Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX MOKA 4041
Copyright (C) HIX
2004-09-10
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 . . . egy kis mosoly (mind)  33 sor     (cikkei)
2 Reklamalo level :) (mind)  73 sor     (cikkei)

+ - . . . egy kis mosoly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó, sziasztok Móka tagok!

Szép napot Mindenkinek.
Köszönöm a szavazatokat! További kellemes napot kívánok nektek, minél több
mosollyal. . .
és a viccek / anyósviccek:

- Drága barátom! Fogadja őszinte részvétemet! Nem lehet könnyű az embernek
elveszíteni az egyetlen anyósát.
- Mi az, hogy könnyű? Szinte lehetetlen!



-˙-



Száraz, csapadékszegény félév után végre megérkezik egy kiadós zápor. A
gazdák a kocsmában ünnepelnek. Ám az egyik búslakodik:
- Ne búsuljon, kend! - vigasztalják - Ettől az esőtől minden kibújik a
földből!
Mire a gazda:
- Látjátok, épp´ez a gondom. A múlt héten temettem el az anyósomat!



-°-



Nyomozó megkérdezi a gyanúsítottól:
- Miért ölte meg az utcán azt a két embert?
- Mert az egyik szidta az anyámat, a másik meg dicsérte az anyósomat.
+ - Reklamalo level :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

" Tisztelt UPC!

Szerződésünket (ÜF. szám: 0011715554) június elején kötöttük önökkel. Emlékezte
tném önöket, hogy a szerződésben (illetve óriásplakátokon a városban orrba száj
ba) július és augusztus hónapra bőszen hirdetik a két hónap ingyenes szolgáltat
ást.

Kézhez kaptam azonban a számlát, mely 06.11 és 08.11 között 26.366 Ft számláz a
 jogosan követelt tört havi júniussal ellentétben, melynek összege 9592 + áfa. 
Igaz, hogy ez közelíti a nasanal használt satellites átvitel árait, de ez ellen
 nem ágálok, én akarok internetezni, hát basszak rá. Természetesen nem én vagyo
k az egyetlen, aki megkapta ezt az elbaszott számlát. Az egész város megkapta, 
ne is álltassanak.

Az egész városnak be kell kérem fáradnia az ügyfélszolgálatra, vagy telóznia ke
ll, mert aki meg akarja spórolni az 1 órás sorban állást, vagy a minimum 40 per
cig tartó lejárt jogdíjú hívásvárakoztató zenét, annak lekapcsolják a szolgálta
tását. Erősebb kutya baszik, nemde?

Bár lenne egy kedves jogász ismerősöm (vagy valami rendes jogrned ebben a fosta
licska pocsolya országban), a billentyűzetem amortizációját, a feleslegesen elh
asznált agykapacitásom alternativ költségét, negatív érzelmeim gondatlanságból 
elkövetett felbujtását mind ráterhelném az idióta tehetetlen vállalatukra.

A rendelkezésre állásuk, hogy is mondjam, hektikus. Bár a kábelmodem és a route
r kihúzkodásával és visszadugdosásával időnként újra "rendelkezésre állnak". Mo
st épp asszem büntetősávon vagyok, ami aztán tökéletes kijátszása mindenféle fo
gyasztóvédelmi jognak, szerződés-, vagy jogszegés, de ha ebben tévednék (és önö
k szerint nyilván tévedek), akkor is minimum geciség, és ok arra, hogy további 
15 ismerősömet és ügyfelemet lebeszéljem a fos mocsok szolgáltatásuk igénybrevé
teléről. Nem minden ismerősöm hallgat rám, de azért eddig kb 15.-öt sikerült le
beszélnem róla. Hát ez barátok közt is havi 150 rongy kiesés. Ezzel vigasztalom
 magamat, suttyókáim.

15 Gb anyagot mozgattam meg augusztusban, tekintve, hogy grafikusok és informat
ikusok munkáját koordinálom. Az önök szolgáltatásával dolgozni azt nem lehet ha
vi 10 ezer forintért? A nagyanyám a célcsoportjuk a nyugdíjából?

Hívjanak fel a mobilomon 06 20 5605856, és esdeklő bocsánatkérések között intéz
zék el, hogy a 7 kilóbájtos download vonalam visszaálljon a szerződött értékre.
 Küldjenek egy rendes számlát a szerződött értékekkel, és felejtsük el egymást,
 jobb szeretném a netet használni, a barátnőmmel meg az időt tölteni, semmint f
ordítva.

Nem ártana továbbá, ha egy rendszergazdi, már ha egyáltalán vannak ott ilyenek,
 megoldaná azt a misztikus helyzetet, hogy az embernek heteente kétszer újra ke
lljen konfigurálnia a kábelmodem mac addressét a tetűlassú websitjukon. Ha kell
, kiutalom egy munkatársamat egy órára, amialatt megoldja ezt a fél éves problé
májukat.

Komolyan mondom szívem szerint összeszednék maguk ellen 10 érvet, és nagy betűk
kel kiplakátoznám a várost, hogy ÁTVERÉS!!!. De talán jobb lenne kirúgni az ink
ompetens vezetőséget, és eltiltani őket a további cégvezetéstől.

Elnézést a hangnemért, de nem én vagyok, aki átbassza magukat, hanem fordítva, 
talán így érthető a döhöm. Én nem ígértem semmit maguknak, csak hogy használom 
a cuccot és fizetek érte, de hogy használni se tudjam rendesen, még többet is f
izessek érte, majd utána egy-egy napom felét azzal töltsem, hogy kikönyörögjem 
a szerződött szolgáltatásomat, na azt nem. Agyő, ez volt az utolsó szerződésünk
.

Önök szolgáltatók, ideje lenne elgondolkodni a szó értelmén.

A megoldást várva, üdvözlettel,

Virágh András

UI: Ha esetleg a szokásos maszlaggal válaszolnának, hogy "Kedves 12452-es, fára
djon be egy fél napra az igen kellemesen légkondicionált ügyfélszolgálatunkra",
 akkor kicsit feljebb megyek erről az  vonalról, és beígérem egy man
agger managger managgerének hogy lebeszélek még pár embert erről a tévéshoppos 
színvonalú szolgáltatásról. Csináljanak már valamit, ez a teljesítmény manapság
 "kiesett hasznot" von magával, nem elégedett ügyfeleket.  "

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS