1. |
Alfa 33 vasarlas (mind) |
45 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Re: Mi bajuk a magyarokkal? (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
3. |
gyuruzes (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Mi bajuk a magyarokkal? (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Ezt megneznem! :-))) (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
6. |
Nemet kozlekedes (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
7. |
svajci arak (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
8. |
tusnad + sor + miegymas (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
9. |
skoda olaj (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
10. |
Mikrobusz kolcsonzes (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
11. |
értékcsökkenés törés esetén (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
12. |
Citroen C5 (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
13. |
Riaszto (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: parkolas tilosban, Londonban... (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
15. |
Csavarodas (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: gazos Skoda (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
17. |
Mi bajuk a magyarokkal (mind) |
50 sor |
(cikkei) |
18. |
kormanyszervo (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
19. |
Matrica (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
20. |
mi magyarok :-( (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
21. |
Sziasztok! (mind) |
101 sor |
(cikkei) |
22. |
SOLT-6: Breko - breko (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
23. |
jake-brake (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
24. |
felni (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: badog+tusnad (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Alfa 33 vasarlas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
Szoval kezdjuk az elejen:
Ha jot akarsz, akkor maradj az utolso szerianal (csiklampa)
Ennek sokkal szebb a kulseje es a korroziovedelme is jobb
egy csoppet. Lehetseges hibak:
Korrozio: alja, ha nincs betet, akkor sarvedo, kuszob,
potkereknel (csomitarto beazhat). Elol is hajtsd fel a
karpitot es nezd meg, hogy nem vizes-e.
Olajfolyas: Olyan nincs, hogy ne folyna belole es ezt
komolyan mondom! frissen mosott motor gyanus!!!
Valto: tuti, hogy szar a szinkronja 2-ben.
befecsi: na ez primitiv, igy nincs ami elromoljon benne,
kiveve, ha falsot sziv, mint az enyem tette (vegre van
normalis alapjaratom :)
Belso terben zorgesek.
Adatok:
1.4 I.E. (volt nehany 1.3 S karburatorral)
1.7 I.E.
1.7 I.E. 16V Permanent
11.5 sec 90 paci
9.5 sec 107 paci
8.7 sec 13x paci (katalizatorral vagy nelkul...)
Ha realisan nezzuk, akkor eleg az 1.4-es is, DE! Az auto
jellegehez kevesnek fog tunni :) Erdemes megvenni az 1.7-
est legalabb, mivel az alul sokkal erosebb! A poen az, hogy
a fogyasztasa ugyanannyi a ket motornak, mert nem kell
allandoan padlozni :) Nekem most 9 korul eszik, pedig
kobanyarol a Kalvin terre jarok nap, mint nap dolgozni, ami
ugye erosen belvaros! Ha van egy kis + penzed (kb 50kpenz),
akkor vegyel egy permanentet, ami 4 kerek meghajtasu
(kapcsolhato) igy sokkal stabilabb es nagyon megy. Amig nem
csuszik, addig nem is kajal tobbet :)
Barmilyen kerdesed van irjal en rogton valaszolok.
Bye
Fresi BaCSi
u.i.: A kipuffot is nezd meg hajlamos rohadni!
|
+ - | Re: Re: Mi bajuk a magyarokkal? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>
>Pl. magyar turista? Nem tudom mire gondolsz...
>
>Zsolt
>
Zsolt,
Csak a Te kedvedert: Fogash valoszinuleg "D"
es"A" felsegjelzesu autokra gondolt.
Nekem az a "D" felsegjelzesu, "IGE" betukkel kezdodo
rendszamu auto jutott eszembe, amelyik 2001 junius 22-en
Ingolstad kozeleben a 100-as korlatozonal
a haromsavos autopalya kozepso savjaban
130-cal kamionokat elozo magyar
rendszamu gk.-ra villogott (ez voltam en), az ures belso
sav ellenere, hogy ugorjon le a 80-nal
halado kamionok koze. Mert o elozni akar, de a
kormanyt nem ismeri.
Mjad mikor erre nem voltam hajlando, megeloztott,
majd hirtelen befekezett elottem.
Erre persze nem fekeztem, hanem az ures belso savban
kikerultem igy a mogottem halado nemet
konstatalta, hogy fekeznek elotte.
A fekezo pedig kereste, hogy hova lettem, aztan dobbenten
latta, hogy elotte vagyok. Ungarishe virchaft. :)) (Ha jol irom)
Majd ujra megelozott, aztan elhuzott. Ugy 150-nel.
Arra senki nem gondol, hogy az ostorjelenseg
miatt lehet, hogy 3 km hatrebb tortek ossze
magukat az emberek. :(((
Az egesz szitu alatt _ures_ maradt a belso sav, csak en
hasznaltam kikerulesre.
Ja, a ficeret kb. 5km belul visszelozem,
mert egyebkent 180-nal mentem, csak nem
akartam a korlatozasban szaguldozni.
Egyebkent tapasztalat szerint a nemet autopalyan
a koralaku pirosszegelyes feheralapu tablakat
beleirt "100" meg "120" meg "80" szammal
csak sormintanak hasznaljak, hiszen rajtam kivul csak az
tartotta be (vagy probalta betartani), aki nem tudott annyival menni.
szerintem romlott a No. beli kozlekedesi moral is.
Sajonos. :(((
udv:
Horvath Akos
Ui: mielott keves No.-beli tapasztalatomra hivatkoztok:
Flensburgtol (Dan hatar) Munchenig tobbszor vegigautoztam No.-n.
|
+ - | gyuruzes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sok csokit, Autosok,
PowerGirlz Lacinak koszonet a gyuruzes temakorben adott valaszert.
Jut szmbe... a Szakasits Arpad uton levo piroslampaba nemregiben
epitett traffipaxrol hallottatok mar, vagy kuldhetem a reszleteket...
:-)
>Az en mercim tortenete
:-((((
s.cs.
LLAT.
|
+ - | Re: Mi bajuk a magyarokkal? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Nem biztos, hogy specialisan a magyar rendszammal van baj.
> Nem is biztos, hogy a rendszammal...legkozelebb menjel
> 5-os BMW-vel es ird meg a tapasztalataidat.
>>Nem hinnem, hogy azert akart mindenki lenyomni, mert az en autom
>>szemre is egy ocska lassu szar, ami biztos akadalyoz mindenkit.
> Pedig, lehet, hogy igen.
> 7es BMW-re ritkan villognak, megha 120-szal is megy, Seat Leonra
> meg 200-nal is...ilyen az Autobahn pszichologiaja. Nem kell megerteni...
>>Az utvonal
>>Becs-Linz-Passau-Deggendorf-Munchen, vissza ugyanez. Innet ki lehet
>>kovetkeztetni a kozlekedok nemzeti hovatartozasat. :(((((((
> Pl. magyar turista? Nem tudom mire gondolsz...
pedig nyilvanvaloan egyertelmu, hogy a nemet ajkuakra gondolt. mondod
autobahn filozofia. akkor ez miert nem ervenyes Mo-on? itt nem surun latok
hasonlo akciokat honfitarsaimtol, igaz mar eccer-keccer tapasztaltam. hogy
sz*rabb kocsikkal igy csinalnak? erre csak azt tudom mondani, hjogy tiszta
torokorszagi filing :)
homer
|
+ - | Re: Ezt megneznem! :-))) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Udv mokas kedvu HIX-autosok!
> olvasom a Auto-Mokat...
>> >>> Apropo, azt hallottatok, hogy a rendorseg 30 darab feher OPEL
> Astra
>> >>> menet kozben fenykepezo... :-)
>> >>Nem. Rendszamokat nem tudnal mondani?
>> >:-))))))))))))))))
egyebkent ha valakit erdekel, es meg nem volt elegszer a listan, itt egy
jo URL, mar csak okulaskeppen is jo, hogy is muxenek ezek a ketyerek
nagyjabol, egy kis hisztoria, egyebek... es semiactual informationz ofkoz
:)
http://www.kiss.to/radar
homer
|
+ - | Nemet kozlekedes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Mindenkinek!
Eleg sokat jarok a nemeteknel autopalyan, de nekem kifejezetten
tetszik a dolog! Az utak kivalo minoseguek, es van idom a vezetesre
figyelni, nem kell allandoan az ut szelet meg a bokrokat kukkolni, hogy
hova bujtak el a rendorok... Soha nem toltak le a magyar rendszam miatt
pedig nem mindig raketaval jartam. Nekem inkabb az volt a tapasztalatom
hogy a nagyautok hagytak menni a kicsiket, mert semeddig nem tart
utana mozditani a jobb bokan es mar ott sincs. :) Na azert a legbelso
savban autozashoz mar kell egy kis sebesseg, mert tenyleg nagyon
gyorsan utolerik az embert. Mindez persze csak akkor igaz, ha eppen
nincs dugo. Egyik baratom meg is jegyezte: azert nincs korlatozas, mert
ugy sem lehet 20-al jobban menni. :)
Mult het vegen vegre kihoztam a mocimat, ugyhogy azzal nyomtam vegig
a tavot. (1100 km) Szinte hihetetlen volt, hogy a nemeteknel mennyire
figyelnek a motorosokra. Igaz, hogy tartottam a belso savba valo tempot,
de amikor elakadtam a kulsoben, akkor az elobb leelozott A8 _lassitott_
hogy beferjek ele. Es ez nem egyedi eset volt, sot, mivel hatulrol jottek
meg a rendszamot is lathattak.
Igaz volt olyan is, hogy engem elengedett a belsoben, a mogottem
majdnem ugyanolyan sebesseggel jovo auto ele viszont visszaallt...
Azert eleg jo moka 9 ora alatt letekerni ezt a tavot. A legrosszabb, hogy
a hatar tuloldalan 2 benzinkut tavolsaga atlagosan 60-70 km, ugyhogy ha
kihagy egyet az ember, akkor lehet gondolkodni, hogy mit csinaljon. :)))
Jo autozast/motorozast
Gabor
|
+ - | svajci arak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
üdvözlet,
nekem az volt a meglatasom, hogy a svajci arak nem kulonboznek a nemettol
(talan meg egy kicsit magasabbak is!), csak eppen nem markaban, hanem
frankban vannak feltuntetve..igy megeri?
Hozzatok 2.9-es Ford Scorpiot D-bol! Mivel most az evi ado kb 650 marka
lett, igy midnenki meg akar szabadulni tole. 100e km-rel meg lehet venni
6000 markaert. Ghia, autom. klimaval. 95/96.
csaba
|
+ - | tusnad + sor + miegymas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Krisz irta:
>Egy ilyen kiruccanas alkalmaval kb 2000-3000km-t >autoztunk...
>Ja, es NAGYON OLCSO KINN A SOR!!!!!!! >Raadasul a jo sor..... :-)
Jaja bizony bar en nagyreszt a Timisoarana-t kostoltam, izlett :)).
Haliho Zoli,
Sajnos az en esetemben csak hideg-melegvizes kegli johet szamitasba mert a
gyereket valahol furdetni is kell es arra a kerti zuhany kisse nehezkes
:))).
Ja es az a kerdes hogy a fahazakban van e pl fozesi lehetoseg hutogep,
zuhany vagy valami. Szoval mi komfort van (ha van)? Es milyen ?
Udv
Shake
|
+ - | skoda olaj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Arpi irta:
>Az lenne a kerdesem, hogy kopott 120-as motorba mit ontsek
>a botond helyett, amit talan nem eszik olyan jo etvaggyal?
>Most kb. 1000 km-enkent fogy egy liter, idonkent
>szepen fustol is.
Bocs hogy belekotyogok, de nem lenne inkabb celravezeto monjuk egy
gyuruzes??
Talan meg a fogyasztas is normalizalodna es reje is lenne (csak a kopasbol
gondolom hogy erotlenedik meg tobbet fogyaszt)
Az igaz hogy viszont ez csak akkor megoldas ha meg akarod tartani es penz is
van ra.
Udv
Shake
|
+ - | Mikrobusz kolcsonzes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
Tud valaki ajanlani nekem elfogadhato aru mikrobusz-berlesi lehetoseget? A
jovo heten egy napra lehetoleg km-korlat nelkul kellene egy aruszallito
masina (mikrobusz, vegszukseg eseten B kategoriaval vezetheto
kisteherauto) kb 200 km-re. Budapest, vagy Pest megye DNY-i resze johet
szoba.
Koszi elore is!
Geza
|
+ - | értékcsökkenés törés esetén (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
van egy kis gondom. Vettem használtan egy Ford Focust, 1.8 Ambiente, kombi, ABS
, légkondi ilyesmik, 2 évesen 44 ezer km-el. Eddig OK, 2.5 m-t adtam érte, ez s
zerintem korrekt. A meglepi ott volt, hogy ma (1 nappal a tranzakció után) megn
ézegettük egy korábban autószerelő kolelgámmal, aki néhány apróságból felh
ívta a figyelmemet arra, hogy ez a kocsi bizony törött volt, valószínű a b
al elejét törték meg, mert a bal első ajtó is le volt szedve, a sárvéd!
7;, de még a jobb eleje is hegesztve volt. A fényezés viszonylag korrektül meg
volt ugyan csinálva, de a gondom az, hogy nekem erről a törésről semm
it nem szóltak, márpedig ez értékcsökkentő tényező.
Ebből adódik két kérdésem: Szerintetek mennyi lehet ez az értékcsökkenés -
ergó ezt beleszámolva mennyi lehet az autó értéke, másrészt mit javasoltok, mi
t csináljunk? Mert valamit mindenképpen fogunk, de hátha van jó ötletetek.
Üdv,
SP
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: host016.ln.elender.hu)
|
+ - | Citroen C5 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bazsi,
En is belecsuccsentem tegnap egybe, ugyan csak a szalonban, es hat ha nem
zartak volna ra negyedorara, biztos benne is aludtam volna :))
Alomklassz az a kocsi belolrol. Minden benne van, ami csak szem szajnak
ingere, es hat franciasan marha kenyelmes.
Ugyan kivulrol tulzottan nem tetszik, de ez annyira nem baj, mert ugy sem
lesz 10 even belul annyi penzem, hogy 7-10 millat egy ilyenre koltsek.
De azert almodozni egy ilyenrol jo. :)
EuG
Xsara1.4
|
+ - | Riaszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv, Autosok!
Tud-e valaki segiteni riaszto ugyben?
A problem a kovetkezo: az autot napon hagyva, a riasztom egy ido utan
beriaszt minden kulso behatas nelkul.(habar a Napsutes kulso behatasnak
tekintheto)
Mar nagyon unom, mert ha elfelejtem az arnyekolot a szelvedo moge rakni
akkor vagy 10 percenkent nyithatom ki az ablakomat es ki-be kapcsolom a
riasztot, vagy lemaszhatok a 4.-rol.
(lehet, hogy a belso mozgaserzekelo csinalja?)
deere (Lancia Delta 1.6i)
|
+ - | Re: parkolas tilosban, Londonban... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
ha nem zartak le / vittek el a kocsidat akkor nincs gond.
En kb masfel evig hasznaltam egy magyar rendsz. kocsit Angliaban es szep gyujte
menyem volt tilos cedulakbol az ules alatt, de semmi gond nem volt.
Z.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: bp2182.dial.kiwwi.hu)
|
+ - | Csavarodas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>most az Integrarol van szo? Csodalkozom, hiszen extraban van elol
>toronymerevites, hatul is merevites a lokharito elott - ennek a kocsinak
>nem szabadna igy mozogni! Nem volt veletlenul romma torve regebben?
ha romma is volt torve, muszerrel nem kimutathato, minden eleme pont
annyira all rosszul mint a tobbi integran (minden integran a motorhazteto
es a hatso csomagtarton eleg komolyan latszik hogy a fijjuk valamit nagyon
elrontottak). Jobb hatul volt kicsit serulve, mikor hifi szerels volt
megneztuk, csak feluleti utest kapott, nem hiszem hogy ez okozna ezt a
csavarodast..
Ant
|
+ - | Re: gazos Skoda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv erdeklodo HIX-autosok!
Par nappal ezelott valaki kerdezte, jo-e a gazos Skoda? szereltessen-e
agzt az autojaba?
NEM!
ervek:
- az ules mogotti csomagtarto mexunik, kuplung, inditojavítas = tartaly
kiszerelessel. Hmmmm
- gyorsan keressen maganak aluminium hengerfejet(Fav9rit). Kinlodok 1
ontottvassal, gyakorlatilag NINCS tomitofelulet a kipufogoszelepeknel,
megette a kenetlenseg, azaz nincs olompotlas, es a gazba nem lehet
bejuttatni. :-(((
--
Udv
Levente
|
+ - | Mi bajuk a magyarokkal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Nem hinnem, hogy azert akart mindenki lenyomni, mert az en autom
>>szemre is egy ocska lassu szar, ami biztos akadalyoz mindenkit.
>Pedig, lehet, hogy igen.
>7es BMW-re ritkan villognak, megha 120-szal is megy, Seat Leonra
>meg 200-nal is...ilyen az Autobahn pszichologiaja. Nem kell megerteni...
Mult heten voltam Nemetorszagban. Kb. 2500km-t mentem kint.
Teljesen ledobbentem az ottani kozlekedesi moralon.
A kis 60LE-s oreg Kadettem ugye nem egy erogep, de
soha nem villogtak le, sot a nagy BMW-k, Mercik igen tisztes
tavolsagban lemaradva vartak meg amig befejezem az elozest.
Ugy vettem eszre, hogy ha latjak a lassabb kamionokat
mar eleve lassitanak es segitik a kulso savban rekedteket az
elozesben. Ez Mo.-n elkepzelhetetlen.
Ugyanez igaz az autopalyara felhajtasban is.
Orszaguton nem talakoztam egyetlen "izmozo" autossal sem.
Mindenki szepen halad a sorban es csak nagyon tiszta helyzetben
eloztek. Igaz itt valahogy a teherautok is tudnak 90-100-al menni.
Nem mondanam hogy udvariasak, inkabb partnerek.
Segitenek, de elvarjak toled is ugyanezt, nem is koszonik meg,
egyszeruen ez a termeszetes.
Egyszer allt be csak mogem 5 centire egy izgaga kamionos.
Talan nem tetszett neki, hogy betartom a sebessefkorlatozast.
Amikor vegre lehagyhattam, akkor lattam meg a rendszamtablajat.
Nana hogy magyar volt.
A sebessegkorlatozasok is teljesen logikusnak tuntek. Mindig
egyertelmu, hogy meddig tartanak. Egyaltalan nem esik az ember
nehezere betartani.
Meglepoen sok Smartot lattam es megdobbentoen keves Opelt.
Meg egy kis kitero:
Ket kocsival voltunk. Egy uj Clio (1.4 8V) es az emlitett Kadett (1.4 8V)
Azonos korulmenyek kozott, azonos tavolsagot tettunk meg. Ugyanott
tankoltunk es neztuk a fogyasztast. A takarekos kis Clio rendkivul
alacsony fogyasztast produkalt. Az oreg, kopott, elavult Kadett ugy
10-15%-al kevesebbet evett! (A csucs Lindau-Becs autopalyan
120-as tempo+80-as korlatozasok 4.97l/100km, kiraly)
Egyszer tankoltam a Shellnel. (Ha olyan csucs a V-power
Ausztriaban miert nincs?) Mit mondjak? Kulonbet hugyozok. :)
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | kormanyszervo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
az utobbi idoben tunt fel, hogy egyre erosebb bugo hang jon inditas utan a
muszerfal mogul. Egy ismerosom szerint feltetlenul nezessem at a
kormanyszervot, mert ez annak a nem normalis mukodesere utal - a szervo
egyebkent meg jol mukodik, de szerinte ez nem sokaig fog igy maradni.
A kerdes a kovetkezo: egy ilyen bizonytalan labakon allo gyanuval milyen
tipusu szerelot illik megtamadni; autoszerelot vagy autovillamossagist?
(Felek, hogy ha ordit rolam a hozzanemertes, akkor akarmelyikhez megyek, az
jol at fog vagni.)
Es meg valami: ha az utobbihoz kell menni, tud valaki ajanlani egy
megbizhato villamossagist a XVIII/XIX keruletekben?
(A jargany egy Ford Scorpio.)
Udv:
pJ
|
+ - | Matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Frigyes!
Hétfőn megérkezett a matrica!
Kössz szépen!
Pinka Péter Pál
Maintenance Engineer
|
+ - | mi magyarok :-( (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> b. Realertekben a benzin ara nem valtozott, nem lett olcsobb (3pfg=0).
> c. Jol szamoltam??? Csak azert kerdezem, mert ha igen, akkor jol at van
> a "nep" - szokas szerint. Es senki nem figyelt erre fel???
Igazi, jo magyaros hozzaallas. Ha dragabb lesz bunkozunk, ha olcsobb
bunkozunk. Es ez a mentalitas sugarzik rolunk! Ne csodalkozzunk, hogy
masok is igy allnak hozzank. :-(
Anyazast ide:
csendi
www.csendes.de
www.altgerber.de
|
+ - | Sziasztok! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nev, tipus: Parking Partner SC 605M
Gyarto: Sung Bo Industries Co. Ltd.
Made in Korea
10 oldalas, magyar nyelvu leiras es bekotesi utmutato, jol
ertelmezheto laikusok szamara is, jol azonosithato rajzokkal
kiegeszitve.
Van 12 es 24 Voltos valtozata is. Osszsulya kb 800 gramm. A
kijelzo
kombinalt hang es ket darab 7 szegmentes kijelzo, ahol 1.5
metertol
0.3 meterig 10 centi pontossaggal jelzi a tavolsagot. A 0.3
meteren
beluli akadalyt villogo vizszintes vonalakkal es orult
csipogassal
jelzi.
A kijelzohatso burkolata es az elejenek also fele
antracitszurke,
elejenek felso fele fenyes fekete, s ennek kozepen vilagit
a ket 7
szegmentes piros kijelzo. A formaja egy hossztengelye
menten erosebben
hasznalt AMO-szappanhoz hasonlit, meretei 14x5.5x3 cm.
Az erzekelo modul ultrahang ado es vevo egy egysegben. A
formaja olyan
mint egy lapitott makos beigli szelet. A laposabbik
reszenel kell
felfogatni, s a "szeleteles" oldalan van maga az erzekelo,
ugy az
egyseg terbeli kozepeig besullyesztve.
A tapellatast ertelemszeruen a tolatolamparol veszi, igy
csak
hatramenetben aktiv. Termeszetesen bekotheto kapcsoloval
is... A
kijelzett tavolsag termeszetesen az erzekelotol EGYENES
VONALBAN
ertelmezendo! A leiras szerint "egy addicionalis
erzekelovel kisebbre
allithatja az erzekelheto tavolsagot, mint ami a keszulek
belsejeben
be van allitva". Ezt En passzolom, nem volt egyik csomagban
sem semmi
plusz erzekelo, s nem talaltam szabad bekotesi helyeket
sem, de ettol
meg igaz lehet.
S van jo hir is! Megtalaltam a magyarorszagi importort, aki
azt
mondta, hogy van egy es ket erzekelos valtozatban, s mintha
valami
sullyesztett valtozatrol is motyogott volna, de mivel nincs
kedvem a
lokharitot megfurni es bibircsokossa varazsolni, igy nem
feszegettem a
kerdest. Az ar: az egyerzekelos szamla nelkul, de 1 ev
garanciaval kb.
25.000 Ft, a keterzekelos kb. 40.000 Ft. Szamla eseten
plusz AFA.
Tapasztalatok: ex-aposom tobb mint 2 eve (Eagle Vision,
Chrysler
Voyager), parom 1 eve (Suzuki Wagon R+) hasznalja, minden
problema
nelkul. A beszereles par ora, tekintve, hogy a kabelek
elvezeteset a
karpitelemek mogott oldottuk meg. Ez a Wagon R-nel olyan
jol sikerult,
hogy tobben gyarilag rendelheto extranak neztek (hat igen,
En
szereltem be :-)).
Ex-aposom egyszer osszetorte az erzekelot, igy vett egy ujat
kompletten, de nagy meglepetesre beszereztek csak az
erzekelot kulon
is!
A kutyu kabelei kb. 5 meter hosszuak, de minden tovabbi
nelkul
hosszabbithatok, a Wagon R-ben egyszeru hateres
telefonkabel latja el
e nemes celt.
Gondozast, karbantartast nem igenyel, mosaskor sem kell ra
kulon
figyelni. A Wagon R-nel sajnaltam megfurni a lokharitot
vagy a
kasztnit, igy lecsavaroztam a rendszamtablatarto keretet, s
vagtam-felcsavaroztam moge egy aluminium lapot, amit a
rendszam fole
derekszogben kihajtottam, s arra erositettem az erzekelot.
Igy nem
takar a rendszamba, kivulrol nem feltuno (ellopni se olyan
egyszeru),
nem takarja a rendszam vilagitast, viszont pont a kocsi
kozepen
kuksol, s nemileg vedve van (sartol, koccanastol).
Ha valaki keri, beszkennelem az ismerteto egy-ket rajzat,
hatha ugy
vilagosabb. Sot, budapestiek eloben is megnezhetik (ki is
probalhatjak
a Suzukin), ha egyaltalan erdekel meg valakit.
Egyebkent Frigyes: epp nincs budapesti forgalmazoja a
kutyunek,
esetleg elgondolkodhatsz rajta, ha van kedved...
Udv, Bazsi.
|
+ - | SOLT-6: Breko - breko (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
<<<<<
..Felado : [Hungary]
..Temakor: itt gumikacsa vetel :-))) Konvoj !! ( 23 sor )
..Idopont: Fri Jun 22 19:43:14 CEST 2001 AUTO #1146
..- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
..
..Sziasztok autosok .
..
..Lenne egy javallatom, hogy a konvoj hol is allhatna ossze. Mivel sok
..autostarsunk erkezik Gyor felol is, javallanam az M0 - as alatti .utszakasz
barmely parkolojat, Dunaharaszti es Taksony kozott. Reggel .8 es 8,30 ora
kozotti idopontban. Majd onnan egyutt a HaT .helyszinere kozosen. Minden
javaslatot varunk autostarsaomtol.
..
..Udvozlettel: Frigyes
>>>>>
Kedves HA-sok!
A fenti helyszin és idöponty a Pen-team-nek tökéletesen megfelel.. :-)
Ja.
A jelszó: *** **** ***** ***** ****
<<<<<<
..Biztosan nem mondtad a jelszot.
..__30 darab menet kozben fenykepezo feher OPEL Astra__
..E nelkul, itt nem kapsz semmit...
..--
..Meszaros Geza
>>>>>>>
MG, ismét nagy voltál!!!
Honnan szeded Te ezt a töménytelen (khm-khm...) baromságot?!... :-))
Apropo, ugye jössz Soltra?
A horgász-cucimucit nyugodtan hozd magaddal; ott is logathatod a
@-od;...nemcsak nemzetünk tengerében... :))
-----------------
Kádvásáldótásvíír! :-)
Természetesen, számodra mindig van 1 szabad hely a Patrol-bébiben. :-)
Mi - szokás szerint - a konvojhoz appendolva közelitjük meg a helyszínt,
azaz most Soltot(h).
3.3TD-s üdvözlettel:
Pen-team
:-)
|
+ - | jake-brake (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>(Jake-Brake, a szelepvezerlesbe szol bele, kompresszorkent hasznalja
>>a motort, ez fekezi a hajtott kerekeket.).
>Ez nem a kipufogofek (bubu) akar lenni?
NEm egeszen. A bubu egy a kipufogocsobe epitett pillangoszelep, elotte a
motor dolgozik, igy a nyomasnovekedes helye a kipufogocsonk motor es bubu
kozotti szakasza.
A Jake-Brake a kipufogoszelepekkel varazsol valamit, tehat magat a hengert
hasznalja tobbszori suritesre, a kip.rendszert nem terheli. De az egeszen
pontos reszletek a homalyban leledzenek :(
|
+ - | felni (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>14x6"-os lemezfelnit szeretnek venni, ha van vkinek elado.
>(atmero 14", szelesseg 6"). Zsigulira lesz, osztokor 4x98
>vagy rosszabb esetben 4x100 (BMW E21, E30).
6x14-nek kell irni, azaz elore a szelesseget, utana az atmerojet. A 4x98
igaz, a 100-ast ne rakd fel. Soha nem fogod tudni rendesen kozepre
felhuzni. Raadasul oldalra fogja fesziteni az osszes kerekcsavart.
>Olyanokra gondolok, mint Opel felni, FIAT felni.
A 14" a Fiat Tipo, Regata, Tempra, Lancia Delta, Dedra, Alfa Romeo 155,
>Esetleg 15x6,5" vagy 15x7" felni is erdekel, ez is
>acel kivitelben (tehat NEM alufelni). Ekkora meret
>eredetileg Lancia-kon volt. Vagy Opel Rekord.
Az Opel, VW, BMW mind 100as osztokoru, en tuti nem tennem fel. Gyorben
tudok egy gumist, aki ezerrel arulja a lemezfelniket is (hasznaltakat), meg
erdemes megnezni a bontokat is.
|
+ - | Re: badog+tusnad (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
A AUTO 1149-ban irta :
>Ehhez a "badog vitahoz " szeretnek hozzaszolni. Nemileg
>tudomanyosan.... Szoval, az aceloknak, van egy biztonsagi terulete.
Ez
>azt jelenti, hogy egy bizonyos terhelest idtle idokig kepesek
elviselni,
>legyen az hajlitas, raykodas, csavarodas... Ha a terheles merteke
ebbol
>az anyagra jellemzo biztonsagi teruletbol kifele mutat, akkor elobb
>utobb az anyag el fog torni. En pedig csak egy ecceru villamosmernok
>hallgato vagyok, de ezt anyagtanbol meg nekunk is megtanitottak,
akkor
>szeritetek a gepszeknek nem? akaik az autokat tervezik?????? Mert
>szerintem ok is tudjak.
Persze, hogy tudjak, de senki sem tud arra a zonara tervezni mert az
anyagpocsekolast jelent es nagyobb sulyt. A mai vilagban mindenki arra
vagyik, hogy minel kisebb sulyu es ellenorzott elettertamu alkatreszt
tervezzen. Ha nem volna ez a verseny akkor ma is egy egyszeru Navier
keplettel meretezni lehetne egy tengelyt es a kapott atmerore meg
rateszel 20 %-ot igy biztos addig tart majd mig a vilag s ket nap. De
ez nem megvalosithato mert akkor no a termek ara, sulya. csunya lesz,
meg aki mar egyszer megvette az addig hasznalja amig akarja es nem
lesz
szuksege alkatreszre.
--
Minden jot, Fekete Zoltan mailto:
|
|