1. |
khfFXooo.dll (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Kilometerora (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
3. |
Tolokocsi kilometerora (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
4. |
re: re: Re: Tolokocsi-kilometerora (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
|
+ - | khfFXooo.dll (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Csak azért írok, mert SZVSZ közérdekű!
Megjelent a khfFXooo.dll nevű file a Windows\System32 mappában.
Tegnapi dátummal (2008.06.05 22.22).
Nincs neki leírása, nincs copyright infója.
Bejegyzi magát a
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\khfFXooo
autostart kulcsba, a Registry-be.
Ha kiiktattam, újra visszaírta magát...
Törölni nem lehetett.
Megjelent néha egy hibaüzenet, hogy
kapcsolat nélküli módban nem frissíthető az active desktop (nincs is
bekapcsolva),
felajánlotta a csatlakozást, de mindig elutasítottam.
CD-ről bootoltam egy oprendszert, eltávolítottam a bejegyzést
a registryből, és átneveztem a fájlt, újrabootoltam, és látványosan
gyorsabb lett a rendszer! -azt hittem, szoványos Windows lassulással
van dolgom, mert a napokban megváltozott némi hardverelem, és a
hálozati környezet- hát nem.
A fájlt jelenleg nem találja sem NOD32, sem SpybotSD gyanúsnak, és
a gugli is csak egyetlen találatot jelenített meg róla: valakinek szintén
gyanús, kérdezett róla egy fórumban.
Azt hiszem friss, ropogós kártevővel volt dolgom...
Török István
|
+ - | Re: Kilometerora (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Attila, a sany0891 kepen szerintem latszik, hogy a kerekparos
kilometerszamlalo folszerelheto. A magnest folragasztod a kullore, az
erzekelot pedig arra a haromszog alaku femlemezre, amin a tamasztokerek
van, a motor tovenel (kuldom maganban).
A 6 lampas toltesmero mas elven mer, valoszinuleg csak az
akkumulator feszultseget. Az aksi feszultsegebol viszont keptelenseg
pontosan kovetkeztetni a toltottsegi allapotara. (Mesz a kocsival,
megallsz, megnezed a feszultseget, allsz fel orat, megint megnezed a
feszultseget es magasabb erteket me'rsz).
Jozsi, irod:
: Ez nem toltesmero (toltesmero egyebkent vsz. van is a kocsin),
: hanem fogyasztasmero (mint a villanyora a hazfalon).
A fogyasztasmero energiat mer, en viszont az aram ido szerinti integraljat
akartam merni, ami toltes. A "toltesmero" igazabol toltottsegi szint mero,
raadasul hihetetlenul pontatlan (lasd fonn), ha nem eppen a kensav
suruseget/egyeb kemiai mennyiseget hatarozzuk meg. /kis kitero: egy 12V-os
autoakkumulator kapacitasa uszkve 16500 Farad es nem 55 amperora/
Attila, neked viszont mindketto kell: egyreszt a kilometerora, masreszt
pedig a "villanyora" (mindegy, hogy toltest vagy energiat mutat a muszer,
a ket dolog a hatosugar szempontjabol egyenerteku). Kilometerora nelkul
csak annyit tudsz, hogy ha 100%-rol indultal, akkor 55%-os szintnel vissza
kell fordulnod es ugyanazon az uton visszamenned (igy meg lesz 10%
tartalekod).
Udv,
marky
|
+ - | Tolokocsi kilometerora (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
En me'g mindig ugy gondolom, hogy egy kerek altal "bo:kdo:so:tt"
kapcsolo (vagy mukodtetett Reed-rele) az igazi elektromechanikus
szamlaloval. Forgasiranyra erzeketlen es ha a tengely kozeleben
talalhato kis elmozdulasokat is erzekel. Egy apro baja azert van:
az aramfelvetelt nem meri ami valoszinuleg nem azonos a szobaban valo
forgas eseten es hosszabb haladasnal. De szerintem ettol eltekinthetunk.
Egyebkent igy nez ki az a bizonyos Reed-relé:
http://www.uni-miskolc.hu/~dudujka/dudujka/reedrele.jpe
Ha magnest teszunk melle akkor a 2 lemezt egymashoz huzza. Ha
elvesszuk elvalnak.
Az optokapu az egy fényforrás-fototranzisztor paros. Ha valami
megszakitja a feny utjat a tranzisztor lezar, ellenkezo esetben
kinyit. Nagyon regen a Metroban ellenoriztek ilymodon hogy fizettel-e.
A kulso fenyeket ki kell zarni mer zavarhatjak a mukodeset.
Fenysoromponak is hivjak.
A kepeket megneztem, sajnos nem láttam hova lehetne rakni, ezt majd
neked kellene megtalalnod ha emellett dontesz.
Sziasztok!
Tibor
|
+ - | re: re: Re: Tolokocsi-kilometerora (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ha nekem kellene terveznem ilyet, akkor, azt hiszem (a most megnezett
kepek alapjan), hogy sikeresen lehetne erzekelot(pl. reed-rele)
felszerelni a hajtomure csavarozott megtamaszto-kerek tartolapjara, a
kerek felol, ahol csak kis res van. A kerek-agyra, a belso oldalon
lehetne felszerelni az erzekelo elott ebben a resben elhalado kis
magnest, de - ami lenyeges - nem egyet, hanem tobbet is korben, akar
6-8 darabot, ami a mozgas soran kis tavolsagokat is erzekelhetove
tenne (a kerek keruleten merve). A megneseket egy lemezbol keszitett
gyuru tartana. Ezt a gyurut a leszerelt kerekre kellene felhelyezni,
ami konnyen megoldhato.
Ezek utan a reed rele jelet sikeresen lehetne feldolgozni az erre a
celra valo keszulekkel, - lasd a hozzaszolasokak, a dolognak ehhez a
reszehez mar en nem annyira ertek.
Azt is fontosnak tartom, hogy a ket kereknek (egyebkent barmaly
iranyu elfordulasa soran) a minkdet kerekre felszerelt jeladok kulon-
kulon mert jeleit a feldolgozo keszulek osszegezze, hiszen igy a
meres eredmenye valoban az akkubol fogyaszto motor(ok) egyuttes
hatasat mutatja. Es nem csak egyenes haladaskor, hanem a szinte egy
helyben valo forgolodas eseteben is. Ez pedig, ugy gondolom,
allandoan elofordul lakason belul.
Lenyeg tehat, hogy a.) megfelelo pontossaggal lehet merni, és b.) van
hely a felszereleshez.
Gyuri
|
|