1. |
Re: központizár (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
2. |
7vegi HIX (mind) |
50 sor |
(cikkei) |
3. |
ki volt?, kerdes (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
4. |
Buntett v. szabalysertes (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
5. |
Re:307SW HDI (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
6. |
Nevtelenseg (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
7. |
reagalasok (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: 1.4-es motor es klima (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
9. |
RE: ugrokodos taviranyitok (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
10. |
Re/Re: elakadasjelzo (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: kozponti zar (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
12. |
auto es alkatreszlopas (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
13. |
RE: 1.4-es motor es a klima (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
14. |
lopas ellen (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: 307SW/ vedelem / sztori (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: 1.4-es motor es a klima (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
17. |
Elado BMW (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
18. |
alvazszam magyarazat + Corsa kezikonyv (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
19. |
Szia Zsuzsa! (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
20. |
Re. Kozpontizar (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
21. |
Re. Arpi hid (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
22. |
vegleg kivont vontatasa (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: központizár (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, szia Zsuzsa!
Ha az ember vesz egy 200 forintos hot-dogot, annal is
megkerdezik, ker-e hozza ketchupot vagy mustart. Amikor
megrendelted a kozponti zarat, nem tisztaztatok, hogy
taviranyitos v nem taviranyitosrol van szo? Ez eleg furcsa... Fairnek semmikepp
en nem fair a szerviz eljarasa, en javasolnam, hogy a skodasok es a kozjo erdek
eben oszd meg velunk a ceg nevet. Akar kisse kodositett formaban is, ha a Mente
s-t pl. M.nt.s-kent aposztrofalod, mar nem terjesztesz negativ reklamot. :)
Piece: nme1
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: tuzfal.aik.hu)
|
+ - | 7vegi HIX (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>> nagyobb volt a meglepetese, mikor 100% - 0% aranyban ot
>> mondtak ki bunosnek.
> Egy nagy lofausztusz !
> A rendor senkit nem mond ki bunosnek.
Pedig de. Vagy inkabb maskepp fogalmazva a rendor meghallgatta a
kollegam, a ellenfel csaladjat (a sofor nem birt megszolalni) aztan
megkerdezte a kollegam, hogy mit szol ahhoz, hogy maga rossz
savban volt rossz idoben, az autojanak az eleje serult, veszelyes
elozes miatt elveszem a jogositvanyat... Szoval a srac abban a
pillanatban meg orult is, hogy marad a jogsi es ALAIRTA, amit a rendor
ele rakott. A srac anyja rendor, de nem tudott segiteni, szerintem
megszopattak. Most meg mar utolag nem eri meg neki a hercehurca,
hisz az auto kesz...
> az 1.2/80le-s bravonkban digit klima van. nincs semmi kulonosebb
> baja, nyaron megjartuk vele horvatorszagot, autopalyan atlag 160-
> as tempoval, tetobox-al, 2 felnott 2 gyerek parositassal, es jol ment a
Mar tobbszor kertem, ovatosan ezzel a 160-as atlaggal... :))) Vagy ez
az az 1.2-es motor, ami siman viszi a 200-at? Akkor nem szoltam :)
> Vagyis indul, de csak akkor, ha taposom a pedalt mint allat, alapjarat
> egy deka se. Inditozaskor egyet hordul(get) oszt visszafekszik.
Szerintem alapjarati leptetomotor. Probalj ki egy kolcson darabot!
> A sebesseghatarok ossze-vissza valtoztak a ket orszagban (az utat
> gyerekkorom ota evente tobbszor megjarom /ertelemszeruen akkor
> edesapam
Ahaaa, de ugy erted a kavarast, hogy a ket orszag kozott! Akkor
igazad van, mert valoban nem volt egyseges. Szlovakiaban 110-rol 130-
ra emeltek es azota nem valtozott, lakott teruleten volt meg egy
kavarodas, 1 evre levittek 50-re, majd vissza 60-ra es azota is annyi.
De ennek mar 9-10 eve (akkor meg motoroztam, onnan tudom :))
> Szombaton Alfas markatali Esztergomban, akit erint nem lemaradni
> rola!
Nem is maradtunk le! Bar Tiszy nem volt kepes odadugni az orrat,
Fogash sem valaszolt az sms-re, azert volt mini HIX tali, meglatogatott
ugyanis Szucs Gabor eljott megnezni bennunket. Sokat ugyan nem
dumaltunk, de legalabb megismerkedtunk :) Es fenykepezhetett sok
sok szep autot :)) Aki nem jott, banhatja, az osszefoglalot majd
megnezhetitek a Totalcarban, ill. a www.cuoresportivo.hu oldalon.
Cs.
|
+ - | ki volt?, kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hella Kocsisok.
Lattam valakit matricaval hetfon kb du negyed otkor
a Petofi pesti hidfoje alatt menni.Mogotted mentem de nem sajat
kocsival, meg forgalom is volt, ugyhogy kerultem a haccaret. :-)
Jah, egy homoksarga-metal(?) Alfa 145 volt, asszem HLA-105 (?)
rendszammal.Egy noi holgy is volt a kocsiban.A PDA-GPS-es
kollega mar nincs vonaloban?
Udv
KZG
|
+ - | Buntett v. szabalysertes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Triznyak irja...
>Tudomasom szerint ez 1999-ig (lehet hogy 2000-ig)igy mukodott, akkor
>azonban a kormany, valasztasi igereteihez hiven, szigoritotta a
>Btk-t(drogtorveny). Ekkor lett atminositve a vita targya is
>?szabalysertesse ( a kulonbozo minositett esetek nem )Ha kozben a
>gepjarmuvekre vonatkozoakat is visszavaltoztattak akkor tajekozatlan
>vagyok, es elnezest kerek!
Visszaneztem a Btk. negyven valahany modositasaban, egeszen 1990
decembereig a "Jarmu onkenyes elvetele" temat. 1997 szeptember 15-ig
VETSEG utana BUNTETT, folyamatosan mind a mai napig. Soha a nem volt
SZABALYSERTERS. A minositett esetei csak az evek szamat novelik. Ezek
tenyek, minden mas csak mese habbal.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Re:307SW HDI (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok AUTOsok!
>Mindenesetre szerintem az a lenyeg, hogy minel jobban elrettentsuk a
>tolvajt, ugyanis tuti hogy all 1 ugyanolyan kocsi az utcaban, mint a
>mienk, de ha nem is ugyanott, de par utcan belul igen.
BMW M5? :-), bocs ez magas labda volt.
Alveletlenszamok:
Leegyszerusitve a dolgot. Ha adok neked egy alveletlenszam generatorral
keszitett kodsorozat elso x erteket, akkor te nem fogod nekem megmondani,
hogy mi lesz a kovetkezo kod. Ahhoz tul sok mindent kellene ismerned, (pl.:
az alveletlenszam generalas modszeret, amit en igen szeles skalan
modosithatok). Ez igy mar tul bonyolult dolog, ekkor mar alternativ
megoldasok erkeznek, mint peldaul vontatas.
Borbély Gábor
|
+ - | Nevtelenseg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ui: Miert van a felado sorban az hogy NINCS, Nektek pedig kiirja a
>neveteket? (nem rohogni a tudatlanon!)
Hat, hogy pontosan miert is van, azt nem tudom, de azt igen, hogy mikent
tudod megtenni, hogy neked is a neved jelenjen ott meg.
Irsz egy levelet az -ra, es annak a targy mezojebe beirod a
neved. Lehet, hogy anno ezt sikerult Nincs targy fejleccel elkovetned,
ezert jelenik meg.
|
+ - | reagalasok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
"Ugy hallottam ezert probaljak visszahozni az infravoros taviranyitokat"
Bi-bi, Lovelautoban az van! Kenyelmetlenebb, mert nem lehet farzsebbol
hatranyulassal bezarni.
"Ugy emlexem, hogy van itt a vonalban valaki, aki PDA-kra
fejleszt GPS alkalmazast"
Attol fugg, milyen PDA-d van. Dobj egy mailt. Fejlesztesben nem biztos,
de kesz megoldasban hatha tudok segiteni. Ettol fuggetlenul keresd meg a
fejleszto listatarsat is.
A hetvegen visszapta Lovelauto az alufelniket nyari gumikkal (205/55*16,
Pirelli P6000), es nagyon orul neki! A furcsa az, hogy mintha
hangosabbak lennenek a kerekek, mint elotte! Ismet elkovettem azt a
felelotlenseget, hogy a hatso kereket 3 csavarral tudtam felrakni, mert
2 db hianyzott az alufelnis keszletbol :-( Bar becsavartam az
acelfelnis anyakat (biztos ami biztos), azert futok-szaladok kerekort
venni a helyukre.
Gyerekek, meg majd ket honap a tali :-(
avi
Mobil: (06-30) 93-43-594
|
+ - | Re: 1.4-es motor es klima (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>>>>>>
Ezt az erzest… 5 szemelyt is felejtsd el, ha oda akarsz erni az
eletben valahova. De minek is sorolom, hiszen ezt az 1.4 alapbol is
eloadja:-)))))))))))
<<<<<<<<<<
szia bmw-s, alapbol vagy akkora paraszt vagy a kocsihoz jar? netan
elofeltetel volt a bmw vasarlasakor?
xoval: bizonyos 'xaros' 1.4-esek shiman elmennek klimaval, hutenek is
kozben. anyamek regi seatja indutas utan fel perccel mar korrekt
hideget fujt, varosban is rohogve lehutotte a kocsit percek alatt.
Persze nem ment 360-al a 9.0-s motorjaval, amire nem fizettek
sznobadot, mint 1es gepjarmuvekre:)
udv: lukit
ps. nekem is nagyobb, 2lityis motorom van, nem is fogok alatta venni,
de az nagy hujeseg, hogy az 1.4-es motor semmire se jo
|
+ - | RE: ugrokodos taviranyitok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>>>>>>>>>>>>
Ez igy van. Elobb-utobb bevezetik a challange-response megoldasokat is (a
kulcs szol a kocsinak; a kocsi valaszol; a kulcs ezt ellenorzi, majd erre
valaszol a kocsinak; ami erre aztan nyit), aminek az atveresehez mar egy
man-in-the-middle-attack szukseges (elhitetem a kulccsal, hogy en
vagyok az auto, az autoval meg elhitetem, hogy en vagyok a kulcs).
<<<<<<<<<<<<<<<<
ha figyeled a fingerprinteket (a kulcsok egyedi azonositojat), ez is
athidalhato.
|
+ - | Re/Re: elakadasjelzo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HIXAUTO 1772
Ezt En irtam:
>>Azt nem irja le hogy milyen esetekre hasznalhato, de azt
>>igen hogy mozgasban levo jármuvon TILOS mukodtetni!
Nos valoban igy szoszerint nem irja, de azt igen, hogy olyan jarmuvel
kozlekedni melynek iranyjelzo berendezese nem mukodik, tovabb kozlekedni
tilos. A "veszvillogo" hasznalatakor az iranyjelzo eredeti funkcioja nem
hasznalhato, ebbol kovetkezve mozgo jarmuvon nem mukodtetheto!
KRESZ Tankonyv Szazadveg Kiado,1993, Kozuti kozlekedes szabalyai: 56.§
Muszaki hiba /242. oldal/
Mgeza irja:
> Az utoljara 2002.01.01.-en modositott KRESZ 56. paragrafusanak 7.
> pontja emliti a negy index egyideju villogtatasat. Aki ennel
> tobbet talal a hatalyos jogszabalyokban, vagy egyeb
> rendeletekben, annak a kezet megcsokolom.
Fent emlitett konyv 242. oldal 57.§ Elromlott jarmu vontatasa
A vontatott jarmuvon a feklampat es az iranyjelzot mukodtetni kell.
TILOS az elakadas jelzo villogot hasznalni! /szoszerinti idezet/
Mgeza irja:
> Aki olyan szot talal, hogy _veszvillogo_ annak meg a pukkantojat
> is megcsokolom.
Merhetetlenul megtisztelo ajanlatodrol LEMONDVA egy apro IDEZET
ugyanezen konyv 243. oldalarol /Ez is az 56.§ resze!/
Az elromlott jarmuvet elakadast jelzo haromszoggel meg kell
jelolni............- a VESZVILLOGOT csak uttesten szabad bekapcsolni!
Termeszetesen en is hasznalom ha /pl. autopalyan/ hirtelen kell
lassitani. Igen hatasos modszere a rafutasos balesetek elkerulesenek.
Folyamatos haladaskor hasznalva, velemenyem szerint, megteveszto lehet.
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: kozponti zar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A AUTO 1779-ban irta :
>sziasztok
>szerintetek mennyi a realis ar egy kozpontizar beszereleseert?
>eset: Skoda fabia elso eves (marka)szerviz. Kertem kozpontizar beszereleset. N
ekem a kozpontizar egy olyan ku:tyu:, ami taviranyitoval nyitja-zarja a
kocsit. megegyeztunk, 40-45 ezer Ft-ban. Amikor mentem atvenni kiderult a szerv
iz mast ert kozpontizar alatt, szerintuk az csak azt jelenti, hogy ha nyitom
az ajtot a kulccsal minden ajto nyilik. Lehet, hogy igazuk van, de nem kellet v
olna ezt a felvetelkor kozolniuk? En egyaltalan nem ertek az autokhoz (csak
a vezeteshez). Most az a helyzet, hogy ujabb 40-45 ezer forintert atalakitjak t
aviranyitosra. Szerintetek ez fair? zsuzsa
>
Nem akarlak elkeseriteni, de egy univerzalis kozponti zar 7900.- Ft, melyet a l
egtobb helyen ingyen beszerelnek ha a riasztot is ott rendeled meg. Nekunk nem
volt ilyen szerencsenk, mert a Ford Ka zarszerkezete bowdenes ezert specialis m
echanika kell hozza (11.500.- Ft). Valasztottunk hozza egy kozepkategorias indi
tasgatlos riasztot (45.000.- Ft.). Vegosszeg 58.000.- Ft. Termeszetesen az eges
z garancialis.
Ugyanitt a GPS-es riaszto is eleg barati, de nekem tobb bajom volt vele mint ha
szon. Eloszor a szirena nemult el majd az ultrahangos erzekelok mondtak fel a s
zolgalatot es raadasul a taviranyito is inkabb elorol latja az autot mint hatul
rol. Ellenben a diszpecser szolgaltatasuk gyors es hatekony.(Igaz mas ceggel ni
ncs tapasztalatom)
Bagacs
u.i Az arak tavalyiak.
HIXEditor 1.15beta8
Ui.: Ment maganba is
|
+ - | auto es alkatreszlopas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Geza,
>dezet a Btk-bol Jarmu onkenyes elvetele
327. §
(1) Aki idegen gepi meghajtasu jarmuvet mastol azert vesz el, hogy
jogtalanul hasznalja, vagy az igy elvett, illetve a rabizott ilyen jarmuvet
hasznalja jogtalanul, buntettet kovet el, es harom evig terjedo
szabadsagvesztessel buntetendo.
(2) A buntetes ot evig terjedo szabadsagvesztes, ha a
buncselekmenyt a) eroszakkal, avagy az elet vagy testi epseg elleni
kozvetlen fenyegetessel, b) bunszovetsegben kovetik el.
(3) A buntetes ket evtol nyolc evig terjedo szabadsagvesztes, ha
a (2) bekezdes a) pontjaban irt buncselekmenyt fegyveresen vagy
bunszovetsegben kovetik el.
Igy van ahogy irtad, es ebbol is kiderul, hogy “jogtalan hasznalat”
tehat nem lopas! Ezt enyhebb biro es kicsit job ugyved eseten
meguszhatod 6 honap felfuggesztettel, es 10 e Ft karteritessel. Na
bumm. Ha eladta a kocsit, akkor valtozik a helyzet, mert bizonyitast
nyert, hogy uzletileg lopott, akkor sulyosabb. De ahhoz kovetni kell a
lopastol az eladasig, nem eleg csak ugy elkapni a lopott autot a
varosban, amint eppen furikazik vele a tag. Ehhez meg kene vagy 40
Gepard csoport.
Amugy is kicsik a buntetesi tetelek. Szerintem pl a kovetkezo lenne
celravezetobb 1-gyel:
327.§
(1) 28-30 evig
(2) 40-70 evig
(3) 150-200 evig.
Ha az elitelt esetleg nem tudja letolteni a buntetest elhalalozasa miatt,
akkor egyenes agu leszarmazottainak kell folytatni a buntetest. Erre
meg lehetne par alternativ dolgot kitalalni, de nem bonyolitom tovabb.
A problema a jogtalan hasznalat, mert a torveny nem lopaskent
definialja, ha mas kocsijaba beleulsz. En mar azt is buntetnem, na
persze ha engedely nelkul teszi az illeto.
Udv,
vd
|
+ - | RE: 1.4-es motor es a klima (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
buzgomitics,
>Nekem 1.2 16V 75LE Renault Clio -m van (1 eves), klimas. Eddig
mindenhova odaertem.
Azert, mert neked nagyobb autod van, nem illik lefikazni a kisebbeket,
mert mar ne is haragudj,
de ez eleg "be'jemve's" megnyilvánulás.
Kezdodik:-))
Szoval egy kocsinal nem az a lenyeg, hogy valahogy odaerj, hanem
hogy hogy ersz oda. A bejemvenel maga az ut a lenyeg, hogy menni
kelljen, mert az nagyon jol esik. En pl az osszes utban, kirandulasban
majdhogynem az autozas reszet kedvelem a legjobban. De ehhez kell
1 BMW mas kocsiban nem jott meg elo ez az erzesem. De ez mas
teszta. Visszaterve a temahoz, nem fikaztam, csak tenyt allapitottam
meg. Nem vonom ketsegbe, hogy odaertel, nade HOGY? Ez a nem
mindegy. Elobb utobb biciklivel is oda lehet erni mindenhova. Azonkivul
en mentem mar 1.2-essel, es 3.8-assal is, meg nagyobbal is, ezert
erzem a kulonbseget. Ha te meg nem mentel M5-ossel, akkor miert
mondod, hogy fikazok? Egyszer kiprobalod es te is rajossz, hogy nem
fika volt, csak tenymegallapitas.
>hatsokon is kellemesen huvos volt a levego. 7 literre jott ki az
atlagfogyasztas, 130-140 -es
temponal (sok autopalya).
Jo hat ilyen kenyelmes menetnel (egyszer probaltam M5-te, rogton
miutan megvettem:-))) 11-nel alig eszik tobbet. De ez nem haladas.
Raadasul ez nem atlag! Ha 1x lelassulsz 100ra, kell negyed ora, amig
visszamaszik 130-ra. Akkor meg megint fekezned kell. Szoval sosem
lehet kis motorral gyorsan haladni, mert nem megy! Es ez megint nem
fika, csak tenymegallapitas. Ja es ha esetleg nagyon kell sietnem, akkor
130-nal visszarakom 3.-ba. De ez csak nagyon ritkan forul elo.
Mondjuk M5-tel is igy voltam, mikor sokat motoroztam, es 10 mp alatt
200-on van a motor, utana ulok vissza M5-osbe, es csak neztem, hogy
miert nem megy az auto:-).
>Vagy a Golf III szar, vagy a vezetesi stilusoddal van baj (kettesben
mentel vegig?:))
Nem csak 160-180 padlogaz vegig M1 gyesen. Pedig annyira nem is
ment, azert probaltam meg jobban nyomni neki, csak amennyit birt,
allando padlogaz. De nem volt benne chip, sot klima se ment, akkor 20-
szal kevesebbet megy:-)
>Ez - sajat tapasztalataim szerint - marhasag. 1 eve minden nap 40
km - t teszek meg az autommal Tokol es Budapest belvaros kozott, a
klimaval _semmi_baj_ nem volt.
Rovid ut az nem 40 km, hanem 1-2 km mondjuk, vagy pl. 5-10 perc.
Annyi idore felesleges is bekapcsolni, mert le se hul. Ha erosebb a
klima, akkor mar van hatasa ennyi ido alatt is, de nem mondom, hogy
mar az is lehuti, csak ott mar legalabb erezni lehet valamit.
Udv
vd
|
+ - | lopas ellen (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ez pontosan mit jelent? Ledugoztatni? Legyszi vilagosits fel!
Kiveszed a zarakat. Aztan nincs benne. Utána meg felraksz 1 hatso
ajtotol szarmazo kilincset, amin lyuk sincs a kulcsnak. Igy olyan, mintha
gyari lenne. Megsem tudjak kihuzni a zarat, es gondolkozhatnak.
Persze ez sem ved meg attol hogy esetleg kinyissak a kocsit, de attol
igen, hogy minden barom kezdo naponta kihuzza az egyik zarat a
kocsidbol, hogy megprobaljon kulcsot faragni hozza, te meg
cserelgethesd a komplett zargarniturat 100 ezerert.
>Lattam a TV-ben kb. 2 honapja, hogy bemutatta egy rendor, hogy
hogyan kell betorni egy auto oldaluveget hang nelkul ugy, hogy a
riaszto sem szolal meg, holott az auto oldalara valo utesre
megszolalt. ...a cserepek a hatso ulesre esnek, hatul benyul aztan
benn is van a kocsiban...
Lehet, de ha van retesz a kocsiban (legalabbis BMW-nel) azt ki nem
nyitja (mar kulcs nelkul), ha betori az uveget se. Tehat hatso ablakon
hiaba nyul be, nem tudja felhuzni a gombot. Meg abba is gondolj bele,
hogy hatso ulesrol eloremaszni kicsit akrobatamutatvany, es foleg a
menekulesi utvonal nincs meg, hiszen, ha uldozik es ki kene ugrani a
kocsibol, akkor nem tudja kinyitni az ajtot, es kimaszni uldozes kozben
az ablakon kicsit ciki, meg lassu. Azonkivul minden 95 utáni BMW-ben
EWS van, a Wallis homepage szerint 95-ota Mo-n forgalombahelyezett
BMW-t nem loptak el, bizonyitottan sajat kulcsa nelkul. Tehat olyan
elofordult, hogy elloptak elotte a sajat kulcsat, vagy a tulaj elvesztette
a sajat kulcsat, es par nap mulva meg nem talalta a kocsijat. De ez is
csak nagyon alacsony szazalekban.
Ja es belsotervedelem. Akkor hiaba tori be hangtalanul az ablakot, mar
a nyitott ablakon belibbeno friss szello is beinditja a riasztot.
>Tiedet lopjak el. Kiveve ha ennek szebb a szine :-))))
Szerintem jol beriasztozott autokat csak trailerrel lehet elvinni, de azt
allitolag manapsag mar csak nagyon ertekes autoknal hasznaljak, mert
rizikos. Vegig a zsufolt utakon 1 traileren levo szirenazo autoval, lassu,
feltuno, trailerrel menekulni zuros…
Udv,
vd
|
+ - | Re: 307SW/ vedelem / sztori (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sas,
>Jott a masodik baba is es mar kellet volna a hely, a csomagtartoban is.
Csomagtartoban viszitek a gyereket? Nem szep dolog:-))))))
vd
|
+ - | Re: 1.4-es motor es a klima (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
homer,
>az 1.2/80le-s bravonkban digit klima van. nincs semmi kulonosebb
baja, nyaron megjartuk vele horvatorszagot, autopalyan atlag 160-as
tempoval, tetobox-al, 2 felnott 2 gyerek parositassal, es jol ment a
klima. kirandulgattunk is a kornyeken, meg be-bejarogattunk a kozeli
varosba, hamar erezheto volt a klima hatasa. persze az 1km-re levo
strandig felesleges bekapcsolni.
Ez eleg erdekes. Nalunk a csaladban van 1 1.4-es Bravo 98-as. Na
azzal mentunk parszor, en is vezetem neha. Nem is olyan rossz. De
120 felett mar nagyon nem gyorsul, 160 felett meg mar csak kuzdes.
180-at epphogy eleri, mondjuk tartani sik uton 2 szemellyel kepes. De
az a veg, annal tovabb meg lejton sem megy. Ja klima nincs benne,
fapad.
Szoval erdekes, hogy az 1.2-es motorral (ami ugyan papiron 5LE vel
erosebb, mint 1.4, de nyomatekban gyengebb) 160-as atlagot
mentetek tetoboxszal, meg klimaval, meg 4 szemellyel. 160-as atlaghoz
kell par perc 160 feletti sebesseg is:-), es ketlem, hogy erre a fent leirt
konfiguracio kepes lenne.
Szoval en lehet hogy fikazok, de azert 1.2es Bravoval 160-as atlag
kicsit durva lenne valosagnak. Jo lesz az 80-as atlagnak, es 160-as
vegsebessegnek, nem? Meg szerintem a 160-as atlagsebessegnel mar
nem 7 litert eszik az sem:-)))
Udv,
vd
|
+ - | Elado BMW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Elado 1984-es E28 524TD BMW. Szurkemetal, ABS, aut. valto (4 seb.),
szervokormany, szinezett uveg, el. tukor, vonohorog. Koranak megfelelo
allapotban. Vizsga és zk. erv: 2004.jan. Ara 4 teligumival es Pioneer RDS,
szamkeresos, taviranyitos radiosmagnoval+6CD-s tarral 410eFt. Uj forgalmis,
torzskonyves. Az auto Bp-en tekintheto meg, ha idoponot egyeztetsz a
06-20-428-9755 szamon.
Motto: VD is ilyet hasznalt volna ha 115LE-s dizelt keresett volna, amikor
meg nem tellett neki M5-re. (volna)
|
+ - | alvazszam magyarazat + Corsa kezikonyv (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
A 325-os HIX Autoban mar volt, hogy hogyan kell meghatarozni az alvazszambol
az evjaratot. Erdekelne viszont par egyeb adat..
Ezt talaltam eddig
1st character- Identifies the country in which the vehicle was manufactured.
For example: U.S.A.(1or4), Canada(2), Mexico(3), Japan(J), Korea(K),
England(S), Germany(W), Italy(Z)
2nd character- Identifies the manufacturer. For example; Audi(A),
BMW(B), Buick(4), Cadillac(6), Chevrolet(1), Chrysler(C), Dodge(B),
Ford(F), GM Canada(7), General Motors(G), Honda(H), Jaquar(A), Lincoln(L),
Mercedes Benz(D), Mercury(M), Nissan(N), Oldsmobile(3), Pontiac(2or5),
Plymouth(P), Saturn(8), Toyota(T), VW(V), Volvo(V).
3rd character- Identifies vehicle type or manufacturing division.
4th to 8th characters- Identifies vehicle features such as body style,
engine type, model, series, etc.
9th character- Identifies VIN accuracy as check digit.
10th character- Identifies the model year. For example: 1988(J), 1989(K),
1990(L), 1991(M), 1992(N), 1993(P), 1994(R), 1995(S), 1996(T),
1997(V), 1998(W), 1999(X), 2000(Y)------2001(1), 2002(2), 2003(3)
11th character- Identifies the assembly plant for the vehicle.
12th to 17th characters- Identifies the sequence of the vehicle for
production
as it rolled of the manufacturers assembly line.
http://www.autoinsurancetips.com/vin.htm
Ami igazan erdekelne, az a 4-8 karakter és a 11.
Ha tudja valaki ezeket dekodolni Opel szinten, annak megkoszonnem.
Ja, es meg mindig keresek 98-as 1.0 12V Corsahoz gepkonyvet, kezelesi
utasitast, barmit. A helyi kepviselet nem igazan segitokesz a temaban, azt
mondjak, ok mar nem tudnak szerezni ilyet.
udv: yerico
|
+ - | Szia Zsuzsa! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kar, hogy nem elotte kerdeztel a dologrol! :-(
Mas markat nem ismerek, de Skodanal ez igy van. Uj autonal is van a kozpontizar
,
es kulon a taviranyitos kozponti zar.
Nekem is Fabiam van (igaz kombi, de ebbol a szempontbol mindegy).
Limitalt szeria volt, alapban nem kozpontizaras. Lehetett volna hozza rendelni,
de en nem kertem. Megpedig azert, mert ugyis akartam bele szereltetni +riasztot
,
de nem gyarit.
En a kovetkezot tettem: Szereltettem a kocsiba egy immobilezeres riasztot, + ne
gy
ajtoba centralzarat. A riasztoval egyutt szerelt centralzar ara (csak a central
zare)
14 azaz TIZENNEGY ezer forint volt. Tokeletesen mukodik. Egy szepseghibaja van
csak a dolognak, megpedig az, hogy a Fabia bovdenes zarrendszere miatt lebeszel
tek
arrol, hogy a vezetooldali ajtot vezerlosre csinaljuk meg, vagyis ha kulccsal n
yitom a
vezetoajtot, a tobbi nem nyilik automatikusan. De mivel ugyis taviranyitos a ri
aszto,
az vezerli a centralzarat es azzal nyilik minden ajto.
Ha pedig belulrol be akarom zarni az ajtokat (Pesten en mindig magamra zarom az
autokat), erre a celra szereltettem be egy kulon kapcsolot, ami nincs szem elot
t, ablakot
betorve nem lathato es nem erheto el, a vezetoulesbol viszont kenyelmesen. Belu
lrol ezzel
tudom nyitni/zarni az ajtokat.
Elozo autom egy Felicia volt. Abban is ugyanilyen zar volt. Harom ev alatt semm
i gondom
nem volt vele.
Neked javaslom, hogy esetleg egy taviranyitos riasztot szereltess a kocsiba (NE
GYARIT !)
es akkor megoldodik problemad.
Korabban olcsobban megusztad volna.
Cocas
|
+ - | Re. Kozpontizar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok, szia Zsuzsa.
>szerintetek mennyi a reális ar egy kozpontizár
beszereleseert?
>eset: Skoda fabia elso eves (marka)szerviz.
Tehat Skodas vagy :-) ? Skodalista var teged,
ugyis csak egy holgy tagja van a listanak.
>Nekem a kozpontizar egy olyan ku:tyu:, ami
taviranyitoval nyitja-zarja >a
>kocsit. megegyeztunk, 40-45 ezer Ft-ban. Amikor
mentem atvenni >kiderult a
>szerviz mast ert kozpontizar alatt, szerintuk az
csak azt jelenti, hogy ha
>nyitom az ajtot a kulccsal minden ajto nyilik.
Valoban ket fele kozpontizaras megoldas letezik.
Mikor nyitod az ajtot es minden ajto nyilik, mig a
jobb verzio a taviranyitoval torteno ajtonyitas.
Ez ugyanaz de 2 dolog. Az arara vonatkozoan
viszont baromi draga, azaz vastagon fogott a
markaszerviz ceruzaja. Ugyanis a kozpontizar
ajtonyito motorikus berendezese Magyar gyartmany
:-) Jol ismerem a ceget es Skoda es sok nyugati
tipusu autokba gyari alkatreszkent szerelik.
Nagyon dragan dolgozott az a ceg sajnos. De !!
Mikor megrendelted a kozponti zarat neked kellet
volna megmondani, hogy milyet kersz valojaban azaz
a markaszerviznek KOTELEZO !!! lett volna
tajekoztatni, hogy ketfajta megoldasbol mit kivan
a kedves ugyfel. Igyhat reklamaciod jogos lenne a
kereskedes fele.
Udvozlettel: Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
T: 214-39-50 , M: 06-20-9446107
S 120 L
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec kaphato
http://tar.hu/budaivar
|
+ - | Re. Arpi hid (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
Geza irta.
>Arpad-hid, draga Arpad-hid.... Csak, hogy
vigadjatok...
>Naponta megyek arra - van ugy hogy tobbszor is.
>A Szentendrei utrol felmegyek a hidra, hogy
rogton lecsapjak az
>Arpad fejedelemre. .... stb...
Mivel en is arra jarok mar tobbszor miszerint
Szentendren is nyitottunk 1 uzletet az alabbi
modon jutok az Arpad fejedelemre. Egyenest megyek
Ujlaj fele, majd a Goldbergernel balra fordulok a
lakotelepre, jobbra, majd ismet balra a Timar
utcaba, utana jobbra az Arpad fejedelemre. Ezt
akkor teszem, mikor tudom, hogy a rakpart baromi
zsufolt es egy nagy adag szopas az egesz. Haza a
Varba a Clark kihagyasaval kis keskeny utcacskakon
jovok fel. Nincs forgalom, mivel a sok balfek csak
a foutvonalon tud tulekedni :-)
Udv: Frigyes
S 120 L
|
+ - | vegleg kivont vontatasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Van egy Akadaly tipusus gepjarmuvem -ami nem specifikus a kerdes szempontjabol-
,
ami most mar tenyleg akadalyoz. Nem kell a kutyanak sem, ezert el kellene vinni
a 10km-re fekvo kertunkbe, hogy ott szerszamos, gyerekjatek stb. formaban
reinkarnalodjon. Motorja, fekje, lampai jok, de rendszama es forgalmija nincs
(merthogy ki lett vonva a forgalombol -vegleg). El lehet-e vontatni vagy csak
trailer johet szoba?
Attila, aki tett a tisztabb levegoert :-)
ui: szeretem a Trabantokat! Nincs jobb auto, csak dragabb!
|
|