1. |
Re: GLaci & az olasz autok (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
2. |
Radar vagy lezerdetektorok (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: FORD (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
4. |
re: GLaci & az olasz autok (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: 2068 (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
6. |
re: Re: FORD (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: *** HIX AUTO *** #2067 (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
8. |
Clio 1.6 210 LE + RC hobbi (mind) |
64 sor |
(cikkei) |
9. |
minden vegyesen (mind) |
73 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Re: megallas zebranal (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
11. |
RE: RC Renault Clio (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
12. |
terepes fogas (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
13. |
Aprosag (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
14. |
gyalogos (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
15. |
karc (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: kozlekedesi moral (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: GLaci & az olasz autok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
> fel oraja torom a fejem, mi a gond ezzel a mondattal
Alapvetoen semmi, csak szerencsetlen modon abban a szamban ez volt
a legkozelebbi pelda...
> 1. van egy olyan vilagszerte kozismert mondas, hogy "Sportcars have
> Italian name",
En nem "kozismertem" peldaul... De ez bizonyara csak az en hibam,
mert bizonyara az alapmuveltseg resze lenne...:-)
> 2. a vicces elferdites mivolta a gyengebbek kedveert a :)
> jelkombinacioval lett kiegeszitve
Nos, pont erre utalt a "Sokszor ez csak poen, de egy levelen nem
mindig megy ez at..." mondat.
Mivel az eredeti mondast nem ismertem, plane nem azt, hogy ki, mikor
mondta es mire ertette, ezert az, hogy ez egy vicces ferdites, az
nekem peldaul nem jott at...
Szerintem mindenki tudja, hogy a smiley csak egy sovanyka
probalkozas az elobeszed erzelmi tartalmanak atvitelere.
Nem mindig egyertelmu, hogy poennak tartod es azert a smiley, vagy
komolyan gondolod es kvazi kineveted, vagy kigunyolod a masikat...
Es meg olyan emberek is vannak akik szerint a smiley csak azoknak
van, akiknek nincs humorerzekuk... :-(
Az emberek nem egyformak, ami az egyiknek poen, a masiknak nem az.
Lehet hogy van aki megmosolyogtatonak tartja a velemenyemet a vitak
keletkezeserol, pedig szerintem elegge gyakori...
Teljesen elkerulni nem lehet a felreerteseket, de kis
odafigyeles, onkontroll sokszor jol jonne...
(Bar ismerek olyat is, aki direkt elvezi az ilyen helyzeteket)
> talalsz lekicsinylo utalast, ennyi rajongas meg mar engedtessek
meg....
> Amig a listan megjelennek olasz minosegre vonatkozo utalason, en
ezt
> mindig beirom.
Szerintem az utolso mondatodbol latszik, hogy belul egy kicsit faj,
ha valaki az olasz autok minosegerol ir rosszat... ugyanugy fajhat
masnak egy masik kijelentes...
Ami lehet egy poenos mondat arrol hogy a "tobbi az nem is auto",
egeszen addig, hogy nyulketrecnek, fostalicskanak, rizsraketanak, meg
unalmas marketingautonak es hasonlonak titulaljak...
Ki-ki vermerseklete szerint esetleg visszair valamit es mehet a
box...
Mellesleg a markasovinizmust egyenesen nevetsegesnek tartom...
(Tudom, ez most provokativan hangzik... :-) )
Tokmindegy hogy olasz, francia, nemet, japan, vagy amerikai autokrol
beszelunk...
G.Laci
|
+ - | Radar vagy lezerdetektorok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hamarosan kaphatok lesznek radar- es lezerdetektorok Magyarorszagon is.
Hirek, informaciok: http://traveltech.tvn.hu
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: logisztika93.adsl.tvnet.hu)
|
+ - | Re: FORD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Uj Ford-oknal hibanak szoktak felhozni, hogy draga az extra, pl 1
Citroen vagy Peugeot-hoz kepest. Ez igaz, de mit er az az olcso extra,
ami nem mukodik ;))
|
+ - | re: GLaci & az olasz autok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
Hozzaszolas a fenti cimu 2068-as szamban megjelent
levelhez. Felado ar146.
-----------------------
Eloszo: Tisztelem az Alfa es Olasz auto szeretetedet,
(mint ahogy mindenki mas ilyen iranyu erzelmeit,
naciotol fuggetlenul) nem "lehuzni" akarom oket, es a
velemenyemmel Teged sem akarlak bantani.
------
A ckkben szereplo Olasz autok kevesebb mint 50000km-t
futottak. A benzines Alfat nem tudom mennyit ment, nem
irtad. Szerintem egy kozepesnel jobb minosegu autonak
200000-250000km-t ki kell birnia, kulonosebb
beavatkozasok nelkul, "emberi" hasznalat mellett.
Termeszetesen a kopo, fogyo, cserelendo alkatreszekre,
anyagokra kolteni kell, de ez altalanos.
50000km-t sem futott kocsikat a minoseg bizonyitasara
felhozni nem szerencses, ennyit a mai autok nevetve
kibirnak, tobbnyire hiba nelkul. Az igazi kulonbsegek
120000-150000km megtetele utan jonnek ki. Es bizony el
kell ismerni innentol a Japanok nagy resze veri a
mezonyt.( nem vagyok Japan imado!!!! sot!) Viszont ha
megis kolteni kell ra az katasztrofa. ( az Alfa sem a
filleres kategoria)
A honlapodat olvasva ( ami tetszik, rendszeresen
figyelemmel kiserem) a benzines Alfa kortortenete, az
en olvasatomba egyaltalan nem mondhato hibamentesnek,
sot a valto problemak a sulyos kategoriaba sorolhatok,
mindossze 30-40000km megtetele utan. Valto bajok nem
csak a Te Alfaddal fordultak/nak elo! ( kerdes: ha
emlekszel ra, milyen szinkron gyuru volt a valtoban?
Sargarez szinu bronz, vagy sotetszurke, femszort
feluletu acel gyuru.)
Az Olasz autok sem jobbak, vagy rosszabak nagy atlagban
a tobbinel, mindossze masak, de ez igy van jol!
Udv, Triznyak
Sok szerencset az "uj" Alfahoz!
|
+ - | Re: 2068 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Igazad van, nem 1/1-es autokrol volt szo, hiszen a bikazo Daewoo
> Nexia kicsit nagyobb volt mint az en Trabim. A trukk talan abban
> rejlik, hogy nem volt csontra merulve az aksi, csak a mar emlitett
> "meg ellatom a fogyasztokat, de inditast mar ne varjatok tolem"
> allapotban leledzett. Igy nem is kellett tul sok aramnak folynia azon
> a tyukbelen, annyit meg elviselt.
> Udv: Soma
---------
Erre voltam kivancsi! Igy azert maskent fest a dolog. Az erdeti felallas
azt sugallta, hogy bikazni megfelel a 1,5mm2-es kabel is.
Udv, Triznyak
Ui: Ha az zavaro, hogy az idezet vegen megjelenitem az idezetet
letrehozo szignojat, kerem jelezzetek, es akkor nem teszem ezt. Eddig
mindig igy csinaltam, es senki sem szolt hogy ez zavarna.
Ha valakinek gondot okozna hogy "alneven" irom ala a cikkeimet akkor
most ismet kozze adom :
Szabo Laszlonak hivnak, 1957-ben szulettem Budapesten, jelenleg Erden
lakom, Budapesten dolgozok autoszerlokent.( Ha ezek valodisagaban barki
is ketelkedik, kerem azt is jelezze, kuldok fenymasolatot az
irataimrol.) Partokon es felkezeteken kivuli pacifista vagyok, az autom
egy bordo szinu 1982-es VW Santana 1,6D
|
+ - | re: Re: FORD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"A kényelemről pedig annyit, hogy ültem már sok féle típúsú autóban, de NIN
CS ellenfél!!"
Konkret tipusok megnevezese nelkul javaslom, hogy ezt a kijelentest azert
gondold at. Nem lebeszelni akarom a kerdezot a Fordrol, biztosan jo auto, de
ez a kijelentes egyszeruen nem igaz. A ford kenyelme atlagos, azaz nem
kenyelmetlen, nem erzed magad rosszul, ha benne ulsz es nem osszetorve
szallsz ki belole, de jopar auto van, ami messze felulmulja.
Zalai Gabor
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #2067 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> az
alábbiakat írta a következo
üzenetben news:...
>
> Elnezest, hogy autos listan keresek ilyet, de
Trabicsekhez kellene
> megbizhato szerelo Budapesten.
>
Medeggyesi Péter
Bp. Kossuth tér
Ha valaki olyan ostoba, hogy ebbe a listaba
politikat kever, legalabb a nevet irja pontosan!!
Tehat az Ostoba Urnak tisztelettel Medgyessy
Peter!!
A masik problemam, hogyan kerul ez a csizma az
asztalra???
Megbolondult a HIX? a GURU-n is megjelent a
politika, ami eddig nem volt hal' Istennek
jellemzo!!
--
Üdv
Dunai Zsolt
|
+ - | Clio 1.6 210 LE + RC hobbi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Sandor irta:
>> Evolution sorozatbol, es (meglepo modon) Renault Clio, az 1600-as
>> szeriabol (amely egyebkent 1600 ccm-s es 210 LE-s).
> Meg mielott mindenki neked ugrana, szolok hogy alighanem elutotted,
> 110 lesz az:-)
Hee-hoo!! Renault-"liezonos" kollega! :-)
Ez a Super1600-as auto, nem am valami sima Dynamique 1.6-os Rono Klito... A
2002-es Parizsi szalonon meg is csodaltam eloben, valami 106 000 Euro az
ara, plusz 20 000 Euro a murvas futomu (a hozzaertok biztos siman vagjak,
hogy a franciak alig versenyeznek murvan, foleg aszfaltosak a ralliaik)
Mint ahogy az Esztergomi bohocauto (Ignis) (UGORJATOK CSAK RA, FLAME-erek!!
:-)) is nagyon jol teljesit a 200+LE-s 1.6-os motorjaval, meg asszem
4kerekhajtasaval.
>> PS: Egyebkent ebben a szeriaban van P206, Impreza, LancerEvoVIII, stb.
>> jatekboltban 34000 koruli osszegert.
> Jol valasztottal ;-D
Mondjam a cikkszamot? :-)
Teeby:
>>>
Az interneten vannak magyar klubok is.
En itt a gyorieknel erdeklodtem.
Vannak kimondottan ezzel foglalkozo szakboltok orszagszerte, es -
pontosan ugyan nem emlekszem hol - de a bongeszeseim soran lattam
magyar borzet is. Adok-veszek hasznalt es uj cuccok.
Persze, mire beirtam, net ele is ultem, es vegignyaltam a rokon oldalakat,
es talaltam tolem 1 sarokra egy boltot, majd elnezek :-)
>>>
Javaslom probald ki a benzinmotorosokat is. Bocsanat elore is a
kifejezesert, de befosol majd! Iszonyat erzes egy ilyet iranyitani.
Van Clionk V6-os kasznival benzinmotoros is. Vezettem is, nagyon ALLAT. Csak
azzal sok a macera. Alkatreszek, uzemanyag, lakasban nem tarolhato, stb.
Ezert dontottem az elektrikus mellett. (A benzines raadasul 60-70 000 Ft
korul van, nem tudom fejbol)
>>>
Sok sikert es boldog perceket az uj hobbihoz!
Kosz Neked is, meg a tobbieknek is, akik tanacsot adtak priv-ben (KFP,
Hunter, Attila)
udv,
djtiszy
|
+ - | minden vegyesen (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Marky:
"Kirchhoff es Ohm mechanikusan: vegyunk egy vizvezetekrendszert,"
Koszonom. Ha igy oktatnak, jobban megmaradna legalabb az en fejemben.
Ohm meg csak OK, de Kirchoffal csak annyira erintolegesen foglalkoztam
(a "Halal Bela" alnevu oktatonal), hogy a minimalis ketteshez szukseges
szintig es a vizsga idopontja + ket oraig megmaradjon a fejemben. A
munkam soran azota sem kellett, csak itt. Szegyen gyalazat. Koszonom
megegyszer. Akarcsak a normalis hangvetelt, ami vegre elokerult a
bikazas veszelyei kapcsan.
>> Ez egy baromi jo kerdes! Minden gunyolodas nelkul. 14 ev alatt egy
>> automat sem kellett egyszer sem megbikazni. Hogy lehet ez?
>Olasz? :-))))))
Jo valasz! :)))))
Komolyra forditva: Trabant, Trabant, Skoda S100, Lada 1200, Fiat Regata,
Opel Kadett (Dsorozat), Ford Sierra, Fiat Tempra, Alfa 155.
>Es te hanyszor szalltal ki japan autobol ( es milyen tipusbol) olyan
zajos
>kornyezetben, ahol nem
>lehetett hallani a sipolast, hogy ilyet mondasz? :-O :-)
Honda Civic 1.7VTI (2003) es Honda Civic 1.6 VTEC (1993). Mindketto
olyan halovany, hogy ha az itteni normalis forgalom mellett szallsz ki
(emeletes buszok, teherautok sportkipufogoval!!!), csak kint veszed
eszre (mondjuk egy kirakatrol visszatukrozodve), hogy je, lampa. Ez
persze csak nappal ervenyes, mert ejjel a muszerfalvilagitas ugyis
mutatja, hogy valami meg mukodik. Aztan lehet, hogy a Toyotanak valami
jobb uvegvago hangja van...
>Par nappal ezelott irta valaki -Palikek zakojanak okabol- hogy 1 igazan
>fasza terepes nem dugja be a huvelyk ujjat a kormanyba. Ez szoget
>utott a fejemben es azota sem jottem ra, hogy ennek mi az oka. Ha az
>illeto fenyt gyujtana fejemben felettebb halas lennek! :)
Csak ongyujtonyi: ha nagy godorbe belemesz, vagy igazi defektet kapsz a
kereket ero erok eltekerik a kereket, az meg hirtelen kikapja a kezedbol
a kormanyt. Ha a huvelykujjad belul van, a kormanykerek kulloje 98%
esellyek eltori...
Gyujtas nelkul radio
>Az a franya VW pont igy csinalja! Gyanitom hogy a Honda is. Es meg
sokan
>masok is.
En viszont orokre bekapcsolva tartom a tompitottat, igy kulcsot kirantva
MINDEN fogyaszto megszunik. Belso vilagitas ajtocsukas utan meg 30 sec,
osz kakukk. Nem vagyok en taxis, hogy allo motornal egyfolytaban
radiozzak az autoban. Ha meg varni kell: nyaron a legkondi miatt ketyeg
alapjaraton, telen meg futes miatt. Tavasszal-osszel meg elvezem a
csendet. Az autom masfele elvezeteket okoz. MENET kozben jo, nem allo
helyzetben radiohallgatasra tartom. Arra van otthon hifi... :-)
>Vectra 2.0i: Autovasarlas elott allok, es a fent nevezett jarmu tunik a
>legeselyesebbnek eddig. Ha valakinek van tapasztalata rola, orulnek, ha
>megosztana vele, illetve elmondhatna, hogy mire kell odafigyelni
>vasarlaskor.
Vectra A vagy B? Ha A, akkor nagy valoszinuseggel 89-91 koruli,
350ekmesen behozott pusztulat. Ha nem a 16V, akkor csak 115LE, kicsit
nagyon harmatos, buta karakteru motor, viszont annyit eszik, mint egy
2.5os. Ha 16V, akkor 150LE (ezt szokas Calibra-motorosnak csufolni), ez
csak GT felszereltseggel, es fiatalabb peldanyokban volt. Ez meg valszeg
szethajtott darab. Ha NEM magyarorszagi eredetu (=elso
forgalombahelyezes a kocsi gyartasi evevel azonos evben Mo-on), akkor
szerintem felejtsd el. Ha B, akkor egesz mas a helyzet, de en nem
szeretem a markat. A kulso design kellemes, ara'nyos, de a beltartalom
szerintem sokkal kevesebb, mint amit az ember a kulseje alapjan
feltetelezne rola.
Ugyanebben a meretosztalyban egy 1.8-2.0 literes Ford Mondeo (mind
16V)szamomra sokkal jobb vetelnek tunik.
Fogash
|
+ - | Re: Re: megallas zebranal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Velemeny kerese a kovetkezo: ki miert _nem_ all meg
>(persze meglehet itt mindenki megall a zebranal
>elozekenyen)?
Ugy latom, mindenki ugy all a dologhoz, hogy mikor
miert _engedi_ at a gyalogost.
A kresz szerint a zebran a gyalogosnak _elsobbsege_
van (itt Svajcban meg kulonosen). Vagyis nincs helye
merlegelesnek, at kell engedni, ugy mint egy macisajtnal
egy masik autot. Gondolom, ott ritkabban kezdtek el
azon gondolkozni, hogy ki veszit tobb idot:-))
Itt most kezdik felfesteni a kis haromszogeket a zebrak
ele, hogy ezt az elsobbseget egyertelmubbe tegyek.
Gabor
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl-62-167-206-153.adslplus.ch)
|
+ - | RE: RC Renault Clio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Van a listan valaki, aki "jatszott" mar komolyabban ilyennel? En
>nagyon elvezem.
Nekem volt szerencsém versenyezni is (1:10 Tamiya kupa) Hatalmas
filing!
Ha már a haverral kigyakoroltátok magatokat és frankón megy az
irányitás, javaslom az 1:10 es méretarányt. Ebben a méretarányban
töbféle kategóriában is rendeznek versenyt (elsökerék, összkerék, F1)
Ezeknél a gépeknél az alapberuházás után (150-200e
kocsi+távir+aksik+gumik+stb) igazándiból a gumikat a kogaskerekeket
és az összetört cuccokat kell pótolni. tehát relative olcsón lehet jó kis
versenyekre járni.
Alkatrész utánpótlásért a modelboltokat keresd. Ha cserélhetö
kristályos az adó és a vevö akkor ott kapsz hozzá azt is.
Téli latyak esetén javaslom valamelyik parkolóházat (mintha jégen
mennél) vagy valamelyik suli tornatermét.
Ha van kérdésed ird nyugottan (akár megánba is). Benzineshez nem
lövök.
üdv!
Cooper
|
+ - | terepes fogas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Off road / terepes kormanyfogas? Itt olvastam...
SZVSZ azért mert egy körehajtáskor egy erös ütés elég jól "átjön"a
kormányon és komoly kézsérülést is okozhat.
Ha jól tévedek a rallisok sem akasztanak be. Mármint az ujukat a
kormányba :)
üdv!
Cooper
UI: Ja jut eszembe nekem van 1 komplet 1:10 RC auto+hozzá cuccok
ha valakit érdekel.
|
+ - | Aprosag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >>Viszont attol, hogy a toltoaram luktet, az akku kapocsfeszultsege
> >> - akarcsak egy kondenzatore - nem fog luktetni
> > Letezik olyan aramkor, aminek az egyik feleben valtozik a feszultseg,
> a
> > masik fele meg konstans?
...
> Az elso mondat precizebb lenne ugy, hogy az akku kapocsfeszultsege
> csak nagyon kis mertekben luktet... (az akku belso ellenallasa
> miatt)
Az eredeti szovegem ez volt:
> Viszont attol, hogy a toltoaram luktet, az akku
> kapocsfeszultsege - akarcsak egy kondenzatore - nem fog
> luktetni, illetve csak lenyegesen kisebb mertekben!
Hogy az idezo miert latta jonak levagni a mondat veget, azt nem
tudom.
|
+ - | gyalogos (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
<"Velemeny kerese a kovetkezo: ki miert _nem_ all meg "
<En is igyexem megallni a gyalogosoknak a zebra elott.
<1./ Mert az utca nem versenypalya, 1-2 perc nem oszt, nem szoroz.
<2./ Mert en is sokat jarok gyalog, ilyenkor elszornyulkodom, milyen
<pofatlanul kozlekednek egyesek.
<3./ Mert az emberi elet megovasa a legfontosabb szabaly szamomra.´"
Szerintem ketfele gyalogos van:
1. Kaszkador
2. Kamikaze
csendi
V40 1,9D C180
|
+ - | karc (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
kedves Lista,
kellene egy kis okossag...
tamadt valamitol egy kb. 20 Ft nagysagu benyomodas a kocsi orr-reszen,
benne egy karccal :-((
fogalmam sincs, mitol lehet, reggel leparkoltam - nem volt ott, mire
visszamentem a kocsihoz, ott volt (parkolohazban)
nem is ez a lenyeg
emiatt nem fogom kicsereltetni a lemezt, sem szetkapatni a kocsit es
ujrafenyeztetni, de azt sem akarom, hogy ott elkezdjen korrodalni
a karc kb 1 cm hosszu, 1 mm szeles
mit lehet rakenni, hogy ne pusztuljon tovabb?
gondolok valami passzivalasra, aztan esetleg valami szin-paszta,
valami zarolakk, ilyesmi
hazilag, vagy akar valahol szakszeruen, de nem otthagyva, nem
szetkapva, nem tizezrekert...
elore is koszi
udv
L::
|
+ - | Re: kozlekedesi moral (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Thursday 15 January 2004 14:03, attila.kalmanczhey wrote:
> Velemeny kerese a kovetkezo: ki miert _nem_ all meg (persze meglehet itt
> mindenki megall a zebranal elozekenyen)?
Azt hiszem en is az udvarias vezetok koze sorolhatom magam (es erzesem
szerint a lista tobbsege is:). Igy hat default a gyalogost atengedem,
akkor is ha meg csak keszulodik. Persze ha belepett elem akkor
mindenkepp:-)) Ha meg nem lepett le, akkor talan ket esetben megyek
tovabb: ha latom hogy mogottem egy masik savon jon szazhusszal es lehet
hogy elutne. A masik eset az hogyha egy kocsisor utolso vagy utolso
elottije vagyok, es utana szep nagy uresseg (ezt egyebkent autonal is
alkalmazom: ha jon szembe egy auto aki [neki] balra akar fordulni es igy
at kell vagjon a mi savunkon, raadasul varakozas kozben blokkolja a sajat
savjat, akkor attol fuggoen engedem at hogy tomott sorban jovunk-e [ekkor
igen, valaki at kell engedje szerencsetlent es en is orulok mikor
atengednek] vagy szabad hely lesz mogottem [ekkor meg varjon 2
masodpercet]).
Amugy ez csak az elv:-) De igyekszem tartani magam hozza:-) Viszont nekem
konnyebb, ugy tunik hogy itt azert valamivel jobban tiszteletben tartjak a
szabalyokat mint ott (nem tudom hogy miert, az emberek vagy a szabalyok
megallapitasanak a mondja miatt, vagy mindketto)...
--
Udv, Sandor
|
|