Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2974
Copyright (C) HIX
2006-11-13
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Helyes, de jobb izzo (mind)  10 sor     (cikkei)
2 Nissan Almera Szerviz (mind)  6 sor     (cikkei)
3 Futes es vizkor (mind)  45 sor     (cikkei)

+ - Helyes, de jobb izzo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

98-as Clio II-esembe szeretnek egy picit erosebb izzot tenni, de mivel
elektronikailag nulla vagyok, nem tudom mivel mit okoznek. Az auto konyve
azt irja, a muanyag bura miatt nem mindegy, hogy milyen izzo kerul a
foglalatba. Neten kismillio H4-es talalhato. Kerdes: erdemes varialni, 
vagy
menjek es vegyek bele egy top normal darabot?

Koszi a segitseget.
+ - Nissan Almera Szerviz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Triznyak!

Nagyon koszonom valaszod!


Udv, Farago Peter
+ - Futes es vizkor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

>>  Ne vedd zokon, Triznyak, de ezzel nem sokat segitettel.
> Ez azért nézőpont kérdése. Annak biztosan segítettem vele, aki az 
> elhangzottaktól kedvet kapva, a kerti slaugot akarta rákötni.

Amikor azt írtam, hogy nem sokat segítettél, nyilvánvalóan úgy
értettem, hogy _nekem_ nem sokat segítettél.

> A vízvezetékek nyomása többnyire meghaladják a 4bart, de nem ritka a
> 6-8bar sem. Ez pedig egy max 1,5bar üzemi nyomásra tervezett
> fűtőtestet  azonnal kivégez.

Hát ezekszerint mégse... :-P

(Figyelem, nem azt írtam, hogy elképzelhetetlen, hogy tönkreteszi,
hanem azon kategórikus mondatodra válaszoltam, hogy "Ez pedig egy max
1,5bar üzemi nyomásra tervezett fűtőtestet azonnal kivégez.")

>>  autogyartas kezdetetol az '90-es evekig tekintunk, nem vagyok
>>  benne biztos, hogy kategorikusan kimondhatjuk, hogy az autok
>>  tobbsegeben nincs.
> ???? Az autogyártás nagyjából 100 évre tekinthet vissza. Az első 80 
> évben készült darabok közül ma már meglehetősen kevés fut az utakon, 
> sőt, fizikai valóságukban sem léteznek, tehát nem tartozhatnak az autók 
> többségéhez.  :-P

Én az addig készíett autókról írtam, Te pedig ezekszerint a ma futó
autókról.

> 2, ha nincs fűtéscsap, akkor a sorbakötés is működik, de
>   a; reduktor van a radiátor elött, így a fűtés gyengül, mivel lehűtött 
> folyadékot kap.

Tapasztalatom szerint a reduktornak nincs akkora hűtőteljesítménye,
hogy jelentősen csökkentse a víz hőmérsékletét.

Egyébként Audi 100-ason (ahol ugye nincs csap) bevett gyakorlat a
sorbakötés és sem a fűtés, sem a reduktor működését nem befolyásolja
(érezhetően/számottevően).

--
udv,
IVICZ Laszlo
az igazi cimem: ivicz pont laszlo kukac gmail pont com

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS