1. |
RE: Chrysler Stratus (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
2. |
va: ablaktorlolapat (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
3. |
Gumi, felni (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
4. |
Autokiallitas (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
5. |
Teli gumi Mondeora (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
6. |
Dacia felni, szélvédő (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
7. |
RE: Escort kozepso oszlop (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: OFF (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: erdekes (mind) |
73 sor |
(cikkei) |
10. |
GUMIAr.. (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
11. |
Benzinar (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: megoldas a rejtvenyre es Re: tartosteszt (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: *** HIX AUTO *** #1245 (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
14. |
re: megoldas rejtvenyre (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: erdekes (#1242) (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: Skandinav autok (#1242) (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: Teligumi (#1242) (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
18. |
Sarga 518 (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: Uj cimem van! (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
20. |
Mai nap esemenyei (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
21. |
Erositot keresek (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: ablaktorlolapat (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
23. |
Mindenfele (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
24. |
va: erdekes (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
25. |
Opel Astra Classic kontra Renault Thalia (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
|
+ - | RE: Chrysler Stratus (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ismeri valaki a Chrysler Stratus,...
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9027024
pJ
|
+ - | va: ablaktorlolapat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> az uj lapat idegesitoen ugral torles kozben.
> Nos, mit lehet ezzel kezdeni?
Az ablaktorlo gumik finom, simogato jarasanak behangolasa
az egyik legkenyesebb muvelet egy auton. :-)
Van a torlokar, a lapat es abban a gumi.
Van olyan lapat, ami szereti, ha rezzenestelenul rogzul
a karhoz, vagy olyan is, ami azt szereti ha kicsit kotyog.
Apro, csak sajat magad altal kitapasztalhato trukkel
szuntetheto meg a lapat also, vagy felso szelenek dadogasa.
Lehet, hogy nagy a kar rugoereje es az allo lapatot erosen
deformalja egyik iranyba. Nehezen billen at a gumi a masik
iranyba es ugral az uvegen.
Amikor semmi nem segit, akkor az ember vasarol egy masik
tipusu ablaktorlot, majd egy harmadikat stb.
Ezt addig csinalja, mig meg nem talalja az igazit.
Annal a markanal azutan leragad. :-)
Ez nalam a Champion
--
Meszaros Geza
|
+ - | Gumi, felni (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Felnivel kapcsolatos kerdesem van nagyerdemuhoz.
Majusban vettem egy Astra Classic-ot és lassan aktualisnak latom
a teli gumi felrakasanak idejet. Elozolegesen a csalad altal birtokolt Golf
III.-as
(VW rulez ;)) gumijaira szemet vetettem, ezeknek a meretei 175/70 R14.
Jelenleg az auton 175/70 R13 nyari gumik vannak ehhez való felnivel.
A kerdes: okozhat-e barmi jellegu problemat, ertem ezalatt csapagyak, valamik
ido elotti eloregedeset, ha ezekhez a teli gumikhoz veszek
14-es Astra felniket es ezeket rakom fel, mint ha egy 13''-ost vennek.
A nagyobb kerekatmero a sebessegek nemi hosszabbodasan kivul okoz majd barmi
mast?
Erdemes-e majd a 13-as kerekeket 14-re cserelni?
Valaszokat kosz elore is.
udv,
Richie
|
+ - | Autokiallitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
„K_Malac: mult evi oke, hogy lapos volt, az oldtimerek sem
tetszettek?
Csak az oldtimerek miatt volt erdemes kimenni, de azokert
tenyleg!
Udv:
Bence”
Nekem is ez a velemenyem. Na meg volt egy erdekes, bar
kicsit kopottnak tuno egyedi auto 4,5 M-ert: BMW E36 350i.
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Teli gumi Mondeora (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
195/60 R15 meretben keresek teli gumit. T, H, esetleg V
jelzesut :). Egy tavalyi ADAC teszt (ott 28 fajta 195/65
R15 T-t teszteltek) az alabbi otnek adott nagyon jo
minositest az alabbi sorrendben:
Conti Winter Contact TS 790
Goodyear Ultra Grip 6
Toyo Snowprox S 940
Uniroyal MS Plus 55
Bridgestone Blizzak LM-18
Mi a velemenyetek, szerintetek melyiket erdemes valasztani?
Valszeg a Toyo a legolcsobb.
A TS 790-et a Conti igazabol a Scorpiora ajanlja – ezt nem
igazan ertem, egyreszt kifutott modell, masreszt ha jo a
meret, miert ne? Ugyanakkor megjeloli szinte az osszes
kozepkategorias autot (E46, C merci, Alfa 156, A4, stb)
sot, meg also-kozep kategoriasokat is (Golf, Bora, A3,
stb). Nekem volt Winter Contact TS 780, ami jo volt, csak
havon-jegen lejton lefele elegge csuszkalt az auto (az meg
a 2 literes volt). Ebben lehet szerepe esetleg annak is,
hogy a Becsigumi Kft-nel (III. kerulet Becsi ut) nem az
ajanlott forgasiranynak megfeleloen raktak fel oket (mint
kesobb kiderult).
Az Uniroyal Conti tulajdonban van – letezik meg ez a marka?
1998-ban meg tuti, hogy elt. Goodyear Ultra Grip 5 (?) volt
nekem, az jo volt. Bridgestone Blizzak?
Altalanos markaimidzs talan kevesbe szamit, minden gyarnak
vannak jol es kevesbe jol eltalalt termekei. Lenyeg: ebben
a meretben (viszonylag ritka) mi a legjobb? Illetve, mi az,
ami kb ugyanolyan jo, csak nem 30e, hanem mondjuk 25.
Elore is kosz mindenkinek a segitseget.
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Dacia felni, szélvédő (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Kérném a segítségeteket abban, hogy hol lehet Budapesten Daciahoz felnit venni
(3 csavaros), valamint első szélvédőt. Az is jó ha egy bontóból szárm
azik, csak "megfelelő" minőségű legyen.
A válaszkat emailba kérném, hogy akit nem érdekel azt ne zavarjuk.
Köszönettel: Lez.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: mail.dss.hu)
|
+ - | RE: Escort kozepso oszlop (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok, szia Kiss Istvan !
>… megroggyant a Ford Escortomban (88-as 1.6D) a bal kozepso oszlop.
>… de sehol nem talalunk ilyet.
>… Nem tudtjatok, hol tudnek uj, vagy bontott bal kozep oszlopot szerezni ?
A XVI. Lorinci u. 31.-ben a Ford bontoban szerintem talalsz, ott bontjak, szed
ik szet a kulonbozo Fordokat.
Hivd fel oket telefonon: 256-4070
Udv. Havel Jozsef
|
+ - | Re: OFF (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"Temakor: OFF ( 10 sor )
> Idopont: Mon Oct 1 11:24:15 CEST 2001 AUTO #1246" leveleben irta:
>
>>Szvsz 7koznap kene menni, mert 7vegen
>>todul ki a sok eszetlen.
>
>Ja, mondjuk aki nem tud napkozben kiugrani, mert 1.) olyan a munkaja, 2.)
>50-100-200km-re lakik az orszag vizfejetol... Ne feledd, hogy az orszag
>lakossaganak NEGYOTODE NEM PESTI! Attol mar eszetlen? Erre igen be tudok
>gurulni, mikor vki a fovarosban azt hiszi, o szarta a vilagot. Es sajnos
>altalanos...
Teljesen igazad van, allandoan felfedezem, hogy a marketing cegeknel, a
multik marketing osztalyain csupa seggfejek ulnek, akik szerint Pest az
Isten, mi meg a videki bunkok! Bebizonyitsam? Nezzetek meg barmely multi
vagy Mo.-on tobb videki telephellyel rendelkezo ceg ismerteto kiadvanyaiban,
tv reklamjaiban a telefonszamokat, a videki telephelyek, aruhazak
telefonszama elott mindig kiteszik a korzet szamot a pestiek elott nem. Az
egyik verzio szerint magatol ertetodo, hogy mindenki tudja Pest korzetszamat
(1-es) az emberek ugy szuletnek, vagy a masodik verzio: a vilagon Pesten
kivul emberek nem elnek es ugysem telefonalnak, arra meg telefon sincs.
Bocs a listatol eltero iras miatt, de nagyon egyet ertek
[Hungary]-al, nem kell az embert lenezni azert, mert nem Pesti.
Sanyi
|
+ - | Re: erdekes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fogash irta:
> Statisztika a Mo-i szgk allomany osszetetelerol:
> Lada 14,6%
> Trabant 10,3%
> Opel 9,5%
> VW 7,3%
> Skoda 6,9%
> Wartburg 6,4%
> Suzuki 5,7%
> Ford 5,3%
> Fiat 4,2%
> Polski 3,8%
> Renault 3,4%
> Peugeot 1,9%
> Audi 1,7%
> Toyota 1,7%
> Dacia 1,6%
> Mercedes 1,5%
> Nissan, Mazda, Citroen, Daewoo egyenkent 1,4%
> Seat 1,0%
> Egyeb: 7,9%
>
> Hozza ket megjegyzes tolem: 1.) A Tra-Wa paros meg mindig 17%, azaz a 2,5
> millio szemelyautobol meg mindig bo 400ezer ketutemu nyomul. Elenyeszo?
1. Teljesen nyilvanvalo, hogy ez nem a legfrisebb statisztika.
2. A Trabantok es a Wartburgok jelentos resze NEM ketutemu. Igy a 17%, amit
irtal eleve jo nagy csusztatas.
3. Nem az autok darabszamat kell nezni, hanem azt, hogy mennyit hasznaljak
oket, es hogy hogy, meg azt, hogy mire. Egy trabantos sokkal kevesebbet
autozik, mint az atlag, azt is tobbnyire videken teszi, ahol akar mennyi
trabant pofog nem lesz olyan szennyezett a levego, mint a koruton. Trabant
eseteben eleve nincs szo elmenyautozasrol, vagy az ezzel egyenerteku "na
leugrom a botba Az alfaval (A golffal) cigijer" kirandulasokrol. A Trabant
kozlekedesi eszkoz, nem elmenyforras. Az atlag trabantos, ha csak teheti
tomegkozlekedik, igy amennyi kornyezetszennyezest megsporol azzal, hogy
metroval jar dolgozni, igazan megteheti, hogy hetvegen kitrabantozik a
telekre. A Trabant akkor fustol jol (a szivatorajtafelejtestol eltekintve),
amikor viszonylag sok varosi hasznalat utan megroptetik es begyullad a
kipufogoban felhalmozott olaj. Ez rendszerint nem a belvarosban kovetkezik
be, hanem akkor, amikor mar kiert a palyara. Ott tisztabb a levego, persze
hogy erzekenyebb az ember a szagokra. Ez nem jelenti azt, hogy amit
budosebbnek erzel, az karosabb. Biztosan tapasztaltad mar, hogy sultkrumpli
keszites utan mindenhol sultkrumpliszag van a lakasban, csak a konyhaban
nem. Megis, ha a sultkrumpliszag embereket olne senkit sem mentene meg az,
hogy a konyhaba menekul a szag elol. Ugyan igy felesleges hisztinek tartom
az, amikor valaki azon panikol, hogy Trabant megy elotte es nincs az
autojaban belso keringtetes, es ettol rakos lesz a gyereke. Ugyan ez az
ember batran maximumra allitja a Koruton a szelloztetest, mert akkor nem
erez semmi budoset. Regi mondas: a budostol meg nem halt meg senki.
4. Azt is erdemes figyelembe venni, hogy egy akar milyen auto eloallitasa
legalabb olyan kornyezetterhelest okoz, mint a hasznalata. Igy ilyen
szempontbol az, aki csak 15 evente csereli le az autojat pontosan otodannyit
szennyez, mint az, akinek harom evente uj autoja van.
5. A ketutemu NOx es CO kibocsatasa sosem volt ertekhatar feletti es sosem
volt szo az ertekhatarok emeleserol, hogy a trabantok megfeleljenek (annal
is inkabb ladak es skodak eseten). Egyedul CH kategoriaban van kiugras az
elegetlen uzemanyag kipufogo rendszerbe kerulese miatt, de ezt a zold kartya
szempontjabol nem merik.
Mas: Amit a zold kartya ellenorzes megszigoritasarol irtal, az egyszeruen
hatastalan. Tudok olyan zoldkartya kiallito helyet a belvarosban, amit
kizarolag tomegkozlekedessel lehet megokzeliteni. Az autonak meg a szinet
sem ismerik, de akkor is beirjak a "mert" adatokat. Ez az egesz csak
burokracia, semmi ertelme nincs, csak kellemetlensegeket okoz az autosoknak.
Ehelyett a kozuti ellenorzest kellene komolyabban csinalni, kitiltani a
belvarosbol az atmeno teherforgalmat, megtiltani azt, hogy a reggeli es
delutani csucs kozepen mindenfele aruszallito, koltozteto teherautok,
valamint a vedelmi dijat szedo BMW-sek a peepshowk elott muszaki hibat
szinlelve savokat foglaljanak le, es akadalyozzak a belvarosi forgalmat. Ez
okoz legszennyezest, nem az a 0,2%-nyi trabant a forgalomban.
Zigi
|
+ - | GUMIAr.. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Azt nem tudom, hogy Ausztriaban pontosan milyen arak mennek, de aki
>esetleg teli gumi vasarlason tori a fejet, plane nagyobb meretu
>abroncsot keres, talan erdemes arrafele is szimatolni. Ha nagyon fel a
Ausztriaban is olcsobb joval mint itthon...
Nekem telibol toyo van, le nem cserelnem semmire annyira bevalt..
Ant
|
+ - | Benzinar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:31 AM 10/2/2001 +0000, you wrote:
>A Bp, XI. ker. Hunyadi Janos uti JET kutnal 199,9 Ft a 95-os literje!
>Ha valaki ugyis arra jar, erdemes benezni.
Jaqhh akartam en is irni, csak lusta voltam.. a kutas szerint a total
akarja kinyirni oket, a jet arpolitikaja az hogy mindig 3ftal olcsobbna kel
la benzint adni mint a kozelukben levo kutnak.. Hat a total levitte az
arakat.. :)))
Ant
|
+ - | Re: megoldas a rejtvenyre es Re: tartosteszt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Kedves Fogash!
Ugy latom, nagy megelegedessel toltott el, hogy talaltal _egy_ azaz 1
nemet autot, sot Porschet (!), amely a letezo hibajelensegek egesz
sorat produkalta. Azt tudtad, hogy ez az a Porsche (egy Boxster), amit
Porsches korokben csak "Barbie-Porsche"-nak titulalnak, s igaz
markahivonek eszebe sem jut, mint megveheto auto?
Szamomra - s gondolom sokan ugyanigy vannak vele - a Porsche majdnem
egyenlo a 911-sel illetve annak kulonbozo gyari szamokon futo
utodaival. Ha majd ezekrol is _tobb_ ilyen remhistoriat hallok, akkor
lehet, hogy en is azon fogok morfondirozni, hogy megkopott a gyar regi
dicsosege.
Ugy gondolom, hogy nincs tokeletes szeriagyartas, barmely marka
gyarthat selejtet. Ez csak akkor baj, ha tul gyakran megismetlodik. Te
nem igy latod?
Meglep - es komoly csalodast okoz -, hogy egy egesz markat _egy_ azaz
1 auto hibastatisztkaja alapjan beskatulyazol, ennel nagyobb
jozansagra szamitottam, foleg Toled :-(
A maganvelemenyem egyebkent nem valtozott, tovabbra sem vennek
Porschet, meg ha tellne is ra, de ezt nem a minosege miatt vallom,
hanem amit nehany honapja mar leirtam.
Es nem vagyok hive amugy a nemet autoknak sem (akkor inkabb francia
vagy olasz).
Udv, Bazsi.
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1245 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [International]
> Temakor: Re: make your penis bigger ( 11 sor )
For what? I have a big car...
san :-)
|
+ - | re: megoldas rejtvenyre (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Szoval a kovetkezteteseket mindenki vonja le maga, nekem az jott le belole,
> (sokadszorra is), hogy a nemet autok tavolrol sem olyan jok, mint
> amilyennek tartja oket a kozvelemeny.
> Udv
>
> AR 155 2.0TS16V Super
Ahogy vesszuk. Ha abbol indulsz ki, hogy ~4 ev alatt rakoltod az auto javitasar
a az uj aranak 11%-at, akkor az
nem sok. Negy ev alatt szvsz barmelyik markaju auto javitasara elkoltod az aran
ak 11%-at.
Ugyhogy ez a fika visszaesett.
san
|
+ - | Re: erdekes (#1242) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Hozza ket megjegyzes tolem: 1.) A Tra-Wa paros meg mindig 17%, azaz a 2,5
> millio szemelyautobol meg mindig bo 400ezer ketutemu nyomul. Elenyeszo?
Es mi van a negyutemu Trabikkal es Wartburgokkal???
Ed
|
+ - | Re: Skandinav autok (#1242) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Vicces egyebkent, hogy a legtobb naptetos Renault Angliaban
> talal gazdara... Aki volt, az tudja, hogy kabrio is
> rengeteg van, csak a nemeteknel van %-ban tobb.
Talan azert, hogy azt a keves napfenyes napot minel jobban elvezhessek...
Ed
|
+ - | Re: Teligumi (#1242) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Kozeledik a tel, kellene kedvenc UNO-mra teligumi, de nem tudom milyet
> vegyek. Szerintetek? Az adatok 155/70r13, 150 fole nem megyek,
> mindennel egyutt sem tobb 1200kg-nal, es guminkent max 10e ft-om van.
Debica (az e-nek farkincaja van, kiejtes: denbica) Frigo? A listan
dicsertek, az Auchanban idonkent akcios szokott lenni. A 155/80 R13-at
tavaly osszel 7000-ert vettem. Hoban nem volt alkalmam kiprobalni, igy
sajat tapasztalattal nem szolgalhatok.
Ed
Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
I don't want ANY spam! [...] I don't like spam! [Monty Python]
|
+ - | Sarga 518 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hejjho!
Ma reggel lattam eletemben eloszor forgalomban HIX
matricat. Az aldozat tuti, hogy Esther sarga 518-asa volt,
de egy ba'tsi vezette, ugyhogy eltekintettem a daridotol.
mogotte alltam a Bartok-on, mikor a 7-esre kanyarodott ki.
VTI
|
+ - | Re: Uj cimem van! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihó!
> Jon ez a franya tel, nekem meg meg mindig nincsen
> garazsom. :( Ugy utalom a kapargatast!
> Legalabb tiz percel elobb kell elindulnom az AUTOHOZ,
> hogy legyen idom a mellektevekenysegre.
Egyébként is érdemes legalább 5 percet járatni a motort alapjáraton,
ha lehűl az idő... ennyi idő alatt pedig felmelegszik a szélvédő és
legalább elől kézzel le lehet söpörni a jeget.
> Hu, teljes letargiaban vagyok.(Utalok koran kelni!)
Ez szerintem nem koránkelés kérdése, hanem normális esetben
beletartozik az autózásba, hogy hidegben nem azonnal indulok, hanem pár
percet várok... járó motorral.
--
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 /+36303687792
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 7.2 -=- http://andromeda.rgstudio.hu
|
+ - | Mai nap esemenyei (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok.
Ma elkellet utaznom Kaposvarra egy jogi ugyem kapcsan. Ami ismet csalodast
okozott az allami KBI alltal. Amit eszrevettem odauton! Fel - fel villano
olajnyomas lampam 90 es temponal :-o( Pedig most volt oalajcserem Valvoline
Turbo V 15w-40 es olaj van benne. Nivon a felso szintig, tapintasra pedig
viszkozus. Mi a franc lehet. Masik egy kiados durdefektet kaptam az erdi
emelkedo elott cca. 2 Km - re elotte. Gumi KO. Viszont egy kellemes
meglepetes ert :-) Espedig egy rendorauto fekezett a hatam mogot es
megnyugtattak, hogy segitenek abban, hogy ne rohanjanak belem. Es amig a
gumit kicsereltem addig a forgalmat eltereltek a belso savba. Nagyon
jolesett ez a josegitoszandek. Sot meg a csere utan utanam jott, hatha meg
tortenhet velem vaami esemeny. Ez tortent velem diohelyban. Koszonet
megegyszer a rend oreinek a segitseguket. Ez jol esett peldas cselekedetuk.
Bocs a Kaposvari autostarsaimtol, hogy nem tudtunk talizni, de a jogi
kepviselomet is . Legkozelebb jovo januarjaban kell mennem.
Udvozlettel: Frigyes
Ui: Skoda listara is ment.
A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50 ; 06-20-9446-107
HIX autosmatrica , hatso ablak futoszaljavito, elso ajto legterelo kaphato,
Millitec listatagoknak 10% kedvezmeny, BARDI autotol vett alkatreszek utan
10% kedvezmeny listatarsaimnak
|
+ - | Erositot keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Melyladahoz szeretnek autoba valo
erositot venni. Ha esetleg tudnatok
akar hasznaltan is valami nagyon
olcso fajtat akkor irjatok !
Legalabb 150 W-os kellene
8 vagy 4 Ohm-on (1 csatorna kell csak).
Elore is koszonom:
Istvan
|
+ - | Re: ablaktorlolapat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> a kovetkezot kerdeznem Toletek: 2 ev utan uj ablaktorlo laptokat kellett
> vennem a regi helyett elore. Gondosan a szakszervizben vasaroltam (lehet,
> hogy ez volt a hiba), es az uj lapat idegesitoen ugral torles kozben.
> Nos, mit lehet ezzel kezdeni?
nekem akkor nyikorog, meg pattog az uvegen a lapat, ha nincs megfelelo
kenese, azaz tul keves a viz az ablakon. nem tok en sem mit csinalni, mar
azt is hallottam, hogy azert van, mert az automosoban a viasz az ablakra
kerul, es hogy mosas utan takaritsam le az ablakot valami viaszoldoval
(terpentin talan?) viszont masoknak nem csinalja ugyanezt meg szarazon
sem. egy benzinkutnal azt mondtak nekem, az utangyartott lapatok semmit
sem ernek, eredeti gyari a jo. kituggya...
homer
|
+ - | Mindenfele (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Autosok!
Fogash, azert megneveztem a markat. Mit nyertem? :))
(Virtualis villaskulcs? :) Csokit nem kerek.:))) )
Tamas, hasonlo keppen jartam en is. Markaszervizben vettem
az ablaktorlo lapatokat, aztan 1 honap utan mar idegesitoen
kezdett ugralni. A helyes eljaras (foleg tel elott) a lapatok
leszerelese, aztan jobb (esetleg bal) kezzel a kukaba postazni
es valami jobb minosegut feltenni. Valamint levonni a tanulsagot,
hogy hol szabad ablaktorlolapatot venni, es hol nem :)))
Nekem sikerult :)))
Gabor
Suzuki 1.3, VFR750F, FZR600
|
+ - | va: erdekes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta :
>A darabszam, az csak darabszam.
>Az uzemora, a megtett kilometerek tobbet mondananak.
....
>Ha elmegy orankent 10 Trabi, vagy Warnyu - az sok.
Kimaradt a statisztikabol, hogy a Trabik, Warnyuk tobbsege videken
talalhato, es a legtobb az orszag keleti regioiban. Ha megfigyelitek,
errefele jarva tenyleg tobbet latni.
Zsolt
--
|
+ - | Opel Astra Classic kontra Renault Thalia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A subjectben emlitett vita csaladomban zajlik, ugyanis autocsere ele
nezunk. Ez a ket auto jott szamitasba, mind az ar (2.3 M korul), ferohely,
csomagter, motor, viszonylag alacsony uzembentartasi koltsegek miatt. Az ar
fele keszpenz lenne, a tobbi reszlet. A kerdes koltoi : Ti melyiket
valasztanatok ? Mi szol pro es kontra ?
Esetleg mas tipus is erdekelne, csak mi ??? Hangsulyoznam, csak uj autorol
lehet szo, esetleg 1-2 eves, ha ezekre is van reszletfizetesi lehetoseg.
Mennyivel alacsonyabb igy az ara ? Eleget szivtam mar 10 ev koruli autokkal
.... Tenyleg, markakereskedoknel van lehetoseg reszletfizetesre ujszeru
hasznalt autok eseteben ? Milyen feltetelei vannak a reszletre vasarlasnak
? Ha tudnatok errol bovebb felvilagositast adni, nagyon megkoszonnem,
abszolut nem vagyok jaratos a temaban.
Zsolt
- OPEL Kadett E - (me'g ... )
|
|