irta:
->> En a Kando-n talaltam egyet:
->> http://www.kando.hu/Periferiak/vonkod.htm
->Nekem vonalkodok eloallitasarol kene leiras.
Alltalaban nyomtatoval csinaljak...
Bizonyos nyomtatok-nak van ilyen font-keszlete is.
--=20
sajt
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Felado : [Hungary]
Temakor: C++ kezdes ( 14 sor )
Idopont: Mon Aug 16 14:55:47 EDT 1999 CODER #552
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Udv minden Codernek!
A segitsegeteket kernem! A helyzet az, hogy meg szeretnem ismerni a C++ bel=
i
programozas csinjat-binjat es ehhez kellene nemi tampont mind Win98 es Linu=
x
ala: magyar nyelvu hasznalhato konyv, link. Valami olyan forras, amely kozl=
i
az egeszet a kalyhatol! Ugyanis azt sem tudom, hogy a programozasi kornyeze=
t
csak egy szovegszerkeszto + egy fordito (ez tetszene a legjobban), vagy
valami sulyos penzekert elerheto szoftvercsomag.
A forrasanyag nem baj, ha ugy kezeli a tanoncot, mint aki meg nem latott
egyetlen algoritmust sem (kb. 5 eve irtam utoljara progit Turbo Pascalban).
Konyv eseten az ar es a beszerzesi hely megjeloleseert sem haragudnek :)
Elore is koszonom a CODERek segitokeszseget, udv: Fifi
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Felado : [International]
Temakor: Lyuk-byte-ok ( 24 sor )
Idopont: Sun Aug 15 21:59:47 EDT 1999 CODER #552
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Lyuk-byte-ok ( 22 sor )
> Idopont: Fri Aug 13 08:17:56 EDT 1999 CODER #549
Nemtom, mik azok a lyuk byte-ok, de MSVC alatt a k=F6vetkez=F5k=E9ppen lesz
sizeof(ST) =3D=3D 46:
#pragma pack(push, ST)
#pragma pack(1)
struct ST
{
char Nev[21];
char Jelszo[21];
int ID;
};
#pragma pack(pop, ST)
BC-ben is valami hasonl=F3 lehet a megold=E1s.
=FCdv:
M=E1rton
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Felado : [Hungary]
Temakor: C++ Builder 4 EXE rejtely! ( 14 sor )
Idopont: Mon Aug 16 06:18:03 EDT 1999 CODER #552
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Yo.
Arulja el vki, legyetek szivesek, hogy lehet C++ Builder 4-essel olyan
EXE-t gyartani, ami utana nem kovetel semmi extra DLL-t vagy egyeb
dinamikus lib-et, mert jo lenne, ha a kesz propgram nem csak azon a gepen
futna, amire fel van teve a fordito. Ugyan bekapcsoltam a forditoi opciok
kozul azt, ami megmondja neki, hogy a RTL.DLL helyett a kello fuggvenyeket
statikusan linkelje az exe-hez (igaz, igy nagyobb lesz a merete), de ennek
ellenere mindenfele DLL-eket ker mas gepen valo inditas utan... :(((
Aron
http://www.vein.hu/~gombasa (downloadable sources!)
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Felado : Csiszar L.
E-mail : [Hungary]
Temakor: Delphi wave lejatszas ( 21 sor )
Idopont: Sun Aug 15 20:55:26 EDT 1999 CODER #552
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hi !
> Hogyan kell Delphiben wave-et lejatszani?
> Tehat melyik fuggvennyel. Vagy komponens.
> Vagy nem tudom.
> Mindenaron egy teljes eszkoztarfeleseget akart
> rakni a formra, ugyhogy tuti szerencsetlen vagyok.
Ha a feleseg nem kell, hasznald csak a ferjet ! :-)))))))) (Bocs)
Szoval ha ilyesmit akarsz csinalni, melegen ajanlom a figyelmedbe a
Delphi3 mesteri szinten cimu konyv masodik kotetet, azon belul az utolso
fejezetet ! (31.)
Ha neadj isten nem lenne meg, (pedig ez alapmu) akkor a helpben nezelodj
a Playsound() fuggveny korul !
Udv:
--=20
Csiszar L.
http://www.stadium.hu/szt/
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Felado : [Hungary]
Temakor: vonalkod ( 9 sor )
Idopont: Mon Aug 16 08:11:33 EDT 1999 CODER #552
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kedves Lista!
Engem is erdekelne egy honlap, ahol le van irva a kulonbozo szabvanyok=20
szerinti vonalkodok. Hol van ilyen???
EIK && udv From:, az infra kek
Idot, penzt, faradsagot takarit meg, ha idot, penzt, faradsagot takarit=20
meg...
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Felado : [Hungary]
Temakor: Ismet NASM ( 17 sor )
Idopont: Mon Aug 16 10:36:13 EDT 1999 CODER #552
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sziasztok!
Ismet egy NASM kerdes:
Hogy tudom ravenni, hogy sima 'jmp' helyett 'jmps'-hasznaljon (tasm)
Szal', E9xxxx helyett EBxx -re forditson? (minden byte szamit)
'jmp near' nem muxik, mimatch in operand sizes -re panaszkodik.
Nem igazan ertem, hogy egy cimkenek milyen merete van?!?!?
jmp near _cimke
[...]
_cimke:
[...]
Koszi.
JimBoo >
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Felado : [Hungary]
Temakor: Lyuk byte-ok ( 17 sor )
Idopont: Mon Aug 16 06:38:46 EDT 1999 CODER #552
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Udv mindenkinek
Elnezest a kesoi valaszert, de sajnos a munkahelyen van mail-em.
Mindenkinek koszi a tanacsokat:
=09TOR ur, Csabi, compi, tszanto
a #pragma pack(push,1) ... #pragma pack(pop) volt a nyero.
anno probaltam kinyomozni, hogy a pragma direktivak mire jok, de nem
lattam sok ertelmet... pedig megis van
megegyszer koszi!
=09=09=09=09=09=09=09bye...
> ---------------------------------------------------------------
E-mail:
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Felado : [Hungary]
Temakor: RE:Shortcut ( 9 sor )
Idopont: Mon Aug 16 08:18:26 EDT 1999 CODER #552
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Udv
En VC++-ban szivtam ilyen dolgokkal. Ha minden szal szakad
es csak a progidbol szeretnel install verziot kesziteni, akkor ajanlom
az Install Shield Express-t (VC++), vagy a Freeman Installert (BC). Ezzekke=
l
minden megoldthato, ami installacios kerdes.
=09=09=09=09=09=09=09bye...
> ---------------------------------------------------------------
E-mail:
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Felado : [Non-Profit Organization]
Temakor: Re: Lyuk-byte-ok ( 35 sor )
Idopont: Mon Aug 16 05:55:49 EDT 1999 CODER #552
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
On Fri, Aug 13, 1999 at 06:17:56AM +0000, wrote:
> adodott, hogy VC++ alatt keszitett binaris file-okat akartam
> felolvasni BC3.1 alatt es hat nem igazan az lett az eredmeny.
>=20
> struct ST
> =09{
> =09=09char Nev[21];
> =09=09char Jelszo[21];
> =09=09int ID;
Ugyelj majd a bytesexre
> =09};
>=20
> szoval az oke, hogy VC++-ben az int 4 byteos ezert BC3.1-ben
> long-nak vettem fel (az is 4 byteos, nem?).
Nem feltetlenul. Alphan pl 8 byteos. K&R szerint nincs rogzitve
semminek a merete, csupan az biztos, hogy short <=3D int <=3D long.
> ha a fenti struktura tagokat sizeof-fal megnezem egyezik a meretuk,
> de ha a strukturat sizeof-olom, akkor nem. Szoval en mar csak
> az un. lyuk-byteokra tudok kondolni. Szerintetek is ez a gond?
Az. Alakitsd at a struktura definiciot ilyenne:
struct ST
{
=09char Nev[21];
=09char Jelszo[21];
=09int ID;
} __attribute__ ((packed));
Az MS C 6.0 ismerte.
:-* :\n_tgz\n-- \nPremature... de ugyis tudjatok. <-- ez egy 0soros .sig
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Felado : [Hungary]
Temakor: Segitseg! ( 11 sor )
Idopont: Mon Aug 16 16:45:02 EDT 1999 CODER #552
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Haliho!
Van egy kis problemam mar egy ideje:
Ha valaki megtudna irni nekem, hogy hogyan tudok Delphiben egy TImage-bol
(TMetaFile, TIcon << csak ez a 2 erdekelne) TBitMap-ot krealni, pl.:egy
Windows API kepmasolo fuggvennyel, vagy ha esetleg tudna barmi elfogadhato
megold=E1st szolgaltatni akkor annak nagyon halas lennek.
Elore is Koszi
Danny
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Felado : [Hungary]
Temakor: Shortcut keszitese ( 71 sor )
Idopont: Mon Aug 16 13:30:50 EDT 1999 CODER #552
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>Tudna valaki egy olyan windows fuggvenyt, amely Shortcut-ot keszit.
Itt egy teljes megoldas, (az egyik telepitomben hasznaltam korabban), csak
kopizd be a sourcedba.
Bocs', ha egy kicsit hosszu lesz, de talan tanulsagos mindenkinek, aki
C++-ban nyomja az ipart...
BOOL CreateShortcut(LPCSTR pszShortcutFile, LPSTR pszLink,
LPSTR pszDesc)
{
HRESULT hres;
IShellLink *psl;
hres =3D CoCreateInstance(CLSID_ShellLink, NULL, CLSCTX_INPROC_SERVER,
IID_IShellLink, (void **)&psl);
if (!SUCCEEDED(hres))
{
psl->Release();
return FALSE;
}
IPersistFile *ppf;
hres =3D psl->QueryInterface(IID_IPersistFile, (void **)&ppf);
if (!SUCCEEDED(hres))
{
ppf->Release();
psl->Release();
return FALSE;
}
WORD wsz[MAX_PATH]; // buffer for Unicode string
// Set the path to the shortcut target.
hres =3D psl->SetPath(pszShortcutFile);
if (!SUCCEEDED(hres))
{
ppf->Release();
psl->Release();
return FALSE;
}
// Set the description of the shortcut.
hres =3D psl->SetDescription(pszDesc);
if (!SUCCEEDED(hres))
{
ppf->Release();
psl->Release();
return FALSE;
}
MultiByteToWideChar(CP_ACP, 0, pszLink, -1, wsz, MAX_PATH);
// Save the shortcut via the IPersistFile::Save member function.
hres =3D ppf->Save(wsz, TRUE);
if (!SUCCEEDED(hres))
{
ppf->Release();
psl->Release();
return FALSE;
}
// Release the pointer to IPersistFile.
ppf->Release();
// Release the pointer to IShellLink.
psl->Release();
return TRUE;
}
=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D=
*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=
=3D*=3D*=3D
=3D* Hollosi Information eXchange /HIX/ -- http://hix.com =
*=3D
=3D* ----------------------------------------------------------------------=
--- *=3D
=3D* TIPP -++- GURU -++- MOKA -++- RANDI -++- HIRMONDO -++- JATEK -++- VITA=
*=3D
=3D* AGYKONTROLL AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILOZOFIA HANG KON=
YHA *=3D
=3D* KORNYESZ KULTURA MOZAIK NY OTTHON PARA SPORT TANC TUDOMANY UK WEBMESTE=
R *=3D
=3D* KUKKER: http://kukker.com MAGELLAN: http://magellan.net =
*=3D
=3D* ----------------------------------------------------------------------=
--- *=3D
=3D* Automata segitseg: > =
*=3D
=3D* Ha az nem eleg: > =
*=3D
=3D* Utolso szalmaszal: > Hollosi Jozsi, Internetist /HIX=
/ *=3D
=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D=
*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=3D*=
=3D*=3D*=3D
|