Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX PARA 1330
Copyright (C) HIX
2003-05-15
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Pacsirta (mind)  61 sor     (cikkei)
2 Felta'mada's - felta'maszta's. (-I.-) (mind)  97 sor     (cikkei)

+ - Pacsirta (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Szia Tom!

Szia Pacsi!

> 
> > HALLGATÁS,   B E L E E G Y E Z É S .
> Tévedsz... "Okos enged, szamár szenved".

Akkor nagyon szenvedhetsz. 


> Kedves Többiek!
> 
> Nem szeretném a listát offtopic írásokkal terhelni,
> ezért is nem válaszolok Tom leveleire, melyek
> minden mondata hazugságokat tartalmaz.

Aki ilyen keservesen lebőgött, mint te, és ilyen nyilvánosan, annak már 
semmi sem szent, ezt megszokhattuk. 

> Ez a lista nyilván nem errol szól, csak sajna
> mindig vannak ilyen "tomifélék" akiket ez
> cseppet sem zavar. 

Akkor miért nem kussoltál, amikor Ftony csak úgy magától 
összehasonlította a te szánalmas életművedet az én kreativitási 
referenciáimmal. 

>Persze messzirol jött ember
> azt mond amit akar, ezért egy tény, a sok közül:
> Tom:

Te kezdted el számolatlanul ontani a hasba-akasztást. Azt hitted, hogy 
folytaTOM, de csalódnod kellett. Elkezdtél gyalázkodni, azt hitted, hogy 
beszállok, és majd akkor jöhetsz az ok-okozati csikicsukikkal. Persze 
még keservesebben lebőgtél. 

> >A listád léstzáma többször is lecserélodve cca.
> >150-ról 46-ra csökkent, miközben 86-ra hazudod
> >a létszámot
> Lista:
> http://lista.prim.hu/levlista.prm?mit=csatlakozni&lista_id=227
> Tagok létszáma: 87

Néhány napja 43-at mutatott, most tényleg 87. Vagy rossz a 
szerver/szoftver, vagy egyszerűen felirattál plusz 44 blöff-címet. 

> 
> Ennyit a tomifélékrol...
> 

Oké, a boros cigányaidról is számolj be Kedves Bukott Konciliátorkám!!! 


> További szép napokat, paraeseménydús élményeket,
> szeretettel:
> Patics (az igazi)

Megszoktuk. 

TOM
+ - Felta'mada's - felta'maszta's. (-I.-) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Lista! 

Korábban már több listán is írtam (-az akár pl. régebben-) elhunyt 
ember testen kívüli feltámasztásának gyanítható módjáról. Ezt kívánom 
aktualizálni Húsvét, illetve Jézus nevezetes feltámadásának ünnepe 
okán. Ez a merészségem abból a tényből indult ki, hogy halott 
személyek élő emberek előtt való, rövid ideig tartó, (-hús-vér testben 
végbemenő-) megjelenése témájában sok film, riport, készült, sőt, 
sikeres tudományos parapszichológiai kísérleteket is lefolytattak. Én 
csak az ilyen jelenségekben megjelenő emberek tartósítására 
vonatkozó hipotetikus pluszokra összpontosítottam és összpontosítok, 
amikor eme jelenség gyanítható játékterének alkotó felderítésébe 
invitálom az érdeklődőket. 
Ezenközben az ilyen jelenségek kezelésére, elfogadására, netán 
jóhiszemű provokálására vonatkozó korábbi ismereteket én is 
adottnak, 
és megmásításra nem szorulóknak fogom fel. Megmásításra nem 
szorulóknak, de kiegészítésre már igen; - legalábbis ami a valamennyi 
időre besűrűsödni, materializálódni képes emberek marasztalását 
illeti. 

A tulajdonképpeni know-how: 

A listákon korábban közölt hipotézisem szerint a tüneményt az evilági 
energia-rendszer részévé téve marasztalni lehet, ám valószínűleg 
akkor 
is rövidesen anyagtalanná válik, csak később, és ebben van a lényeg: a 
visszafelé mutató halmazállapotának késleltetésében. Azonban 
miközben egyre többször lesz képes megjelenni, és egyre tovább lesz 
képes maradni, végül az evilági lét számára is képes állandósodni, azaz 
feltámadni. Egy bármely eltávozottnak az evilági energia-rendszer 
számára való állandósodásához három hipotetikusnak szánt, ámde 
logikai egyenletekkel is alátámasztott motívumot említettem: 
A/	Természetes étel, zöldség és gyümölcs, amelynek még van 
saját aurája, elektromosan is mérhető erőtere. 
B/	Vízben való elmerülési lehetőség, természetesen kellemes 
hőmérsékleten értve. 
C/	Testi szerelem, mint exponenciális ód-generátor. 

Régi mítoszok: 

A Spektrumon láthattunk egy kétrészes film-sorozatot a kelta 
mítoszokról és mondavilágról. A második rész A nemiség és 
természetfölötti alcímmel került adásba. Volt benne egy régi monda, 
mely szerint egy tó mellett legeltető pásztorembernek megjelent a 
tóból 
egy nő, és a pásztor kenyérrel kínálta, de a nő nem fogadta el. 
Legközelebb tésztával kínálta, de megint nem fogadta el. 
Harmadszorra 
a tészta és a kenyér közötti átmeneti állagú masszával kínálta, és azt 
elfogadván megette, majd kijött a tóból. Figyelemre méltó, hogy csak 
azon feltétel teljesülésekor hagyta el a vizet, hogy a parton azonnal 
enni tudott. (-Jézus is enni adatott a frissen feltámasztott halottnak.-) 
A tó tündére ezután közölte a pásztorral, hogy férjhez megy hozzá, de 
ha háromszor megüti, akkor elhagyja. Ebben a mondában a listákon 
korábban közölt mindhárom elem felfedezhető volt:
A/	Az északi kelta világban az alig megsütött, esetleg alig 
megfőzött liszt-massza lehetett a leggyakoribb tiszta ód-forrás az 
étrendben, illetve egyáltalán a termények közt. 
B/	A vízben való elmerülés lehetősége értelemszerű a 
mítoszban, hiszen a tó mellett legeltető pásztornak jelent meg a 
tünemény. Mellesleg minden tündérmese, sellő-mítosz, stb. tóparthoz 
kapcsolódik. Egy kortárs részeges emberről is hallottam, aki egyszer a 
tóparton hirtelen kijózanodott, és azóta is bujálkodásra invitáló nők 
jelenlétére esküdözik a beszélgetéseiben. 
A kelta világban szokás volt az áldozati ajándékokat vízbe dobálni. A 
tavak lecsapolásakor ma is igényesen kidolgozott kelta kardok és test-
ékszerek kerülnek elő. Az emberek nyilván nem is egyszer láttak tóból 
előjönni fél-isteneket, így hát igazi élmények alapján dobáltak 
ajándékokat a tavakba. 
C/	A pásztor a mondában feleségül vette a lányt, tehát 
harmadik 
motívumként a testi szerelem is belép a figyelmünk nagyonis sejthető 
tartományába. Azonban ugyan kísérleti jelleggel, de ma már nem 
feltétlenül gondolom elengedhetetlenül szükségesnek a testi szerelmet 
a feltámasztásban, csak kívánatosnak. Tulajdonképpen ha egyszer 
sikerült testben is igazi szeretettel megölelni egy halottat, és 
szeretetünket kifejezni iránta, akkor később a megjelenés algoritmusa 
sűrűsödni fog. A testi szerelem felgyorsíthatja a folyamatot, de ha 
a feltámasztó és a feltámasztandó közötti szeretet-modell ezt nem 
teszi lehetővé, (-pl. szülő-gyermek-) akkor is sűríthetőnek vélhetjük a 
találkozás algoritmusát, és főleg a másik kettő módszerrel szorítani 
háttérbe a halál fullánkját. 

Amúgy a földi fél először energiát veszít egy ilyen helyzetben, ám az 
egyre táguló intervallumú marasztaláshoz szükséges energiát utána 
már együtt gerjesztik, mert a szex az ód-generátor. Az ód a bio-
kompatibilis protoplazma, egy behatárolható térbeli kiterjedésű energia-
szingularitás.  

A mai világban a tiszta természetes étel és a test számára korrekt 
hőmérsékletű merülő-fürdő egymáshoz való közelsége eleve is ritka, 
hát még az milyen ritka, hogy ezek mellé egy konkrét halottat 
szeretettel vissza is várjanak.. Ezeket a kivételes alkalmakat 
nevezzük el specifikus időhely-nek, vagy konstelláció-nak.  

TOM

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS