Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1175
Copyright (C) HIX
2001-07-22
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 RE: A flame 3. napja :) - erosen off (mind)  9 sor     (cikkei)
2 Beegtem (kis Polski) (mind)  17 sor     (cikkei)
3 guminyomas (mind)  19 sor     (cikkei)
4 mandarinkacsa, radar,bumm (mind)  51 sor     (cikkei)
5 Alomauto... (mind)  13 sor     (cikkei)
6 Re: *** HIX AUTO *** #1174 (mind)  34 sor     (cikkei)
7 Alfa flame (mind)  69 sor     (cikkei)
8 Re: A flame 3. napja :) - erosen off (mind)  37 sor     (cikkei)
9 Re: Beegtem (mind)  19 sor     (cikkei)
10 Re: Alom autok (mind)  8 sor     (cikkei)
11 biztositas - biztonsag :-)) (mind)  21 sor     (cikkei)

+ - RE: A flame 3. napja :) - erosen off (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csaba,
humorerzek, ironia, csipkelodes. Hidd el, nem akar senki se megolni, se
meggyalazni azzal, hogy gorbit egy kicsit a tukron.
Egyebkent en is ugy velem, hogy a legjobb dolgokat is meg lehet utaltatni a
semlegesekkel, ha fanatikus hivoik tulzasba viszik a tomjenezest. (Lasd
Linux.)

Udv:
pJ
+ - Beegtem (kis Polski) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

He, nem veletlenul egy Alfa volt csak alcazta magat ? :-))
Kivancsi volnek hogy a futomu meg a fekek is a motorhoz
lettek-e igazitva, mert szart sem er a menetteljesitmeny ha
nem lehet vele kanyarodni meg megallni. Mellesleg szerintem amennyit egy 
ilyen pocskoszorure ra kell kolteni hogy igy menjen, annyi penzert
mar autot is lehet venni. Lehet hogy direkt meghokkentesbol
tuningolta fel a tag, aztan otthon van meg egy normalis autoja ?
Akad neha egy-ket ilyen "szelepes" figura is az utakon.:-))
Minden esetre nagyon megrazo elmeny lehetett!  :-))

Udv

G.Laci


_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - guminyomas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Akos,
Fogadd reszvetemet ! :-(
Ne adja az Isten hogy a kezem koze keruljon egyszer egy
ilyen, hogy rohaggggyyyon meg a szemtlada ! Azt hiszem eros felindulasbol 
elkovetett emberolesi kiserletnek tennem ki
magam hasonlo esetben.
Szerencsere nagyon ritkan parkolok ejjel garazson kivul, nappal
is viszonylag jo kornyeken.
Ezt egyszeruen nem tudom megerteni, hogy valaki csupan passziobol,
semmi haszna belole, de szandekosan kart okoz ?! Ez meg csak
nem is megelhetesi lopas vagy hasonlo!
A RAK EGYE KI A SZIVIT ha mar az etnikumnal tartunk.
Na, szebb napokat es legy resen (ahogy a cserkesz mondja):-)).
Udv

G.Laci

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - mandarinkacsa, radar,bumm (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Erot, sebesseget mindenkinek !

Hi, Joe

Re:radar
Legjobb valahova a muanyag hutoracs moge beepiteni az erzekelo(ke)t,
a kapcsolot meg hangjelzot az utasterben. Ezek a nem kompakt cuccok
meg dragabbak es eleg kevesen ertenek hozza, viszont semmi sem
latszik az avatatlan szemnek. Ha a rendor veletlenul leallit ellen-
orzes vegett, mire megallsz, ki van kapcsolva a szerkentyu.
Van valahol egy gyujtemenyem a hasznalatos frekvenciakrol de nem tudom hol. 
A neten is lattam mar, sajnos nem emlexem melyik oldalon.
En is hoztam az USA-bol ilyen cuccot meg 82-ben, eskudtek ra hogy jo lesz 
Kelet Europaban de nalunk nem volt jo minden frekvenciara, volt amire csak 
eleg keson jelzett, mikor mar kozel volt a jelforras, es
egy csomo minden is bezavart. Ezeket a hamis jelzeseket egy ido utan
rutinbol eleg nagy biztonsaggal ki lehetett szurni de nem szabad
csak erre hagyatkozni. Aztan eladtam egy jugo havernak, baromira orult
neki mert ott faszan mukodik ma is. (A szerbeknel nem nagyon fejlesztettek 
technikailag az utobbi par evben... A lopakodot is allitolag azert sikerult 
leloni, mert olyan regi tipusu radarjuk volt a jugoknak, hogy az amik nem is 
godoltak hogy ilyen oskovulet uzemel meg valahol :-)))
En sem tartom be a megengedett sebesseget, ahol lehet gyorsabban megyek,
viszont mindig a forgalmi, ut es latasi viszonyoknak megfeleloen igyekszem 
kozlekedni. Elismerem hogy kell egy bizonyos eloirt korlat, foleg azok miatt 
akik keptelenek az adott szituacioban realisan megitelni a lehetseges tempot 
es az autojuk kepessegeit, (hal Istennek ezek vannak kevesebben)de nekem 
senki ne magyarazza el hogy miert kell mondjuk keso este vagy ejjel egy 
kihalt falun keresztul 50-nel maszni.
Ha mar 70-nel mesz most nem tudom hany pontot vesznek el, de regen elvettek 
a jogsit ha megfogtak a "paparazzik".
Most nincs ilyen ketyerem, de ha lenne sem mennek gyorsabban, csak nagyobb 
eselyem volna a bukta elkerulesere. Evente-ketevente szoktam fizetni nekik 
egyszer ez benn van a koltsegvetesben. De annyival nem
mentem gyorsabban hogy a jogsi veszelyben forgott volna.
Eddig sikerult kiszurnom a rizikos helyeket vagy idoben eszrevettem oket 
:-))).

Re:Toyota-WV-BUMM !
Ez marha jo sztori volt, el tudom kepzelni a WV-s vere`b megnyult kepet 
ahogy a popec XM-et nezte ! Hat meg mikor belement a Totojaba !
Ez meger nekem hat vigyort is ! :-))))))
(Nem is vagyok karorvendo... Hehe :-)))))

Na csa-kany

G.Laci
Xsara TD.

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - Alomauto... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sokcsokit.

Inditvanyozom, valljuk be, kinem mi az almai autoja. Naes azt is, hogy
megvalosult-e.

Eloljarva a jo peldaval: nekem egy 20 eves Audi 100, 2.2i motorral,
5-os valtoval, tele luxus dolgokkal. Megvalosulas: reszben. A 20 eves
Audi 100 megvan, csak nem 2.2i motorral, hanem most meg 1.6 karbis,
kesobb felujitott 1.6i motorral. Otos valtoja is van mar, csak meg a
80-asban. Lesz benne nehany extra felszereles is. De nem baj, a
kivansagom nagyreszt teljesult. Meg labra kell allitani, aztan haj-ra!

scsLLAT
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1174 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sokcsokit, AUTO!

Fogash:
> Lehetett 20 evvel ezelott. Egy fuggocsapszeges futomuvon (farmotoros
> Skodak, Trabantok) csak osszetartast lehet allitani, semmi mast. Ha a kocsi
> kelloen magas epitesu, akkor a kerek elejen es hatuljan mersz, tehat
> tenyleg osszetartast mersz. (igy: -o- ).
> A mai alacsony autoknal viszont keptelenseg megmerni a kerek elso es hatso
> pontjat. Az en automon pl 58 cm a kerek teljes atmeroje, a szabad magassaga
> meg kevesebb, mint 10cm. Pedig a talajtol 29 cm-re kellene merni a pontos
> osszetartashoz. Ma igy mersz: -O-

Igen, amit irsz, abban bizonyara lehet valami. Viszont abban is, amit en irok:

>23 eves Audi 80 1.6i 5s - frissen mazolva

Tehat ezt a 23 eves, "fuggocsapszeges" autot voltak keptelenek
beallitani.... :-( Lehet, hogy neki megis a sparga valo? :-)
Mindenesetre en sem spargaval fogok merni, hanem lezerrel. Csak az a
baj, hogy itthon nincs 1 cm vizszintes terep - videken lakunk kertes
hazban.

Szabo 7 Zoltan:
>Mit tud ez az Autodata ??? Engem lehet hogy erdekel.

Hat autoadatokat :-) Futomubeallitasi adatokat. Meg kereknyomas,
ilyesmi. Maximalis kerek elfordulas, mit mondjak meg? Viszont
nyomtatott formaban van, ugyhogy "egy-az-egybe'" nem tudom elkuldeni
senkinek :-( Viszont nehany napig van meg szkennerem, egy-ket oldalt
be tudok szkennelni, azt el tudom kuldeni. Vagy akar kesobb is kezzel
ki tudok irni belole adatokat. Vagy szkenneljem be az egeszet es irjam
ki cd-re? Hm...

scsLLAT
+ - Alfa flame (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenkinek !

Mar eleg regen dumaltam bele a dolgokba, de az Alfa flame egy kis szofosasra
kesztetett.
Elore bocsatom, nagyon beduhitettetek, eleg kemeny leszek ;(
Szal, aki ismer azt tudja, hogy eleg nemetauto parti vagyok, meg akkor is,
ha a VW-ket mellem parkolni sem engedem. En egyenlore elkepzelni sem tudom,
hogy az Opelen, Mercin, BMW, Fordon es a skandinav markakon kivul barmivel
is lehet utazni. Viszont tisztaban vagyok azzal, hogy en egy ekkora hulye
vagyok, oszt csecs. Az olaszoknal jartamban viszont mindig megorultem a
csodalatosan sokszinu autopark lattan, es ebben a sok Alfanak, Lancianak
nagy szerepe volt. Az olasz autokrol szolo irasok olvasasanak hatasara meg
inkabb utana fordulok egy-egy ilyen vasnak. Tenyleg van bennuk valami. Egy
Golfrol, vagy Astrarol mit tudtok aradozni ? Na. Kivancsi vagyok ? Nev
szerint Gyugyo emlegette a III-as Golfjat. Hat az egy igazi unicum. Az a
forma, az a spiritusz. Azt nevezem. Meg szerencse, hogy laptopon a budiban
irom a levelet, igy ha  az emlitett Golf, vagy a sajat nemet "csodamasinam"
feletti elvezettol esetleg osszehugyoznam magam, hat legalabb nem rohogtetem
ki magam a csalad elott. :)
Szal ezen autokon vegignezve, es kiprobalva tovabbra is szivesen SOT !!!
nagyon szivesen olvasnek meg az Alfas, Coupe-s elmenyekrol. Ott a spiritusz,
ott a sziv. Hajra... / A BMW-k melle is a listatarsaim allitottak :))) /
- K malac irta:
>Persze abban igazad van, hogy ez ne legyen Alfa-lista, de
>masoknak is lehetoseguk van / volt a hozzaszolasra /
>temafelvetesre.
Ez az ! De mint irtam milyen elmenyt tud egy 1.4-es Astras, Golfos leirni ?
Esetleg, hogy otthom milyen jol lerendezte az asszonyt ? Hat errol is
szivesen olvasnek, de nem ezen a listan :))
- Talan Mike irta ?:
>ezerszer jobban nez ki az Audi TT-nel
Mi tagadas nekem a TT orokre egy betonpattanas marad. Hozza teszem, ez a
sajat szubjektiv velemenyem.
>- A Nemet autok szarok.
Nem, nem. Csak piszkosul szurkek.
>- Az emberek nagy resze hulye, mert hallgat a mediara, es nemet
> autot vesz
A mekis marketing-szendvicshez szoktam oket hasonlitani. Atlagos meret,
egyen iz, es az ehseget...hat azt nem oltja. De a sok hulye buszken zabalja
a teraszon.
Sokan azt hiszik, hogy mivel a Golf dragabb az Alfanal ezert a csoresz manus
autoja. Hat a nagy dandarit. Azt. Alfat ritkan vesz ruppotlan ember.
Garantalom, hogy az uj Alfat vasarolok 95%-a mellenyzsebbol megveszi a
Golfosok 95%-at, ugyanis szemelyes tapasztalat, hogy a Golfosok
nagyresze -2deci fogyasztasert lenyomna meg a nagyszuleit is. Itt az olcso
uzem szamit. Ruppotlansaga miatt nem mer tovabb lepni. Az Alfasok nagy ivben
szarnak a fogyasztasra. Nekik mindegy a mennyi.
- vti:
>Mindazonaltal engem nagyon is erdekel, hogy ki, hogyan
>rajong az autojaert. Elvezettel olvasom ezen irasokat!
Igy van. Gyerunk nemet autosok aradozzatok ! A BMW-ken es Merciken kivul
kivancsi vagyok kinek lesznek velotrazo elmenyei.
- Peter.Mero:
>...Se nem szep, se nem kenyelmes, de roppant
>megbizhato (a kozhiedelem szerint)
Igen ??? Ez jo vicc volt. Ezt felirom :)))
- Ikormos:
>konzervativ vagyok, a regi, jo autokat szeretem. De. MAR UTALOM AZ ALFAKAT!
>Semmit nem szeretek, ha agyontomjeneznek.
Ez latod tobbet elarult rolad, mint egy jol osszeallitott oneletrajz.

Levelkemmel senkinek nem akartam a lelki vilagaba taposni, de miert faj az
valakinek, ha imadja az autojat, es ennek hangot is ad. Erdekes, ha valaki
kopkod egy tipust az a listan eros ellenallasba utkozik, ha dicsoit az is.
Akkor kerdem en ? Miert nem beszelgetunk a nokrol ?! Ezek szerint az az egy
tema ami nem tabu. Emberek ! Kapjatok mar az agyatokhoz !!!

Maradok tovabbi Nemet, es Sved auto-fixalt tisztelettel:
Marci
+ - Re: A flame 3. napja :) - erosen off (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Csaba, ugy erzem, Te _szemelyes_ sertesnek vetted az eredeti levelet.
De akkor sem ertem, miert kell visszatamadni, es irigynek nevezni.

> hisz a listan vagy fanatikus autosok vannak, vagy jovok-megyek
> tipusu emberek, akik gyorsan kikopnak. Van a listan egy mag,
> akik minimum 3 eve olvassuk a HIX Autot (ha nem 4.), en a 241.
> szamtol irogatok ide.
> Tehat aki egy ferfi szerelmebe belekot, az
> vagy irigy, vagy tevedesbol jaratja a HIX Autot.

En speciel a fanatikusokat nem szeretem. Semmilyen formaban, legyen az
auto, vallas, politika. Leginkabb a toleranciakeptelenseguk miatt.
Nem is tartom magam fanatikus autosnak. (Van aki autobuzi neven nevezte)
Hetfonel elobb nem tudom megmondani, hanyadik szamtol olvasom (szabin vagyok)
de nem tegnap kezdtem.
Tevedesbol lennek itt?
Szidjuk a sajtot, amelyek nyomjak a nemet autokat, lehuzzak a tobbit.
Miert furcsa, hogy ugyanugy ellenerzest valt ki, ha egy masik
"sajtotermekben" (HIX) egymas utan ugyanezt latjuk egy mas markara.
Ha mindez, csak arrol szolna, hogy az Alfa jo auto (mert az), meg szep
(mert az, kiveve a 147-et, az nekem nem tetszik), akkor meg nem is
lenne baj. De mindemellett ott voltak az unalmas, draga, szar
korszerutlen stb jelzok a "nem Alfa" tipusokra.

A szerelemrol meg annyit: a szerelmes ember nem tud objektiv
lenni... ;-))  Mar tobben mondtatok:
....van jobb, van szebb stb. de az nem Alfa...

Szoval elvezzetek az Alfat, legyetek buszkek ra, en nem vagyok irigy...

G.Laci


---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
+ - Re: Beegtem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

> utol erek egy kispolakot aki olyan 110-el eloz egy kamiont...
> ...Rohadjak meg 170-nel mentem felfele az emelkedon az a dog meg ugy
> elhuzott, hogy nem is lattam tobbet pedig onnan meg 20 kilometer Tatabanya.

Nem kispolak volt, hanem Fiat, _olasz_ motor, _olasz_ auto. Mit akarsz
Te ott egy nemet autoval...;-)))))))

Bocs, de az Alfa flame olvasasa utan rogton ez jutott eszembe...:-)

Az az auto azert erdekelne: milyen motor, milyen fekek(!), milyen
modositas a futomuvon ehhez a sebesseghez.

G.Laci


---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
+ - Re: Alom autok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Heyy heyy heyy.. :))) Ujat vagy regit szeretnel ?? Vegulis mind1, ha
> megszolal a V8.. :)))
> Ant
Jeeeee!
Akkor ezekszerint van itt meg aki tudja milyen az IGAZI AMERIKAI V8!

Üdv: Gergo
V8npCH
+ - biztositas - biztonsag :-)) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Van a vonalban valaki, aki casco temaban tud tanacsot adni? (Melyik
biztosito mennyiert mit nyujt...)

Masik kerdesem, ki mit ajanl kiegeszito biztonsagi felszerelesnek, ha
a kocsiban csak egy Piranha riaszto van? En valami
sebessegvalto-rogzito keszulekre gondolok elsosorban, de ez csak egy
otlet. A lenyeg, hogy ne kelljen semmit magammal vinnem, csak a
kulcsot. (A kiveheto radiot se szeretem, semmi kedvem magammal vinni.)

Koszonom elore is
Anna

(Ha mar ugyis irok, elmeselem, hogy a heten alkalmam volt egy Alfa
156-ost vezetni, amitol a 28-30 eves (ferfi-)kollegam teljesen el volt
ajulva. Utaskent nagyon kellemes volt, vezetni az autopalyan jo volt,
de a varosban, ahol meg kell allni, el kell indulni, nem tetszett. En
azt szeretem, hogy ha kicsit, finoman nyomom a gazt, akkor szepen,
egyenletesen elindul a kocsi, na ennek ra kellett taposni a gazra
indulaskor. Szoval nem vagyunk egyformak :-))))

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS