1. |
Re: taviranyitos autonyitas (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
2. |
Tipp-rol ollozva :-))) (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
3. |
Szilikon (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
4. |
vw (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
5. |
suzuki elso ablakra legterelo (vagy miaszosz :) (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
6. |
betujelek (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
7. |
valaszok fogashnak (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
8. |
Sebessegmeres (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Wartburg, Opel-benzinora (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
10. |
DOHC 16V :-) (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
11. |
SIERRA 2.0i DOHC (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
12. |
Polo Variant (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
13. |
A GYALOGOS IS EMBER (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Re:auto.hix.com (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
15. |
Komoly vevő lennek kb. 3 eves, szervizkonyves Renault L (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
16. |
Re:Re: Trabant benzinlopas (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
17. |
Lada speed, Wartburg 1000 (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
18. |
sahal (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: ceges kocsi km (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
20. |
Holanc gyerekulessel.... (mind) |
56 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: taviranyitos autonyitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>tegnap egy 156-os Alfa es egy 500-as Merci kozott talaltam az
>autom a parkoloban. 10 percig nyomogattam a taviranyito gombjat,
>kozelrol, messzirol, de nem nyilt ki... Egyszer mar valaki megirta,
>mi lehetett az oka, de elfelejtettem... 30 meterrel arrebb nem
>volt gond.
Szerintem ennek ketfele oka lehet.
1., (ezt en soha nem tapasztaltam, de hallottam rola) valamelyik autoba
(akar picit tavolabbiban is) KARC riaszto van. Volt fonokomnek ilyen volt,
es neha ketsegbeesetten jottek be az uzletbe, hogy egy pillanatrta kapcsolja
mar ki, mert nem tudnak beszallni a kocsiba. (marmint a sajatjukba)
2., (ezt tapasztaltam) TV vagy Radio adast sugarzo antenna volt a
~100-200m-es korzetben. Bar ebben az esetben valoszinuleg be sem tudtad
volna riasztani az autot.
Udv:
Csaba (Armando)
*** Balesetek, katasztrofak *** http://www.extra.hu/krimi
*** ICQ UIN: 24695548 *** Keress penzt netezessel!! Kattints ide:
*** http://www.sokpenz.net/jelentkezes.cgi?840816
|
+ - | Tipp-rol ollozva :-))) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kudarcba fulladt kreativ kifogasok ittas vezetes kapcsan
Januarban Vermont allam Windsor megyei birosaga elott John B. Byrnes
kototte az ebet a karohoz, hogy o az anyosulest foglalta csak el mig
a kocsit az o Becky nevu kutyaja (egy szetter) vezette.
Novemberben a Pennsylvania allambeli, 40 eves ifj. Ronald McDonald
szerint o csak egy-ket percig vezetett es csak azert, hogy baratnoje, aki
eppen kisbabajat pelenkazta, kezet moshasson, hogy ne piszkolja
be a volant.
Februarban egy Milwaukee allambeli 76 esztendos bacsi orvosa
utasitasara hivatkozott, miszerint neki kocsivezetes ide, kocsivezetes
oda, napi ket italt le kell eroltetnie a torkan.
Tisztelettel
Waginger Balázs
Sarasota
|
+ - | Szilikon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
A szilikon spray-k illetve muszerfal apolok mukodosenek mi a lenyege ?
Mint egy tisztitoszer leszedi a koszt, vagy inkabb mint egy radir a felso reteg
gel
egyutt tavolitja el? Ha a masodik, akkor hol a hatara a hasznalat gyakorisagana
k ?
Zsolt
_______________________________________________________________________
Why pay when you don't have to? Get AltaVista Free Internet Access now!
http://jump.altavista.com/freeaccess4.go
_______________________________________________________________________
|
+ - | vw (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
VW. Golf II. típushibái tapasztalatból:
- vízpumpa szivárgás ezért csere
-ablaktekerő bowden szakadás
-összes ékszíjtárcsa erős kopás
-ajtókilincs törés
-első lámpa foncsor rozsdásodás
-első kerékcsapágy gyors kopása
-első féktárcsa hullámosodása
-dízelnél erős rezonanciák
-fűtőradiátor szivárgás ezért csere
-idősebb modelleknél hátsó ajtó rohadás az ablak alatt
-kipufogó hátsó dobnál becsatlakozásnál rohadás
-váltó rudazat perselyeinek kopása ezért pontatlan kapcsolás
-műszerfal világítás kiég
-tolatólámpa kapcsoló zárlat
-kézifék bowden nyúlás
-dízelnél gyorsabb önindítókopás
-váltókar alatti rugó összemegy, határolás kikopik,ezért hátramenet
nehézkes kapcsolása
-a hűtőben lévő ventillátor-hőkapcsoló meghibásodása
-10 év feletti példányoknál:
- lengéscsillapítók hibája
- hátsó futómű szilent
széthullik
- féltengelyen lévő
rezgéscsillapító széthullik
- gyors ékszíjkopás
|
+ - | suzuki elso ablakra legterelo (vagy miaszosz :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Tudja valaki, hol lehet elfogadhato aron kapni az elso ablakra olyan
muanyag izet? (na ezt jol megaszondtam :) Nem csipem, hogy be
tud csoppenni az eso a nyitott ablakon, meg az ablakmoso is
klasszul elfolyik oldalra (amugy 3 ajtosra kene)
Ha egy mod van ra, ne markakereskedest mondjatok, az
arresukbol nem kerek.
Elore is koszi az otleteket
ps : Frigyes, mondd, hogy neked van, mert akkor vegre lesz Hix
matricam is ;)
Udv
TLantos, a gyorshajto
Lantos, Tibor
| http://alpha.rulez.org/~tlantos
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | betujelek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
Nemregiben volt szo a tipisok betujeleirol.
Az amerokai swift-ben pl. a GL az alapmodellhez(GA) kepest
legkondit es radiosmagnot tartalmaz plusszkent.
Ehhez kepest nalunk a GA megszunt, a GL meg a fapad.
ADios
Lantos, Tibor
| http://alpha.rulez.org/~tlantos
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | valaszok fogashnak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>> a kormanyt, maradt a satu... Es ismet talalkoztam regi
>> ismerosommel, akit aquaplanning neven ismer az autosvilag.
>> Kimondott elvezet volt kormanyozni es fekezni ugy, hogy
> Akivel ezek szerint meg egyszer sem talalkoztal. :( Az aquaplaning a ...
>... a kormany, a kocsi meg nem reagal. Amit te ateltel, az a helyzetbol
>adodoan inkabb egy szimpla "vizes uton blokkolunk"-ra emlekeztet, ami
>ugyanugy veszelyes, es orulunk, hogy tulelted, de ne keverjuk ossze a
>szezont a fazonnal.
Teljesen igazad van, bar akkor ez teljesen mindegy volt. A kormanyt
csavargattam, fekeztem a kocsi meg csak uszott tovabb. Koszonom,
hogy helyretetted a dolgokat.
>> A pech akkor jon, ha rosszul mutat a kmora :)))
>> 10% mechanikus meromuszernel ide-ode nem nagy falat,
>> es rogton kiugrik +/- 7 deci :(((
> Sebessegmero 10%os pontatlansaga nem jelenti automatikusan a km-szamlalo
> 10%os hibajat! Sot! A klasszikus esetben az egesz ketyere egy az
eroatvitel
Ooopsz. Nem a sebessegmero pontatlansagarol irtam, hanem a km allas
szamlapjairol. Teletankolok, lemegyek vele 600 km-t, de rosszul mutat (10%),
es csak 540-et mentem. Es orulok a szuper fogyasztasnak :))
Csaba
|
+ - | Sebessegmeres (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello SOMA,
>> A pech akkor jon, ha rosszul mutat a kmora :)))
>> 10% mechanikus meromuszernel ide-ode nem nagy falat,
>> es rogton kiugrik +/- 7 deci :(((
> Nem vagyok 100%-ig biztos a dolgomban, de legjobb tudomasom
> szerint a sebessegmeronek es a kilometerszamlalonak nem sok
> koze van egymashoz. Csak addig, amig a spiral beer az oraba.
Mivel mar masodik vagy, aki reagal, azt hiszem nem irtam
erthetoen amit akartam... A kmora nalam a megtett kilometereket
szamlalo kutyu, a sebmero meg a sebesseget km/h-ban mutato
kutyu. Bocs, ha osszezavartam valakit.
Cs.
|
+ - | Re: Wartburg, Opel-benzinora (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nemes Marcus irta, 2000. 06. 02, 01:03:27 +0000-kor kelt leveleben:
> : >Vennek egy 1.3-as Wartbourg-ot.
> : >Mit kell rajtuk jol megnezni?
>
> : Hogy nem-e veletlenul Wartburg van a hatuljan. Mert ha igen, akkor az
> : Eisenach-i (NDK, gy.k. DDR) leanyvallalat gyartotta, es nem eri el az
> : eredeti francia minoseget. ;-)
>
> Ez nekem uj. Legy szives aruld el, hogy a 4-utemu Wartburgokon mi francia
> ill. francia anyavallalat? Vagy csak ugy altalaban a minosegen
> humorizalsz?
Nem hiszem. A Wartbourg-on. A burg nemet szo, a bourg meg francia, uganazt
jelentik... ^
--
Hali SaGa
SANDOR Gabor > a magyar TeamOS/2 tagja
gpg key fingerprint = 6D88 35BB 4607 F533 7419 210A 27F9 7270 0410 A7FA
|
+ - | DOHC 16V :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Árpi, hello HA!
Eloszor os koszonom a Scenis kiprobalasra meghivast. Most elutazom bo ket
hetre, de utana mindenkeppen elni fogok az ajanlatoddal, mert nagyon
erdekel.
Egyebkent pedig, ha mar nyelveszkedunk:
"csak a 16V az _IGAZI_ DOHC?
(Double, OverHeaded CamShaft = dupla, felulvezerelt vezertengelyek)
Elviekben fuggetlen az elnevezes a szelepszamtol, bar mostanra
mindenkeppen osszefugg vele."
Ezek szerint a 24V mar nem tartozik mostanra a DOHC ala? :-) Lehet, hogy 16V
helyett hengerenkent 4V-t ertettel? :-)
Udv mindenkinek
MONDEO 24V KARE§Z
|
+ - | SIERRA 2.0i DOHC (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello HA, Szia Peter!
Miutan opelom is tobb volt, meg Fordbol is a masodikat koptatom, s az elso
pont Sierra 2.0i DOHC volt '92-bol, hat batran mondhatom, jol valasztottal.
A 2 lityis Sierra nagyon kenyelmes, eros auto, en utaztam az enyemmel
tartosan 200-akat... :-) (Mielott letoltok a szabalysertesert, Nemeto.-ban!)
Tapasztalataim szerint a motorolaj minosegere nagyon erzekeny, meg az inkabb
surubb, mint ritkabb cserere is. Gyertya ua.
Egyebkent a hatsokerekhajtasa eleg joindulatu, egyedul telen nagyon szuk
kanyarokban kell komolyan odafigyelni, hogy finoman nyomd neki. Ha figyelsz,
nem ugral a hatulja.
tehat hasznald egeszseggel es ha nagyon jo Fordos szerelore van szukseged,
akkor keress meg.
Udv
MONDEO 24V KARE§Z
|
+ - | Polo Variant (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello HA, szia Peter!
Igazad van, a Polo Variantot elfelejtettem. pedig jo pelda lett volna, a 360
literes kombi csomival.
Udv
MONDEO 24V KARE§Z
|
+ - | A GYALOGOS IS EMBER (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello HA, szia Teso!
Azt irod: "a gyalogos is ember.Es ot csak a ruhaja vedi"
En ezt mashogy ismerem: a gyalogos is autos, csak o mar talalt parkolot.
:-))))))))
Udv
MONDEO 24V KARE§Z
|
+ - | Re: Re:auto.hix.com (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A megoldas pofonegyszeru, ott van a levelben is: a firewall program
(gondolom egy cegnel vagy, akkor a szerver) megakadalyozza belepesed. Meg
kellene kerni a rendszergazdit szepen, udvariasan :)))
Udv: Djpaci
> wrote in message news:...
>
> Sziasztok Autosok!
>
> A AUTO 0763-ban irta :
> >Kedves AUTO-sok!
> >Ki tudna megmondani, hogy miert nem tudok belepni a subj.-beli
> >cimre.
> >A Netscape 7.7.2 (for Macintosh) a kovetkezo hibauzenetet adja:
> >"Access denied to destination: utazas.net:8800 by Gauntlet
> >firewall"
|
+ - | Komoly vevő lennek kb. 3 eves, szervizkonyves Renault L (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
literes motorral, klimával és egyeb extrákkal, realis aron. Amennyiben van
ilyen kinalat, küldjon e-mailt a cimre, vagy a
címre, esetleg
hivjon a (20) 96-21-543-as telefonon.
Hargas Gyula
|
+ - | Re:Re: Trabant benzinlopas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A AUTO 0764-ban irta :
>>A benzinlopas elharitasara meg apam
>>talalta ki, hogy a motorhazteto ala egy liftkapcsolot tett,
>>ami nyitasra zart, es rakototte a dudara. Ha nem szamitasz
>>ra, elegge meglepo a hatasa. Addig rendszeresen loptak a
>>benzinjet a lakotelepen, azutan a...
>
>A liftkapcsolo tenyleg jo otlet, de nalam ennel meg egyszerubb
>szerkezet mukodik. Egy damilt rakotottem a motorhazteto belso
>rudazatara, a damilt a vezetekek atvezetesere szolgalo lyukon
>atvezettem az utasterbe, es egy
>csipesz segitsegevel oldhato modon raraktam a veget a dudara.
>Ha valaki felemeli a motorhaztetot, a damil meghuzza a dudat,
>es a tolvaj majs szornyedt hall az ilyedtsegtol. Hat eve nem
>tudtak elvinni a benzinemet.
Hat, egyszerunek lehet hogy egyszeru, de meg veletlenul sem
kenyelmes. Amikor kinyitod a motorhaztetot, akkor gondolom
atcsuszik a damil a likon, aztan lehet ujra dugdosni. Es nem is
valami esztetikus. Egyebkent nem rossz gondolat, de en maradok a
liftkapcsolos elvnel.
Udv:
______ Soma ______
**** Jöhet ékezet! ****
|
+ - | Lada speed, Wartburg 1000 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ma vegre alkalmam adodott egy kicsit meghajtani a Ladat. Az M5
elkerulo szakaszan hajtottam vegre a tettet.
Elozetes varakozasaim ellenere meglepoen jol gyorsult egeszen a
vegsebessegig, ami ora szerint 155 volt. Erdekes, Norbihoz
hasonloan engem sem ez a sebesseg vonz, hanem az, hogy pl.
kettesben 40-nel odalepek neki, es belenyom az ulesbe, aztan 60
korul elszabadul a menes a masodik torok jovoltabol...
De amiert valojaban irtam az az, hogy hazafele jovet mar majdnem
elertem a garazsig, amikor az ut szelen meglattam egy piros pupos
Warnyut. Ember is volt mellette. Gyors leallas, odamentem, mondom
nem elado? A valasz: "De".
Aztan korbeneztuk, kikerdeztem a fickot, es telefonszamot kertem.
66-os evjarat, iden muszakizott, 3 eve volt fenyezve, de a bal
eleje azota megserult. Itt-ott apro serulesek, horzsolasok,
lepattogzasok is vannak a kasznin. Gepeszetileg is vannak kisebb
hibak, ezeket a tulaj se titkolja. Peldaul hianyzik a
hutoventillator, kifuj az elso dobnal, meg ilyenek.
180 ezret ker erte. Szerintetek, megeri?
Udv:
______ Soma ______
**** Jöhet ékezet! ****
|
+ - | sahal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sok csokit, Autosok,
> A Sahal-fele lista el meg? Van itt 1-2 uj tag, nekik is el lehetne mondani,
> mirol van szo...
> -- bye, Dobosi Daniel
jo otlet, mar nekem is szm-be jutott :-). Azert koszi, hogy felhivtad a
figyelmet.
Szal a regi hix.auto tagoknak es akit nem erdekel, 1000 PgDwn.
Az uj tagoknak:
annak idejen szerveztunk egy onsegelyezo egyletet kozlekedesice. Arrol szol,
hogy letezik egy lista, amelyen pillanatnyilag 41-en vagyunk. Ha a listan levo
emberek kozul valaki bajba kerul, mert mondjuk valami tortent az autojaval, a
listan megnezi, hogy ki van hozza legkozelebb es felhivja. Az illeto vagy tud
segiteni, vagy esetleg segit automentost, vagy szerelot keriteni. Aki nem
tudott errol a listarol, mert a szervez(od)es utan kapcsolodott a hix.auto-ba
be, viszont erdekli es szeretne a listan szerepelni abbol a celbol hogy
potencialis segitseg kero es nyujto legyen, az kulodjon legyen szives nekem
egy levelet SAHAL targgyal es a kovetkezo adatokkal:
- Nev
- Lakohely (talan eleg csak a varos, Bp. eseten kerulet is; ezen felul
fakultative lehet pontosabb helyet is irni)
- Mikor vallalja az "ugyeletet" (0-24/csak munkaidon kivul/csak
ejjel/csak
nappal/egyeb)
- Napkozbeni elerhetoseg (leginkabb telefonszam)
- Raer-e napkozben, engedi-e munkaja, egyeb tevekenysege?
- Nem munkaidobeni elerhetoseg
- Esetleges ejszakai elerhetoseg
- Az aktualis tartozkodasi helyetol milyen tavolsagban hajlando az
"ugyeletet vallalni" (Pl. Pest megye/XIX. kerulet/Zalaegerszeg 20km-es
korzete/stb.)
- Kulon kellene jelezni, ha az illeto tobb helyen elofordul (pl. gk
vezeto,
vagy ilyesmi es esetleg tobb helyen tud seggiteni)
Az adatokat en gyujtom, osszesitem es egy bizonyos hatarido (legyen a mostani
gyujtes hatarideje mondjuk junius 11.) utan az uj tagoknak a teljes listat, a
regieknek pedig a frissitettet megkuldom.
Most megyek.
s.cs.
LLAT.
_IVICZ Laszlo
_| Aczil Bt. www.extra.hu/aczil
_| Hungary - Budakeszi, Tabajd Tel, SMS: +36 (20) 977 1097
_| Egyedi lepcso-, korlat-, kapu-, stb. keszitese
| Ékezet jőhet
|
+ - | Re: ceges kocsi km (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
wrote:
> >Haaaaat..... ceges autokban nem realis (kulonosen kombiknal) az eves
> >20.000km. Az allapotra hagyatkozzal es hagyd ott a fenebe.
>
> Magyarorszagi telefonos ceg (egyik vezetekes) osztalyvezetoi szintjen jar a
> szolgalati auto, havi 2500 (kettoezer-otszaz) kilometert mehetnek vele,
> utana fizetni kell erte. Az evi 30ekm. Irdatlan?
> A masik felevel egyetertek, tenyleg az allapotra kell hagyatkozni.
Sztoj!
Nem mindegy hogy ve'res pa'rbaj vagy pa'ros ve'rbaj.....
A 20.000km-t irrealisan ___kevesnek___ tartom egy ceges autonal. Az en
kornyezetemben belfoldi relacioban keves kulfoldi uttal az evi 35-50.000km a
normalis.
Szoval forditva tetszett erteni a mondanivalomat.
Istvan
|
+ - | Holanc gyerekulessel.... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Autosok!
mindegy-hogy-ki wrote:
> Az Autopiac aktualis szamaban (maj.31) irtak a kresz modositasarol
> egy rovid cikket. A temaja a gyerekules es a holanc kotelezove tetele.
Kezd piszokul elegem lenni a holanc es gyerekules nyavajgasbol.
1. A holanc kb. 5-6eFt, es ezert a penzert mar nem a leggyengebb gagyit
lehet kapni.
2. Normalis gyerekulesek (nem beszelve a "second-hand"-rol) mar 10eFt-tol
akadnak.
A ketto egyutt legyen ket (2) kisebb tank benzin ara, nem beszelve az auto
altalanos fenntartasi koltsegeirol. Ahhoz kepest akar 1-2%-ot is elerhet
ez a "borzaszto nagy" beruhazas egy auto elettartamara vetitve.
Ilyen alapon Magyarorszagra kulon kellene autokat gyartatni biztonsagi ov
es legzsak nelkul, mert az milyen olcsova tenne az autozast, tovabba
mekkora megtakaritas lenne majd ha 10 eves lesz az auto. Ugye mekkora
baromsag????
Tovabba aki uj autot vesz es ezeket a biztonsagi vackokat nem kepes
megvenni, az egy hulye taho es ne sirjon hanem menjen melegebb eghajlatra.
A nyuves autojanak ez akar 1%-at is kiteszi (forintban). En speciel az
aralku vegen nyomtam ki a kereskedobol meg "gratisz" a 30eFt-os
gyerekulest. Ezt barmelyik uj autonal el lehet jatszani. Holanccal egyutt.
Tovabba: hasznalt (neadjisten oreg) autoknal a kovetkezo koltsegekhez
hasonlitsuk:
1 garnitura uj gumi szerelessel az kb. 45ezer forint, ha olcso
kategoriajut veszunk. Ez egyenlo 2db gyerekules+2db holanc.
Olajcsere szurocsere fekbetetcsere szelephezagallitas: 1db gyerekules+1db
holanc (Lada kategoriaban)
Ugyanez nyugati kocsinal: 2db gyerekules+2 db holanc
Lengescsillapitorol nem is beszelve, mert akkor mar a tetocsomagtarton egy
ovoda is kompletten elfer, annyi gyerekulest vettem.
A luxuscikkek hasznaloirol nem is beszelve: a Nagy Magyar Bunko hamarabb
vesz 60eFt-ert CD-s radiot meg 20eFt-ert hangszorokat mint gyerekulest.
Szoval csak az a bajom, hogy egyreszt azok sirnak akiknek kozuk sincs
hozza (pl. nem erintettek gyerek-ugyben), illetve akinek van hozza koze,
annak meg igazabol csak megszokasbol sir a szaja.
Ha valaki hitelt erdemloen bizonyitani tudja hogy gyerekulesre nem tellik,
de muszaj kocsival furikaznia a gyereket, akkor az jelentkezzen nalam. Az
egesz orszagban nincs ilyen.......
Holanc ugyben meg annyit, hogy _mindenki_ kerulhet olyan helyzetbe hogy el
kell indulnia telen. Ennel sokkal kevesbe rentabilis a biztonsagi ov,
hiszen alig van ember akit mar megfogott. Igaz, engem mar haromszor is
megmentett komoly serulesektol. Talan ezert is van holanc es gyerekules a
kocsimban.
Istvan
|
|