1. |
Szeszelyes Clio (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
2. |
re: Egy kis talalos kerdes. :-) (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
3. |
re:meriva (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
4. |
re: Egy kis talalos kerdes. :-) (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
HAT, SAHAL (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
6. |
re: Egy kis talalos kerdes. (mind) |
45 sor |
(cikkei) |
7. |
Egy kis talalos kerdes. Mar megint :-) (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
8. |
re: meriva (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Szeszelyes Clio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Önindítózva hiába pörgeti gyönyörûen a motort az önindító,
> nem indul be a motor. Betolva rendszerint (90%) simán
> elindul, és utána aznap többnyire már rendben mûködik. Mi
> a különbség az önindítós és a betolásos módszer között a
> motor beindulása tekintetében? Elsõnél az önindító
> villanymotor-motor, másodiknál a kerekektõl a sebváltón át
> a motor az utolsó szem a láncban. Egyiknél nincs
> berobbanás, másiknál igen. Miért?
Az elektronika tapellatasat kene megnezni - egy rossz
csatlakozas lehet valahol, amin a starter terhelese mellett
tul nagy a feszultsegeses. Meleg motornal a starter is
kevesebbet eszik, a csatlakozas is jobb lehet, stb.
|
+ - | re: Egy kis talalos kerdes. :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Egy ismerõsöm baja, hátha az itteni rutinos társaság tudna összeötleni
> valamit:
A kozolt reszletekbol azt gyanitom, hogy az index belever
a karterbe.
--
Meszaros Geza
|
+ - | re:meriva (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nekem is hasonlo problemam volt,mignem kicsereltek a levegomennyiseg
szabalyozot.Mar regen tortent,ezert tobbre nem emlekszem,de ez is kb 20000
Ft volt.Hatha nalad is ez a hiba.Ebben valami izzoszal mukodik es ha
kieg,akkor kesz es a motor leszabalyozodik es nem megy rendesen.Udv:Tamás
Remelem,hogy sikerult segitenem
|
+ - | re: Egy kis talalos kerdes. :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hmmm, ez tényleg fogós kérdés, így elsõre nem is igazán tudom mire
tippeljek, megvárom a többieket is :D
Álmos
> Haho !
>
> Egy kis agymunka - hátha a lista is megélénkül :-)
>
> Egy ismerõsöm baja, hátha az itteni rutinos társaság tudna összeötleni
> valamit:
|
+ - | HAT, SAHAL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
....hm, milyen jo kis tarsasag is voltunk mi par evvel ezelott: HAT-hegyek,
SAHAL..., talan igaz sem volt...
Penti
A kimenõ levélben az AVG nem talált vírust
Checked by AVG - http://www.avg.com
Version: 8.0.169 / Virus Database: 270.7.1/1688 - Release Date: 2008.09.24.
06:29
|
+ - | re: Egy kis talalos kerdes. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
--
Major Frigyes
Matyo'himzett alkarte'szu:ze'r :-))
Sziasztok Autosok.
>
Bp-hölgyismerõsöm 6 éves Renault Cliója (80ekm)
>
Ha a holgy is jolnez ki akkor talalkozhatunk es megnezhetjuk az alvazat
is
nekije ;-)
>
Eleinte leállás után a még meleg motorral való
ujraindÃtást megtagadta. Majd késõbb már hideg motorral, de tûzõ
napon,
Betolva rendszerint (90%) simán elindul, és utána aznap többnyire
már
rendben mûködik. parkolva sem indult.
>
Felve kerdezem, hogy az uzemanyag szuro mikor volt cserelve ?
Ugyanis szimptomak tipikusan erre utalnak.
Most kerdeztem meg Dr. Haus ot is :-D
Ezt illene evenkent cserelnie a tulajdonosnak.
Abban levo kosz leulepszik es az uzemanyag utajat elzarva nem kapja fel
az
onindito, viszont ha megmozgatod akkor az a lerakodas is elmozdul es van
atfolyas.
>
Amit végképp nem értek: (én még a porlasztós, vezértengelyes,
gyujtáselosztó(fedele)s, korszakban éltem virágkoromat, az
injektorosokról-kompjuteresekrõl nincs érdemi tapasztalatom-ismeretem.
>
Nekem sincs csak van pot benzinszurom es en is megszoptam ugyanezekkel
a
tunetekkel :-)
Vashengerfej rulez :-D
Udvozlettel: Frigyes
frigyesmajor kukac t-cumi pont hu
Militec, HiX autos matrica kaphato
S 120 L
1014. Uri u. 24
T: 06- 20- 9446-107
|
+ - | Egy kis talalos kerdes. Mar megint :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
A tegnapi levelet úgy küldtem, hogy az ismerõs idézetét - elegánsabbra
és könnyebben olvashatóra gondolván - betettem két sorminta közé.
Valószínûleg a HIX azt hitte, vége a levélnek, ezért igen tömörre sikerült
a leírás interpretációja... :-)
No, itt van a V2.0:
Egy ismerõsöm baja, hátha az itteni rutinos társaság tudna összeötleni
valamit:
"Bp-hölgyismerõsöm 6 éves Renault Cliója (80ekm) már június óta
szeszélyesen viselkedik. Eleinte leállás után a még meleg motorral való
ujraindítást megtagadta. Majd késõbb már hideg motorral, de tûzõ napon
parkolva sem indult. Magam is jelen voltam. Még késõbb menet közben,
többször leállt az autópályán is !!! Még késõbb már reggel, hideg motorral
is szabotált. Természetesen aksi, trafó, önindító, dinamó (generátor) minden
OK.
Szervizek, végül a gyári márkaszervíz Bp-en. (Baumgarten) Tüzetes vizsgálat,
diagnózis: bonyolult fedélzeti kompjuter, bizonyos jeladók , jeladó egységek
lehetnek hibásak. Kicserélték a " felsõ holtponti jeladót". Elõtte 1
hónappal már egy másik komoly szerviz is cserélt hasonló jeladót. Eddigi
költségek >150 kft.
Érdekesség, hogy két javítás után is 5-10 napig normálisan viselkedik az
autó, majd ismét kezdõdnek a bajok.
Amit végképp nem értek: (én még a porlasztós, vezértengelyes,
gyujtáselosztó(fedele)s, korszakban éltem virágkoromat, az
injektorosokról-kompjuteresekrõl nincs érdemi tapasztalatom-ismeretem.
)
Önindítózva hiába pörgeti gyönyörûen a motort az önindító, nem indul be
a
motor. Betolva rendszerint (90%) simán elindul, és utána aznap többnyire
már
rendben mûködik.
Mi a különbség az önindítós és a betolásos módszer között a motor beindulása
tekintetében? Elsõnél az önindító villanymotor-motor, másodiknál a
kerekektõl a sebváltón át a motor az utolsó szem a láncban. Egyiknél nincs
berobbanás, másiknál igen. Miért?"
Ha bárki tudna segíteni, nagyon megköszönné...
Szep napokat: Antal Attila
Altea 2.0TDI DSG
|
+ - | re: meriva (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
Nekem anno "ugyanez" volt a problemam egy IV-es Golf-al. Menet kozben eleg
sokszor (mire megtalatak a hibat) egy pillanatra kihagyott, leallt a motor.
A
megoldast a fordulatszam jelado csereje jelentette. Nalam sem tarolt
hibakodot a computer, raadasul a muszerfalon sem volt hibajelzes.
Lehet hogy nalad nem ez a gond, ez csak az en tapasztalatom.
Udv,
Domika
|
|