Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1850
Copyright (C) HIX
2003-06-09
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 RE: *** autoszerelok *** #1849 (mind)  25 sor     (cikkei)
2 Lampa, trafi, nok... (mind)  31 sor     (cikkei)
3 lampa (mind)  15 sor     (cikkei)
4 bizalom (mind)  34 sor     (cikkei)
5 ciripeles (mind)  26 sor     (cikkei)
6 motoros baleset (mind)  21 sor     (cikkei)
7 Ekszij csuszas + egyebek (mind)  97 sor     (cikkei)
8 Re: Benzinkutak - mar megint emelnek (mind)  8 sor     (cikkei)

+ - RE: *** autoszerelok *** #1849 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

* En idonkent eljatszok a gondolattal, hogy mi lesz,
* amikor tizeneves lanyom
* nemsokara haza fog allitani egy fickoval, hogy o a
* nagy O. Van egy
* toplistam, hogy mi ne legyen: ujsagiro, autoszerelo
* vagy politikus.

meg zoldseges, meg orvos, meg ugyved, meg...
vegyuk eszre, hogy a sumaksag, a hozza nem ertes, a partner
becsapasa nem az altalad emlitett szakmak sajatossaga, hanem
ossz-nepi hozzaallas
pont olyan link a mernok is, mint az autoszerelo, csak nem
annyira latszik
a hivatalnok az ugyeket intezi lassan, felzuletesen es ,
csak nem igazan van neve, hanem en gros a hivatalt szidja
mindenki...
a tanar nem partatlan, az ovono nem figyel, a noverke meg
borravalora hajt...
igen, fel lehet hordulni, hogy "de nem mind ilyen, vannak rendes
.....ok is"
ja, tenyleg vannak, ok szivnak a tobbiek linksege miatt
summa summarum: tolunk ez telik, egyuk meg, amit foztunk
magunkat erdemeljuk... :-(
udv
PL:
+ - Lampa, trafi, nok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

___Lámpa___
 >>
ha ertelmes all elol, akkor atrajtol sargara az egyenesen megindulo 
kocsifolyam elott.
 >>

Lásd Bp., Soroksári út befelé, a Vágóhídnál, balra kanyarodó sáv a OBI 
mellé. Két autó mehet át, ha mindkettő ismeri a terepet és készül rá :-)
Egy a piros-sárgánál a kocsisor előtt, egy a sárgánál a kocsisor után.

___Zöldhullám___

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de nekem pl. a Soroksári úton mindig úgy 
jön ki a totál zöld hullám végig (Vágóhíd - városhatár) ha 80-nal megyek 
(és hagynak is menni, nem lassít le senki...). A szép hogy a megengedett 
50 és 70 :-(


___Reflektor, nők___

Nekem az a tapasztalatom (és ezzel nem bántani akarom a hölgyeket) hogy 
nőnek hiába villogsz észre sem veszi, rád sem néz hogy mit akarsz. Ha 
férfi jön szembe refivel és rávillantok akkor (általában) legalább 
odanéz hogy mit is akarok tőle. Az már más kérdés hogy megérti-e.

-- 
Schmidi
E-mail:     Lista cím: 
Web:       http://schmidi.hyadok.hu
+ - lampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>
Van kifele is ugyanilyen lampa. Namost, ha Almadi fele mesz, akkor van is
ertelme, hiszen ha a biciklisnek is zoldje van, akkor te csak az egyenes
zoldet kapod. De ha Almadi felol jossz, akkor nem igazan ertem, mivel a
masik oldalon nincs bicikliut...
<<<<<<<<

imho:  ha almadi felol jossz, akkor eloszor azert lehet csak egyenesen
menni,  mert  a masik savban is csak egyenesen lehet menni! balramenes
megadasanak  nem  sok  ertelme  lenne,  mert a szembol jovoknek nyilas
zoldje  van,  azaz  ugyse engednek el (es szerintem balesetveszelyes),
igy felesleges engedelyezni a balra kanyarosast.
remelem ertheto voltam.

udv
+ - bizalom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>
IMHO semennyire. Eleve baromsag. Bizalmi elv: hogyha indexel a vedett uton
halado, hogy bekanyarodik mellem, akkor mehetek. De ha megsem kanyarodik,
csak kintfelejtette a villogot, es belemjon, akkor 100%-ig felelos
vagyok. Ellentmondas. Baromsag.
<<<<<<<<<<<

szerintem  total  nem  vagy  hibas, mert a masik jelezte a kanyarodasi
szandekat,  igy  szamitani  lehet  arra, hogy bekanyarodik. ha vki ugy
indexel, hogy nem akar bekanyarodni, akkor az komoly megtevesztes.
mas kerdes, hogy letagadja az indexet utana ...

>>>>>>>>>>>
A rautalo magatartas sokkal tobbet elarul. Szeretem pl. a korforgalmakat,
mert jol hasznalhatoak, sokan megis elbalfaszkodjak. Jon a delikvens bent,
jol latszik, hogy ki fog menni, de nem indexel [idoben]. Erre a befele meno
majom dudal meg szitkozodik, hogy meeee'r nem jelzi a masik, hogy kimegy.
Pedig csak a gazt kene megnyomni.
<<<<<<<<<<<

csak a legvegen latszik h kimegy! elotte piszkosul nem. en is anyazok,
hogy  majmok  nem  indexelnek ... ha meg kimegyek ele, akkor meg siman
belemjohet, jogosan, mert neki van elsobbsege.
ez  olyan,  mint  bp-en  szokott lenni amikor a vaci utra kanyarodok a
baber  utcarol a dunaplazaval szemben: telezold, en balra rakanyarodok
1  utra,  el  kell  engednem  azokat, akik szembol jonnek es egyenesen
mennek  tovabb (arra az utcara, amirol en jottem). viszont azokat nem,
akik  arra  kanyarodnak,  amerre  en,  csak szembol, azaz nekik jobbra
kisivben.  es itt rendszeresen van 2-3 majom, akik nem jelzik ezt, igy
ugy kell tekintenem rajuk, mintha egyenesen jonnenek, azaz megallok es
varok  rajuk.  de a huje csak siman bekanyarodik, en meg anyazok, mert
igy 2-3 kocsival kevesebb mehet at a keresztezodesen ...

udv
+ - ciripeles (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>
Az itt irt esetek egyike sem  lenyulas. Disznosag ez is, de anyagilag
nem csaptak be. A vizpumpat helyedben csak akkor csereltem volna, ha 
ekszij nelkul elinditva  a ciripeles megszunik!!!
<<<<<<<<

sajnos  megbiztam bennuk annyira, hogy ezt szo nelkul elhiggyem. amugy
szerntem lenyulas, mert nem kellett volna, de mind1, kb 1etertunk.

>>>>>>>>
En mindossze a "kollektivbuntetes" ellen tiltakozom!!!
<<<<<<<<

emiatt  tenyleg  bocsanat. en csak mindig az aktualisat akarom ezentul
leloni ;))

>>>>>>>>>>>
Komolyan ennyire tahonak gondolsz? Nem mondtam, sot soha nem is
gondoltam ekkora baromsagot!!! :-( :-(   
<<<<<<<<<

bocs,   valszeg  rosszul vettem ki. megeccer bocs. viszont a fagyallot
meg  mindig fenntartom, maganba elkuldom majd a ceg nevet. (ceg es ceg
kozott oriasi kulonbsegek lehetnek)

udv
+ - motoros baleset (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>
A masik dolog, ami miatt billentyut ragadtam: rogton csutortok delutan
Alsoorson baleset tortent, a 71est teljesen lezartak. Egy motoros
szabalytalanul elozott, frontalisan utkozott a szembe jovo szemelyautoval,
az megpordult, tovabbi 10 motoros meg belerohant. Egy szemely a helyszinen
meghalt, egy masik az ejjel a korhazban, 4-5 sulyos, eletveszelyes
serulesekkel van korhazban.
<<<<<<<<<<<

ismertem   azt,  aki  ugy  halt  meg,  hogy  total vetlen volt. par ev
mulva   akart  visszavonulni a munkatol, utana elvezte volna az eletet
(kb  ugy,  hogy  zsebpenzbol kijott volna havi 1 uj 7-es bmw, vagy meg
tobb is). erre mondom azt, hogy _igazan_ szivas.

amugy veletlenul en is belekeveredtem a felvonulasba, mentem tankolni,
benzin  kifogyott  az  ut kozepen, epp hogy le tudtam evickelni onnan,
rogton  jottek  a  motorosok. szerencsere aztan gazzal elertem a kutat
...  szoval majdnem minden motoros mogott volt 1 csaj. azon a foszeren
rohogtem be igazan, aki mogott 1 gumino volt :))

udv
+ - Ekszij csuszas + egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Lehet erre kulonbozo fujkalokat is venni, de kutyafulet sem ernek. Par 
>km es elfogy a szijrol, megint csikorog. ( a szappan is jo ideig-oraig)

Ebben azert tevedsz, ugyanis amit ekszijspray-kent arulnak, altalaban az nem
valo semmire.
De miert is csuszik es nyikorog az ekszij?
Azert csuszik, mert amugy is csuszik. Tehat a tapado, surlodo feluleteken
kikemenyedik, majd akar el is kezd erosen kopni. Ezen apropokbol nyikorog
csuszas kozben.
Megoldas? Olyan anyagot kell hasznalni, ami felujitja a gumit. Amit a gumi
magaba sziv, reszben lagyul es reszben no a terfogata is. Egy ilyan anyagrol
tudok, ez pedig a Wurth altal forgalmazott FOGASKEREK SPRAY.
Ez egy nagyon jo tapadokepessegu kenoanyag, ami frissiti a gumit. Viszont
ezt a kepesseget kevesen ismerik.
Hosszu ideig tartos hatast biztosit, ellenben az ekszijspraykkel.

Ez hosszu ido alatt kialakult sajat es masok tapasztalata.

>Elsore segithet a fektisztito spray, bar ha zsirosodas miatt csuszna a
szij,akkor miert csikorog??? Fogash

Elsore sem igazan segit, ugyanis a fektisztitok hatoanyaga tobb mint 95%-ban
tomeny alkohol.
Ami a feluletrol hirtelen parolog. Maximum oldja a zsiros szennyezodest, de
a gumi felultet szaritja, kemenyiti. Vagyis valamilyen mertekben karositja.

A problema megoldasahoz tudni kell, hogy milyen anyagbol is van a szij, azt
milyen vegyulettel lehet frissen tartani. Hogy hosszan megorizze az
elettartamat.

>Rengetegszer tapasztalom, hogy 4szgk szamara eleg szeles aszfalton (2x1
sav) is annyira a vonalon megy a paraszt, hogy akar jobbrol is meg tudnam
elozni. Nehogy ma' segitse az elozest azzal, hogy enged elnezni maga
mellett, neadjisten kvazi 3savossa teszi az utat azzal, hogy kihuzodik...
"Aaaaaaaaa, az en savom az enyem, ha beledoglok is!" :((((( Fogash

Maximalisan egyetertek.
Szombaton mentem egy Gyor-Veszprem returt a 82-esen.
A kozlekedok fele erdekesen viselkedett. Az elso diszpeldany (lenyegtelen
milyen autoval volt) elottem haladt a sorban. 

Elol egy labanc setaautozott, mogotte torlodott mindenki. Szivesen eloztem
volna mivel szabad volt a palya. Elindultam. Mire az elottem halado melle
ertem volna gondolt egyet es index nelkulkihuzodott, majdnem nekemjott.
Visszatertem a helyemre. Majd kesobb mikor lehetosegem volt megint
megprobaltam volna. Ha a meg mindig elottem halado illeto nem a
felezovonaltol 40 centire a masik savban nezegetett volna, hogy jon-e
valami. Aztan rajottem. Az illeto nem ismeri a tukrot. Akovetkezo alkalomnal
ovatosan megkozelitettem, mad mikor megint elindult a leszoritos jatek tovig
nyomtam a dudat.

A kovetkezo peldany sem volt semmi. Nem ismerhette az utat, de meg vezetni
sem tudott. Lassan ment a cseszneki kanyarokban. Ami hagyjan. De nagyon
furcsalltam, hogy a minden kanyarban raengedte a kocsit a kulso ivre.
Szerintem, ha nem tudok vezetni, nem ismerem a kanyarokat es a
szembeforgalom lejton ereszkedik gyorsabban mint en, akkor megprobalom
biztonsagos iven tartani a kocsit. 

Pl. a balra ivelo kanyarokban megkozelitem a felezovonalat. Hogy ha
szukseges (a szembeforgalom miatt), ki tudjam ereszteni az autot a palya
szele fele. Meg aztan a balos kanyar amugy is jobban belathato, mint a
jobbos. Jobbra iveloben pedig a palya szele fele tartom az autot, hogy minel
nagyobb sebessegel haladhassak (egeszsegesen, amit a kocsi es a palya
megenged). Iylenkor meg mindig van lehetosegem akar gazelvetellel is
korrigalni a sebesseget.

Nem ugy mint a fent emlitettek, akikbol meg hazafele is jutott egy peldany.
O szinten folyamatosan a kulso iveken autozott. Az amugy 80-as lehetseges
tempo helyett 60-al. 20 masodpercenkent erosen befekezve. Mert hagyta sajat
magat kisodrodni a kulso iveken.

Es meg volt egy tipus, aki olyan szepnek talalta a mezoket, hogy 55-el
gurult sik uton. Mogotte 15 auto tobzodott. O meg csak kenyelmesen mutogatta
a kornyeket az utitarsanak, kozben vidaman csevegtek. Mikor meg akartak
elozni, elkezdte nyomni a gazt, majd visszalassitott.

Az elso felelotlen volt. A masodik rutintalan. A harmadik technikatlan (sot
szerintem a kocsi felfuggesztesei sem voltak rendben). A negyedik pedig
szandekos bajkevero. Kozuluk a masodikat lehet maximalisan toleralni. A
tobbit csak minositeni.

Jut eszembe. Egyvalamire regota szeretnek magyarazatot kapni. Hany kamion es
buszsofor vezet ma magyarorszagon szemelyautot rendszeresseggel. Mert mar
kezdem unni, hogy sokan, mielott lekanyarodnak, a jelzett irannyal
elletetesen kiternek. Majd csak utana kanyarodnak le a jelzett iranyba.
Namarmost, ha adott esetben ki szeretnem kerulni, faszan lekoccolna mondjuk
a bal oldalaval, holott jobbra indexel

>Szal csak az joizlesu akinek olasz vagy francia autoja van?

Igen ok a joizlesuek. Akik viszont a japanra voksolnak, azok inyencek! :)

Teeby

U.i.: Par fejbelovest ki tudtam volna osztani szombaton.
+ - Re: Benzinkutak - mar megint emelnek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 1847-ban irta Prantner Jozsef >:

>Kinek van otlete, mit lehetne tenni?

Reszemrol egy otletem van: jarj olyasmivel, ami kevesebbet fogyaszt,
igy kevesebbel tudnak megkarositani. Pl. moped, bicikli

                 Solya

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS