Sziasztok!
Csak specifikus megjegyzeseim vannak a feladhato poggyasz
vitahoz, altalanossagokat nem mernek mondani (arra mindig
ott van a repjegy, bele vagyon nyomtatva minden szabaly).
1) Ha mehetsz British Airways-zel, akkor eleve nem 20, hanem
23 kg-ot vihetsz a turistaosztalyon.
2) Londoni indulaskor Heathrow-n a check in utan, maar a
Gate-ben rendszeresen ellenorzik a kezipoggyasz meretet
(kerettel) es sulyat, merleggel. Ha tulsulyos, akkor rateszik
egy szalagra es beteszik a gep gyomraba. Mindenkeppen elhozza
a BA, de lehet, hogy osszetorik. Ha el akarod ezt kerulni, akkor
ne menj be koran a gate-be.
Udv, Bela
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pecz1.mfa.kfki.hu)
|
> -----Eredeti üzenet-----
> Feladó: Kerényi Péter (AH/Petzvál)
> Küldve: 2001.január.15. 10:09
> Címzett: '
> Tárgy: Erdély III. autoslistarol atmasolva
>
> Felado : [International]
> Temakor: Erdelyi kirandulas3 ( 54 sor )
> Idopont: Fri Jan 12 16:43:23 CET 2001 AUTO #987
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Sziasztok!
>
> Tegnap sajnos nem tudtam a gephez ulni.
>
>
> Reggel szep napsuteses ido, ugyhogy kirandulast terveztunk. Gyilkos to,
> Bekasi szoros. A Bucsinrol lefele (a masik oldalan a hegynek) olyan rossz
> volt az ut, hogy a bal hatso kerekem lelazult. Gyorsan meghuztam a
> csavarokat, meg ellenoriztem a tobi kereket is. A jobbhatso lett volna a
> kovetkezo kerek amit elhagyok, mert azon is tudtam huzni, csak az meg nem
> adott hangot. A Gyergyoi medenceben nagyon suru kod volt. Mindig ilyen azt
> mondtak az ottaniak. Ebben a megenceben talalhato Alfalu, Romania
> leghidegebb rekordtarto telepulese. Mindenesetre erdekes mikroklimaju egy
> kornyek. A Keleti Karpatokrol visszanezve csodas latvanyt nyujtott a
> tejfelszeru koddel megtelt medence. Foleg, hogy itt mar megint sutott a
> nap.
> A Gyilkos to be volt fagyva, ra is alltunk a jegere, persze nemi
> borzongassal, hiszen a to neve ugyebar...A Bekasi szoros valami
> fantasztikus
> hely. Leirhatatlanul szep kepzodmeny. Azt hiszem igazabol nem is kepes az
> ember felfogni ilyen rovid ido alatt...Vissza mar sotetben erkeztunk, este
> el kezdett esni a ho...
>
> Reggelre minden feher lett. Kb 10cm ho esett. Gyalog kirandultunk a ho
> oromere. Kesobb delutan azert, hogy az autok se lustuljanak el, porogtunk
> a
> friss havon nehany kezifekeset. Elveztuk a csuszos, kihalt hegyi utat. Jo
> gyakorlasi lehetoseg a csuszashatar kitanulasara, mivel itt ez most 20km/h
> korul volt, volt ido lereagalni a dolgokat. Este szilveszteri parti,
> ejfelkor, majd 1 orakor is pezsgobontas, hajnalig tarto enekles. (Mar
> harmadik napja nem lattam TV-t...)
>
> Ujev elso napjan vissza Mvasarhelyre, civilizalt kulso visszaallitasa utan
> ismerosok meglatogatasa, boldog ujev kivangatas es virsli minden
> mennyisegben...(szilveszterig nem eszek virslit)...
> Masnap indulas Havasalfoldre, hatha tudnank sielni is egy kicsit ha mar a
> Bucsin meg az idojaras igy megtrefalt minket. Brasso szep, foleg a szasz
> epiteszeti muemlekei (Fekete tmplom) de nagy ut leven nem volt sok idonk
> igazan szetnezni. Kezdivasarhelyen aludtunk, -18 fok volt ejjel. Másnap
> Szinaja sielés, lattuk a 1918 elotti magyar-roman hatart Busteni-ben, a
> regi
> hataror hazak meg allnak, ma is laknak bennuk. Szinaján autoval mentunk
> 1400m-ig, onnan telekabinnal 2200m-re. A hegytetorol lattuk Plojestet.
> Este
> vissza Mvasarhely, masnap haza Szerencs.
>
> A Trabi nagyon vidaman teljesitette az 1819 km-es tavot, 5.78 l/100km-es
> fogyasztast produkalva. Pedig a hegyi utak ugyebar, meg nem is fogtam
> vissza
> magam terjesztve a trabi hirnevet...Visszafele osszeverodott egy kis
> konvoj
> magyar autokbol, az ottani autosok nem kis megrokonyodesere, betartottuk
> szepen az 50-et lakott teruleten, megalltunk a zebraknal. A hatarnal
> visszafele akartak valami 7000 lejes tisztasagi dijat kerni, ami allitolag
> jan. 1-etol lepett eletbe. Szerencsere elkoltottem Szatmarnemetiben minden
> lejemet igy nem fizettem.
>
>
> Udv mindenkinek!
>
> Takacs Laszlo
>
>
|