Koszonom a valaszokat, azt hiszem jobban jarok egy 1.9-essel, leven nem
ismerem az 2.0-as eloeletet.
Meg egy kerdes: 2005 vegi Octaviaban (1.9 pd), amennyiben automata valto
van, az csak DSG lehet, vagy mas is?
Udvozlettel: Gergo
|
Sziasztok!
> loerok biztosan megvannak a Daewoonal, szerintem egyszeruen leemeltek
a
> polcrol anno valami valtot, 'szt 2-3-ban passzol a motorhoz es az autohoz,
> felette meg hosszuak neki a fokozatok. A mai autoknal is azt gondolom,
> hogy - a padlolemezekhez, motorblokkokhoz hasonloan - vannak alapvaltok,
> amikben valamelyest lehet legozni a fokozatokkal meg a foattetellel,
de
> olcso autoknal biztosan inkabb megsporolnak autonkent 9,87 eurot, mintsem
> attervezzenek egy valtot a jarmu valodi igenyeihez. Meg aztan mi a valodi
> igeny? Ha te hajtod, akkor biztosan az, hogy 4-5. fokozatban is menjen,
> ahogy bir, ha a Focus atlagkozonsege, akkor meg az, hogy inkabb ne
> porogjon 5-ben sokat es fogyasszon 120-nal 3 decivel kevesebbet. A Fiat
> esetleg kevesbe konzervativ, bar a franc tudja, ket auto alapjan nehez
> megitelni :-)
Hm, koszonom, ez a valasz - ugy nez ki - elegge telibe talalt.
Valoban, 2.-3. fokozatban nincs is igazan bajom a vassal, de amint
felvaltok 4.-be, maga a tragedia. A legnagyobb horror orszaguton
90-rol elozni (oke, tudom, ennyi a megengedett, minek akarok ott
gyorsabban menni ;-)), mert 3.-ba visszakapcsolni mar nem erde-
mes (lehet, hogy nem is lehet), 4.-ben meg kialakul egy egeszse-
ges halalfelelem a szembe savban valo hosszu ideig torteno tartoz-
kodastol, amig "elkuzdom" magam az elozendo mellett.
Egyebkent valoban, a Fiat (meg a regi Alfam is) meglepoen so-
kat evett 1.6-os motorhoz kepest. (Jo, persze, tudom, fugg a "la-
ban sulyatol", de a sajat vezetesi stilosomat mas 1.6-tal ossze-
hasonlitve ertem.)
Koszi, udv:
Nagyak
|