1. |
Re: Gumi (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
2. |
ki latta ? (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: *** HIX AUTO *** #127 (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ha van valakinek tapasztalata, vagy csak mondanivaloja az
>ujrafutozott gumikkal kapcsolatban,
Vettem egyszer ujrafutozott gumit, mert azt mondtak, hogy
pont olyan jo mint az uj, meg egy ev garancia is van ra, ra'ada-
sul nem is volt mas ami jo lett volna az en kocsimra.
A lenyeg az, hogy 10 e km utan elszallt mint a gyozelmi zaszlo,
jelentos karokat okozva a karosszeriaban, mivel a levalo futo-
felulet ossze-vissza vert mindent ami az utjaban volt. Mentse-
gukre legyen mondva, hogy nem a futozott resz jott le, hanem
szalszakadas tortent, de a lenyegen ez nem sokat valtoztat, mi-
vel a guminak hiaba uj a futofelulete, ha van mar benne vagy
100 e km :-(
Az igazsaghoz az is hozzatartozik, hogy 160-170 korul mentem
hosszabb ideig, mikor elkezdett razni a kormany,mire csokken-
tettem a sebesseget, igy a defekt "csak" 120-nal tortent. Igy is
eleg zuros volt megallni, de szerencsere ejjel 1/2 3 volt es nem
volt senki az uton.
Ami a lenyeg : Ha valaki futozott gumit vesz, szamlat megorizni,
tisztazni a garancialis felteteleket, ( nekem komoly fenyegeto-
zesembe kerult mire kifizettek a ka'romat ) es valoszinuleg nem
szabad nagyon gyorsan menni...
Imi
|
+ - | ki latta ? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
sziasztok !
2 hete ellopotak egy Opel SWING bordo metal-t
EPP-243 Bp-rol vittek el, de allitolag meg mindig
ott van. jartatokban-keltetekben ha latnatok....
egy doktornenie VOLT.
bes.
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #127 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello mindenkinek!
irta:
> muszerfalba szerelve (nem raragasztva kis dobozkaban - arrol sir, hogy kamu),
> gyujtaskabel megszakitasa kapcsoloval (azt hiheti, hogy egyszeruen csak szar
> a kocsi, ezert atul egy masikba), gyanus helyen parkolva trafo/eloszto kozott
i
> kabelt kiszedni es magaddal vinni, me'g gyanusabb helyen hosszabb ideig parko
lv
Remelem nem a gyujtokabelbe akarsz egy bontoerintkezot bekotni! Tul nagy lennea
meglepetes, ha a kapcsolo bontott allapotaban is beindulna a kocsi (kiveve tala
n
egy erre a celra szant kapcsolo eseteben). Ugyanis az atlag kapcsolok erintkezo
-
tavolsaga kb. 5 mm, nem nehez belatni, hogy egy pillanat alatt athuz rajta a
negyfeszultseg. Egy 105-os skodaval csak kb 2000km utan vettem eszre, hogy az
elozoleg kicserelt, majd visszatett elosztofedelbol kianyzik a szenkefe. A kocs
in
meg
veletlenul sem lehetett eszrevenni ezt az apro "hianyossagot", sem teljesitmeny
-
csokkenes, sem fogyasztas szempontjabol.
A gyujtokabel kivetele jo modszer, en is alkalmazom. Egy masik -ezzel egyenerte
ku-
- megoldas, ha egy 10-15A aramu kapcsoloval rovidrezarod a megszakitot (felteve
,
ha van a kocsidban olyan). Ezek a modszerek azert tetszenek nekem, mert nem
egyertelmu hibat generalnak, ezer egyeb mas oka is lehet, hogy nem indul az aut
o,
mig az akkusaru bontasanal a tolvaj szamara (is) egyszeruen kikovetkeztetheto (
es
orvosolhato) lehet a "hiba".
Udv.: Z.O.L.I.
|
|