Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 952
Copyright (C) HIX
2000-12-08
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 VICC (mind)  10 sor     (cikkei)
2 Rangato - Renault (mind)  31 sor     (cikkei)
3 Re: Toltesvisszajelzo (mind)  18 sor     (cikkei)
4 Go Trabi go! (mind)  20 sor     (cikkei)
5 Re: Olajcsere bejaratas alatt (mind)  20 sor     (cikkei)
6 Hehe (mind)  19 sor     (cikkei)
7 Uj csaladtag; Halvany fenyu; Szelvedo karc (mind)  68 sor     (cikkei)
8 Auto-ciki (mind)  9 sor     (cikkei)
9 onbeallo fek, wankel, kavitacio, markaszerviz, dizel (mind)  89 sor     (cikkei)
10 206 nagyon kesik, mit csinaljak? (mind)  55 sor     (cikkei)
11 tolteslampa (mind)  30 sor     (cikkei)
12 Csendi uj autoja (mind)  21 sor     (cikkei)
13 Off: kavitacio (mind)  19 sor     (cikkei)
14 rangatas (mind)  15 sor     (cikkei)
15 gallytoro teve (mind)  22 sor     (cikkei)

+ - VICC (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

Egy kis farasztas:

 - Hogy hi'vja'k a szemu:veges akkumula'tort?
 - ???
 - Vaksi.

Bocsi,
     Zotya
+ - Rangato - Renault (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Peter.

>Baratomnak van egy kulonleges autoja.(renault alpine A310)
>Kb.fel eve jelentkezett egy kulonos hiba, neha-neha rantott az >auto
gyorsitaskor.

>Ez a dolog azota fokozodott es nem tudjuk olyan szakemberhez >vinni aki
legalabb
 >gyakorlati szinten hozza tudna szolni.
>Komputer hiba kizarva !

Renault Baumgartner - hez elvittetek ?
Szvsz ket dologra tudok tippelni.
1, benzinszuro dugulas ( femhenger )
2, Kozponti befecskendezo szelep es a levegomennyiseg szelepnel lehet meg a
gond. ( karburator ).

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - Re: Toltesvisszajelzo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusz!


> A te autod is 6-7000-et forog kb-re. Csak nem terhelesen kell
> merni hanem uresjaratban (a motor szempontjabol).

Aha, ertem... 

> Amugy a Trabant 12v-os, beepitett fesszabalyzos generatorral.

Bocs, hogy kotozkodom, apam elso Trabantja 6V-os volt... OK -
- az mar nem tegnap volt...

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
 
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay
+ - Go Trabi go! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

Egyesek bosszusagara, masok (fokepp az en) oromomre ujra rohangalhat a
Trabim. Kicserelt feltengelyekkel es kitakaritott karburatorral
kiprobaltam, hogy mit valtozott, hat egesz jol sikerultek a mutetek. A
vegsebesseget nem tudtam megnezni, mert csak rovid utra mentem (ket falu
kozott) es utolertem egy masik autot, aki egy kicsit AKADALYozott, pedig
miutan megeloztem lattam, hogy az elso kodfenyszoroi is egtek, ergo
repesztenie kellett volna mint egy vadallat (;-). Mindegy, nem varhatom
el mindenkitol, hogy olyan tempoban autozzon, hogy ne tartson fel egy
ilyen 'streetfighter'-t, mint az en 17 eves Trabim (;-).

Viccet felreteve, tenyleg orulok, hogy vegre egyben van, foleg hogy a
csuszos idre elkeszult, mivel havas-jeges utakat nagyon szeretem! (:-)

    Sziasztok!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
*** Maximum mail size: 500 kB ***
+ - Re: Olajcsere bejaratas alatt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Autosok,

 wrote:

> A kopas soran levalo anyag egy resze lebeg a kenoolajban, ezt hivjuk
> kavitacionak. 

A kavitacio az egy _jelenseg_ amit az olajban/hutovizben levo lebego reszecskek
de nem csak ezek valtanak ki.
Lasd peldaul a vizpompa lapatjain levo lyukakat. Ezek a kavitacio folyaman
keletkeznek valahogy ugy, hogy a lebego reszecske hozzacsapodik a lapathoz es a
visszaverodes soran magaval ragad a lapat anyagabol egy darabkat. Nem csak a
reszecskek hanem a levegobuborekok is ugyanezt a hatast valtjak ki, legtobbszor
olyan helyeken ahol nagy sebesseggel orvenylik a folyadek (vizpompa, hirtelen
szukulo atfolyasok).

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - Hehe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Ugy latom most mindenki autot vesz! En is negyedik napja vagyok boldog
tulaja egy gyonyoru Citroen XM-nek. Roviden: grafitmetal, szinezett uvegek,
osszes ablak elektromos /a hatsok is eltunnek teljesen az ajtoban ;-)/,
elektromosan allithato-, futheto tukrok, dontheto es melysegben allithato
kormany, innen vezerelheto Clarion, motorosan allithato elso ulesek /a
vezeto alatti magassagban is/, beepitett kodlampak /kulon kapcsolhato az
elso es a hatso/, szamitogep, a belso vilagitas fokozatosan alszik ki,
infras kozponti zar, ABS, auto klima, szervo kormany, futott ablakmoso,
katalizator /csak oxidacios/, a jobb oldali napelenzoben levo "fesulkodo
tukor" ket oldalan is lampak :-), motoros teto, 2.1-es turbodizel, 235Nm
nyomatek, 190km/h vegsebesseg /fogyi 6.9, 80 literes tank/
Kulonleges dolog /bar az XM-nel ez szokvanyos/:  hatul dupla szelvedo, a
csomagtarto nyitasakor a kalaptarto egy resze nem emelkedik, egy masodik
uveg megvedi a bent uloket az idojaras kellemetlen hatasaitol, valamint
minden motor inditaskor feklampa teszt, az osszes konyoklo felhajthato
teteju tarolo is egyben.

Udv joe
+ - Uj csaladtag; Halvany fenyu; Szelvedo karc (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ihajj!

_______________________Uj csaladtagok_______________________
Most meg jo is a koszonesem! :o)
Csendi:
>>>>>>>
Es o egy Volvo V70 kombi (vegre nem olyan szogletes, mint az elodje)
A jovo heten hozhatom el. Eddig meg nem tudtam kiprobalni de
beszamolok a tapasztalatokrol.
>>>>>>>
Azon kivul egy Merci es egy tini Volvo!
Csendi!
Nem kell a cegnek egy jo sofor? :o)
Ocsooon nna!

Szoval nagyon oszinten gratulalok hozza es nagyon oszinten, mingya
visznek  a mentok ma'jko'ma gyanuval!

Azutan Fogash:
>>>>>>
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat, 91es evjaratu, DOHC motor, hengerenkenti
befecskendezovel.
Motoros ablakok, -tukrok, -toloteto, kp. zar, szervokormany (allithato),
e.h. gyari kodlampa, vonohorog, pluss belso, metalfeny, zold uvegek, DGT
muszerfal.
>>>>>>
Asszem ez man egy ilyen pentek lett! :o)
Neked is oszinten gratulalok, hasznald egeszseggel. Mind a kocsi, mind a Te
egeszsegeddel!

Aztan Domika:
>>>>>>
 Nagy oromunkre mult het kozepe ota megvan az uj auto. Mint regebben
irtam egy Fiat Brava 1.2SX + jopar extra. Ez elso tapasztalatok nagyon
pozitivak a regi Bravankhoz kepest is. Sokat fejlodott az auto.
>>>>>>
Szinten! Remelem sok oromot leltek benne!

SOT! Mindenki hasznalja egeszseggel, amije van! (Nehogy kiforgassatok! :o))
Pfujj, de rosszak egyesek. :o)

______________________Halvany fenyu_________________________
Condrix:
>>>>>>
Ecceru: a generatorod diodai kozul valamelyik doglodik, a rendszer meg a
toltesjelzot probalja befogni helyettesites gyanant. Legalabbis nalam ez
volt a diagnozis autovill. szakember reszerol, amikor is a fordulatszam
fuggvenyeben kezdett a toltesjelzo "parazslani" /magasabb ford=erosebb feny,
alacsonyabb ford.=halvanyabb feny/. Es tenyleg, dioda ellenorzes, talat,
sullyedt!
>>>>>>
Koszonom Neked is a diagnosztikat!
Osszegezve, valszeg a diodak lesznek mert arra tippeltetetek a legtobben.
En hiszek a kozonsegnek, jeloljuk meg a "D"-t! Enyem a 10.000 HUF! Persze
minuszban. :o( Ha nem tobb!

______________________Szelvedo karc________________________
Ha' mit ne monjak aze most nagy volt a csend!
Nem volt ez a penteki egy nagy eresztes. Mivan amberek?
Szoval a karcos szelvedore semmi tipp?

Na a kormanyok lennenek velunk, sok jot Mindenkibe, Udv!


 ************************
*        A.i.: Peace bye Gyimi        *
*  mailto:  *
 ************************
+ - Auto-ciki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Elkezdtunk egy "Auto-ciki" nevo weboldalt kokanyolni.
Erdekes, nevetseges, cikis,stb. autok, szituk fenykepeit
gyujtjuk itt.
A cime: http://w3.swi.hu/autociki 
Varjuk az ide illo kepeket mindenkitol, aki tud ilyet
kuldeni.
Udv:
	Cocas & Peter
+ - onbeallo fek, wankel, kavitacio, markaszerviz, dizel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!!

> Mondjatok, miert van az, hogy a hatso fekmunkahengerek
> masfel evenkent elkezdenek berohadni, ez az en keresztem vagy
> masnal is elofordul ? - De azert megcsinaltam ! ;-))
> ... ... - Ha 6-7 kattanasra allitom a kezifeket akkor 1/3-nal,
> de kisse melegszik a fekdob, ha lazitok a koteleken, akkor feluton.
> Miert nem allit utana az onbeallo szerkezet ?
Szvsz meg is valaszoltad...   ;-)))
Azert rohad be a hatso fek, mert az onbeallo szerkezet "onbeall"...  
Pontosabban beall, es ugy marad...

> ugynevezett elso fecske, mely nyarat hozhat, es hoz is ...
> Kepzeld el, hogy rohogtek a mernokok vilagszerte, mikor a
> 20-as evekben elkezde az Alfa a DOHC motorokat csinalni.
> ...Vagy vegyuk a karburatort. Olyan tokelyre fejlesztettek, hogy ...
> UI: A Mazda Wankeles probalkozasait sem nezed jo szemmel?
> En nagyon szoritok nekik...
En is...!!!    De sajna a wankelnek mar volt egy par evtized probaideje...
Nem valt be...  Pontosabban bevalt, csak nincs ra kereslet, tul exkluziv.
Muszakilag....  A muszaki exkluzivitasok pedig csak keveseket 
erdekelnek...

> >A kopas soran levalo anyag egy resze lebeg a kenoolajban, ezt hivjuk
> >kavitacionak.
Nem inkabb "levitacio"-nak...?  ;-)))))))    
Mint Mohamed koporsoja....?  

> Az olajcserevel illik a gyari eloirasok utan menni, ....Ha surubben csinalod,
 
> tobbet fizetsz, ha ritkabban, ugrik a garancia. Ha fusiban, akkor is ugrik...
Markaszerviz...   Ha meg akarod tartani a garanciat, fizess...
Ha nem tartod meg, de megis elromlik valami, mar nem garancialis, tehat
megiscsak fizetsz...    Ki van ez tala'lva...

> Ezert kell olajat cserelni, a nagy terhelest (nagy fordulatszam es/vagy nagy
> motorterheles, pl. 2000 fordulaton 5.ben padlogazos gyorsitas hegyre fel)
> pedig kerulni kell, mert az erdesebb feluleteken az olajfilm megszakadhat,
> helyi keneshiany lep fel, ami a surlodo feluletek fokozott kopasahoz,
> beragodasahoz vezethet.
Errol van szo!!    A nagy fordulat sem szerencses (csak fokozatosan), de 
a nagy terheles meg rosszabb...

> Az egesz dizelmizzeria egy nagy parasztvakitas. A dizel uzemanyagot 
> nem olcsobb eloallitani, csak egyszeruen - itt most lehet, hogy nem 
> vegyeszmernoki precizitassal fogalmazok - a gazolajat roszabb minosegu 
> koolajbol is elo lehetett allitani es ezaltal olcsobban adtak. 
Es ez csak az egyik resze a dolognak...   Masreszt ui. a roszabb minosegu 
koolajbol sokkal tobb all rendelkezesre a vilagon...  Minel jobban at tudjak a 
nagy olajcegek az autoipart/autosvilagot teriteni a benzinrol a dizelre, annal 
kesobb kell foglalkozni az alternativ megoldasokkal, annal tovabb tart az o 
kiralysaguk...  
Raadasul az autogyartok is felmutathatjak, hogy ok milyen innovativak: 
"A benzines utan/mellett itt a szuperdizel !!   Allandoan jovobemutato, 
korszeru ujitasokkal kenyeztetjuk el vasarloinkat..."  stb-stb...

> A dizel egyetlen ertelme, hogy egyes orszagokban, mint sajnos Mo-on is, 
> a dizel uzemanyag AFA-jat vissza lehet igenyelni, a benzinet meg nem, ... 
> Tamogassuk a kornyezetszennyezoket adokedvezmennyel.
A  MOL konnyebben es olcsobban jut hozza a rosszabb minosegu koolajhoz...  
Nekik megeri.   

> Viszont az autoipar egy nagy ongolt lott.  Mivel nyugat europaban nagyon 
> elszaporodtak a dizelautok - Nemetorszagban es Autsztriaban tobb mint 
> 50% - megnott a gazolajigeny. 
Nem ongolt.  Az autoiparnak bejon a fejlesztes...   De az adott orszag allithat
ja 
at az olajtermeleset/-beszerzeset...   De lehet, hogy olcsobban megussza.

> Persze a germanok sem jobbak. Blokad ala veszik fel Csehorszagot egy 
> atomeromu miatt, verik a melluket, hogy mennyire kornyezetbaratok es 
> mindenki dizelautot vesz. A nemet autoipari reklamkampanyok hatasara.
Ez az energiaipar hatasa is...   Van ott is lobbizas...

> Akarhogyis nezzuk a dizellek mar kozelitik sajat korlatikat, de a hibri
> dek kozt ezek meg csak az elsok es szvsz a teljes elektromos hajtas fele 
> tendal a fejlodes. Csakhat az olajmultik ele ugye nem tanacsos egy ilyennel 
> kigordulni, megha sikerul is piackepesre megcsinalni!
Nem bizony.

> Mellesleg nem azert nyomja a VW ennyire a dizelt, mert nem kepes 
> normalis benzimotort kifejleszteni???? Rohej, hogy ma egy ketliteres VW 
> benzinmotor 115 LE-s... Ja, es meg mindig kaphato az 1.6-os 75 loeros 
>  motor... Ilyet mar csak a VW konszern gyart...
Ennyire azert nem rossz a VW.   Csak most a dizelre koncentral...

Udvozlettel

Andras
+ - 206 nagyon kesik, mit csinaljak? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Lista!

Ahogyan azt nehany hete irtam, egy szep uj auto tulajdonosa
leszek rovidesen (remelem), ami egy 206-os lesz, narancs 
szinben. Ezzel kapcsolatban irtam le, hogy a biztosito 15
napig nem koteles fizetni, ha ellopjak. Sok helyen erdeklodtem,
de sajnos mindenhol ugyanazt mondtak, hogy ezt nem lehet
megkerulni. De ez engem egyelore nem erint, sajnos...

Az autot nov. 15-re igertek azzal a megkotessel, hogy elotte
8-10 nappal szolnak telefonon, megirjuk a szerzodest,
fizetem a penzt, majd ok levizsgaztatjak, es 15-en atvehetem.
Sajnos a szerzodesben szerepelt, hogy ok semmilyen kotelezett-
seget nem vallalnak az auto szallitasi idopontjara. Az auto erkeze-
set nov. 16-an tudtam meg (persze nem ok telefonaltak, hanem 
en), igy 20-an kifizettem a penzt (a felet, tobbire rogton kaptam
hitelt, aminek az ideje el is indult aznap), azzal, hogy 10 nap mulva 
atvehetem az autot (eddig ez ugye kb. 10 nap keses az o 
hibajukbol, es 4 az enyembol, hogy nem jarok 1,5 millioval a
zsebemben). Errol a varhato 10 naprol nem kaptam papirt
persze. A 20-ahoz kepest eltelt eddig 18 nap. Ez plusz 8 nap keses,
ha holnap megkapom az autot, amiben erosen ketelkedem. 

Nincsen erre valamilyen szabaly, hogy egy auto kifizetese utan,
hany nappal koteles a kereskedo vizsgaztatva, levamolva atadni
az autot? (KERESKEDOK, SEGITSETEK!!!)
Ha nincsen, akkor elvben ez csuszhat honapokat is?
Szerintetek ilyenkor mire lehet szamitani a kereskedonel, szokas
valahogy karpotolni a vevot, vagy csak nagyon fogjak sajnalni,
hogy nem jarhatok az autoval? Nekem ez eddig kb. 10-15 ezer
Ft kozvetlen pluszkoltseget jelentett, persze szamolhatnam ugy
is, hogy en 15-e ota bereltem egy 206-ost, napi kb.6-8 ezer Ft-ert,
ugy egy picit tobb a karom. Az igazsaghoz tartozik, hogy a Trabim
1 hete rossz (erre irtam kulon subject-et), ugyhogy ez meg kulon 
idegesito, allni a villamoson 1 orat, azert, hogy utazzak 5 km-t!
Errol is a kereskedo tehet  :-) !!! 

Ha semmilyen modon nem probalnak elnezest kerni (legalabb
szoban, ajandek nelkul), annyit elhataroztam, hogy a kis irasomat 
utolag kiegeszitem az uzletkoto es a ceg nevevel, hogy mindenki 
otszor gondolja meg, ha egy autot idore at akar venni, mert 
pl. napi munkaeszkoz, azt hol vegye es milyen feltetelekkel.

Nekem mar tok mindegy lett volna, hogy 3 honapot, vagy
3 es felet varok az autora, ha ezt a szerzodes alairasakor kozlik
velem. Akkor viszont meg az is szoba kerult, hogy lehet, hogy
mar oktoberben megkapom.

Hat ennyi,
remelem a kovetkezi irasomban  szegyellni fogom magam, hogy
ilyen csunyakat irtam egy kedves kis cegrol, aki galans modon
kert elnezest a csuszasert :-).

Udv,
Nandi
+ - tolteslampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Most mar csak az erdekelne, hogy van ez a korszeru, 
>elektronikus szabalyzokonal?

Megneztem a huzalozasi rajzot. A toltes visszajelzo lampa a
feszultsegszabalyozo D+ kivezetesere van kotve, a masik laba +12V-ot kap, ha
raadom a gyujtast. A muszerfal testelesenek ehhez semmi koze elektronikus
feszultseg szabalyozonal.
Elektronikus feszultseg szabalyozo: ha a rendszer feszultsege meghaladja pl.
a 14,4 V-ot, lekapcsolja a gerjeszto feszultseget. Ez a kapcsolo lehet pl.
egy teljesitmenytranzisztor, aminek akart tobb kHz is lehet a kapcsolasi
frekije. Elofordulhat, hogy a gyakori ki-be kapcsolas olyan kitoltesi
tenyezovel tortenik, amiben nagyobb a kikapcsolasi ido, mint a bekapcsolasi
ido. A visszajelzo izzo vezerlese (masik tranzisztor) eszerint tobbszor
kapcsolja be 1 mp alatt az izzot, mint ki. Emiatt halvanyan vilagithat az
izzo > integralja az impulzus sorozatot. A megvaltozott kitoltesi tenyezo
elofordulhat valamiert (alkatresz oregedes, homerseklet) megvaltozott
feszultsegnel kapcsolo feszultsegszabalyozonal. Pl. nem 14,4 V-nal, hanem
13,7 V-nal kapcsolja le a gerjesztest. Ettol meg minden jo, toltodik az akku
is, de sohasem lesz teljesen feltoltott. Persze a konyv, amiben a huzalozasi
rajzot neztem is eloszor a kontakthibakat emliti, utana a vezetek
ellenorzeset, nem szakadt-e. Utana merjunk feszultseget emelt fordulaton?
(szerintem legalabb 2000 rpm) az akkun (13-14 V kozott legyen de ne nagyobb
14 V-nal?), majd kapcsoljunk be egy-ket nagyobb fogyasztot. A feszultseg
ekkor sem lehet 13 V-nal kisebb. Ha nem ennyi szedjuk szet a generatort...
:-)

Udvozlettel:
Peter
+ - Csendi uj autoja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ma kotozkodos kedvem van:

>12V dugo a csomagterben,
Nem ajzat van ott? Jo esetben a dugo a kezedben van. Jaj, mit irtam.. ;-))))

>integralt gyerekules
Ez most azt jelenti, hogy olyan az ules kikepzese, mint egy gyerekules? De
remelem, nem a vezetoules integralt. :-)

Komolyabb tema: az isofix, az milyen gyerekules rogzites? Ugye a regi
modszernel a kocsi eredeti biztonsagi ovevel kellett az ulest rogziteni.
Isofixnel nem lehet regi fajta ulest hasznalni, csak ilyen rendszerut?
Hogyan rogzit, nem a biztonsagi ovekkel, hanem a gyerekules tartozekat
kepezo ovet kell az elokeszitett helyekre fuzni, csatolni? Jol sejtem, hogy
ez esetleg stabilabb gyerekules rogzitest ad, mint a regi automata ovekkel
jol-rosszul "rogzitett" ules?

Üdv:
Peter
+ - Off: kavitacio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Sziasztok!
> 
> Kb. fel eve volt cikk a HVG-ben a Kurszk szerencsetlensege idejen egy jo
> cikk errol.
> Roviden: az oroszok nem tudtak eszrevenni a csendesebb ellenseges
> tengeralattjarokat a sajat zajuk miatt, ezert elkezdtek gyorsabb
> torpedokat fejleszteni. Olyan torpedot, amit akkora sebessegre
> gyorsitottak, hogy _teljesen_ beboritsa a kavitacios buborek, ami raadasul
> _egybefuggo_ is volt. Ekkor rohamosan csokkent a kozegellenallas es
> elerheto lett akkora torpedo sebesseg is, mint amekkorat egyebkent csak a
> levegoben lehetne. Jo otlet, nem csak torpedora, de tengeralattjarora is.
> Csak penz es ido kell hozza...
> 
> Neha az olajban is van buborek, de az nem a kavitacio miatt kerult oda.
> :-)
> 
> Peter
> 
>
+ - rangatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


>allitottak az alapjarati rendszeren valamit,
>vegigneztek, kipucoltak a karosnyagcsokkento rendszer(eke)t,
>es foleg kicsereltek a gyertyakat, amiket az elozo tulaj altal
megcsinaltatott
>kotelezo szerviz alkalmaval (2000 km-el ezelott) elmeletileg csereltek.
>Gyakorlatilag nem... az egy masik szerviz.

>Az auto azota ujra ugy mukodik, mintha villanymotor lenne benne.

Csak egyeterteni tudok, ezeket tenyleg meghalalja. Regebben valaki irt az
eloregedett mindenfele meno levego csovekrol es beepitett szelepekrol,
valoszinu ezek is okozhatnak ilyen hibat, nem csak alpjaraton.

Peter
+ - gallytoro teve (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 
>Van nehany kepem arrol, hogy hogyan nezett ki a Toyotank azutan, hogy egy
>okostojas elgombazott vele egy tevet eccaka a nyilegyenes uton. Ha nem
>leszek lusta /ill. amikor mar nem leszek lusta/, akkor valahova felrakjuk.
>Mar tudom is, hogy hova...
Nade idehaza, errefele eleg ritka a teve, vagy te've'-t utottetek el?
Felpuposodott a kocsi eleje? ;-)
Es a teve, vele mi lett?

>Gepkozelbe kerulve majd bovebben is irok,
Dehat ezt a levelet is gepkozelben irtad, vagy nem?

>de egyreszt az asszony folyamatosan Diablo-zik,
Megertem, ha nem tudsz kiszallni a kocsibol, nem marad mas valasztasa... :-)

>en meg nem birok kiszallni az XM-bol :-))))))
Probald meg: csukd be (=huzd fel) az osszes ablakot utana logoff. Persze
csak, ha windows alatt/felett fut az XM :-)))

Remelem Joe nem haragszol meg, "teccenek" az irasaid!

Peter

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS