1. |
Fw: fekek (mind) |
86 sor |
(cikkei) |
2. |
Fw: mitvegyek? (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
3. |
Fw: fekek (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
4. |
"A" kategorias jogositvany es utas (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
5. |
MLE (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
6. |
Niw writing styli (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: belogo falombok vs kozlekedesi lampak (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: *** HIX AUTO *** #1917 (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
9. |
Fekezes kanyarban (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
10. |
BMW fogyasztas (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: furcsa alapjarat inditaskor (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
12. |
Kecskemet (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
13. |
Kecskemet- Bp. (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
14. |
BMW fogyi (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
15. |
Opel alaojarat (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: "szirenajelzo" + vasut (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Fw: fekek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ugye az volt a konkluzio, hogy minden auto fekjei
>kepesek a kerekeket allora fekezni. Akkor viszont
>mi ertelme van a draga, 6 dugattyus Brembo es egyeb
>szuper fekeknek?
Egy mezei fapad fek kepes 100-rol egyszer rendesen megallitani az autot.
Ismetelt/tartos igenybevetelnel, hegyi szerpentinen nagy gaz-nagy fek
stilus, stb. ezek a fekek elfaradnak, a fekhatas erezhetoen gyengul. A
D-KAdettem anno Horvatorszagba menet (meg nem az autopalyan, hanem a hegyi
uton) kb 70%-at elvesztette a fekhatasanak, annak ellenere, hogy ahol
lehetett, motorfekkel tartottam, nem sikaltam a fekkel vegig. Most a
korszerunek mondott Bora fekje ugyanugy elgyengul, ha huzosan megyek at a
Bakonyon. Egy jo fek, megfelelo hutessel 1.) sokkal kisebb pedalerovel tud
nagy fekerot elerni (ezert 6 dugattyus), 2.)allokepesebb, vagyis a tobbszori
egymas utani nagy fekezes sem vezet jelentos fekhatas-csokkeneshez.
>Tovabba miert van akkor kulonbseg
>a kulonbozo autok fekutja kozott, ha mindegyik kepes
>allora fekezni a kerekeket?
Sulyeloszlas miatt a maximalisan fekezett kerek nem kepes ugyanakkora
lassito erot letrehozni, illetve a letrehozott fekezo ero kulonbozo nagysagu
mozgasi energiat emeszt fel.
>Ha nagyobb tarcsat es/vagy tobb dugattyut hasznalsz, azaltal
>nagyobb feluleten vagy kepes a nyomast kifejteni, ezaltal a fekerot
>novelni. (mellesleg a nagyobb felulet jobban is hul).
Nem-nem-nem!
A kerek fekezese egy nyomateki egyensuly. Egyreszt a kerek sugaraval
megegyezo erokarral a gumi es az aszfalt kozti surlodoero akarja forgatni a
kereket, masreszt a fekbetet es a tarcsa kozotti ero akar ennek ellenallni,
megpedig a fektarcsa sugaraval megegyezo erokarral. Emiatt a fekbetetnel
mindig nagyobb surlodoerot kell letrehoznia, mint a gumi es az aszfalt
kozott van. Minel kisebb a tarcsa, annal nagyobb ero kell (nyomatek=ero x
karja). Ezert novelik a tarcsa meretet a lehetosegek szerinti maximumra. A
nagy fekerohoz nagy nyomas kell, ez indokolja a tobbdugattyus feknyereg
hasznalatat. Korlat a fekbetet teherbirasa, vagyis nem nyomhatod 70tonna
erovel, emiatt a fekbetet feluletet kell novelni. (A surlodas a surlodo
feluletek nagysagatol fuggetlen!) Hatarertek pl 100N/cm2, ha a szukseges
fekhatashoz 1000N nyomoero kell, akkor 10cm2 feluletu fekbetet kell. Ha a
betet tul nagy feluletu, akkor ferden kophat, emiatt is alkalmazzak a
tobbdugattyus nyerget (egyenletesebben nyomja, mint az egydugattyus
uszonyerges).
A nagyobb feluletu fekbetet belseje rosszabbul szellozik, rosszabb a hutese.
Ezert van a beteten is 2-3 horony, illetve ezert lyuggatjak a fektarcsat is
minden iranyban. A Brembonak van verseny-fektarcsaja, ami 35mm vastag, hogy
melegen se deformalodjon... A szetfurkalt fektarcsa melegedese eseten
ugyanis hullamosodhat. A nagyon vastag tarcsa viszont nehez, jelentos
perdulete van (az ilyen kereket nehezebb kiteriteni iranyabol) es noveli a
rugozatlan tomeget. Ez noveli a felfuggesztes igenybevetelet, tobbet kell
kuzdeni, hogy mindig uton legyen a kerek. Szoval nem egyszeru.
>Fekezni a kanyar _elott_ kell!
Es akkor hogyan veszel be egy folyamatosan szukulo ivu kanyart? (Tudod
parabola szaran az origo fele autozol...)
>mert mar ugy "megszoktam", hogy padlofek, es csak a
>menekulesi utvonallal kell foglalkoznom. Magyaran, ha kozben centizve
>kerulnod is kell, mert megallni mar tuti nem tudsz,
>szerintem az ABS-sel jobban jarsz,
Eppen ezert nyomatjak mindenhol. Egy kis kocc (lemezkar) sokkal jobb, mint
iranyithatatlanul csuszva belebombazni az elotted allo sorba. Az M1 pl tele
van hosszu feknyomokkal, melyek a szalagkorlatig nyilegyenesek, aztan meg
ugyanilyen nyilegyenesen vezetnek el a szalagkorlattol. Ugyanott a korlaton
festeknyom es gorbulet. :-(
Az elmult honapban egyebkent a 3. autot lattam az autopalya melletti
kukoricasban. Az erdekes: van 2 sav, 1 leallosav 1 fuves padka, kb 1m mely
arok, 3m szantas szele, majd kukorica legalabb 30 meteren kidontve. A kocsi
pedig ott all, TALPON, egeszben. 2 szemelyauto es egy potos kamion volt
eddig. Hogy csinaljak?
>Ha a magyar autopalyakon nyolc sav lenne,
> akkor mindenki a hetedikben kozlekedne???
IGEN. En is mindig ezt tapasztalom. Kisebbsegi komplexus miatt derogal
barkinek is kimenni a legkulso savba, ezzel elismerni, hogy az adott
szituacioban o a leggyengebb (leglassabban kozlekedo). Az M1-en van par
hely, ahol a jobb oldali sav neha a leggyorsabb, mert a kozepsoben
kamionverseny, a belsoben meg szgk +5kmh szaguldas uralkodik. Ilyenkor nem
is villogok, szepen kimegyek a kapaszkodosavba, aztan elkapaszkodom
mellettuk. :)
>Attol meg ezek hatalyosak maradnanak. Legfeljebb a tablak elhelyezeseert
>felelos szemelyt buntethetne meg a fonoke. A jogszabaly nem tartalmaz
>szankciot arra az esetre, ha az eloirasoknak nem megfeleloen telepitik a
>kozuti jelzest.
M1-en gyor fele haladva az Agip kut utan az uttest szintje ALATT van a
tabla, hogy Tbanya Ovaros csomopont lezarva. :(
Fogash
|
+ - | Fw: mitvegyek? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szerintetek hol lehet utanna nezni, hogy _altalaban
>melyik tipus megbizhato, kis fenntartasi koltsegu?
Autot venni nem igy kell! A mai markak/tipusok kozott keves kiveteltol
eltekintve nincsen szignifikans kulonbseg SEM fogyasztasban, SEM
karbantartasi koltsegben, SEM megbizhatosagban. A sok hulye kozhely ugy,
ahogy van, felejtendo. Akinek soha nem volt olasz autoja, az fikaz, hogy
rohad, meg elektromossag, meg mittudomen. Ezzel szemben a kozepkategoriatol
lefele az olaszok vezettek be eloszor a horganyzott kasznit, es Bosch
elektronikat hasznalnak, ugyanugy, mint a nemetek. A tobb extra (electronic
check) miatt persze elofordulnak hibak, az en Alfamban is folyamatosan
vilagit az olajszint-jelzo. De nivopalcaval meg tudom nezni, hogy van olaj,
igy EZT a lampat ignoralom. (17eFt lenne a jelado csereje). A japanokat a
draga alkatresz es a papirvastag kaszni miatt utaljak, pedig egyre tobb
japanhoz is van potalkatresz, es ujabban tudnak rendes vastagsagu autot is
csinalni. Az ubernemet autok kozul a VW-bol csak 97est kapsz egy 2000es
evjaratu Fiat araert, az Opel Astrak viszont ugy ki vannak rugyezve, hogy
orom nezni... Nesze neked megbizhatosag.
Javaslatom 1: keress vissza az archivumban. Egyszer jo regen irtam egy 2
reszes autovasarlasi utmutatot, abban sok reszlet benne van.
Javaslatom 2: Vegy egy Kepes Auto Expresszt, es karikazz be minden autot,
ami 1,1-1,3 millio kozott van meghirdetve. (Igy marad jatektered, ha egy
kulonosen szivdobogtato peldanyt latsz 1,4ert. Ha 1,4rol indulsz, 1,6 alatt
nem allsz meg, csak a szived fog fajni.) Valaszd ki azt, amelyiknek kep
alapjan bejon a formaja. Menj el, nezz meg, probalj meg abbol a tipusbol 2-3
peldanyt. Egy auto nem auto, minel tobbet latsz, annal inkabb raerzel, mi
ami a tipus sajatossaga, es mi az, ami a kocsi allapotabol ered. Ha eloben
megsem jon be a tipus, valassz masikat. Ha bejon, nezz meg 5-10 peldanyt.
Utazz a dragakra! Amit dragan hirdetnek, az velhetoen jobb allapotban van,
kirivoan olcson csak importretek, vagy fostalicska van. Az laikusnak nem
valo. Bar elvileg "olcsobb a kintrol hozott auto", a gyakorlat mast mutat. A
jo allapotu, megkimelt hasznaltauto kint is draga annyira, hogy a mindenfele
kozterhek kipengetese utan az eredmeny nem lesz olcsobb, mint az itthoni
autok. Ha megis olcsobb, akkor azt roncs-arban adtak kint. :-( Szoval utazz
a dragakra, es alkudj rajuk, akar az ujsaggal is, hogy "ez a tipus ez az
evjarat x-y savban van, maga hogy akar 300zal tobbet kapni?"
Ha megvan, amibe beleszerettel, vedd meg.
Fogyasztani ugyis a te labad szerint fog. Nalam a Tempra 9 litert evett,
hosszu uton 8,5-ot. Eladtam, az uj gazdajanak eloszor sikerult 13 literekkel
jarnia. Osszeszoktak, mar o is tud vele 9et autozni. A katalogus-adatokban
ugyis csak decik ternek el, vagyis kilometerenkent <1Ft a tobbletkoltseg, ha
nagyetku autot veszel.
Igazan sokba a lakatosmunka kerul, mert azt nem tudod otthon megcsinalni (a
legkisebbet sem), es fenyezest is igenyel. Ezert ne valassz rozsdasodo
autot.
Fogash
|
+ - | Fw: fekek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>A hondan is gyari volt, rendszeres volt a padlogaz padlofek
>kombinacio, azonkivul hogy mikor megerkeztem nappal lathatoan
> vorosen izzottak a tarcsak és remegett még jóval magasabban
>is a levegő a kerekek körül semmi lassulasbeli valtozast nem
> ereztem, teljesen ugyanugy reagalt ahogy elo van irva..
Ahogy azt Moricka elmeseli. Az ontottvas fektarcsa voros izzasban minimum
700 fokos homersekletu. Ezen a homersekleten viszont mar annyira keplekeny a
vas, hogy a fekbetet bele tud(na) nyomodni (ha birna ezt a homersekletet).
Visszahules kozben ugyanez az ontottvas tarcsa frankon eldeformalodik es a
kovetkezo fekezesnel akkorat raz, hogy az egesz auto szetesik tole.
Voros izzasba hozni csak a keramia es a szenszalas erositesu tarcsakat
lehet, mert ezek 1000 fok feletti homersekleten is alak-, meret- es
szilardsagtartoak, vagyis a voros izzas mellett is alkalmasak az auto
fekezesere. A normal utcai fekbetet viszont ilyen homersekleten frankon
meggyullad es langgal eg. A keramia fekekben viszont olyan fekbetet van, ami
ezt a homersekletet gyulladas nelkul elviseli. Az utcai fekbetet mar nehany
fekezes miatt hajlamos "meguvegesedni", vagyis felulete megeg, surlodasi
egyutthatoja csokken.
A normal fekolaj sem birja ezt a homersekletet, a felforrt fekolaj viszont
gazt tartalmaz, vagyis osszenyomhato, innentol fogva a fekhatas "mehet a
levesbe"...
>Suzukinal hiaba vna hatul dobfek, nekem nem sikerult
>megoldani hogy elmenjen a fekhatas.
Ami nincs, az nem tud elmenni. A Bora elol-hatul tarcsa, megis erezheto
fading van, ha rendszeresen fekezek sarkosan. Keress egy hegyi szerpentint,
aztan zuzzal at rajta ugy (lefele!), hogy minden egyenesben padlogaz, es
kanyar elott satu (ha van ABS akkor doboljon!). Menj vele igy 5-10 km-t
aztan beszelgessunk.
>ja igen alfat is probaltam de az csak megallt, csak megallt, nem
>panaszkodott , autora hasonlitott :)
NA UGYE! :-))))
Fogash
|
+ - | "A" kategorias jogositvany es utas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Azt hallottam, hogy ha valaki elso alkalommal szerzi meg az "A" kategorias nagy
motoros jogsit, akkor 2 evig nem vihet utast. Igaz ez? Nekem kb. 11 eve van B k
ategorias jogositvanyom (nincs semmilyen mas jogsim), amivel elvileg 50cm3-es m
otort is vezethetek. Ez nem mentesit a 2-eves megkotes alol?
Koszi,
Z2
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: dialup188.ts002.bmt.esat.net)
|
+ - | MLE (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>Hogyhogy nem csucsmodell ? De igenis az ! Kepes
>lennel venni valami szutyi orrbanmotoros
>agyonelektronizalt autot ? :-) Az enyim most
>vizsgazott 85 - os Skoda es eszemben sincs
>megvalni tole. igaz erosen kezd lakatolasra
>szorulni. igaz az enyimben van meg 35 MLE :-)
>>eladom 1987-es Skoda 120L-et, teljesen felújított
>>, tökéletes motorral, irányár 180 eFt-ért.
>
>Kerlek irj le mindent pontosan rola, Extrak + hany
>MLE van meg rajta. Felteszem a Skoda listara.
Lecci valaki vilagositson fel, mi az az "MLE" ?
Nem birom kitalalni....
Udv!
GERI
|
+ - | Niw writing styli (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Fireg banda, remilem azt
a lvvvldvzu trabantost hamar kiengedik-))))
Duncan
<Gyerekek, muszaly ezt? Migvritinik az v is ibitik , izirt matvl fogva
csak pgdwn-vlik, ha ilyit latvk.
Richie
|
+ - | Re: belogo falombok vs kozlekedesi lampak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Magyarorszagon egyebkent nem akarjak esetleg azt bevezetni,
> ami Franciaorszagban mar letezik, hogy raknak egy kozlekedesi
> lampat az oszopra sokkal alacsonyabban is, ugy hogy a szegeny
> sofornek ne kelljen allandoan a szelvedore tapadni, hogy lassa azt
> a szaros lampat...
Mert ez Magyarország. Itt vagy szétverik vagy ellopják.
KecskésL
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1917 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali !
Nem tudom jó helyen járok e ?
Lehet e itt hirdetni ?
Na még sem elnézést kérek.
Tehát Wartburg 4 ütemű eladósorba került.
Adatok:
Gyártás: 1990.
Fehér, Kombi, forgalmi 2004 szeptemberi,
Új külső gumi, új akkumulátor,
Új kuplung,
Első tulajdonostól..
Ár 350000.-Ft
|
+ - | Fekezes kanyarban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia VD!
>pl BMW. Ezt nem zavarja, ha kanyarban fekezek. Miutan eladtam a
>Golfot, M5-ossel tobbszor jartam ugyanarra, persze gondolhatod, hogy
>nagyobb sebesseggel, es semmilyen hatuljdobalasi problemat,
>megingast nem tapasztaltam.
Azert azt tedd hozza, hogy ez a sebesseg a BMW-nek nem nagy. Mindent azert
az sem bir ki.
Abban pedig igazad van, hogy mindennek okai vannak.
>kereke alig eri a foldet, lenyegeben csak az elson van a suly, akkor
>kerdem en 4 kereken levo auto miert nem alkalmas erre? Mert 1 rakas
>szar, elbasztak mar a tervezesnel.
Nem biztos, hogy elbasztak. Inkabb nem arra terveztek. Ez mondjuk az
anyagiakban is meglatszik.
Tehat ha a funyiro traktorral nem lehet haztomboket eldozerolni, akkor azt
nem elbasztak.
Teeby
|
+ - | BMW fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>VD szerintem kerdezd meg megegyszer a haverod mert ez a fogyi ettol az
>autotol meg ennel a sebessegnel is hihetetlen.
Nem biztos am az...
Mert festes elott es utan ures az auto. Es a suly a legfontosabb! :-)
Viccet felreteve szerintem lehetseges. Magas sebessegfokozatban olyan
1200-as fordulaton. Ez igy realisnak is tunik.
Teeby
|
+ - | Re: furcsa alapjarat inditaskor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> az alábbiakat írta a következo üzenetben
news:...
> Udv mindenkinek!
>
> Par napja, de nem minden alkalommal az autom (Astra Classic 1.6 Eco)
> a kovetkezot csinalja: beindul es olyan alacsony a fordulatszam, mintha
> epp le akarna fulladni, majd 1-2 masodperc utan felporog 1800-2000-
> re, majd szinten 2-3 mp utan visszaall a normalis ezer parszazra.
>
> Van hogy a kezdeti rangatozaskor nyomok egy gazfroccot es akkor
> szinten felugrik 2000-re, majd visszaall.
Levegoszabalyozo
|
+ - | Kecskemet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Egy par tanacs a repulonapra induloknak (ha meg nem keso):
Az autopalyan menve az 52 -esen kimenni, es a 441 -esen majdnem
a repuloterhez erkezel. A 44 -esen balra, es innen mar lehet haladni.
A hid utan akarhol megallhatsz, pl. meg a repuloter elott balra az
elso ingyenes parkolo. Az En kijutasom szombaton: Autopalyan
1 km sor, termeszetesen eloz. Le az 54 -esre, 6 km sor a korforgalomig.
Megfordulas, majd 52 -es, de mivel nem ismerem a 441 -est, ezert
5 -os a korforgalomig. Itt 5 perc varas, majd 5 km a 44 -esen: 1 ora.
Ha a 6 km -ert kivarom - ahogy lattam a korforgalomnal - 3 ora!
Ha megy mas is vasarnap, legalabb ne szivjon annyit.
Egyebkent meg menjetek, mert az egyik legjobb repulonap volt, amin
valaha voltam. A Mig 29 11.30 -kor repul, erre az idopontra kell beerni.
Aztan F15!, F16, Mirage, Tornado. Ezek talan meg a Mazdamat is ott
hagynak :-). A kotelekek a Frecce Tricolorival indulnak, a Torok
Csillagokkal folytatodnak, hogy vegul a Patrouille de Franceval
csucsosodjanak ki. Szerintem a Red Arrowssal holtversenyben a
legjobb csapat. Az USA -t, Kanadat (Blue Angels, Thunders) meg
nem lattam, az osszes tobbit viszont igen. Kiveve: Russian Knight.
Nem erdekel valaki(ke)t? 30-31 -en Radomban (Lengyelorszag)
repulnek a Red Arrowssal, PdF -fel. + TU 22, IL 76, SZU 27, stb ...
A Lengyelek nem kaptak ossze a volt Szovjetunioval - mint mi -,
igy szivesen mennek hozzajuk. Mashol nem latni ennyi orosz technikat.
|
+ - | Kecskemet- Bp. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > Kecskemettol Budapestig kb. 50km,
> Hadd kotekedjek, kozelebb van az a 10-hoz mint az 50-hez, mondjuk
> ugy, hogy 87 km :)))) Megneztem, az atlasz ennyit ir.
>Chip
------------
A szoveg ugy szolt, hogy "Kecskemet_TOL_ Budapest_IG_ _kb."
_Az atlasz Kecskemet centrumatol Budapest, Clark Adam terig (Lanchid
budai hidfo) levo tavolsagot irja!
Udv, Triznyak
|
+ - | BMW fogyi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Nem akarok kotozkodni de igazan megmutathatnad , hogy melyik az az ut
> amelyik Pest es Kecskemet kozt vezet es 50 km. En eleg sokat jarok
> arra de akar hol mentem tablatol tablaig 69km volt a legkevesebb.
> Gyugyo
------------
Az 50km-t csak annyira kell komolyan venni, mint amennyire az 5,6l-t az
adott BMW-tol! ;-)
En ugy 60km-re saccoltam, ezert irtam ugy, hogy _kb._ ,de ugy latszik
tevedtem nehany km-t :-(
---
> Mostanaban azt csinalja az autom (Golf III 1.4i), hogy ha
> folyamatosan megyek 140-150 korul es lassitok, ha 2000 ala esik a
> fordulatszam, elkezd villogni az olajnyomas lampa. Ha gyorsitok abba
> hagyja, ha lassitok tovabb folyamatosan villog.
-------------
Lehet, hogy fekezeskor/lassitaskor testelodik valahol az olajgomba es a
muszerfal kozott levo vezetek. Nemelyikben van olajhomero is,
pontosabban csak a tulmelegedest jelzi vissza az olajnyomaslampa
villogtatasaval. Lehetseges meg az oljnyomas visszajelzo, mukodeset
ellenorzo elektronika hibaja is.
Udv, Triznyak
|
+ - | Opel alaojarat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Par napja, de nem minden alkalommal az autom (Astra Classic 1.6 Eco)
> a kovetkezot csinalja: beindul es olyan alacsony a fordulatszam,
> mintha epp le akarna fulladni, majd 1-2 masodperc utan felporog
> 1800-2000- re, majd szinten 2-3 mp utan visszaall a normalis ezer
> parszazra. Ha valakinek van otlete, ossza meg velem is. Kosz elore
> is.
>Massimo
----------
Hibakod tarolo kiolvastatasa!!!! ( markaszerviz 2-3ezerFt) Megmondjak
mia hiba, utana ott javittatod ahol kedved tartja.
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: "szirenajelzo" + vasut (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HIX AUTO #1917, :
>>meteren vettem eszre, hogy piros van. Tele volt minden rendorrel,
>>gondolhatod, hogy igyekeztem full szabalyosan kozlekedni...
>Ha nem alltal meg, amikor nem lattad biztosan, hogy nem a feher lapma
>villog, akkor pedig nem kozlekedtel szabalyosan !
Latod ez igaz. Ha a feher villog, az is csak azt jelenti, hogy mukodik a
lampa. De a lenyeg: korulnezek, mielott nekimegyek a vonat oldalanak.
Szoval elkepzelheto, hogy nem latni a jelzest, de a vonatba belemenni oriasi
okorseg. Persze gondolom a tobbseg ezt mondja, mert furan hangzana, hogy
"jottem mint allat oszt nem tudtam megallni..."
--
Udv,
Hunter http://vnet.hu/huntah/ -[HE 1.15beta10;]-
|
|