1. |
autorasszizmus helyett jokivansagok (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
2. |
videok, DSF musor (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
3. |
Kellemes Unnepeket (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
4. |
Re. Diesel csalodas (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
5. |
Re. Szeretnek autokrol kepeket (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Opel Vectra (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
7. |
Beidezes - off topic (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
8. |
puding II. (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: autorasszizmus helyett jokivansagok (mind) |
90 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Nehezen indul melegen (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
11. |
RE: gazdasagossagi szamitas (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
12. |
Karacsony (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
13. |
legszuro (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
14. |
Loero (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
15. |
Zoldkartya (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
16. |
Jokivansag (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
17. |
ellentmondasos hasznalati utasitasok - akkor most hogy (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
18. |
...unnepeket (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
|
+ - | autorasszizmus helyett jokivansagok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Miutan itt ennek nyoma sem volt, nem lehetett azt mondani hogy szet
l>ett hajtva, csak azt, hogy anyaghibas a fodarab.
>Ezekutan eladtuk az autot, az Opel-Schilleren keresztul. A kereskedo,
>amikor meghallotta hogy fotengely cseren esett at az autot, kb.
>ugyanugy reagalt ahogy te. Ket het mulva amikor meglatogattuk,
>teljesen ki volt akadva, mondvan "dehat ennek az autonak semmi baja
>nincs". "Hat igen, mar nincs."
>Udv,
> Mark. mailto:
Mielott melyebben belemennenk az autorasszizmusodba : Te a nemet
autokat egy szethajtott kocsid alapjan punkt.
A Schiller Opel ceg nem a legjobb hirnek orvend, elsosorban viselkedesuk, es
penzehesseguk alapjan. De azt elhiheted, hogy Schiller ur 1970-ben mar
autoszerelo volt, meghozza nem is rossz. Egy kicsivel tobb autot latott mint
barmelyikunk itt. Ha o is ugyanazt mondta neked amit en, akkor azert
legalabb gondolkodj el rajta.
A nemet autok felsobbrendusegerol is csak te beszeltel. En egy olyan
sztereotipiat irtam le, ami eleg elterjedt, es pont annyi az igazsagtartalma
mint minden sztereotipianak.
Ugy gondolom ez a vita meg felmerul ezen a listan, ami nem baj. Mindenki
leirhatja pro es kontra velemenyet. Ha csak reszben is sikerul is egymast
meggyozni, akkor mar megerte a vitat.
Remelem az az auto pedig meg mindig roja az utakat gond nelkul, amit e te
autoidnak is oszinten kivanok.
Minden autosnak ezuton kivon kellem karacsonyt, szep havas szentestet.
Autozasmentes pihenest :-)
------------------------------------
Udv: Refi J
|
+ - | videok, DSF musor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ertesultem rola, hogy a www.hondaklub.hu cimen talalhatok
videok a Raba-Ringes osszejovetelrol.
_____________________________
Tegnap estefele a DSF adon egy tok jo autosmusorra
bukkantam. Autoscout24 asszem a cime es ugy meghajtottak
egy AMG Mercit egy szlalompalyan, hogy orom volt nezni.
Mindig ilyenkor van ez a musor? Van aki szokta ezt nezni?
VTI
u.i: elobb is behangolhattam volna az adokat rendesen:)
|
+ - | Kellemes Unnepeket (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Nepmuveszet - ajandek
Sziasztok autosok.
Ezuton szeretnek minden kedves HIX-Autos tarsamnak nagyon boldog Karacsonyi
Unnepeket es Skodalatos boldog Uj Esztendot kivanni, minden autostarsamnak
es csaladjanak.
Udvozlettel: Frigyes
|
+ - | Re. Diesel csalodas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok, szia Po:li.
>Par napig nem hasznaltam a Diesel Uno-mat, aztan tegnap be >akartam
>inditani. Egy pillanatra be is indult, aztan azonnal leallt es
>azota hiaba probalom, csak forgatja az onindito es nem >tortenik
>semmi. Lehet ebbol kovetkeztetni valamire? Ez mar a veg?
O annyira nem kell elkeseredned, ugyanis a gazolaj a hidegebb idoben
hajlamosabb a dermedesre es a paraffin kicsapodasra. Neked szvsz a paraffin
a gazolajszurore csapodhatot ki es ezt eltomitodve nem jut uzemanyag az
adagolod fele. Tehat elso lepeskent kicsereled az uzemanyag szurot majd
.........
>Mit szoktak hozzakeverni a gazolajhoz, hogy ne dermedjen >meg?
>Denaturaltszesz jo lesz? Vagy benzin?
Csak tippelni tudok! Minden teletankhoz 0,2 tol 0,5 l - ig denszesz avagy
benzin. Ugy hogy a tankolas elott toltod be ezeket a segedanyagokat, de mar
lehet majdnem minden autosboltban kapni dermedesgatlo adalekot is STP.
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Uri u. 24.
Tel: 214-39-50 Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
|
+ - | Re. Szeretnek autokrol kepeket (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok
Szia
>cikkeket
>Koszi
Az alairast viszont hianyolom :-o) Egy par cim ahhol autokrol valo kepeket
kapsz.
www.chez.com/voiture/index-fr.htm DjTiszinek is ajanlom :-)
www.nexus.hu/audi-hu
www.mtv.hu/links/autok.htm
www.extra.hu/super/auto.htm
www.opel.hu
www.skoda-auto.cz
www.adsauto.hu/index.html
Kellemes nezelodest kivanok neked :-))))
Udvozlettel: Frigyes
Skoda 120 L
|
+ - | Re: Opel Vectra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusz!
A #965-os HIX AUTO-ban irta Gábor ):
> Egy problemaval fordulok az olvasokhoz.Az autom hofokmeroje
> varosban eppen csak eleri a 75 fokot, varoson kivul meg ki sem
> megy a kekbol.Megkerdeztem tobb Vectrast, hogy naluk is ez
> ahelyzet es igen volt a valasz.Gondolom itt a listan is vannak
> akik Vectra tulajdonosok, ill. autoszerelok, es szeretnem az o
> velemenyuket is ki kerni.Mielott vennek egy termosztatot, ami ugye
> nem olcso.
Nem ertek a kocsikhoz, csak a leveled kapcsan eszembe jutott
valami, azt szeretnem megemliteni. Az oreg Golf-om csinalt ilyet
egyszer Pecsrol hazafele jovet. Egy henger allt, ez kesobb derult
ki. Nem lehet Nalad ilyen vagy hasonlo oka ennek? Esetleg: ha a
hutoventillator nem direkt hajtasu, hanem pl. villanymotor forgatja,
annak hoerzekeloje nem lehet zarlatos? Es mk. az allandoan forgo
ventillator tulhuti a hutorendszert? (Elnezest, ha a tippek lama-k...
:()
Kellemes unnepeket!
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay
|
+ - | Beidezes - off topic (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
Antal Attila irta:
> Haho Csabi es NGabor !
> Ha levelet kuldotok a HIX AUTO-ra, akkor azt ne egy teljes,
> beidezett levelkent tegyetek mar. A csutortoki leveleitekben
Egyetertek, de nem az en hibam volt. A hix visszadobta az
osszes levelet, es mikor send again-t nyomtam, ugy vette
a program, mintha forwardoltam volna, es telenyomta
az egeszet kacsacsorrel.
Cs.
AR 146
|
+ - | puding II. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
szep kis parbeszed alakult itt ki. Befejezesul:
> iat es a kubaturat is, ami a te TICO - Corolla osszehasonlitasarol
> nem mondhato el
A Te hibad. A Ticot a funyiroval hasonlitom. Amit en hasonlitottam,
az a TIPO volt. Tudod a FIAT Tipo.
(nem tudom miert nem szurt Neked szemet, el tudsz Ticoban
kepzelni 1.6-os motrot? El tudod kepzelni, hogy Tico az ev autoja
volt 1989-ben? Lapozz at kerlek par katalogust.)
> Szlovak arat, ha megszorzod durvan 6-tal, akkor nagyjabol megkapod a
> magyar arakat, biztosan nincsenek olyan hatalmas elteresek.
> Szerintem pedig, csak sajat nevedben kene beszelned.
Ha a 0. szamtol es rendszeresen olvasnad a HIX autot (mint en),
rajohettel volna, hogy _oriasi_ kulonbsegek vannak a szlovak es magyar
arak kozott. Foleg hasznalt autok, olajszarmazekok teren, de uj kocsik
eseteben is megteveszto lehet az atszamolt osszeg, ami a listan
altalaban 2-5 napos felhorduleseket eredmenyez.
> Isten ments, hogy eled keruljek...:)
> Hö höö, az elobb irtad, hogy nem oviban vagyunk, pedig ez nagyon
> olyan tipusu szoveg, mint az en apukam erosebb mint a tied..... :)
Szvsz meg nem. A mi kocsinkban annyi kozos van, hogy 4 kereke
van es 1 kormanya, kifele nyilnak az ajtok es 3 pedal van.
Egyebkent is, a sasnak nem dicsoseg, ha elriasztja a galambokat :)
> Nem ertem, ha elmondom a velemenyemet az flame,
> ha pedig Te dicsoitesz egy tipust az nem.
Masok velemenyet tisztelem, de a hibaira ramutatok. Es ezt varom
a tobbiektol is. Tolem olyat soha nem hallhattal, hogy az en autom
a legjobb. Meg tobbszor irtam, hogy legjobb nem letezik.
Cs.
AR 146
|
+ - | Re: autorasszizmus helyett jokivansagok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia,
Friday, December 22, 2000, 8:24:40 AM, you wrote:
>>teljesen ki volt akadva, mondvan "dehat ennek az autonak semmi baja
>>nincs". "Hat igen, mar nincs."
>>Udv,
>> Mark. mailto:
RJ> Mielott melyebben belemennenk az autorasszizmusodba : Te a nemet
RJ> autokat egy szethajtott kocsid alapjan punkt.
Sajnos ebben nincs igazad. Nem az enyem vo't az auto, hanem draga jo
apame, aki hozzam hasonloan nem egy autogyilkos tipus. Teny, hogy egy
ev alatt mentunk vele 11e km-t, es atlagosan havonta egyszer
autopalyan nagy sebesseggel (160 km/h < v). Azt pedig jo
lenne ha idezned, hogy en melyik soromban irtam a nemet autokrol
hogy . Mert ezt nem tettem.
Ha a nemet autok alatt csupan a BMW-t es a Mercedest erted, akkor meg
azt is lehetne mondani hogy van leveleidnek igazsagtartalma. De mivel
az Opelt es a VW-t is ide sorolod, ugy erzem vitatnom kell allitasod
iagazsagat. Amin pedig vegekepp elakadtam, az az, hogy leirtad hogy az Opel
Astra megbizhato konstrukcio, hat nem az, legalabbis az Astra-A nem
az.
Egyebkent az Opel minosegi problemairol eleg sok cikk jelent meg,
amelyben ok maguk is elismertek hogy nem a legjobb a minoseget
gyartjak az utobbi idokben.
Egyutterzek veled abban, hogy (implicite felteve, szereted az
Opeleket) nem jo ilyet hallani egy kedvelt markarol, de az az ido a
multe, amikor az Opel a megbizhatosag szinonimajakent szerepelhet.
Lehet hogy egy kocka Kadett jo auto (mert az), de meltanytalanul sok
hiba van az uj autoikkal, amirol nem lehet hallgatni, plane ha egyesek
homlokegyenest ellentetesen meg azt is mondjak, hogy kituno minoseget
kepviselnek (az Opelek).
RJ> A Schiller Opel ceg nem a legjobb hirnek orvend, elsosorban viselkedesuk, e
s
RJ> penzehesseguk alapjan. De azt elhiheted, hogy Schiller ur 1970-ben mar
RJ> autoszerelo volt, meghozza nem is rossz. Egy kicsivel tobb autot latott min
t
RJ> barmelyikunk itt. Ha o is ugyanazt mondta neked amit en, akkor azert
RJ> legalabb gondolkodj el rajta.
Mi az ex-Hungaroszervizbe jartunk (sajnos), a Schillerhez csak a
legvegen mentunk el, es akivel a fentebb leirt dialogus lezajlott az csak a
kihelyezett kereskedojuk volt (kb. ott ahol a Pesti also rakpart
bekanyarodik es feljon). O is csak latatlanba mondta ezt, amikor meghallotta ho
gy
fotengelyt csereltunk az auton. MIutan kiprobaltak, mar mas volt a
velemenye. Egyebkent egy idos hazaspar vette meg az autot, es
amennyire tudom azota sem volt semmi bajuk vele. (Gondolom a
veszvillogot kiveve. :-)) )
A Schiller szervize egyebkent viszonylag korrekt volt, de
hangsulyozom, csak egyszer (meg megegyszer) voltunk naluk, mert
megcsinaltattuk majd rajtuk keresztul egybol eladtuk az autot.
Egyebkent ha erdekel, probaltuk a Maxabo fele is eladni, esetleg
beszamittatni, de mar az elso alkalommal jelentkezett az altalad
emlitett "penzehseg" es a "dorzsolt dealer" szimptomak, ugyhogy ahogy
voltunk, el is jottunk.
A markakereskedesek, es szervizeik, ehmmm, abszolut hozza nem ertese
nem markafuggo, ugyanazokkal a problemakkal szembesul(ok)tem mas
(francia, es japan :-) ) markaknal is. A kivetel ritka mint a feher
hollo.
RJ> A nemet autok felsobbrendusegerol is csak te beszeltel. En egy olyan
RJ> sztereotipiat irtam le, ami eleg elterjedt, es pont annyi az igazsagtartalm
a
RJ> mint minden sztereotipianak.
RJ> Ugy gondolom ez a vita meg felmerul ezen a listan, ami nem baj. Mindenki
RJ> leirhatja pro es kontra velemenyet. Ha csak reszben is sikerul is egymast
RJ> meggyozni, akkor mar megerte a vitat.
RJ> Remelem az az auto pedig meg mindig roja az utakat gond nelkul, amit e te
RJ> autoidnak is oszinten kivanok.
Ez teljesen korrekt, orulok az epito jellegu hozzaallasodnak, es
utolag is elnezest ha neha kicsit indulatosan kozelitettem meg a
kerdeskort.
RJ> Minden autosnak ezuton kivon kellem karacsonyt, szep havas szentestet.
RJ> Autozasmentes pihenest :-)
Koszonom es viszont kivanom, valamennyiotoknek.
Udv,
Mark
mailto:
|
+ - | Re: Nehezen indul melegen (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Hat en is kuzdottem ilyen autokkal. A nalam az volt a megoldas, hogy
a felmelegedett fuvokakra 10 liter langyi vizet kellett ontenem. En
fraszt kaptam tole, de mukodott.
Egy regi szaki, meg azt mondta, hogy az injector vezerles reszeben van
egy hoerzekelo ami melegen mas keveresi aranyt ad a motornak mint
inditaskor.
Kicserelni meg draga + nem biztos, hogy mukodik. Van valami komputer
ami az ilyen hibak menet kozben kiszuri, de valami iszonyu draga.
Max a marka szervizek engedhetik meg maguknak, azok kozul is a
komolyabb markak.
Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
Mob: +36-30-9544-480
WEB: http://www.blueenter.hu
ICQ: 5035085
|
+ - | RE: gazdasagossagi szamitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>
> >...azonban a dízeleknek általában magasabb a fenntartási költsége
> Nem tudom mar, ezt ki irta, esetleg leirhatna miert, mert
> az en tapasztalatom ezzel ellentetes.
> --Udv: szm
>
Eloljaroban annyit, hogy mint irtam ALTALABAn, tehat nem kerek peldakat, hogy a
Zaporozsec akarminel pont nem igy van az X BMW-hez viszonyitva :)))
A dizeleknek altalaban surubb a gyarilag eloirt olajcsereperiodusa.
Mivel ugyanakkor teljesitmenyhez altalaban nagyobb motor kell, tobb olaj kell
bele.
A fenti okokbol dragab biztositasi kategoria lehet (bar ez nem szigoruan
fenntartasi koltseg)
Egy oreg dizelnel arban huzosabb dolgok romolhatnak el (adagolo, turbo
-benzinesben sokkal kevesebb a turbos mint dizelben -, dragabb motorgeneral...)
Gabor
|
+ - | Karacsony (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ezuton szeretnek minden kedves Listatarsamnak es csaladotoknak bekes es
boldog karacsonyt, valamint nagyon boldog es gondoktol mentes,
olcso uzemanyagos, balesetmentes es mindenben gazdag uj evet kivanni!
Orultem, hogy az elmulo evezredet Veletek tolthettem es remelem a kovetkezot
is ebben a korben elhetem meg! (Na jo az egesz evezredet nem akarom, hacsak
meg nem allok az oregedesben, de sajna ennek eleg keves eselyet latom. :o))
Legyetek jok, sajnos iden asszem (sot ebben az evezredben, evszazadban,
evtizedben) utoljara olvastalak benneteket, de januarban bepotolom!
Megeccer minden jot Mindenkibe, sok ajandekot, szeretetet es "sok csokit",
es persze, "mint ahogy mondani szoktuk" a kormanyok is legyenek velunk,
Udv!
************************
* A.i.: Peace bye Gyimi *
* mailto: *
************************
|
+ - | legszuro (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>> hangsulyozzak, ami egyfelol igaz, masfelol azert becsapos:
>>> az olajfilmes szurokben maga az olajfilm koti meg az apro
>>> szennyezodeseket, de egy ido utan (10-15e km) az is
>>Pontosan mint az 50-es evek Csepel teherautoiban.
HA> Pontosan nem. A Csepelekben (meg az osszes Volga szgk-ban is) olajTUKROS a
HA> legszuro. Ez egy nagy vodor, az aljan kb 1 cm olajjal. A legaram ugy van
Lenyegtelen. Mindketto azon alapul, hogy a kosz szemcse nem tud
gyorsan iranyt valtani es beleragad az olajba. A regi teherauton sem csak egy
olaj tukor volt, hanem elotte egy femforgacsos kocszeru valami
hasonlit a mostani anyagra egy kicsit persze nem ilyen korszeru
kivitelben. Legalabbis amit en lattam 20+ evvel ezelott. Azt is mosni
kellett olajban. Alatta volt olaj is.
Motorkerekparban is volt femforgacsos szuro ha gyerekkorombol jol emlekszem.
P21/Riga moped.
Yahni
|
+ - | Loero (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Lista!
Regebben keresett valaki VDO-termekeket. A kutaknal
jelenleg beszerezheto Loero c. ujsag 16. szamaban ban egy auto-hifi
szakbolt ketoldalas hirdetesben sorol fel akcios
termekeket, koztuk VDO-kat is.
Ha mar nem akt ualis, akkor szori.
Ugyancsak ebben a szamban talalhato iras egy autos temakra
specializalodott szakboltrol, hamar ugyis sokan keresnek
szerviz- es egyeb konyveket.
Ja: www.loero.hu
Piece:
nme1
"Know your enemy"
|
+ - | Zoldkartya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"Tervezet; ccm-tol fuggoen, ami -ha jobban belegondolunk ertheto is-
hiszen egy nagyobb motorhoz nagyobb auto tartozik, egy nagyobb
autohoz nagyobb penztarca, egy nagyobb penztarcahoz nagyobb
sarc. Tiszta logika, allamigazgatasilag alkalmazva"
Jaja, egy 15 eves 5.0 Ford Mustang vegulis egy kategoria az S600-as
merdzsoval... :)
SzaboZE
|
+ - | Jokivansag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Minden Lista Tagnak!
Boldog Karacsonyt es eredmenyekben gazdag Uj Evet kivanok.
--
Komm. udvozlettel Dunai
E-mail:SZIGORUAN
Ékezet jöhet;InterNYET
Telefon egész héten:30-255-0925 E-mail csak hétvégén
|
+ - | ellentmondasos hasznalati utasitasok - akkor most hogy (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Felotlott bennem ket kerdes :
1.: a Suzuki hasznalatai utasitasa szerint ha hideg a motor, akkor
inditsuk be, es jarassuk, amig felmelegszik. En regen ugy
tanultam, hogy ugyan kimeletesen, de mindenkeppen menjunk
vele, igy melegitsuk. Utobbit logikusabbnak, benzin- es
idotakarekosabbnak erzem.
2.: Hogy kell bikazni. A bikakabel leirasa szerint pluszt a pluszra,
minuszt a minuszra, aztan hadd szoljon. Korabbi emlekeimben
valami olyasmi szerepelt, hogy pluszt a pluszra, minuszt meg a
motorra, de a leheto legmesszebb az akkutol (de lehet, hogy
forditva volt a +/-)
Erre vegkepp kivancsi lennek, hogy akkor most hogy is.
Bye, jo karacsonyt, jo szurkolast, lehetoleg keves
ajandekvisszacserelest :)
Lantos, Tibor
| http://www.lantos.net
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | ...unnepeket (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Minden listatarsnak Boldog Karacsonyt
es hiba- es balesetmentes, sikerekben
gazdag Uj Ev(ezred)et Kivanok
Cocas
|
|