1. |
kresz teszt (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
2. |
re: Re[2]: utvonal (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Re[2]: utvonal (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Utvonal terkeprol (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
5. |
Autosnap a Hngaroringen (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
6. |
Re[2]: Megbukott az orszag Kreszbol!? (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
7. |
olajnyomas jelzo, stb (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Re: *** HIX AUTO *** (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
9. |
autos talalkozo (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: nyomatek (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
11. |
Kresz-teszt (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
12. |
Teligumi (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
13. |
Peugeot megallo (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Megbukott az orszag Kreszbol!? (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
15. |
Valasz: nyomatek *** HIX AUTO *** #1948 (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
16. |
mozgo trai (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
17. |
lebuktal (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
18. |
KRESZ (mind) |
114 sor |
(cikkei) |
|
+ - | kresz teszt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Ezeken kivul engem meg bosszantott a "katalizatoros autot be szabad-e
> tolni?" kerdes. Termeszetesen be szabad, hogyha csak az onindito
> rossz. Ha szar a gyujtas, akkor viszont nem szabad tologatni.
> Zotya
--------
Elvileg azert nem szabad "betologatni" a kat. autokat, mert uzemanyag
kerulhet a kat.-ba, es javitas utani inditaskor berobbanhat, ami tonkre
teszi ( osszetorik a keramia test ) Eddig egyszer talalkoztam ilyennel,
az sem behuzastol volt. Menet kozben kiesett a fokabel a trafobol, a
tulaj visszakapcsolva akarta "beugrasztani" a motort, amig megnem allt.
Miutan rajott a hibara, visszadugta a kabelt es inditott ----BUMMMMMM---
volt katalizator, nincs katalizator. Egyszer-ketszer meglehet tolni, ha
nem indul tobbszor ugysem erdemes. Ha nincs primer gyujtas jel, akkor
lehet tolni orakig is, semmi baja sem lesz, mert az uza.szivattyu sem
indul el. ( befecskendezos eseteben!)
Olajnyomas visszajelzo. Ha vilagitani kezd, epeszu ember azonnal megall!!!!!
Amugy sem jutna messzire olajnyomas nelkul, max. 1-2km, utana motor
csere. (jobb esetben megszorul, de valoszinubb a blokk oldalan
kikandikalo 1-2 hajtokar!)
Viszont a KRESZ nem tartalmaz erre vonatkozo passzust.
Udv, Triznyak
|
+ - | re: Re[2]: utvonal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Pisti erts a viccbol, ha man trefalkodsz, kulonosen igy, hogy kiderult a
sorozat vegen, hogy mar lattal terkepet, vagy tan ismered is az utvonalat
valamelyest .... lassuk csak :))
...........
Kicsit lemaradtam a listaval :(
>Dunan !! Hajoval. ( folyasirannyal szemben!!! )
>Udv, Triznyak
Menetrend?
Pisti
Kered-e?vagy koveteled?.. kimesz a partra, es ha jon 1 hajo felkeredkecc
.... az orra Pest fele nezzen! :))
>Meg a terkepet sem kell elovenni ........ vonattal ..... :O)))
Jo, akkor menetrend?
Pisti
Minden allomason a falon log, de a bakter is tudja ... nagyjabol :)
>Uszva
Melyik iranyban?
Pisti
Probald meg lefele,de ha nem latod kozben
Opaksot,Bolcsket,Dunafoldvart,akkor fordulj vissza,es araszolj Pest
fele,utanna mar jon majd Esztergom is ... :))
>og Esztergom. Kikerultuk Pestet, es a taj is biztos szebb.
Ez nyert,
Nocsak honnan tod, ilyen biztosan,ha eddig nemtodtad ?
annyi modositassal, hogy Dorogra nem kell bemenni, van elkerulo
ut (talan 117 a szama, ha jol emlekszem).
Pisti
Hoppa ! tan meg azt is tod, hogy kertvarosnal ersz a varosba !! :))
Nem uszva gondolom, ...
Kopeskodtal mi? vald be oszt szent a beke :)))
Raertem 1 kicsit ....... bocs :)))
BuszosJani
18-fos buszrendeles
Tel/Fax:06-29-410-263
Mobil:06-309-775-609
Külfold-belfold
|
+ - | Re: Re[2]: utvonal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
[...]
>> Pilisjaszfalu, ahol a 10-es utra balra. Dorognal
>> 11-es utra jobbra, es maris rankvigyorog Esztergom.
>> Kikerultuk Pestet, es a taj is biztos szebb.
>
> Ez nyert, annyi modositassal, hogy Dorogra nem kell
> bemenni, van elkerulo ut (talan 117 a szama, ha jol
> emlekszem).
Orulok hogy segithettem. Nemsoka esedekes lesz egy ut Esztergomba, akkor majd k
iprobalom en is ezt az utvonalat, persze nem Paksrol, hanem Csepelrol indulva.
Udv: Soma
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: shiva.takinfo.hu)
|
+ - | Re: Utvonal terkeprol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> Esztergom-Paks: Te osszekeverted a ket valaszt.
> En csak a hulyeseget hasonlitottam ossze a Rover
> sebvaltoruddal. Hogy valaki ne tudjon egy
> orszagterkepet venni ...
A napokban Gyongyosrol Matraszentimrere autoztam,
terkep alapjan. A Karolytaron at vezeto ut tunt
jo megoldasnak, vegig jo minosegu mellekutat jelolt
a sarga csik. Ez Karolytaroig igaz is volt, de
onnantol olyan balkani viszonyok koze keveredtem,
hogy egyesben 5-10 km/h sebesseggel mertem csak
haladni, mert sajnaltam az autot. Szoval a terkep
se szentiras.
Persze most lebuktattam magam, mert en is terkep
alapjan ajanlottam az utvonalat. De ez esetben
nagyobb szerencsem volt... :-)))
Udv: Soma
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: shiva.takinfo.hu)
|
+ - | Autosnap a Hngaroringen (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali Autosok!
Iden, a Hungaroring atepitese miatt mindossze egy nap lehet oda kilatogatni,
es koroket megtenni a palyan. Ez a nap oktober 6., hetfo lesz. Kijohet
barki,
csak a palyaralepesert (liszensz) kell fizetni, 6720 forintot illetve kell
egy
meghatalmazas ha nem sajat tulajdonu az auto. Egy autoval tobben is
mehetnek a nap folyaman, igy a koltseg megoszlik. Erdemes kilatogatni,
akar csak nezelodni, beszelgetni is! Sok kulonleges autot lehet kint latni,
talalkoztam mar: Accura NSX, Ferrari 512tr es mas egzotikumokkal is.
A nyiltnap 9:00 - tol 17:00-ig tart.
Remelem minnel tobben leszunk,
MicuTomi
|
+ - | Re[2]: Megbukott az orszag Kreszbol!? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A AUTO 1948-ban irta :
>Amerikaban egy
>80 oldalas kis fuzetbol kell a KRESZ vizsgara felkeszulni, de ez
>tartalmazza az auto vararlasara, ittas vezetesre es hasonlokra
>vonatkozo szabalyokat is. Egy atlagos IQ-val rendelkezo ember egy
>este alatt fel tud
>keszulni a vizsgara, es meglepoen jol mukodik a dolog.
Ha jol tudom, ugye ez az az orszag, ahol nem biznak abban, hogy a
gyalogos kepes felismerni a lampas zebranal az allo es a halado
figurat, ki is irjak neki: Walk illetve Don't walk, vagy ahol az autok
visszapillanto tukrebe bele van gravirozva: a dolgok kozelebb vannak,
mint ahogy a tukorben latod. Tenyleg ez lenne a merce?
Solya
|
+ - | olajnyomas jelzo, stb (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>OPEL sosem kop el...:-)))))))
..de nem sokáig cipel. :))))
>bonyolult magyar kresz.
Az USA-ban tényleg müködik az hogy az egyenrangu keresztezödésben
annak van elsöbsége aki elöbb ér oda?
>olajnyomas jelzo
Szal még mindig nem vágom, hogy miért nem evickélhetek el a
legközelebbi szervizig világitó olajnyomásjelzövel. Persze megnézném
hogy nem dölt e ki az olaj a gépböl.
Mi van ha valami gubanc van a visszajelzövel?
Behajol a rendör és megbüntet azért mert világit?
Megvan! Kiveszem a biztit és akkor nem világit és a KRESZ szerint
haladhatok tovább. :) vagyis :(
Szal szerintem azért olyan a kreszvizsga amilyen mert sok ilyen dolog
van benne és a kérdést is ugy teszik fel hogy nehogymár tudjál
helyesen válaszolni. Legfeljeb kiszüröd a két nagy baromságnak tünöt
és megtippeled a harmadikat.
>..a müsorral együtt a hülyeséget is liszenszeltük..
örültek neki akik tényleg a jogsiért mentek.
Amugy nem volt rossz a müsor máskor is nyomhatnának ilyen
felhomályositó müsort, csak a sok hülye reklámot meg összehasonlitást
(vajon a szemüveges balkezes oregek vagy a kontaktlencsés kalapos
fiatalok e a jobbak kreszböl.. :((( ) kihagyhatták volna.
Jó vezetést
üdv
Cooper
Ui: Hajrá Baumgartner Zsolt! :)
|
+ - | Re: Re: *** HIX AUTO *** (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
00000000000000
Ma lattam egy regebbi autovagyamat egy hasznaltautosnal kulturalt aron,
es kivancsi lennek, mit lehet tudni errol a tipusrol, valamint ha meg
akarom venni, mire kel figyelni. Szoval az alany egy Peugeot 406 Coupe
1997-es 3000ccm V6.
Velemeny?
00000000000000000000000
Szerintem egy dologra figyelj: nehogy elvigyek eloled...
Udv joe
XM 2.1TD
Elore is koszi!
Caliban
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pxy1.dsl.net.pk)
|
+ - | autos talalkozo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
na vegre, eszrevettetek, hogy kozeledik az oktober 4-5., amikor a szep
oszi napsutesben HIX autos talalkozot szervezunk a Borzsonyben.
Orulok hogy vegre egyre tobb listatars jelentkezik. A szallasrol a
http://www.hotels.hu/korozsa cimen talaltok bovebb infot. Azert lenne
fontos a jelentkezes, mert a szallast es a kajat elore le kell foglalni (
). Csak rajta!!! Eszembe jutott, aki családostól
jönne, a faluban van fedett uszoda is (vannak meg mas erdekessegek
is a kornyeken, unatkozni semmikeppen sem fogunk).
avi
mobil: 0630/93-43-594
|
+ - | Re: nyomatek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Fogash,
Ezt jol leirtad, de jon a fizikus, aki fele ennyit megmond tized
egyszeruen: nezheted energetikailag is. Adott meretu motor adott
fordulatszam tartomanyban megbecsulheto mennyisegu levegot bir
beszivni. Viszont a benzin-levego keveresi arany nagyon szuk hatarok
kozott kell legyen, kulonben nem robban. Akkor viszont a beszivott
(fecskendezett, stb.) uzemanyag is rogzitett, ami viszont behatarolja
a benne levo energiat. Motorok hatasfoka nem sokban kulonbozik
kocsiknal. Energiat elosztva a fordulatszammal megkapod a forgatonyomatekot.
Mi kovetkezik mindebbol? Noveli forgatonyomatekot:
- Nagyobb motor
- Turbo
- Hatekonyabb szellozese a motornak (tobb, nagyobb szelepek, egyeb trukkok)
- Magasabb fordulatszamon hatekony motor (nem a maximalis fordulatot kell
nezni, hanem a jo hatasfoku tartomanyt, ami messze nem ugyanaz!)
Ebbol persze nem igazan lehet kimagyarazni a rovid/hosszu loket viszonyat,
viszont ra lehet jonni, hogy kamion versenyen (repulorajt) nem kene
atlagos sportkocsit berakni felvezetni, mert eltapossak. Mint anno
megtortent Hungaroringen (talan az elso ilyen futam volt).
De mondjuk tovabbra sem ertem, kit erdekel a forgatonyomatek, mert
tetszoleges forgatonyomatekot elo lehet allitani a sebessegvaltoval.
Ami erdekesebb, az a teljesitmeny illetve a forgatonyomatekilag 'lapos'
(fordulatszam fuggetlen) fordulatszam tartomany szelessege *aranyilag*
(pl. 500-2000 vagy 1000-4000 egyenerteku ilyen szempontbol).
Gyula
|
+ - | Kresz-teszt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> >Az tenyleg benne van a kreszben hogy ha vilagit az
oljanyomasjelzo
> >akkor nem kozlekedhetek a gepjamuvel?
>Ez sem igy van megfogalmazva. Szerintem a jateklicensszel
egyutt a
>hulyeseget is megvettuk kulfoldrol.
Szerintem ezt az elmult idokben modosithattak.
Nekunk sem igy volt a kerdes.
Egyebkent nekem elsore, harom 1 pontos hibaval sikerult.
Erdekes viszont, hogy apam, aki mar 30 eve vezet 2 hibaval
csinalta meg ezt is. En pedig 7-tel. Ebbol 1 db 3 pontos volt.
Amit viszont nem ertek. Ha kotelezo haladasi iranyt jelez a
tabla es mondjuk egy tobbsavos ut egyik savjaban allok, tehat
csak egy kotelezo iranyba haladhatok. Akkor nekem miert kell
iranyt jeleznem?
A jobbratartas elve is fontos dolog. De szegeny tanulo vezeto
mit gondoljon, mikor kreszbol kotelezoen be kell nyesni, hogy
mindig a sajat forgalmi savunk jobb oldalan kozlekedjunk. Az
oktato meg azt mondja, hogy ha szembe nem jon senki, huzodj
kozepre. Mert ugye senki sem szeretne szemetet szedni, vagy
barmi hasonlo okbol balesetet szenvedni. Lakott teruleten kivul
az uthibak leggyakoribb elofordulasi helye az ut szele. Es
technikai kialakitasabol kifolyolag ott gyulik ossze a sok
szemet.
Szamtalan mas ilyen van meg. Persze ugyanakkor erdekes, hogy a
nem sokkal enyhebb es egyszerubb szabalyokat mashol a
kontinensen kepesek betartani.
Pl. alapelv, hogy a gyengebbnek is mint a gyalogosnak szinte
mindig elsobbsege van.
Tehat nem gazolhatod el, csak azert mert nem gyalogatkelon
lepett le. Mint azt a kepes pelda is igazolta Foutvonalrol
alsobbrendu utra jobbra kisiven kanyarodva abszolut elsobbseged
lenne, ha nem lepne le ott egy gyalogos. Pedig zebra sincs.
Megis neki van elsobbsege.
Vannak akik nemhogy ezt nem tudjak, de nem is akarnak tudomast
venni arrol, hogy masok korulveszik oket. Es masok is cselekvst
folytatnak. A gond meg mindig a fejekben van.
Teeby
|
+ - | Teligumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Opel Astra F-re keresnek 14"-os acelfelnit. Ki arul ilyesmit?
Megkimelt allapotu hasznalt darabok is erdekelnenek..
Erdemes ilyet venni?
--
Balage - "Minden kapacitasom hatartalan, kiveve a boldogsag kapacitast.
A boldogsag kapacitasom beleferne egy gyufaskatulyaba, es meg a
gyufakat sem kellene kivenni belole.." (c) Marvin
|
+ - | Peugeot megallo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszonom a hozzaszolasokat.
Richie
|
+ - | Re: Megbukott az orszag Kreszbol!? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Wednesday 17 September 2003 04:53, gigiga88 wrote:
> A magyarorszagi KRESZ egyszeruen tulbonyolitott, a vizsga tele van olyan
> kerdesekkel hogy egyenrangu utkeresztzeodes, jobbrol szirenazo mento,
A kresz maga vagy a vizsga tulbonyolitott? Mert ha a kresz, akkor ajanlom
szemrevetelezesre a francia kreszt:-) Mikor nekialltam gondoltam hogy
bevagom ugyanugy mint a romant (lasd tegnapi levelem), aztan rajottem hogy
nemcsak azert lehetetlen mert 400 oldal, de azert is mert olyanok vannak
benne amit nem tudsz a gyakorlatra leforditani. (Pl. X tipusu uton ezek es
ezek a szabalyok ervenyesek; de egy forgalmas Y tipusut a prefektus X
tipusuva nyilvanithat stb stb. Ezt a felhasznalo nem tudja, nem tudhatja,
o a tablak alapjan tajekozodik es erdektelen hogy azert kell-e ugy menni
ahogy mert az ut besorolasat a prefektus megvaltoztatta.)
Ugyhogy az ittenieknek fogalmuk sincs a valodi torveny tartalmarol, ok is
egy kis konyvbol keszulnek fel mint ahogy te irtad az amerikaiakrol.
--
Udv, Sandor
|
+ - | Valasz: nyomatek *** HIX AUTO *** #1948 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> Temakor: nyomatek ( 67 sor )
> Idopont: Tue Sep 16 21:34:48 CEST 2003 AUTO #1948
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>>>>
Na de vajon miert? Az igazan izgalmas kerdes itt kezdodik. Miert
"porgosebb" egy rovidloketu motor? Porgosebb egy 80mm loketu 1300cm3-es
motor egy 80mm loketu 2000cm3-esnel? Ha igen, miert? Ha nem, miert?
<<<<<<<<<<<<<
Nem porgosebb. Ugyanis egy 80mm-es lokethez 1300 cm3 esetén kb. 72 mm furat
tartozik. 2000 cm3 eseten pedig 89mm, vagyis a furat/loket arany 0,9 vs.
1,11. Szinte a ket veglet (kis tulzassal)! A miertre a valaszt megadtad: a
hosszu loket noveli a dugattyu kozepsebesseget, amit nem lehet a
vegtelensegig emelni.
>>>>>>>>>>>>>
2.) a dugattyu felulete: minel kisebb a dugo felulete (=ezzel a
hengerfurat atmeroje), ugyanakkora nyomas annal kisebb erot kepes rajta
kifejteni. A nagy furat tehat a nagy nyomatek iranyaba vezethet
bennunket (azonos nyomas es lokethossz mellett).
3.) a hajtokarcsap excentricitasa a fotengely forgastengelyehez merve
(ez mellesleg a lokethossz felevel egyenlo). Minel nagyobb ez a sugar, a
hajtokarral atadott ero annal nagyobb erokaron fejt ki nyomatekot a
fotengelyre, vagyis a motor forgatonyomateka (ugyanakkora nyomas es
dugattyufelulet eseten) nagyobb.
Igy tehat oda jutottunk, hogy mindent novelni kell, es akkor biztos lesz
jo nagy nyomatekunk. Ha viszont a furatot ES a loketet is noveljuk,
akkor a loketterfogatunk is novekszik.
<<<<<<<<<<<<<
Abban megegyezhetunk, hogy a 3. pontnak nagyobb a hatasa a nyomatekra, a 2.
-nak pedig a teljesitmenyre, termeszetesen azonos hengerurtartalomnal
maradva.
A sokszelepes technologia a felso tartomanyban elonyosebb motorokat tesz
lehetove, de ez altalaban azzal jar, hogy az adott hengerurtartalomhoz egy
viszonylag porgos motort terveznek, hogy ezt kihasznaljak a loero
erdekeben. Igy viszont alul egyaltalan nem biztos, hogy erzekelhetoen jobb
lesz a ketszelepesnel - de az atlagjuzer ugyis csak azt nezi, hogy mennyi a
LE, a tobbi nem erdekli. Utana meg csodalkozik, ha az 1.2/82 loerovel az 1%
-os emelkedon is vissza kell kapcsolni...
udv, Akos
|
+ - | mozgo trai (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hi,
tegnap a 2/a-n szambazok szokasos tempoban ugy 130 kornyeken, sort
elozok, amikor latom, h mar nem fogok beferni 2 kocsival elorebb, ezert
besoroltam az aktualis pozicioban levo kocsi moge. szerencsemre. egy
kozepkek metal vw golf iii-as egv-794 rendszammal haladt 90el, hatul az
ablakban keklampa, elol a muszerfal folott meg egy trafi. elkisertem
egeszen vacig, neha amikor valaki elozni probalt, akkor kijottem ele, es
intettem neki, h jobb lesz nem elozni. ha hat ezt nehanyan nem fogadtak
meg, sot vacnal a korgyurun is tobben elem jottek, mivel ott ketsavos az
ut. sot egy mikrobusz be is allt kozenk, latnia kellett azt a masinkat
az ablakban, ettol fuggetlenul amikor leszukult egysavosra, es raadasul
zarovonal is elkezdodott mar, akkor kezdett elozesbe. a hujeje!
homer
|
+ - | lebuktal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
penteken delutan 3 kornyeken az ulloi uton elottem ment egy zold szinu
golf ezh-479-es rendszammal :) ki volt? villogtam egy feher tavkozlesi
puntobol, de nem vetted eszre ;)
homer
|
+ - | KRESZ (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Szerintem ennek joreszt az az oka hogy Magyarorszagon (meg
> Europa tobbi reszen is) egyszeruen tulsagosan bonyolultak a
> szabalyok. Amerikaban egy 80 oldalas kis fuzetbol kell a KRESZ
> vizsgara felkeszulni, de ez tartalmazza az auto vararlasara, ittas
> vezetesre es hasonlokra vonatkozo szabalyokat is. Egy atlagos IQ-
> val rendelkezo ember egy este alatt fel tud keszulni a vizsgara, es
> meglepoen jol mukodik a dolog. A magyarorszagi KRESZ egyszeruen
> tulbonyolitott, a vizsga tele van olyan kerdesekkel hogy egyenrangu
> utkeresztzeodes, jobbrol szirenazo mento, hatulrol villamos kisivben,
> szembol teherauto nagyivben, balrol biziklis, felulfrol meg helikopter
> kozeledik, akkor kinek van elsobbsege? Ha az eletben netalan
> elofordul ilyen szituacio, akkor se fogja senki vegig elemezni a
> helyzetet, hanem altalaban kolcsonos udvariassag alapjan
> oldodik meg a dolog. Az emberek 90%-anak legalabb 5-10
> masodperc kell hogy felmerjek az elsobbsegi viszonyokat ha mondjuk
> egy egyenrangu keresztezodesben harom auto talalkozik. A
> gyakorlatban ennyi ido soha nincsen, ugyhogy akkor tok folosleges
> az egesz. Szoval szerintem mindenkinek sokkal konnyebb lenne ha
> leegyszerusitenek a szabalyokat.
> Gigi
En meg nagyon remelem, hogy egyedul vagy ezzel a gondolkodassal.
Az egyetemen rengeteg dolgot tanultam, filozofiatol a tobbfazisu
rendszereken at a magneses mezok 3 szemeszteres kinlodasaig es
ebbol a jelenlegi munkahelyemen kb. 0%-ot hasznalok fel, ami ugye azt
jelenti szamodra, hogy tok feleslegesen tanultam 5,5 even at... A
KRESZ vizsga arra is hivatott, hogy kiszurje az alkalmatlanokat, ezert
en a te otleteddel ellentetben arra szavaznek, hogy legyen meg
szigorubb! Es ne lehessen annyit ismetelni. Es ne kapja meg barki. Az
amerikai modell, ami szerint engedj at minden hulyet, aztan korlatozd
az egesz forgalmat ugy, hogy ne haljon meg, csak a fele, meg epits
olyan utat, nehogy kanyar legyen rajta es csak villanyrendoros
keresztezodest epits, mert azt a 80% erti... Europa egy teljesen mas
modell, hisz nem racshalos utak vannak, hanem a tortenelmi idokbol
kifolyolag kialakult egy utrendszer, amit mar lehetetlen atepiteni (Buda)
es sok helyen felesleges is... Sokat beszelek egy new yorki csoporttal,
nem ismernek senkit, aki eleteben atlepte volna a 70 mph-t. mikor
kerdem, hogy miert, hisz remek utak, nulla forgalom, erre csak azt
mondta utoljara Deny, hogy is not allowed... altalaban 5000 km-es utra
is ugy indul el, hogy tempomat 50 mph es gurul 4 napot... Es meg egy
dolog van, amiben egyetertenek Deny-ek: America is bullshit. Bejarta
az egesz vilagot, elt Japanban, Norvegiaban, Torokorszagban,
Izraelben, Bulgariaban, Olaszorszagban (ezek >1 ev, + mas 100 helyen
par honapot) es szerinte ha Europa (illetve konkretan Kelet Eu) elkezdi
az USA-t utanozni, nagyon rossz lora tesz, mert az amerikaiak csak
pofaznak es rengeteg dolog beteg, tobb sebbol verzo, viszont
szamunkra nagyon lukrativnak tunik (american dream...), viszont nem
vagyunk kepesek meglatni mogotte a rosszat. Szoval hagyjuk mar ezt
az amerika imadatot es a hasonlitgatast veluk... Nalunk is vannak jo
dolgok es nem kell minden szirszar miatt a szomszedba jarni! Es
veletlenul is a magyar KRESZ szerintem nagyon magas szinten van, a
szlovakhoz kepest biztosan. Szegyelltem is magam, hogy tobb pontot
is vesztettem, 2 kerdest egyaltalan nem ertettem, ill. a biciklist
(motorost) akkor sem fogom ua a savban elozni, mert ha fejreall
elottem, akkor szarban leszek, en mindig nagy ivben kikerulom. A tobbi
rossz valaszomra sajnos nem emlekszem :(
>Uj korkerdes: Ki hanyadszor_r_a ment at a kreszvizsgan?
>es hany pon_t_tal? (hibapon_t_tal)
15 evesen kismotorra 55 pont. 17 evesen nagymotorra 55 pont. 18
evesen (huha immar 10 eve...) 55 pont. Nalunk a maximum az 55 pont,
49 mar nem megy at, ilyenkor 1 potvizsgara jogosult. Ami tetszik a
magyar rendszerben, az az orvosi felulvizsgalat, nalunk ilyen nincs, ha
18 evesen atment, 45 evesen felhulye vak alkoholista letere ugyanugy
vezethet tovabb, mig ra nem jonnek valamilyen baleset soran, hogy
vak...
>A legzsakos kerdes sem volt egyertelmu szamomra. Mi van ha az
>autoban van utasoldali legzsak de kikapcsolhato? mert akkor is van
Biztosan utasoldali legzsakrol volt szo? Mert szerintem oldallegzsakrol,
ami ugye nem kikapcsolhato...
> Szoval az alany egy Peugeot 406 Coupe 1997-es 3000ccm V6.
Istenem, de gyonyoru auto!! Pininfarina mester egyik legnagyobb
remekmuve! Beulve picit lehangolo az interier, picit tobbet vartam, de
kivulrol meseszep. A 3.0 V6 szinten nem rossz darab...
> Ezeken kivul engem meg bosszantott a "katalizatoros autot
> be szabad-e tolni?" kerdes. Termeszetesen be szabad, hogyha
> csak az onindito rossz. Ha szar a gyujtas, akkor viszont nem
> szabad tologatni.
Az olajnyomas es a betolas latom nagy gondot jelentett mindenkinek...
Vagyunk egy atlag voros bombazot, akinek a popsija ala raknak egy
autot es nem indul el. Erre kiszall, ranez a motorra: Aha bazmeg, csak
az onindito szarott be, gyertek fiuk nyomjatok be? Vagy huha, a
gyujtas rossz, hivom az automentot, nem szabad tologatni...
Eszmeletlen, mennyire nem kepesek az emberek mas fejevel
gondolkodni...
Elarulok egy titkot: vidaman tovabb lehet menni vilagito olajnyomas
visszajelzovel es akarhanyszor betolhatod a katalizatoros autot. Nem
tiltja senki, a te autod, te fizeted. A gyartok viszont nem ajanljak. Ha
telenyomja benzinnel a katalizatort, kifizeted a kb. 180 ezrest es mesz
tovabb. Esetleg jo magyarkent kivagod a szemetbe es odahegesztesz
egy masfel colos csovet. Kesz...
> throttle position - folytoszelep (gazpedal, pillangoszelep) pozicio
fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto
fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto
fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto
fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto fojto
:)
Cs.
www.cuoresportivo.sk
|
|