1. |
FW: Skoda :))) (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
2. |
R5 + Superb + Rapid + ov (mind) |
56 sor |
(cikkei) |
3. |
kocsilopas (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
4. |
radiator (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
5. |
Fw: buszlimuzin (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
6. |
Fw: 710-es sapka (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
7. |
Fw: nyaralas. (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
8. |
Fw: nyilfogazas (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
9. |
Fw: toliradar (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
10. |
Fw: Pug Probak (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
11. |
Fw: B10 (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
12. |
Fw: buszlimuzin (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
13. |
Opel Kadett E Cabriolet (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
14. |
LADA Samara Katalizator (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: Radar (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: radar (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: "Kocsilopas" (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
|
+ - | FW: Skoda :))) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
---
> Felado : [International]
Leirast kovetelek az autorol :-)
(gyonyoru az az auto, majdnem szebb mint a 110-es )
---
Mit szeretnél tudni?
Az autó 14 eves, viszonylag keves kilometerrel (no vezette, meghozza a
jobbik fajtaból) A. Karosszeria itt-ott rozsdas, de hat ilyen elofordul,
ki kell javitani, nem egy nagyon veszes dolog. Most hogy a mai napon a
motorrevizio meg lett csinalva nagyon de nagyon megy, mint a golyo.
Eddig abszolut nem bantam meg a megvetelet. Mindenhol utanam fordulnak,
amerre megyek, tenyleg eleg ritka darab. Debrecenbol hoztam, es 250ezer
penz volt. Ha barmi barkit erdekel, kerdezzen nyugodtan!
Udv, Chip
Szabó Krisztián
+36 30 212 3243
Skoda 130 Rapid Coupe
|
+ - | R5 + Superb + Rapid + ov (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
> Felado : [Non-Profit
Organization]
> Ennel fontosabbnak iteltek a fenyszoromagassag-allitast, terkepzsebet,
> hamutartot, "Campus" diszcsikot, meg megy 1-2 aprosagot. Hajjj...
: Sajnos tul fiatal vagyok ahhoz hogy egybol rajojjek mit is ertesz a
: Campus diszcsikon, de hogyha az auto oldalan vegigfuto muanyag csikot,
: akkor azt ne szidd: az az egyik dolog ami annyire nepszeruve tette az
: autot.
Nem, nem az, ez egy egyszeru zold-szurke csik, matricabol, minden
funkcio nelkul (az esztetikait leszamitva, persze).
: Egyebkent ha jol nezem a Campus sorozat nem az R5 hanem a Super5
idobol
: valo (a Super5, bar nagyon hasonlit az R5-re teljesen mas auto, nem
csak
: egy facelift).
Igaz. De attol meg Renault 5-osnek hivtak, meg hivjak most is.
> Felado : [Hungary]
Ulj bele egy Superb-be, utana meg egy Octaviaba. Van egy fogadasom, hogy
sikitva fogsz belole kipattanni. :)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
: Megtortent (marmint a beules), gyakorlatilag egymas utan.
En meg visszaszivtam. :( Az Octaviarol tudtam, hogy eleg zajos a
motorja, nem tul kenyelmes a futomuve, es a belso terben sem hasznalnak
eppen minosegi anyagokat. Gondoltam, a Superb - ami meretei alapjan ket
kategoriaval feljebb van! - ennel csak klasszisokkal jobb lehet. Erre az
uj Autopiacban azt olvasom, hogy a Superb ugyanez nagyban: zajos a
motorja, zajos a futomuve, kellemetlenul raz, es gagyi a muszerfal.
Ezzel is az lesz, mint az olcsobb olasz es francia nagyautokkal: nem
kerulnek annyival kevesebbe az etalon-markaknal (Merdzso, BMW, Saab,
Volvo), mint amennyivel rosszabbak naluk. Oriasi csalodas.
> Felado : [Hungary]
: Orommel jelentem, hogy Frigyes mester kozremukodese mellett siekrult
: vegyek egy Skoda 130 Rapid Coupe-t :)))
Jajjj, ha tudnad, miota vagyok en egy olyanra! Elmeny vezetni, baromi
jopofa kis kocsi. Gratulalok hozza!
> Felado : [International]
: Tudtatok, hogy a biztonsagi ovet nem lehet bekotni, mivel megakad, ha
: meredek lejton all az auto? Ez aszfalton nyilvan nem fordul elo, de
itt
Jelentem, a felhajtonkon (kb. 30 fokos emelkedesu) megallva neha nekem
sem sikerul bekapcsolni. Eloszor nem esett le, mitol, aztan a nehanyadik
alkalomra sikerult rajonnom, hogy az emelkedo miatt van.
Zoli
|
+ - | kocsilopas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > =======================================================
> Felado : Kertesz Vilmos
> E-mail : [Hungary]
> Temakor: "Kocsilopas" ( 37 sor )
> Idopont: Mon May 6 08:43:16 CEST 2002 AUTO #1458
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> eddig sokszor az utcan parkoltam... Ha nekem, egy amatornek eddig
> tartott, akkor egy profinak ez 10 mp... Tanulsag2: azert megertem,
> akik a taxisokat szidjak... Legyen azert mellettuk, hogy a hotel elott
> is volt egy, aki rendes volt, csak drotja nem volt :))
>
>
En Tico es Damas "specialista" vagyok;-) Vonalzoval hamarabb nyitom mint a a
kolleganom a kulccsal...
Ami a legszomorubb az egeszben, hogy a kenyszer vitt ra es elso nyitasom 2
perc alatt sikerult. Egy profi szerintem rohogve kinyitja az autok tobbseget
par mp alatt...
Sziasztok
Robi
|
+ - | radiator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hűtőtömítő folyadékra gondoltál-e
nekem igen durva szivárgást is megszüntetett -immár majd egy éve nem folyik!
-persze ha a csap ereszt, akkor nem megoldás:(
Tamás
|
+ - | Fw: buszlimuzin (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >Opel Zafira
> >VW Sharan
> >Ford Galaxy
>
> A Sharan es a Galaxy technikailag ugyan az a kocsi. A Ford viszont nem
kapja
> meg a VW erosebb TDI motorjait, csak az 1.9-90LE van benne. Ugyanez a
kocsi
> meg a Seat Alhambra is. Mindharom nagyobb viszont a Zafiranal, aki csupan
az
> Astra feneklemezere epult. Ennek alternativai inkabb a Citroen Picasso es
a
> Renault Scenic. A nagyok koze meg bejohet a Renault Espace, Grand Espace,
es
> a Pontiac TransSport is. Ha fiatal (3-5 eves) kocsiban gondolkozol,
erdemes
> kintrol hozni, a 2 millio feletti erteku autokon komoly megtakaritasok
> erhetoek el, raadasul Mo-on ezekbol eleg szuk a kinalat.
> Fogash
>
> CIMVALTOZAS ! ! !
> Azonnali hatallyal csak a cimen vagyok elerheto,
> a megszunt! Modositsatok!
>
|
+ - | Fw: 710-es sapka (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > Noci betér egy autószerelo muhelybe, és kér egy hét tizes sapkát.
> > Szerelo ránéz, "Mi az a hét tizes sapka?"
> > Noci: "Tudja, a motor jobboldalán. Az enyém valahogy elveszett és kell
egy
> > új."
> > Szerelo: "És mit csinál az a sapka?"
> > Noci azt mondja, nem tudja, de mindig ott volt.
> > A szerelo ad neki egy jegyzettömböt, és megkéri, rajzolja le a sapkát. A
> > noci tehát rajzol egy kb. 5 centis kört, majd a közepére beleírja, hogy
> > 710.????
> >
> >
> > Allitsd fejre: 7IO = OIL :))))))))
|
+ - | Fw: nyaralas. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > Keresek Del-Horvatorszagi (ezt hivjak Dalmacianak?) cimeket, ahol
> kettesben
> > jutanyos aron megszallhatnank ket hetig juliusban. Mi ott a realis
tarifa
> > Euro/fo/ej?
> >
> > Elore is kosz
> > Fogash
|
+ - | Fw: nyilfogazas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > >De ha ek alaku a fogazas (lsd citoen jel), akkor nincs tengelyiranyu
ero
> > >(pontosabban van, de az a fogakra hat, es kioltjak egymast a ket oldara
> > >hato erok.
> > Igy igaz, de nyilfogazast egy darabbol szinte lehetetlen kesziteni, ha
> > kettobol van, akkor meg vagy allati keskeny fogaskerekeid lesznek
> > (csorbulasveszely), vagy tul hosszu es nehez lesz az egesz valto.
> > Fogash
|
+ - | Fw: toliradar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > >A gombolyu, ill.
> > >tul lapos szogbol latszo sikokat nem szereti. A jomultkor sikerult
> > >hatalmasat koppannom egy 10 cm atmeroju fenyes oszlopon,
> >
> > Ember, gondolkozz!!! A tolatoradarodnak 4, esetleg 5 szenzora van a
kocsi
> > hatuljan, egymastol egyforma tavolsagra, a talajtol x magasan. Ha az
> oszlop
> > a ket szenzod kozott "all", akkor becsuszhat, hiszen a 4-5 szenzor nem
ad
> > teljes lefedettseget, csak mittudomen 80%osat. Nem fugg ossze a
> > gombolyuseggel.
> >
> > >es egy masik alkalommal az utolso pillanatban szolt csak egy
> > >lapos sportkocsi orraert (mar gyanis volt, hogy a kocsit mar
> > >teljesen eltakarja a csomagtartom, de a szenzor meg mindig
> > >nem lat semmit, aztan amikor hozzaertem, akkor jelzett, hogy
> > >2.5m a tavolsag -szerintem a hatso legterelot vette eszre rajta :-)
> >
> > A sportkocsi fuggoleges-kozeli orr-resze lehetett a szenzoraid sikja
> > ALATT??? Ez esetben teljesen normalis, hogy a visszaverodesbol nincs
> semmi,
> > ami a szenzor iranyaba jonne, hanem feltukrozi az egre az egeszet. Azt
> > viszont nehez elhinni, hogy van olyan auto, aminek a fuggoleges
orr-resze
> > <20cm. (=szenzor-magassag). Ennel meg egy F50es Ferrari orra is
> meredekebb.
> > Az Alfam csomagtartoja mellesleg kb 1,5 meterrol eltakar MINDEN normalis
> > meretu autot is, tolatni csak erzesre lehet vele.
> >
> > >Viszont ha ukrajnaban, oroszorszagban jarsz, megfigyelheted,
> > >hogy egyes autoknak az elejere egy specialis "bugyi" van
> > >huzva, fekete muborre hasonlito anyagbol. Eloszor nem
> > >ertettem mire valo, aztan felvilagositottak, hogy az nem veri
> > >vissza a radart :-)
> >
> > Jol felrevezettek! A mubor csak arra valo, hogy meleg napokon estefele
> > autozva NE EGJENEK RA AZ ELUTOTT BOGARAK A KOCSI ORRARA....
> >
> > Fogash
|
+ - | Fw: Pug Probak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > >A kocsi 2+2 uleses, de szerintem ez tulzas max 2+2*fel ulest
> > >mondanek.
> >
> > Az autogyartas a vilag azon keves terulete, ahol a 2+2 EGYERTELMUEN < 4
> > :-))) Ezert is jelolik 2+2nek (2 igazi+2 szukseg-ules)
> >
> > >Amint idom engedi kiprobalom az alfa 156-ot, a fiat stilot, e a saab
> > >93-cabrio-t, egyenlore a 206cc a tuti nyero :-)
> >
> > Mert meg nem ultel az Alfaban! Csak arra ugyelj, hogy legalabb 2.0-t
> adjanak
> > alad. :-)
> > Mit szoltok a Pug 406 Coupe 2.2 HDI-hez ? Nooormaaaliis?
> > Fogash
>
|
+ - | Fw: B10 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > >Sved rendszamu BMW B10 (nem is tudtam, hogy van ilyen), 245/45R18
> > >Michelin gumikkal, a Km ora skalaja 320-ig :)
> >
> > Egesz pontosan Alpina B10 Biturbo... Az 5-os BMW-bol tenyesztett
> szornyeteg.
> > Szep lehetett.
> >
> > Amugy 18-as felnit lattam en legutobb egy Audi A4-en is. Ultetve, DTM
> > ablaktorlo (egy kozepen, fuggolegesen), spoiler korben foldig, szelvedo
> > teteje 1/3-ig foliazva, tobbszoros szepsegdijas auto. 1.6i 8V - 101 LE
> > :-((((((( Gyarilag 260-as km-oraval. Szoval a szam nem minden. En is
> > rakhatnek az Alfaba 600km/h-ra skalazott orat, max soha nem menne 35%
> > kiteres fole a mutato. A 18as kerek viszont nem ferne bele. Igaz, 15nel
> > kisebb meg nem megy ra a fektarcsa miatt. Vajon hogy csinaltak az
olaszok,
> > hogy pont a gyari felnimerettel a legszebb az auto? El nezem a Golfot
> (csak
> > PELDA), amikor kijon a 15os kerekeivel, /80 lufikkal, a kerekjaratba meg
> > belefer a 19es kerek is... Mintha mindig emelon jarna az a szerencsetlen
> > auto.
> >
> > Fogash
>
|
+ - | Fw: buszlimuzin (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > >Opel Zafira
> > >VW Sharan
> > >Ford Galaxy
> >
> > A Sharan es a Galaxy technikailag ugyan az a kocsi. A Ford viszont nem
> kapja
> > meg a VW erosebb TDI motorjait, csak az 1.9-90LE van benne. Ugyanez a
> kocsi
> > meg a Seat Alhambra is. Mindharom nagyobb viszont a Zafiranal, aki
csupan
> az
> > Astra feneklemezere epult. Ennek alternativai inkabb a Citroen Picasso
es
> a
> > Renault Scenic. A nagyok koze meg bejohet a Renault Espace, Grand
Espace,
> es
> > a Pontiac TransSport is. Ha fiatal (3-5 eves) kocsiban gondolkozol,
> erdemes
> > kintrol hozni, a 2 millio feletti erteku autokon komoly megtakaritasok
> > erhetoek el, raadasul Mo-on ezekbol eleg szuk a kinalat.
> > Fogash
> >
> > CIMVALTOZAS ! ! !
> > Azonnali hatallyal csak a cimen vagyok elerheto,
> > a megszunt! Modositsatok!
> >
>
|
+ - | Opel Kadett E Cabriolet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tisztelt Fórumtagok!
Egy barátomtól kaptam meg az önök címét, és azt mondta, hogy az autókhoz
igen jól ért? emberekre találhatok ezen az internetcímen, ezért írok most.
A problémám (vagy inkább szerencsém), hogy sikerült szert tennem egy szép
állapotú Opel Kadett E Cabrio-ra. Annak érdekében, hogy meg tudjam az
állapotát orizni tippeket szeretnék kérni, hogy hogyan kell az ilyen autók
vászon tetejét ápolni, karbantartani. Ráadásul találtam a csomagtartóban egy
tartályt, ami a teto muködéséhez kell, de a gép könyv egy szót sem ejt
arról, hogy mit kell ebbe tölteni, és hogy mennyit, és milyen idoközönként.
Harmadik problémám, hogy a hátsó ablaknál alul enyhén beázik a teto. Ha
tudnának/tudnátok olyan autójavító címét megadni, aki ilyennel foglalkozik
azt is megköszönném. Egyébként Borsod megyéhez közelebbi címek lennének
jobbak, de a többi cím is érdekelne.
Bármilyen rövid levelet, vagy hasznos linket megköszönnék!!!
Ha valaki tudna segíteni kérem az e-mail címemre küldje a választ, mert
sajnos nincs idom mindig figyelemmel kísérni a fórumot!
Üdv: Márk e-mail:
|
+ - | LADA Samara Katalizator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Lada Samara Sedan 1500 - as hoz szükségem lenne katalizátorra a régi
tönkre ment.
Hol lehet Mo. - gon, esetleg a gyártótól legolcsóbban beszerezni.
Előre is köszönöm segítségeteket .
Levél jöhet magánba is. Címem :
|
+ - | Re: Radar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, 2002-05-06 at 12:13, k_malac--freemail.hu wrote:
> "Egyebkent most rakeresve, ezek a radarok mar erzekelnek
> akar fat vagy kartondobozt, sot embert is."
>
> A multkor nekem egy felmeteres, betonbol kinott gazt
> jelzett.
Te a tolatoradarrol beszelsz, nem? Az legjobb tudomasom szerint
ultrahangos alapon mukodik, tehat ott sokkal konnyebb az ilyent
megoldani mint a radiohullamokkal.
Mi (legalabbis en) a hosszutavu, RH-s radarrol beszeltunk.
Udv, Sandor
|
+ - | Re: radar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, 2002-05-06 at 21:53, Nemes Marcus wrote:
> : Ugy nezem altalaban 76-77 GHz. De olyant is talaltam amelyik 24 vagy 60
> : GHz.
>
> Tudnal errol valami kozelebbit irni (pl. egy nemet/angol nyelvu linket)?
> Nekem a 60 es a 77 GHz ugyanis erosen katonai alkalmazasnak tunik. A neten
En is a neten kerestem ra, most ujra elokutatom a linkeket.
http://www.siemensauto.com/siemens/chassis/acc1.html
http://www.bosch.de/bri/bri_e/4_00/a3.htm
http://www.atnf.csiro.au/SKA/intmit/autoradar.doc
A Bosch azt is leirja hogy keszulnek 24 GHz-es radar bevezetesere is
amit inkabb rovid tavra (<15m) szannak.
Es foleg http://www.ero.dk/doc98/Official/Pdf/DEC9202E.pdf: "the ERC
concluded in its Report 3 2 and recommended, in its Recommendation T/R
22-04 E 3 , that the frequency bands to be designated for RTT systems
should be: [snip] 76-77 GHz for vehicular radar systems." Ahol az ERC
European Radiocommunications Committee-t takar.
Ja, most latom hogy a 60 sem tetszett, ujabb google:)
http://www.tierone.com/accmtrtoc.html (a veget nezzed, Table 55)
Plusz az elobbi doc-os cim: "Draft Recommendation ITU-R M.[TICS.RADAR]
[4] recommends the bands 60 61 GHz and 76 - 77 GHz for use by
automotive radar systems."
Na, kilinkeltem magam, elnezest erte... Rossz otlet tolem linkeket
kerni! :)
Es koszi a radaros felvilagositasokat!
Udv, S.
|
+ - | Re: "Kocsilopas" (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, 2002-05-06 at 10:43, Kertesz Vilmos wrote:
> eddig sokszor az utcan parkoltam... Ha nekem, egy amatornek eddig
> tartott, akkor egy profinak ez 10 mp... Tanulsag2: azert megertem,
Azt hiszem emlitettem mar hogy ritka az a kocsi amelyik 5 percen belul
nem nyithato (nyom nelkul). Vannak ilyen "versenyek", megprobalom
elokeriteni az egyik eredmenyeit... Valami angol (internetes)
automagazin oldalain lattam, sajnos nincs itthon a cim...
Megvan! (bar a reszletes eredmenyeket mar nem talaltam meg)
http://www.whatcar.com/news/searchstory/data.asp?article=165
Erdemes elnezni a http://www.ncsr.co.uk cimre is, de a te tipusod nincs
benne:(
Udv, Sandor
|
|