1. |
Honda huto (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Easyrentacar (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
3. |
vonyohorog, Peugeot turbo(dizel) (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
4. |
GPS utoljara (mind) |
87 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: bankkartya (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
6. |
Thalia ules (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: 2B Kft. (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: DJ Tiszy (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Eladom az Alfat? (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
10. |
re:bankkartya (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
11. |
autobehozatal - biztositas (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
12. |
Hol vagyok? (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
13. |
Gazpalack (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
14. |
muanyag & gumi apolasa (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
15. |
eladom az Alfat? (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
16. |
Bankkartya (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
17. |
Autós rádiót vásárolnék ötleteket várok!!!!! (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: erdely-HAT (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Honda huto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Anyosomnak surgosen kellene a '84-es 1.5-os Honda Civic-be
egy huto, mert az eredeti kilyukadt.
Ha valaki tud egyet elfogadhato aron (10-12e Ft.), azzal
nagyon lekotelezne.
A hetvegen nem tudom olvasni a listat, ha van valakinek tippje:
20-9165-707.
Elore is koszonom!!!
Ropi
|
+ - | Re: Easyrentacar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [International]
>Mert ha egy kisebb koccanasa is lett volna, a fizetendo osszeg 500 font
>(vagyis ennek megfelelo helyi valuta) lett volna...
Erre kotottem en naluk kiegeszito biztositast (28 font volt egy hetre),
ami az 500-at 25-re maximalizalta volna.
Ja igen azt azt hiszem nem irtam, hogy kicsi a csomagtartoja a mercinek
(a volvohoz kepest :-) )
>Felado : [Hungary]
>Szoval jo szivvel ajanlom oket, elerhetoseguk:
>telefon: 250-52-25, 06-30-96-14-777
>web: http://www.buznakft.hu
En meg ugyan csak elozetes infokat kertem toluk, de Kristoffal napokig
elleveleztunk, es ez alapjan nagyon pozitiv a benyomasom roluk.
A'kos
|
+ - | vonyohorog, Peugeot turbo(dizel) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nemreg volt tema a vonohorog, friss adalek:
Asszony megallt a Stop tablanal, amikor valami csattanas hallatszott
hatulrol. A gyerekulesbol 4 eves lanyom felnezett:
- Anya, mi volt ez?
- Belenk jottek, kislanyom.
- Hat, jobban oda kell figyelni...
Kiszallt, megnezte a Daewo-t, annak a muanyag lokharitoja, egyik lampaja,
indexe, hutoboritasa ripittyara torott. Az XM-en ki kellett cserelni a
vonohorog muanyag sapkajat.
-----
Az XM-ben 2.1-es turbodizel motor van, padlogazon 4600-nal leszabalyoz
/5000-nel kezdodik a piros/. 90-nel otodikben 2000-et, 120-nal 2700-at
porog, 130-nal majdnem eleri a 3000-es fordulatot /a folott nem tudom, mert
ott mar celszeru az utat figyelni/. Ahogy nezem, a turbonyomas igazan csak
teletalpas gyorsitasnal megy fol, vagy ha 160-180 kornyeken jar az ember. Ha
huzamosabb ideig mesz magas fordulaton, a turbo rendesen folmelegszik
/hallottam olyat is, hogy voros izzasig, ami azert kemenynek tunik/, eppen
ezert az ujabbakat ellatjak vizhutessel is. Valahol olvastam, hogy pl.
autopalyan megkergetve a gepet, majd parkoloba lehajtva celszeru vagy 5
percig jaratni a motort leallitas elott /Mitsu kezikonyv???/. Aztan olyat is
hallottam, hogy
hideg motornal sem celszeru tulsagosan izgatni a turbot, mert az almoskonyv
szerint az mely zsebbenyulast jelent. Jo lenne, ha valaki megszakertene
ezeket a dolgokat...
A Maroti Automuszaki konyvesboltban valoszinuleg talalsz magyar nyelvu
konyvet a Peugeot-hoz.
/mar megint nem tudom a telefonszamukat!/
Udv joe
|
+ - | GPS utoljara (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A lenyeget elfelejtettem, vagyis azt, hogy hogyan is tortenik a
helymeghatarozas.
Az alapallas tehat az, hogy a GPS holdak mozognak a palyajukon, es
folyamatosan kuldik a jeleket: mindegyik hold azonos ado frekvenciat
hasznal, de minden holdnak egyedi modulacios kodja van. A pogar meg a nagy
magyar pusztaban szeretne tudni, hogy hol is van eppen, ezert bekapcsolja a
GPS vevojet. A szerkentyu azonnal elkezd keresgelni, es mivel minden
bekapcsolaskor tobbek kozott letolti a muholdak poziciojat tartalmazo
almanach file-t is, pontosan tudja hogy kit keressen /kivetel, ha hosszabb
ideig volt kikapcsolva, vagy Bivalyrocsogerol atruccantunk Kuala Lumpurba,
amig ki volt kapcsolva. Persze ilyenkor sincs gond, csak tovabb tart az
inicializalas/. Amint megtalalja az egyik hold jeleit, elkezdodik a
szinkronizalas. A tavolsagot kell megkapnunk a hold es a vevo kozott, amit
ugy szamitunk ki, hogy mivel a jel terjedesi sebesseget ismerjuk
/fenysebesseg/, megmerjuk a kibocsatas es a vetel kozott eltelt idot. Igen
am, de az elso kerdes: honnan a fenebol tudjuk, hogy az adott jelsorozatot
mikor eresztette utjara az adott hold? A masik dolog pedig az, hogy ha olyan
atomorakat raknanak a kezi GPS vevokbe, mint amilyenek a holdakon
talalhatok, akkor legfeljebb Torgyan Jozsinak lenne ilyen keszuleke /ha
kapna ra kolcsont/.
Az elso kerdesre a valasz az, hogy a vevok pontosan ismerik mindegyik muhold
(egyedi) kodsorozatat, amelyik civil (C/A) kod eseten ismetlodik minden
milliomod masodpercben, es minden vevo generalni tudja pontosan ugyanazt
a jelsorozatot. Amint a vevo megcsipett egy holdat,
elkezdi osszehasonlitgatni az o jelsorozatat a holdrol erkezo jelsorozattal,
ezt a fazist hivjuk szinkronizalasnak. /Ha figyeltek egy kezi GPS vevot,
ilyenkor mar latszik a hold azonositoja (sorszam 1-tol az utolsoig), de a
jel erosseget mutato csik meg "ures"/. A szinkronizalast persze egyszerre
12 csatornan kepes vegezni a vevo, vagyis max. 12 holdat tud kovetni
egyszerre (marmint a 12 csatornas vevo...).
Amint a vevo altal adott idopillanatban generalt jelsorozat pontosan egyezik
a holdrol erkezo, a hold altal adott idopillanatban generalt jelsorozattal,
a vevo dorzsolgeti a kezet, vigyorog, es ettol a pillanattol kezdve
nyugodtan hatradol. Ha most kivetitenenk a falra a vevo altal generalt
kodsorozatokat, ala pedig a GPS holdrol jovo kodsorozatokat, akkor azonos
digitalis mintat latnank, de a holdrol jovo jel egy kisse el lenne csuszva.
Logikus: a ket minta azonos idopillanatban lett generalva, de az egyiknek
utaznia kellett tizenvalahanyezer kilometert. Most mar nem kell mast tenni,
mint megmerni, hogy idoben mekkora ez a keses, aztan mar csak ossze kell
szorozni ezt az idot a fenysebesseggel, es megkaptuk a muhold tavolsagat.
Itt jon a Rolex kerdes:
az egesz rendszer lenyege ugyanis a nagyon pontos ora. Ugye a
muholdak atomorai pontosabbak 1 nanosec-nal, ami fenysebesseg eseten
kevesebb mint 30cm-es hibat ad. A foldi vevonek megegyezo pontossagu orara
van szuksege, de nem szukseges tudnia az abszolut idot, eleg ha egyszerre
"ut" az atomoraval (ennek beallitasara szolgal majd a 4. holdrol vett jel.)
Ahhoz, hogy kiszamitsuk a pozicionkat van negy ismeretlenunk: X,Y,Z
(szelesseg, hosszusag es magassag) valamint a T, ami az orahiba. A
megoldashoz negy meres kell, vagyis negy hold, a holdaknak ismernunk kell a
pontos koordinatait /ezeket megkapja a vevo a tegnap emlitett harmadik
modulacion./ A meres kozben nem szamit, hogy a vevo all, vagy mozog.
Az elso muholdra torteno meres egy gomb felszinere rak bennunket, a gomb
sugara a muhold - vevo tavolsag. A masodik holdra torteno meres utan ket
gomb metszespontjain vagyunk valahol (ami ugye egy kor). A harmadik meres
gombje ennek a kornek a keruletet metszi ket ponton (ebbol az egyik tavol
esik a Foldtol, igy kiejtheto es mar kapunk X,Y-t). A negyedik meres csak
az egyik ponton megy keresztul, es ez segit kiegyenliteni az orahibat,
megpedig ugy, hogy tudjuk, a negyedik holdrol kapott tavolsagnak (a negyedik
hold gombjenek) pontosan metszenie kell(-ene) a masik harom gomb (egyik)
metszespontjat. A vevo addig igazitgatja plusz/minusz a belso orajat /ezzel
egyutt a szamitott tavolsagot/, amig egy pontba rendezodnek a metszesek.
Persze ez nem pont, hanem a muholdak elhelyezkedesetol fuggo es az egyeb
hibaforrasokkal (muhold palyaadatok, muhold ora hiba, ionoszferikus es
troposzferikus keses, foldi reflexio, vevo tipusa) terhelt pozicio, ami
mostansag mondjuk 3-20 meter vizszintesen, magassagugyileg joval tobb,
polgari kezi GPS vevok eseten, korrekcios jelek vetele nelkul.
Napjainkban harom rendszerrol beszelhetunk: a GPS (Global Positioning
System) az USA reszerol; a GLONASS (Global Navigation Satellite System)
Ivanek reszerol /ha meg muxik/, es hogy Europa se maradjon le, jon majd az
EGNOS (European Global Navigation Overlay System) es a GNSS (European Global
Navigation Satellite System), ez utobbi foleg francia es nemet tamogatassal.
Az EGNOS erdekes dolog, a GPS-szel egyuttmukodo, azt atfedo rendszer,
'98-ban ket Inmarsat-3-as holdrol kuldte a jeleket, tehat van igazsag abban
is, amit Fogash irt a geostacionarius palyarol... Harom fo szolgaltatasa
van/lesz: navigacio, ellenorzes es korrekcios jelek sugarzasa. A navigacio
lehetove teszi GPS-szeru jelek sugarzasat, ez elvileg elkezdodott '98-ban.
Az ellenorzes tavolsagi hiba becslest tartalmaz a GPS, GLONASS es EGNOS
rendszerekre nezve. A korrekcios jelek sugarzasa pedig lehetove teszi az
elobbi harom rendszert hasznalva 5-10 meteres pontossag elereset navigacio
eseten, es elvileg ma mar mukodnie kellene. Terveztek mas fejlett
kiegeszitoket is, mint pl. elsodleges navigacios rendszer repulogepek
leszallasahoz, de a fene tudja, hogy ez mukodik-e mar.
Udv joe
|
+ - | Re: bankkartya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihó!
> Fogashnak mar a folyoszamlajan volt a penze - neki ketyegett,
> csak kartyaval nem erte meg el. Miert kell ezen csodalkozni.
> Mindenki kerdezze meg a bankjat, hogy a szamlajara kerulo
> penzt mikor erheti el a bank sajat, vagy mas kartyaelfogado
> helyen.
> Ha van bankkartyad, akkor nezd meg a terheleseket vasarlaskor
> A havi elszamolason lathatod, hogy 1, 2, vagy meg tobb nap utan
> jelenik meg a terheles a szamladon.
> Ezen, ugye nem szoktunk morogni.
Hmmm... lehet, hogy valamit félreértek, de nekem a hárombetűs banknál
azonnal levonják-hozzáadják a kérdéses összeget, sőt erről SMS-t is
kapok. Szóval akárhol fizetek is (lehúzzák a kártyát), beütöm (vagy nem
ütöm) a kódot, és amikor írom alá a cetlit már csipog a telefon.
--
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 /+36303687792
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 7.1 -=- http://andromeda.rgstudio.hu
|
+ - | Thalia ules (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello !
A minap lattam az index ADOK-VESZEK rovataban:
"Momo T-Frame, és Momo T-Frame Comfort versenyülések ( mindkettő piros színű )
,
Momo övekkel ( 3 pontos, 2" széles, piros színűek ) egyben eladók.
A cuccok keveset használtak, megkímélt állapotúak. Ár : 80 E. Ft Érdeklődni :
06-20-916-8653 ( Dodi )"
Zotya
|
+ - | Re: 2B Kft. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Vegul eszembe jutott, hogy fenn vannak a neten, sikerult megtalalnom oket,
igy tegnap voltam is naluk.
A bejarati ajtajuk annyira szuk, hogy az Alfa tukrei mellett 1-1 cm sem volt
ki es behajtaskor.
En is jokat mondhatok roluk.
A munka vegefele az egyik srac kerdezte: Ugye HixAutos vagy? :))
Udv, Laci
|
+ - | Re: DJ Tiszy (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Varj, inkabb valami piros posztot!
Tehat: A Renault Thalia gyarilag 40 LE-s motorral keszul es a
kereskedesekben szedik ki a fojtasokat, igy lesz 42!
:)
SzaboZE
----- Original Message -----
From: >
Newsgroups: hun.lists.hix.auto
Sent: Friday, July 06, 2001 2:56 AM
Subject: DJ Tiszy
>
> Sziasztok!
>
> Eszembe jutott, hogyan csalogathatnank DJTiszyt!
> Szoval:
> Renault............FUJ, Renault............. keves..............gyenge
> ................Renault ............szar............ Renault
>
> Udv, Bazsi.
>
>
>
>
>
|
+ - | Re: Eladom az Alfat? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Egyszeru!
Veszel egy kitet, amival az alfadat atalakitod mondjuk daewoo ticova! :) A
linken talalt cikk adta az otletet!
http://www.vezess.hu/hirvilag/hirek/previewfull.php?idx=715
Akinek nincs netje: Egy ceg azzal szorakozik, hogy kitet gyarta Mazda
MX-5-hoz, amivel konnyeden atalakul a kocsi BMW Z3-a.
Idezet: "Het muanyag idom, ket eredeti lampa es egy hutoracs: maris kesz a
Z3 az MX-5-bol"
Vegul piros poszto BMWM5 baratunknak: Igy mar tenyleg elhiszem milyen jo gep
az a BMW! :)
SzaboZE
----- Original Message -----
From: >
Newsgroups: hun.lists.hix.auto
Sent: Wednesday, July 04, 2001 2:56 AM
Subject: Eladom az Alfat?
>
> Hello,
>
> mostanaban (= tavasz ota) ez a LEGFOBB GONDOM:
> Nap mint nap elofordul, hogy elottem egy Felicia lelassit,
> megvar es mikor kozel erek is indexelek, hogy elozok,
> akkor belelep. Kedvemtol fuggoen reagalok, volt ugy, hogy
> fek es vissza moge, de legtobbszor odalepek neki. Tegnap a
> Feliciat 150-nel ertem utol, 175 kellett a biztonsagos
> elozeshez. Azert olyan sokara, mert nem kapcsoltam vissza,
> otosben mentem neki es 90tol 150ig nem tudtam akkora
> elonyt szerezni, hogy biztonsagosan ele tudjak menni.
> Es ezt csinaljak Lanosok, Sepiak, Cliok, Yarisok
> es Shumak. Nem egyedi eset, eskuszom sokszor felek elozni.
> Sok emberben automatikus felebred a vadallat, ha egy Alfat
> lat, vagy mi? Mit csinaljak szerintetek?
>
> Egesz vilaggal nem versenyezhetek, megfutamodni (visszasorolni)
> meg nem gyakran akarodzik. Mi a megoldas?
>
> Cs.
> AR 146
>
>
>
|
+ - | re:bankkartya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A bankkartyas dologgal, melyszerint csak egy nap kesessel veheted le a
szamladrol a penzt csak reszben tudok egyeterteni, ugyanis csak abban az
esetben kesik az atutalas ha nem annal a banknal vagy szerzodesben
amelyikkel a ceged is megkototte.Ebben az esetben valoban egy nap az
atfutas. A ceged atutalja a szerzodott banknak a zsirt és o utalja
tovabb abba a bankba amelyikkel te alsz szerzodesben.Erre a torveny 24
orat ad(amit a bankok ki is hasznalnak).De ez meg nem eleg, mert miutan
a te bankodhoz kerult elektronikus uton a penzed, akkor meg o is
kesleltetheti.A torveny ebben az esetben azt irja elo, hogy meg aznap a
felhasznalo szamara elerhetove kell tenni az osszeget.Ez mar bankoktol
fugg, de altalaban csak deltol lehet a penzhez hozzajutni.
Van meg egy gigszer a dologban, megpedig ha az utalas penteken tortent
akkor max kedden latod meg a szamladon a zsozsot mert hetfon nincs
kifizetes a bankokban(heti elszamolas miatt,de ezt altalaban a
munkaltatoval kotott szerzodesben megprobaljak elkerulni).En speciel a
Bp. Banknal vagyok a cegem pedig az Erste bankkal all szerzodesben, igy
en is csak egy nap kesessel jutok a penzemhez, de orom az uromben, hogy
en mar reggel nyolctol le tudom venni a penzt a szamlamrol.
Udv mindenkinek!
A LE legyen veletek!
Arpi
|
+ - | autobehozatal - biztositas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
http://www.vilaggazdasag.hu/actual/mauto.sht
Ha valaki esetleg ide jon (D), akkor nem kell kotnie annyi biztositast,
mint regen. Menjen el az egeszsegbiztositohoz, es kerjen H/D, D/H dokumentumot.
Ez kulonosen szol azoknak, aki H-ba utaznak rendszeresen (Csendi, etc...)
Ezt gondolom, hogy a magyar rablogazdasagban, es kizsakmanyoloorszagban nem
hirdetik, mert amugy is megcsappanna a hiena biztositok sajnos amugy is
alacsony jovedelme...
szoval hajra.
csaba
|
+ - | Hol vagyok? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Bazsi irta:
>>>
Eszembe jutott, hogyan csalogathatnank DJTiszyt!
Szoval:
Renault............FUJ, Renault............. keves..............gyenge
................Renault ............szar............ Renault
>>>
Huuuuuu, erre azert ugrom!! :-)
Koszonom az aggodast!
Mint azt paran tudjak, ket honap alkotoi szabadsagon voltam, amibol 3 hetig int
ernetem sem volt, csak
net-cafe-kban probaltam kovetni a HIXAutot (mar nem birok ki 1-2 napot sem nelk
ule... ...kronikus...)
Most ujra a munka nyamvadt mezejere leptem, de legalabb lesz napi HIXAuto!! :-)
Egyebkent meg asszem minden levelem vegere be fogom illeszteni ezentul:
*******************
Hallottad?
1) 30 db GIK-es Astra 31 rendszammal...
2) Beepitett fenykepezos lampak az M3-as bevezeton...
www.kamuzsaru.hu
*******************
Jo? :-)
Na, udv,
deejay tiszy
|
+ - | Gazpalack (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szeretnem megkerdezni, hogy a potkerek helyere elfero
tartalyok forgalomban vannak-e magyarorszagon? 1.3-as
kombi Wartburgba szeretnek gazt szereltetni, lehetoleg a
hatso csomagter megtartasaval. Valaszt kernem maganban
is. Koszi!
Teddy
|
+ - | muanyag & gumi apolasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Regebben volt tema az auto muanyag alkatreszeinek apolasa.
> Akkor kiderult, hogy a szilikonspray oregiti az anyagot, es sokkal
> inkabb ajanlott valamely hazilag osszeallitott keverek. Nekem
Eppen tegnap vettem Turtle Wax muanyag & gumi apolot, amira az
van irva, hogy szilikon az alapanyag (egyik legdragabb apoloszer).
Az autos ujsagokban is a szilikon bazisu tisztitoszereket ajanljak.
Cs.
AR 146
|
+ - | eladom az Alfat? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>> Egesz vilaggal nem versenyezhetek, megfutamodni
>> (visszasorolni)
>> meg nem gyakran akarodzik. Mi a megoldas?
> 1.Gondold vegig: biztos, hogy nem eleg az adott szituban a
> 150kph? Nem masztal ra tul agressziven?
Nagy ritkasag, amikor en valakire ramaszok.
Foleg 80 km/h-nal. Nem szeretek mostaban 110-en felul
jarni a faluk kozott, mert sok a nyul.
> 2. Legyel buszke az autodra, hogy mindenkinek ez
> jut eszebe rola.
Nem mindig buszkeseg, neha kinos tud lenni.
> 3.Valts vissza...
mai aldozatom egy ranezesre 10 eves 2.0 Nissan Primera.
70-el tokolt, aztan mikor melleertem valahogy gyanusan
soka tartott az elozes. 110-nel meg mindig fej fej mellett,
visszanyomtam harmasba es eltuntem. Mas kerdes, hogy
ez nekem mennyibe kerult...
> 4.Vegyel egy 2.0 TS-t :-)
A kovetkezo Alfam nem 1.6 lesz, az biztos :)
Sokszor sajnalom, hogy 8 honapja nem tudtam azt a fel
milliot elokaparni az 1.8-ra. Ha vissza lehetne az ido kereket
tekerni...
Cs.
AR 146
|
+ - | Bankkartya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
Geza irta:
> Ha van bankkartyad, akkor nezd meg a terheleseket vasarlaskor
> A havi elszamolason lathatod, hogy 1, 2, vagy meg tobb nap utan
> jelenik meg a terheles a szamladon.
> Ezen, ugye nem szoktunk morogni.
ez igaz, de kamatszamolaskor, stb. a tranzakcio valos idejet
szamitjak. Nekem pl. az 5 horvat tankolasombol meg csak kettot
vontak le, de ha levonjak, akkor biztosan nem az aktualis datummal,
hanem pl. jun. 15-el...
Es igenis morgok rajta, mert tudom, hogy 900 kuna koruli osszegrol
van szo, de fogalmam sincs, mennyi penzem van most es 1 hettel
fizetes elott (sajnos) most minden szazas szamit. Azt meg inkabb
hagyjuk, hogy mi tortenik, ha a horvatok le akarjak szedni a penzt
es a szamlamon nem lesz annyi.
Tehat kedves horvatok - kerve kerlek benneteket, szerdaig ne
nyuljatok a szamlamhoz, mert ugysem talaltok rajta semmit :((
Cs.
AR 146
|
+ - | Autós rádiót vásárolnék ötleteket várok!!!!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Hátha valaki okosat tudna nekem mondani! 520i Bmw-be szeretném a mostani
ősöreg SONY rádiós magnómat lecserélni. + Hangszórókat tetetni. Szó
sincs arról hogy stúdiót építenék, tehát csillagászati árú hifik nem
érdekelnek. Nem húz külön egyik márkához sem a szivem. Lehet
SONY,Clarion,Pioneer, JVC, vagy Kenwood. Viszont van néhány szempont:
- Nem kell, hogy zsír új legyen. Ha valaki csak azért cserélné le a
sajátját, mert jött egy újabb típus akkor nekem használt is megfelel. De
kifogástalan legyen. Ez azt jelenti, hogy minden jól működjön
rajta!!!!!!!
- Levehető legyen az előlapja. Figyelem nem csak a kis gombok hanem az
egész előlap!!!
- Én leggyakrabban rádiózom tehát ha lehet ne csak 6 FM-et lehessen
memorizálni.
- A TUNER-nek jól és stabilan kell fognia az adókat!!!!
- A kijelzője a lehető legnagyobb legyen, nem szeretem a csík
kijelzősöket.
Magánba küldhettek leírást vagy képet róla.
Ja és ha valaki igényt tartana egy olcsó SONY-ra az enyém eladóvá válik
amint meglesz az új...
Na pááá minedenkinek!!!!
|
+ - | Re: erdely-HAT (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
A AUTO 1158-ban irta Laszlo Csendes >:
>Most akkor mikor lesz a tusnadi talalkozo?
Jul 18-22 kozott ha minden igaz. Remelem szep ido lesz, mert itt meg
mindig esik minden nap.
--
Minden jot, Fekete Zoltan mailto:
|
|