Sziasztok,
Koszonom a hozzaszolasokat!
Triznyak:
> > Valtoolajat a kezikonyv szerint nem kell cserelni benne.
> De ellenorizni igen, es ha szukseges utana tolteni!!!!!
>
Ellenorizve volt, mennyisegileg eloiras szerinti.
> Minden bizonnyal a valto otodik fokozatanak csapagya jar a halala
> kozeleben, minel elobb nezesd meg, mert a vegen valtocsere lesz belole.
> Ha mar most nem jutott odaig! :-(( Ha emlekeim nem csalnak, az otodik
a
> valton kivul van egy lemezfedel alatt, meg lehet nezni a valto
> kiszerelese nelkul is. ( ha ilyen valto van rajta)
>
Elvileg ilyen valto van rajta, de a hang nagyon halkan mar negyedikben
is erezheto. Gondolom ezert is irtad, hogy lehet h valtocseres lesz. Az
auto most alldogal.
VariJoe:
> Valto hibaelemzesnel mindenkeppen tobbfele allapotban kene vizsgalni
a
> valtot illetve a zajt.
> Egyenletes sebessegnel, gyorsitasnal vagy motorfeknel felentkezik?
>
Egyenletes sebessegnel halkabb, neha megszunik. Gyorsitasnal hangosabb,
magasabb a hang. Motorfeknel meg nem tapasztaltam. Otodikben es ahogy
hallom nagyon picit negyedikben jelentkezik a hang.
> Hogyan valtozik a hang, ha a kuplungpedalt mukodtetjuk?
>
Megszunik, amint a kuplung teszi a dolgat.
> Milyen a hang, ha uresbe tesszuk a valtot, allo helyzetben es gurulo
autonal?
> Hogyan valtozik, ha a fordulatszamot valtoztatjuk?
>
A valto konnyeden jar. A valtasnak maganak nincs hangja (leszamitva,
hogy otodikbe pakolva es kuplungot felengedve hallhato az a bizonyos
hang). Uresben semmilyen furcsa hang nincs, akar all, akar gurul az auto.
Koszonom!
MP.
|