olyen eroket bir el, amilyenekre terveztek.
udv.akos
|
+ - | Re: Gepjarmu torzskonyv (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ez nem valasz lesz, hanem kerdes. Olaszorszagbol szeretnčm hazavinni oreg skoda
mat elajandekozasra. Minndene lejart. Kertem utvonalengedelyt, azt a bolcs tana
csot kaptam, hogy utazzak haza (repulo 50 ezer ft) kapok 3 napra utvonalengedel
yt masnaptol ervenyes.
Megreszkiroznam a hazautazast de nem tudom, mit neznek a hataron. Nem leven Mag
yarorszagon, nem tudom, hogyan lehet feldobni ezt a kerdest ezen a nagyon szimp
atikus programon. En ugzanis csak olvasni tudom.
Megkerhetnelek hogy add fel? Ne vedd pofatlansagnak, csak tajekozatlansag.
Elore is koszonom
Tassy Gyorgyi
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: rm1-997.tiscalinet.it)
|
+ - | Kek izzok. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
A Magyar Kozlonybol ha valakit erdekel, elokeresem az erre vonatkozo
eloirasokat.
Fejbol nem emlekszem, de szabvany ir elo minden vilagito eszkozt, ami
a kocsin talalhato. Meg a szinhomerseletet is megadjak. Nos ha valaki
ettol elter, akkor elvileg megserti a torvenyt, ami (meg ha rossz is)
szankciokat von maga utan.
Igy a "visszacserelt" lampaju, piros iranyjelzoju amerikai kocsi forgalmi
ervenyesseget bevonhatjak, hiszen a vilagito eszkozok nem felelnek
meg a szabvanynak (E -betu)
En ugy gondolom, hogy egy kocsi nem akkor hivja fel a figyelmet magara
ha tele van ragasztva STP matricakkal, ki van herelve a kipufogoja
(kalyhacso), es telelampazva mint egy karacsonyfa, hanem azzal, hogy
tiszta. Egy tiszta kocsi ami az eredeti felszereltsegen kivul csak a
"nagyon szuksegeseket" tartalmazza... szerintem ez hivja fel a figyelmet
legjobban magara.
Mas kerdes, hogy a technotalpas ribik allandoan integettek nekem, mikor
a csaladdal vasarolni mentunk. Meg koszosan es rohadtan is kitunt a tobbi
auto kozul az oreg Nissan, es en ereztem magam kenyelmetlenul, mikor
a nejem allandoan kerdezgette: - Ezt honnan ismered ???
Aki ki akar tunni a szeria kocsik soraibol, vegyen meg valami oreg amerikai
kocsit, hozza rendbe, eredeti allapotba. Biztos a siker ! Tobben fognak
tatott szajjal a kocsi mellett elmenni, mint azt a jozan esz diktalna !!!
Ez tapasztalat !
Kivanom mindenkinek atelni ezt az elmenyt, es a leeresztett ablakon
hallgatni miket is mondanak az emberek. Jobb elmeny mint a kek lampa.
Peter.
|
+ - | Fw: your letter to HIX (help: help@hix.com) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Azt mondja
>83-mal. Majdnem elrohogtem magam, hiszen legalabb 10-el tobbel mentem.
>> Tavaly nyaron ket fiatal srac egy 105-os Skodaval a Balaton fele kb 130
>> -as tempnal elozott meg.
A kilometerorakat talan be kellene allitani rendesen. Az autok
kilometeroraja mindig tobbet mer, mint amennyivel mesz, atlag 5% elteres
teljesen hetkoznapi dolog.
Tortenet ehhez kapcsolodoan, harom autoval ment egyszerre a csalad
valahova. Elol egy Lada egy a R5, leghatul egy Skoda 120L. En eppen a
Renaultot vezettem, es sohasem mentunk 100-nal tobbel, mert a Skoda
mindig nagyon erolkodott. Egy jo 50 km utan a 4-es fouton alltunk csak
meg. Ekkor derult ki, hogy a Skoda oraja folyamatos 120-130-as
sebesseget mert.
Masik dolog. Most csinaltak meg a Skodamban (120L) a
kilometer-szamlalot, mert nem mukodott. Most mar megy, csak eppen a
sebesseget meri 15-20 km/oraval kevesebbnek. Visszavittem a szerelohoz,
allitolag kijavitotta, de lehet, hogy most mas sebessegeket fog merni,
mint elotte. Szerintetek miert mert kevesebbet?
Tonkrement a Skodamban az egyik biztonsagi ov "kapcsoloja". Nem lehet
bekapcsolni, mert mindig kidobja az ovet. Hol lehet ehhez alkatreszt
szerezni.
>Mostanaban eszrevettem, mindenki a skodakat bantja.
>Nagyon csunya dolog.
De jogos. 1 ev meg nem telt el, es 150K forint ment el a Skodam
javitgatasara. 14 eves autonal ez kisse sok. Ha leirnam az eddigi hibait,
ketszer olyan hosszu lenne a HIX. AUTO
Udv: yerico
|
+ - | Re: gumibak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
Sanyi ) irta a #391-esben:
> Mikor lehet erezni a szakadt motortarto gumibak hatasat? En
semmi
> kulonoset nem vettem eszre.
Nalam Trabanttal volt ilyen: idulaskor, amikor nagyobb
nyomatekot kellett leadnia a motornak, eros, durva ropogo
hang a motorter felol. Csak egyesben, kesobb mar nem...
Allitolag (autoszerelo szerint) a harom bakbol ketto le volt
szakadva :-((
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay
|
|