> Szüleim szolgáltatót váltottak Telekom-ról Digi-re. A Digi azt mondta, hogy
> szóljanak jóval előre, mert 2-3 hét alatt tudják csak beszerelni. Mivel 2-3
> hétig nem akartak telefon nélkül maradni, így azt előre megkötötték, de
> a Digi nem a kért felmondási napon, hanem kb. egy héttel előtte jött szerelni.
>
> Szüleim ezen nem akadtak fenn, mert úgy gondolták, hogy mivel kifizetik
> az utolsó kötbéres hónapot a Telekomnak (annak ellenére, hogy a
> telefont/internetet már nem használták), ezért nem lesz gond. Az
> internettel nem is lett, mert valójában a Telekom nem is tudja
> megállapítani, hogy nem használják, a vezeték továbbra is ott van a
> lakásban, csak épp nem működik, mint ahogy nyaralás közben sem működik,
> mert a router ki van kapcsolva. A telefonba viszont belekötöttek, mert
> a szám át lett hordozva a Digihez, és azt nyilván mutatja a rendszerük. És
> ezért 5.000 Ft büntetés jár.
>
> Ez így normális, szokásos? Hogy kellene szolgáltatót váltani a
> jövőben, hogy ez ne legyen? Utólag lehet ezen segíteni?
> Nem egy nagy tétel, de bosszantja őket.
Nem is az a kerdes, hogy meg tudjak-e allapitani a hasznalatot, hanem hogy
a net egy fix dij, kifizetik, nem erdekes, hogy hasznaljak-e. A telefonnal
viszont nyilvan az a szolgaltato logikaja, hogy hiaba fizetik ki az
alapdijat, a szexvonalak hivasan, es hasonlokon remelt busas haszontol
nem csak elesnek, de az egyenesen mashoz folyik be, ezert a buntetes.
Szokasosnak szokasos, a normalitas emlegetese manapsag egyre
illuzorikusabb...
|