Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 128
Copyright (C) HIX
1998-09-01
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Gumi (mind)  24 sor     (cikkei)
2 ki latta ? (mind)  9 sor     (cikkei)
3 Re: *** HIX AUTO *** #127 (mind)  36 sor     (cikkei)

+ - Re: Gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ha van valakinek tapasztalata, vagy csak mondanivaloja az
>ujrafutozott gumikkal kapcsolatban,

Vettem egyszer ujrafutozott gumit, mert azt mondtak, hogy
pont olyan jo mint az uj, meg egy ev garancia is van ra, ra'ada-
sul nem is volt mas ami jo lett volna az en kocsimra.
A lenyeg az, hogy 10 e km utan elszallt mint a gyozelmi zaszlo,
jelentos karokat okozva a karosszeriaban, mivel a levalo futo-
felulet ossze-vissza vert mindent ami az utjaban volt. Mentse-
gukre legyen mondva, hogy nem a futozott resz jott le, hanem
szalszakadas tortent, de a lenyegen ez nem sokat valtoztat, mi-
vel a guminak hiaba uj a futofelulete, ha van mar benne vagy 
100 e km :-(
Az igazsaghoz az is hozzatartozik, hogy 160-170 korul mentem
hosszabb ideig, mikor elkezdett razni a kormany,mire csokken-
tettem a sebesseget, igy a defekt "csak" 120-nal tortent. Igy is
eleg zuros volt megallni, de szerencsere ejjel 1/2 3 volt es nem
volt senki az uton.
Ami a lenyeg : Ha valaki futozott gumit vesz, szamlat megorizni,
tisztazni a garancialis felteteleket, ( nekem komoly fenyegeto-
zesembe kerult mire kifizettek a ka'romat ) es valoszinuleg nem
szabad nagyon gyorsan menni...

Imi
+ - ki latta ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok !

2 hete ellopotak egy Opel SWING bordo metal-t

EPP-243 Bp-rol vittek el, de allitolag meg mindig
ott van. jartatokban-keltetekben ha latnatok....
egy doktornenie VOLT.

bes.
+ - Re: *** HIX AUTO *** #127 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek!

 irta:

> muszerfalba szerelve (nem raragasztva kis dobozkaban - arrol sir, hogy kamu),
> gyujtaskabel megszakitasa kapcsoloval (azt hiheti, hogy egyszeruen csak szar
> a kocsi, ezert atul egy masikba), gyanus helyen parkolva trafo/eloszto kozott
i
> kabelt kiszedni es magaddal vinni, me'g gyanusabb helyen hosszabb ideig parko
lv

Remelem nem a gyujtokabelbe akarsz egy bontoerintkezot bekotni! Tul nagy lennea
meglepetes, ha a kapcsolo bontott allapotaban is beindulna a kocsi (kiveve tala
n
egy erre a celra szant kapcsolo eseteben). Ugyanis az atlag kapcsolok erintkezo
-
tavolsaga kb. 5 mm, nem nehez belatni, hogy egy pillanat alatt athuz rajta a
negyfeszultseg. Egy 105-os skodaval csak kb 2000km utan vettem eszre, hogy az
elozoleg kicserelt, majd visszatett elosztofedelbol kianyzik a szenkefe. A kocs
in
meg
veletlenul sem lehetett eszrevenni ezt az apro "hianyossagot", sem teljesitmeny
-
csokkenes, sem fogyasztas szempontjabol.
A gyujtokabel kivetele jo modszer, en is alkalmazom. Egy masik -ezzel egyenerte
ku-
- megoldas, ha egy 10-15A aramu kapcsoloval rovidrezarod a megszakitot (felteve
,
ha van a kocsidban olyan). Ezek a modszerek azert tetszenek nekem, mert nem
egyertelmu hibat generalnak, ezer egyeb mas oka is lehet, hogy nem indul az aut
o,
mig az akkusaru bontasanal a tolvaj szamara (is) egyszeruen kikovetkeztetheto (
es
orvosolhato) lehet a "hiba".

Udv.: Z.O.L.I.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS