> Ezert en ugy modositanam
> a KRESZ-t, hogy ha valakit meg tudnak elozni a kulso sav-
> ban, akkor a kivulrol elozes buntetesi tetelet az _elozott-
> re_ ronam ki! (Meg akkor is, ha a kivulrol elozo ezt a ma-
> novert csak gyorshajtassal egyutt tudja kivitelezni.
Tehat legalizalnad a szlalomozassal egybekotott
gyorshajtast, ami garantaltan rontana a baleseti
statisztikat... De ez kit erdekel; a lenyeg az, hogy
mehessen, aki siet, ugye?
|
> En az utobbi par honapban hetente ugy haromszor jarok
> Gyorbe, es igen, valoban sokan ezt csinaljak. Nem akartam
> en megirni, de megzavarodom tole. Ezert en ugy modositanam
> a KRESZ-t, hogy ha valakit meg tudnak elozni a kulso sav-
> ban, akkor a kivulrol elozes buntetesi tetelet az _elozott-
> re_ ronam ki!
Parázs vita lehet ebböl, de van benne igazság! Ott a baj, hogy ki fogja
mérlegelni az ilyen eseményeket? Mert csakcsak van olyan is, hogy a
jobbról elözöt kéne büntetni. Szerintem 50-50%-ban elöfordul ilyen is,
olyan is. Nem csak Györben...
Engem nemrég azért ijesztett be egy kedves ember a 10 tonnás vasával,
mert lehúzódtam a szélsö sávba, hadd menjen ha siet. Nem tetszett neki
hogy a belsöben kell elöznie, gondolom mindenképp kivülröl akart. Érti
valaki? Én nem...
És azt miért kell, hogy ha 100 helyett 140 körül sietek a belsö sávban,
de a veszélyes keresztezödésben, ahol amúgy 70-es korlátozás van, le
merek lassítani 80-ra, akkor már tolnak is le az útról? Fáj ez
valakinek? Van annak bármi értelme, hogy mindenféle indok nélkül valaki
100-as korlátozásnál is 90-nel menjen ÉS 50-70-80-as korlátozásoknál is
90-nel? Ja, a tachográf nem mutat ki 100 métereket, de személyautóban
nincs olyan.
> A nyari gumis versenyzokrol majd maskor irok :)
Na, nyári gumi.. hát igen. Persze, sokan télivel sem tudnak közlekedni.
Ezt elöbb-utóbb megszokja az ember, de mit olvasok az újságban? A helyi
mentösöknek arra a két autóra nem jutott pénz téligumira. Most nyárin
korcsolyáznak. Felemelö érzés lehet mentösnek, betegnek...
üdv
Hunter
|